Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | SİNEMA VE TELEVİZYON | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 1994 |
YÜKSEK LİSANS | İLETİŞİM BİLİMLERİ | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 1997 |
DOKTORA | SİNEMA TV | MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
1. Türk sinemasının ekonomik yapısı ve bu yapının sinemamıza etkileri Danışman: Dr. Alev İdrisoğlu, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sinema-Televizyon Anabilim Dalı, İstanbul, Türkiye, 2003.
Theses_001.pdf
1. Sinema ve ideoloji 12 Eylül filimlerinin toplumsal çözümlemesi Danışman: Dr. Gülseren Güçhan, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sinema-Televizyon Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, 1997.
Theses_002.pdf
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2017-04-27 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2017-04-27 - Devam ediyor | |
MEVLANA BİRİM KOORDİNATÖRÜ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2017-04-25 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2017-04-25 - Devam ediyor | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2019-05-15 - 2022-05-15 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2019-05-15 - 2022-05-15 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2019-05-15 - 2022-05-15 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2019-05-15 - 2022-05-15 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2019-01-03 - 2021-01-03 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2019-01-03 - 2021-01-03 | |
AKADEMİK TEŞVİK ÖN İNCELEME HEYETİ ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2018-09-26 - 2020-09-26 | |
AKADEMİK TEŞVİK ÖN İNCELEME HEYETİ ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2018-09-26 - 2020-09-26 | |
MÜDÜR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ/GÖRSEL-İŞİTSEL YAPIMLAR UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017-04-02 - 2020-07-01 |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2015-02-04 - 2018-02-03 | |
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2015-02-04 - 2018-02-03 | |
MÜDÜR YARDIMCISI | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2015-02-04 - 2018-02-03 | |
SENATO ÜYESİ | 2013-09-11 - 2016-09-11 | ||
MERKEZ DANIŞMA KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2013-05-02 - 2016-05-02 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | 2012-11-16 - 2015-11-16 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2012-05-11 - 2015-05-11 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2012-05-11 - 2015-05-11 | |
MÜDÜR YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ/GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011-04-05 - 2013-07-09 |
ANABİLİMDALI BAŞKANI | RADYO, SİNEMA VE TELEVİZYON ANABİLİM DALI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009-03-02 - 2014-11-03 |
BÖLÜM BAŞKANI | RADYO, SİNEMA VE TELEVİZYON BÖLÜMÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009-03-02 - 2014-11-03 |
DEKAN YARDIMCISI | İLETİŞİ FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2004-03-10 - 2009-02-25 |
2020
2. Beyhan, B.; Erkılıç, H. EVOLUTION OF TURKISH MOVIE CLUSTER: A SOCIAL NETWORK ANALYSIS PERSPECTIVE. METU JOURNAL OF THE FACULTY OF ARCHITECTURE, 2020, 37, 187-216. 1000 + 0
1. BEYHAN, B.; ERKILIÇ, H. EVOLUTION OF TURKISH MOVIE CLUSTER: A SOCIAL NETWORK ANALYSIS PERSPECTIVE. METU JOURNAL OF THE FACULTY OF ARCHITECTURE, 2020, 37, 187-216. 1000 + 0 ETU JFA 2020/2 187
2017
4. Erkılıç, H. Dijital Sinema Teorisi Üzerine: Akışkan Sinema ve Akışkan Sinema Teorisi. SİNEFİLOZOFİ, 2017, 2, 56-72. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/sinefilozofi Publications_008.pdf
2015
3. Erkılıç, H. Türkiye’de Belgesel Sinema Literatürü Üzerine: Belge Film’den Belgesele. SİNECİNE SİNEMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2015, 6, 107-116. 100 + 0
2014
2. Bayraktar, U.; Erkılıç, H. Direnişin Gölgemsi Ruh Hali: Gezi Filmleri. SİNECİNE, 2014, 5, 121-128. 100 + 0
2012
1. Duruel Erkılıç, S.; Erkılıç, H. What Does a Documentary Change? Remembrance and Truth in Ayrılığın Yurdu Hüzün and Yeni bir Yurt Edinmek. GLOBAL MEDA JOURNAL TURKİSH EDİTİON, 2012, Güz 2012, 61-85. 200 + 0 Publications_004.pdf
2020
1. ERKILIÇ, H.; DÖNMEZ, S. Sanal Gerçeklik Anlatısının İzini Sürmek: Trinity VR ve Selyatağı VRÖrnekleri. SİNEFİLOZOFİ, 2020, 1, 318-344. 100 + 0 10.31122/sinefilozofi.674107
2022
1. ERKILIÇ, H.; DURUEL ERKILIÇ, S. AT THE EDGE OF A NEW COGNITIVE MAPPING: ETHOS (BİR BAŞKADIR). SERİES, 2022, 8, 27-39. 100 + 0 10.6092/issn.2421-454X/15676
2022
13. ERKILIÇ, H. Belgesel Sinema Kitabı. SİNECİNE: SİNEMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2022, 13, 221-229. 0 + 0
2021
12. ERKILIÇ, H.; DURUEL ERKILIÇ, S.; DEĞİRMEN, S. Covid-19 Pandemisi ve Sinema Sektöründe Kriz: Yapısal Sorunlarla Yüzleşme Fırsatı. CONNECTİST: ISTANBUL UNİVERSİTY JOURNAL OF COMMUNİCATİON SCİENCES, 2021, , 91-125. 200 + 0 10.26650/CONNECTIST2020-868589
11. ERKILIÇ, H.; DURUEL ERKILIÇ, S. COVID-19 Pandemisi Sürecinde Dijital Platformların Yükselişi: Sinema Değer Zincirindeki Değişim Sinema Endüstrisini Nasıl Etkiler?. ANKARA ÜNİVERSİTESİ İLEF DERGİSİ, 2021, , 99-126. 200 + 0 10.24955/ilef.1037981
2019
10. DİKKOL, S.; ERKILIÇ, H. Communicative Memory in Online Communities: Mediated and Collaborative Knowledge. İLEF DERGİSİ, 2019, 6, 251-274. 200 + 0 10.24955/ilef.654015
2018
9. Erkılıç, H.; Ünal, R. TÜRKİYE SİNEMASINA ÖZGÜ BİR ÜRETİM TARZI OLARAK BÖLGE İŞLETMECİLIĞİ: ADANA BÖLGESİ İŞLETMECİLİĞİ ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ. ERCİYES İLETİŞİM , 2018, 5, 54-74. 200 + 0 http://http://dergipark.gov.tr/download/article-file/413775 Publications_009.pdf
8. ERKILIÇ, H.; ÜNAL, R. Türkiye Sinemasına Özgü Bir Üretim Tarzı Olarak Bölge İşletmeciliği: Adana Bölgesi İşletmeciliği Örnek Olay İncelemesi. ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ, 2018, 5, 54-74. 200 + 0 10.17680/erciyesakademia.353011
2017
7. ERKILIÇ, H. Dijital Sinema Teorisi Üzerine: Akışkan Sinema ve Akışkan Sinema Teorisi. SİNEFİLOZOFİ, 2017, 2, -. 200 + 0
2015
6. Erkılıç, H.; Bayraktar, S. Resimli ve Temsili Bir Triyalektik Mekân Okuması Olarak Ekümenopolis. GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ İLETİ-Ş-İM DERGSİ, 2015, Aralık 2015, 113-134. 200 + 0 Publications_001.pdf
5. ERKILIÇ, H. Türkiye de Belgesel Sinema Literatürü Üzerine. SİNECİNE: SİNEMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2015, 6, 107-116. 0 + 0
2011
4. Erkılıç, H. Sinema Kuramlarından Film Çalışmalarına: Sinema Araştırmalarında Kuram, Yöntem ve Eleştiri. SİNECİNE, 2011, 2, 103-110. 100 + 0
2009
3. Erkılıç, H. Düş Şatolarından Çoklu Salonlara Değişen Seyir Kültürü ve Sinema. KEBİKEÇ, 2009, 27, 143-162. 200 + 0 Publications_005.pdf
2008
2. Duruel Erkılıç, S.; Erkılıç, H. Barda: Şiddet Bağlamında Barın İçi ve Dışındakiler. SELÇUK İLETİŞİM, 2008, 5, 205-219. 200 + 0 Publications_007.pdf
1. Erkılıç, H. Sinema Politikaları Çerçevesinde Filmlere Sağlanan Devlet Desteği. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 33, 57-71. 200 + 0 Publications_006.pdf
2012
4. Erkılıç, H.; Toprak, A. Belgesel Sinemanın Alternatif Dağıtım Ve Gösterim Olanağı Olarak İnternet. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN, ART AND COMMUNİCATİON , 2012, 2, 10-16. 100 + 0 Publications_003.pdf
3. Erkılıç, H. Türkiye’de Sinema Salonlarının Dijital Dönüşümü. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN, ART AND COMMUNİCATİON, 2012, 2, 94-99. 100 + 0 Publications_002.pdf
2007
2. Erkılıç, H. Küreselleşme ve Türk Sineması. AKDENİZ İLETİŞİM, 2007, 6, 47-67. 100 + 0
2004
1. Erkılıç, H. Türk Sinemasında Yapımcı-Yönetmen Olgusu. MALTEPE İLETİŞİM, 2004, 2003/1-2, 93-102. 100 + 0
2018
2. DÖNMEZ, S.; ERKILIÇ, H. 360 DERECE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINI SİNEMA KURAMI ÜZERİNDEN OKUMAK MÜMKÜN MÜ?. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ E-DERGİSİ, 2018, 2, 40-56. 100 + 0
2012
1. ERKILIÇ, H.; TOPRAK, A. Belgesel Sinemanın Alternatif Dağıtım Ve Gösterim Olanağı Olarak İnternet. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN, ART AND COMMUNİCATİON - TOJDAC, 2012, 2, 10-16. 100 + 0 10.7456/10202100
1. Duruel Erkılıç, S.; Erkılıç, H. Imaginaries Out of Place Cinema, Transnationalism&Turkey, ISBN: 1-4438-4133-1, Cambridge Scholars Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 224 Sayfa, İngilizce, Newcastle, İngiltere / Birleşik Krallık, 2013. 125
http://www.c-s.org
1. ERKILIÇ, H.; DÖNMEZ, S. Digitalization of the Industry in a Brand New Normal: Media and Art, ISBN: ISBN 978-3-631-88849-0, Peter Lang, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 215 Sayfa, İngilizce, Berlin, Almanya, 2022. 0
2. SERTER, S.; ERKILIÇ, H. Turkish Cinema and Television Industry in the Digital Streaming Era, ISBN: 978-3-631-87910-8, Peter Lang, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 217 Sayfa, İngilizce, Berlin, Almanya, 2022. 0
1. Erkılıç, H. Medyada Hegemonik Erkek(lik) ve Temsil, ISBN: 978-605-4511-16-7, Kalkedon, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 476 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2011. 250
2. Erkılıç, H. Aktör Dediğin Nedir ki? Münir Özkul Kitabı, ISBN: 975-298-191-7, Dost, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 124 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2005. 250
3. Erkılıç, H. Sanatlar ve Toplumsal Etkileşim, ISBN: 978-975-390-240-3, e yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 272 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2008. 250
4. Erkılıç, H. Sinemada Hayat Var, ISBN: 978-9944-492-62-1, de ki, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 600, 352 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2012. 250
5. Erkılıç, H.; Duruel Erkılıç, S. Yavuz Turgul Sinemasını Keşfetmek, ISBN: 978-9944-756-75-4, Kırmızı Kedi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 247 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2011. 125
6. Erkılıç, H. Dijital Sinema, ISBN: 9789755748207, İnsanart, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 345 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2016. 250
7. Erkılıç, H. Kahkaha ve Hüzün:Sadri Alışık, ISBN: ISBN 975-298-258-1, Dost, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 160 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2006. 250
8. Erkılıç, H. Sinema Kuramları 2, ISBN: 9786054554119, Su, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 304 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2013. 250
9. Erkılıç, H. Barış Kitabı, ISBN: 978-605-65673-1-5, Türk Psikiyatri Derneği, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 11 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
10. Erkılıç, H. Sinemada Bir Asır., ISBN: 978-975-6124-37-6, Altın Portakal Film Festivali, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 5000, 12 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 250
1. ERKILIÇ, H. Film Festivalleri E-Kitabı I, ISBN: 978-9944-492-85-0, de ki, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
1. ERKILIÇ, H. Film Festivalleri E-Kitabı I, ISBN: 978-9944-492-85-0, de ki, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 330 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. ERKILIÇ, H.; DURUEL ERKILIÇ, S. Yavuz Turgul Sinemasını Keşfetmek, ISBN: 978-9944--756-75-4, KIRMIZI KEDİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2011. 0
3. ERKILIÇ, H.; DÖNMEZ, S. Neo-Sinema, ISBN: 978-975-553-903-4, Doruk, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 611 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 0
4. ERKILIÇ, H. Sinemanın Teorisi, ISBN: 978-605-172-508-6, Yordam, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 429 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 0
5. ERKILIÇ, H. SİNEMA KURAMLARI II, ISBN: 978-605-4554-11-9, SU, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2016. 0
11. ERKILIÇ, H., DİJİTAL SİNEMA UYGULAMALARININ YAPIM TASARIMINA ETKİLERİ: TRUMAN SHOW VE ROMA ÖRNEĞİ . INTERNATIONAL DESIGN AND CINEMA SYMPOSIUM, 2021-06-17, 2021-06-18, İzmir, Türkiye, . 200
10. ERKILIÇ, H.; ÜNAL, R., Adana Sinemaları: Yediden Yetmişe Sinemadayız. 2.International Congress on Multidisciplinary Studies, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, . 200
9. Erkılıç, H.; Ünal, R., ADANA SİNEMALARI: YEDİDEN YETMİŞE SİNEMADAYIZ. 2.International Congress on Multidisciplinary Studies, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, 2018. 200
Scientific_Meetings_012.pdf
8. Erkılıç, H.; Duruel Erkılıç, S., Derrviş Zaim Sinemasında Kıbrıs'ın İzini Sürmek. 3.Uluslararsı Kıbrıs Sempozyumu, 2012-10-18, 2012-10-20, Mersin, Türkiye, 2012. 200
Scientific_Meetings_007.pdf
7. Erkılıç, H., Kopuş ve Eklenleme Çerçevesinde Yeni Türkiye Sinemasında Geleneksel Sinemanın İzini Sürmek. 18. Uluslararası Altın Koza Film Festivali I.Uluslararsı Altın Koza Sinema Kongresi, 2011-09-21, 2011-09-24, Adana, Türkiye, 2011. 200
Scientific_Meetings_006.pdf
6. Duruel Erkılıç, S.; erkılıç, H., Arabesque Narrative in New Turkish Cinema: Is it Synthetic?,. 9th International Symposium Communication in the Millennium, 2011-05-22, 2011-05-25, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 2011. 200
Scientific_Meetings_008.pdf
5. ERKILIÇ, H.; ÜNAL, R., Ana Akım Medyaya Karşı Radikal Bir Medya Okuma olarak Mobil Haberciliğin Medya Ekolojisini Dönüştürmesi. Thirteenth International Cultural Studies Symposium Change and Challenge, 2011-05-08, 2011-05-10, İZMİR, Türkiye, . 200
4. Erkılıç, H.; Ünal, R., Ana Akım Medyaya Karşı Radikal Bir Medya Okuma olarak Mobil Haberciliğin Medya Ekolojisini Dönüştürmesi. Thirteenth International Cultural Studies Symposium Change and Challenge, 2011-05-08, 2011-05-10, İzmir, Türkiye, 2011. 200
Scientific_Meetings_009.pdf
3. Erkılıç, H., Yeni Medya Çağında Müzik:Dijital Müzik. International Conferance of New Media and Interactivity, 2010-04-28, 2010-04-30, İstanbul, Türkiye, 2010. 200
Scientific_Meetings_010.pdf
2. Erkılıç, H., 12 Eylül Filmlerini Yeniden Düşünmek:Toplumsal Travmadan Toplumsal Hicve. Communication in Peace/Conflict in Communication 2nd International Conferance in Communication and Media Studies, 2007-05-02, 2007-05-04, Famagusta, Türkiye, 2007. 200
Scientific_Meetings_005.pdf
1. Erkılıç, H., Elektronik/Dijital Sinema: Değişen Üretim Tarzında Olanaklar ve Sınırlılıklar. Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 2006-11-01, 2006-11-03, İstanbul, Türkiye, 2006. 200
Scientific_Meetings_004.pdf
15. ERKILIÇ, H., Altın Koza Film Festiğvali’xxnin 50.Yılında Türkiye’xxde Festivaller. 26. Altın Koza Film Festivali, 2019-09-27, , Adana, Türkiye, . 100
14. ERKILIÇ, H.; Duruel Erkılıç, S., Intermittent du spectacle» Can Be a Model for the Film Industry in Turkey?. Sydney Screen Studies Network, Dial S Screen Studies 2020, 2020-11-27, 2020-11-28, Sydney, Avustralya, . 100
13. ERKILIÇ, H.; Duruel Erkılıç, S., COVID-19 Pandemi Sürecinde Dijital Platformların Yükselişi: Sinema Değer Zincirindeki Değişim Sinema Endüstrisini Nasıl Etkiler?. 2nd International Communication in the Digital Age Symposium’unda (CIDA 2020), 2020-10-25, 2020-10-26, İzmir, Türkiye, . 100
12. Erkılıç, H.; Duruel Erkılıç, S.; Değirmen, S., Covid-19 Pandemic and Practices of Support in Turkish Film Industry: A Case Study of Cinema & Broadcasting Union, Netflix and IKSV . 32nd EBES Conference - Istanbul, 2020-08-05, 2020-08-07, İstanbul, Türkiye, 2020. 100
https://www.ebesweb.org/Conferences/32nd-EBES-Conference-Istanbul.aspx//
11. ERKILIÇ, H.; DURUEL ERKILIÇ, S.; DEĞİRMEN, S., COVID-19 Pandemic And Practices of Support in Turkısh Film Industry: A Case Study Of Cinema & Broadcastıng Union, Netflix and IKSV. 32nd EBES Conference, 2020-08-03, 2020-08-05, İstanbul, Türkiye, . 100
10. Erkılıç, H., Belgesel ve CGI:Mümkün mü?. 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Antalya, Türkiye, 2018. 100
9. DÖNMEZ, S.; ERKILIÇ, H., Platon’un Mağarasından Sanal Gerçekliğe Bakışın Değişen Parametreleri. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 2018-10-18, 2018-10-19, Mersin, Türkiye, . 100
8. Erkılıç, H.; Dönmez, S., Platon'un Mağarasından Sanal Gerçekliğe Bakışın Değişen parametreleri. International Symposium on Communication in The Digital Age, 2018-10-18, 2018-10-19, Mersin, Türkiye, 2018. 100
7. Erkılıç, H., SİNEMATOGRAFİKTEN DİJİTOGRAFİĞE: ETİK KAYGILAR VE ARAYIŞLAR. 16th International Symposium “Communication in the Millennium”, 2018-04-25, 2018-04-28, Eskişehir, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_011.pdf
6. Erkılıç, H., Seren Yüce Filmlerinin Bourdieu üzerinden Okumak. International Symposium The Role of Communication in Transforming World, 2018-03-15, 2018-03-16, Lefkoşa, KKTC, 2018. 100
5. Erkılıç, H.; Ünal, R., Türk Sinemasına Özgü Bir Üretim tarzı Olarak Bölge İşletmeciliği:Adana Bölge İşletmeciliği Örnek Olay İncelemesi. 2.Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Kongresi, 2017-11-01, 2017-11-04, İstanbul, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_003.pdf
4. ERKILIÇ, H.; ÜNAL, R., Türk Sinemasına Özgü Bir Üretim Tarzı Olarak Bölge İşletmeciliği: Adana Bölge İşletmeciliği Örnek Olay İncelemesi. 2.Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Kongresi, 2017-11-01, 2017-11-04, İstanbul, Türkiye, . 100
3. Duruel Erkılıç, S.; Erkılıç, H., Sinematografik Bir Bakış:Balkanlar ve Osmanlı İmparatorluğu. 14th International Congress of Ottoman Social and Economic History (ICOSEH)., 2017-07-24, 2017-07-28, Sofya, Bulgaristan, 2017. 100
Scientific_Meetings_001.pdf
2. Erkılıç, H., ).Sinema İçin Akışkan Teori Olabilir mi? Bauman’ın İzinde Dijital Sinema Teorisinin Çoğullaşması.. 1. Uluslararsı Zygmunt Bauman Sempozyumu, 2017-05-19, 2017-05-21, Aydın Kuşadası, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_002.pdf
1. Duruel Erkılıç, S.; Erkılıç, H., Narrative and the Carnivalesque in New Turkish Cinema: The Films of Ezel Akay'. Film and Media 2013: The Third Annual London Studies Conference, 2013-06-27, 2013-06-29, London, İngiltere / Birleşik Krallık, 2013. 100
1. Erkılıç, H.; Toprak, A., Kitlesel Fonlamanın Türkiye’de Belgesel Sinema Üzerindeki Olası Etkileri. Yeni Medya Çalışmaları I.Ulusal Kongresi, 2013-05-07, 2013-05-08, Kocaeli, Türkiye, 2013. 100
5. ERKILIÇ, H., Yeni Türkiye Sineması’nı Deleuze’yen sinema perspektifinden okumak: Sinema 21/2 mümkün mü?. 5. Uluslararası Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 2022-12-09, , Ankara, Türkiye, . 50
4. ERKILIÇ, H., Türkiye Arthouse Yapımlarında CGI ve VFX Uygulamaları: Anlatı ve Yapım Tasarımında Dijital Arayışlar. CIDA 2022 3rd Communication in the Digital Age Symposium, 2022-10-12, , Ankara, Türkiye, . 50
3. ERKILIÇ, H., Sinema ve İdeoloji: Althusseryen Konak. 4. Sinefilozofi Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 2021-12-10, , Ankara, Türkiye, . 50
2. ERKILIÇ, H.; DÖNMEZ, S., Sanal Gerçeklik Anlatısının İzini Sürmek: The Trinity VR ve Sel Yatağı VR Örnekleri. 2. Ulusal Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 2019-11-22, 2019-11-24, Ankara, Türkiye, . 50
1. Erkılıç, H., Süpersinema:Dijital Sinema Felsefesi üzerine Arayışlar. 1. Ulusal Sinema ve Felsefe Sempozyumu, 2018-11-23, 2018-11-25, İstanbul, Türkiye, 2018. 50
10. 360 Derece Film Yapımı, BAP, Proje No: , 35000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
9. Türkiye'de Film Festivalleri: Yapısı, Ekonomisi, İşleyişi, Seyirci Profili (Antalya, Adana, İstanbul, Ankara Film Festivalleri Örneği), TÜBİTAK, Proje No: , 625540 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
8. Sanal Gerçeklik: Teknolojisi, Sanatı, Uygulaması, BAP, Proje No: 2019-3-TP3-3820, 20000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
7. 360 Derece Film Yapımı , BAP, Proje No: 2019-1-AP4-3395, 35000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
6. COVID-19 PANDEMİSİ ve SİNEMA SEKTÖRÜNDE KRİZ, Tübitak-1001, Proje No: , 68855 TL, Yürütücü, 2021,Tamamlandı. 0
5. COVID-19 Pandemisi ve Sinema Sektöründe Kriz, TÜBİTAK, Proje No: 120K625, 0 TL, Yürütücü, 2020,Tamamlandı. 100
4. Sosyal Medyada Dijital Topluluk Habitusları ve Kolektif Bellek, BAP, Proje No: 2017-2-TP3-2622, 17240 TL, Yürütücü, 2020,Tamamlandı. 100
3. Anlatım ve Seyir Kültüründeki Değişimler Bağlamında Sinema ve Dijital Oyun ilişkisi, BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2600, 9999 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
2. Belgesel Sinemacıların Mesleki Örgütlenmeleri: BSB Sinema Eseri Sahipleri Meslek Birliği Örneği , BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2599, 2951 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100
1. DSLR Film Yapımının Biçeme ve Prodüksiyona Etkileri, BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2651, 2000 TL, Yürütücü, 2017,Tamamlandı. 100
1. 70 Yıl Sonra Erdemli: Küçük Yerlesim Yerlerinde Sosyo-Ekonomik Degisim ve Siyasal Hayat, TÜBİTAK, Proje No: 113K632, 0 TL, Araştırmacı, 2016,Tamamlandı. 50
2. Trol Ağızında Balık Davranışlarının ve Kurşun yaka Modifikasyonlarının Tür Seçiciliğine Etkisi, Tübitak-1001, Proje No: , 594000 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2018,Tamamlandı. 0
1. Trol Ağzında Balık Davranışları ve Kurşun Yaka Modifikasyonlarının Tür Seçiciliğine Etkisi TABADKUM, TÜBİTAK, Proje No: 115O647., 0 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2018,Tamamlandı. 0
8. Ayşe Gül Toprak, 2000'li Yıllarda Türkiye'de Belgesel Sinema:Üretim Tarzı ve Eğilimler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
7. Recep Ünal, Görüntülü Habercilikte Yeni Bir Uygulama: Mobil Video Haber Servisleri, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. Esra Nur Güneş, Sinemada mesleki örgütlenmeler: BSB sinema eseri sahipleri meslek birliği örneği , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Emrah Cevher, DSLR kameraların film yapımına ve biçeme etkileri, EMRAH CEVHER, (2017). Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Nil Yüce, Yeni toplumsal hareketler bağlamında Gezi Parkı olaylarında twitter'ın sivil örgütlenmedeki rolü: Taksim dayanışması örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Seyit Tahir Özüölmez, Pelikülden dijitale stereoskopik 3 boyutlu filmin gelişimi , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Kader Çetintaş, Yeni Türkiye belgesel sinemasında kent ve kentsel mücadelelerin temsili, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Emrah Barış Has, Kutluğ Ataman sinemasında ve videolarında kimlik sorunsalı , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Ha Thi Doan, Vietnam'da Sinema Seyir Deneyiminin Çoğullaşması:Yeni Sinema Tarihi Bağlamında Hanoi Örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
2. Servet Can Dönmez, Sanal Gerçeklik:Teknolojisi, Sanatı, Uygulaması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. Selver Dikkol, Sosyal Medyada Dijital Topluluk Habitusları ve Kollektif Bellek, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2021, Tamamlandı. 400
1. DERGİPARK, SİNECİNE , EDİTÖR, E-ISSN : 2636-784X, 2010-04-01 - Devam ediyor. 1000
2. SİNECİNE SİNEMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , EDİTÖR, ISSN : 2636-784X , E-ISSN : 2636-784X , 2019-02-03 - 2020-04-01. 1000
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER E-DERGİSİ , YARDIMCI EDİTÖR, 2017-12-22 - Devam ediyor. 250
4. E-DERGİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ E-DERGİSİ , YARDIMCI EDİTÖR, 2017-12-22 - 2019-12-31. 250
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENTİTÜSÜ E-DERGİSİ , YARDIMCI EDİTÖR, ISSN : 2602-4608, E-ISSN : 2602-4608, 2016-03-01 - 2017-06-15. 250
6. SİNECİNE SİNEMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , YARDIMCI EDİTÖR, ISSN : 1309-5838 , E-ISSN : 1309-5838, 2009-01-05 - 2010-10-01. 250
7. SİNECİNE SİNEMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1309-5838, E-ISSN : 1309-5838, 2009-03-01 - 2014-04-01. 65
8. SİNECİNE SİNEMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 2602-4608, E-ISSN : 2602-4608, 2017-12-20 - 2019-06-15. 65
1. GALATASARAY İLETIşIM , [ 2017 : 1 ] . 4
2. SINECINE , [ 2017 : 1 ] . 4
1. AMENON , [ 2019 : 1 ] . 1
2. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
3. ERCİYES İLETİŞİM AKADEMİA , [ 2017 : 1 ] . 1
4. GALATASARAY İLETİŞİM , [ 2016 : 1 ] . 1
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ E-DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 0
6. NİŞANTASI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTTÜSÜ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 0
7. SANAT VE TASARIM , [ 2017 : 1 ] . 0
8. SİNECİNE , [ 2015 : 1 ] . 1
9. SİNECİNE , [ 2015 : 1 ] . 1
10. SİNECİNE , [ 2014 : 1 ] . 1
11. SİNECİNE , [ 2016 : 2 ] . 2
12. SİNECİNE , [ 2020 : 1 ] [ 2019 : 1 ] [ 0 : 0 ] [ 0 : 0 ] . 2
13. SİNEFİLOZOFİ , [ 2020 : 1 ] [ 2019 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 2
14. SİNOP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 0
1. Ertuğrul Firkateyni, Yönetmen, Mersin, Mersin Deniz Ticaret Odası, 2014-11-01-2015-02-01, 00:20:00, Mersin, Türkiye
1. Anadolu Üniversitesi Eskişehir Uluslararası Film Festivali, 2018-11-16, Eskişehir, Türkiye. 0
2. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, , , Türkiye. 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|