Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | Ä°STATÄ°STÄ°K | ANADOLU ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 1994 |
YÜKSEK LÄ°SANS | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° (EĞİTÄ°MDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME | HACETTEPE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 1997 |
DOKTORA | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° (EĞİTÄ°MDE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME | HACETTEPE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2002 |
1. Çoktan Seçmeli Testlerin Klasik Test Teorisi ve Örtük Özellikler Teorisine Göre Hesaplanan Psikometrik Özelliklerinin Ä°ki Kategorili ve Ağırlıklandırılmış Puanlanması Yönünden KarşılaÅŸtırılması Danışman: Dr. Selahattin Gelbal, Hacettepe Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ölçme ve DeÄŸerlendirme Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
1. Kısa Cevaplı, Çoktan Seçmeli ve Kompozisyon Tipi Maddelerden Oluşan Testlerin Psikometrik Özelliklerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Danışman: Dr. Abdullah Ata TEZBAŞARAN, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLÄ°SÄ° | HACETTEPE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 1997-02-19 - 2002-09-15 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2002-09-15 - 2014-01-24 |
DOÇENT DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2014-01-24 - Devam ediyor |
PROF. DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2020-06-03 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABÄ° BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
ERASMUS BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BÄ°RÄ°M KOORDÄ°NATÖRÜ | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2021-11-29 - 2024-11-29 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-11-15 - 2023-11-15 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-11-15 - 2023-11-15 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-11-15 - 2023-11-15 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-11-15 - 2023-11-15 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-11-15 - 2023-11-15 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-11-15 - 2023-11-15 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-11-15 - 2023-11-15 | |
ETÄ°K KURUL ÜYESÄ° | SOSYAL VE BEÅžERÄ° BÄ°LÄ°MLER ETÄ°K KURULU | 2021-06-04 - 2021-10-25 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2020-06-03 - 2023-06-03 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2020-03-16 - 2023-03-16 | |
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU | SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° | 2018-03-09 - 2021-01-21 | |
ENSTÄ°TÜ KURULU ÜYESÄ° | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-04-18 - 2020-04-18 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2017-04-18 - 2020-04-18 | |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° ENSTÄ°TÜSÜ | 2017-04-18 - 2020-04-18 |
2020
1. BOZKUR, B.; KIRAN, B.; ALICI, D. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 382-393. 0 + 0
2013
1. Alıcı, D. Okula Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. EDUCATİON AND SCİENCE, 2013, 38, 318-331. 1000 + 28 http://eb.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/1808/598 Publications_004.pdf
Alıntılanma Sayısı: 2
2015
4. Yalçın İncik, E.; Çakır, Ö.; Alıcı, D. İlkokul Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenme Tutumlarına Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. ELEMENTARY EDUCATİON ONLİNE, 2015, 14, 1096-1105. 200 + 0 http://ilkogretim-online.org.tr/vol14say3.html Publications_001.pdf
2014
3. Yavuz Konokman, G.; Alıcı, D. Lisansüstü Eğitime İlişkin Tutum Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2014, 6, 112-129. 200 + 9 http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2014.01.012 Publications_002.pdf
2012
2. Aktaş, M.; Alıcı, D. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Tutum Ölçeği'nin (EÖD-TÖ) Geliştirilmesi. JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSİTY, 2012, 33, 66-73. 200 + 6 http://journal.qu.edu.az/content.php?page=article&archive=yes&j_id=1062&s_id=104&a_id=843 Publications_003.pdf
2008
1. Yanpar Yelken, T.; Alıcı, D. Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Performansa Dayalı Değerlendirme Materyallerine İlişkin Görüşlerinin ve Değerlendirmelerinin İncelenmesi. JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSİTY, 2008, 24, 222-235. 200 + 0 http://journal.qu.edu.az/content.php?page=article&archive=yes&j_id=1006&s_id=103&a_id=77 Publications_007.pdf
2021
1. Mumba, B.; ALICI, D. Quantitative Versus Qualitative Research Dichotomies: A Discussion from Educational Measurement and Evaluation Perspective. RESEARCH ON HUMANÄ°TÄ°ES AND SOCÄ°AL SCÄ°ENCES, 2021, 11, 1-10. 100 + 0 10.7176/RHSS/11-24-01
2017
1. Selvi, H.; Alıcı, D. Investigating Different Theory-Based Differential Item Functioning Methods Under Different Scoring Situations. INTERNATİONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS İN EDUCATİON, 2017, 4, 223-239. 300 + 0 http://dx.doi.org/10.21449/ijate.334584 Publications_013.pdf
2020
5. YURDAKUL, M.; AYDIN, M.; ALICI, D. Gebelikte Eş Desteği Algısı Ölçeği’nin (GEDAÖ) Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışmaları. KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİKTE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ, 2020, 17, 258-266. 100 + 0 10.5222/HEAD.2020.83713
2019
4. YILDIZ, S.; ALICI, D. Akademisyenliğe Yabancılaşma Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. YÜKSEKÖĞRETİM DERGİSİ, 2019, 9, 49-58. 100 + 0 http://www.yuksekogretim.org/issue_2019001.asp Publications_029.pdf
2017
3. YİĞİT, R.; Akdeniz Uysal, D.; ALICI, D.; BİNAY, Ş.; ESENAY, F. HEMŞİRE EBEVEYN DESTEK ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI. INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF NURSING RESEARCHES, 2017, 4, 1-16. 70 + 0 10.17371/UHD2017.1.0004
2009
2. ÇAKIR, Ö.; ALICI, D. Seeing self as others see you variability in self efficacy ratings in student teaching. TEACHERS AND TEACHİNG: THEORY ANDPRACTİCE, 2009, 15, 541-561. 100 + 0
2004
1. ALICI, D. Çoktan Seçmeli Testlerin Klasik Test Teorisi ve Örtük Özellikler Teorisine Göre Hesaplanan Psikometrik Özelliklerinin İki Kategorili ve Ağırlıklandırılmış Puanlanması Yönünden Karşılaştırılması. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2004, 1, 117-123. 100 + 0 Publications_017.pdf
2012
1. AKTAŞ, M.; ALICI, D. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Tutum Ölçeği’nin (EÖDTÖ) Geliştirilmesi. JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSİTY, 2012, 3, 66-73. 100 + 0
2023
6. PAMUK, S.; ALICI, D.; AKTAÅž, M.; SELVÄ°, H.; UZUN, N. An Investigation of Variables Predicting the Reading Literacy in PISA 2018. PSYCHO EDUCATÄ°ONAL RESEARCH REVÄ°EWS, 2023, 12, 338-349. 80 + 0 10.52963/PERR_Biruni_V12.N1.21
2022
5. MUMBA, B.; ALICI, D.; UZUN, N. ASSESSING MEASUREMENT INVARIANCE WITH DICHOTOMOUS ITEMS: THE CASE OF EARLY GRADE MATHEMATIC ASSESSMENT FROM THE ZAMBIAN SAMPLE. İ-MANAGER’S JOURNAL ON EDUCATİONAL PSYCHOLOGY, 2022, 16, 1-11. 100 + 0
2020
4. SELVÄ°, H.; ALICI, D.; UZUN, N. Investigating Measurement Invariance under Different Missing Value Reduction Methods. ASÄ°AN JOURNAL OF EDUCATÄ°ON AND TRAÄ°NÄ°NG, 2020, 6, 237-245. 100 + 0 10.20448/journal.522.2020.62.237.245
2019
3. UZUN, N.; ALICI, D.; AKTAÅž, M. Reliability of the Analytic Rubric and Checklist for the Assessment of Story Writing Skills: G and Decision Study in Generalizability Theory. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATÄ°ONAL RESEARCH, 2019, 8, 169-180. 100 + 0 https://www.eu-jer.com/reliability-of-the-analytic-rubric-and-checklist-for-the-assessment-of-story-writing-skills-g-and-decision-study-in-generalizability-theory Publications_028.pdf
2018
2. SELVÄ°, H.; ALICI, D. Investigating the Impact of Missing Data Handling Methods on the Detection of Differential Item Functioning. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS Ä°N EDUCATÄ°ON, 2018, 5, 1-14. 100 + 0 10.21449/ijate.330885
2017
1. SELVÄ°, H.; ALICI, D. Investigating Different Theory-Based Differential Item Functioning Methods Under Different Scoring Situations. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS Ä°N EDUCATÄ°ON, 2017, 4, 223-239. 100 + 0 10.21449/ijate.334584
2023
1. TAYŞİ, O.; ALICI, D. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLER: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI. ULUSLARARASI İNOVATİF EĞİTİM ARAŞTIRMACISI (UİER) DERGİSİ, 2023, 3, 70-114. 100 + 0 10.29228/iedres.68795
2020
13. BOZKUR, B.; KIRAN, B.; ALICI, D. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 382-393. 200 + 0 10.17860/mersinefd.684692
12. YURDAKUL, M.; AYDIN, M.; ALICI, D. Gebelikte Eş Desteği Algısı Ölçeği’nin(GEDAÖ) Geliştirilmesi: Güvenirlik veGeçerlik Çalışmaları. JOURNAL OF EDUCATİON AND RESEARCH İN NURSİNG, 2020, 17, 258-266. 200 + 0
2018
11. AKTAŞ, M.; ALICI, D. Yazılan Hikâyeyi Değerlendirmeye Yönelik Analitik Rubrik Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 597-610. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/mersinefd/issue/36769/424198 Publications_031.pdf
10. BODUROÄžLU, E.; ALICI, D. The study of classification consistency of transition to higher education examination according to the cut-off scores obtained from different methods. YUKSEKOGRETÄ°M DERGÄ°SÄ°, 2018, 8, 188-199. 200 + 0 http://www.yuksekogretim.org/ozet_2018002007.asp Publications_032.pdf
2017
9. AKTAŞ, M.; ALICI, D. Kontrol Listesi, Analitik Rubrik ve Dereceleme Ölçeklerinde Puanlayıcı Güvenirliğinin Genellenebilirlik Kuramına Göre İncelenmesi. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 8, 991-1010. 200 + 0
2016
8. Sarışan Tungaç, A.; Alıcı, D.; Ünaldı Coral, M. Doğa Deneyimine Dayalı Çevre Eğitimi’ne Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. JOURNAL OF TURKİSH STUDİES, 2016, 11, 693-708. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.9785 Publications_014.pdf
7. Alıcı, D.; Soğuksu, Y. Eşdeğer Yarılar Güvenirliğinin Farklı Homojenlik Düzeylerindeki Örneklem Büyüklüklerinde, Test Uzunluğuna, Yarıya Bölme Yöntemlerine ve Güvenirlik Kestirme Tekniklerine Göre İncelenmesi. MERSİN UNİVERSİTY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATİON, 2016, 12, 237-252. 200 + 3 http://dx.doi.org/10.17860/efd.64335 Publications_008.pdf
2015
6. Çocuk, H.; Alıcı, D.; Çakır, Ö. Türkçe Öğretmenliği Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. ANKARA UNİVERSİTY, JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2015, 48, 1-18. 200 + 0 http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/40/2119/21918.pdf Publications_018.pdf
2008
5. Çakır, Ö.; Aksan, S.; Alıcı, D.; Dönük, D. İkidilli Yetişkinlerin Metin İşlemleme Süreçleri: Sesli Düşünme Yöntemi ve Bilişsel İşlemler. MERSİN ÜNİVERSİTESİ DİL VE EDEBİYAT DERGİSİ, 2008, 5, 39-79. 150 + 0 Publications_021.pdf
4. ALICI, D. Bir Eğitim Devrimcisi Mustafa Necati. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 4, 70-84. 200 + 0
3. YÜZER ALSAÇ, S.; ALICI, D.; YİĞİT, R. Pediatri hemşirelerinin rolleri ve fonksiyonlarıölçeğinin uygulanmasının geliştirilmesi: Güvenirliği ve geçerliliği. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU DERGİSİ, 2008, 11, 19-29. 200 + 0
2005
2. ALICI, D. Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programlarında Akademik Başarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi Mersin Üniversitesi Örneği. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 141-151. 200 + 0 Publications_019.pdf
2003
1. ALICI, D. Çoktan Seçmeli Testlerde İki Kategorili ve Önsel Ağırlıklı Puanlamanın Diferansiyel Madde Fonksiyonuna Etkisi ile İlgili Bir Araştırma. EĞİTİM VE BİLİM DERGİSİ, 2003, 28, 37-43. 200 + 0
1. Özdemir, D. Çoktan Seçmeli Testleri Puanlama Yöntemlerine Bir Bakış. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2003, 4, 121-133. 100 + 0 http://www.ejer.com.tr/tr/index.php?git=archives&categori=43 Publications_026.pdf
2005
1. ALICI, D. Tıp Eğitiminde Öğrenci Başarısının Ölçülmesi Çoktan Seçmeli Testler ME Ü Tıp Fakültesi Dergisi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 6, 64-76. 100 + 0
2008
1. ÇAKIR, Ö.; AKSAN, S.; ALICI, D.; DÖNÜK, D. İki Dilli Yetişkinlerin Sesli Düşünme Yöntemi Kullanılarak Metin İşlemleme Süreçlerinin Belirlenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ DİL VE EDEBİYAT DERGİSİ, 2008, 5, 39-79. 75 + 0
1. Çakır, Ö.; Alıcı, D.; Aksan, S. Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Güncel Tartışmalar: Seçme Yazılar, ISBN: 978-3-89924-313-0, DIE BLAUE EULE, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 574 Sayfa, Türkçe, Essen, Almanya, 2011. 167
1. ALICI, D. Psikolojik Test ve Değerleme Testlere ve Ölçmeye Giriş, ISBN: 978-605-133-492-9, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 657 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 0
2. ALICI, D. Psikolojik Test ve Değerleme Testlere ve Ölçmeye Giriş, ISBN: 978-605-133-492-9, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 657 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 0
1. ALICI, D.; BAŞOL, G.; ÇAKAN, M.; KAN, A.; KARACA, E.; ÖZBEK, Ö.; YAŞAR, M. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ISBN: 978-605-5885-16-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: , 278 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2011. 0
2. ALICI, D. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ISBN: 978-605-5885-16-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 286 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2008. 0
3. ALICI, D.; BAŞOL, G.; ÇAKAN, M.; KAN, A.; KARACA, E.; ÖZBEK, Ö.; YAŞAR, M. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ISBN: 978-605-5885-16-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 278 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2010. 0
4. ALICI, D.; BİLİCAN DEMİR, S.; ÇAKAN, M.; GÜLER, N.; KAN, A.; KARACA, E.; ÖZBEK, Ö.; YAŞAR, M. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ISBN: 978-605-5885-16-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: , 325 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2017. 0
5. AKTAŞ, M.; ALICI, D. Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, ISBN: 978-625-7276-06-1, Serüven Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 459 Sayfa, Türkçe, İzmir, Türkiye, 2022. 0
6. ALICI, D.; BİLİCAN DEMİR, S.; ÇAKAN, M.; GÜLER, N.; KAN, A.; KARACA, E.; ÖZBEK BAŞTUĞ, Ö.; YAŞAR, M. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ISBN: 978-605-5885-16-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , 336 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2014. 0
7. ALICI, D. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ISBN: 978-605-5885-16-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 6, Baskı Adet Sayısı: , 184 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2020. 0
1. Alıcı, D.; Aksan, S. 2020 Dilbilimde Güncel Tartışmalar, ISBN: -, Dilbilim Derneği Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 0 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 125
https://www.dilbilimdernegi.org/
2. Başol, G.; Çakan, M.; Kan, A.; Özbek, Ö.; Özdemir, D.; Yaşar, M. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, ISBN: 978-605-5885-16-8, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 286 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2008. 42
1. UŞUN, S.; ALICI, D. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, ISBN: 975-00304-3-5, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2006. 0
1. Uşun, S.; Özdemir Alıcı, D. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, ISBN: 975-00304-3-5, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 361 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2006. 125
1. Kan, A.; İşmen, E.; Tavşancıl, E.; Alıcı, D.; Gözen, G.; Demirtaşlı, N.; Gülleroğlu, D.; Işıklı, S.; Nartgün, Z. Psikolojik Test ve Değerleme, ISBN: 978-605-133-492-9, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 658 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 11
2. Kan, A.; İşmen, E.; Tavşancıl, E.; Alıcı, D.; Gözen, G.; Demirtaşlı, N.; Gülleroğlu, D.; Işıklı, S.; Nartgün, Z. Psikolojik Test ve Değerleme, ISBN: 978-605-133-492-9, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 658 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 6
1. ÇAKIR, Ö.; ALICI, D.; AKSAN, S.; AKSAN, M. Türkçe’nin Eğitimi-Öğretimi Üzerine Çalışmalar, ISBN: 978-605-364-378-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2012. 0
2. ALICI, D.; UŞUN, S.; DURUKAN, H.; BAHAR, H.; GELEN, İ.; ŞAHİN, İ.; ÖZKAN, H.; İLGAR, Ş.; ÖZBEK, R. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, ISBN: 975-00304-3-5, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 361 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2006. 0
3. ÇAKIR, Ö.; ALICI, D. Türkçe Öğretiminde Güncel Çalışmalar, ISBN: 9789756900376, Mersin Üniversitesi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 24 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2012. 0
4. AKSAN, S.; ALICI, D. Dilbilimde Güncel Tartışmalar 3, ISBN: 978-605-67299-5-9, Dilbilim Derneği Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 180 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
5. YÜZER ALSAÇ, S.; ALICI, D.; YİĞİT, R. Hemşirelik Araştırmalarında Kullanılan Ölçekler, ISBN: 978-605-2369-05-0, Çukurova Nobel Tıp Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2019. 0
5. BORAN, M.; BAÅžUSTA, N.; ALICI, D., Modeling The Relationship of the Self Efficacy Beliefs With Occupational Anxiety Andattitude Levels of Pre Service Teachers. Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 2016-12-09, 2016-12-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, . 200
4. Selvi, H.; Alıcı, D.; BaÅŸusta, N., It Is Very Important But I Can’t Do It: Medical Students’ Self Efficacy Beliefs and Importance Perceptions Related to General Occupational Competencies. Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 2016-12-09, 2016-12-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2016. 200
Scientific_Meetings_004.pdf
3. Boran, M.; BaÅŸusta, N.; Alıcı, D., Modeling The Relationship Of The Self-Efficacy Beliefs With Occupational Anxiety And Attitude Levels Of Pre-Service Teachers. Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 2016-12-09, 2016-12-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2016. 200
Scientific_Meetings_005.pdf
2. AKTAÅž, M.; ALICI, D., Ä°kili KarşılaÅŸtırma Ve Sıralama Yargılarıyla Ölçekleme Yöntemlerinden Elde Edilen Sıralamaların Tutarlılığının Ä°ncelenmesi: ÖÄŸretmenlik Meslek Bilgisi Derslerini Önem Düzeyine Göre Ölçekleme Çalışması. International Conference On Humanities And Cultural Studies, 2016-11-06, 2016-11-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2016. 200
1. Aksan, M.; Aksan, Y.; Çakır, Ö.; Alıcı, D.; Uçar, A., Ä°lköÄŸretim Türkçe Ders Kitaplarının Ä°çerik, Etkinlik ve Ölçme deÄŸerlendirme Ögelerinin OkuduÄŸunu Anlama Becerisi Açısından Ä°ncelenmesi. 4. Uluslararası Türkçenin EÄŸitimi-ÖÄŸretimi Sempozyumu, 2011-09-08, 2011-09-09, Sakarya, Türkiye, 2011. 120
http://www.turkcekurultayi.sakarya.edu.tr/
18. AKSAN, M.; ÇIKRIKÇI, S.; AKSAN, S.; ALICI, D., Kavramsal Metafor Kuramı: Yöntem ve Uygulamalar. 12. Uluslararası Türkçenin EÄŸitimi-ÖÄŸretimi Kurultayı, 2019-10-03, 2019-10-05, , , . 65
17. ÇAKIR, Ö.; ALICI, D., Türk ÖÄŸrencilerin PISA Okuma Becerileri Alanındaki Test Maddelerini Ä°ÅŸlemlemede Kullandıkları Stratejiler. 12. Uluslararası Türkçenin EÄŸitimi-ÖÄŸretimi Kurultayı, 2019-10-03, 2019-10-05, Ä°zmir, Türkiye, . 100
16. ALICI, D.; AKTAÅž, M.; UZUN, N., Lisansüstü EÄŸitime GeçiÅŸ Mülakat Sınavında Adaylardan Beklenen Yeterliklerin Belirlenmesi: StandartlaÅŸtırma Önerisi. I. Uluslararası EÄŸitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2018-09-13, 2018-09-15, Mersin, Türkiye, . 100
15. KARASOLAK, K.; ÇAKIR, Ö.; ALICI, D., ÖÄŸretmen Adaylarının EÄŸitiminde Bir Ders Programı Önerisi: (Türkiye’de ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme). 27. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi ICES UEBK 2018, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
14. UZUN, N.; AKTAÅž, M.; ALICI, D., ÖÄŸretmen Adaylarının Ölçme Düzeyleri Konusundaki Performanslarının Genellenebilirlik Kuramı ile Ä°ncelenmesi. 27. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi ICES UEBK 2018, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
13. BOZKUR, B.; KIRAN ESEN, B.; ALICI, D., THE INVESTIGATION OF THE TEACHING CANDIDATES ON THE ATTITUDE, COGNITIVE FLEXIBILITY AND SOCIAL DISTANCES FOR SYRIAN ASYLUM SEPARATORS. 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, 2018-04-04, 2018-04-07, , , . 100
12. BOZKUR, B.; KIRAN ESEN, B.; ALICI, D., Investigation of Pre-Service Teachers' Cognitive Flexibility, Their Attitudes Towards Multicultural Education, and Social Distance Towards The Syrian Refugees. 2nd International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 100
11. KARASOLAK, K.; ÇAKIR, Ö.; ALICI, D., ÖÄŸretmen Adaylarının ÖÄŸretmenlik MesleÄŸinin Tarihsel GeliÅŸimi Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Ä°ncelenmesi. 2nd International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 2018-04-04, 2018-04-07, Antalya, Türkiye, . 100
10. Uzun, N.; Alıcı, D., Faktör Yapısını Belirlemede Açımlayıcı Faktör Analizi ve Kümeleme Analizi Sonuçlarının KarşılaÅŸtırılması: PISA 2015 ÖÄŸrenci Anketi Tutum ÖlçeÄŸi ÖrneÄŸi. II. Uluslararası INES Akademik AraÅŸtırmalar Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_007.pdf
9. UZUN, N.; ALICI, D., Faktör Yapısını Belirlemede Açımlayıcı Faktör Analizi Ve Kümeleme Analizi Sonuçlarının KarşılaÅŸtırılması: PISA 2015 ÖÄŸrenci Anketi Tutum ÖlçeÄŸi ÖrneÄŸi. II. INES Uluslararası Akademik AraÅŸtırmalar Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Alanya, Türkiye, . 100
8. YILDIZ, S.; ALICI, D., AkademisyenliÄŸe YabancılaÅŸma ÖlçeÄŸi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. EJERCONGRESS 2017, 2017-05-11, 2017-05-14, Denizli, Türkiye, . 100
7. Yıldız, S.; Alıcı, D., AkademisyenliÄŸe YabancılaÅŸma ÖlçeÄŸinin GeliÅŸtirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. IV. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2017-05-11, 2017-05-14, Denizli, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_006.pdf
6. YILDIZ, S.; ALICI, D., AkademisyenliÄŸe YabancılaÅŸma ÖlçeÄŸi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.. EJERCONGRESS 2017, 2017-05-11, 2017-05-14, DENÄ°ZLÄ°, Türkiye, . 100
5. AKTAÅž, M.; ALICI, D., Ä°kili KarşılaÅŸtırma ve Sıralama Yargılarıyla Ölçekleme Yöntemlerinden Elde Edilen Sıralamaların Tutarlılığının Ä°ncelenmesi : ÖÄŸretmenlik Meslek Bilgisi Derslerini Önem Düzeyine Göre Ölçekleme Çalışması. InternationalConference On Humanities And Cultural Studies, 2016-11-06, 2016-11-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, . 100
4. Sarışan Tungaç, A.; Alıcı, D., DoÄŸa Deneyimine BaÄŸlı Çevre EÄŸitimine Yönelik Özyeterlik Algısı ÖlçeÄŸi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. 3. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_008.pdf
3. SARIÅžAN TUNGAÇ, A.; ALICI, D., DoÄŸa Deneyimine BaÄŸlı Çevre EÄŸitimine Yönelik Özyeterlik Algısı ÖlçeÄŸi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. 3. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, . 100
2. YİĞİT, R.; AKDENÄ°Z, D.; ALICI, D.; ESENAY, F.; BÄ°NAY, Åž., HemÅŸire Ebeveyn Destek ÖlçeÄŸi’nin Türkçeye Uyarlanması. 5. Ulusal ve 2. Uluslararası Akdeniz Pediatri HemÅŸireliÄŸi Kongresi, 2015-11-15, 2015-11-18, Ankara, Türkiye, . 70
1. Çocuk, H.; Alıcı, D.; Çakır, Ö., Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi Özyeterlik Ä°nancı ÖlçeÄŸi’nin GeliÅŸtirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. 6. Uluslararası Türkçenin EÄŸitimi ÖÄŸretimi Kurultayı, 2013-07-04, 2013-07-06, NiÄŸde, Türkiye, 2013. 100
http://sempozyum.nigde.edu.tr/uteok2013/
3. ALICI, D.; AKSAN, S., Kavramsal Metaforların Belirlenmesinde Yöntemsel Bakış: Üniversite GiriÅŸ Sınavına Ä°liÅŸkin (En Güçlü) Kavramsal Metaforun Belirlenmesi ÖrneÄŸi. 33. Ulusal Dilbilim Kurultayı, 2019-05-09, 2019-05-10, Mersin, Türkiye, . 100
2. GÖZEN, G.; ALICI, D., DeÄŸerlendirme Yaklaşımlarında Kavram Tartışmaları. I. Ulusal EÄŸitimde ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme Kongresi, 2008-05-14, 2008-05-16, Ankara, Türkiye, . 100
1. Alıcı, D.; Gözen Çıtak, G., DeÄŸerlendirme Yaklaşımlarında Kavram Tartışmaları. I. Ulusal EÄŸitimde ve Psikolojide Ölçme ve DeÄŸerlendirme Kongresi, 2008-05-14, 2008-05-16, Ankara, Türkiye, 2008. 100
Scientific_Meetings_011.pdf
3. ALICI, D., Metafor Algılarının Ölçümünde Geçerlik Sorunu. Derlem Dilbilim ve Kavramsal Metafor Çalışmaları, 2018-11-23, 2018-11-23, Mersin, Türkiye, . 50
2. SELVÄ°, H.; ALICI, D., Kayıp Veri Giderme Yöntemlerinin DeÄŸiÅŸen Madde Fonksiyonu Saptama Teknikleri Üzerindeki Ä°ÅŸleyiÅŸinin Ä°ncelenmesi. V. ULUSAL EĞİTÄ°MDE VE PSÄ°KOLOJÄ°DE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME KONGRESÄ° (ULUSLARARASI KATILIMLI), 2016-09-01, 2016-09-03, Antalya, Türkiye, . 50
1. AKTAÅž, M.; BAÅžUSTA, N.; ALICI, D., Farklı Puanlama Anahtarlarının GüvenirliÄŸinin Genellenebilirlik Kuramı ile Ä°ncelenmesi. V. ULUSAL EĞİTÄ°MDE VE PSÄ°KOLOJÄ°DE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME KONGRESÄ° (ULUSLARARASI KATILIMLI), 2016-09-01, 2016-09-03, Antalya, Türkiye, . 50
6. Yapı Geçerliğini İrdelemede Kullanılan Korelasyona, Gruplararası Farka ve Faktör Analizine Dayalı Yöntemlerin İncelenmesi, BAP, Proje No: SOBE-EB (SG) 2010-2 YL, 0 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
5. ÖSYS Sözel Alt Testlerinde Yer Alan Maddelerin Derlem Temelli İncelenmesi, BAP, Proje No: BAP-EF EÖDB (DA) 2012-6 A, 0 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
4. Likert Tipi Ölçeklerde Madde Analizinde Kullanılan İki Farklı Korelasyon Tekniğinin Farklı Dağılımlı Örneklemlerde İncelenmesi, BAP, Proje No: SOBE-EB (ÖSÖ) 2007-2 YL, 0 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
3. ÖSYS Sözel Alt Testlerinde Yer Alan Maddelerin Derlem Temelli İncelenmesi, BAP, Proje No: , 8376 TL, Yürütücü, 2013,Tamamlandı. 100
2. Yapı Geçerliğini İrdelemede Kullanılan Korelasyona Gruplararası Farka ve Faktör Analizine Dayalı Yöntemlerin İncelenmesi, BAP, Proje No: , 10000 TL, Yürütücü, 2011,Tamamlandı. 100
1. Likert Tipi Ölçeklerde Madde Analizinde Kullanılan İki Farklı Korelasyon Tekniğinin Farklı Dağılımlı Örneklemlerde İncelenmesi, BAP, Proje No: , 10000 TL, Yürütücü, 2008,Tamamlandı. 100
7. Üniversite Giriş Sınavlarına İlişkin Metaforlar: Dilbilimsel Yaklaşımdan Ölçeklemeye, BAP, Proje No: BAP-FEF İDEB (SYA) 2012-6 A, 0 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 50
6. Türkçede Derlem Temelli Sözcük Sıklığı Listeleri Oluşturma, BAP, Proje No: BAP-FEF-İDE (MŞA) 2010-5 A, 0 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 50
5. İkidilli Yetişkinlerin Metin İşlemleme Süreçleri: Sesli Düşünme Yöntemi ve Bilişsel İşlemler, BAP, Proje No: BAP-EF-EB (ÖÇ) 2006-1, 0 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 50
4. Tıbbi Veri Tabanlarının İşlenmesi, Analizi ve Rapor Edilmesinde Bilgi-Beceri Alt Yapısının Geliştirilmesi, BAP, Proje No: 2017-2-AP5-2318, 212636 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
3. Üniversite Giriş Sınavlarına İlişkin Metaforlar: Dilbilimsel Yaklaşımdan Ölçeklemeye, BAP, Proje No: , 9498 TL, Araştırmacı, 2014,Tamamlandı. 50
2. Türkçede Derlem Temelli Sözlük Sıklığı Listeleri Oluşturma, BAP, Proje No: , 18000 TL, Araştırmacı, 2011,Tamamlandı. 50
1. İkidilli Yetişkinlerin Metin İşlemleme Süreçleri: Sesli Düşünme Yöntemi ve Bilişsel İşlemler, BAP, Proje No: , 15000 TL, Araştırmacı, 2008,Tamamlandı. 50
