Arş.Gör. Asena Yücedağlar
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü C Blok Kat 2 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90--
Dahili
:
11172
E-MAIL
:
asenayucedaglar@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2020-03-04 16:17:36
DÜZENLEME
:
2024-01-16 15:15:15
PUAN
:
1500
YABANCI DİL
:
İngilizce, C1, YÖKDİL, 80.00
Researcher ID
h-index
1
Scholar ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSE . ÜSKÜDAR BURHAN FELEK LİSESİ 2012
LİSANS OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016
YÜKSEK LİSANS EĞİTİM YÖNETİMİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2021
Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2019-12-17 - Devam ediyor
Uluslararası - Alan endexleri 65
2024
1. DOĞRUYOL, S.; BAKIR AYGAR, B.; UZUN, N.; YÜCEDAĞLAR, A. Examining Measurement Invariance of Different SWLS Measurement Models According To Gender. İ-MANAGER’S JOURNAL ON EDUCATİONAL PSYCHOLOGY, 2024, 17, 8-20. 65 + 0
10.26634/jpsy.17.3.19823

Uluslararası - Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List 175
2023
2. YÜCEDAĞLAR, A.; TUNÇ, B. DIGITAL DIVIDE IN EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS ON GLOBAL RESEARCH TRENDS. INTERNATİONAL İNNOVATİVE EDUCATİON RESEARCHER, 2023, 3, 162-197. 100 + 0
10.29228/iedres.72898

2020
1. İNANDI, Y.; TUNÇ, B.; YÜCEDAĞLAR, A.; KILIÇ, S. The Relationship of School Administrators’ Leadership Styles with Organizational Dissent and Resistance to Change according to Perceptions of Teachers. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2020, 12, 287-302. 75 + 0
https://doi.org/10.15345/iojes.2020.05.020

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 590
2024
3. YÜCEDAĞLAR, A.; gılıç, f.; UZUN, N.; İNANDI, Y. ÖĞRETMENLERDE SESSİZ İSTİFA ÖLÇEĞİ: BİR GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI.. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2024, , 227-251. 190 + 0
10.21764/maeuefd.1313367

2022
2. yücedağlar, a. Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algıları. E-KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2022, 9, 935-961. 200 + 0
Publications_001.pdf

1. YÜCEDAĞLAR, A.; TUNÇ, B. Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi. E-KAFKAS JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 935-961. 200 + 0
10.30900/kafkasegt.1095909

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 200

1. YÜCEDAĞLAR, A.; TUNÇ, B., EĞİTİMSEL EŞİTSİZLİKLERİN YENİ YÜZÜ OLARAK DİJİTAL BÖLÜNMENİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. AICMES 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT SCIENTIFIC STUDIES, 2023-06-28, 2023-06-30, amman, Ürdün, 2023. 200

https://www.ortadogukongresi.org/_files/ugd/797a84_15849f01f82b4064aca735a262324a7b.pdf

Uluslararası - Özet - Sözlü 470

5. KILIÇ, S.; YÜCEDAĞLAR, A.; İNANDI, Y.; TUNÇ, B., Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri İle Değişime Direnç Ve Örgütsel Muhalefet Arasındaki İlişki. 13.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 2018-09-06, , , Türkiye, . 85

4. YÜCEDAĞLAR, A.; TUNÇ, B., Disiplin sorunları olan öğrenciler üzerine sosyolojik bir inceleme. IX Uluslararası Eğitim Denetim Kongresi, 2017-11-01, , antalya, Türkiye, . 100

3. YÜCEDAĞLAR, A.; TUNÇ, B., DİJİTAL BÖLÜNME VE EĞİTİMDE KÜRESEL ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ. AICMES 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT SCIENTIFIC STUDIES, 2023-06-28, 2023-06-30, Amman, Ürdün, . 100

2. Kılıç, S.; Yücedağlar, A.; İnandı, Y.; Tunç, B., Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri İle Değişime Direnç Ve Örgütsel Muhalefet Arasındaki İlişki. 13.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 2018-09-06, 2018-09-08, Edirne, Türkiye, 2018. 85

http://drive.google.com/file/d/1I0msJ7qg8ShjWaHLiudmzwEy1ZVvQiVZ/view

1. Yücedağlar, A.; Tunç, B., Disiplin sorunları olan öğrenciler üzerine sosyolojik bir inceleme. IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 2017-11-01, 2017-11-03, antalya, Türkiye, 2017. 100

http://uedk.org/

FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
Detay
Yücedağlar, A.; Tunç, B. DIGITAL DIVIDE IN EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS ON GLOBAL RESEARCH TRENDS. INTERNATİONAL İNNOVATİVE EDUCATİON RESEARCHER, 2023, 3, 162-197.
10.29228/iedres.72898
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Detay
YÜCEDAĞLAR, A.; TUNÇ, B., EĞİTİMSEL EŞİTSİZLİKLERİN YENİ YÜZÜ OLARAK DİJİTAL BÖLÜNMENİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. AICMES 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT SCIENTIFIC STUDIES, 2023-06-28, 2023-06-30, amman, Ürdün, 2023.
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl