Dr. ÖÄŸr. Üyesi GAMZE BİREL

Birim
:
EÄŸitim Fakültesi / Matematik EÄŸitimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi YeniÅŸehir Kampüsü 33160 YeniÅŸehir/ Mersin
Telefon
:
+90--
Dahili
:
42080
Faks
:
+90-324-3412823
E-MAIL
:
gamzekurt@mersin.edu.tr
OLUÅžTURMA
:
2016-06-14 13:50:48
DÜZENLEME
:
2020-04-19 02:21:26
PUAN
:
5912
YABANCI DİL
:
İngilizce, , YDS, 81.25000
İngilizce, Çok iyi, YÖKDİL, 90
Researcher ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İLKÖÄžRETİM MATEMATİK ÖÄžRETMENLİĞİ ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2003
YÜKSEK LİSANS İLKÖÄžRETİM FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2009
DOKTORA İLKÖÄžRETİM EĞİTİMİ ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2016
Doktora Tezi

1. İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenliÄŸi Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi GeliÅŸimleri: Bir MikroöÄŸretim Ders AraÅŸtırması Danışman: Dr. Erdinç ÇakıroÄŸlu, Orta DoÄŸu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Matematik EÄŸitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2016.

Yüksek Lisans Tezi

1. Öğretmen Yetiştiricilerinin Bakış Açılarının İncelenmesi: 1982, 1998 ve 2006 Öğretmen Eğitimi Reformları Danışman: Dr. Çiğdem Haser, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2009.

Theses_001.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAÅžTIRMA GÖREVLİSİ ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2007-10-19 - 2016-05-23
ÖÄžRETİM GÖREVLİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-06-03 - 2018-02-01
DR. ÖÄžR. ÜYESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2018-02-01 - Devam ediyor
Uluslararası - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2020
3. Önel, F.; dalkılınç, f.; Özel, N.; Deniz, Ş.; Balkaya, T.; KURT BİREL, G. Ortaokul Matematik Öğretmenleri Ölçme-Değerlendirmeyi Nasıl Yapıyor? Bir Durum Çalışması. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 1448-1459. 0 + 0
https://doi.org/10.24106/kefdergi.4113

Publications_008.pdf

2. KURT, G.; COŞKUNTUNCEL, O. Assessment of Elementary Mathematics Teachers’ Probability Content Knowledge in terms of Different Meanings of Probability. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, 2020, 11, 706-732. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.16949/turkbilmat.728122

Publications_007.pdf

2017
1. KURT BİREL, G. The Investigation of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Subject Matter Knowledge About Probability. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 348-362. 0 + 6
http://dx.doi.org/10.17860/mersinefd.306023

Publications_005.pdf

Uluslararası - Alan endexleri 200
2022
3. DENİZ, Ş.; KURT, G. Investigation of Mathematical Modeling Processes of Middle School Students in Model-Eliciting Activities (MEAs): A STEM Approach. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH (PER), 2022, 9, 150-177. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.17275/per.22.34.9.2

Publications_009.pdf

2. Deniz, Ş.; KURT, G. Investigation of Mathematical Modeling Processes of Middle School Students in Model-Eliciting Activities (MEAs): A STEM Approach. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 150-177. 100 + 0
10.17275/per.22.34.9.2

2020
1. KURT BİREL, G.; Deniz, Ş.; Önel, F. Analysis of Primary School Teachers Knowledge of Geometry. LNTERNATİONAL ELECTRONİC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATİON, 2020, 12, 303-309. 0 + 0
10.26822/iejee.2020459459

Publications_006.pdf

Uluslararası - Endekste taranmıyor 0
2017
1. KURT BİREL, G. Matematik eğitimi araştırmaları bağlamında yeni bir yaklaşım: Ders imecesi. STUDİES İN EDUCATİONAL RESEARCH AND DEVELOPMEN, 2017, 1, 60-82. 0 + 0
Ulusal - DiÄŸer 0
2017
1. Kurt Birel, G. Matematik eğitimi araştırmaları bağlamında yeni bir yaklaşım: Ders imecesi. STUDİES İN EDUCATİONAL RESEARCH AND DEVELOPMENT, 2017, 1, 60-82. 0 + 0
Publications_003.pdf

Uluslararası - Diğer Kitap Yazma 500
1. Kurt, G. Teacher Educators' Perspectives in Turkish Teacher Education Context: Changes in 1982, 1998 and 2006, ISBN: 3838319834, LAP Lambert Academic Publishing , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 50, 148 Sayfa, İngilizce, Berlin, Türkiye, 2010. 500
Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 500
1. KURT BİREL, G.; Önel, F. Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV, ISBN: 9786258299724, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 250 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 1160

5. BİREL, G.; Önel, F.; Dalkılınç, F.; Özel, N.; Aritürk, O.; Deniz, Åž.; Balkaya, T., Sınıf ÖÄŸretmenlerinin Matematik ÖÄŸretimi Becerilerinin GeliÅŸtirilmesi: Bir Tasarım AraÅŸtırması.. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu (TürkBilmat 2019, 26-28 Eylül 2019, 2019-09-26, 2019-09-28, İzmir, Türkiye, . 160

4. BİREL, G., Young children’s informal statistical inference experiences through constructing a pictograph. Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019-02-05, 2019-02-10, Utrecht, Hollanda, . 200

3. BİREL, G.; ÇAKIROÄžLU, E., Preservice Mathematics Teachers’s TPACK Development in Statistics Teaching: A Microteaching Lesson Study. 10th International Conference on Teaching Statistics, 2018-07-08, 2018-07-13, Kyoto, Japonya, . 200

2. Kurt, G., The investigation of understanding of preservice elementary mathematics teachers about data displays",. Ninth Congress of European Research in Mathematics Education, 2015-02-04, 2015-02-08, Prague, Çek Cumhuriyeti, 2015. 200

Scientific_Meetings_001.pdf

1. Kurt, G., The investigation of content knowledge of preservice elementary mathematics teachers about probability.. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, 2014. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 340

6. Önel, F.; Dalkılınç, F.; Özel, N.; Deniz, Åž.; Balkaya, T.; BİREL, G., Ortaokul matematik öÄŸretmenleri ölçme deÄŸerlendirmeyi nasıl yapıyor? Bir durum çalışması.. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu (TürkBilmat 2019, 26-28 Eylül 2019, 2019-09-26, 2019-09-28, İzmir, Türkiye, . 40

5. KURT BİREL, G.; ÇAKIROĞLU, E., PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS' TPACK DEVELOPMENT IN STATISTICS TEACHING: A MICROTEACHING LESSON STUDY. 10th International Conference on Teaching Statistics (ICOTS), 2018-07-08, 2018-07-13, Kyoto, Japonya, 2018. 0

http://iase-web.org/Conference_Proceedings.php?p=ICOTS_10_2018

4. BİREL, G., The Analysis of Probabilistic and Statistical Thinking of Young Children. 27. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100

3. Kurt Birel, G., An Investigation of statistical content in middle grade mathematics textbooks in Turkey. 6. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Konferansı, 2017-05-04, 2017-05-06, Girne, KKTC, 2017. 0

Scientific_Meetings_002.pdf

2. Kurt, G.; Akyüz, D., Content Knowledge of Preservice Mathematics Teachers About Measures of Central Tendency. International Society of Educational Research, 2014-10-29, 2014-12-02, NevÅŸehir, Türkiye, 2014. 100

1. Kurt, G.; Haser, Ç., A study of mathematics teacher education reforms in Turkey: Rationales, needs, and structures. The European Conference on Educational Research 2009, 2009-09-25, 2009-09-30, Vienna, Avusturya, 2009. 100

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 100

1. Kurt, G., An Investigation of teacher education issues in Turkey regarding the perspectives of teacher educators. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 2010-11-11, 2010-11-13, Antalya, Türkiye, 2010. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 300

7. BİREL, G.; GÖK, G.; YILMAZ, S., Okul Öncesinde Arılar ve TozlaÅŸmanın Stem EtkinliÄŸi ile ÖÄŸretimi: Bir ÖÄŸretim Deneyi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50

6. YILMAZ, Z.; AÅžIK, G.; BİREL, G., EÄŸitim Bilimleri Alanında ÖÄŸrenim Gören Yüksek Lisans ÖÄŸrencilerinin İstatistiÄŸe Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi - UFBMEK2018, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50

5. Balkaya, T.; BİREL, G., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin Sütun GrafiÄŸi ile İlgili İstatistiksel Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50

4. BİREL, G.; GÖK, G.; YILMAZ, S., Okul Öncesinde Arılar ve TozlaÅŸmanın STEM EtkinliÄŸi ile ÖÄŸretimi: Bir ÖÄŸretim Deneyi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50

3. Kurt Birel, G.; CoÅŸkuntuncel, O., Ortaokul Matematik ÖÄŸretmeni Adaylarının Olasılık Alan Bilgilerinin DeÄŸerlendirilmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu-3, 2017-05-17, 2017-05-19, Afyon, Türkiye, 2017. 0

Scientific_Meetings_003.pdf

2. BİREL, G.; CoÅŸkuntuncel, O., Ortaokul Matematik ÖÄŸretmeni Adaylarının Olasılık Alan Bilgilerinin DeÄŸerlendirilmesi. Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu, 2017-05-17, 2017-05-19, Afyon, Türkiye, 2017. 50

http://www.bilmat.org/turkbilmat_2017/

1. Kurt, G.; Haser, Ç., Türkiye’de öÄŸretmen yetiÅŸtirme reformları üzerine inceleme: Gerekçeler, ihtiyaçlar ve reform yapıları. 18. EÄŸitim Bilimleri Kurultayı, 2009-11-01, 2009-11-03, İzmir, Türkiye, 2009. 50

Ulusal - Yürütücü 100

1. Ortaokul Öğrencilerinin Model Oluşturma Etkinlikleri (MOE) Aracılığıyla STEM Eğitiminde Matematiksel Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi, BAP, Proje No: 2019-3-TP2-3736, 3750 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100

Ulusal - Araştırmacı 0

1. Ortaokul Öğrencilerinin Model Oluşturma Etkinlikleri (MOE) Aracılığıyla STEM Eğitiminde Matematiksel Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi, Araştırma Projesi, Proje No: , 3750 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 0

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 400

2. Åžule Deniz, ORTAOKUL ÖÄžRENCİLERİNİN MODEL OLUÅžTURMA ETKİNLİKLERİ (MOE) ARACILIÄžIYLA STEM EĞİTİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

1. TuÄŸçe Balkaya, ORTAOKUL ÖÄžRENCİLERİNİN TINKERPLOTS YAZILIMI İLE İSTATİSTİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz SEP303 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz İMS001 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP315 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-4-3
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz SEP303 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz İMS007 Matematik ÖÄŸretiminde Etkinlik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz İMA307 Geometri ve Ölçme ÖÄŸretimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 3-0-3
Güz MÖP 542 Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP 516 Matematik EÄŸitiminde Güncel So EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar MÖP406 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-6-5
Bahar İMS001 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar GKZ008 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-2-2
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-2-2
Bahar EBD422 Kavram ÖÄŸretimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Bahar Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Bahar MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar MÖP 542 Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Bahar MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-4-3
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz İMS007 Matematik ÖÄŸretiminde Etkinlik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz İMS003 İlkokul Matematik ÖÄŸretimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz İMS001 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP315 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz İMS001 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP 516 Matematik EÄŸitiminde Güncel So EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Güz Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar EBD422 Kavram ÖÄŸretimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Bahar MÖP406 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-6-5
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-2-2
Bahar MÖP 542 Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Bahar MÖP 516 Matematik EÄŸitiminde Güncel So EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Bahar MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz İMA101 MatematiÄŸin Temelleri I EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP315 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-4-3
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz MÖP 542 Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Güz MÖP 519 Matematik EÄŸitimi AraÅŸtırmalar EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( 3-0-3
Güz MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF102 Temel Matematik II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Bahar SNF102 Temel Matematik II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar MÖP406 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-6-5
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-2-2
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz MÖP213 Matematik EÄŸitiminde Problem Ç EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP213 Matematik EÄŸitiminde Problem Ç EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP315 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-4-3
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz SNF101 Temel Matematik I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Yaz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OÖP206 Matematik EÄŸitimi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-2-2
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik EÄŸitim EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 2-2-3
Bahar OÖP206 Matematik EÄŸitimi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 3-0-3
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik EÄŸitim EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar MÖP406 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-6-5
Bahar SNF308 Matematik ÖÄŸretimi II EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz FEN409 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 1-4-3
Güz EBD161 ( Mb ) EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP415 Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP315 Bilgisayar Destekli Matematik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP213 Matematik EÄŸitiminde Problem Ç EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz MÖP213 Matematik EÄŸitiminde Problem Ç EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-0-2
Güz SNF307 Matematik ÖÄŸretimi I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Detay
Deniz, Å.; Kurt, G. Investigation of Mathematical Modeling Processes of Middle School Students in Model-Eliciting Activities (MEAs): A STEM Approach. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH (PER), 2022, 9, 150-177.
http://dx.doi.org/10.17275/per.22.34.9.2
Deniz, Å.; Kurt, G. Investigation of Mathematical Modeling Processes of Middle School Students in Model-Eliciting Activities (MEAs): A STEM Approach. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 150-177.
10.17275/per.22.34.9.2
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Detay
Kurt birel, G.; önel, F. Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV, ISBN: 9786258299724, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 250 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Detay
Kurt birel, G.; önel, F. Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV, ISBN: 9786258299724, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 250 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl