Dr. ÖÄŸr. Üyesi Fatma Uslu GülÅŸen

Birim
:
EÄŸitim Fakültesi / EÄŸitim Yönetimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Çukurova Üniversitesi Proje GeliÅŸtirme Ve Koordinasyon Birimi Dış İliÅŸkiler Binası Kat.1 Kapı No.11
Telefon
:
+90--
Dahili
:
OLUÅžTURMA
:
2018-05-24 13:17:16
DÜZENLEME
:
2022-06-20 09:34:17
PUAN
:
4002
YABANCI DİL
:
İngilizce, İleri , Diğer, 93.75
Researcher ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İNGİLİZCE ÖÄžRETMENLİĞİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2008
YL EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2012
DR. EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ 2017
Doktora Tezi

1. YükseköÄŸretimde Okul Terkinin DeÄŸerlendirilmesi Danışman: Dr. Ayhan AYDIN , EskiÅŸehir Osmangazi Üniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, EÄŸitim Yönetimi TeftiÅŸi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, EskiÅŸehir, Türkiye, .

Theses_002.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. İlköÄŸretim okulu öÄŸrencilerinin okula yönelik aidiyeti: ÖÄŸretmen- öÄŸrenci iliÅŸkisi, akran iliÅŸkisi ve aile katılımının rolü. Danışman: Dr. Sıdıka GİZİR, Mersin Üniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, EÄŸitim Yönetimi TeftiÅŸi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .

Theses_001.pdf

Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 1000
2022
3. ŞAHİN, E.; USLU GÜLŞEN, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-. 1000 + 0
10.1016/j.paid.2022.111709

2017
2. USLU, F.; GİZİR, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82. 0 + 0
10.12738/estp.2017.1.0104

2015
1. Cakmak, E.; Isci, S.; Uslu, F.; Oztekin, O.; Danısman, S.; Karadag, E. Overview of the Dissertation Process within the Framework of Flow Theory: A Qualitative Study. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE , 2015, 15, 607-620. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.12738/estp.2015.3.2606

Publications_001.pdf

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 0
2016
2. AYDIN, A.; UYSAL, S.; USLU, F.; TEKEL , E. Bazı Değişkenler Açısından Türk Öğrencilerin PISA 2012 Matematik Performansları. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2016, 46, 331-342. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.9761/JASSS3331

Publications_003.pdf

2013
1. INANDI, Y.; TUNC, B.; USLU, F. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Kariyer Engelleri İle İş Doyumları Arasındaki İlişki. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMA DERGİSİ , 2013, 3, 219-238. 0 + 0
Publications_004.pdf

Uluslararası - Diğer 100
2022
1. USLU GÜLŞEN, F.; GİZİR, S.; AYDIN, A. Dropout from Higher Education in Turkey: A Qualitative Study. YUKSEKOGRETİM DERGİSİ, 2022, 12, 39-50. 100 + 0
10.2399/yod.21.587615

Uluslararası - Alan endexleri 100
1. USLU GÜLŞEN, F.; ŞAHİN, E. Basic psychological needs, academic self-efficacy, self-leadership, career adaptability, and life-satisfaction: Data-set from Turkish university students. DATA İN BRİEF, 2022, 40, 1-5. 100 + 0
10.1016/j.dib.2022.107834

Uluslararası - Journals Indexed in Eric 200
2. ŞAHİN, E.; USLU GÜLŞEN, F. Clance Impostor Phenomenon Scale (CIPS): Adaptation and Validation in Turkish University Students. PSYCHO-EDUCATİONAL RESEARCH REVİEWS, 2022, 11, 270-282. 100 + 0
10.52963/PERR_Biruni_V11.N1.17

2021
1. USLU GÜLŞEN, F.; Çelik, Ö. Secondary School Teachers’ Effective School Perception: The Role of School Culture and Teacher Empowerment. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 332-344. 100 + 0
10.29329/ijpe.2021.375.21

Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 500
1. USLU , F.; OKLAY, E. Leadership and Organizational Outcomes Meta-Analysis of Empirical Studies, ISBN: ISBN 978-3-319-14907-3, Springer International Publishing Switzerland 2015, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 275 Sayfa, İngilizce, Eskişehir, Türkiye, 2015. 250
2. Oklay, E.; Uslu, F. Leadership and Organisational Outcomes Meta-Analaysis of Empirical Studies, ISBN: ISBN 978-3-319-14908-0, Springer International Publishing Switzerland 2015, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 275 Sayfa, İngilizce, Eskişehir, Türkiye, 2015. 250
Uluslararası - Özet - Sözlü 100

2. Uslu GülÅŸen, F., Ortaokul ÖÄŸretmenlerinin Etkili Okul Algısı: Okul Kültürü ve Okul PaydaÅŸlarını Yetkilendirmenin Rolü. EJER CONGRESS, 2020-09-10, 2020-09-13, EskiÅŸehir, Türkiye, 2020. 100

1. Uslu, F., PISA 2015 Sonuçlarının ÖÄŸrencilerin Okula Aidiyet Puanları Açısından KarşılaÅŸtırılması. 8. Uluslararası EÄŸitim Yönetimi Forumu , 2018-05-19, 2018-05-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0

Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 2
1. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
2. KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz EBD-161 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz EBD331 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Güz EBD331 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Güz EBD331 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 2-0-2
Güz EYD 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz EYD 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz EYD 541 Okul GeliÅŸtirme ve Etkili Okul EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan 3-0-3
Güz TEYD 516 Okul GeliÅŸtirme ve Etkili Okul EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan 3-0-3
Güz MBD011 Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Güz MBS005 EÄŸitim Antropolojisi EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli 2-0-2
Güz MBD008 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Güz MBD008 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Güz MBD011 Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD432 Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Bahar EBD432 Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Bahar TEYD 503 EÄŸitim Yönetimi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan 3-0-3
Bahar EYD 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar EYD 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar EYD513 EÄŸitim Örgütlerinde Liderlik EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar Dönem Projesi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 4-0-4
Bahar PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar MBS005 EÄŸitim Antropolojisi EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli 2-0-2
Bahar PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz EBD331 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 2-0-2
Güz EBD-161 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz EBD331 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Güz EBD331 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Güz EBD331 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Güz EYD 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz EYD 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz EYD 541 Okul GeliÅŸtirme ve Etkili Okul EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Lisan 3-0-3
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz MBS005 EÄŸitim Antropolojisi EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Seçmeli 2-0-2
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz MBD001 EÄŸitime GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD432 Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Bahar EBD-332 Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 2-0-2
Bahar PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Yaz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 06 Sınıf Yönetimi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
Detay
şahin, E.; Uslu gülşen, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-.
10.1016/j.paid.2022.111709
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Detay
Uslu gülşen, F.; şahin, E. Basic psychological needs, academic self-efficacy, self-leadership, career adaptability, and life-satisfaction: Data-set from Turkish university students. DATA İN BRİEF, 2022, 40, 1-5.
10.1016/j.dib.2022.107834
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
Detay
şahin, E.; Uslu gülşen, F. Clance Impostor Phenomenon Scale (CIPS): Adaptation and Validation in Turkish University Students. PSYCHO-EDUCATİONAL RESEARCH REVİEWS, 2022, 11, 270-282.
10.52963/PERR_Biruni_V11.N1.17
Uslu gülşen, F.; Gizir, S.; Aydın, A. Dropout from Higher Education in Turkey: A Qualitative Study. YUKSEKOGRETİM DERGİSİ, 2022, 12, 39-50.
10.2399/yod.21.587615
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 10
şahin, E.; Uslu gülşen, F. The mediating role of self‑leadership in the relationship between basic psychological needs satisfaction, academic self-efficacy and career adaptability of Turkish undergraduates when life satisfaction is controlled. PERSONALİTY AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2022, 195, 111709-,
10.1016/j.paid.2022.111709

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 3
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Uslu gülÅŸen, F.; çelik, Ã. Secondary School Teachers’ Effective School Perception: The Role of School Culture and Teacher Empowerment. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 332-344,
10.29329/ijpe.2021.375.21

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 3
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Detay
Uslu, F.; Gizir, S. School Belonging of Adolescents The Role of Teacher Student Relationships Peer Relationships and Family Involvement. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 63-82,
10.12738/estp.2017.1.0104

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl