Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS+YÜKSEK LİSANS | ORTAÖÄžRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ (FİZİK EĞİTİMİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2006 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2008 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2013 |
1. PISA 2006 fen baÅŸarı testinin madde yanlılığının kültür ve dil açısından incelenmesi Danışman: Dr. Selahattin Gelbal, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Bilimleri Anabilim Dalı, ankara, Türkiye, .
Theses_004.pdf
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2020-11-04 - 2023-11-04 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2018-11-04 - 2021-11-04 | |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2018-11-04 - 2021-11-04 | |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2018-11-04 - 2021-11-04 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2015-11-04 - 2018-11-04 |
2021
9. Altınlı, O.; UZUN, N.; İNANDI, Y. Öğretmenler İçin Göreceli Yoksunluk Ölçeği Geliştirme Çalışması. MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2021, 19, 307-324. 0 + 0
8. TAŞTAN, Z.; UZUN, N. GENELLENEBİLİRLİK KURAMINDA ÇOK YÜZEYLİ DESENLERİN İNCELENMESİ. TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2021, 25, 743-756. 0 + 0
7. AYDIN, Y.; UZUN, N. Romantik İlişkilerde Sosyal Medya Kıskançlığı Ölçeği (RİSMKÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 18, 7883-7911. 0 + 010.26466/opus.890331
2019
6. Özer, Ö.; ÇAKIR, Ö.; UZUN, N. Akademisyenlerin yabancı dilde sözlü iletişim kurabilme özyeterlik inancı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlikçalışması. YÜKSEKÖĞRETİM DERGİSİ / JOURNAL OF HİGHER EDUCATİON, 2019, 9, 40-48. 0 + 010.2399/yod.18.024
Publications_008.pdf
5. UZUN, N.; BAKIR AYĞAR, B.; SEZGİN, M.; GÜL TOPUZ, A. BELİREN YETİŞKİNLİK ÖLÇEĞİNİN CİNSİYETE VE YAŞ GRUPLARINA GÖRE ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 19, 683-694. 0 + 0Publications_003.pdf
2018
4. AKAY, C.; UZUN, N. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE’NİN ÖĞRENME SÜRECİNDE DİL BECERİLERİ AÇISINDAN DUYULAN KAYGI. TURKİSH STUDİES EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 13, 1-20. 0 + 0http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.14062
3. ÇOCUK, H.; UZUN, N. Medya Okuryazarlığı Dereceli Puanlama Anahtarının Genellenebilirlik Kuramıyla Güvenirliğinin İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ,, 2018, 26, 1-18. 0 + 0DOI: 10.24106/kefdergi.364686
2. GÜLLE, A.; UZUN, N.; AKAY, C. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Blok Flüt İcra PerformansıDereceli Puanlama Anahtarının Güvenirliğinin GenellenebilirlikKuramı İle İncelenmesi. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2018, 17, 1463-1475. 0 + 010.17051/ilkonline.2018.466366
1. BAKIR AYĞAR, B.; UZUN, N. Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği’nin Geliştirilmesi:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. ADDICTA: THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS, 2018, 5, 1-20. 0 + 0http://dx.doi.org/10.15805/addicta.2018.5.3.0046
2022
8. KÖSE, E.; YERLİSU LAPA, T.; UZUN, N.; TERCAN KAAS, E.; ARAS, G. Perceived Health Outcomes of Recreation Scale: Measurement Invariance over Gender. IRANİAN JOURNAL OF PUBLİC HEALTH, 2022, 51, 2555-2563. 700 + 0
2021
7. ADA, E.; ahmad, h.; UZUN, N.; Jowett, S.; KAZAK, F. Cross-Cultural Adaptation of the Turkish and Kuwaiti Teacher\u2013Student Relationship Questionnaire in Physical Education (TSRQ- PE Teacher Version): Testing for Measurement Invariance. SUSTAİNABİLİTY, 2021, 13, -. 700 + 010.3390/su13031387
2018
6. ODABAŞI, O.; ELÇİN, M.; BAŞUSTA, N.; gülkaya anik, e.; tuncay, f.; BOZOKLAR, C. Development and Evaluation of a Training Program forOrgan Procurement Coordinators Using StandardizedPatient Methodology. EXPERİMENTAL AND CLİNİCAL TRANSPLANTATİON, 2018, , 481-487. 0 + 010.6002/ect.2015.0131
2016
5. DEMİRAL YILMAZ, N.; VELİPAŞAOĞLU, S.; OZAN, S.; BAŞUSTA, N.; MAMAKLI, S.; MIDIK, Ö.; TENGİZ, F.; DURAK, H.; ŞAHİN, H.; KARAOĞLU, N. A multicenter study how do medical students perceive clinical learning climate. MEDİCAL EDUCATİON ONLİNE, 2016, 21, 1-9. 0 + 010.3402/meo.v21.30846
2015
4. UZUN, N. A De Novo Tool to Measure the Preclinical Learning Climate of Medical Faculties in Turkey. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE, 2015, 15, 1-14. 1000 + 010.12738/estp.2016.1.0064
3. BAŞUSTA, N.; GELBAL, S. Gruplararası Karşılaştırmalarda Ölçme Değişmezliğinin Test Edilmesi PISA Öğrenci Anketi Örneği. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 30, 80-90. 0 + 0
2011
2. ODABAŞI, O.; ELÇİN, M.; BAŞUSTA, N. The Efficacy of Training General Practitioners for the Management of Hypertension in Geriatric Patients. TURKİSH JOURNAL OF GERİATRİCS-TURK GERİATRİ DERGİSİ, 2011, 14, 362-368. 0 + 0
2010
1. UZUN, N.; ÖĞRETMEN, T. Fen Başarısı İle İlgili Bazı Değişkenlerin TIMSS R Örnekleminde Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliğinin Değerlendirilmesi. EGİTİM VE BİLİM-EDUCATİON AND SCİENCE, 2010, 35, 26-35. 1000 + 0
2022
10. AYNA, Ç.; GÜMÜŞ, H.; UZUN, N. Ciddi Boş Zaman Aktivite Tatmini Ölçeğinin Geliştirilmesi . INTERNATİONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATİONAL STUDİES (INTJCES),, 2022, 8, 57-70. 100 + 0
9. KARATAŞ, A.; UZUN, N.; GÜNDÜZ, B. EBEVEYNLEŞME ÖLÇEĞİ ERGEN FORMU: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2022, 19, 167-182. 100 + 0
8. ÖZTÜRK, Ö.; UZUN, N.; AKTAŞ, M. Performance Scale Development Study for Science-Chemical Laboratory Applications. ONLİNE SCİENCE EDUCATİON JOURNAL, 2022, 7, 72-84. 100 + 0
7. KOÇ, A.; UZUN, N.; ÜNALDI CORAL, M. Çevrimiçi ölçme ve değerlendirmeye yönelik özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2022, 8, 87-98. 100 + 010.24289/ijsser.1031155
2021
6. UZUN, N.; AKAY, C. ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL MATERYAL OLUŞTURABİLME ÖZ-YETERLİLİKLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ. THE JOURNAL OF KESİT ACADEMY, 2021, 7, 240-254. 100 + 0
5. GÖZÜBOL KIVRAK, Y.; UZUN, N.; ARSLANTAŞ, H. OKUL YÖNETİCİLERİNDE NARSİSTİK KİŞİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. ULUSLARARASI İNOVATİF EĞİTİM ARAŞTIRMACISI, 2021, 1, 62-78. 100 + 010.29228/iedres.54969
4. AKTAŞ, M.; UZUN, N. Öğretmenlerin Öğrenmeyi, Gelişimi İzleme ve Değerlendirme Yeterliklerine Yönelik Önem ve Özyeterlik Ölçeklerinin Geliştirilmesi. THE JOURNAL OF KESİT ACADEMY, 2021, 7, 152-172. 100 + 0
2020
3. UZUN, N.; AKAY, C.; KARATEPE, R. THE MEDIATION ROLE OF PRE-SERVICE TEACHERS’ TECHNOLOGY PERCEPTIONS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PROFESSIONAL INTEREST, PROFESSIONAL APTITUDE, AND CONSTRUCTING KNOWLEDGE. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL EDUCATİON SCİENCE, 2020, 25, 158-177. 100 + 0http://dx.doi.org/10.29228/INESJOURNAL.48192
2019
2. HAIDARI, S.; UZUN, N. Content validity and confirmatory factor analysis of Cooperative LearningAttitude Scale (CLAS) for the EFL students. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2019, 5, 418-433. 100 + 0Publications_007.pdf
2018
1. UZUN, N.; ELÇİN, M. Uzman Hekim Yetkinliklerinin Ölçeklenmesi ve Karşılaştırılması. JOURNAL OF CONTEMPORARY MEDİCİNE, 2018, 8, 37-43. 100 + 0DOI: 10.16899/gopctd.358848
2022
4. UZUN, N. ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNDE KÜRESEL ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ: ÇERÇEVE VE BİLGİ YAPILARI ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ. INTERNATİONAL INNOVATİVE EDUCATİON RESEARCHER, 2022, 2, 1-46. 100 + 010.29228/iedres.62551
3. KARAKUŞ, S.; AKBAY, S.; UZUN, N. The Development Of "Emotional Authenticity Scale": Validity and Reliability Studies. İ-MANAGER'S JOURNAL ON EDUCATİONAL PHSCOLOGY, 2022, 15, 51-63. 100 + 0
2. KÖSE, E.; YERLİSU LAPA, T.; TERCAN KAAS, E.; UZUN, N. Testing the measurement invariance of perceived freedom scale by gender. SOCİETY AND LEİSURE, 2022, 44, -. 65 + 010.1080/07053436.2021.1999091
2014
1. ABAY, Ş.; SEZER, B.; BAŞUSTA, N. Opinions of tutors in Good Medical Practice Programme about ethics education at Faculty of Medicine Example of Hacettepe University. TURKİSH JOURNAL OF BİOETHİCS, 2014, 1, 206-214. 0 + 010.5505/tjob.2014.98608
2022
7. MUMBA, B.; ALICI, D.; UZUN, N. Assessing Measurement Invariance with Dichotomous Items: The Case of Early Grade Mathematic Assessment from the Zambian Sample. İ-MANAGER’S JOURNAL ON EDUCATİONAL PSYCHOLOGY, 2022, 16, 1-11. 100 + 0
2021
6. GÜLLE, A.; AKAY, C.; UZUN, N. Zoltán Kodály gives a hand to secondary school students in recorder performance and attitudes toward music in Turkey. INTERNATİONAL JOURNAL OF MUSİC EDUCATİON, 2021, , -. 100 + 010.1177/02557614211005904
2020
5. SELVİ, H.; ALICI, D.; UZUN, N. Investigating Measurement Invariance under Different Missing Value Reduction Methods. ASİAN JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG, 2020, 6, 237-245. 100 + 010.20448/journal.522.2020.62.237.245
2019
4. UZUN, N.; ALICI, D.; AKTAŞ, M. Reliability of the Analytic Rubric and Checklist for the Assessment of Story Writing Skills: G and Decision Study in Generalizability Theory. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 169-180. 100 + 010.12973/eu-jer.8.1.169
Publications_001.pdf
3. PAMUK, D.; UZUN, N.; GÜLER YILDIZ, T.; HAKTANIR, G. Reliability of Indicators Measuring Early Childhood Education for Sustainability: A Study in Turkey Using Generalizability Theory. INTERNATİONAL JOURNAL OF EARLY CHİLDHOOD, 2019, , 193-206. 85 + 0Publications_004.pdf
2018
2. UZUN, N.; AKTAŞ, M.; aşiret, s.; yormaz, s. Using Generalizability Theory to Assess the Score Reliability of Communication Skills of Dentistry Students. ASİAN JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG, 2018, 4, 85-90. 95 + 010.20448/journal.522.2018.42.85.90
1. UZUN, N.; AKTAŞ, M.; Aşiret, S.; Yormaz, S. Using Generalizability Theory to Assess the Score Reliability of Communication Skills of Dentistry Students. ASİAN JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG, 2018, 4, 85-90. 95 + 0
2020
5. ÖZER, Ö.; UZUN, N.; ÇAKIR, Ö. Factors Affecting Academics’ Self-Efficacy Beliefs for Oral Communication in a Foreign Language. DİL EĞİTİMİ VE ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 6, 693-710. 200 + 0https://doi.org/10.31464/jlere.774718
2017
4. ABAY, Ş.; SEZER, B.; UZUN, N. Hekim Adaylarının Hekim Kimliğine İlişkin Algıları: Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Metafor Analizi Örneğİ. SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ DERGİSİ, 2017, 26, 1-8. 200 + 0
3. UZUN, N.; GELBAL, S. PISA Fen Başarı Testinin Madde Yanlılığının Kültür ve DilAçısından İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 25, 2427-2446. 200 + 0
2015
2. NALBANTOĞLU YILMAZ, F.; BAŞUSTA, N. Genellenebilirlik Kuramıyla Dikiş Atma ve Alma Becerileri İstasyonu Güvenirliğinin Değerlendirilmesi. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2015, 6, 107-116. 0 + 0
2010
1. BAŞUSTA, N.; ÖĞRETMEN, T.; GELBAL, S. TIMSS R Fen Başarısı Ve Duyuşsal Özellikler Arasındaki İlişkinin Modellenmesi ve Modelin Cinsiyetler Bakımından Karşılaştırılması. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2010, 18, 531-544. 0 + 0
2017
6. YALÇIN İNCİK, E.; UZUN, N. Bireysel Girişimcilik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2017, 14, 471-485. 100 + 0
2014
5. BAŞUSTA, N.; ELÇİN, M. Hekim Adaylarının Mesleksel Yeterliklerine İlişkin Önem Ve Özyeterlik Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi. EĞİTİM BİLİMLERİ VE UYGULAMA, 2014, 13, 239-255. 0 + 0
2010
4. ELÇİN, M.; ODABAŞI, O.; BAŞUSTA, N. Uzmanlık Eğitimi Öğrencilerine Yönelik Hipertansiyon Yönetimi Kursunun Geliştirilmesi. HACETTEPE TIP DERGİSİ, 2010, 41, 248-254. 0 + 0
3. ELÇİN, M.; ODABAŞI, O.; TURAN, S.; murat, s.; BAŞUSTA, N. Tıp Eğitiminde İletişim Becerilerinin Standart Hastalar ve Yapılandırılmış Değerlendirmelerle Geliştirilmesi. HACETTEPE TIP DERGİSİ, 2010, 41, 219-230. 0 + 0
2. BAŞUSTA, N.; ELÇİN, M. Eğitim Becerileri Kurs Programının Değerlendirilmesi Hacettepe Tıp Dergisi. HACETTEPE TIP DERGİSİ, 2010, 41, 255-261. 0 + 0
1. ONAN, A.; TURAN, S.; BAŞUSTA, N. Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. HACETTEPE TIP DERGİSİ, 2010, 41, 231-239. 0 + 0
1. BAŞUSTA, N. ÖLÇME EŞDEĞERLİĞİ. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ, 2010, 1, 58-64. 0 + 0
1. BOZKUR, B.; UZUN, N.; KIRAN, B.; KAYA, A. ACADEMIC STUDIES IN SOCALSCIENCES, ISBN: 978-9940-46-009-9, IVPE, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 17 Sayfa, İngilizce, CETİNJE, Karadağ, 2020. 0
2. AKTAŞ, M.; UZUN, N. Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, ISBN: • 978-625-7276-06-1, serüven yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 401 Sayfa, Türkçe, İzmir, Türkiye, 2022. 0
1. BOZKUR, B.; UZUN, N.; GÜNDOÄžDU, M., Mizojini ÖlçeÄŸinin GeliÅŸtirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması. VIth Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2019-06-19, 2019-06-22, ANKARA, Türkiye, . 200
8. ALICI, D.; AKTAÅž, M.; UZUN, N., Lisansüstü EÄŸitime GeçiÅŸ Mülakat Sınavında Adaylardan Beklenen Yeterliklerin Belirlenmesi: StandartlaÅŸtırma Önerisi. I. Uluslararası EÄŸitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2018-09-13, 2018-09-15, Mersin, Türkiye, . 100
7. UZUN, N.; AKTAÅž, M.; ALICI, D., ÖÄŸretmen Adaylarının Ölçme Düzeyleri Konusundaki Performanslarının Genellenebilirlik Kuramı ile İncelenmesi. 27. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi ICES UEBK 2018, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
6. UZUN, N.; ALICI, D., Faktör Yapısını Belirlemede Açımlayıcı Faktör Analizi Ve Kümeleme Analizi Sonuçlarının KarşılaÅŸtırılması: PISA 2015 ÖÄŸrenci Anketi Tutum ÖlçeÄŸi ÖrneÄŸi. II. INES Uluslararası Akademik AraÅŸtırmalar Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Alanya, Türkiye, . 100
5. KILINÇ, H.; UZUN, N.; AVCI, G., ÖÄŸretmen ve ÖÄŸretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Sahip Olma Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Genellenebilirlik Kuramı İle Ölçek GeliÅŸtirme Çalışması. International Symposium of Education and Values’in (ISOEVA), 2017-10-05, 2017-10-08, BODRUM, Türkiye, . 100
4. BOZKUR, B.; UZUN, N.; KAYA, A.; KIRAN ESEN, B., Ergenlerde Sosyal Kaygı ve Anne-baba Tutumları Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. 26th International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 85
3. İNCiK, E.; BAÅžUSTA, N., Developing Individual Entrepreneurship Perception Scale Validity And Reliability Study. The 3rdinternetional Congress On Curriculum And İnstruction, 2015-10-22, 2015-10-24, adana, Türkiye, 2015. 0
2. sezer, b.; abay, ÅŸ.; baÅŸusta, n., Medical Students’ Perceptions Of Social Media (Sample Of Hacettepe University). European Distance and E-Learning Network Annual Conferences, 2015-06-09, 2015-06-12, Barcelona, İspanya, 2015. 0
1. ABAY, E.; ODABAÅžI, O.; ONAN, A.; SEZER, B.; BAÅžUSTA, N.; TURAN, S.; ELÇİN, M., Evaluation the interrater reliability among SPS and tutors in assessing the performances of dentistry students communicating with SPS. SIMEC 2014, 2014-11-13, 2014-11-15, ANKARA, Türkiye, 2014. 0
https://aspenews.org/2014/08/26/3rd-simulation-in-medical-education-conference-13-15-november-2014-turkey/
1. ABAY, Åž.; BAÅžUSTA, N.; SEZER, B., Hekim Adaylarının Hekim KimliÄŸine İliÅŸkin Algıları: Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi ÖrneÄŸi. IX. Ulusal Tıp EÄŸitimi Kongresi, 2016-03-21, 2016-03-23, İZMİR, Türkiye, 2016. 0
http://kongre.teged.org/UTEK16/abstract/hekim-adaylarinin-hekim-kimligine-iliskin-algilari-hacettepe-universitesi-tip-fakultesi-ornegi
1. ODABAÅžI, O.; TURAN, S.; ABAY, Åž.; ONAN, A.; BAÅžUSTA, N., Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi ÖÄŸrenci Danışmanlık Sistemi. VII. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, 2012-05-02, 2012-05-05, ANKARA, Türkiye, 2012. 0
Scientific_Meetings_005.pdf
1. EPODDER, EGITIMDE VE PSIKOLOJIDE OLCME VE DEGERLENDIRME DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, 2010-11-11 - Devam ediyor. 0
2. EPODDER -DIJITAL, EGITIMDE VE PSIKOLOJIDE OLCME VE DEGERLENDIRME DERGISI , EDITOR KURULU UYELIGI, 2015-01-01 - Devam ediyor. 0
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, - Devam ediyor. 1000
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-08-30 - 2017-08-31. 0
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-04-28 - 2017-04-29. 0
4. EPODDER, EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, 2023-01-08 - Devam ediyor. 125
5. DİJİTAL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİMM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR KURULU ÜYELİĞİ, - Devam ediyor. 0
1. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME DERGİSİ , [ 2017 : 4 ] . 4
2. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME DERGİSİ , [ 2015 : 2 ] . 2
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ;;FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 4 ] . 4
4. EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDİRME DERGİSİ , [ 2016 : 2 ] . 2
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SAÄžLIK BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 1
6. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKİLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 5 ] [ 0 : 0 ] . 5
7. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2014 : 3 ] [ 2015 : 3 ] . 6
1. Alan Bilim Ödülü Inglobe kongre Platformu, 2017-12-15, Antalya, Türkiye. 50
1. en iyi poster bildiri ödülü Tıp eğitimi geliştirme derneği, 2016-03-23, izmir, Türkiye. 25
2. InGlobe Kongre Platformu, , , Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | EBD419 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | PDR 603 | İleri Veri Analiz Teknikleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 519 | Psikolojik Testler | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | FEN 623 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme II | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi EÄŸitimi ( Doktora | 2-2-3 |
Güz | MBD010 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBS010 | EÄŸitimde Proje Hazırlama | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | MBD007 | EÄŸitimde AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD010 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD312 | Ölçme DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | PDR 653 | Ölçek GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | EYD 538 | EÄŸitim Yönetiminde Ölçek GeliÅŸ | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 2-2-3 |
Bahar | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 512 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme II | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | MBD007 | EÄŸitimde AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD007 | EÄŸitimde AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD007 | EÄŸitimde AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | EÖD 513 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme I | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 2-2-3 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | FEN 623 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme II | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi EÄŸitimi ( Doktora | 2-2-3 |
Güz | PDR 603 | İleri Veri Analiz Teknikleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 482 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Güz | MBS010 | EÄŸitimde Proje Hazırlama | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MBD007 | EÄŸitimde AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD007 | EÄŸitimde AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EYD 538 | EÄŸitim Yönetiminde Ölçek GeliÅŸ | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 2-2-3 |
Bahar | FEN 619 | Fen Bilgisi EÄŸitiminde Nicel A | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi EÄŸitimi ( Doktora | 3-0-3 |
Bahar | PDR 653 | Ölçek GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | İDE411 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 623 | EÄŸitim AraÅŸtırmalarında Istati | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 3-0-3 |
Güz | EÖD 482 | EÄŸitimde Ölçme DeÄŸerlendirmeye | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 513 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme I | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | MBD001 | EÄŸitime GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | EPÖ 635 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 3-2-4 |
Bahar | EPÖ 517 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 2-2-3 |
Güz | İDE411 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 623 | EÄŸitim AraÅŸtırmalarında Istati | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 524 | Temel İstatistik | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 3-0-3 |
Güz | EÖD 482 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EPÖ 635 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 3-2-4 |
Bahar | EPÖ 517 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 2-2-3 |
Bahar | EÖD 513 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme I | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | İDE411 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 623 | EÄŸitim AraÅŸtırmalarında Istati | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 3-0-3 |
Güz | EÖD 620 | Varyans Analizi Desenleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 2-0-2 |
Güz | EÖD 482 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 513 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme I | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 2-2-3 |
Güz | EÖD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD214 | İstatistik II | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD214 | İstatistik II | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 482 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ 623 | EÄŸitim AraÅŸtırmalarında Istati | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 627 | Çok DeÄŸiÅŸkenli Analiz ve Uygul | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 2-2-3 |
Bahar | EÖD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 4-0-4 |
Bahar | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | EBD213 | İstatistik I | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD419 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD213 | İstatistik I | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EÖD 613 | Genellenebilirlik Kuramı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EÖD 519 | Psikolojik Testler | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 635 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Güz | EÖD 512 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme II | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | TÜE 507 | ÖÄŸrenme Sürecini İzleme ve De | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Türkçe EÄŸitimi | 2-2-3 |
Güz | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸret | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD214 | İstatistik II | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸreti | 3-0-3 |
Bahar | EBD312 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD214 | İstatistik II | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD216 | Ölçme ve DeÄŸerlendirme | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | TÜE 507 | ÖÄŸrenme Sürecini İzleme ve DeÄŸ | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Türkçe EÄŸitimi | 2-2-3 |
Bahar | EPÖ 635 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Bahar | EPÖ 517 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-2-3 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | EBD411 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD411 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸret | 2-0-2 |
Güz | EPÖ 635 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Güz | EPÖ 517 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | EÖD 513 | Ölçme Aracı GeliÅŸtirme I | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 13 | EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 13 | EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 05 | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | |||||
|
||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||
|
||||||
H2020 Projesi | ||||||
|
||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||
|
||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||
|
||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||
|
||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||||
|
||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||
|
||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||
|
||||||
Ulusal patent | ||||||
|
||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||
|
||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||
|
||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||||
|
||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||
|