Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | 2004 |
YÜKSEK LİSANS | İNGİLİZCE İŞLETME (MBA) | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | 2006 |
DOKTORA | İŞLETME | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
DOÇENT | PAZARLAMA | ÜNİVERSİTELERARASI KURUL BAŞKANLIĞI | 2017 |
1. Marka Denkliğini Oluşturan Boyutların Referans Fiyat Oluşumuna Etkisinin Hafif Ticari Araç Markaları Üzerinde İncelenmesi Danışman: Dr. Serap ÇABUK, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2012.
1. Internet Banking Adoption in Turkey An Empirical Analysis on Attitudes of Customers Danışman: Dr. Ayşe Tülay YÜCEL, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, İzmir, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
PROFESÖR DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2022-12-02 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ÜYE | BÖLÜM KURULU | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-06-14 - Devam ediyor |
KOORDİNATÖR | ERASMUS BÖLÜM KOORDİNATÖRÜ | MERSİN UNİVERSİTESİ | 2008-01-01 - Devam ediyor |
MÜDÜR YRD. | MÜDÜR YRD. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-10-28 - 2017-01-10 |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | ERDEMLİ UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU | 2014-04-10 - 2017-04-10 |
2023
10. Aydan , G.; Atılgan, K. Tüketicilerin Kişiselleştirilmiş Fiyatlandırma ile Dinamik Fiyatlandırma Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. PAMUKKALE İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2023, 10, 243-256. 200 + 0
9. Atılgan , K.; Bozkurt , M. Tüketicilerin Drone Aracılığıyla Ürün Dağıtımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2023, 20, 125-135. 200 + 0
2022
8. Pala, U.; Atılgan, K. Attitude Towards Marketing Surveys: The Comparison of Student and Non-Student Samples. ISTANBUL MANAGEMENT JOURNAL, 2022, 92, 47-60. 200 + 0
7. Atılgan, K.; Koç, O. Fiyat Artış Hızının Tüketicilerin Fiyat Algısı, Panik Satın Alma, Stoklama Niyeti ve Düşük Fiyat Bekleme Üzerine Etkisi. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2022, 9, 1-16. 200 + 0
2021
6. Atılgan, K.; Yoğurtcu, H. Kargo Firması Müşterilerinin Twitter Gönderilerinin Duygu Analizi . ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2021, 18, 31-39. 200 + 0
2019
5. ATILGAN, K.; KOÇ, O. Tüketicilerin Ev Yemeği Restoranlarını Tercih Etmelerinin Nedenlerinin İncelenmesi. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2019, 16, 51-60. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/cagsbd/issue/49107
2017
4. ATILGAN, K.; YURTSEVER, A. Türkiye ve Slovakya’daki Üniversite Öğrencilerinin Nesnel ve Öznel Bilgilerinin Algıladıkları Fiyat Bağlamında Karşılaştırılması. CAG UNİVERSİTY JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES, 2017, 14, 1-24. 200 + 0
2015
3. ATILGAN, K.; KARA, A. Price discount depth effect on perceived value of hedonic and utilitarian services: A congruity theory approach. JOURNAL OF EUROMARKETİNG, 2015, 24, 201-223. 200 + 0 1049-6483
2013
2. ATILGAN, K. Tüketicilerin Karar Sürecinde Fiyatın Rolü: Davranışsal Fiyatlandırma Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. CAG UNİVERSİTY JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES, 2013, 10, 95-110. 200 + 0
2011
1. ŞAHİN, A.; ATILGAN, K. Analyzing Factors that Drive Consumers to Purchase Counterfeits of Luxury Branded Products. THE JOURNAL OF AMERİCAN ACADEMY OF BUSİNESS, CAMBRİDGE, 2011, 17, 283-292. 200 + 1 http://http://www.jaabc.com/jaabcv17n1preview.html
2023
8. AYDAN, G.; ATILGAN, K. Investigation of Consumers Attitudes Towards Personalized Pricing and Dynamic Pricing Practices. PAMUKKALE UNİVERSİTY, 2023, , -. 100 + 0 10.47097/piar.1263342
7. ATILGAN, K.; BOZKURT, M. Tüketicilerin Drone Aracılığıyla Ürün Dağıtımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2023, , -. 100 + 0
2022
6. ATILGAN, K.; KOÇ, O. Fiyat Artış Hızının Tüketicilerin Fiyat Algısı, Panik Satın Alma, Stoklama Niyeti ve Düşük Fiyat Bekleme Üzerine Etkisi. PAMUKKALE UNİVERSİTY, 2022, 9, 74-89. 100 + 0 10.47097/piar.1083955
2021
5. ATILGAN, K.; YOĞURTCU, H. Kargo Firması Müşterilerinin Twitter Gönderilerinin Duygu Analizi. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2021, 18, 31-39. 100 + 0
2020
4. ATILGAN, K.; KOÇ, O. İNDİRİM DÜZEYLERİ VE SOSYAL SINIFLAR AÇISINDAN TÜKETİCİ FİYAT ALGISINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, , -. 100 + 0
2019
3. Eren, T.; ATILGAN, K. Tesettür Giyim Ürünlerinde Moda Liderliği, Fiyat ve Tüketicilerin Dini Bağlılığı (Dindarlık) Arasındaki İlişkinin Araştırılması. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2019, , -. 100 + 0
2. ATILGAN, K.; KOÇ, O. Tüketicilerin Ev Yemeği Restoranlarını Tercih Etmelerinin Nedenlerinin İncelenmesi. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2019, 16, 51-60. 100 + 0
2014
1. İBİCİOĞLU, H.; ÇELİK, C.; ATILGAN, K. KİŞİSEL MARKALAMA ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE BİREYLERİN KARİYER İLGİSİ DÜZEYLERİ BAKIMINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, , -. 100 + 0
2020
1. ATILGAN, K.; KOÇ, O. İndirim Düzeyleri ve Sosyal Sınıflar Açısından Tüketici Fiyat Algısındaki Farklılıklar Üzerine Ampirik Bir İnceleme. MEHMET AKİF ERSOY UNİVERSİTESİ IKTİSADİ VE IDARİ BİLİMLER FAKULTESİ DERGİSİ, 2020, 7, 1075-1103. 300 + 0 http://dx.doi.org/10.30798/makuiibf.822900 Publications_001.pdf
2023
2. ATILGAN, K.; BAYINDIR, M. Comparison of the consumers need for touch in terms of high-touch and low-touch products in online and offline retail stores. INTERNATİONAL JOURNAL OF ELECTRONİC MARKETİNG AND RETAİLİNG, 2023, 14, -. 100 + 0 10.1504/IJEMR.2023.127278
1. ATILGAN, K.; KOÇ, Ö. Investigation of the effect of physical evidence and word of mouth on customer satisfaction and purchase intention in professional services. INTERNATİONAL JOURNAL OF SERVİCES, ECONOMİCS AND MANAGEMENT, 2023, 14, -. 100 + 0 10.1504/IJSEM.2023.132230
2022
21. ATILGAN, K.; KÖKEN, Y. TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞININ SOSYAL MEDYADA BOYKOTA ETKİSİ. CUKUROVA UNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTUSU DERGİSİ, 2022, 31, 292-307. 200 + 0 10.35379/cusosbil.1058221
20. PALA, U.; ATILGAN, K. Attitude Towards Marketing Surveys: The Comparison of Student and Non-Student Samples. ISTANBUL UNİVERSİTY, 2022, 0, 47-60. 200 + 0 10.26650/imj.2022.92.003
19. Atılgan , K.; Köken , Y. TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞININ SOSYAL MEDYADA BOYKOTA ETKİSİ. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2022, 31, 292-307. 200 + 0
2021
18. ALHUSSEIN, H.; ATILGAN, K. İnternet Sitesi Tasarımının Müşteri Güveni, Müşteri Memnuniyeti ve Satın Alma Niyetine Etkisi. CANKİRİ KARATEKİN UNİVERSİTESİ IKTİSADİ VE IDARİ BİLİMLER FAKULTESİ DERGİSİ, 2021, 11, 351-375. 200 + 0 10.18074/ckuiibfd.840405
2019
17. ATILGAN, K. STRATEJİK YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL FİYATLANDIRMA LİTERATÜRÜNÜN İNCELENMESİ. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, , -. 200 + 0
16. ATILGAN, K.; KÜÇÜKTALASLIO, M. ÜRÜN SATIŞLARINDA UYGULANAN KITLIK MESAJLARININ VE FİYATİNDİRİMLERİNİN SATIN ALMA İSTEKLİLİĞİNE ETKİSİNİNİNCELENMESİ. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, , -. 200 + 0 10.24889/ifede.628972
15. ATILGAN, K.; TANİŞMAN, H. Deneyimsel Ürünler ve Araştırma Ürünleri ile İlgili Çevrimiçi Tüketici Yorumları ve Referans Fiyat Bilgisinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi. İZMİR İKTİSAT DERGİSİ, 2019, , -. 200 + 0
14. ATILGAN, K.; TANİŞMAN, H. Deneyimsel Ürünler ve Araştırma Ürünleri ile İlgili Çevrimiçi Tüketici Yorumları ve Referans Fiyat Bilgisinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi. İZMİR İKTİSAT DERGİSİ, 2019, 34, 545-563. 200 + 0
13. ATILGAN, K. Stratejik Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Fiyatlandırma Literatürünün İncelenmesi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, 28, 50-58. 200 + 0
12. SERAP, Ç.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K. Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, 28, 286-293. 200 + 0
11. ATILGAN, K.; KÜÇÜKTALASLIO, M. Ürün Satışlarında Uygulanan Kıtlık Mesajlarının ve Fiyat İndirimlerinin Satın Alma İstekliliğine Etkisinin İncelenmesi. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 20, 375-401. 200 + 0
10. ÇABUK, S.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K. TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, , -. 200 + 0
2017
9. ATILGAN, K.; İNCE, T.; YILMAZ, S. Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri ve Boykota Yönelik Tutumlarının Tüketici Sinizmi, Fiyat Şeffaflığı ve Fiyat Adaleti Bağlamında İncelenmesi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2017, 26, 34-44. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/cusosbil/issue/33225/369443
2014
8. ATILGAN, K. Nesnel ve Öznel Bilginin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisine Yönelik Bir Araştırma. CBÜ YÖNETİM VE EKONOMİ, 2014, 21, 199-212. 200 + 0
7. İBİCİOĞLU, H.; ÇELİK, C.; ATILGAN, K. Kişisel Markalama Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Bireylerin Kariyer İlgisi Düzeyleri Bakımından Farklılıklarının İncelenmesi. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, 2014, 19, 1-16. 200 + 0
6. ATILGAN, K. Tüketicilerin Fiyat Hatırlama Doğruluğu ile İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ, 2014, 9, 81-96. 200 + 0
2013
5. ATILGAN, K.; ŞAHİN, A. How Price Mavens Perceive Value of Products? A Study on PERVAL Scale. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 14, 71-87. 200 + 0
2012
4. ATILGAN, K.; OSKAY, C.; ÇİÇEK, E. Tüketicilerin Gıda Perakendeciliğinden Memnuniyetlerine Göre Bölümlendirilmesi: Bölümler Arası Demografik ve Sosyo-Ekonomik Farklılıkların İncelenmesi. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, İİBF DERGİSİ, 2012, 14, 163-177. 200 + 0
3. ÇİÇEK, E.; ATILGAN, K. Hizmet İşletmelerinde Çağrı Merkezi ve Bekleme Hattı Uygulamalarına Tüketici Odaklı Bir Yaklaşım. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2012, 12, 81-102. 200 + 3
2011
2. ÇABUK, S.; ATILGAN, K. Kadın Tüketicilerin Algıladıkları Marka Denkliğini Belirleyen Faktörler: Markalı Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Çalışma. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2011, 12, 83-95. 200 + 0
2010
1. ÇİÇEK, E.; ATILGAN, K. Tüketicilerin Perakendeci Markalı Ürünleri Tercih Etme Nedenleri: Mersin İlinde Bir Araştırma. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2010, 12, 305-324. 200 + 0
2022
2. Atılgan, K. Marketing 5.0 Technology for Humanity. PAZARLAMA İÇGÖRÜSÜ ÜZERİNE ÇALIŞMALAR, 2022, 6, 24-25. 50 + 0
2016
1. ATILGAN, K.; YILMAZ, N. Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilgi ve Tüketicilerin Ülke İmajı, Fiyat Adaleti İle Fiyat‐Kalite Şeması Algılamaları Arasındaki Farklılıklar. PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, 9, 1-13. 100 + 0
1. Atılgan, K. Tüketimin Öteki Yüzü, ISBN: 9786258494280, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1000, Baskı Adet Sayısı: 1, 218 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
2. Çabuk, S.; Atılgan, K. Pazarlamada Fiyat: Kavramlar ve Örnek Olaylar, ISBN: 978, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 264 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 125
3. ATILGAN, K. Trends and Innovations in Marketing Information Systems, ISBN: ISBN13: 9781466684591, IGI Global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 455 Sayfa, İngilizce, PA, Amerika Birleşik Devletleri, 2015. 250
4. ATILGAN , K.; BAYINDIR , M. Dijital Pazarlamada Güncel Araştırmalar, ISBN: 9786057058263, Artikel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 16 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 125
http://artikelakademi.com/hakkimizda
5. Atılgan , K.; Koç , O. Örnek Olaylarla Dijital Pazarlama Yönetimi, ISBN: 9786258275872, Gazi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 216 Sayfa, Türkçe, Ankara , Türkiye, 2022. 125
6. ATILGAN , K. Müşteri Şikayet Yönetimi ve Örnek Olaylar, ISBN: Barkod no.9789750268601, Seçkin , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 238 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
http://www.seckin.com.tr/
1. ATILGAN, K. Pazarlamada Fiyat: Kavramlar ve Örnek Olaylar, ISBN: , Gazi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. Atılgan, K. Pazarlamada Fiyat: Kavramlar ve Örnek Olaylar, ISBN: 978, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 264 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 250
1. ATILGAN, K. Örnek Olaylarla Dijital Pazarlama Yönetimi, ISBN: 978-625-8275-87-2, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 216 Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
2. ÇABUK, S.; ATILGAN, K. PAZARLAMADA FİYAT: KAVRAMLAR VE ÖRNEK OLAYLAR, ISBN: 978-625-8413-38-0, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
3. ATILGAN, K. Müşteri Şikayet Yönetimi ve Örnek Olaylar, ISBN: 9789750268601, Seçkin, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
4. ATILGAN, K. Tüketimin Öteki Yüzü, ISBN: 9786258494280, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
5. ATILGAN, K.; BAYINDIR, M. Dijital Pazarlamada Güncel Araştırmalar, ISBN: 978-605-70582-6-3, Artikel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
1. ATILGAN, K. Pazarlamada Fiyat: Davranışsal Bir Yaklaşım, ISBN: 978-605-9942-34-8, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 120 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 500
1. ŞAHİN, A.; ATILGAN, K. Pazarlama Araştırması, ISBN: 978-605-4350-49-0, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 456 Sayfa, Türkçe, iSTANBUL, Türkiye, 2011. 1625
2. ATILGAN, K. Pazarlama Teorileri, ISBN: 9786054584536, MediaCat, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 528 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2014. 3750
http://www.mediacatonline.com/kitap/pazarlama-teorileri/
3. ATILGAN, K. KENT STRATEJİSİ “SİLİFKE”, ISBN: 978-605-9831-93-2, Eğitim, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 372 Sayfa, Türkçe, MERSİN, Türkiye, 2017. 250
4. ATILGAN , K.; BAYINDIR , M. Pazarlama Teorileri 2, ISBN: 9786052314470, Mediacat, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 554 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 125
https://mediacat.com
5. ATILGAN, K. International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, ISBN: 9786059440707, Detay, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 476 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2017. 250
1. ATILGAN, K. International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, ISBN: , Detay, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , Türkiye, 2017. 0
2. ATILGAN, K. kent stratejisi silifke, ISBN: , EĞİTİM YAYINEVİ, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2017. 0
3. ATILGAN, K.; BAYINDIR, M. Pazarlama Teorileri 2, ISBN: 978-605-2314-47-0, MediaCat, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2021. 0
9. PALA, U.; TOR KADIOĞLU, C.; ATILGAN, K., KADIN SATIŞ GÖREVLİLERİNİN KARŞILAŞTIĞI OLUMSUZLUKLARIN İNCELENMESİ. TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 2021-11-24, , , , . 200
8. Pala, U.; Tor-Kadıoğlu, C.; Atılgan, K., KADIN SATIŞ GÖREVLİLERİNİN KARŞILAŞTIĞI OLUMSUZLUKLARIN İNCELENMESİ. TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 2021-11-24, 2022-03-25, Ankara, Türkiye, 2021. 200
https://www.iksadkiev.org/
7. ATILGAN, K.; DOĞAN, S.; KÜÇÜKGÜZEL, S., Çevrimiçi (Onlıne) Tüketici Davranışına Kalan Zaman Ve Fiyat İndirimlerinin Etkisinin İncelenmesi. 1.Uluslararası Karadeniz İşletmecilik Sempozyumu, 2016-05-16, 2016-08-18, Giresun, Türkiye, 2016. 200
6. AYTEMIZ, T.; UYSAL, E.; ATILGAN, K., A simulation model for airline pricing. 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2015-06-30, 2015-07-02, Londra, İngiltere / Birleşik Krallık, 2015. 200
http://www.iccmi2015.org.uk/
5. AKKAN, E.; ATILGAN, K., Effects of Service Experience and Positive Word of Mouth on Repurchase Intentions: Evidence From A Luxury Restaurant. 4th International Scientific Conference Whither Our Economies, 2014-11-12, 2014-11-13, VİLNUS, Litvanya, 2014. 200
4. SARMANIOTIS, C.; ATILGAN, K., Status and Conspicuous Consumption: Wedding as a Sign of Status. 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2014-06-18, 2014-06-20, ATİNA, Yunanistan, 2014. 200
3. ÇABUK, S.; ATILGAN, K., Role of price offer fairness in willingness to pay for environmentally friendly products. International Conference on Marketing and Consumer Behaviour, 2013-05-16, 2013-05-17, PORTO, Portekiz, 2013. 200
2. YAĞCI, M.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K., Consumer attitudes towards healthy food products: the mediating effects of nutrition claims. International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2012-06-13, 2012-06-15, SELANİK, Yunanistan, 2012. 200
1. ŞAHİN, A.; ÇİÇEK, E.; ATILGAN, K., A Literature Review On Consumer Innovativeness. 16.Dünya Verimlilik Kongresi, 2010-11-02, 2010-11-05, ANTALYA, Türkiye, 2010. 200
1. ATILGAN , K.; KOÇ, O., Determining the differences in price perception according to discount level and social classes. 8 th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2020-09-11, 2020-09-12, Selanik, Yunanistan, 2020. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
3. ATILGAN, K.; ŞİMŞEK, M., Futbol Taraftarlarının Lisanslı Ürünleri Satın Alma İstekliliğinde Fiyat ile İlgili Belirleyiciler. 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2015-05-07, 2015-05-09, AKSARAY, Türkiye, 2015. 100
2. ÇABUK, S.; ATILGAN, K., Referans Fiyat Oluşumunda Tüketici Odaklı Marka Denkliği Boyutlarının Rolü. 18. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2013-06-19, 2013-06-22, KARS, Türkiye, 2013. 100
1. YAĞCI, M.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K., Mersin’de Yaşayan Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Etiket Taşıyan Ürünleri Tercih Etmelerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2008-10-30, 2008-11-01, ADANA, Türkiye, 2008. 100
5. ATILGAN, K.; KANGAL, E.; KÜÇÜKTALASLIO, M., Tüketicilerin Algıladıkları Kalite, Fiyat Hassasiyetleri ve Satın Alma İstekliliklerinin Fiyat Değişkenliği ve Fiyat Değişim Sıklığı Bağlamında İncelenmesi. 23. Pazarlama Kongresi, 2018-06-27, 2018-06-29, Kocaeli, Türkiye, 2018. 50
http://www.pazarlama.org.tr/upk-2018/
4. ATILGAN, K.; TORMAN, U., Tüketicilerin Beden Saygıları, Ürün İlgilenimleri ve Sağlık Bilinçleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. 17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, 2018-04-26, 2018-04-28, İzmir, Türkiye, 2018. 50
http://ik2018.ikc.edu.tr/
3. ÇABUK, S.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K., Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi. 22. Pazarlama Kongresi, 2017-09-28, 2017-09-30, Trabzon, Türkiye, 2017. 50
http://www.pazarlama.org.tr/upk-2017/
2. ÇABUK, S.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K., Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi. 22. Pazarlama Kongresi, 2017-09-28, 2017-09-30, , Türkiye, . 50
1. ÇABUK, S.; ATILGAN, K., Kadın Tüketicilerin Algıladıkları Marka Denkliğini Belirleyen Faktörler: Markalı Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Çalışma . 10.Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2011-05-05, 2011-05-07, İZMİR, Türkiye, 2011. 50
1. İNDİRİM DÜZEYİ VE FİYAT ALGISININ SOSYAL SINIFLAR AÇISINDAN FARKLILIKLARININ BELİRLENMESİ, BAP, Proje No: 2019-3-TP2-3683, 11080 TL, Yürütücü, 2020,Tamamlandı. 100
1. Tüketicilerin İleri Dönüştürülmüş (Upcycled) Gıdalara İlişkin Tutum ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi, TÜBİTAK, Proje No: 1919B012203531, 0 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2023,Tamamlandı. 0
12. Mithat Can Çerçi , ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN E-HİZMET KALİTESİ ALGISINDA CİNSİYET KİMLİĞİNİN ROLÜ, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
11. Mustafa Bozkurt , DRONE ARACILIĞIYLA ÜRÜN DAĞITIMINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
10. Funda KARSLI, TÜKETİCİLERİN DİNAMİK FİYATLANDIRMA UYGULAMALARINA YÖNELİK ADİL FİYAT ALGILARI VE SATIN ALMA NİYETLERİ: ATFETME TEORİSİ YAKLAŞIMI, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
9. Arwa Mohamed Abdelmagid ELSADIG, Otel İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Unsurların Karma Yöntem Kullanılarak İncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
8. Özge Koç, PROFESYONEL HİZMETLERDE FİZİKSEL KANITLARIN VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
7. Murat BAYINDIR, Çevrimiçi ve Çevrimdışı Perakendeci Mağazalarda Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarının Yüksek Dokunuşlu ve Düşük Dokunuşlu Ürünler Açısından Karşılaştırılması , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. Yusuf KÖKEN, Tüketicilere İletilen Sosyal Medya Mesajlarindaki Ürünleri Boykot Etmede Tüketici Etnosentrizminin ve Ekonomik Düşmanlığın Etkisi , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Onur KOÇ, İndirim Düzeyi Ve Fiyat Algısının Sosyal Sınıflara Göre Farklılıklarının Belirlenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Hussein ALHUSSEIN, E-Ticaret İşletmelerinin Web Site Tasarımının Müşteri Güven Memnuniyet Ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Ahmet Esad YURTSEVER, TÜKETİCİLERİN NESNEL VE ÖZNEL BİLGİLERİNİN ALGILADIKLARI FİYAT BAĞLAMINDA İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Muharrem KÜÇÜKTALASLIO, ÜRÜN SATIŞLARINDA UYGULANAN KITLIK MESAJLARININ VE FİYAT İNDİRİMLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİNİN TÜRKİYE’DE VE POLONYA’DA YAŞAYAN TÜKETİCİLER ÜZERİNDE İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Hakan TANİŞMAN, DENEYİMSEL VE ARAŞTIRMA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİ YORUMLARI VE FİYAT ÇERÇEVESİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
1. 2015 WINTER MARKETING EDUCATORS' CONFERENCE , [ 2015 : 1 ] . 4
2. ALANYA AKADEMIK BAKış , [ 2018 : 2 ] . 0
3. BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , [ 2021 : 1 ] . 0
4. JOURNAL OF CONSUMER MARKETING , [ 2018 : 1 ] [ 2019 : 1 ] . 0
5. JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE , [ 2020 : 1 ] . 0
6. RPM - PORTUGUESE MARKETING JOURNAL , [ 2014 : 1 ] [ 2015 : 1 ] . 8
7. YÜKSEKÖĞRETİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 0
8. ÖMER HALISDEMIR ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKüLTESI DERGISI , [ 2019 : 1 ] . 0
1. 25. PAZARLAMA KONGRESİ , [ 2021 : 1 ] . 0
2. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 0
3. TARSUS ÜNİVERSİTESİ UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2021 : 1 ] . 0
4. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] [ 2019 : 1 ] [ 2020 : 1 ] . 3
5. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
1. ÇOCUKKEN DÖNÜŞTÜR, ÇOCUKKEN DÖNÜŞTÜR, Mersin Üniversitesi, MERSİN AR-GE PROJE PAZARI, 2017-10-10-2017-10-11, 14, MERSİN, Türkiye
2. Araç Rengini Sen Belirle, Araç Rengini Sen Belirle, Mersin Üniversitesi, MERSİN AR-GE PROJE PAZARI, 2019-11-14-2019-11-15, 14, Mersin, Türkiye
3. PARMAK İZİYLE ÖĞRENCİ TAKİP SİSTEMİ, PARMAK İZİYLE ÖĞRENCİ TAKİP SİSTEMİ, Mersin Üniversitesi, MERSİN AR-GE PROJE PAZARI, 2017-10-10-2017-10-11, 14, MERSİN, Türkiye
1. ISMA Üniversitesi , 2017-04-24 - 2017-04-28, Riga, Letonya.
2. Comenius University , 2016-05-16 - 2016-05-20, Bratislava, Slovakya.
3. Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki , 2014-05-05 - 2014-05-09, SELANİK, Yunanistan.
1. American Marketing Association , Üye No: 03323549, Amerika Birleşik Devletleri, 2015-01-06-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||||
|
||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||
|
||||||
H2020 Projesi | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||
|
||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||
|
||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||
|
||||||
Yurtiçi Araştırma | ||||||
|
||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||
|
||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||
|
||||||
Ulusal patent | ||||||
|
||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||
|
||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||
|
||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||||
|
||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||
|