Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | PSÄ°KOLOJÄ° | EGE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 1992 |
YÜKSEK LÄ°SANS | KLÄ°NÄ°K PSÄ°KOLOJÄ° | EGE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 1996 |
DOKTORA | KLÄ°NÄ°K PSÄ°KOLOJÄ° | EGE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2006 |
DOÇENT | KLÄ°NÄ°K PSÄ°KOLOJÄ° | ÜNÄ°VERSÄ°TELER ARASI KURUL | 2015 |
1. Ergenlerde Sosyal Anksiyete Belirtilerini Azaltmaya Yönelik Bilissel-Davranısçı Bir Müdahale Programının Etkililiginin Degerlendirilmesi Danışman: Dr. Oya Sorias, Ege Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji Anabilim Dalı, Ä°zmir, Türkiye, .
1. Empatik Becerinin ÇeÅŸitli deÄŸiÅŸkenler Açısından Ä°ncelenmesi Danışman: Dr. Oya Sorias, Ege Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji Anabilim Dalı, Ä°zmir, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
BÖLÜM BAÅžKANI | BÖLÜM BAÅžKANLIÄžI | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° Ä°NSAN VE TOPLUM BÄ°LÄ°MLERÄ° FAKÜLTESÄ° PSÄ°KOLOJÄ° BÖLÜMÜ | 2023-09-15 - Devam ediyor |
BÖÜM BAÅžKAN YARDIMCISI | BÖÜM BAÅžKAN YARDIMCISI | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2018-01-01 - 2020-01-01 |
2024
11. ALPAY, E.; AYDIN ACI, A. Effects of peritraumatic reactions on post-traumatic stress among Kahramanmaras earthquake survivors. INFORMA UK LÄ°MÄ°TED, 2024, , 1-9. 1000 + 0 10.1080/08039488.2023.2291548
2023
10. Aktaş, G.; Alpay, E.; Aydın, A. Understanding the Link between Childhood Emotional Abuse and Eating Behaviors: The Mediating Role of Self-Criticism. JOURNAL OF AGGRESSİON, MALTREATMENT & TRAUMA, 2023, 1, 1-1. 1000 + 0 hhttps://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10926771.2022.2164533?src=ttp://
9. AKTAÅž, G.; ALPAY, E.; AYDIN ACI, A. Understanding the Link between Childhood Emotional Abuse and Eating Behaviors: The Mediating Role of Self-Criticism. JOURNAL OF AGGRESSÄ°ON, MALTREATMENT & TRAUMA, 2023, , -. 1000 + 0 10.1080/10926771.2022.2164533
2021
8. Bellur Mübarek, Z.; Alpay, E.; Aydın, A. Reliability and validity of the Turkish version of forms of self-criticizing/attacking and self-reassuring scale (FSCRS) in clinical and non-clinical samples. CURRENT PSYCHOLOGY, 2021, 1, 1-15. 1000 + 0 Publications_018.pdf
7. BELLUR MÃœBAREK, Z.; ALPAY, E.; AYDIN ACI, A. Reliability and validity of the Turkish version of forms of self-criticizing/attacking and self-reassuring scale (FSCRS) in clinical and non-clinical samples. CURRENT PSYCHOLOGY, 2021, -1, -. 1000 + 0 10.1007/s12144-021-01408-0
2017
6. KIRAL, K.; YETİM, Ü.; ÖZGE, A.; AYDIN ACI, A. The relationships between coping strategies, social support and depression: an investigation among Turkish care-givers of patients with dementia. AGEİNG AND SOCİETY, 2017, 37, 167-187. 650 + 0 10.1017/S0144686X1500104X
2014
5. AYDIN ACI, A. Kaygı bozukluğu olan çocuklar için bilişsel davranışçı terapide anne babaların tedaviye katılımı. TÜRK PSİKİYATRİ DERGİSİ, 2014, 25, 181-189. 1000 + 0
4. Aydın, A.; Akgün, S. Ergenlikte Reaktif-Proaktif Saldırganlık, Öfke ve Narsisizm İlişkisi. TÜRK PSİKOLOJİ DERGİSİ, 2014, 29, 44-56. 1000 + 0 Publications_004.pdf
3. Aydın, A. Parental Involvement in Cognitive-Behavioral Therapy for Children with Anxiety Disorders. TURKİSH JOURNAL OF PSYCHİATRY, 2014, 25, 181-189. 1000 + 0 Publications_003.pdf
2010
2. Tekinsav-Sütçü, G.; Aydın, A.; Sorias, O. Ergenlerde Öfke ve Saldırganlığı Azaltmak için Bilişsel Davranışçı Bir Grup Terapisi Programının Etkililiği. TÜRK PSİKOLOJİ DERGİSİ, 2010, 25, 56-66. 1000 + 0 Publications_002.pdf
1. Aydın, A.; Tekinsav-Sütçü, G.; Sorias, O. Ergenlerde Sosyal Anksiyete Belirtilerini Azaltmaya Yönelik Bilişsel-Davranışçı Bir Grup Terapisi Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi. TÜRK PSİKİYATRİ DERGİSİ, 2010, 21, 25-36. 1000 + 0 Publications_001.pdf
2017
4. Aydın, A.; Akgöz Aktaş, G. ANNE BEKÇİLİĞİ ÜZERİNE BİR DERLEME. ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ, 2017, 24, 283-292. 200 + 0 http://www.idealonline.com.tr/IdealOnline/lookAtPublications/journalDetail.xhtml?uId=101 Publications_014.pdf
3. Alpay, E.; Arzu, A.; Bellur, Z. Çocukluk Çağı Travmalarının Depresyon ve Travma Sonrası Stres Belirtileri ile İlişkisinde Duygu Düzenleme Güçlüklerinin Aracı Rolü. KLİNİK PSİKİYATRİ, 2017, 3, 218-226. 0 + 0 http://www.klinikpsikiyatri.org Publications_012.pdf
2009
2. Suadiye, Y.; Aydın, A. Anksiyete Bozukluğu Olan Ergenlerde Bilişsel Hatalar. KLİNİK PSİKİYATRİ, 2009, 12, 172-179. 200 + 0 Publications_008.pdf
2008
1. Oğuzberk, M.; Aydın, A. Ruh sağlığı çalışanlarında Tükenmişlik. KLİNİK PSİKİYATRİ, 2008, 11, 167-179. 200 + 0 Publications_009.pdf
2017
1. ALPAY, E.; AYDIN ACI, A.; BELLUR, Z. The Mediating Role Of The Emotion Regulation Difficulties On The Relationship Between Childhood Traumas, Post Traumatic Stress Symptoms And Depression. JOURNAL OF CLÄ°NÄ°CAL PSYCHÄ°ATRY, 2017, 20, 218-226. 100 + 0 10.5505/kpd.2017.98852
2018
3. BELLUR, Z.; AYDIN ACI, A.; ALPAY, E. The Mediating Role Of Coping Styles In Personal, Environmental and Event Related Factors and Posttraumatic Growth Relationships Among Women With Breast Cancer (English). JOURNAL OF CLÄ°NÄ°CAL PSYCHÄ°ATRY, 2018, 21, 38-51. 300 + 0 10.5505/kpd.2018.65365
2. Bellur, Z.; Aydın, A.; Alpay, E. The Mediating Role Of Coping Styles In Personal, Environmental and Event Related Factors and Posttraumatic Growth Relationships Among Women With Breast Cancer. TURKİSH JOURNAL OF CLİNİCAL PSYCHİATRY, 2018, 21, 38-51. 300 + 0 http://www.klinikpsikiyatri.org/ Publications_013.pdf
1. ALPAY, E.; BELLUR, Z.; AYDIN ACI, A. Çocuklukta Onaylamayan Çevre Ölçeği (ÇOÇÖ) Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. DUSUNEN ADAM: THE JOURNAL OF PSYCHİATRY AND NEUROLOGİCAL SCİENCES, 2018, 31, 40-49. 300 + 0 10.5350/DAJPN2018310104
2020
3. AKTAŞ, G.; AYDIN ACI, A. Babaların Gözünden Anne Bekçiliği:Bir Ölçek Uyarlama Çalışması. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 16, 1-1. 100 + 0 10.26466/opus.724644
2. Akgöz Aktaş, G.; Aydın, A. Babaların Gözünden Anne Bekçiliği: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması. OPUS-ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 16, 3565-3590. 100 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/57569/724644 Publications_017.pdf
2017
1. ALPAY, E.; AYDIN ACI, A.; BELLUR MÜBAREK, Z. Çocukluk Çağı Travmalarının Depresyon ve Travma Sonrası Stres Belirtileri ile İlişkisinde Duygu Düzenleme Güçlüklerinin Aracı Rolü. KLİNİK PSİKİYATRİ, 2017, 3, 218-226. 100 + 0 10.5505/kpd.2017.98852
2020
1. AKTAŞ, G.; AYDIN ACI, A. Anne Bekçiliği Ölçeği Anne Formunun Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. TÜRK PSİKOLOJİ YAZILARI, 2020, 23, 63-75. 200 + 0 10.31828/tpy1301996120200131m000018
2011
5. Aydın, A.; Araz, A.; Aslan, A. Görsel Analog Ölçeği ve Duygu Kafesi: Kültürümüze Uyarlama Çalışması. TÜRK PSİKOLOJİ YAZILARI, 2011, 14, 1-13. 100 + 0 Publications_004.pdf
2008
4. Tekinsav-Sütçü, G.; Aydın, A. İki Farklı Öfke Ölçeğinin Çocuk ve Ergenler İçin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi. EGE EĞİTİM DERGİSİ, 2008, 9, 93-108. 100 + 0 Publications_010.pdf
3. Tekinsav-Sütçü, G.; Aydın, A.; Yılmaz-Irmak, T.; Mortan, O.; Sevi, E.; Özmen, L.; Şengün, E. Otizmde Dil ve İletişim Özelliklerinin İncelenmesi. ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ, 2008, 15, 139-148. 70 + 0 Publications_006.pdf
2007
2. Yılmaz-Irmak, T.; Tekinsav-Sütçü, G.; Aydın, A.; Sorias, O. Otizm Davranış Kontrol Listesinin (ABC) Geçerlik ve Güvenirliğinin İncelenmesi. ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ, 2007, 14, 13-23. 75 + 0 Publications_005.pdf
1. Aydın, A.; Tekinsav-Sütçü, G. Ergenler için Sosyal Kaygı Ölçeğinin (ESKÖ) Geçerlik ve Güvenirliğinin İncelenmesi. ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ, 2007, 14, 79-89. 100 + 0 Publications_007.pdf
2017
2. AYDIN ACI, A.; AKTAŞ, G. Anne Bekçiliği Üzerine Bir Derleme. ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ, 2017, 24, 283-292. 100 + 0
1. Peker, C.; AYDIN ACI, A. ERGENLERDE ALGILANAN EBEVEYNLİK STİLLERİ, NARSİSİZM, PSİKOLOJİK VE SOSYAL UYUM. ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ, 2017, 24, 137-153. 100 + 0
1. Sorias, O.; Bildik, T.; Tekinsav-Sütçü, G.; Aydın, A.; Açık, Ö.; Altıntaş, İ.; Çelik, D.; Gökkaya, F.; Gürdal, C.; Kutlu, B. Korku Avcısı: Çalışma Kitabı, ISBN: 978-975-483-846-6, Ege Üniversitesi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 500, 90 Sayfa, Türkçe, İzmir, Türkiye, 2010. 325
http://idaribirim.ege.edu.tr/digerbirimler/basimevi/hakkimizda.html
2. Sorias, O.; Bildik, T.; Tekinsav-Sütçü, G.; Aydın, A. Korku avcısı: Anksiyete Bozukluğu Olan Çocuklar İçin Terapi Rehberi, ISBN: 978-975-483-809-1, Ege Üniversitesi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 500, 81 Sayfa, Türkçe, İzmir, Türkiye, 2011. 1125
http://idaribirim.ege.edu.tr/digerbirimler/basimevi/hakkimizda.html
1. AYDIN ACI, A.; Şendil, T.; Şendil, T. Kuramdan Uygulamaya Anne Bekçiliği Baba Katılımı, ISBN: 978-625-371-224-2, Nobel Akademik, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2024. 0
1. Sorias, O.; Aydın, A.; Yılmaz-Irmak, T.; Çengelci, B.; Tekinsav-Sütçü, G. Ben Kitabı: Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara Öğretme, ISBN: 9753224036, Sistem yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 347 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2005. 350
http://www.turkyaybir.org.tr/uye/sistem-yayincilik/454
2. Aydın, A. AŞK ASLA YETMEZ, ISBN: 9789756761120, SİSTEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 350 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2011. 700
1. AYDIN ACI, A. Çocuklar ve Ergenler için Bilişsel davranışçı Terapi: Temel ilkeler ve teknikler, ISBN: 978-605-033-007-6, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 296 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
2. AYDIN ACI, A.; ALPAY, E. Kuramdan Uygulamaya Anne Bekçiliği Baba Katılımı, ISBN: 978-625-371-224-2, Nobel Akademik, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 252 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2024. 0
3. AKTAÅž, G.; AYDIN ACI, A., KORONAVÄ°RÜSE Ä°LÄ°ÅžKÄ°N BÄ°LGÄ° DÜZEYÄ°, DAMGALAMA Ä°FADELERÄ° VE RÄ°SKLÄ° DAVRANIÅžLAR ARASINDAKÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LER. IV. International Conference on Covid-19 Studies, 2021-04-17, 2021-04-19, iSTANBUL, Türkiye, . 200
2. Akgöz AktaÅŸ, G.; Aydın Acı, A., Relationships between the Level of Knowladge toward Coronavirüs, Covid Related Stigmatization and Risk-Taking Behaviors. IV. International Conference on Covid-19 Studies, 2021-04-17, 2021-04-19, Ä°stanbul, Türkiye, 2021. 200
1. AYDIN ACI, A.; AKFIRAT, S.; ARAZ, A.; AKGÃœN, S., Narcissism self esteem and aggression. The 12th European Congress of Psychology, Ä°stanbul-2011, 2011-07-04, 2011-07-08, , , . 190
8. Akgöz AktaÅŸ, G.; Kandemir, S.; Aydın, A., Ä°nsanlığın Karanlık Yönü ve Saldırganlık Ä°liÅŸkisi: Zihin Kramı Temelinde Bir Ä°nceleme. EGAD, 2021-04-29, 2021-05-01, Aydın, Türkiye, 2021. 100
7. Aydın, A.; Polat, R.; TurÅŸak, Y.; Balcı, A.; Akgöz-AktaÅŸ, G., Çocukluk Çağı Travmalarının Yeme Davranışları Üzerindeki Etkisinde Duygu Düzenleme Güçlüklerinin Aracı Rolü. EGAD, 2021-04-29, 2021-05-01, Aydın, Türkiye, 2021. 90
6. AKTAÅž, G.; AYDIN ACI, A., YenilenmiÅŸ Anne BekçiliÄŸi ÖlçeÄŸi Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 2.ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESÄ°, 2018-03-29, 2018-04-01, , , 2018. 100
5. Akgöz AktaÅŸ, G.; Aydın Acı, A., Baba Katılımı ve Çocuk Uyumu Arasındaki Ä°liÅŸkinin Ä°ncelenmesi: Anne BekçiliÄŸi ve Evlilik Uyumunun Etkisi. 5. Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 100
https://okuloncesikongresi2017.org/bilimsel-program/
4. AKTAÅž, G.; AYDIN ACI, A., Baba Katılımı ve Çocuk Uyumu Arasındaki Ä°liÅŸkini incelenmesi: Anne BekçiliÄŸi ve Evlilik Uyumunun Etkisi. 5. Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, . 100
3. Bellur, Z.; Aydın, A., THE RELATIONSHIP OF ENVIRONMENTAL, PERSONAL AND EVENT RELATED FACTORS WITH POST-TRAUMATIC GROWTH IN CANCER PATIENTS. The 14th European Congress of Psychology, 2015-07-07, 2015-07-10, Milano, İtalya, 2015. 100
http://www.ecp2015.it/
2. Aydın, A.; Araz, A.; Arslan-akfırat, S.; Akgün, S., Narcissism, self-esteem, and aggression. The 12th European Congress of Psychology, 2011-07-04, 2011-07-08, Ä°stanbul, Türkiye, 2011. 95
http://www.efpa.eu/news/website-of-12th-european-congress-of-psychology-2011-istanbul-now-online-
1. Aydın, A., ASIEP-2 ile degerlendirme ve program hazırlama. II. Izmir Uluslararası Özel Egitim ve Otizm Sempozyumu, 2008-09-12, 2008-09-14, Ä°zmir, Türkiye, 2008. 100
10. AKTAÅž, G.; Er Vargün, G.; AKGÃœN, S.; AYDIN ACI, A., Olumlu Sosyal Davranış Gelişimi Sürecinde Duygu Sosyalleştirme, Günlük Zorluklar ve Ebeveyn Amaçları. III. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, 2018-09-30, 2018-10-03, Ordu, Türkiye, 2018. 32
9. ALPAY, E.; AYDIN ACI, A., The mediating role of the emotion dysregulation on the relationship between childhood traumas, post traumatic stress symptoms and depression. wpa 17. world congress of psychiatry, 2017-10-08, 2017-10-12, , , . 50
8. BELLUR, Z.; AYDIN ACI, A.; ALPAY, E., Turkish translation and psychometric properties of the invalidating childhood environment scale (ICES). WPA 17. World Congress of Psychiatry, 2017-10-08, 2017-10-12, , , . 50
7. Bellur, Z.; Aydın , A.; Alpay, E., Turkish translation and psychometric properties of the invalidating childhood environment scale (ICES). XVII World Congress of Psychiatry, 2017-10-08, 2017-10-12, Berlin, Almanya, 2017. 50
http://www.wpaberlin2017.com/
6. Alpay, E.; Aydın, A., The mediating role of the emotion dysregulation on the relationship between childhood traumas, post traumatic stress symptoms and depression. XVII World Congress of Psychiatry, 2017-10-08, 2017-10-12, Berlin, Almanya, 2017. 50
http://www.wpaberlin2017.com/
5. BELLUR, Z.; AYDIN ACI, A.; ALPAY, E., Turkish translation and psychometric properties of the invalidating childhood environment scale. 17 th World Congress of Psychiatry, 2017-10-08, 2017-10-12, Berlin, Almanya, . 50
4. Åžengün, E.; Sevi, E.; Özmen, L.; Mortan, O.; Gürkan, A.; Tekinsav Sütçü, S.; Irmak, T., The Comparison of Social Interactive Characteristics in Children with Autism and those with Mental Retardation. International Developmental Neuropsychiatry Meetings-III, 2006-09-12, 2006-09-14, Ä°stanbul, Türkiye, 2006. 0
3. Mortan, O.; Sevi, E.; Åžengün, E.; Özmen, L.; Gürkan, A.; Tekinsav Sütçü, S.; Irmak, T., The Comparison of Receptive and Expressive Language Characteristics between Children with Autism and those with Mental Retardation. International Developmental Neuropsychiatry Meetings-III, 2006-09-12, 2006-09-14, Ä°stanbul, Türkiye, 2006. 0
2. Sevi, E.; Åžengün, E.; Mortan, O.; Özmen, L.; Gürkan, A.; Tekinsav Sütçü, S.; Irmak, T., The Comparison of Learning Rate in Children with Autism and Mental Retardation. International Developmental Neuropsychiatry Meetings- II, 2006-09-12, 2006-09-14, Ä°stanbul, Türkiye, 2006. 0
1. Özmen, L.; Sevi, E.; Åžengün, E.; Mortan, O.; Gürkan, A.; Tekinsav Sütçü, S.; Irmak, T., The Examination of the Relation between the Level of Educational Profitability and the Learning rate of Children with Autism. International Developmental Neuropsychiatry Meetings-III, 2006-09-12, 2006-09-14, iSTANBUL, Türkiye, 2006. 0
2. YiÄŸit, S.; Aydın, A., Åžizofreni Hastalarının Yakınlarına Yönelik Bir PsikoeÄŸitim Programının EtkililiÄŸi. 7. Işık Savaşır Klinik Psikoloji Sempozyumu, 2015-05-23, 2015-05-26, Ankara, Türkiye, 2015. 50
http://www.isiksavasir.org/
1. Tekinsav-Sütçü, S.; Aydın, A., Insan iliskileri ve güvenli sürücülük egitim programının ESHOT soförlerinin öfke düzeylerine etkisi. XIII. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2004-09-07, 2004-09-11, Ä°stanbul, Türkiye, 2004. 50
https://www.psikolog.org.tr/
4. BELLUR, Z.; AYDIN ACI, A., Çiftlerde Ä°liÅŸki Sorunlarına Yönelik Duygu Odaklı Terapiler, Davranışçı Terapiler ve BiliÅŸsel Davranışçı Terapilerin EtkililiÄŸi: Sistematik Bir Gözden Geçirme. 8. Işık Savaşır Klinik Psikoloji Sempozyumu, 2017-05-05, 2017-05-06, Ankara, Türkiye, 2017. 25
3. Tekinsav-Sütçü, S.; Aydın, A., Ergenlerde bilissel-davranısçı bir öfke kontrolü programının etkililigi. Kognitif ve Davranıs Terapileri Dernegi II. Ulusal Kongresi, 2009-11-06, 2009-11-08, Ä°stanbul, Türkiye, 2009. 25
http://www.kdtd.org.tr/2015/
2. Suadiye, Y.; Aydın, A., Ergenlerde anksiyete ve depresyonun biliÅŸsel hatalarla iliÅŸkisi. 19. Çocuk ve Ergen Ruh SaÄŸlığı ve Hastalıkları Kongresi, 2009-04-14, 2009-04-17, Hatay, Türkiye, 2009. 25
1. Çelenk, S.; Aydın, A.; Toros, F., Kaygı bozuklugu olan çocukların yasadıkları kaygı ile algıladıkları ebeveyn tutumu ve ebeveynlerinin yasadıkları kaygı arasındaki iliski. 15. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2008-09-03, 2008-09-05, Ä°stanbul, Türkiye, 2008. 25
https://www.psikolog.org.tr/
5. BORDERLİNE KİŞİLİK BOZUKLUĞUNDA ETİYOLOJİK FAKTÖRLER: ERKEN ÇOCUKLUK YAŞANTILARI, EBEVEYN ÇOCUK İLİŞKİLERİ VE EBEVEYN PSİKOPATOLOJİSİNİN ROLÜ, BAP, Proje No: 2019-1-TP3-3449, 4250 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
4. Kanser hastalarında çevresel,bireysel ve olaya dair faktörlerin travma sonrası gelisim ile iliskisi, BAP, Proje No: -, 0 TL, Yürütücü, 2015,Tamamlandı. 100
3. Kanser hastalarında çevresel bireysel ve olaya dair faktörlerin travma sonrası gelişim ile ilişkisi, Diğer Özel Kuruluşlar, Proje No: , 5245 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 0
2. Çocuk ve Ergenlerde Anksiyete ile Bilişsel Hatalar Arasındaki İlişkinin İncelenmesi , BAP, Proje No: -, 0 TL, Yürütücü, 2010,Tamamlandı. 100
1. Belediye Otobüs Soförleri Insan Iliskileri ve Güvenli Sürücülük Egitimi, BAP, Proje No: -, 0 TL, Yürütücü, 2002,Tamamlandı. 100
2. Otizm ve Gelişimsel Yetersizliklerde Erken Eğitim, BAP, Proje No: -, 0 TL, Araştırmacı, 2012,Tamamlandı. 50
1. Klasik Türk Müziginin Strese Eslik Eden Psikofizyolojik Belirtiler Üzerindeki Etkisi, BAP, Proje No: -, 0 TL, Araştırmacı, 2011,Tamamlandı. 50
6. Rukiye Uyanık Bakır, Karanlık üçlü kiÅŸilik özelliklerinin aldatmaya dair tutumla iliÅŸkisinde sosyal medya kullanımının rolü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
5. Seçil YiÄŸit, Åžizofreni hastalarının Yakınlarına Yönelik Bir PsikoeÄŸitim Programının EtkililiÄŸi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Zümrüt Bellur, Çevresel, Bireysel ve Olaya dair Faktörlerin Travma Sonrası GeliÅŸim ile Ä°liÅŸkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Canan Peker, ERGENLERDE ALGILANAN EBEVEYNLÄ°K STÄ°LLERÄ°, NARSÄ°SÄ°ZM, PSÄ°KOLOJÄ°K VE SOSYAL UYUM, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Emre Han Alpay, Çocukluk Çağı Travmalarının Duygu Düzenleme, Tekrarlayan MaÄŸduriyet ve Psikopatoloji ile Ä°liÅŸkisinin Ä°ncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Güleycan Akgöz AktaÅŸ, BABA KATILIMI VE ÇOCUK UYUMU ARASINDAKÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°NÄ°N Ä°NCELENMESÄ°: ANNE BEKÇÄ°LİĞİ VE EVLÄ°LÄ°K UYUMUNUN ETKÄ°SÄ°, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200
2. Güleycan Akgöz AktaÅŸ, ÇOCUÄžUN MÄ°ZACI VE SOSYAL UYUMU ARASINDAKÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°DE EVLÄ°LÄ°K Ä°ÇÄ° Ä°LETİŞİM VE EBEVEYN KATILIMININ BOYLAMSAL DÜZENLEYÄ°CÄ°LÄ° ARACILIK ROLÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. Emre Han Alpay, Anneden Algılanan Narsisistik Özellikler ile Psikopatoloji Arasındaki Ä°liÅŸkide Kendini EleÅŸtirinin Aracı Rolü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Derneği, 2007-04-01, Ankara, Türkiye. 0
2. Kognitif ve Davranış Terapileri Derneği, 2009-10-01, İstanbul, Türkiye. 25
3. Ege Üniversitesi, 2010-10-01, İzmir, Türkiye. 50
1. Mersin Çocukları İhmal ve İstismardan Koruma Derneği , Üye No: -, Türkiye, 2016-03-11-Devam ediyor.
3. Türk Psikologlar Derneği , Üye No: -, Türkiye, 2010-01-01-Devam ediyor.
2. Kognitif ve Davranış terapileri derneği , Üye No: -, Türkiye, 2009-01-01-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | ||||
|
|||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | |||||
|
|||||
TÜBÄ°TAK 1002 | |||||
|
|||||
H2020 Projesi | |||||
|
|||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||
|
|||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||
|
|||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||
|
|||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||
|
|||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||
|
|||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||
|
|||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
|||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Patent | Uluslararası patent | ||||
|
|||||
Ulusal patent | |||||
|
|||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
|||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||
|
|||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||
|
|||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | |||||
|
|||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||
|
|||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||
|
|||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||
|
|||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||
|