İngilizce, Çok iyi, YÖKDİL, 90
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İLKÖÄžRETİM MATEMATİK ÖÄžRETMENLİĞİ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
YÜKSEK LİSANS | İLKÖÄžRETİM FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
DOKTORA | İLKÖÄžRETİM EĞİTİMİ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2016 |
1. İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenliÄŸi Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi GeliÅŸimleri: Bir MikroöÄŸretim Ders AraÅŸtırması Danışman: Dr. Erdinç ÇakıroÄŸlu, Orta DoÄŸu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Matematik EÄŸitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2016.
1. Öğretmen Yetiştiricilerinin Bakış Açılarının İncelenmesi: 1982, 1998 ve 2006 Öğretmen Eğitimi Reformları Danışman: Dr. Çiğdem Haser, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2009.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLİSİ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2007-10-19 - 2016-05-23 |
ÖÄžRETİM GÖREVLİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-06-03 - 2018-02-01 |
DR. ÖÄžR. ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-02-01 - Devam ediyor |
2020
3. Önel, F.; dalkılınç, f.; Özel, N.; Deniz, Ş.; Balkaya, T.; KURT BİREL, G. Ortaokul Matematik Öğretmenleri Ölçme-Değerlendirmeyi Nasıl Yapıyor? Bir Durum Çalışması. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 1448-1459. 0 + 0https://doi.org/10.24106/kefdergi.4113
Publications_008.pdf
2. KURT, G.; COŞKUNTUNCEL, O. Assessment of Elementary Mathematics Teachers’ Probability Content Knowledge in terms of Different Meanings of Probability. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, 2020, 11, 706-732. 0 + 0http://dx.doi.org/10.16949/turkbilmat.728122
Publications_007.pdf
2017
1. KURT BİREL, G. The Investigation of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Subject Matter Knowledge About Probability. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 348-362. 0 + 6http://dx.doi.org/10.17860/mersinefd.306023
Publications_005.pdf
2022
3. DENİZ, Ş.; KURT, G. Investigation of Mathematical Modeling Processes of Middle School Students in Model-Eliciting Activities (MEAs): A STEM Approach. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH (PER), 2022, 9, 150-177. 100 + 0http://dx.doi.org/10.17275/per.22.34.9.2
Publications_009.pdf
2. Deniz, Ş.; KURT, G. Investigation of Mathematical Modeling Processes of Middle School Students in Model-Eliciting Activities (MEAs): A STEM Approach. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 150-177. 100 + 010.17275/per.22.34.9.2
2020
1. KURT BİREL, G.; Deniz, Ş.; Önel, F. Analysis of Primary School Teachers Knowledge of Geometry. LNTERNATİONAL ELECTRONİC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATİON, 2020, 12, 303-309. 0 + 010.26822/iejee.2020459459
Publications_006.pdf
2017
1. KURT BİREL, G. Matematik eğitimi araştırmaları bağlamında yeni bir yaklaşım: Ders imecesi. STUDİES İN EDUCATİONAL RESEARCH AND DEVELOPMEN, 2017, 1, 60-82. 0 + 0
2017
1. Kurt Birel, G. Matematik eğitimi araştırmaları bağlamında yeni bir yaklaşım: Ders imecesi. STUDİES İN EDUCATİONAL RESEARCH AND DEVELOPMENT, 2017, 1, 60-82. 0 + 0Publications_003.pdf
1. Kurt, G. Teacher Educators' Perspectives in Turkish Teacher Education Context: Changes in 1982, 1998 and 2006, ISBN: 3838319834, LAP Lambert Academic Publishing , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 50, 148 Sayfa, İngilizce, Berlin, Türkiye, 2010. 500
1. KURT BİREL, G.; Önel, F. Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV, ISBN: 9786258299724, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 250 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
5. BİREL, G.; Önel, F.; Dalkılınç, F.; Özel, N.; Aritürk, O.; Deniz, Åž.; Balkaya, T., Sınıf ÖÄŸretmenlerinin Matematik ÖÄŸretimi Becerilerinin GeliÅŸtirilmesi: Bir Tasarım AraÅŸtırması.. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu (TürkBilmat 2019, 26-28 Eylül 2019, 2019-09-26, 2019-09-28, İzmir, Türkiye, . 160
4. BİREL, G., Young children’s informal statistical inference experiences through constructing a pictograph. Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019-02-05, 2019-02-10, Utrecht, Hollanda, . 200
3. BİREL, G.; ÇAKIROÄžLU, E., Preservice Mathematics Teachers’s TPACK Development in Statistics Teaching: A Microteaching Lesson Study. 10th International Conference on Teaching Statistics, 2018-07-08, 2018-07-13, Kyoto, Japonya, . 200
2. Kurt, G., The investigation of understanding of preservice elementary mathematics teachers about data displays",. Ninth Congress of European Research in Mathematics Education, 2015-02-04, 2015-02-08, Prague, Çek Cumhuriyeti, 2015. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
1. Kurt, G., The investigation of content knowledge of preservice elementary mathematics teachers about probability.. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, 2014. 200
6. Önel, F.; Dalkılınç, F.; Özel, N.; Deniz, Åž.; Balkaya, T.; BİREL, G., Ortaokul matematik öÄŸretmenleri ölçme deÄŸerlendirmeyi nasıl yapıyor? Bir durum çalışması.. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu (TürkBilmat 2019, 26-28 Eylül 2019, 2019-09-26, 2019-09-28, İzmir, Türkiye, . 40
5. KURT BİREL, G.; ÇAKIROĞLU, E., PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS' TPACK DEVELOPMENT IN STATISTICS TEACHING: A MICROTEACHING LESSON STUDY. 10th International Conference on Teaching Statistics (ICOTS), 2018-07-08, 2018-07-13, Kyoto, Japonya, 2018. 0
http://iase-web.org/Conference_Proceedings.php?p=ICOTS_10_2018
4. BİREL, G., The Analysis of Probabilistic and Statistical Thinking of Young Children. 27. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
3. Kurt Birel, G., An Investigation of statistical content in middle grade mathematics textbooks in Turkey. 6. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Konferansı, 2017-05-04, 2017-05-06, Girne, KKTC, 2017. 0
Scientific_Meetings_002.pdf
2. Kurt, G.; Akyüz, D., Content Knowledge of Preservice Mathematics Teachers About Measures of Central Tendency. International Society of Educational Research, 2014-10-29, 2014-12-02, NevÅŸehir, Türkiye, 2014. 100
1. Kurt, G.; Haser, Ç., A study of mathematics teacher education reforms in Turkey: Rationales, needs, and structures. The European Conference on Educational Research 2009, 2009-09-25, 2009-09-30, Vienna, Avusturya, 2009. 100
1. Kurt, G., An Investigation of teacher education issues in Turkey regarding the perspectives of teacher educators. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 2010-11-11, 2010-11-13, Antalya, Türkiye, 2010. 100
7. BİREL, G.; GÖK, G.; YILMAZ, S., Okul Öncesinde Arılar ve TozlaÅŸmanın Stem EtkinliÄŸi ile ÖÄŸretimi: Bir ÖÄŸretim Deneyi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50
6. YILMAZ, Z.; AÅžIK, G.; BİREL, G., EÄŸitim Bilimleri Alanında ÖÄŸrenim Gören Yüksek Lisans ÖÄŸrencilerinin İstatistiÄŸe Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi - UFBMEK2018, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50
5. Balkaya, T.; BİREL, G., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin Sütun GrafiÄŸi ile İlgili İstatistiksel Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50
4. BİREL, G.; GÖK, G.; YILMAZ, S., Okul Öncesinde Arılar ve TozlaÅŸmanın STEM EtkinliÄŸi ile ÖÄŸretimi: Bir ÖÄŸretim Deneyi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50
3. Kurt Birel, G.; CoÅŸkuntuncel, O., Ortaokul Matematik ÖÄŸretmeni Adaylarının Olasılık Alan Bilgilerinin DeÄŸerlendirilmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu-3, 2017-05-17, 2017-05-19, Afyon, Türkiye, 2017. 0
Scientific_Meetings_003.pdf
2. BİREL, G.; CoÅŸkuntuncel, O., Ortaokul Matematik ÖÄŸretmeni Adaylarının Olasılık Alan Bilgilerinin DeÄŸerlendirilmesi. Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu, 2017-05-17, 2017-05-19, Afyon, Türkiye, 2017. 50
http://www.bilmat.org/turkbilmat_2017/
1. Kurt, G.; Haser, Ç., Türkiye’de öÄŸretmen yetiÅŸtirme reformları üzerine inceleme: Gerekçeler, ihtiyaçlar ve reform yapıları. 18. EÄŸitim Bilimleri Kurultayı, 2009-11-01, 2009-11-03, İzmir, Türkiye, 2009. 50
1. Ortaokul Öğrencilerinin Model Oluşturma Etkinlikleri (MOE) Aracılığıyla STEM Eğitiminde Matematiksel Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi, BAP, Proje No: 2019-3-TP2-3736, 3750 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. Ortaokul Öğrencilerinin Model Oluşturma Etkinlikleri (MOE) Aracılığıyla STEM Eğitiminde Matematiksel Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi, Araştırma Projesi, Proje No: , 3750 TL, Araştırmacı, Devam ediyor... 0
2. Åžule Deniz, ORTAOKUL ÖÄžRENCİLERİNİN MODEL OLUÅžTURMA ETKİNLİKLERİ (MOE) ARACILIÄžIYLA STEM EĞİTİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
1. TuÄŸçe Balkaya, ORTAOKUL ÖÄžRENCİLERİNİN TINKERPLOTS YAZILIMI İLE İSTATİSTİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
1. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 2 ] . 2
4. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
5. PEGEGOG PEGEM EĞİTİM ÖÄžRETİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | SEP303 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | İMS001 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP315 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | SEP303 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | İMS007 | Matematik ÖÄŸretiminde Etkinlik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMA307 | Geometri ve Ölçme ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP 542 | Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 516 | Matematik EÄŸitiminde Güncel So | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP406 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-6-5 |
Bahar | İMS001 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-2-2 |
Bahar | EBD422 | Kavram ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Bahar | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 542 | Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-4-3 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | İMS007 | Matematik ÖÄŸretiminde Etkinlik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMS003 | İlkokul Matematik ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMS001 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP315 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMS001 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 516 | Matematik EÄŸitiminde Güncel So | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Güz | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD422 | Kavram ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP406 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP 542 | Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | MÖP 516 | Matematik EÄŸitiminde Güncel So | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | İMA101 | MatematiÄŸin Temelleri I | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP315 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | MÖP 542 | Matematik EÄŸitiminde Nitel Ara | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Güz | MÖP 519 | Matematik EÄŸitimi AraÅŸtırmalar | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | İlköÄŸretim Matematik EÄŸitimi ( | 3-0-3 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF102 | Temel Matematik II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | SNF102 | Temel Matematik II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | MÖP406 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-2-2 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP213 | Matematik EÄŸitiminde Problem Ç | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP213 | Matematik EÄŸitiminde Problem Ç | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP315 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | SNF101 | Temel Matematik I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Yaz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP206 | Matematik EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ206 | Okulöncesinde Matematik EÄŸitim | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP206 | Matematik EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ206 | Okulöncesinde Matematik EÄŸitim | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | MÖP406 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-6-5 |
Bahar | SNF308 | Matematik ÖÄŸretimi II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | FEN409 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 1-4-3 |
Güz | EBD161 | ( Mb ) EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP415 | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP315 | Bilgisayar Destekli Matematik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP213 | Matematik EÄŸitiminde Problem Ç | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP213 | Matematik EÄŸitiminde Problem Ç | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-0-2 |
Güz | SNF307 | Matematik ÖÄŸretimi I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||
|
|||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|