Doç. Dr. BURÇİN CEVDET ÇETİNSÖZ
Birim
:
Anamur Meslek Yüksekokulu / Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( İkmep )
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Anamur Uygulamali Teknoloji Ve İşletmecilik Yüksekokulu Prof.dr.ali Ayhan Kampüsü 33640 Anamur/ Mersin
Telefon
:
+90-324-8142787
Dahili
:
125
Faks
:
+90-324-8144579
E-MAIL
:
cetinsoz@mersin.edu.tr
DİĞER E-MAIL
:
cetinsoz@yahoo.com
OLUŞTURMA
:
2015-07-21 09:12:38
DÜZENLEME
:
2017-10-03 21:59:34
PUAN
:
11318
YABANCI DİL
:
İngilizce, B, Diğer, 82.5
İngilizce, C, YDS, 71,25
Researcher ID
Scopus ID
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS TURİZM EĞİTİMİ GAZİ ÜNİVERSİTESİ 1998
YÜKSEK LİSANS TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2005
DOKTORA TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ 2011
DOÇENT TURİZM MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016
Doktora Tezi

1. Uluslararası Seyahatlerde Turistlerin Çekim Yerinde Algıladıkları Risklerin Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkileri: Alanya İlçesine Yönelik Bir Araştırma Danışman: Dr. Zehra EGE, Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, Aydın, Türkiye, 2011.

Yüksek Lisans Tezi

1. Antalya Yöresine Yönelik Grup Paket Turların Kritik Hizmet Özelliklerine Ait Tüketici Memnuniyetleri Danışman: Dr. A.Kadir Çorbacı, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2005.

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
SENATO ÜYESİ 2015-05-27 - Devam ediyor
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-05-27 - Devam ediyor
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2017-06-22 - 2020-06-22
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2016-12-19 - 2019-12-19
MÜDÜR ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2016-12-19 - 2019-12-19
SENATO ÜYESİ 2016-12-19 - 2019-12-19
MÜDÜR ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2016-12-19 - 2019-12-19
SENATO ÜYESİ 2016-12-19 - 2019-12-19
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2016-12-19 - 2019-12-19
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2016-12-19 - 2019-12-19
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU 2016-12-19 - 2019-12-19
SENATO ÜYESİ 2016-05-27 - 2016-11-27
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-27 - 2016-11-27
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-27 - 2016-11-27
MÜDÜR AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-27 - 2016-11-27
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-04 - 2019-05-04
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-04 - 2019-05-04
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-04 - 2019-05-04
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-04 - 2019-05-04
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-04 - 2019-05-04
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2016-05-04 - 2019-05-04
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-06-02 - 2018-06-02
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-06-02 - 2018-06-02
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-06-02 - 2018-06-02
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-06-02 - 2018-06-02
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-06-02 - 2018-06-02
SENATO ÜYESİ 2015-05-27 - 2018-05-27
MÜDÜR ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-05-27 - 2018-05-27
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-05-27 - 2018-05-27
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-05-27 - 2018-05-27
MÜDÜR ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-05-27 - 2018-05-27
MÜDÜR AYDINCIK MESLEK YÜKSEKOKULU 2015-05-27 - 2015-11-27
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2014-04-21 - 2017-04-21
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2014-04-21 - 2017-04-21
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2014-04-21 - 2017-04-21
BÖLÜM BAŞKANI ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU 2014-04-21 - 2017-04-21
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 1600
2017
8. Artuğer, S.; çetinsöz, B. The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists. EUROPEAN SCİENTİFİC JOURNAL, 2017, 13, 82-98. 200 + 0
http://eujournal.org/index.php/esj/issue/view/266

Publications_006.pdf

2016
7. çetinsöz, B. The Impact of E-Satisfaction and Confidence Aspects on Web Site Loyalty in Terms of Online Shopping in Tourism: A Study on Domestic Tourists in Turkey. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2016, 8, 36-48. 200 + 0
http://iiste.org

Publications_004.pdf

2015
6. çetinsöz, B. The Influence of E-Service Quality on Customer Perceived Value: A Study on Domestics Tourists in Turkey. INTERNATİONAL JOURNAL OF SCİENCE AND RESEARCH, 2015, 4, 1265-1277. 200 + 0
http://www.ijsr.net

2014
5. çetinsöz, B.; Artuğer, S. A RESEARCH ON DETERMINATION OF PULL FACTORS WHICH AFFECT THE FOREIGN TOURISTS CHOICE OF ANTALYA. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL SOCİAL RESEARCH, 2014, 7, 573-582. 200 + 0
http://www.sosyalarastirmalar.com

4. çetinsöz, B.; Artuğer, S. International Tourists’ Selection Criteria for Choosing All-Inclusive Package Tours: An Application in Istanbul. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH İN BUSİNESS AND SOCİAL SCİENCES, 2014, 4, 369-384. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.6007/IJARBSS/v4-i9/ 1165

2013
3. Artuğer, S.; çetinsöz, B. Factors Influencing the Tipping Propensity of Restaurant Customers: A Study in 5 Star Hotels a La Carte Restaurants. INTERNATİONAL JOURNAL OF BUSİNESS AND SOCİAL SCİENCE, 2013, 4, 70-78. 200 + 0
http://www.ijbssnet.com

2. çetinsöz, B.; Ege, Z. Impacts of perceived risks on tourists' revisit intentions. INFORMA UK LİMİTED, 2013, 24, 173-187. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/13032917.2012.743921

1. Artuğer, S.; çetinsöz, B.; Kılıç, . The Effect of Destination Image on Destination Loyalty: An Application In Alanya. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2013, 5, 124-136. 200 + 12
http://www.iiste.org

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 1730
2016
9. çetinsöz, B.; Turhan, M. İŞGÖRENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARININ İŞ TATMİNİ ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 8, 329-343. 200 + 0
10.20875/sb.41169

Publications_003.pdf

8. Akdağ, G.; özata, E.; Sormaz, .; çetinsöz, B. Sürdürülebilir Gastronomi Turizmi İçin Yeni Bir Alternatif: Surf&Turf. JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2016, 4, 270-281. 130 + 0
http://jotags.org/2016/vol4_specialissue1_article19.pdf

Publications_005.pdf

2015
7. çetinsöz, B. YERLİ TURİSTLERİN E-SATIN ALMA EĞİLİMLERİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİNDE ANALİZİ (TKM). ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 14, 242-258. 200 + 0
http://www.esosder.org

6. Ukav, .; çetinsöz, B. ADIYAMAN İLİNDE ÇİFTÇİLERİN TARIM TURİZMİ ÜZERİNE ALGILAMALARI. MESLEKİ BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 4, 8-20. 200 + 0
http://meslekibilimler.com

5. çetinsöz, B.; Akdağ, G. Otel Çalışanlarının Sahip Oldukları Kişilik Özellikleri ve İş Performansı İlişkileri: Antalya’da Faaliyet Gösteren Beş Yıldızlı Otellerde Bir Uygulama. TURİZM AKADEMİK DERGİSİ, 2015, 2, 1-13. 200 + 0
www.turizmakademik.com

Publications_001.pdf

2014
4. Artuğer, S.; çetinsöz, B. Destinasyon İmajı İle Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, 6, 366-384. 200 + 0
http://www.isarder.org

2013
3. çetinsöz, B.; Artuğer, S. Antalya İli’nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2013, 24, 200-210. 200 + 0
2012
2. çetinsöz, B.; Ege, Z. Turistlerin Demografik Özelliklerine Göre Risk Azaltma Stratejileri: Alanya Örneği. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2012, 23, 159-172. 200 + 0
2010
1. çakıcı, C.; çetinsöz, B. OTEL İŞLETMELERİNDE HERŞEY DAHİL SİSTEMİN SATIN ALMA POLİTİKALARINA YANSIMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. TİCARET VE TURİZM EGİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 15, 1-19. 200 + 0
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 2023
1. çetinsöz, B. Çağdaş Yönetim Teknikleri, ISBN: 978 605 9440 97 4 , Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 396 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 250
2. Kurgun, O.; Gökdeniz, A.; çetinsöz, B.; Altınel, H.; Yıldırım, H. Turizm Hukuku ve Mevzuatı, ISBN: 9789758969975, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 9, Baskı Adet Sayısı: 1000, 425 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 50
https://detayyayin.com.tr
3. çetinsöz, B. İşletme Bilimine Giriş (Modern İşletmecilik), ISBN: 9786059189323, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 270 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
4. çetinsöz, B. Kent Stratejisi Silifke, ISBN: 978-605-9831-93-2, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 312 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2016. 250
http://www.egitimyayinevi.com/
5. çetinsöz, B. Çağdaş Yönetim Teknikleri, ISBN: 978 605 9440 97 4, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 396 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 250
6. çetinsöz, B. İşletme Bilimine Giriş (Modern İşletmecilik), ISBN: 9786059189323, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 291 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
7. Kozak, N.; Kozak, M.; çakıcı, C.; Azaltun, M.; Sökmen, A.; Sarıışık, M.; çetinsöz, B. Otel İşletmeciliği, ISBN: 9789758326327, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 425 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2008. 36
8. Artuğer, S.; Atay, H.; Ayazlar, G.; çetinsöz, B.; çolakoğlu, O.; çolakoğlu, .; Epik, F.; Kahya, M. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları, ISBN: 978-605-5681-80-7, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 139 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 63
9. Artuğer, S.; çetinsöz, B.; Ercan, F.; Kendir, H. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları, ISBN: 978-605-4940-23-3, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 221 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 125
Ulusal - Kitap Editörlüğü 2023
1. çetinsöz, B. İşletme Bilimine Giriş (Modern İşletmecilik), ISBN: 9786059189323, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 291 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
2. çetinsöz, B. İşletme Bilimine Giriş (Modern İşletmecilik), ISBN: 9786059189323, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 270 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 1800

9. Çetinsöz, B.; Son, L., Destinasyon Markalaşma Sürecinde Paydaşların Rolü: Silifke Üzerine Bir Araştırma. 1. ULUSLARARASI TURİZMİN GELECEĞİ KONGRESİ: İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2017), 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, 2017. 200

http://www.futourismcongress.com

8. Çetinsöz, B., Karanlık (Dark) Alanları Ziyaret Eden Yerli Turistleri Motive Eden Etmenler: Ankara Ulucanlar Cezaevi Müzesine Yönelik Bir İçerik Analizi. II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2017-05-18, 2017-05-20, Alanya, Türkiye, 2017. 200

https://asoscongress.com/2017alanya/

7. Karakeçili, G.; Çetinsöz, B., Gaziantep Yöresinde Bayram Yemekleri Geleneği. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, 2017. 200

https://drive.google.com/file/d/0B575xmidUZI6WTFUd2NoVG1FTUE/view

6. ÇETİNSÖZ, B.; TEMİZ, G., ANAMUR YÖRESİNDE YÖRESEL YEMEKLERDE KULLANILAN BİTKİ TÜRLERİ VE ETNOBOTANİK ÖZELLİKLERİ. 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-10-13, 2016-10-15, Elazığ, Türkiye, 2016. 200

http://asoscongress.com/2016/asos2016_bildiri_kitabi_final.pdf

5. Temiz, G.; Çetinsöz, B., Somut Olmayan Kültürel Mirasın Sürdürülebilirliği: Anamur’da Düğün Geleneği. 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-10-13, 2016-10-15, Elazığ, Türkiye, 2016. 200

http://asoscongress.com/2016/asos2016_bildiri_kitabi_final.pdf

4. ÇETİNSÖZ, B.; TEMİZ, G., Alternatif Bir Turizm Türü Olarak Türkiye’nin Karanlık (Dark) Turizm Potansiyeli. 2. Uluslararası Multidisipliner Avrasya Kongresi, 2016-07-11, 2016-07-13, Odesa, Ukrayna, 2016. 200

http://www.imcofe.org/

3. Çetinsöz, B., Yerli Turistlerin Tatil Sürecinde Sosyal Medya Kullanımı ve Tatil Kararlarına Etkisi. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi: Güncel Konular, Eğilimler ve Göstergeler, 2015-05-28, 2015-08-30, Konya, Türkiye, 2015. 200

2. Çetinsöz, B., Anamur Ilçesinde Turizm Sektörünün Gelisim Sorunları ve Çözüm Önerileri. 1.Uluslararası Turizm ve Yönetim Arastırmaları Kongresi, 2014-05-09, 2014-05-11, Antalya, Türkiye, 2014. 200

1. Artuğer, S.; Çetinsöz, B., Yerli Turistlerin Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumları. 1.Uluslararası Isletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi, 2012-11-22, 2012-11-25, Bakü, Azerbaycan, 2012. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 100

1. Çetinsöz, B., Karanlık (Dark) Alanları Ziyaret Eden Yerli Turistleri Motive Eden Etmenler: Ankara Ulucanlar Cezaevi Müzesine Yönelik Bir İçerik Analizi. II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2017-05-18, 2017-05-20, Alanya, Türkiye, 2017. 100

http://www.asoscongress.com/index.php

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 700

7. Temiz, G.; Çetinsöz, B., SÜRDÜRÜLEBİLİR KÜLTÜR TURİZMİ: MAMURE KALESİ ÖRNEĞİ. II. Yüksekögretim Stratejileri ve Kurumsal Isbirligi Sempozyumu, 2015-10-22, 2015-10-24, Mersin, Türkiye, 2015. 100

