Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1989 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİMDE PSİKOLOJİK HİZMETLER | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1993 |
DOKTORA | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2002 |
DOÇENTLİK | EĞİTİM BİLİMLERİ (REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK | ÜNİVERSİTELERARASI KURUL | 2014 |
1. Akran Baskısı Düzeyi Farklı Olan ÖÄŸrencilerin Risk Alma, Sigara İçme Davranışı ve Okul BaÅŸarılarının İncelenmesi Danışman: Dr. Prof. Dr. Binnur YEŞİLYAPRAK, Gazi Üniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
1. Cinsiyetleri ve Denetim Odakları Farklı Lise ÖÄŸrencilerinin Uyum Alanları ve Yöntemlerinin İncelenmesi Danışman: Dr. Prof. Dr. Oya Gülendam ERSEVER, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitimde Psikolojik Hizmetler Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ANABİLİM DALI BAÅžKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2021-08-04 - 2024-08-04 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2021-08-04 - 2024-08-04 | |
ANABİLİM DALI BAÅžKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2021-08-04 - 2024-08-04 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAÅžKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2021-01-06 - 2023-01-06 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
ANABİLİM DALI BAÅžKANI | ANABİLİM DALI BAÅžKANLIÄžI | MERSİN ÜNİ. | 2017-07-07 - 2018-08-12 |
MÜDÜR YARDIMCISI | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011-01-05 - 2012-07-01 |
YARDIMCILIK | BÖLÜM BAÅžKAN YARDIMCILIÄžI | YILDIZ TEKNİK ÜNİ. FEN EDEBİYAT FAK. EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ | 2001-07-13 - 2003-07-13 |
2023
2. İÇER, Y.; KIRAN, B. Examination of the Differences in Licensed Athletes’ Personal Beliefs in Relation to Some Socio-demographic Characteristics. GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2023, 11, 76-88. 0 + 0
2020
1. Bilen, D.; KIRAN, B. Suriyeli Mültecilerin Çeşitli Travmatik YaşantılarıNasıl Deneyimlediklerine Göre Travma SonrasıStres Bozukluğu ve Yaşam Doyum Düzeylerininİncelenmesi. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 15, 3966-3987. 0 + 010.26466/opus.658813
2012
1. Kiran Esen, B. Analyzing Peer Pressure and Self-Efficacy Expectations Among Adolescents. SOCİAL BEHAVİOR AND PERSONALİTY (SSCI), 2012, 40, 1301-1309. 0 + 32http://dx.doi.org/10.2224/sbp.2012.40.8.1301
Publications_028.pdf
Alıntılanma Sayısı: 4
2021
10. Emin TATLICI, M.; Kıran, B. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILADIKLARI ANNE-BABA TUTUMLARINA GÖRE BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİNİN VE KARAR VERME STİLLERİNİN İNCELENMESİ. SOCİAL MENTALİTY AND RESEARCHER THİNKERS JOURNAL, 2021, 7, 1496-1506. 200 + 0http://dx.doi.org/10.31576/smryj.939
Publications_036.pdf
9. KANDEMİR, H. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BAĞLANMA STİLLERİNE GÖRE REDDEDİLME DUYARLILIĞI VE ŞİDDET EĞİLİMİNİN İNCELENMESİ. SOCİAL MENTALİTY AND RESEARCHER THİNKERS JOURNAL, 2021, 7, 3223-3232. 0 + 0http://dx.doi.org/10.31576/smryj.1210
Publications_037.pdf
2017
8. Luzumlu, U.; Kıran Esen, B. An Investigation of Turkish University Students’ Strategies of Coping with Stress and Their Level of Alexithymia. STUDIES ON ETHNO-MEDICINE, 2017, 11, 77-81. 0 + 0Publications_010.pdf
7. Ballıkaya, E.; Korkmaz, M.; Kıran Esen, B. Analyzing of Internet Usage Habits of High School Students Doing Sports and Not Doing Sports . NEW TRENDS AND ISSUES PROCEEDİNGS ON HUMANİTİES AND SOCİAL SCİENCES , 2017, 3, 70-74. 0 + 0http://www.prosoc.eu
Publications_011.pdf
6. Serpin Eşiyok, V.; Kıran Esen, B. THE INVESTIGATION OF THE UNIVERSITY STUDENTS ACCORDING TO GENDER AND COGNITIVE FLEXIBILITY OF LEVEL ROMANTIC RELATIONSHIP BELIEFS . EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES , 2017, 3, 1-10. 0 + 010.5281/zenodo.268649
Publications_009.pdf
2014
5. Ağaoğlu, C.; KIRAN ESEN, B. İyilik hallerine göre üniversite öğrencilerinin öfke durumlarının incelenmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2014, 6, 165-170. 0 + 0http://www.ijar.lit.az/pdf/ijar/2014/2014(28B-25).pdf
2012
4. Korkmaz, M.; Kıran Esen, B. Güvenli internet kullanımı konusunda uygulanan akran eğitiminin ergenler üzerindeki etkisi . TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2012, 4, 180-187. 0 + 0Publications_006.pdf
2010
3. KIRAN ESEN, B.; GÜNDOĞDU, M. The relationship between ınternet addiction, peer pressure and perceived social support among adolescents, . THE INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCHERS, 2010, 2, 29-36. 0 + 43http://ijer.eab.org.tr/1/2/4_esen.b.k.pdf
Publications_003.pdf
2009
2. KIRAN ESEN, B. ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ERGENLERDE İNTERNET BAĞIMLILIĞININ YORDANMASI. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2009, 4, 1331-1340. 0 + 0Publications_008.pdf
2006
1. Çelikkaleli, Ö.; Gündoğdu, M.; Kıran Esen, B. Ergenlerde Yetkinlik Beklentisi Ölçeği: Türkçe uyarlamasının geçerlik ve güvenirlik çalışması. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2006, 6, 62-72. 0 + 4
2022
16. İçer, Y.; Kıran, B. Investigation of licensed athletes’ differentiation of personalities beliefs as regards those who do not sport. GLOBAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY RESEARCH: NEW TRENDS AND ISSUES, 2022, 12, 30-39. 100 + 0Publications_034.pdf
15. ÖZDEMİR, R.; KIRAN, B. 3-6 Yaş Arası Çocukların Anksiyete Düzeylerine Göre Duygu Düzenlemelerinin İncelemesi 1. SOCİAL MENTALİTY AND RESEARCHER THİNKERS JOURNAL, 2022, 8, 902-907. 100 + 010.292 28/smryj.62362
Publications_039.pdf
14. BOZKUR, B.; KIRAN, B. COVID-19 Ruminasyon Ölçeğinin (C-19RS) Türkçeye Uyarlanması: COVID-19 Pandemisi Sürecinde Ruminasyon ve Tükenmişlik. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ- TURKİSH PSYCHOLOGİCAL COUNSELİNG AND GUİDANCE JOURNAL, 2022, 12, 287-299. 100 + 0hthttps://dergipark.org.tr/en/pub/tpdrd/issue/70856/1138299tp://
Publications_040.pdf
13. ÖZDEMİR, R.; KIRAN, B. 3-6 Yaş Arası Çocukların Anksiyete Düzeylerine Göre Duygu Düzenlemelerinin İncelemesi. INTERNATİONAL SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL, 2022, 8, 902-907. 100 + 010.29228/smryj.62362
12. İÇER, Y.; KIRAN, B. Investigation of licensed athletes’ differentiation of personalities beliefs as regards those who do not sport. BİRLESİK DUNYA YENİLİK ARASTİRMA VE YAYİNCİLİK MERKEZİ, 2022, 12, 30-39. 100 + 010.18844/gjpr.v12i1.5395
2021
11. KANDEMİR, H.; KIRAN, B. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BAĞLANMA STİLLERİNE GÖRE REDDEDİLME DUYARLILIĞI VE ŞİDDET EĞİLİMİNİN İNCELENMESİ. SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL, 2021, 7, 3223-3232. 100 + 010.31576/smryj.1210
10. KIRAN, B.; TATLICI, M. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILADIKLARI ANNE-BABA TUTUMLARINA GÖRE BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİNİN VE KARAR VERME STİLLERİNİN İNCELENMESİ. SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL, 2021, 7, -. 100 + 010.31576/smryj.939
2020
9. AKAN, Y.; KIRAN, B. A Qualitative Study on the Investigation of Violence and Men who Inflict Violence from the Perspective of Men. TURKİSH PSYCHOLOGİCAL COUNSELİNG AND GUİDANCE JOURNAL, 2020, 10, 37-79. 100 + 0
2019
8. DENGİZ, G.; KIRAN, B. Okul Psikolojik Danışmanlarının Cinsiyet, Deneyim ve ÖzYeterliklerine Göre Engelli Bireylerin Eğitilmesine YönelikTutumlarının İncelenmesi. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2019, 9, 43-67. 100 + 0
7. Şenyiğit, A.; KIRAN, B. INVESTIGATION OF PROBLEMATIC INTERNET USE ACCORDING TO COGNITIVE FLEXIBILITY LEVELS OF HIGH SCHOOL STUDENTS. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİA SOCİAL SCİENCES, 2019, 10, 367-384. 100 + 0
6. Kıran, B.; Dengiz, G. Okul Psikolojik Danışmanlarının Cinsiyet, Deneyim ve Öz Yeterliklerine Göre Engelli Bireylerin Eğitilmesine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2019, 9, 43-67. 100 + 0pdrdergisi.org/index.php/pdr/article/view/695
Publications_018.pdf
2017
5. Ballıkaya, E.; Korkmaz, M.; KIRAN ESEN, B. Analyzing of Internet Usage Habits of High School Students Doing Sports and Not Doing Sports. ANALYZİNG OF INTERNET USAGE HABİTS OF HİGH SCHOOL STUDENTS DOİNG SPORTS AND NOT DOİNG SPORTS, 2017, 3, 70-74. 0 + 0
4. Kıran Esen, B.; Kaya, A.; Sezgin, M.; Bakır Aygar, B. Comparing Attitudes Towards Violence Among Adolescents Who are Victims or Non-Victims of Violence . NEW TRENDS AND ISSUES PROCEEDİNGS ON HUMANİTİES AND SOCİAL SCİENCES , 2017, 1, 114-121. 0 + 0http://www.prosoc.eu
Publications_013.pdf
3. Akan, Y.; Kıran, B. ERKEKLERİN ŞİDDETE MARUZ KALMA VE ŞİDDET UYGULAMA YAŞANTILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2017, 2, 47-71. 100 + 0http://www.ijetsar.com/issue/29596/315646
Publications_012.pdf
2. KIRAN ESEN, B.; KAYA, A.; SEZGİN, M.; BAKIR AYĞAR, B. Comparing Attitudes Towards Violence Among Adolescents Who are Victims or Non-Victims of Violence. NEW TRENDS AND ISSUES PROCEEDİNGS ON HUMANİTİES AND SOCİAL SCİENCES, 2017, 1, 114-121. 0 + 0
2016
1. Kıran Esen, B.; Bozkur, B.; Çiçek, N.; Baykal, F. EFFECT OF PROGRAM OF PSYCHO-EDUCATION OVER ANGER AND ANGER MANAGEMENT OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH , 2016, 2, 1673-1683. 0 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/ijsser/article/view/5000208221/5000177066
Publications_004.pdf
2022
3. TUNCAY, A.; KIRAN, B.; ÇAKMAK, S. Investigation of the Relationship between the Starting Age of Substance, Alcohol, Cigarette Use, Attachment Styles, and Temperament Features of Substance Users. T H E T U R K I S H J O U R N A L O N A D D I C T I O N S, 2022, 9, 1-7. 300 + 0hhttps://www.addicta.com.tr/en/investigation-of-the-relationship-between-the-starting-age-of-substance-alcohol-cigarette-use-attachment-styles-and-temperament-features-of-substance-users-13246ttp://
Publications_038.pdf
2020
2. KAYA, B.; KIRAN, B.; ÇAKMAK, S. Sosyal hizmet çalışanlarında ikincil travmatik stres ve adil dünya inancı. CUKUROVA MEDİCAL JOURNAL, 2020, 45, 1061-1072. 300 + 0http://dx.doi.org/10.17826/cumj.711644
Publications_032.pdf
2018
1. Kıran, B.; Bozkur, B.; Kaya, A. Ailesi Göçle Gelen ve Gelmeyen Ortaokul Çocuklarının Sosyal Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.. PEGEM AKADEMİ YAYİNCİLİK EGİTİM DANİSMANLİK HİZMETLERİ, 2018, 8, 623-644. 300 + 0http://dx.doi.org/10.14527/pegegog.2018.024
Publications_015.pdf
2022
3. Tuncay, A.; KIRAN, B.; ÇAKMAK, S. Investigation of the Relationship between the Starting Age of Substance, Alcohol, Cigarette Use, Attachment Styles, and Temperament Features of Substance Users. T H E T U R K I S H J O U R N A L O N A D D I C T I O N S, 2022, 9, 1-7. 100 + 0
2020
2. AKTAŞ, E.; KIRAN, B.; TUNCER, İ. Mersin Üniversitesi Öğrencilerinin Bilişim Teknolojisi Kullanımının Harcama ve Eğitim Düzeylerine Etkileri. DÜNYA İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2020, 2020, 45-69. 100 + 0
1. KAYA, B.; KIRAN, B.; ÇAKMAK, S. Sosyal hizmet çalışanlarında ikincil travmatik stres ve adil dünya inancı. CUKUROVA MEDİCAL JOURNAL, 2020, 45, 1061-1072. 100 + 0
2017
2. Akan, Y.; KIRAN ESEN, B. ERKEKLERİN ŞİDDETE MARUZ KALMA VE ŞİDDET UYGULAMA YAŞANTILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. IJETSAR (INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES), 2017, 2, 47-71. 0 + 0
2003
1. KIRAN ESEN, B. Akran Baskısı Akademik Başarı ve Yaş Değişkenlerine Göre Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yordanması. HACETTEPE ÜNİ. EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2003, , 79-. 0 + 0
2016
1. ÖZCAN AKÇAY, D.; KIRAN ESEN, B. THE INVESTIGATION OF ADOLESCENTS COGNITIVE FLEXIBILITY AND SELF EFFICACY ERGENLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİ İLE ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 2016, 7, 1-10. 0 + 0
2017
1. Luzumlu, U.; KIRAN ESEN, B. An Investigation of Turkish University Students’ Strategies ofCoping with Stress and Their Level of Alexithymia. STUDIES ON ETHNO-MEDICINE, 2017, 11, 77-81. 0 + 0
2020
8. DENGİZ, G.; KIRAN, B. CONJOINT ANALYSIS OF ATTITUDES OF PSYCHOLOGICALCOUNSELORS TOWARD PEOPLE WITH DISABILITIES. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2020, 7, 254-272. 100 + 010.5281/zenodo.3759818
2018
7. KIRAN ESEN, B.; GÜRBÜZ, E. Research of Social Skills of Children Who Attend to Kindergarten According to the Attitudes of Their Mothers. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2018, 6, 95-. 0 + 010.11114/jets.v6i3.2831
6. Gürbüz, E.; Kıran, B. Research of Social Skills of Children Who Attend to Kindergarten According to the Attitudes of Their Mothers. REDFAME PUBLİSHİNG, 2018, 6, 95-95. 100 + 0http://dx.doi.org/10.11114/jets.v6i3.2831
Publications_020.pdf
2017
5. Kıran Esen, B.; Özcan, H.; Sezgin, M. HIGH SCHOOL STUDENTS’ COGNITIVE FLEXIBILITY IS PREDICTED BY SELF-EFFICACY AND ACHIEVEMENT . EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES ( ED573546) ERIC , 2017, 3, 114-122. 0 + 0http://oapub.org/edu/index.php/ejes/article/view/466/1264
Publications_007.pdf
4. Serpin Eşiyok, V.; KIRAN ESEN, B. THE INVESTIGATION OF THE UNIVERSITY STUDENTSACCORDING TO GENDER AND COGNITIVE FLEXIBILITY OFLEVEL ROMANTIC RELATIONSHIP BELIEFS. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2017, 3, 1-10. 0 + 010.5281/zenodo.268649
3. KIRAN ESEN, B.; Özcan, D.; SEZGİN, M. HIGH SCHOOL STUDENTS COGNITIVE FLEXIBILITY IS PREDICTED BY SELF EFFICACY AND ACHIEVEMENT. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2017, 3, 114-122. 0 + 0doi:10.5281/zenodo.244470
2013
2. KORKMAZ, M.; KIRAN ESEN, B. The development and evaluation of a peer training program for elementary school students teaching secure internet use. EDUCATİON, 2013, 133, 261-271. 0 + 0
1. Korkmaz, M.; Kıran Esen, B. Ortaokul öğrencileri için geliştirilen güvenli internet kullanımı akran eğitim programının geliştirilmesi. EDUCATİON (EJ1022265) ERIC, 2013, 133, 261-271. 0 + 0Publications_024.pdf
2018
6. KIRAN ESEN, B.; BOZKUR, B.; KAYA, A. Investigation of social anxiety level of migrated and not migrated secondary school student. PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ, 2018, 8, 623-644. 0 + 010.14527/pegegog.2018.024
5. KIRAN, B.; SEZGİN, M. INVESTIGATION OF ADOLESCENT ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE IN TERMS OF GENDER AND SELF-EFFICACY . INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES(EBSCO- HOST), 2018, 9, 509-522. 100 + 0http://www.ijoess.com/Makaleler/1932045854_19.%20509-522%20mehtap%20sezgin.pdf
Publications_016.pdf
4. KIRAN ESEN, B.; SEZGİN, M. INVESTIGATION OF ADOLESCENT ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE IN TERMS OF GENDER AND SELF-EFFICACY. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 2018, 9, 509-522. 0 + 0
2016
3. Özcan Akçay, D.; Kıran, B. ERGENLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİ İLE ÖZYETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2016, 1, 1-8. 100 + 0http://www.ijoeec.com/issue/33100/367905http://
Publications_017.pdf
2. Özcan Akçay, D.; Kıran Esen, B. ERGENLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİ İLE ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 2016, 7, 1-10. 0 + 0http://www.ijoess.com/DergiTamDetay.aspx?ID=576&Detay=Ozet
Publications_001.pdf
2014
1. CEYDA, A.; KIRAN ESEN, B. The examination of the trait anger level of the university students according to the wellness. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2014, 6, 165-170. 0 + 010.7813/2075-4124.2014/6-2/B.25
2023
7. Yılmaz, F.; KIRAN, B. INVESTIGATION OF UNIVERSITY STUDENT’S SUBJECTIVE SOCIAL STATUS PERCEPTIONS ACCOR. ULUSOY EGİTİM DANİSMANLİK YAYİNCİLİK VE ORGANİZASYON, 2023, 8, 1614-1635. 100 + 010.35826/ijetsar.631
2022
6. Erkan, Z.; Afşin, B.; Kıran, B. 0-5 YAŞ ARASI ÇOCUKLARA SAHİP OLAN ANNELERİN SANAT TERAPİSİ ARACILIĞIYLA DUYGUSAL FARKINDALIKLARINI ARTTIRMADA ÇEVRİMİÇİ PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİNİN İNCELENMESİ . INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2022, 17, 793-827. 100 + 0https://ijoeec.com/Makaleler/1958795088_2.%20793-827%20berna%20af%c5%9fin.pdf
Publications_033.pdf
5. ERKAN, Z.; AFŞİN, B.; KIRAN, B. EXAMINATION OF THE EFFECT OF THE ONLINE PSYCHO-EDUCATION PROGRAM ON INCREASING E. IJOEEC (INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE), 2022, 7, 793-827. 100 + 010.35826/ijoecc.586
2021
4. Kıran, B.; Ersoy, M. AKRAN EĞİTİM PROGRAMININ ERGENLERİN YAŞADIĞI AKRAN BASKISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2021, 6, 1742-1763. 100 + 0hhttp://www.ijoeec.com/DergiTamDetay.aspx?ID=451&Detay=Ozetttp://
3. KIRAN, B.; ERSOY, M. INVESTIGATING THE EFFECT PEER TRAINING PROGRAM ON ADOLESCENTS EXPERIENCING PEER. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2021, 6, -. 100 + 010.35826/ijoecc.451
2020
2. BOZKUR, B.; KIRAN, B.; CENGİZ, Ö. Üniversite Öğrencilerinin Umutsuzluk Düzeyleri, Belirsizliğe Tahammülsüzlük ve Özyeterliklerinin İncelenmesi- The Examination of College Students’ Hopelessness, Intolarence of Uncertainity, Perception towards Finding a Job and Self-Eficacy. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 2401-2409. 100 + 010.24106/kefdergi.702233
2015
1. AYŞEĞÜL, U.; KIRAN ESEN, B. Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Toplumsal Konum İle İlgili Risk Alma Değişkenine Göre İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 11, 288-299. 0 + 010.17860/efd.22192
2022
14. BOZKUR, B.; KIRAN, B. Adaptation of COVID-19 Rumination Scale (C-19RS) to Turkish: Rumination and Burnout During COVID-19 Pandemic. TURKİSH PSYCHOLOGİCAL COUNSELİNG AND GUİDANCE JOURNAL, 2022, 12, 287-299. 200 + 010.17066/tpdrd.1138299
2020
13. BİLEN, D.; KIRAN, B. Suriyeli Mültecilerin Çeşitli Travmatik Yaşantıları Nasıl Deneyimlediklerine Göre Travma Sonrası Stres Bozukluğu ve Yaşam Doyum Düzeylerinin İncelenmesi. OPUS - ULUSLARARASİ TOPLUM ARASTİRMALARİ DERGİSİ, 2020, 15-, 3965-3987. 200 + 0http://dx.doi.org/10.26466/opus.658813
Publications_031.pdf
12. BOZKUR, B.; KIRAN, B.; ALICI, D. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 382-393. 200 + 0http://dx.doi.org/10.17860/mersinefd.684692
Publications_030.pdf
11. BOZKUR, B.; KIRAN, B.; ALICI, D. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 382-393. 200 + 0
10. Bozkur, B.; Kıran, B.; Cengiz, Ö. Üniversite Öğrencilerinin Umutsuzluk, Belirsizliğe Tahammülsüzlük, Gelecekte İş Bulmaya Yönelik Algı ve Özyeterliklerinin İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 2401-2409. 200 + 0http://https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1002191
Publications_035.pdf
2019
9. AKAN, Y.; KIRAN, B. Şiddeti Azaltma Psiko-eğitim Programı’nın (ŞAPP) Eşine Şiddet Uygulayan Erkeklerin Saldırganlık, Duygu Yönetimi ve İlişki Özyeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. KADEM, 2019, 5, 31-65. 200 + 010.21798/kadem.2019153601
8. Akan, Y.; Kıran, B. Şiddeti Azaltma Psiko-eğitim Programı’nın (ŞAPP) Eşine Şiddet Uygulayan Erkeklerin Saldırganlık, Duygu Yönetimi ve İlişki Özyeterlik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. KADEM KADIN ARAŞ T I RMAL AR I DE RGİ S İ, 2019, 5, 31-65. 200 + 0http://http://kadinarastirmalari.kadem.org.tr/kadem-kadin-arastirmalari-dergisi-cilt-5-sayi-1-icindekiler/
Publications_021.pdf
2015
7. Uçan, A.; Kıran Esen, B. Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Toplumsal Konum İle İlgili Risk Alma Değişkenine Göre İncelenmesi. MEÜ. EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 11, 288-299. 0 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000065444/5000127822
Publications_005.pdf
2008
6. KIRAN ESEN, B.; Çelikkaleli, Ö. Üniversite öğrencilerinin sosyal yetkinlik düzeyleri ile sürekli öfke ve öfke ifade biçimlerinin incelenmesi. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2008, 3, 37-49. 0 + 3Publications_023.pdf
2007
5. KIRAN ESEN, B.; AKTUĞ, T. Ergenlerde akran baskısı ve benlik saygısının incelenmesi. ÇUKUROVA ÜNİ. EĞİTİM FAK. DERGİSİ, 2007, 3 , 13-23. 0 + 0Publications_002.pdf
2005
4. KIRAN ESEN, B. Ergenlerde risk alma davranışı ile akademik başarının incelenmesi,. ÇUKUROVA ÜNİ. EĞİTİM FAK. DERGİSİ, 2005, 2, 8-14. 0 + 0
2003
3. KIRAN ESEN, B. Ergenlerin akran baskısı düzeyleri ve cinsiyetlerine göre sigara içme davranışlarının incelenmesi, . KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2003, 3, 167-188. 0 + 9Publications_026.pdf
2. KIRAN ESEN, B. Akran Baskısı Ölçeği’nin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. EĞİTİM BİLİMLERİ VE UYGULAMA DERGİSİ, 2003, 2, 65-76. 0 + 1Publications_025.pdf
1. KIRAN ESEN, B. Akran baskısı düzeyleri ve cinsiyetlerine göre öğrencilerin risk alma davranışı ve okul başarılarının incelenmesi. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2003, 2, 17-26. 0 + 5Publications_022.pdf
1. KIRAN ESEN, B. Akran baskısı, akademik başarı ve yaş değişkenlerine göre lise öğrencilerinin risk alma davranışlarının yordanması, . HACETTEPE ÜNİ. EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2003, 24, 79-85. 0 + 15Publications_027.pdf
2012
1. KORKMAZ, M.; KIRAN ESEN, B. The effects of peer training about secure internet use on adolescents. ÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2012, 4, 180-187. 0 + 0
1. Akan, Y.; Kıran , B. Researches on Science and Art in 21st. Century Turkey, ISBN: 978-605-288-062-3, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 15 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 125
2. Kıran, B.; Er, S. SANAT VE İLETİŞİM TEORİK VE AMPİRİK KATKILAR, ISBN: 978-625-7562-79-9, İKSAD Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 24 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 125
3. KIRAN, B. Psikolojik Testler İlkeler, Uygulamalar ve Tanıtım, ISBN: 978-605-241-809-3, PEGEM Yay., Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 29 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
4. Cömertpay, E.; Kıran, B. Research & Reviews in Social, Human and Administrative Sciences, ISBN: 978-605-288-463-8, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 265 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2019. 125
5. KIRAN, B.; ER, S. SANAT VE İLETİŞİM TEORİK VE AMPİRİK KATKILAR, ISBN: 978-625-7562-79-9, İKSAD Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 32 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 125
1. İÇER, Y.; KIRAN, B. İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİNDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR, ISBN: 978-2-38236-162-7, Livre de Lyon, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 24 Sayfa, Türkçe, LYON, Fransa, 2021. 250
2. AKAN, Y.; KIRAN ESEN, B. Researches on Science and Art in 21st. Century Turkey, ISBN: 978-605-288-062-3, Gece Kiaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 3000 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2017. 0
1. Cömertpay, E.; KIRAN, B. Research Reviews in Social, Human and Administrative Sciences, ISBN: 978-605-288-463-8, Gece Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 265 Sayfa, İngilizce, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2019. 0
2. BOZKUR, B.; UZUN, N.; KIRAN, B.; KAYA, A. ACADEMIC STUDIES IN SOCAL SCIENCES, ISBN: 978-9940-46-009-9, IVPE, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 17 Sayfa, İngilizce, CETİNJE, Karadağ, 2020. 0
3. AKTAŞ, E.; KIRAN ESEN, B.; TUNCER, İ. Sosyal Bilimler-Akademik Araştırmalar-3, ISBN: 978-605-2292-98-3, Paradigma Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 75 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2019. 0
4. Er, S.; KIRAN, B. SANAT VE İLETİŞİM TEORİK VE AMPİRİK KATKILAR, ISBN: 978-625-7562-79-9, IKSAD publishing house, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 268 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
5. KIRAN, B. Psikolojik Testler: İlkeler, uygulama ve Tanıtım, ISBN: 978-605-241-809-3, PEGEM Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 570 Sayfa, Türkçe, Ankara, , 2019. 0
6. BAYKAL, N.; KIRAN, B. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırmalar Kavramlar, Araştırmalar ve Uygulama-2, ISBN: 978-2-38236-508-3, Livre de Lyon, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 12 Sayfa, Türkçe, LYON, Fransa, 2022. 0
7. KIRAN, B.; GÜNGÖR UYGURTAŞ, G. Interdisciplinary Researches in Humanities and Social Sciences Concepts, Researches and Applications - 2, ISBN: 978-2-38236-511-3, Livre de Lyon, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 22 Sayfa, İngilizce, LYON, Fransa, 2022. 0
8. KIRAN, B.; SOYER, M. Beden Algısı, ISBN: 978-625-427-690-3, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 392 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2023. 0
9. Er, S.; KIRAN, B. SANAT VE İLETİŞİM TEORİK VE AMPİRİK KATKILAR, ISBN: 978-625-7562-79-9, IKSAD publishing house, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 268 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
10. İÇER, Y.; KIRAN, B. PEOPLE AND SOCIETY ACADEMIC IN SCIENCES STUDIES, ISBN: 978-2-38236-162-7, Livre de Lyon, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 500 Sayfa, Türkçe, LYON, Fransa, 2021. 0
11. ÖZDEMİR, R.; KIRAN, B. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI-2, ISBN: 978-625-7914-70-3, İKSAD, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 21 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
12. SÜZER, G.; KIRAN, B. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI- 2, ISBN: 978-625-7914-70-3, İKSAD, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 20 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
13. SÜZER, G.; KIRAN, B. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI-2, ISBN: 978-625-7914-70-3, İKSAD, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 16 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
1. Kıran Esen, B. Psikolojik Danışma ve Rehberlik, ISBN: 975-511-361-4, Birsen Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 18 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2004. 250
2. Kıran Esen, B.; Korkmaz, M. İnternet Bağımlılığı Sorunlar ve Çözümler, ISBN: 978-605-5213-16-9, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 15 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 125
3. Kıran Esen, B. Eğitimde Üçüncü Boyut-Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri, ISBN: 978-605-320-520-3, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 13 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
4. Kıran Esen, B. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-320-485-5, Nobel Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 19 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
5. Kıran Esen, B. Bireyi Tanıma Teknikleri, ISBN: 978-605-318-067-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 12 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
6. Kıran, B. Yaşam Boyu Gelişim, ISBN: 978-605-7846-30-3, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 312 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
1. Aktaş, E.; Kıran, B.; Tuncer, İ. Sosyal Bilimler- Akademik Araştırmalar-3, ISBN: 978-605-2292-98-3, Paradigma Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 400 Sayfa, Türkçe, Çanakkale, Türkiye, 2019. 167
1. KIRAN , B. BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ, ISBN: 978-605-318-067-8, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 362 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2015. 0
1. KIRAN, B. Yaşam Boyu Gelişim, ISBN: 978-605-7846-30-3, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 312 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2019. 0
2. AKTAŞ, E.; KIRAN, B.; TUNCER, İ. Sosyal Bilimler- Akademik Araştırmalar-3, ISBN: 978-605-2292-98-3, Paragigma Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2019. 0
4. GÜRSOY YILMAZ, G.; KIRAN, B., Examination of toy preferences – play skills and aggression tendencies of 60–72-month-old children. 9th Cyprus International Conference on Educational Research (CYICER-2020), 2020-06-18, 2020-06-20, LEFKOÅžA, KKTC, 2020. 500
http://www.prosoc.eu/
3. Kıran Esen, B.; Kaya, A.; Sezgin, M.; Bakır Ayğar, B., Comparing Attitudes Towards Violence Among Adolescents who are Victims or Non - Victims of Violence. 5th Cyprus International Conference on Educational Research, 2016-03-31, 2016-04-02, Girne, KKTC, 2016. 0
http://www.cyicer.org
2. Ballıkaya, E.; Korkmaz, M.; Kıran Esen, B., Analyzing of Inter net Usage Habits of High School Students doing Sports and not Doing Sports. 5th Cyprus International Conference on Educational Research, 2016-03-31, 2016-04-02, Girne, KKTC, 2016. 0
http://awer-center.org/cyicer/
1. KIRAN ESEN, B.; AKTAÅž, E.; TUNCER, İ., An Analysis of University Students’ Internet Use in Relation to Loneliness and Social Self-efficacy. 3rd World Conference on Psychology, Counselling and Guidance (WCPCG-2012) - Social and Behavioral Sciences, 2012-05-09, 2012-05-12, İzmir, Türkiye, 2013. 0
Scientific_Meetings_005.pdf
28. SarıdoÄŸan, B.; KIRAN, B., THE EXAMINATION OF PARENTS„ SELF-EFFICACY BELIEFS AND PARENTS„ PERFECTIONISM LEVELS ACCORDING TO DEMOGRAPHIC VARIABLES. 4. INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, 2023-05-09, , , Türkiye, . 200
27. BAYKAL, N.; KIRAN, B., YAÅžLILARA YÖNELİK TUTUMLARIN, CİNSİYET VE DİĞERKAMLIK DÜZEYLERİNE GÖRE İNCELENMESİ. ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-VII, 2022-12-02, , Ankara, Türkiye, . 200
26. KIRAN, B., 5-6 YAÅž ÇOCUKLARIN PSİKOLOJİK İYİ OLUÅžLARININ YORDAYICISI OLARAK SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-VII, 2022-12-02, , Ankara, Türkiye, . 200
25. KIRAN, B.; SERT, H., CHILDHOOD ACCORDING TO ADOLESCENTS WORKING OR NOTEXAMINATION OF AGE TRAUMAS AND LEVELS OF SELF-EFFICIENCY. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 2021-12-15, , NevÅŸehir, Türkiye, . 200
24. Kıran, B.; üNAL, G., SaÄŸlık Personelinin Psikolojik SaÄŸlamlık Düzeylerine ve Görev Türüne Göre Covid 19 Korkusu ve Mesleki TükenmiÅŸliklerinin İncelenmesi. CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 2021-12-15, 2021-12-17, NevÅŸehir, Türkiye, 2021. 200
Scientific_Meetings_012.pdf
23. KIRAN, B.; ÜNAL, G., INVESTIGATION OF THE PSYCHOLOGICAL HEALTHCARE PROFESSIONALS,COVID-19 FEARS AND OCCUPATIONAL BURNOUT LEVELS. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 2021-12-15, 2021-12-17, NevÅŸehir, Türkiye, . 200
22. YILMAZ GÜRSOY, G.; KIRAN, B., Examination of toy preferences – play skills and aggression tendencies of 60–72-month-old children. 9th Cyprus International Conference on Educational Research (CYICER-2020), 2020-06-18, 2020-06-20, LEFKOÅžA, KKTC, . 200
21. KIRAN, B.; Dengiz, G., EÄŸitim Düzeyleri, Deneyimlerive Özyeterlikleri farklı Okul Psikolojik Danışmanlarının Engellilere Yönelik Tutumlarının Konjoint Analiziyle İncelenmesi. EJER KONGRE, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 200
20. Cömertpay, E.; Kıran, B., Çocukluk Çağı Travmaları ÖlçeÄŸi ve Mesleki Doyum ÖlçeÄŸi Gözden Geçirme Çalışması. 3rd ICOESS 2019, 2019-04-18, 2019-04-21, MuÄŸla, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_011.pdf
19. Kıran, B.; Barışık, A., ORTAOKUL ÖÄžRENCİLERİNİN BENLİK SAYGILARI VE YARATICI DÜÅžÜNME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ. 3.Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 2019-04-18, 2019-04-21, MuÄŸla, Türkiye, 2019. 200
18. Bilen, D.; KIRAN ESEN, B., THE INVESTIGATION OF POST-TRAUMATİC STRESS DISORDER AND LIFESATISFACTION LEVEL ACCORDİNG TO VARIOUS DEMOGRAPHIC VARIABLES INSYRIAN REFUGEES(SURİYELİ MÜLTECİLERDE TRAVMA SONRASI STRES BOZUKLUÄžU VE YAÅžAMDOYUMU DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ). 3rd ICOESS, 2019-04-18, 2019-04-21, MuÄŸla, Türkiye, . 0
17. Cömertpay, E.; Kıran, B., Psikolojik Danışman Öz-Yetkinlik ÖlçeÄŸi Gözden Geçirme Çalışması. 3rd ICOESS 2019, 2019-04-18, 2019-04-21, MuÄŸla, Türkiye, 2019. 200
16. Bilen, D.; Kıran, B., SURİYELİ MÜLTECİLERDE TRAVMA SONRASI STRES BOZUKLUÄžU VE YAÅžAM DOYUMU DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. 3.Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 2019-04-18, 2019-04-21, MuÄŸla, Türkiye, 2019. 200
15. KIRAN ESEN, B.; SUNA, H., EMOTION REGULATION IN ADOLESCENTS AND RESEARCH OF HUMOR STYLES ACCORDING TO SEX. 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, 2018-10-17, 2018-10-20, ANTALYA, Türkiye, . 0
14. KIRAN, B.; KURT, F., OKUL ÖNCESİ ÖÄžRETMENLERİNİN ÖZYETERLİK VE İYİ OLUÅžLARININ CİNSİYET VE MESLEKİ KIDEM AÇISINDAN İNCELENMESİ. 2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEÄžERLER SEMPOZYUMU, 2018-10-17, 2018-10-20, Antalya, Türkiye, 2018. 200
13. KIRAN ESEN, B.; ÅžENYİĞİT, A., INVESTIGATION OF PROBLEMED INTERNET USES OF HIGH SCHOOL STUDENTS FROM VARIOUS VARIABLES. 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, 2018-10-17, 2018-10-20, ANTALYA, Türkiye, . 0
12. Kıran , B.; ÅžENYİĞİT, A., LİSE ÖÄžRENCİLERİNİN PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEÄžERLER SEMPOZYUMU, 2018-10-17, 2018-10-20, Antalya, Türkiye, 2018. 200
http://www.isoeva.com/Pages/1063/1150/B%C4%B0LD%C4%B0R%C4%B0-TAM-MET%C4%B0NLER%C4%B0-K%C4%B0TABI://
11. SUNA, H.; KIRAN, B., ERGENLERDE DUYGU DÜZENLEMESİ VE CİNSİYETE GÖRE MİZAH TARZLARINDAKİ FARKLILAÅžMANIN İNCELENMESİ. 2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEÄžERLER SEMPOZYUMU, 2018-10-17, 2018-10-20, Antalya, Türkiye, 2018. 200
10. KIRAN, B.; ÇİÇEK, N.; YÜCEL, Ç.; GÜVERCİN, V., POLİS VE AVUKATLARIN PSİKOLOJİK YARDIM ARAMAYA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. 2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEÄžERLER SEMPOZYUMU, 2018-10-17, 2018-10-20, Antalya, Türkiye, 2018. 190
9. Kıran, B.; Bakır AyÄŸar, B.; Sezgin, M., Lise ÖÄŸrencilerinin Risk Alma Davranışları ile Problemli İnternet Kullanımları Arasındaki İliÅŸkide BiliÅŸsel EsnekliÄŸin Aracı Rolü. 27th International Conference on Educational Sciences, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, 2018. 200
https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/ICES-UEBK-TamMetin.pdf
8. Gürbüz, E.; Kıran, B., ANNELERİN TUTUMLARINA GÖRE ANASINIFLARINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL BECERİLERİNİN İNCELENMESİ. 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, 2018. 200
http://www.icoess.com/Defaultx.aspx?ID=22&Dil=TR://
7. Kıran, B.; Çiçek, N., SUÇA BULAÅžMIÅž ERKEKLERİN STRESLE BAÅžA ÇIKMA TARZLARI VE BAZI RUHSAL BELİRTİLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. 2ND INTERNATIONAL CONGRESSOF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, 2018. 200
http://www.icoess.com/Defaultx.aspx?ID=22&Dil=TR://
6. Kurt, F.; Kıran, B., OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ OKULA UYUMLARINA İLİŞKİN ÖÄžRETMEN GÖRÜÅžLERİNİN İNCELENMESİ: ÅžANLIURFA ÖRNEĞİ. 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, 2018. 200
http://www.icoess.com/Defaultx.aspx?ID=22&Dil=TR://
5. Bozkur, B.; Kıran, B.; Akçay Özcan, D., SINIFINDA YABANCI ÖÄžRENCI BULUNAN ÖÄžRETMENLERE UYGULANAN KAPSAYICI EĞİTİM PROGRAMININ ÖÄžRETMENLERİN YABANCI UYRUKLU ÖÄžRENCİLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, 2018. 200
http://www.icoess.com/Defaultx.aspx?ID=22&Dil=TR://
4. BOZKUR, B.; KIRAN ESEN, B.; ÖZCAN, D., Investigating The Effect Of The Inclusive Training Program On Teachers’ Attıtudes Towards Foreign Students. 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 0
3. Kıran , B., AN INVESTIGATION OF UNIVERSITY STUDENTS’ SOCIAL AND EMOTIONAL LONELINESS AND RELATIONSHIP BELIEFS . 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences , 2017-04-20, 2017-04-23, İstanbul, Türkiye, 2017. 200
http://dergipark.gov.tr/uploads/files/400d/f1bf/2e18/59396c167432f.pdfhttp://
2. KIRAN ESEN, B., AN INVESTIGATION OF UNIVERSITY STUDENTS’ SOCIAL AND EMOTIONAL LONELINESS AND RELATIONSHIP BELIEFS. 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, İstanbul, Türkiye, . 0
1. Kıran Esen, B.; Bozkur, B., Migration with incoming and Children Exposed to Domestic Violence Perception of themselves and Family Relations. IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, 2016. 0
http://ejercongress.org/pdf/bildirikitabi2016ejer.pdf
29. KIRAN ESEN, B.; BOZKUR, B.; CENGİZ, Ö., Relationship Analysis Hopelessness Levels and Uncertainty Intolerance and Self-Efficacy of University Students. VIth Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2019-06-19, 2019-06-22, , Türkiye, . 0
28. KIRAN, B.; Bozkur, B.; Cengiz, Ö., Üniversite ÖÄŸrencilerinin Umutsuzluk Düzeyleri ile BelirsizliÄŸe Tahammülsüzlük ve Özyeterlikleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. EJER KONGRE, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_006.pdf
27. Akan, Y.; Kıran, B., ArkadaÅŸ Kiskançlik ÖlçeÄŸi'nin (AKÖ) GeliÅŸtirilmesi. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi , 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, 2018. 100
26. ÇİÇEK, N.; KIRAN ESEN, B., Suça BulaÅŸmış Erkeklerin Stresle BaÅŸa Çıkma Tarzları Ve Bazı Ruhsal Belirtiler Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. International Congress Of Eurasian Social Sciences, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 0
25. Bozkur, B.; Kıran, B.; Alıcı, D., ÖÄžRETMEN ADAYLARININ ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUM, BİLİŞSEL ESNEKLİK VE SURİYELİ SIÄžINMACILARA YÖNELİK TOPLUMSAL UZAKLIKLARININ İNCELENMESİ. 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, 2018. 100
http://www.icoess.com/Defaultx.aspx?ID=22&Dil=TR://
24. BOZKUR, B.; KIRAN ESEN, B.; ALICI, D., Investigation of Pre-Service Teachers' Cognitive Flexibility, Their Attitudes Towards Multicultural Education, and Social Distance Towards The Syrian Refugees. 2nd International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 0
23. KIRAN , B.; Kurt, F., Okulöncesi ÖÄŸretmenlerinin Psikolojik İyi OluÅŸlarına Göre Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi. ISOEVA, 2017-10-05, 2017-10-08, MuÄŸla, Türkiye, 2017. 100
http://isoeva.com
22. Özcan Akçay, D.; KIRAN ESEN, B.; Ersoy, M., INVESTIGATION OF THE EFFECT OF PSYCHI-EDUCATION PROGRAM ON COMMUNICATION WİTH ANIMALS ON THE SELF CONCEPT-BENLİK KAVRAMI KONULU HAYVANLARLA İLETİŞİM PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİNİN İNCELENMESİ. (ISOEVA) International Symposium of Education and Values, 2017-10-05, 2017-10-08, MuÄŸla, Türkiye, . 0
21. Özcan, D.; Kıran , B.; Ersoy, M., BENLİK KAVRAMI KONULU HAYVANLARLA İLETİŞİM PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Uluslararası EÄŸitim ve DeÄŸerler Sempozyumu, 2017-10-05, 2017-10-08, MuÄŸla, Türkiye, 2017. 100
http://isoeva.com/Isoeva/Content/Index/1?MenuId=59
20. Akan, Y.; Kıran , B., Erkeklerin Åžiddeti Artıran Risk Faktörlerine Ve Åžiddetin Çözümüne İliÅŸkin DüÅŸüncelerinin İncelenmesi. IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2017-05-11, 2017-05-14, Denizli, Türkiye, 2017. 100
19. Tatlıcı, M.; ÅženyiÄŸit, A.; KIRAN, B., Akademik Güdülenme Destek Programının Yatılı Ve Gündüzlü ÖÄŸrencilerin Akademik Güdülenme Düzeyine Etkisi . IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2017-05-11, 2017-05-14, Denizli, Türkiye, 2017. 100
18. Kıran Esen, B.; Sezgin, M., Investigation of adolescent attitudes towards violence in terms of gender and self-efficacy . Innovation and Global Issues ın Social Sciences, 2017-04-27, 2017-04-29, Antalya, Türkiye, 2017. 0
17. Bozkır, B.; BaÅŸusta, N.; Kaya, A.; Kıran , B., The Investıgatıon Of Relatıonshıp Between Socıal Anxıety and Parental Attitudes In Adolescents . 26th International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 65
16. BOZKUR, B.; BAÅžUSTA, N.; KAYA, A.; KIRAN ESEN, B., The Investigation of Relatıonship Between Social Anxiety and Parental Attitudes in Adolescents. 26th International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 0
15. BOZKUR, B.; UZUN, N.; KAYA, A.; KIRAN ESEN, B., Ergenlerde Sosyal Kaygı ve Anne-baba Tutumları Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. 26th International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 0
14. Kıran Esen, B.; Bozkır, B.; Kaya, A., An Examination Of Social Anxiety Levels Of Children Who Have Migrated Family And Not Migrated Family . 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences , 2017-04-20, 2017-04-23, İstanbul, Türkiye, 2017. 0
Scientific_Meetings_010.pdf
13. KIRAN ESEN, B.; BOZKUR, B.; KAYA, A., An Examination Of Social Anxiety Levels Of Children Who Have Migrated Family And Not Migrated Family. 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, İstanbul, Türkiye, . 0
12. Akan, Y.; Kıran , B., ERKEKLERİN BAKIÅž AÇISINDAN ŞİDDETİN VE ŞİDDET UYGULAYAN ERKEKLERİN İNCELENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAÅžTIRMA . (ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100
11. Akan, Y.; KIRAN ESEN, B., A QUALITATIVE RESEARCH ON EXAMINATION OF VIOLENCE AND MEN WHO IMPLEMENT VIOLENCE IN MEN’S POINT OF VIEW. INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, . 0
10. Akan, Y.; KIRAN ESEN, B., A QUALITATIVE RESEARCH ON EXAMINATION OF THE RELATION BETWEEN MEN’S EXPOSURE TO VIOLENCE AND MEN’S IMPLEMENTATION OF VIOLENCE. INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2017-04-06, 2017-04-08, , Türkiye, . 0
9. Akan, Y.; Kıran , B., ERKEKLERİN ŞİDDETE MARUZ KALMA ve ŞİDDET UYGULAMA YAÅžANTILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ YÖNELİK NİTEL BİR ARAÅžTIRMA . ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 100
8. Kıran Esen, B.; Bozkur, B.; Çiçek Gökçakan, N.; Baykal, F., EFFECT OF PROGRAM OF PSYCHO-EDUCATION OVER ANGER AND ANGER MANAGEMENT OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS. 2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, 2016-11-04, 2016-11-06, İstanbul, Türkiye, 2016. 0
Scientific_Meetings_001.pdf
7. KIRAN ESEN, B.; BOZKUR, B.; GÖKÇAKAN, N.; Baykal, F., EFFECT OF PROGRAM OF PSYCHO EDUCATION OVER ANGER AND ANGER MANAGEMENT OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS. 2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, 2016-11-04, 2016-11-06, İstanbul, Türkiye, . 0
6. KIRAN ESEN, B.; BOZKUR, B., Göç İle Gelen ve Aile İçi Åžiddete Maruz Kalan Çocukların Kendilerine Ve Aile İçi İliÅŸkilerine Yönelik Algıları. IIIrd Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, . 0
5. KIRAN ESEN, B.; Özcan, D.; Sezgin, M., High school students’ cognitive flexibility is predicted by self - efficacy and achievement. 5 th Cyprus International Conference on Educational Research, , 2016-03-31, 2016-04-02, Girne, KKTC, 2016. 0
http://www.cyicer.org
4. Akçay Özcan, D.; Kıran Esen, B., A Research about violence against women . World Congress of Psychological Counseling and Guidance, 2013-09-08, 2013-09-11, İstanbul, Türkiye, 2013. 0
3. Kıran Esen, B.; GündoÄŸdu, M., Ergenlerde internet bağımlılığı, akran baskısı ve algılanan sosyal destek arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi,. 1. EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2009-05-01, 2009-05-03, Çanakkale, Türkiye, 2009. 0
2. Kıran Esen, B., Akran baskısı ve algılanan sosyal destek deÄŸiÅŸkenlerine göre ergenlerde internet bağımlılığının yordanması. I.Uluslararası Bağımlılık Kongresi,, 2007-05-28, 2007-05-31, İstanbul, Türkiye, 2007. 0
1. Erden, M.; Karakelle, S.; Kıran Esen, B.; Kaplan, Z., The impact on employees via social skills of the mother of the child - mother interactions slot. 1st International Children& Communication Conference- Children & Communication in the Millennium, 2003-10-13, 2003-10-15, İstanbul, Türkiye, 2003. 0
2. Erden, M.; Karakelle, S.; Kıran Esen, B.; Kaplan, Z., Erken çocukluk eÄŸitimi hizmetlerinin yaygınlaÅŸtırılmasında alternatif bir yaklaşım olarak kedv kadın ve çocuk merkezleri projesinin deÄŸerlendirilmesi, . Erken Çocukluk GeliÅŸimi ve EÄŸitimi Sempozyumu, 2002-10-17, 2002-10-18, Ankara, Türkiye, 2002. 0
1. Kıran, B., Korunmaya muhtaç çocuklar için abla-aÄŸabey etkinliÄŸi. 1. İstanbul Çocuk Kurultayı, 2000-06-26, 2000-06-27, İstanbul, Türkiye, 2000. 100
6. KIRAN, B.; BOZKUR, B., COVID-19 RUMİNASYON ÖLÇEĞİ (C-19RS): TÜRKÇE'YE UYARLAMA ÇALIÅžMASI. 2.PEARSON JOURNAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, 2021-06-28, , İzmir, Türkiye, . 50
5. KIRAN ESEN, B.; SEZGİN, M., ERGENLERDE ŞİDDET KAYNAKLARINDAN MEDYA ARKADAÅž ŞİDDETE YÖNELİK İNANÇ OKULA AİDİYET VE ÖZYETERLİLİĞİN BENLİK SAYGISINI YORDAMASI. XIII. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2015-10-07, 2015-10-09, , Türkiye, . 0
4. Kıran Esen, B.; Sezgin, M., ERGENLERDE ŞİDDET KAYNAKLARINDAN MEDYA, ARKADAÅž, ŞİDDETE YÖNELİK İNANÇ, OKULA AİDİYET VE ÖZYETERLİLİĞİN BENLİK SAYGISINI YORDAMASI . XIII. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2015-10-07, 2015-10-09, Mersin, Türkiye, 2015. 0
3. Kıran Esen, B.; Erkan, Z., Görme engelli bireylerin problem çözme ve iletiÅŸim becerilerinin bazı sosyo-demografik özelliklere göre incelenmesi. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi,, 2009-10-21, 2009-10-23, Adana, Türkiye, 2009. 0
2. Kıran Esen, B., Ergenlerin internet bağımlılığının çeÅŸitli deÄŸiÅŸkenlere göre incelenmesi. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , 2007-10-17, 2007-10-19, İzmir, Türkiye, 2007. 0
1. Kıran, B., Ergenlerde Risk Alma ÖlçeÄŸi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, . VII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi,, 2003-07-09, 2003-07-11, Malatya, Türkiye, 2003. 50
6. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BiLiŞSEL ESNEKLiKLERiNE GÖRE PROBLEMLi iNTERNET KULLA¬NIMLARININ iNCELENMESi, BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2596, 9635 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
5. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILADIKLARI ANNE-BABA TUTUMLARINA GÖRE BİLİŞSEL ESNEKLİKLERİNİN VE KARAR VERME TARZLARININ İNCELENMESİ, BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2597, 4550 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
4. Çocuk Dostları, Kalkınma Bakanlığı, Proje No: 2015-33-0119, 162800 TL, Yürütücü, 2016,Tamamlandı. 0
3. Üniversite Öğrencilerinin Cinsiyetlerinin ve Bilişsel Esneklik Düzeylerinin Romantik İlişki İnançlarına Etkisinin İncelenmesi , BAP, Proje No: BAP-EBE RPDB (VSE) 2014-1 YL, 4000 TL, Yürütücü, 2016,Tamamlandı. 100
2. Korunmaya muhtaç çocuklara akademik ,psikolojik, sosyal ve yönetimsel destek projesi, BAP, Proje No: BAP-EF-EB(BKE)2006-1, 10000 TL, Yürütücü, 2009,Tamamlandı. 100
1. Korunmaya muhtaç çocuklar için abla-ağabey etkinliği, BAP, Proje No: 99-01-04-01, 1300 TL, Yürütücü, 2000,Tamamlandı. 100
1. Çocuğun Dünyası Projesi, Kalkınma Bakanlığı-SODES, Proje No: 2011-0166, 300000 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2014,Tamamlandı. 0
14. UÄŸurcan Luzumlu, Cinsiyetleri Farklı Üniversite ÖÄŸrencilerinin Stresle BaÅŸa Çıkma Tarzlarının Aleksitimi Düzeylerine Göre İncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
13. Hatice TuÄŸçe Suna, ERGENLERDE DUYGU DÜZENLEMESİ VE CİNSİYETE GÖRE MİZAH TARZLARINDAKİ FARKLILAÅžMANIN İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, ÇaÄŸ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
12. Demet Bilen, SURİYELİ MÜLTECİLERDE TRAVMA SONRASI STRES BOZUKLUÄžU VE YAÅžAM DOYUMU DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, ÇaÄŸ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
11. Ece Cömertpay, ÖZ-YETKİNLİK VE MESLEKİ DOYUM ARASINDA ÇOCUKLUK ÇAÄžI TRAVMALARININ ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, ÇaÄŸ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
10. Fatih Kurt, Okul öncesi çocuklarının okula uyumlarına iliÅŸkin öÄŸretmen görüÅŸlerinin incelenmesi: ÅŸanlıurfa örneÄŸi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, ÇaÄŸ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
9. AyÅŸe BARIÅžIK, ORTAOKUL ÖÄžRENCİLERİNİN BENLİK SAYGILARI VE YARATICI DÜÅžÜNME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ , Sosyal Bilimler Enstitüsü, ÇaÄŸ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
8. Eda Gürbüz, ANNELERİN TUTUMLARINA GÖRE ANASINIFLARINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, ÇaÄŸ Üniversitesi, Tamamlandı. 200
7. Güney Dengiz, Psikolojik Danışmanların Engelli Bireylere Yönelik Tutumlarının Konjoint Analizi Kullanılarak İncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. H. Duygu Akçay Özcan, ERGENLERİN BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİ İLE ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Toros Üniversitesi, Tamamlandı. 150
5. Taylan AktuÄŸ, Ergenlerde Akran Baskısı Ve Benlik Saygısının İncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Murat Korkmaz, İnternet Kullanımı Konusunda Uygulanan Akran EÄŸitiminin Ergenler Üzerindeki Etkisi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Ceyda AÄŸaoÄŸlu, Cinsiyetleri Farklı Üniversite İkinci Sınıf ÖÄŸrencilerinin İyilik Hali Boyutlarına Göre Özyeterlik ve Sürekli Öfkelerinin İncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. AyÅŸeÄŸül Uçan, Cinsiyetleri Farklı Lise ÖÄŸrencilerinin Öznel İyi OluÅŸlarının Toplumsal Konumla İlgili Risk Alma ve Göç DeÄŸiÅŸkenlerine Göre İncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Vildan Serpin EÅŸiyok, ÜNİVERSİTE ÖÄžRENCİLERİNİN CİNSİYETLERİNE VE BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNE GÖRE ROMANTİK İLİŞKİ İNANÇLARININ İNCELENMESİ , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2016, Tamamlandı. 200
1. Yunus Akan, ŞİDDETİ AZALTMA PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ (ÅžAPP) EŞİNE ŞİDDET UYGULAYAN ERKEKLERİN SALDIRGANLIK, DUYGU YÖNETİMİ VE İLİŞKİ ÖZYETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. MERSİN UNIVERSITY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATION , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, 2010-12-01 - 2013-12-01. 125
1. EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS (ERR) , [ 2014 : 1 ] [ 2016 : 1 ] . 8
2. HACETTEPE ÜNI. EÄŸITIM FA. DERGISI , [ 2015 : 1 ] . 5
3. HACETTEPE ÜNI. EÄŸITIM FA. DERGISI , [ 2014 : 2 ] . 10
4. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , [ 2016 : 1 ] [ 2016 : 1 ] [ 2016 : 1 ] . 12
5. E-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , [ 2016 : 1 ] . 4
1. MERSİN ÜNİ. EĞİTİM FAK. DERGİSİ , [ 2014 : 2 ] [ 2016 : 1 ] . 3
2. TÜRK PSİKOLOJİK DANIÅžMA VE REHBERLİK DERGİSİ , [ 2015 : 3 ] . 3
3. TÜRK PSİKOLOJİK DANIÅžMA VE REHBERLİK DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] [ 2016 : 1 ] . 2
1. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği , Üye No: 85, Türkiye, 1989-06-10-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||||
|
|||||||||
H2020 Projesi | |||||||||
|
|||||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||||
|
|||||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||||
|
|||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||||
|
|||||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||||
|
|||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||||
|
|||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||||
|
|||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||||
|
|||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||||
|
|||||||||
Ulusal patent | |||||||||
|
|||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
|||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||
|
|||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||
|
|||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||
|
|||||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||||
|
|||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||||
|
|||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||
|
|||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||
|
|||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||
|
|||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||||
|