2. Sosyal Bilimlerde Ölçek Geliştirme, TÜBİTAK, Proje No: , 7000 TL, Eğitmen, 2021,Tamamlandı. 0
1. Sağlık Bilimlerinde Ölçek Geliştirme, TÜBİTAK, Proje No: , 7000 TL, Eğitmen, 2021,Tamamlandı. 0
7. Brian Mumba, Assessing Measurement Invariance of EGMA for the Zambian Sample by Student’s Gender, Region and the Language of Instruction , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. Erdem BoduroÄŸlu, YükseköÄŸretime GeçiÅŸ Sınavının Sınıflama Tutarlılığının Farklı Yöntemlerle Elde Edilen Kesme Puanlarına Göre Ä°ncelenmesi , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_006.pdf
5. Mehtap AktaÅŸ, Aynı Performans Görevinin Farklı Sayıda Puanlayıcılar Tarafından Üç Farklı Teknikle Puanlanmasından Elde Edilen Puanların Güvenirliklerinin Genellenebilirlik Kuramına Göre Ä°ncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2013, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_002.pdf
4. YeÅŸim Beril SoÄŸuksu, EÅŸdeÄŸer Yarılar GüvenirliÄŸinin, Farklı Homojenlik Düzeylerindeki Örneklem Büyüklüklerinde, Test UzunluÄŸuna, Yarıya Bölme Yöntemlerine ve Güvenirlik Kestirme Tekniklerine Göre Ä°ncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2013, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
3. Sakine Göçer, Yapı GeçerliÄŸini Ä°rdelemede Kullanılan Korelasyona, Gruplararası Farka ve Faktör Analizine Dayalı Yöntemlerin Ä°ncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2011, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_003.pdf
2. Özgül Su Özenir, Likert tipi ölçeklerde madde analizinde kullanılan iki farklı korelasyon tekniÄŸinin farklı dağılımlı örneklemlerde incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2008, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_004.pdf
1. Fahriye Yergin, Ä°statistiksel ve BiliÅŸsel Madde Güçlük Sırasının Test Puanlarına, Test Puanlarının Sıralamasına, Testin GüvenirliÄŸine ve Madde Ä°statistiklerine Etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2007, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_005.pdf
2. KürÅŸat KürÅŸat Karasolak, ÖÄŸretmen Adaylarının Cumhuriyet’in KuruluÅŸundan Günümüze ÖÄŸretmenlik MesleÄŸinin Tarihsel GeliÅŸimi Konusundaki Bilgi Düzeyleri Ve Bir Ders Programı Önerisi (Türkiye’de ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme), EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 300
1. Hüseyin Selvi, Klasik Test ve Madde Tepki Kuramlarına Dayalı DeÄŸiÅŸen Madde Fonksiyonu Belirleme Tekniklerinin Farklı Puanlama Durumlarında Ä°ncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2013, Tamamlandı. 400
Supervised_Dostorate_Theses_001.pdf
1. CURRENT RESEARCH IN EDUCATION , [ 2016 : 1 ] . 0
2. EDUCATION AND SCIENCE , [ 2017 : 1 ] . 5
3. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2016 : 2 ] . 0
4. INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION , [ 2017 : 3 ] . 0
5. INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , [ 2017 : 1 ] . 0
6. KURAM VE UYGULAMADA EÄŸITIM BILIMLERI DERGISI , [ 2016 : 1 ] . 5
7. SCANDINAVIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , [ 2017 : 1 ] . 5
1. EĞİTÄ°MDE VE PSÄ°KOLOJÄ°DE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME DERGÄ°S , [ 2016 : 1 ] . 1
2. EĞİTÄ°MDE VE PSÄ°KOLOJÄ°DE ÖLÇME VE DEÄžERLENDÄ°RME DERGÄ°SÄ° , [ 2017 : 2 ] . 2
3. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , [ 2017 : 4 ] . 4
4. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° SAÄžLIK BÄ°LÄ°MLERÄ° DERGÄ°SÄ° , [ 2016 : 1 ] . 1
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||||||||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | |||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBÄ°TAK 1002 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
H2020 Projesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||||||||
|
||||||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Ulusal patent | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||||||||
|