Dr. Öğr. Üyesi Fatma Uslu Gülşen
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi C Blok Kat:3
Telefon
:
+90--
Dahili
:
OLUŞTURMA
:
2018-05-24 13:17:16
DÜZENLEME
:
2024-01-05 13:32:30
PUAN
:
5702
YABANCI DİL
:
İngilizce, İleri , Diğer, 93.75
Researcher ID
Scopus ID
h-index
2
Scholar ID
Publons ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2008
YL EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2012
DR. EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ 2017
Doktora Tezi

1. Yükseköğretimde Okul Terkinin Değerlendirilmesi Danışman: Dr. Ayhan AYDIN , Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, .

Theses_002.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. İlköğretim okulu öğrencilerinin okula yönelik aidiyeti: Öğretmen- öğrenci ilişkisi, akran ilişkisi ve aile katılımının rolü. Danışman: Dr. Sıdıka GİZİR, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .

Theses_001.pdf

Uluslararası - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2013
1. İNANDI, Y.; TUNÇ, B.; USLU GÜLŞEN, F. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ KARİYER ENGELLERİ VE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ:ULUSLARARASI E-DERGİ, 2013, 3, 220-235. 0 + 0
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 2000
2023
5. USLU GÜLŞEN, F.; ŞAHİN, E. Gender difference in the relationship between academic self‐efficacy, personal growth initiative, and engagement among Turkish undergraduates: A multigroup modeling. WİLEY, 2023, 60, 3840-3857. 1000 + 0
10.1002/pits.22952

2022
4. ŞAHİN, E.; USLU GÜLŞEN, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-111709. 1000 + 0
10.1016/j.paid.2022.111709

2017
3. USLU, F.; GİZİR, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82. 0 + 0
10.12738/estp.2017.1.0104

2015
2. ÇAKMAK, E.; İŞÇİ, S.; USLU, F.; ÖZTEKİN, Ö.; DANİŞMAN, Ş.; KARADAĞ, E. Overview of the Dissertation Process within the Framework of Flow Theory A Qualitative Study. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE, 2015, 15, 607-620. 0 + 0
10.12738/estp.2015.3.2606

1. Cakmak, E.; Isci, S.; Uslu, F.; Oztekin, O.; Danısman, S.; Karadag, E. Overview of the Dissertation Process within the Framework of Flow Theory: A Qualitative Study. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE , 2015, 15, 607-620. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.12738/estp.2015.3.2606

Publications_001.pdf

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 0
2016
2. AYDIN, A.; UYSAL, S.; USLU, F.; TEKEL , E. Bazı Değişkenler Açısından Türk Öğrencilerin PISA 2012 Matematik Performansları. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2016, 46, 331-342. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.9761/JASSS3331

Publications_003.pdf

2013
1. INANDI, Y.; TUNC, B.; USLU, F. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Kariyer Engelleri İle İş Doyumları Arasındaki İlişki. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , 2013, 3, 219-238. 0 + 0
Publications_004.pdf

Uluslararası - Diğer 100
2022
1. USLU GÜLŞEN, F.; GİZİR, S.; AYDIN, A. Dropout from Higher Education in Turkey: A Qualitative Study. YUKSEKOGRETİM DERGİSİ, 2022, 12, 39-50. 100 + 0
10.2399/yod.21.587615

Uluslararası - Alan endexleri 50
1. USLU GÜLŞEN, F.; ŞAHİN, E. Basic psychological needs, academic self-efficacy, self-leadership, career adaptability, and life-satisfaction: Data-set from Turkish university students. DATA IN BRIEF, 2022, 40, 1-5. 50 + 0
10.1016/j.dib.2022.107834

Uluslararası - Journals Indexed in Eric 200
2. ŞAHİN, E.; USLU GÜLŞEN, F. Clance Impostor Phenomenon Scale (CIPS): Adaptation and Validation in Turkish University Students. PSYCHO-EDUCATİONAL RESEARCH REVİEWS, 2022, 11, 270-282. 100 + 0
10.52963/PERR_Biruni_V11.N1.17

2021
1. USLU GÜLŞEN, F.; Çelik, Ö. Secondary School Teachers’ Effective School Perception: The Role of School Culture and Teacher Empowerment. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 332-344. 100 + 0
10.29329/ijpe.2021.375.21

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 400
2023
2. gülseven taner, S.; USLU GÜLŞEN, F. High School Administrators’ Views about Work-Private Life Balance. E-KAFKAS EGİTİM ARASTİRMALARİ DERGİSİ, 2023, 10, 414-431. 200 + 0
10.30900/kafkasegt.1263983

2022
1. gülseven taner, S.; USLU GÜLŞEN, F. TC MEB ÖĞRETMEN ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK GÜNCELLEMESİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. MİLİ EĞİTİM DERGİSİ, 2022, 51, 2513-2532. 200 + 0
10.37669/milliegitim.890673

Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 500
1. Oklay, E.; Uslu, F. Leadership and Organisational Outcomes Meta-Analaysis of Empirical Studies, ISBN: ISBN 978-3-319-14908-0, Springer International Publishing Switzerland 2015, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 275 Sayfa, İngilizce, Eskişehir, Türkiye, 2015. 250
2. USLU , F.; OKLAY, E. Leadership and Organizational Outcomes Meta-Analysis of Empirical Studies, ISBN: ISBN 978-3-319-14907-3, Springer International Publishing Switzerland 2015, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 275 Sayfa, İngilizce, Eskişehir, Türkiye, 2015. 250
Uluslararası - Özet - Sözlü 400

5. USLU GÜLŞEN, F.; Akgün, F., PISA 2018 Öğrenci Refahı Raporu Sonuçlarının Etkili Okul Değişkenleri Arasında Yer Alan Aile Katılımı, Okula Aidiyet ve Öğretmen Desteği Açısından Karşılaştırılması. VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2021-07-07, , , Türkiye, . 100

4. USLU GÜLŞEN, F., PISA 2015 SONUÇLARININ ÖĞRENCİLERİN OKULA AİDİYET PUANLARI AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI . EYFOR VII, ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 2017-10-19, , ANKARA, Türkiye, . 100

3. Uslu Gülşen, F., Ortaokul Öğretmenlerinin Etkili Okul Algısı: Okul Kültürü ve Okul Paydaşlarını Yetkilendirmenin Rolü. EJER CONGRESS, 2020-09-10, 2020-09-13, Eskişehir, Türkiye, 2020. 100

2. Uslu Gülşen, F., Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarısı: Okul Algısı ve Okula Aidiyetin Rolü. 3. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-10-31, 2019-11-02, , , . 100

1. Uslu, F., PISA 2015 Sonuçlarının Öğrencilerin Okula Aidiyet Puanları Açısından Karşılaştırılması. 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , 2018-05-19, 2018-05-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0

Ulusal - Özet - Sözlü 50

1. USLU GÜLŞEN, F., The Effect of Sense of School Belonging on Academic Achievement: A Meta-Analytic Review. X th International Eurasian Educational Research Congress, 2023-06-08, , ANKARA, Türkiye, . 50

Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 2
1. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
2. KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
Detay
Uslu gülşen, F.; şahin, E. Gender difference in the relationship between academic self‐efficacy, personal growth initiative, and engagement among Turkish undergraduates: A multigroup modeling. WİLEY, 2023, 60, 3840-3857.
10.1002/pits.22952
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
Detay
Gülseven taner, S.; Uslu gülşen, F. High School Administrators’ Views about Work-Private Life Balance. E-KAFKAS EGİTİM ARASTİRMALARİ DERGİSİ, 2023, 10, 414-431.
10.30900/kafkasegt.1263983
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Uslu gülşen, F.; şahin, E. Basic psychological needs, academic self-efficacy, self-leadership, career adaptability, and life-satisfaction: Data-set from Turkish university students. DATA IN BRIEF, 2022, 40, 1-5,
10.1016/j.dib.2022.107834

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 6
şahin, E.; Uslu gülşen, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-111709,
10.1016/j.paid.2022.111709

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 4
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
çakmak, E.; Işçi, S.; Uslu, F.; öztekin, .; Danişman, .; Karadağ, E. Overview of the Dissertation Process within the Framework of Flow Theory A Qualitative Study. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE, 2015, 15, 607-620,
10.12738/estp.2015.3.2606

Yazar Sayısı: 6, Atıf Sayısı: 1
Uslu gülşen, F.; çelik, . Secondary School Teachers’ Effective School Perception: The Role of School Culture and Teacher Empowerment. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 332-344,
10.29329/ijpe.2021.375.21

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 4
şahin, E.; Uslu gülşen, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-111709,
10.1016/j.paid.2022.111709

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Uslu gülşen, F.; şahin, E. Basic psychological needs, academic self-efficacy, self-leadership, career adaptability, and life-satisfaction: Data-set from Turkish university students. DATA IN BRIEF, 2022, 40, 1-5,
10.1016/j.dib.2022.107834

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Uslu gülşen, F.; çelik, . Secondary School Teachers’ Effective School Perception: The Role of School Culture and Teacher Empowerment. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 332-344,
10.29329/ijpe.2021.375.21

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 4
şahin, E.; Uslu gülşen, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-111709,
10.1016/j.paid.2022.111709

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Uslu gülşen, F.; şahin, E. Gender difference in the relationship between academic self‐efficacy, personal growth initiative, and engagement among Turkish undergraduates: A multigroup modeling. WİLEY, 2023, 60, 3840-3857,
10.1002/pits.22952

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Inandı, Y.; Tunç, B.; Uslu gülşen, F. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ KARİYER ENGELLERİ VE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ:ULUSLARARASI E-DERGİ, 2013, 3, 220-235,
Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 2
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Detay
Uslu gülşen, F.; çelik, . Secondary School Teachers’ Effective School Perception: The Role of School Culture and Teacher Empowerment. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 332-344,
10.29329/ijpe.2021.375.21

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl