Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İKTİSAT | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1990 |
YÜKSEK LİSANS | İKTİSAT | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1996 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ) | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1999 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ) | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
DOÇENTLİK | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ) | ÜAK (ÜNİVERSİTELERARASI KURUL) | 2018 |
1. Türkiye'de çocukların eÄŸitime ve iÅŸgücüne katılımını etkileyen faktörler. Danışman: Dr. Yüksel Kavak, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Yönetimi TeftiÅŸi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2003.
1. Türkiye'de eğitim harcamalarının analizi ve yükseköğretimde maliyetler. Danışman: Dr. Yüksel Kavak, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1999.
2. Türkiye'de ekonomik büyümeye insan sermayesi yaklaşımı. Danışman: Dr. Zehra KasnakoÄŸlu, Orta DoÄŸu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1996.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLİSİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1998-03-13 - 2004-05-31 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2004-06-13 - 2020-01-16 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-08-15 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
DEKAN YARDIMCISI | FAKÜLTE YÖNETİMİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2013-07-08 - 2015-04-17 |
2014
2. Ergen, H. The Sensitivity of Student Teachers' Higher Education Demand to Tuition and Support. HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2014, 29, 93-114. 1000 + 5Publications_013.pdf
Alıntılanma Sayısı: 1
2013
1. Ergen, H. Uncertainties and Risks Determining Individual Demand for Higher Education: A Sample from Mersin University. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 2013, 38, 433-446. 1000 + 0Publications_011.pdf
2004
1. Ergen, H. Türkiye'de kamu eğitim harcamalarının ulusal ekonomideki payı. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2004, 4, 143-154. 200 + 3http://www.ejer.com.tr/0DOWNLOAD/pdfler/eng/557860084.pdf
Publications_006.pdf
2022
2. ÇAKIOĞLU, V.; ERGEN, H. Ortaöğretime Geçiş Sistemine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi. IBAD SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2022, 7, 51-69. 100 + 010.21733/ibad.1099537
1. BERK, H.; ERGEN, H. Okul Yöneticilerinin Kriz Yönetim Tutumları: Eleştirel Düşünme Becerileri ve Demografik Değişkenlerin Rolü. BAYTEREK ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2022, 5, 265-283. 100 + 010.48174/buaad.52.11
2018
4. ERGEN, H.; ÇAKIOĞLU, V. Türkiye’de yükseköğretimin genişlemesinin ekonomik yönleri. YÜKSEKÖĞRETİM DERGİSİ, 2018, 8, 207-233. 300 + 010.2399/yod.18.002
3. Ergen, H.; Çakıoğlu, V. Türkiye’de yükseköğretimin genişlemesinin ekonomik yönleri (1980–2016). YÜKSEKÖĞRETİM DERGİSİ, 2018, 8, 207-233. 300 + 0http://www.yuksekogretim.org/ozet_2018002009.asp
Publications_003.pdf
2017
2. ERGEN, H. Private returns to higher education in Turkey: an application in public education sector. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2017, 17, 161-172. 300 + 010.1080/09751122.2017.1305744
1. Ergen, H. Private Returns to Higher Education in Turkey: An Application in Public Education Sector. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2017, 17, 161-172. 300 + 0http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/09751122.2017.1305744
Publications_019.pdf
2022
2. ERGEN, H.; Çokkeser, F. Private schools in Turkey: Problems encountered by teachers. INTERNATİONAL INNOVATİVE EDUCATİON RESEARCHER, 2022, 2, 111-136. 100 + 0
2004
1. ERGEN, H. Türkiye de kamu eğitim harcamalarının ulusal ekonomideki payı. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2004, 4, 143-154. 100 + 0
2019
12. ERGEN, H.; ŞAHİN, E. Sınıf öğretmenlerinin Suriyeli öğrencilerin eğitimi ile ilgili yaşadıkları problemler. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, 16, 377-405. 200 + 0
11. Ergen, H.; Şahin, E. Sınıf öğretmenlerinin Suriyeli öğrencilerin eğitimi ile ilgili yaşadıkları problemler. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, 16, 377-405. 200 + 9https://dergipark.org.tr/tr/pub/mkusbed/issue/49680/589679
Publications_015.pdf
10. ERGEN, H.; ALTINER, T. Özel okullarda öğrenci başına devlet desteği konusunda öğretmen görüşleri. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 6, 70-87. 200 + 010.21666/muefd.531607
9. Ergen, H.; Altıner, T. Özel okullarda öğrenci başına devlet desteği konusunda öğretmen görüşleri. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 6, 70-87. 200 + 0https://dergipark.org.tr/en/pub/muefd/issue/49499/531607
Publications_014.pdf
2014
8. Güngör, G.; Ergen, H. Kamu Okullarının Sosyal Sermaye Düzeyleri ve Dezavantajlılıkları ile İlgili Değişkenler Arasındaki İlişki. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, 10, 65-75. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000039993
Publications_012.pdf
7. GÜNGÖR, G.; ERGEN, H. Kamu okullarının sosyal sermaye düzeyleri ve dezavantajlılıkları ile ilgili değişkenler arasındaki ilişki. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, 10, 65-75. 200 + 0
2013
6. Ergen, H. Türkiye’de Eğitimde Planlama Yaklaşımları ve Kullanılan Eğitim Göstergeleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 151-167. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/viewFile/1002000363/1002000296
Publications_009.pdf
5. ERGEN, H. Türkiye de eğitimde planlama yaklaşımları ve kullanılan eğitim göstergeleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 151-167. 200 + 0
2007
4. KAVAK, Y.; ERGEN, H. Türkiye de ilköğretime katılım ve okula gidemeyen çocuklar. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 2007, 35, 8-19. 200 + 0
3. Kavak, Y.; Ergen, H. Türkiye'de ilköğretime katılım ve okula gidemeyen çocuklar.. MİLLİ EĞİTİM, 2007, 35, 8-26. 200 + 2http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/173/173/01.pdf
Publications_008.pdf
1999
2. Ergen, H. Türkiye'de eğitimin ekonomik büyümeye katkısı. EKONOMİK YAKLAŞIM, 1999, 10, 21-52. 200 + 15http://ekonomikyaklasim.org/pdfs2/EYD_V10_N35_A02.pdf
Publications_007.pdf
1. ERGEN, H. Türkiye de eğitimin ekonomik büyümeye katkısı. EKONOMİK YAKLAŞIM, 1999, 10, 21-52. 200 + 0
2020
11. ER, A.; ERGEN, H. Erkek okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin yaşadığı mesleki sorunlar. IBAD SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2020, 5, 359-383. 100 + 010.21733/ibad.797966
10. Er, A.; Ergen, H. Erkek okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin yaşadığı mesleki sorunlar. IBAD SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2020, 2020, 359-383. 100 + 0https://dergipark.org.tr/en/pub/ibad/issue/56382/797966
Publications_018.pdf
2019
9. Ergen, H.; Günay, T. Okul öncesi öğretmenlerinin çalıştığı kurumlarda yaşadığı yönetsel sorunlarla ilgili görüşleri. UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019, 5, 63-89. 100 + 3https://dergipark.org.tr/en/pub/usakead/issue/50145/574042
Publications_016.pdf
8. Kovancı, M.; Ergen, H. İlkokul öğretmenlerinin örgütsel yabancılaşmalarının sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi. ÇAĞDAŞ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2019, 6, 94-111. 100 + 0https://dergipark.org.tr/en/pub/cybd/issue/49666/590422
Publications_017.pdf
7. KOVANCI, M.; ERGEN, H. İlkokul öğretmenlerinin örgütsel yabancılaşmalarının sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi. ÇAĞDAŞ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2019, 6, 94-111. 100 + 0
6. ERGEN, H.; GÜNAY, T. Okul öncesi öğretmenlerinin çalıştığı kurumlarda yaşadığı yönetsel sorunlar ile ilgili görüşleri. UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019, 5, 63-89. 100 + 0
2018
5. Ergen, H. Eğitim planlaması: geçmiş, gelecek ve Türkiye için doğurgular. ÖĞRETMEN DÜNYASI, 2018, 39, 17-20. 100 + 0http://idealonline.com.tr/IdealOnline/lookAtPublications/documentIngredient.xhtml?uId=9555&ioM=JournalIssue
Publications_004.pdf
2017
4. ERGEN, H.; İNCE, Ş. İlköğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizme İlişkin Görüşleri: Mersin Örneği. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 3, 37-57. 100 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/huner/article/view/5000204325
Publications_002.pdf
3. ERGEN, H.; EŞİYOK, İ. Okul müdürlerinin ders denetimi yapmasına ilişkin öğretmen görüşleri. ÇAĞDAŞ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 3, 2-19. 100 + 0
2. Ergen, H.; Eşiyok, İ. Okul Müdürlerinin Ders Denetimi Yapmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. ÇAĞDAŞ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 3, 2-19. 100 + 0http://www.cybd-jcas.com/dergi/cybd-jcass-2017-cilt-volume-3-sayi-issue-1-5
Publications_001.pdf
2002
1. Ergen, H. Türkiye'de kamu üniversitelerinde birim harcamalar ve vazgeçilen kazançlar. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ E-DERGİ, 2002, 1, 69-83. 100 + 0https://www.academia.edu/27659886/T%C3%BCrkiyede_kamu_%C3%BCniversitelerinde_birim_harcamalar_ve_vazge%C3%A7ilen_kazan%C3%A7lar_Unit_costs_and_forgone_earnings_at_public_universities_in_Turkey
Publications_005.pdf
2017
1. ERGEN, H.; İNCE, Ş. İlköğretim kurumlarında çalışan öğretmenlerin örgütsel sinizme ilişkin görüşleri: Mersin örneği. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 3, 37-57. 100 + 0
2018
1. ERGEN, H. Eğitim planlaması: geçmiş, gelecek ve Türkiye için doğurgular. ÖĞRETMEN DÜNYASI, 2018, 39, 17-20. 50 + 0
1. Olgun, M.; Ergen, H. Sağlık – Toplum – Bilim Akademik Araştırmalar Kitap – 9, ISBN: 978-605-7691-73-6, Paradigma Akademi / Mer-Ak Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 55 Sayfa, Türkçe, Çanakkale / Mersin, Türkiye, 2020. 125
https://www.paradigmaakademiyayinlari.com/6412/saglik-toplum-bilim-akademik-arastirmalar-kitap-9/
2. Ergen, H.; Çakıoğlu, V. Eğitime dönüş, ISBN: 978-605-64247-1-7, Eyuder Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 16 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 125
http://www.eyuder.org/yayinlar/egitimedonus.pdf
1. ÜLGEN, G.; TURGUT, O.; ERGEN, H.; UĞUR, Y. Beyin temelli öğrenme insan beyni ve öğretim arasında bağlantılar kurma, ISBN: 978-975-591-374-2, Nobel Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 210 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2002. 0
1. OLGUN, M.; ERGEN, H. Sağlık – Toplum – Bilim Akademik Araştırmalar Kitap – 9, ISBN: 978-605-7691-73-6, Paradigma Akademi / Mer-Ak Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 192 Sayfa, Türkçe, Çanakkale / Mersin, Türkiye, 2020. 0
1. KAVAK, Y.; EKİNCİ, C.; BADAVAN, Y.; ERGEN, H.; GÜNDOĞDU, M.; GÖKÇE, F. Structures of education and training systems in Europe Turkey 2009 10 edition, ISBN: ISBN No yok, European Commission, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 42 Sayfa, İngilizce, , Belçika, 2010. 0
1. Ergen, H. Eğitim Bilimine Giriş (Eğitimin Ekonomik Temelleri), ISBN: 975-00304-7-8, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 32 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2006. 250
http://lisansyayincilik.com.tr/?page=urundetay&id=153
2. Ergen, H. Orhan Özdemir’e armağan: 21. yüzyılda üniversitenin toplumsal işlevi, ISBN: 9786058155060, Akademisyen Yayınevi, Baskı Sayısı: 500, Baskı Adet Sayısı: 1, 21 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 250
https://www.akademisyen.com/orhan-oezdemir-e-armagan.html?gclid=EAIaIQobChMI8ZTiy6Ow3QIVAaqaCh0iRwrQEAQYAiABEgJPjPD_BwE
3. Kavak, Y.; Ergen, H.; Gökçe, F. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim sistemi: temel sorunlar ve çözüm önerileri, ISBN: 978-9944-5128-3-1, Türk Eğitim Derneği, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 42 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2007. 83
http://portal.ted.org.tr/genel/yayinlar/Turkiyede_Okul_Oncesi.pdf
4. Ergen, H. Eğitim Bilimine Giriş (Eğitimin Ekonomik Temelleri), ISBN: 978-605-5885-94-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 28 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 250
http://www.alternatifkitap.com/egitim-bilimine-giris-cevat-elma-kasim-kiroglu-pegem-a-yayincilik.html
1. Caine, R.; Caine, G. Beyin Temelli Öğrenme: insan beyni ve öğretim arasında bağlantılar kurma, ISBN: 975-591-374-2, Nobel Yayın, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 212 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2002. 150
http://www.nobelyayin.com/arama.asp?arama=beyin+temelli+%F6%F0renme
1. ERGEN, H. Eğitim bilimine giriş içinde ss 93 120, ISBN: 978-605-5885-94-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 348 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 0
2. ERGEN, H. Öğretmenlik mesleğine giriş, ISBN: 978-975-00277-6-0, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2005. 0
3. ERGEN, H. Orhan Özdemir’e armağan: 21. yüzyılda üniversitenin toplumsal işlevi, ISBN: 9786058155060, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 256 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
10. ÇakıoÄŸlu, V.; Ergen, H., OrtaöÄŸretime geçiÅŸ sistemine iliÅŸkin öÄŸretmen görüÅŸlerinin incelenmesi. 3. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 100
https://mersinsempozyumu.mersinakademi.com.tr/wp-content/uploads/2019/12/3.-MERS%C4%B0N-SEMPOZYUMU-2019-Bildiri-%C3%96zetleri-Kitab%C4%B1.pdf
9. Olgun, M.; Ergen, H., Üniversite adaylarının tercihlerine etki eden bazı faktörlerin incelenmesi. 3. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, 2019. 100
https://mersinsempozyumu.mersinakademi.com.tr/wp-content/uploads/2019/12/3.-MERS%C4%B0N-SEMPOZYUMU-2019-Bildiri-%C3%96zetleri-Kitab%C4%B1.pdf
8. Kovancı, M.; Ergen, H., İlkokul öÄŸretmenlerinin örgütsel yabancılaÅŸmalarının sosyo-demografik deÄŸiÅŸkenler açısından incelenmesi. 2. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019. 100
http://mersinsempozyumu.mersin.edu.tr/
7. Ergen, H.; Günay, T., Okul öncesi öÄŸretmenlerinin çalıştığı kurumlarda yaÅŸadığı yönetimle ilgili sorunlar ile ilgili görüÅŸleri. 2. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, 2019. 100
http://mersinsempozyumu.mersin.edu.tr/
6. Ergen, H.; Åžahin, E., Sınıf öÄŸretmenlerinin Suriyeli öÄŸrencilerin eÄŸitimi ile ilgili yaÅŸadıkları problemler. 1. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://mersinsempozyumu.mersin.edu.tr/
5. Ergen, H.; Altıner, T., Özel okul öÄŸrencilerine devlet desteÄŸi konusunda öÄŸretmen görüÅŸleri. 1. Uluslararsı Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://mersinsempozyumu.mersin.edu.tr/
4. ERGEN, H., Mersin'de ortaokul öÄŸrencileri arasında çocuk iÅŸgücüne katılım ve aile göç geçmiÅŸi. EYFOR8 Uluslarası EÄŸitim Yönetimi Forumu, 2017-10-19, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 100
http://www.eyfor.org
3. ERGEN, H.; ÇAKIOÄžLU, V., EÄŸitimde geçmiÅŸ ve gelecek: Türkiye’de ortalama ve beklenen eÄŸitim süreleri. EYFOR7 Uluslararası EÄŸitim Yönetimi Forumu, 2016-11-03, 2016-11-05, Girne / KKTC, Türkiye, 2016. 100
http://www.eyfor.org
2. ERGEN, H.; ÇAKIOÄžLU, V., Türkiye'de yükseköÄŸretimin geniÅŸlemesinin ekonomik yönleri. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, 2016. 100
http://www.ejercongress.org/
1. Ergen, H.; Kalkan, S.; Kılınç, E., Lise öÄŸretmenlerinin öz-deÄŸerlendirmelerine göre aşırı eÄŸitim ve yetersiz eÄŸitim düzeylerinin belirlenmesi. EYFOR6 EÄŸitim Yönetimi Forumu, 2015-11-05, 2015-11-07, Girne, KKTC, 2015. 100
http://www.eyfor.org/belge/eyfor6kitap.pdf
1. Eurybase: Türk Eğitim Sisteminin Örgütlenmesi, SANTEZ, Proje No: EURYBASE, 200000 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2010,Tamamlandı. 0
http://www.edac.eu/policies_desc.cfm?v_id=12
1. Milli Eğitim Bakanlığının Bütçesinin Kontrolü ve Bütçeye Dayalı Okul Eğitim Performansının İzlenmesi Projesi, TÜBİTAK, Proje No: TÜBİTAK 1007, 1500000 TL, Araştırmacı, 2010,Tamamlandı. 50
http://sgb.meb.gov.tr/ic_kontrol/e_performans_proje_onay.pdfhttp://
6. Vedat ÇakıoÄŸlu, OrtaöÄŸretime geçiÅŸ sistemine iliÅŸkin öÄŸretmen görüÅŸlerinin incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Menderes Kovancı, İlkokul öÄŸretmenlerinin örgütsel güven algıları ile örgütlerine yabancılaÅŸmaları arasındaki iliÅŸki, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Serpil Kalkan, EÄŸitim fakültesi öÄŸrencilerinin biliÅŸsel olmayan becerilerinin program tercihlerini belirlemedeki rolü, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Emin Kılınç, ÖÄŸretmen adaylarının mizah yaÅŸantıları ve eÄŸitimle ilgili görüÅŸleri: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi örneÄŸi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Gündüz Güngör, İlköÄŸretim okullarının öÄŸretmen görüÅŸlerine göre sosyal sermaye düzeyleri ve dezavantajlılıkları ile ilgili deÄŸiÅŸkenler arasındaki iliÅŸki (Mersin ili Mezitli ilçesi örneÄŸi)., EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Eylem Uzun Denli, Genel lise yönetici ve öÄŸretmenlerinin genel liselerin amaçlarının gerçekleÅŸme düzeyi hakkındaki görüÅŸleri (Mersin merkez ilçe örneÄŸi)., Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YARDIMCI EDİTÖR, ISSN : 1306-7850, 2005-06-01 - 2010-06-30. 500
1. EDUCATIONAL REVIEW , [ 2017 : 1 ] . 5
2. EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , [ 2014 : 1 ] [ 2013 : 1 ] [ 2012 : 1 ] [ 2011 : 1 ] . 20
3. EÄŸITIM VE BILIM , [ 2014 : 1 ] [ 2013 : 9 ] [ 2012 : 4 ] [ 2011 : 4 ] [ 2010 : 2 ] [ 2019 : 1 ] [ 2020 : 2 ] . 115
4. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2014 : 2 ] [ 2013 : 1 ] [ 2012 : 3 ] [ 2011 : 6 ] [ 2010 : 3 ] [ 2017 : 1 ] [ 2015 : 2 ] [ 2018 : 1 ] . 0
5. JOURNAL OF MARKETING FOR HIGHER EDUCATION , [ 2020 : 1 ] . 5
6. JOURNAL OF TEACHER EDUCATION AND EDUCATORS , [ 2016 : 1 ] [ 0 : 1 ] [ 2017 : 1 ] [ 2012 : 1 ] [ 2013 : 1 ] [ 2017 : 1 ] [ 2018 : 2 ] . 0
7. STUDIES IN HIGHER EDUCATION , [ 2017 : 1 ] . 5
8. UYK 2011 - ULUSLARARASı YüKSEKöÄŸRETIM KONGRESI: YENI YöNELIKLER VE SORUNLAR , [ 2011 : 2 ] . 0
1. EĞİTİM YÖNETİMİ , [ 2012 : 1 ] [ 2011 : 1 ] . 2
2. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2013 : 1 ] . 1
3. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
4. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] [ 2014 : 2 ] [ 2013 : 2 ] [ 2012 : 3 ] [ 2011 : 3 ] [ 2010 : 3 ] [ 2018 : 1 ] . 15
5. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
6. ÇAÄžDAÅž YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2018 : 2 ] [ 2019 : 1 ] . 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||||||||
|
|||||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||||||
|
|||||||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||||||
|
|||||||||||
H2020 Projesi | |||||||||||
|
|||||||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||||||
|
|||||||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||||||
|
|||||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||||||
|
|||||||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||||||
|
|||||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||||||
|
|||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||||||
|
|||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||||||
|
|||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||||||
|
|||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||||||
|
|||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||||||
|
|||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||||
|
|||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||||
|
|||||||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||||
|
|||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||||
|
|||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||||
|
|||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||||||
|
|||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||||||
|
|||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||||
|
|||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||||||
|
|||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||||
|
|||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||||
|
|||||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||||
|
|||||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||||||
|
|||||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
|||||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||||
|
|||||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||||
|
|||||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||||
|
|||||||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||||||
|
|||||||||||
Ulusal patent | |||||||||||
|
|||||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
|||||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||||
|
|||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||||
|
|||||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||||
|
|||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||||
|
|||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||||
|
|||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||||
|
|||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||||
|
|||||||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||||||
|
|||||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||||||
|
|||||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||||||
|
|||||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||||||
|
|||||||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||||||
|
|||||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||||||
|
|||||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||||
|
|||||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||||
|
|||||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||||
|
|||||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||||
|
|||||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||||||
|