Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İNGİLİZCE ÖÄžRETMENLİĞİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2008 |
YL | EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
DR. | EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ | ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2017 |
1. YükseköÄŸretimde Okul Terkinin DeÄŸerlendirilmesi Danışman: Dr. Ayhan AYDIN , EskiÅŸehir Osmangazi Üniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, EÄŸitim Yönetimi TeftiÅŸi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, EskiÅŸehir, Türkiye, .
Theses_002.pdf
1. İlköÄŸretim okulu öÄŸrencilerinin okula yönelik aidiyeti: ÖÄŸretmen- öÄŸrenci iliÅŸkisi, akran iliÅŸkisi ve aile katılımının rolü. Danışman: Dr. Sıdıka GİZİR, Mersin Üniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, EÄŸitim Yönetimi TeftiÅŸi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .
Theses_001.pdf
2022
3. ŞAHİN, E.; USLU GÜLŞEN, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-. 1000 + 010.1016/j.paid.2022.111709
2017
2. USLU, F.; GİZİR, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82. 0 + 010.12738/estp.2017.1.0104
2015
1. Cakmak, E.; Isci, S.; Uslu, F.; Oztekin, O.; Danısman, S.; Karadag, E. Overview of the Dissertation Process within the Framework of Flow Theory: A Qualitative Study. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE , 2015, 15, 607-620. 0 + 0http://dx.doi.org/10.12738/estp.2015.3.2606
Publications_001.pdf
2016
2. AYDIN, A.; UYSAL, S.; USLU, F.; TEKEL , E. Bazı Değişkenler Açısından Türk Öğrencilerin PISA 2012 Matematik Performansları. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2016, 46, 331-342. 0 + 0http://dx.doi.org/10.9761/JASSS3331
Publications_003.pdf
2013
1. INANDI, Y.; TUNC, B.; USLU, F. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Kariyer Engelleri İle İş Doyumları Arasındaki İlişki. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , 2013, 3, 219-238. 0 + 0Publications_004.pdf
2022
1. USLU GÜLŞEN, F.; GİZİR, S.; AYDIN, A. Dropout from Higher Education in Turkey: A Qualitative Study. YUKSEKOGRETİM DERGİSİ, 2022, 12, 39-50. 100 + 010.2399/yod.21.587615
1. USLU GÜLŞEN, F.; ŞAHİN, E. Basic psychological needs, academic self-efficacy, self-leadership, career adaptability, and life-satisfaction: Data-set from Turkish university students. DATA İN BRİEF, 2022, 40, 1-5. 100 + 010.1016/j.dib.2022.107834
2. ŞAHİN, E.; USLU GÜLŞEN, F. Clance Impostor Phenomenon Scale (CIPS): Adaptation and Validation in Turkish University Students. PSYCHO-EDUCATİONAL RESEARCH REVİEWS, 2022, 11, 270-282. 100 + 010.52963/PERR_Biruni_V11.N1.17
2021
1. USLU GÜLŞEN, F.; Çelik, Ö. Secondary School Teachers’ Effective School Perception: The Role of School Culture and Teacher Empowerment. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 332-344. 100 + 010.29329/ijpe.2021.375.21
1. USLU , F.; OKLAY, E. Leadership and Organizational Outcomes Meta-Analysis of Empirical Studies, ISBN: ISBN 978-3-319-14907-3, Springer International Publishing Switzerland 2015, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 275 Sayfa, İngilizce, Eskişehir, Türkiye, 2015. 250
2. Oklay, E.; Uslu, F. Leadership and Organisational Outcomes Meta-Analaysis of Empirical Studies, ISBN: ISBN 978-3-319-14908-0, Springer International Publishing Switzerland 2015, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 275 Sayfa, İngilizce, Eskişehir, Türkiye, 2015. 250
2. Uslu GülÅŸen, F., Ortaokul ÖÄŸretmenlerinin Etkili Okul Algısı: Okul Kültürü ve Okul PaydaÅŸlarını Yetkilendirmenin Rolü. EJER CONGRESS, 2020-09-10, 2020-09-13, EskiÅŸehir, Türkiye, 2020. 100
1. Uslu, F., PISA 2015 Sonuçlarının ÖÄŸrencilerin Okula Aidiyet Puanları Açısından KarşılaÅŸtırılması. 8. Uluslararası EÄŸitim Yönetimi Forumu , 2018-05-19, 2018-05-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, E-ISSN : 1305-5429, 2021-07-04 - Devam ediyor. 1000
1. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
2. KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | EBD-161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD 541 | Okul GeliÅŸtirme ve Etkili Okul | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | TEYD 516 | Okul GeliÅŸtirme ve Etkili Okul | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | MBD011 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBS005 | EÄŸitim Antropolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | MBD008 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD008 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD011 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | TEYD 503 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | EYD513 | EÄŸitim Örgütlerinde Liderlik | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | MBS005 | EÄŸitim Antropolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | EBD-161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD 541 | Okul GeliÅŸtirme ve Etkili Okul | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | MBS005 | EÄŸitim Antropolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | MBD001 | EÄŸitime GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Bahar | EBD-332 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||
|
|||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|