Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ EĞİTİMİ | KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1998 |
YÜKSEK LİSANS | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2004 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2008 |
DOÇENTLİK | EĞİTİM BİLİMLERİ(REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK) | ÜAK | 2014 |
1. Eş Tükenmişliğini Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi Danışman: Dr. Zafer GÖKÇAKAN, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/">http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/
1. 7-11 Yaş Grubu Çocuklarda Korunumun Gelişimi Danışman: Dr. Mehmet GÜNDOĞDU, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/">http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜM BAŞKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009-05-05 - 2011-07-21 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009-05-05 - 2011-07-21 |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011-03-11 - 2011-09-19 |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011-03-11 - 2011-09-19 |
ENSTİTÜ MÜDÜR YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011-03-11 - 2011-09-19 |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-02-10 - 2017-12-26 |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-02-10 - 2017-12-26 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-04-14 - 2018-04-14 |
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI ETİK KURUL ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-02-23 - 2019-02-23 |
DEKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-04-19 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-11-27 - 2021-11-27 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2018-11-27 - 2021-11-27 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2018-11-27 - 2021-11-27 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-11-27 - 2021-11-27 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-06 - 2021-09-06 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-04-14 - 2021-04-14 | |
DEKAN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-05-05 - 2017-05-05 | |
DEKAN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-03-03 - 2017-03-03 | |
DEKAN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-01-26 - 2017-02-03 | |
DEKAN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2016-10-18 - 2016-10-18 | |
DEKAN | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2016-09-06 - 2016-09-09 | |
ETİK KURUL ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI ETİK KURULU | 2016-02-23 - 2019-02-23 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-11-17 - 2018-10-22 | |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-11-17 - 2018-10-22 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-09-07 - 2018-09-07 | |
DEKAN YARDIMCISI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-06-11 - 2018-06-11 | |
ENSTİTÜ MÜDÜR YARDIMCISI | ENSTİTÜ MÜDÜR YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2011-03-11 - 2011-09-19 |
ENSTİTÜSÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ENSTİTÜSÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2011-03-11 - 2011-09-19 |
BÖLÜM BAŞKANI | BÖLÜM BAŞKANLIĞI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKULTESİ | 2009-05-05 - 2011-07-21 |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKULTESİ | 2009-05-05 - 2011-07-21 |
2023
3. ÖZGÜN GÜÇLÜ, S.; ÇAPRİ, B. The effect of sexuality education program on the sexual development of children aged 60\u201372 months. CURRENT PSYCHOLOGY, 2023, 42, 7125-7134. 1000 + 0 10.1007/s12144-021-02040-8
2017
2. ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B.; AKBAY, S. Utrecht Work Engagement Scale Student Forms UWES SF Adaptation to Turkish Validity and Reliability Studies and the Mediator Role of Work Engagement between Academic Procrastination and Academic Responsibility. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE., 2017, 17, 411-435. 1000 + 0 10.12738/estp.2017.2.0518
2013
1. Çapri, B. Tükenmişlik Ölçeği-Kısa Formu ile Eş Tükenmişlik Ölçeği-Kısa Formu’nun Türkçe Uyarlaması ve Psikoanalitik-Varoluşçu Bakış Açısından Mesleki ve Eş Tükenmişlik İlişkisi. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ, 2013, 13 (3), 1393-1418. 1000 + 0 http://dx.doi.org/10.12738/estp.2013.3.1576 Publications_008.pdf
2016
9. ÇAPRİ, B.; GÜLER, M. YAŞAM DOYUMU DÜZEYLERİ FARKLI HEMŞİRELERİN MESLEKİ VE EŞ TÜKENMİŞLİKLERİNİN İNCELENMESİ. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016, 7, 55-69. 200 + 0
8. Çapri, B.; Demiröz, Z. Investigation of Teachers’ Attitudes toward Reporting Child Sexual Abuse According to Gender Roles. GLOBAL ELEARNİNG JOURNAL, 2016, 5, 31-44. 200 + 0 Publications_024.pdf
2013
7. Gündüz, B.; Çapri, B.; Akbay, S.; Tunç, A. Attachment styles, abuse experiences and depression. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2013, 8 (13), 1604-1612. 170 + 0 Publications_005.pdf
6. Çapri, B.; Yedigöz Sönmez, G. Lise öğrencilerinin tükenmişlik puanlarının sosyo-demografik değişkenler, psikolojik belirtiler ve bağlanma stilleri açısından incelenmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2013, 10 (2), 194-218. 200 + 0 Publications_002.pdf
5. Yedigöz Sönmez, G.; Çapri, B. The effect of stress coping program on burnout levels of high school students. INTERNATİONAL JOURNAL ON NEW TRENDS İN EDUCATİON AND THEİR IMPLİCATİONS, 2013, 4 (3), 148-164. 200 + 0 Publications_003.pdf
4. Çapri, B. Investigating university students’ attitudes towards physics lesson, their self-efficacy beliefs and burnout levels for the prediction of their academic success in physics lessons. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2013, 8 (10), 646-652. 200 + 0 Publications_007.pdf
3. Çapri, B.; Gündüz, B.; Akbay, S. The Study of Relations between Life Satisfaction, Burnout, Work Engagement and Hopelessness of High School Students. CANADİAN CENTER OF SCİENCE AND EDUCATİON, 2013, 6, 0-0. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.5539/ies.v6n11p35 Publications_004.pdf
2. Gündüz, B.; Çapri, B.; Gökçakan, A. Mesleki tükenmişlik, işle bütünleşme ve iş doyumu arasındaki ilişkilerin incelenmesi. JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES RESEARCH, 2013, 3 (1), 29-49. 200 + 0 DOI: 10.12973/jesr.2013.312a Publications_001.pdf
1. Evin Akbay, S.; Çapri, B.; Gündüz, B. Development of the academic responsibility scale (ARS): a validity and reliability study. PROGRESS IPS, 2013, 5, 440-446. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.7813/2075-4124.2013/5-4/B.64 Publications_006.pdf
2023
1. ÇAPRİ, B. Üniversite Öğrencilerinde Psikolojik Belirtiler ve Öz-Yeterlik İnançlar. HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2023, , -. 100 + 0
2018
1. Demiröz, Z.; ÇAPRİ, B. Turkish Adaptation of Interpersonal Sexual Objectification Scale: A Reliability and Validity Study. ÇUKUROVA UNİVERSİTY FACULTY OF EDUCATİON JOURNAL, 2018, , -. 300 + 0
2019
1. ŞEKER, G.; ÇAPRİ, B. The Relationship between Vocational Personality Types and Vocational Values. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2019, , -. 100 + 0
2022
3. ŞEKER, G.; ÇAPRİ, B. The Effect of the Career Psychoeducation Program on the Career Decision Self-Efficacy and Educational Outcome Expectations of Eleventh-Grade Students. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2022, 18, -. 100 + 0 10.29329/ijpe.2022.431.6
2021
2. ÖZGÜN GÜÇLÜ, S.; ÇAPRİ, B. Developing of Sexuality Education Program and Questionnaire of Sexuality Knowledge Level for 60-72 Months Children. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2021, 21, -. 100 + 0 10.14689/ejer.2021.92.7
2018
1. ÇAPRİ, B.; GÜLER, M. Evaluation of Burnout Levels in Teachers regarding Socio-Demographic Variables, Job Satisfaction and General Self-Efficacy.. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2018, , 123-144. 100 + 0 10.14689/ejer.2018.74.7
2023
5. GÜR, M.; ÇAPRİ, B. Utanç ve Kendini Eleştirme ile Öz Şefkat Arasındaki İlişkide Ruminasyon ve Psikolojik Esnekliğin Aracı Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2023, , -. 100 + 0
4. GÜR, T.; ÇAPRİ, B. THE MEDIATING ROLE OF EMOTIONAL DYSREGULATION AND COGNITIVE FLEXIBILITY IN THE RELATIONSHIP BETWEEN SELF-COMPASSION AND FORGIVENESS. THE INTERNATİONAL INNOVATİVE EDUCATİON RESEARCHER, 2023, , -. 100 + 0
2022
3. ŞEKER, G.; ÇAPRİ, B. Eğitsel Sonuç Beklentisi Ölçeği: Lise Öğrencileri Örnekleminde Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. CUMHURİYET UNİVERSİTY, 2022, 11, -. 100 + 0 10.30703/cije.1065300
2020
2. GÜLER, M.; ÇAPRİ, B. The Relationship Between Couple Burnout and State-Trait Anxıety in Mothers With Disabled Children. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2020, 5, 1445-1468. 100 + 0 10.35826/ijetsar.236
1. GÜLER, M.; ÇAPRİ, B. Analysıs of Job Satisfaction of Home Teachers in Terms of Life Satisfaction, Work Engagement and Socio-Demographic Variables. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2020, 5, 2340-2377. 100 + 0 10.35826/ijoecc.277
2023
20. ŞEKER, G.; ÇAPRİ, B. Kariyer Uyumluluğu ile Yaşam Doyumu ve Psikolojik Sağlamlık Arasındaki İlişkide Umudun Aracı Rolü. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2023, , -. 200 + 0
2020
19. ŞEKER, G.; ÇAPRİ, B. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Meslek Seçiminde Etkili Olan Faktörler. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 651-663. 200 + 0 10.17860/mersinefd.746789
2019
18. GÜLER, M.; ÇAPRİ, B. Teachers’ Opinions on The Pre-school Counselling Program. PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ, 2019, 9, 523-546. 200 + 0 10.14527/pegegog.2019.017
17. GÜLER, M.; ÇAPRİ, B. Grup Rehberliği Programının Engelli Çocuğa Sahip Çalışan Annelerin Mesleki Tükenmişlik, İşle Bütünleşme ve Eş Tükenmişliği Düzeyine Etkisi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 28-46. 200 + 0 10.17860/mersinefd.526569
2016
16. ÇAPRİ, B.; DEMİRÖZ, Z. Duygusal Zekâ Düzeyi ve Psikolojik Danışma Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkide Etkili Psikolojik Danışman Niteliklerinin Aracı Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 12, 1037-1048. 200 + 0
2013
15. Çapri, B.; Gökçakan, Z. Eş tükenmişliğini yordayan değişkenler.. İLKÖĞRETİM ONLİNE - ELEMENTARY EDUCATİON ONLİNE, 2013, 12 (2), 561-574. 200 + 0 Publications_023.pdf
2012
14. Gündüz, B.; Çapri, B.; Gökçakan, Z. Üniversite öğrencilerinin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi. DİCLE ÜNİVERSİTESİ ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 19, 38-55. 200 + 0 Publications_021.pdf
13. Çapri, B.; Gökçakan, Z. Eş tükenmişliğinin yordanmasında cinsiyet farklılıkları. . TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 2 (2), 35-53. 200 + 0 Publications_022.pdf
2011
12. Çapri, B.; Gündüz, B.; Gökçakan, Z. Maslach tükenmişlik envanteri-öğrenci formu (MTE-ÖF)’nun Türkçe’ye uyarlaması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,, 2011, 40 (1), 134-147. 200 + 0 Publications_020.pdf
2010
11. Çapri, B.; Balcı, A.; Çelikkaleli, Ö. İlköğretim öğretmenlerinin sınıf içi istenmeyen davranışlara ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması.. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6 (2), 89-102. 200 + 0 Publications_019.pdf
2009
10. Çelikkaleli, Ö.; Balcı, A.; Çapri, B.; Büte, M. İlköğretim öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarının nedenleri üzerine görüşleri. , , . İLKÖĞRETİM ONLİNE - ELEMENTARY EDUCATİON ONLİNE, 2009, 8 (3), 625-636. 150 + 0 Publications_018.pdf
2008
9. Çapri, B.; Gökçakan, Z. Akılcı duygusal davranış terapisi (ADDT)’ne dayalı grupla psikolojik danışmanın üniversite öğrencilerinin problem çözme becerisi algısına etkisi.. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2008, 17 (1), 135-154. 200 + 0 Publications_015.pdf
8. Çelikkaleli, Ö.; Çapri, B. Genel yetkinlik ölçeğinin Türkçe formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışmaları.. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2008, 17 (3), 93-104. 200 + 0 Publications_016.pdf
7. Çapri, B.; Çelikkaleli, Ö. Öğretmen adaylarının öğretmenliğe ilişkin tutum ve mesleki yeterlik inançlarının cinsiyet, program ve fakültelerine göre incelenmesi. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 9 (15), 33-53. 200 + 0 Publications_014.pdf
6. Kan, A.; Çapri, B. Öğretmenlerin kişilerarası öz-yeterlik inançlarının cinsiyet, yaş, çalışılan okul türü, çalışılan öğretim kademesi, branş ve medeni durum değişkenleri açısından incelenmesi.. EĞİTİM BİLİMLERİ VE UYGULAMA - EDUCATİONAL SCİENCES AND PRACTİCE, 2008, 7 (14), 177-198. 200 + 0 Publications_017.pdf
2007
5. Yanpar Yelken, T.; Çelikkaleli, Ö.; Çapri, B. Eğitim fakültesi kalite standartlarının belirlenmesine yönelik öğretmen adayı görüşleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2007, 3 (2), 191-215. 200 + 0 Publications_013.pdf
2006
4. Çapri, B. Tükenmişlik ölçeği’nin Türkçe uyarlama geçerlik ve güvenirlik çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2 (1), , 62-77. 200 + 0 Publications_011.pdf
3. Çapri, B.; Kan, A. Öğretmen kişilerarası öz-yeterlik ölçeği’nin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2 (1), 48-61. 200 + 0 Publications_012.pdf
2005
2. Çapri, B. 7-11 yaş çocuklarında korunum kavramının gelişimi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 2 (30), 78-88. 200 + 0 Publications_009.pdf
1. Çelikkaleli, Ö.; Gökçakan, N.; Çapri, B. Lise öğrencilerinin bazı psikolojik ihtiyaçlarının cinsiyet, okul türü, anne ve baba eğitim düzeyine göre incelenmesi.. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 2 (18), 245-268. 200 + 0 Publications_010.pdf
1. ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, ISBN: 978-625-427-746-7, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. ÇAPRİ, B. Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, ISBN: 978-625-402-048-3, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 872 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 250
1. ÇAPRİ, B. Genogramlar: Değerlendirme ve Müdahale, ISBN: 978-605-80060-8-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, Sayfa, Türkçe, , , 2020. 0
1. ÇAPRİ, B. PSİKOLOJİK DANIŞMA VE PSİKOTERAPİ KURAMLARIÖrnek Uygulamalarla Temel ve Güncel Kuramlar, ISBN: 978-605-241-313-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
2. ÇAPRİ, B. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, ISBN: 978-625-427-746-7, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
3. ÇAPRİ, B.; KURT, A. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, ISBN: 978-625-427-746-7, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
4. ÇAPRİ, B.; Ayğar, H. Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, ISBN: 978-625-402-048-3, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, Sayfa, Türkçe, , , 2020. 250
5. ÇAPRİ, B. Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, ISBN: 978-625-402-048-3, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, Sayfa, Türkçe, , , 2020. 500
1. Akbay, S.; Çapri, B. Dil Gelişimi, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 10000, 25 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 125
2. Çapri, B. Bilişsel Gelişim, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 10000, 29 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 250
1. Gündüz, B.; Çapri, B. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Yayınevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 10000, 389 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 125
1. ÇAPRİ, B. Eğitim Psikolojisi, ISBN: , Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2017. 0
1. ÇAPRİ, B. Mersin İli Sosyal Risk Haritası, ISBN: 978-605-69980-0-3, HEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 191 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
2. Çapri, B.; Özkendir, O.; Özkurt, B.; Karakuş, F., Investigation of pre-service teachers’ attitudes towards physics lesson and self-efficacy beliefs according to their gender, departments and perceived success in physics. . Cyprus International Conference on Educational Research, 2012-02-08, 2012-02-10, Güzelyurt, KKTC, 2012. 475
Scientific_Meetings_008.pdf
1. Çapri, B.; Özkendir, O.; Özkurt, B.; Karakuş, F., General self-efficacy beliefs, life satisfaction and burnout of university students. Cyprus International Conference on Educational Research, 2012-02-08, 2012-02-10, Güzelyurt, KKTC, 2012. 475
Scientific_Meetings_009.pdf
31. GÜR, T.; ÇAPRİ, B., INVESTIGATION OF UNIVERSITY STUDENTS’ FORGIVENESS SCORES IN TERMS OF SOCIO-DEMOGRAPHIC VARIABLES. 4. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2022-12-16, , , , . 200
30. GÜR, T.; ÇAPRİ, B., INVESTIGATION OF UNIVERSITY STUDENTS’ SELF-COMPASSION SCORES IN TERMS OF SOCIO-DEMOGRAPHIC VARIABLES. 4. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2022-12-16, , , , . 200
29. ADA, G.; ÇAPRİ, B., LİSE ÖĞRENCİLERİNİN AİLE İÇİ SINIR İHLALİ PUANLARININ SOSYO- DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. EGE 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2022-12-15, , , , . 200
28. ADA, G.; ÇAPRİ, B., LİSE ÖĞRENCİLERİNİN PSİKOLOJİK İSTİSMAR PUANLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. EGE 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2022-12-15, , , , . 200
27. EMSAL SİPAHİ, K.; ÇAPRİ, B., INVESTIGATION OF CAREER BURNOUT AND PARENTAL BURNOUT SCORES OF WORKING AND MARRIED PARENTS IN TERMS OF SOCIODEMOGRAPHIC VARIABLES. 7. ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 2022-12-02, , , , . 200
26. ÇALIŞKAN, S.; ÇAPRİ, B., INVESTIGATION OF FLIGHT CREW’S SELFEFFICACY FOR MANAGING WORK-FAMILY CONFLICT SCORES IN TERMS OF SOCIODEMOGRAPHIC VARIABLES. 6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ, 2022-11-24, , , , . 200
25. ÇALIŞKAN, S.; ÇAPRİ, B., INVESTIGATION OF FLIGHT CREW’S CAREER BURNOUT AND COUPLE BURNOUT SCORES IN TERMS OF SOCIODEMOGRAPHIC VARIABLES. 6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ, 2022-11-24, , , , . 200
24. EMSAL SİPAHİ, K.; ÇAPRİ, B., Romantik İlişkiye Sahip Bireylerde Duygu Durum Farkındalığı ve Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. VIth International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, , , , . 200
23. ADA, G.; ÇAPRİ, B., Farklı Anne-Baba Tutumlarına Sahip Ortaokul Öğrencilerinin Yalnızlık ve Saldırganlıklarının İncelenmesi. VIth International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, , , , . 200
22. ŞEKER, G.; ÇAPRİ, B., Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması: Psikolojik Danışman Adaylarıve Okul Psikolojik Danışmanları Gözüyle Bir Değerlendirme. IX. Uluslararası Yükseköğretimde PsikolojikDanışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, 2019-11-15, 2019-11-17, İstanbul, Türkiye, . 200
21. KARAKUŞ, H.; ÇAPRİ, B., Öğretmenlerin Psikolojik İyi Oluşlarının Cinsiyet, Kıdem, Branş, Evlilik-İlişki Süresi, Çocuk Sayısı İle İş ve Evliliğe Yönelik Sosyal Destek Algısına Göre İncelenmesi. 3. International Mediterranean Symposium, 2019-10-31, 2019-11-02, , , . 200
20. Uğur, M.; ÇAPRİ, B., ÖĞRETMENLERİN KÜLTÜREL ZEKA PUANLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 3. International Mediterranean Symposium, 2019-10-31, 2019-11-02, , , . 200
19. Uğur, M.; ÇAPRİ, B., ÖĞRETMENLERİN KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIK PUANLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 3. International Mediterranean Symposium, 2019-10-31, 2019-11-02, , , . 200
18. SİM, Ş.; ÇAPRİ, B., Üniversite Öğrencilerinin Anne-Baba Tutumları ile Benlik Saygısı Arasındaki İlişkide Psikolojik Doğum Sırasının Aracı Rolünün İncelenmesi. International Mediterranean Symposium, 2019-10-31, 2019-11-02, , , . 200
17. SİM, Ş.; ÇAPRİ, B., ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİLERARASI BAĞIMLILIK EĞİLİMLERİNİN CİNSİYET, YAŞ, FAKÜLTE VE GELİR DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ. 3. International Mediterranean Symposium, 2019-10-31, 2019-11-02, , , . 200
16. KARAKUŞ, H.; ÇAPRİ, B., ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ VE EŞ TÜKENMİŞLİK PUANLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 3. International Mersin Symposium, 2019-10-31, 2019-11-02, , , . 200
15. ÇAPRİ, B.; ALTAY, F., ÖĞRETMEN ADAYLARINDA İŞLE BÜTÜNLEŞME VE TÜKENMİŞLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. INTERNATIONAL CONGRESS of SCIENCE CULTURE and EDUCATION, 2019-10-29, 2019-11-02, , , . 200
14. ÇAPRİ, B., PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER UYUMLARININ YORDANMASINDA TÜKENMİŞLİĞİN ARACI ROLÜ. INTERNATIONAL CONGRESS of SCIENCE CULTURE and EDUCATION, 2019-10-29, 2019-11-02, , , . 200
13. ÇAPRİ, B.; Ayğar, H., POZİTİF PSİKOLOJİ GRUP UYGULAMALARININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖZNEL İYİ OLUŞ VE YAŞAM DOYUMU DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ. II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 2019-09-12, 2019-09-14, , , . 200
12. ÇAPRİ, B.; Uğur, M., ÖĞRETMENLERİN DUYGUSAL ZEKA PUANLARININ YAŞAM DOYUMU DÜZEYLERİ VE CİNSİYETLERİNE GÖRE İNCELENMESİ. 4.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 2018-12-17, 2018-12-18, , , . 200
11. ÇAPRİ, B.; Uğur, M., ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI İLE KÜLTÜREL ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. 4.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 2018-12-17, 2018-12-18, , , . 200
10. Ayğar, H.; ÇAPRİ, B., Boşanmış ve Boşanmamış Ebeveyne Sahip Ortaokul Öğrencilerinin Akılcı Olmayan İnanç ve Depresyon İlişkisinde Ruminasyonun Aracı Rolü. 20th International Congress on Psychological Counseling and Guidance, 2018-10-25, 2018-12-27, , , . 200
9. Bardakçı Bayar, E.; ÇAPRİ, B., Öğretmenlerin Eşcinsel Bireylere Yönelik Tutumlarının Dini İnanç, Tanıdıklık, Yakınlık Derecesi ve Olası Nedenler Açısından İncelenmesi. 20th International Congress on PsychologicalCounselingandGuidance, 2018-10-25, 2018-12-27, , , . 200
8. ÇAPRİ, B.; Yıldırım, H., Akran Zorbalığına Uğrayan Ergenlerin Mağduriyet Algıları Ve Boyun Eğici Davranışlarına ADDT’ye Dayalı Grupla Psikolojik Danışmanın Etkisi. I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2018-09-13, 2018-09-15, , , . 200
7. GÜLER, M.; ÇAPRİ, B., Engelli Çocuğa Sahip Annelere Yönelik Grup Rehberliği Programı Geliştirme Çalışması. INES International Education and Social Science Congress (ESS 2018), 2018-04-28, 2018-05-01, Antalya, Türkiye, . 200
6. Ayğar, H.; ÇAPRİ, B., Boşanmış ve Boşanmamış Ebeveyne Sahip Ortaokul Öğrencilerinin Akılcı Olmayanİnanç, Depresyon ve Ruminasyon Düzeylerinin Sosyo-Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2018-04-18, 2018-04-22, , , . 200
5. ÇAPRİ, B.; BARDAKÇI BAYAR, E., PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN MESLEKİ VE YAŞAM DOYUMU DÜZEYLERİNİN SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. World Congress on Lifelong Education, 2016-12-16, 2016-12-17, ANTALYA, Türkiye, 2016. 200
4. BARDAKÇI BAYAR, E.; ÇAPRİ, B., ÖĞRETMENLERİN EŞCİNSEL BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARININ SOSYO-DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. World Congress on Lifelong Education, 2016-12-16, 2016-12-17, ANTALYA, Türkiye, 2016. 200
3. ÇAPRİ, B., The Investigation of General Self Efficacy Beliefs and Life Satisfaction of The Job and Vocational Counselor Education Candidates in Terms of Socio Demographic Variables. 5TH Cyprus International Conference on Educational Research, 2016-03-31, 2016-04-01, , , . 200
2. Çapri, B., The Investigation of General Self-Efficacy Beliefs and Life Satisfaction of The Job and Vocational Counselor Education Candidates' in Terms of Socio-Demographic Variables. 5TH CYPRUS INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH, 2016-03-31, 2016-04-02, Girne, Türkiye, 2017. 200
https://un-pub.eu/ojs/index.php/pntsbs/issue/view/94
1. ÇAPRİ, B.; ÖZKENDİR, O.; ÖZKURT, B.; KARAKUŞ, F., General self efficacy beliefs life satisfaction and burnout of university students. Cyprus International Conference on Educational Research, 2012-02-08, 2012-02-10, , , . 190
15. ÖZGÜN GÜÇLÜ, S.; ÇAPRİ, B., 60-72 Aylık Çocuklara Uygulanan Cinsellik Eğitimi Programının Çocukların Cinsel Gelişimine Etkisi. 8th International Congress of Research in Education, 2018-05-09, 2018-05-11, Manisa, Türkiye, . 100
14. ÖZGÜN, S.; ÇAPRİ, B., 60-72 Aylık Çocuklara Yönelik Cinsellik Eğitimi Programı ve Cinsellik Bilgi Düzeyine İlişkin Soru Listesinin Geliştirilmesi. Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, . 100
13. ÇAPRİ, B.; DEMİR, S., EVLİ ÖĞRETMENLERDE EŞ TÜKENMİŞLİĞİ, MESLEKİ TÜKENMİŞLİK, ALGILANAN EŞ DOYUMU, EVLİLİK VE EBEVEYN YETKİNLİĞİ İLİŞKİSİ. II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, 2017-10-18, 2017-10-21, Alanya, Türkiye, . 100
12. Çapri, B.; Demir, S., EVLİ ÖĞRETMENLERDE EŞ TÜKENMİŞLİĞİ, MESLEKİ TÜKENMİŞLİK, ALGILANAN EŞ DOYUMU, EVLİLİK VE EBEVEYN YETKİNLİĞİ İLİŞKİSİ. II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100
11. Şeker, G.; Çapri, B., Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bölüm Seçme Nedenleri (Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Örneği). 1. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2017-09-21, 2017-09-23, Niğde, Türkiye, 2017. 100
10. Şeker, G.; Çapri, B., Mesleki Değerler ile Mesleki Kişilik Tipi Arasındaki İlişki. IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2017-05-11, 2017-05-14, Denizli, Türkiye, 2017. 100
9. GÜLER, M.; ÇAPRİ, B., Okul Öncesi ve Okul Rehber Öğretmenlerinin Okul Öncesi Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 100
8. Güler, M.; Çapri, B., Okul Öncesi ve Okul Rehber Öğretmenlerinin Okul Öncesi Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100
7. Çapri, B.; Karakuş Tangerli, H., Stresle Başa Çıkma Programının Rehabilitasyon Merkezinde Çalışan Özel EğitimÖğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerine Etkisi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100
6. Çapri, B.; Ayğar, H., İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Akılcı Duygusal Eğitim Programının BoşanmışEbeveyne Sahip Ergenlerin Akılcı Olmayan İnanç ve Ruminasyon Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100
5. Karadağ, Z.; Çapri, B., 4-6 Yaş Çocuğa Sahip Annelere Uygulanan Aile Eğitim Programının Ebeveyn Tutumları ve Aile İlişkileri İle Çocuklarının Gelişimlerine Etkisi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100
4. ÇAPRİ, B.; Ayğar, H., İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Akılcı Duygusal Eğitim Programının BoşanmışEbeveyne Sahip Ergenlerin Akılcı Olmayan İnanç ve Ruminasyon Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, , , . 100
3. Karadağ, Z.; ÇAPRİ, B., 4-6 Yaş Çocuğa Sahip Annelere Uygulanan Aile Eğitim Programının Ebeveyn Tutumları ve Aile İlişkileri İle Çocuklarının Gelişimlerine Etkisi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, , , . 100
2. Çapri, B.; Güler, M., Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişliklerinin Sosyo-Demografik Değişkenler ile İş Doyumu ve Genel Yetkinlik İnancı Açısından İncelenmesi. 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 2016-05-31, 2016-06-03, Muğla, Türkiye, 2016. 100
1. ÇAPRİ, B.; DEMİRÖZ, Z., Investigation of Teachers’ Attitudes toward Reporting Child Sexual Abuse According to Gender Roles. ICETR 2016 International Conference on Educational Theory and Research, 2016-02-11, 2016-02-13, İZMİR, Türkiye, 2016. 100
1. Balcı , A.; Çapri, B.; Çelikkaleli, Ö.; Büte, M., İlköğretim okullarında yaşanan istenmeyen öğrenci davranışlarına yönelik öğretmen görüşleri (Mersin ili merkezi örneği). Mersin Sempozyumu, 2008-11-19, 2008-11-22, Mersin, Türkiye, 2009. 85
Scientific_Meetings_007.pdf
9. ÇELİKKALELİ, Ö.; ÇİÇEK, N.; ÇAPRİ, B., Lise Öğrencilerinin Başarma Uyarlık Düzen Gösteriş ve Özerklik Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi. VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, , , , Türkiye, . 50
8. Çapri, B.; Güler, M., Yaşam doyumu düzeyleri farklı hemşirelerin mesleki ve eş tükenmişliklerinin incelenmesi. XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2015-10-07, 2015-10-09, Mersin, Türkiye, 2015. 50
7. Çapri, B.; Özgün, S., Sağlık hizmetleri MYO öğrencilerinin internet bağımlılıklarının sosyo-demografik değişkenler, yalnızlık ve saldırganlık açısından incelenmesi. . XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , 2015-10-07, 2015-10-09, Mersin, Türkiye, 2015. 50
6. Çapri, B.; Demiröz, Z., Duygusal zeka ve psikolojik danışma öz-yeterlik inançları arasındaki ilişkide etkili psikolojik danışman niteliklerinin aracı rolü.. XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2015-10-07, 2015-10-09, Mersin, Türkiye, 2015. 50
5. Çelikkaleli, Ö.; Çapri, B.; Gökçakan, Z., Öğretmen adaylarının cinsiyet, alan ve sınıflarına göre yetkinlik inancı ve mesleki yeterliklerinin incelenmesi.. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2009-10-21, 2009-10-23, Adana, Türkiye, 2009. 50
Scientific_Meetings_006.pdf
4. Gökçakan, Z.; Çapri, B.; Akbay, S., Akılcı duygusal davranış terapisi (ADDT) odaklı grupla psikolojik danışmanın üniversite öğrencilerinin yetkinlik inançlarını yükseltmedeki etkisi. II. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Sempozyumu, 2008-06-18, 2008-06-20, Konya, Türkiye, 2008. 50
Scientific_Meetings_005.pdf
3. Çapri, B., Bilişsel-davranışçı yaklaşıma dayalı bir obsesif-kompulsif vaka çalışması. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi , 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50
Scientific_Meetings_003.pdf
2. Gündoğdu, M.; Çapri, B.; Çelikkaleli, Ö., Eğitim fakültesi öğrencilerinde bilimsel düşünme becerisi. VII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2003-07-09, 2003-07-11, Malatya, Türkiye, 2003. 50
Scientific_Meetings_002.pdf
1. Gündoğdu, M.; Çelikkaleli, Ö.; Çapri, B., Üniversite öğrencilerinde akılcı olmayan inançlar ve dindarlık. VII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2003-07-09, 2003-07-11, Malatya, Türkiye, 2003. 50
Scientific_Meetings_001.pdf
1. Çapri, B., Endüstri çalışanlarında tükenmişlik: Cam, tekstil ve otomotiv sektörleri örneği. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2007-10-17, 2007-10-19, İzmir, Türkiye, 2007. 25
Scientific_Meetings_004.pdf
8. FARKINDALIK TEMELLİ PSİKOEĞİTİM PROGRAMININ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK, EŞDUYUM YORGUNLUĞU VE TÜKENMİŞLİK PUANLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, BAP, Proje No: 2022-2-TP2-4744, 8425 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
7. GRUP REHBERLİĞİ PROGRAMININ ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP ÇALIŞAN ANNELERİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK İŞLE BÜTÜNLEŞME VE EŞ TÜKENMİŞLİĞİ DÜZEYİNE ETKİSİ, BAP, Proje No: 2017-1-TP3-2210, 5589 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
6. Okul Öncesi Çocuklarına Yönelik Hazırlanan Cinsellik Eğitimi Programının Çocukların Cinsel Gelişimine Etkisi, BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2614, 5245 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
5. Boşanmış ve Boşanmamış Ebeveyne Sahip Ortaokul Öğrencilerinin Akılcı Olmayan İnanç ve Depresyon İlişkisinde Ruminasyonun Aracı Rolü, BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2650, 2000 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
4. Okul Öncesi Çocuklarına Yönelik Hazırlanan Cinsellik Eğitimi Programının Çocukların Cinsel Gelişimine Etkisi, BAP, Proje No: , EUR, Yürütücü, 2017,Tamamlandı. 100
3. Öğretmenlerin Eşcinsel Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi, BAP, Proje No: BAP-EBE RPDB (EBB) 2014-4 YL, 0 TL, Yürütücü, 2016,Tamamlandı. 100
2. Stresle Başa Çıkma Programının Lise Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerine Etkisi , BAP, Proje No: (BAP-EBE EB (GYS) 2012-3 YL), 0 TL, Yürütücü, 2013,Tamamlandı. 100
1. Üniversite Öğrencilerinin Fizik Akademik Başarılarının Yordanmasında Fizik Dersine Yönelik Tutum, Öz-Yeterlik ve Tükenmişliklerinin İncelenmesi , BAP, Proje No: (BAP-TTEF EBB (BÇ) 2010-3-A), 0 TL, Yürütücü, 2012,Tamamlandı. 100
5. Avrupa Birliğine Giriş Sürecinde Öğretmen Yetiştirme Programlarının Kalite Standartlarına Uygunluğunun Belirlenmesi , BAP, Proje No: (BAP-EF EB (TY) 2005-2), 0 TL, Araştırmacı, 2008,Tamamlandı. 50
4. Maslach Tükenmişlik Envanteri Genel Formu’nun Türkçe Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, BAP, Proje No: BAP-EF EB (ZG) 2007-1, 0 TL, Araştırmacı, 2008,Tamamlandı. 50
3. Günümüz Toplumunun Değişimi ve Okullardaki Disiplin Problemine Yansımaları , BAP, Proje No: (BAP-EF EB (AB) 2005-2), 0 TL, Araştırmacı, 2007,Tamamlandı. 50
2. Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi , BAP, Proje No: (BAP-EF EB (AK) 2006-1), 0 TL, Araştırmacı, 2007,Tamamlandı. 50
1. Jean Piaget’nin Bilişsel Gelişim Kuramının Bir Türk Örnekleminde İncelenmesi, BAP, Proje No: (BAP-EF EB (MG) 2004-2), 0 TL, Araştırmacı, 2005,Tamamlandı. 50
2. Bir Fırsat Bulsam Mesleğim Olsa Projesi , Çukurova Kalkınma Ajansı (ÇKA), Proje No: TR62-11- 02/077 , 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2013,Tamamlandı. 0
1. Ekolojik Çevre, Kültür ve Sanat Eğitim Merkezi Projesi , Çukurova Kalkınma Ajansı (ÇKA), Proje No: TR62-11- 02/056, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2013,Tamamlandı. 0
8. Gülriz YEDİGÖZ SÖNMEZ, Stresle Başa Çıkma Programının Lise Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerine Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/
7. Şehriban Sim, Üniversite öğrencilerinin anne baba tutumları ile benlik saygısı ve kişilerarası bağımlılık eğilimleri arasındaki ilişkilerde psikolojik doğum sırasının aracı rolü , Diğer, Diğer, Tamamlandı. 0
6. Merve Kübra Uğur, Kültürlerarası duyarlılık ile kültürel zeka arasındaki ilişkide çokkültürlü eğitim tutumu, empatik eğilim ve tükenmişliğin aracı rolü , Diğer, Diğer, Tamamlandı. 0
5. Hakan Ayğar, BOŞANMIŞ VE BOŞANMAMIŞ EBEVEYNE SAHİP ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKILCI OLMAYAN İNANÇ VE DEPRESYON İLİŞKİSİNDE RUMİNASYONUN ARACI ROLÜ, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
4. Zeynep DEMİRÖZ, Kadın üniversite öğrencilerinde cinsel nesneleştirmenin sosyal görünüş kaygısı ve risk alma davranışları ile ilişkisinde bağlanma stillerinin aracı rolünün incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
3. Hazal Karakuş, Öğretmenlerin mesleki ve eş tükenmişliği arasındaki ilişkide psikolojik iyi oluş halinin aracı rolü, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 0
2. Esma BARDAKÇI BAYAR, ÖĞRETMENLERİN EŞCİNSEL VE TRANS BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
1. Songül Yasemin ÖZGÜN, 60-72 AYLIK ÇOCUKLARA YÖNELİK HAZIRLANAN CİNSELLİK EĞİTİMİ PROGRAMININ ÇOCUKLARIN CİNSEL GELİŞİMİNE ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200
1. Mustafa GÜLER, GRUP REHBERLİĞİ PROGRAMININ ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP ÇALIŞAN ANNELERİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK İŞLE BÜTÜNLEŞME VE EŞ TÜKENMİŞLİĞİ DÜZEYİNE ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. JOURNAL OF ADVANCED EDUCATION STUDIES, JOURNAL OF ADVANCED EDUCATION STUDIES , EDITOR, 2019-06-15 - Devam ediyor. 0
2. ULUSLARARASI, JOURNAL OF ADVANCED EDUCATION STUDIES , EDITOR KURULU UYELIGI, - Devam ediyor. 0
1. GLOBAL JOURNAL OF COUNSELING AND GUIDANCE IN SCHOOLS: CURRENT PERSPECTIVES , [ 2016 : 2 ] . 8
2. HACETTEPE EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2016 : 1 ] . 5
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , [ 2017 : 2 ] . 0
4. KURAM VE UYGULAMADA EğITIM BILIMLERI DERGISI , [ 2016 : 1 ] . 5
5. TURKISH STUDIES , [ 2017 : 1 ] . 0
6. TüRK PSIKOLOJIK DANışMA VE REHBERLIK DERGISI , [ 2017 : 1 ] . 0
7. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 0
1. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 4 ] . 4
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 3 ] . 3
4. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
1. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği , Üye No: 2107, Türkiye, 2009-01-01-Devam ediyor.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||
|
||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||
|
||||
TÜBİTAK 1002 | ||||
|
||||
H2020 Projesi | ||||
|
||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||
|
||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||
|
||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||
|
||||
Yurtiçi Araştırma | ||||
|
||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||
|
||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Patent | Uluslararası patent | |||
|
||||
Ulusal patent | ||||
|
||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||
|
||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||
|
||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||
|
||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||
|
||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||
|
||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||
|
||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||
|