http://yoskis.org

6. Çetinsöz, B.; Yılmaz, Z., Anamur Ilçesinin Turizm Potansiyeli ve Sektörel Yapısına Yönelik SWOT Analizi. II. Yüksekögretim Stratejileri ve Kurumsal Isbirligi Sempozyumu, 2015-10-22, 2015-12-24, Mersin, Türkiye, 2015. 100

http://yoskis.org

5. Çetinsöz, B., Bir seylere dogru kosmak mıdır aslolan; bir seylerden kaçmak mı? Kaçan kendinden kaçar kosan yine kendine. O halde acele etmeden; Hızlı Yasama Karsı Yavas Sehir (Cittaslow) Hareketi: Bozyazı Ilçesinde Uygulanabilirligi. 3.Dogu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2014-04-18, 2014-04-18, Mersin, Türkiye, 2014. 100

http://doguakdenizturizmsempozyumu.com

4. Subaşı, B.; Çetinsöz, B., Antik Dünyada Spor ve Anemurium Örnegi. 3. Dogu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2014-04-18, 2014-04-18, Mersin, Türkiye, 2014. 100

http://doguakdenizturizmsempozyumu.com

3. Çakıcı, C.; Çetinsöz, B., Otel İşletmelerinde Tedarikçi Seçimi ve Değerlemesi Üzerine Bir Araştırma. 10. Ulusal Turizm Kongresi, 2009-10-21, 2009-10-24, Mersin, Türkiye, 2009. 100

2. Çetinsöz, B.; Altınbıçak, A., Anamur Ilçesinin Turizm Potansiyeli ve Halkın Turizme Yaklaşımı Üzerine Bir Araştırma. Mersin Sempozyumu, 2008-11-19, 2008-11-22, Mersin, Türkiye, 2008. 100

1. Altınbıçak, A.; Çetinsöz, B., Kırsal Kalkınmada Tarım-Turizm Entegrasyonu: Anamur Örnegi. Çesme Ulusal Turizm Sempozyumu, 2007-11-21, 2007-11-23, İzmir, Türkiye, 2007. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 100

2. Çetinsöz, B., Uluslararası Seyahatlerde Turistlerin Çekim Yerlerinde Algıladıkları Risklerin Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkileri-Alanya Ilçesine Yönelik Bir Arastırma. VI. Lisansüstü Turizm Ögrencileri Arastırma Kongresi, 2012-04-15, 2012-04-18, Antalya, Türkiye, 2012. 50

http://www.lisansustuturizmkongresi.org/

1. Çetinsöz, B., Antalya Yöresine Yönelik Grup Pkaet Turların Kritik Hizmet Özelliklerine Ait Tüketici Memnuniyetleri. III.Lisansüstü Turizm Ögrencileri Kongresi, 2006-05-25, 2006-05-28, Çanakkale, Türkiye, 2006. 50

Ulusal - Araştırmacı 50

1. Otel Isletmelerinde Hersey Dahil Sisteminin Satın Alma Politikalarına Etkileri, BAP, Proje No: BAP-TİOYO (ACÇ) 2007-1, 1600 TL, Araştırmacı, 2008,Tamamlandı. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 200

1. Cevat Ercik, ÖRGÜTSEL ADALETİN İŞ GÖRENLERİN İŞ PERFORMANSLARI ÜZERİNE ETKİSİ: MERSİN İLİ FIRINCILIK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar GST 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 0-0-0
Bahar TSH 224 Seyahat İşletmelerinde Raporla Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-1-2
Bahar TSH 202 Tur Programları Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-2-2
Bahar TSH 108 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Bahar TSH 110 Biletleme ( Ticketing ) Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TOH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 1-2-2
Bahar TOH 110 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-0-2
Güz GST 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları 4-0-4
Güz TOH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 3-0-3
Güz TOH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-1-3
Güz TSH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 3-0-3
Güz TSH 101 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 209 Biletleme ( Ticketing ) Otomas Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-1-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar İBY 410 Seminer 2 Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 0-2-1
Bahar GST 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 0-0-0
Bahar TOH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 1-2-3
Bahar TSH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-2-2
Bahar TSH 110 Biletleme ( Ticketing ) Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSH 224 Seyahat İşletmelerinde Raporla Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-1-2
Bahar TSH 202 Tur Programları Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSH 108 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Bahar TOH 110 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-0-2
Güz İBY 409 Seminer - 1 Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 0-2-1
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 0-0-0
Güz GST 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gastronomi ve Mutfak Sanatları 4-0-4
Güz TSİ101 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-0-2
Güz TSH 101 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TOH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-1-3
Güz TSH 209 Biletleme ( Ticketing ) Otomas Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSİ245 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Güz TSH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-1-3
Güz TSH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 3-0-3
Güz TOH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TSH 224 Seyahat İşletmelerinde Raporla Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-1-2
Bahar TSH 202 Tur Programları Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSH 110 Biletleme ( Ticketing ) Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSH 108 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Bahar TOH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 1-2-3
Bahar TSH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-2-2
Bahar TOH 110 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-0-2
Güz TSH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 3-0-3
Güz TSH 101 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TOH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-1-3
Güz TOH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 3-0-3
Güz TOİ103 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TSH 209 Biletleme ( Ticketing ) Otomas Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-1-3
Güz TOİ243 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-1-3
Güz TOİ209 Seyahat Acenteciliği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar İBY304 Pazarlama Yönetimi Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 3-0-3
Bahar İBY 218 İletişim Teknikleri Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 3-0-3
Bahar İBY 314 Tüketici Davranışları Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 3-0-3
Bahar TSH 202 Tur Programları Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSİ244 Ulaştırma Hizmetleri ve Bilet Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-2-4
Bahar TSİ240 Tur Planlaması ve Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TOH 110 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-0-2
Bahar TSH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-2-2
Bahar TOH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 1-2-3
Bahar TSH 108 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Bahar TSH 110 Biletleme ( Ticketing ) Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz İBY 303 Pazarlama İlkeleri Silifke Uygulamalı Teknoloji v İşletme Bilgi Yönetimi 3-0-3
Güz TSH 217 Karşılayıcı ( Incomıng ) Acent Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 3-0-3
Güz TOH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-1-3
Güz TOH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 3-0-3
Güz TOİ243 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-1-3
Güz TOİ209 Seyahat Acenteciliği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TSH 209 Biletleme ( Ticketing ) Otomas Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSİ115 Seyahat İşletmeleri Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-0-3
Güz TSH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-1-3
Güz TSH 101 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TOİ103 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TSH 202 Tur Programları Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar BYA 214 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asis 1-2-2
Bahar TSİ244 Ulaştırma Hizmetleri ve Bilet Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-2-4
Bahar TSİ112 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Bahar TSİ240 Tur Planlaması ve Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TOH 110 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-0-2
Bahar TSİ238 Mesleki Çalışma Semineri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Bahar TSİ242 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TSH 110 Biletleme ( Ticketing ) Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSH 108 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Bahar TSH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-2-2
Bahar TSH 224 Seyahat İşletmelerinde Raporla Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-1-2
Bahar TOH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 1-2-3
Bahar TOİ248 Yönlendirilmiş Çalışma Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-1-3
Güz TSH 217 Karşılayıcı ( Incomıng ) Acent Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 209 Biletleme ( Ticketing ) Otomas Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 101 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TOİ103 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TSİ115 Seyahat İşletmeleri Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-0-3
Güz TSİ101 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-0-2
Güz TOH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-1-3
Güz TSH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-1-3
Güz TSH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 3-0-3
Güz TSİ245 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Güz TOH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 3-0-3
Güz TRB107 Genel Turizm Bilgisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 2-0-2
Güz TOİ209 Seyahat Acenteciliği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TOİ243 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-1-3
Güz TSH 115 Meslek Etiği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TSH 202 Tur Programları Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSH 206 Rezervasyon Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-1-3
Bahar TSH 108 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Bahar TSH 224 Seyahat İşletmelerinde Raporla Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-1-2
Bahar TSİ238 Mesleki Çalışma Semineri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Bahar TSİ242 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TSH 210 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 1-2-2
Bahar TSİ244 Ulaştırma Hizmetleri ve Bilet Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-2-4
Bahar TSİ112 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Bahar BYA 214 Araştırma Yöntem ve Teknikleri Anamur Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asis 1-2-2
Bahar BÜS226 Mesleki Çalışma ve Seminer Anamur Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asis 2-1-3
Bahar TRB210 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 3-0-3
Bahar TOH 110 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-0-2
Bahar TSH 110 Biletleme ( Ticketing ) Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar PZR 218 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Pazarlama ( İkmep ) 2-0-2
Bahar TSİ240 Tur Planlaması ve Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Güz TSH 217 Karşılayıcı ( Incomıng ) Acent Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 115 Meslek Etiği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Güz TSH 209 Biletleme ( Ticketing ) Otomas Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-1-3
Güz TOH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 3-0-3
Güz TOİ243 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-1-3
Güz TOİ209 Seyahat Acenteciliği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TOI209 Seyahat Acenteciliği Aydıncık Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TSİ245 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Güz TSH 101 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TSİ241 Kongre ve Fuar Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Güz TOH 205 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-1-3
Güz TRB107 Genel Turizm Bilgisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 2-0-2
Güz TSİ115 Seyahat İşletmeleri Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-0-3
Güz TSH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TSH 108 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-0-2
Bahar TSH 110 Biletleme ( Ticketing ) Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Bahar TSİ242 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TRB210 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 3-0-3
Bahar TSİ240 Tur Planlaması ve Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TSİ112 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Bahar PAZ120 Pazarlama İlkeleri - II Anamur Meslek Yüksekokulu Pazarlama 3-0-3
Bahar TOH 110 Turizm Ekonomisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 2-0-2
Bahar TSİ244 Ulaştırma Hizmetleri ve Bilet Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-2-4
Bahar TSİ238 Mesleki Çalışma Semineri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Güz TOH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği ( 3-0-3
Güz TSH 103 Genel Turizm Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 3-0-3
Güz PAZ209 Pazarlamada İletişim Anamur Meslek Yüksekokulu Pazarlama 1-1-2
Güz TOİ207 Turizm Mevzuatı Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TSİ115 Seyahat İşletmeleri Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-0-3
Güz TSİ203 Turizm Mevzuatı Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-0-2
Güz TRB107 Genel Turizm Bilgisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 2-0-2
Güz TSİ245 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Güz TOİ209 Seyahat Acenteciliği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TSH 101 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri ( 2-2-3
Güz TOİ243 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-1-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TSİ240 Tur Planlaması ve Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TSİ238 Mesleki Çalışma Semineri Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Bahar TSİ242 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Bahar TRB210 Tur Operatörlüğü ve Seyahat Ac Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 3-0-3
Bahar TOİ106 Otel İşletmeciliği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Bahar TRB204 Turizm Mevzuatı Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 2-0-2
Bahar TSİ244 Ulaştırma Hizmetleri ve Bilet Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-2-4
Bahar TOI106 Otel İşletmeciliği Aydıncık Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Bahar TSİ112 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Güz TOİ207 Turizm Mevzuatı Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TOİ243 Turizm Pazarlaması Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-1-3
Güz TRB213 Rekreasyon Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 2-0-2
Güz TOI207 Turizm Mevzuatı Aydıncık Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TSİ203 Turizm Mevzuatı Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-0-2
Güz TSİ239 Özel İlgi Turizmi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-1-3
Güz TRB107 Genel Turizm Bilgisi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm Rehberliği ( Eski ) 2-0-2
Güz TSİ115 Seyahat İşletmeleri Yönetimi Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 3-0-3
Güz TSİ245 Seyahat İşletmelerinde Rezerva Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri 2-2-3
Güz TOI209 Seyahat Acenteciliği Aydıncık Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
Güz TOİ209 Seyahat Acenteciliği Anamur Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2-0-2
FAALİYET TÜRÜ ALT FAALİYET ORANI (%) DETAYI GRUP TOPLAM
Proje Uluslararası destekli sonuçlandırılmış proje %100 Dünya Bankası, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi tarafından desteklenmiş proje (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler) Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%80 Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş proje (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler)
Ulusal destekli sonuçlandırılmış proje %75 TÜBA ve TÜBİTAK destekli proje
%75 Kalkınma Bakanlığı destekli proje (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler)
%75 Sanayi Tezleri Programı (SAN- TEZ) projesi
%35 Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim kurumlan hariç) tarafından desteklenmiş projeler (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler)
%35 Yükseköğretim kurumlan tarafından desteklenmiş bilimsel araştırma projesi (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki Projeler)
%20 Özel kuruluşlar (Ar-Ge, yenilik ve özgün tasarım projeleri)
Araştırma Yurtdışı %30 Yurtdışı Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Yurtiçi %20 Yurtiçi
Yayın Bilimsel (Tez Hariç) kitap %100 Alanında uluslararası yayımlanan bilimsel kitap Toplam: 45.675

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 30.000
%60 Alanında ulusal yayımlanan bilimsel kitap
Ders Kitabı %70 Alanında uluslararası yayımlanan ders kitabı
%40 Alanında ulusal yayımlanan ders kitabı
Kitapta editörlük %60 Alanında uluslararası yayımlanan kitap editörlüğü
%30 Alanında ulusal yayımlanan kitap editörlüğü
Kitap bölümü %40 Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
%25 Alanında ulusal yayımlanan kitap bölümü
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
çetinsöz, B. Kent Stratejisi Silifke, ISBN: 978-605-9831-93-2, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 312 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2016.
1.000 1.500 0.250 0.375 11.250
çetinsöz, B. İşletme Bilimine Giriş (Modern İşletmecilik), ISBN: 9786059189323, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 291 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0.500 1.500 0.250 0.188 5.625
Kitap tercümesi %30 Alanında yayımlanmış tam kitap çevirisi
Ansiklopedi konu/madde yazarı %10 Alanında uluslararası yayımlanan ansiklopedi konusu/maddesi
%6 Alanında ulusal yayımlanan ansiklopedi konusu/maddesi
Dergi editörlüğü %30 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük
%10 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerindeki dergilerde editörlük
%15 ESCI kapsamındaki dergilerde editörlük
Özgün/Derleme Makale %40 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan tam makale
%35 ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan tam makale
%30 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
çetinsöz, B. The Impact of E-Satisfaction and Confidence Aspects on Web Site Loyalty in Terms of Online Shopping in Tourism: A Study on Domestic Tourists in Turkey. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2016, 8, 36-48.
http://iiste.org
1.000 1.500 0.300 0.450 13.500
%20 Diğer hakemli ulusal veya uluslararası dergilerde yayımlanan tam makale
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Akdağ, G.; özata, E.; Sormaz, .; çetinsöz, B. Sürdürülebilir Gastronomi Turizmi İçin Yeni Bir Alternatif: Surf&Turf. JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2016, 4, 270-281.
http://jotags.org/2016/vol4_specialissue1_article19.pdf
0.700 1.500 0.200 0.210 6.300
çetinsöz, B.; Turhan, M. İŞGÖRENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARININ İŞ TATMİNİ ÜZERİNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 8, 329-343.
1.000 1.500 0.200 0.300 9.000
Diğer (Teknik not, kısa makale, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap kritiği, araştırma notu) %10 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan makale
%8 ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan makale
%6 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerinde yayımlanan makale
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış ses ve/veya görüntü kaydı bulunmak* %40 Özgün kişisel kayıt
%20 Karma kayıt
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış ses ve/veya görüntü kaydı bulunmak* %20 Özgün kişisel kayıt
%5 Karma kayıt
Hakemlik %5 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
%3 ESCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
%3 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerindeki dergilerde hakemlik
%2 Diğer hakemli ulusal veya uluslararası dergilerde hakemlik
Tasarım Sanatsal tasarım (Bina, çevre, eser, yayın, mekân, obje) %30 Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamaya konmuş Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%15 Bilimsel yayınla tescillenmiş
Bilimsel tasarım %20 Bilimsel yayınla tescillenmiş
%15 Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamanmış ve belgelenmiş
Faydalı obje %30 TSE/TPE tarafından tescillenmiş
Sergi Özgün kişisel etkinlik %60 Uluslararası Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%30 Ulusal
Karma etkinlikler %15 Davetli/yarışmalı uluslararası
%10 Davetli/yarışmalı ulusal
Patent Alanında uluslararası tescillenmiş patent Alanında uluslararası tescillenmiş patent %100 Alanında uluslararası tescillenmiş patent Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Alanında ulusal tescillenmiş patent %60 Alanında ulusal tescillenmiş patent
Atıf Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı uluslararası kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %8 Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı uluslararası kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf Toplam: 24.300

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 24.300
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Artuğer, S.; çetinsöz, B.; Kılıç, . The Effect of Destination Image on Destination Loyalty: An Application In Alanya. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2013, 5, 124-136,

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.080 0.120 3.600
Artuğer, S.; çetinsöz, B.; Ercan, F.; Kendir, H. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları, ISBN: 978-605-4940-23-3, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 221 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014.
Yazar Sayısı: 4, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.080 0.120 3.600
Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı ulusal kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %2 Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı ulusal kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
SSCI, SCI-Exp, AHCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %4 SSCI, SCI-Exp, AHCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Artuğer, S.; çetinsöz, B.; Kılıç, . The Effect of Destination Image on Destination Loyalty: An Application In Alanya. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2013, 5, 124-136,

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.040 0.060 1.800
SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki uluslararası dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %2 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki uluslararası dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Artuğer, S.; çetinsöz, B. Destinasyon İmajı İle Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, 6, 366-384,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
Artuğer, S.; çetinsöz, B.; Kılıç, . The Effect of Destination Image on Destination Loyalty: An Application In Alanya. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2013, 5, 124-136,

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 3
3.000 1.500 0.020 0.090 2.700
çetinsöz, B.; Ege, Z. Impacts of perceived risks on tourists' revisit intentions. INFORMA UK LİMİTED, 2013, 24, 173-187,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
çetinsöz, B.; Artuğer, S. A RESEARCH ON DETERMINATION OF PULL FACTORS WHICH AFFECT THE FOREIGN TOURISTS CHOICE OF ANTALYA. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL SOCİAL RESEARCH, 2014, 7, 573-582,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
Artuğer, S.; çetinsöz, B.; Ercan, F.; Kendir, H. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları, ISBN: 978-605-4940-23-3, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 221 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014.
Yazar Sayısı: 4, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
ESCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %2 ESCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
Hakemli ulusal dergilerdeki, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaHakemli ulusal dergilerdeki, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki her bir atıfynakçadaki her bir atıf %2 Hakemli ulusal dergilerdeki, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki her bir atıf
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Artuğer, S.; çetinsöz, B. Destinasyon İmajı İle Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, 6, 366-384,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
çetinsöz, B.; Artuğer, S. Antalya İli’nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2013, 24, 200-210,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
2.000 1.500 0.020 0.060 1.800
çakıcı, C.; çetinsöz, B. OTEL İŞLETMELERİNDE HERŞEY DAHİL SİSTEMİN SATIN ALMA POLİTİKALARINA YANSIMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. TİCARET VE TURİZM EGİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 15, 1-19,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
Akdağ, G.; özata, E.; Sormaz, .; çetinsöz, B. Sürdürülebilir Gastronomi Turizmi İçin Yeni Bir Alternatif: Surf&Turf. JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2016, 4, 270-281,

Yazar Sayısı: 4, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
çetinsöz, B.; Artuğer, S. A RESEARCH ON DETERMINATION OF PULL FACTORS WHICH AFFECT THE FOREIGN TOURISTS CHOICE OF ANTALYA. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL SOCİAL RESEARCH, 2014, 7, 573-582,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
çetinsöz, B.; Ege, Z. Turistlerin Demografik Özelliklerine Göre Risk Azaltma Stratejileri: Alanya Örneği. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2012, 23, 159-172,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
2.000 1.500 0.020 0.060 1.800
Artuğer, S.; Atay, H.; Ayazlar, G.; çetinsöz, B.; çolakoğlu, O.; çolakoğlu, .; Epik, F.; Kahya, M. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları, ISBN: 978-605-5681-80-7, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 139 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010.
Yazar Sayısı: 8, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
Çetinsöz, B., Yerli Turistlerin Tatil Sürecinde Sosyal Medya Kullanımı ve Tatil Kararlarına Etkisi. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi: Güncel Konular, Eğilimler ve Göstergeler, 2015-05-28, 2015-08-30, Konya, Türkiye, 2015.
Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.020 0.030 0.900
Bestecinin kendisinin yer almadığı uluslararası konserde eserinin seslendirilmesi %10 Bestecinin kendisinin yer almadığı uluslararası konserde eserinin seslendirilmesi
Tebliğ Uluslararası kongre ve sempozyumlarda davetli olarak sunulan tebliğ %25 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda davetli olarak sunulan tebliğ Toplam: 13.050

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 13.050
Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan tebliğ %10 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan tebliğ
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Temiz, G.; Çetinsöz, B., Somut Olmayan Kültürel Mirasın Sürdürülebilirliği: Anamur’da Düğün Geleneği. 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-10-13, 2016-10-15, Elazığ, Türkiye, 2016. 0.900 1.500 0.100 0.135 4.050
ÇETİNSÖZ, B.; TEMİZ, G., Alternatif Bir Turizm Türü Olarak Türkiye’nin Karanlık (Dark) Turizm Potansiyeli. 2. Uluslararası Multidisipliner Avrasya Kongresi, 2016-07-11, 2016-07-13, Odesa, Ukrayna, 2016. 1.000 1.500 0.100 0.150 4.500
ÇETİNSÖZ, B.; TEMİZ, G., ANAMUR YÖRESİNDE YÖRESEL YEMEKLERDE KULLANILAN BİTKİ TÜRLERİ VE ETNOBOTANİK ÖZELLİKLERİ. 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-10-13, 2016-10-15, Elazığ, Türkiye, 2016. 1.000 1.500 0.100 0.150 4.500
Uluslararası kongre ve sempozyumlarda poster olarak sunulan ve yayımlanan tebliğ %5 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda poster olarak sunulan ve yayımlanan tebliğ
Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan tebliğ %10 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan tebliğ
Ödül TÜBA veya TÜBİTAK'tan alınan bilim ödülü %100 TÜBA veya TÜBİTAK'tan alınan bilim ödülü Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü %80 Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü
Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan bilim ödülü %40 Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan bilim ödülü
Uluslararası kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir) %30 Uluslararası kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir)
Ulusal kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir) %15 Ulusal kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir)
Alanında özel kurum ve kuruluşlar tarafından verilen ödül %10 Alanında özel kurum ve kuruluşlar tarafından verilen ödül
Toplam : 83.025
Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 67.350