Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İLKÖÄžRETİM FEN BİLGİSİ ÖÄžRETMENLİĞİ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
YÜKSEK LİSANS | İLKÖÄžRETİM | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2010 |
DOKTORA | OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2014 |
1. Çocuklarin epistemolojik görüşlerinin ve öğrenme stillerinin Öklidyen geometrisinde modellenmesi Danışman: Dr. Nefise Semra Erkan, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2014.
http://www.openaccess.hacettepe.edu.tr/">http://www.openaccess.hacettepe.edu.tr/
1. Öğretmen adaylarının temel astronomi konularında bilgi seviyeleri ile bilimin doğası ve astronomi öz-yeterlilikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi Danışman: Dr. Sedat Uçar, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2010.
http://libratez.cu.edu.tr/">http://libratez.cu.edu.tr/
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARÅž. GÖR. | HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ | 2010-02-09 - 2010-09-10 |
ARÅž. GÖR. | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2010-09-15 - 2014-12-22 |
DR. ÖÄžR. ÜYESİ | HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ | 2015-09-01 - 2020-07-03 |
DR. ÖÄžR. ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2020-07-09 - Devam ediyor |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-05-31 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
DOÇ. DR. | DEKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-10-21 - Devam ediyor |
DR. ÖÄžR. ÜYESİ | BÖLÜM BAÅžKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-03-14 - Devam ediyor |
DOÇ. DR. | ALAN EDİTÖRÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ | 2021-03-01 - Devam ediyor |
DR. ÖÄžR. ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-01-17 - Devam ediyor |
MÜDÜR V. | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ | 2016-03-14 - 2020-05-01 |
2023
4. GÜNEŞ, G. Personal play identity and the fundamental elements in its development process. CURRENT PSYCHOLOGY, 2023, 42, 7038-7048. 1000 + 010.1007/s12144-021-02058-y
2022
3. SAY, F.; GÜNEŞ, G.; BATI, K. Forest schools in Turkey in times of COVID-19. THE JOURNAL OF ENVİRONMENTAL EDUCATİON, 2022, 53, 340-354. 1000 + 010.1080/00958964.2022.2132463
2. GÜNEŞ, G. Is the digitalization of play technological mutation or digital evolution?. EARLY CHİLD DEVELOPMENT AND CARE, 2022, 192, 638-652. 1000 + 010.1080/03004430.2020.1787402
2020
1. GÜNEŞ, G.; ŞAHİN, V. Preschoolers’ Thoughts on the Concept of Time. THE JOURNAL OF GENETİC PSYCHOLOGY, 2020, 181, 293-317. 1000 + 010.1080/00221325.2020.1753645
Publications_001.pdf
2018
2. TAŞDAN BERKSOY, A.; GÜNEŞ, G. Children’s epistemological views according to their learning centre preferences. EDUCATİON 3-13, 2018, 46, 802-813. 100 + 010.1080/03004279.2017.1365094
1. GÜNEŞ, G.; ŞAHİN, V. The algorithm of mathematical modelling for learning styles of pre-school children. INFORMA UK LİMİTED, 2018, 47, 277-292. 100 + 010.1080/03004279.2018.1430844
5. GÜNEŞ, G.; BATI, K. Development of a scale on scientific epistemological views and investigation of epistemological views of prospective teachers. INTERNATİONAL JOURNAL OF RESEARCH İN EDUCATİON AND SCİENCE (IJRES), 2018, 4, 391-408. 100 + 010.21890/ijres.409299
4. BATI, K.; YETİŞİR, M.; ÇALIŞKAN, İ.; GÜNEŞ, G.; SAÇAN GÜL, E. Teaching the concept of time A steam-based program on computational thinking in science education. COGENT EDUCATİON, 2018, 5, 1-16. 60 + 010.1080/2331186X.2018.1507306
2017
3. GÜNEŞ, G.; BATI, K.; KATRANCI, M. An examination of the epistemological views and learning styles of pre-service teachers. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2017, 13, 112-128. 100 + 0
2. GÜNEŞ, G.; TUĞRUL, B. Is chess just a game, or is it a mirror that reflects the child s inner world?. INTERNATİONAL JOURNAL OF RESEARCH İN EDUCATİON AND SCİENCE (IJRES), 2017, 3, 438-451. 100 + 010.21890/ijres.327902
2016
1. GÜNEŞ, G.; GÜNEŞ, G.; AKMAN, B. Children’s drawings and descriptions of their Ideal schools: A case study from Turkey. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2016, 12, 121-133. 100 + 0
2018
1. GÜNEŞ, G.; ŞAHİN, V.; TAŞDAN BERKSOY, A.; ERKAN, N. Mathematical modeling of preschool children’s epistemological views. CRİTİCAL QUESTİONS İN EDUCATİON, 2018, 9, 117-136. 95 + 0
2022
10. GÜNEŞ, G.; TORAN, M. Challenges of COVID-19: Preschool Teachers Views and Experiences During the Quarantine. YAŞADIKÇA EĞİTİM, 2022, 36, 146-161. 200 + 010.33308/26674874.2022361367
2020
9. GÜNEŞ, G.; TUĞRUL, B.; DEMİR ÖZTÜRK, E. Oyun algısı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlikçalışması. ERKEN ÇOCUKLUK ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2020, 4, 29-51. 200 + 010.24130/eccd-jecs.1967202041147
2019
8. BATI, K.; YETİŞİR, M.; GÜNEŞ, G. A Comparative Analysis of the Effect of Students Affective Characteristics on Their Science Performance between Countries Based on PISA 2015 Data. HACETTEPE UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON, 2019, 34, 999-1014. 200 + 010.16986/HUJE.2019050025
2018
7. KAYA, G.; AÇAR, D.; GÜNEŞ, G. 0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2018, 31, 167-187. 200 + 010.30794/pausbed.414802
6. GÜNEŞ, G. Okul öncesi aday öğretmenlerin öğrenme stillerinin matematiksel algoritmaya dayalı olarak modellenmesi. ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 51, 77-103. 200 + 010.30964/auebfd.405853
5. GÜNEŞ, G. Okul öncesi fen ve doğa eğitimi araştırmalarına ilişkin bir tarama çalışması: Türkiye örneği. ERKEN ÇOCUKLUK ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2018, 2, 33-67. 200 + 010.24130/eccd jecs.196720182150
2017
4. GÜNEŞ, G.; BATI, K.; AÇAR, D.; KAYA, G. Hakkâri Üniversitesi öğrencilerinin bilimin doğası ve epistemolojik görüşlerinin incelenmesi. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 19, 133-151. 190 + 0
3. AÇAR, D.; KAYA, G.; GÜNEŞ, G. Özel gereksinimli bireyler hakkındaki görüşlere ilişkin metafor çalışması. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 16, 935-944. 200 + 010.17755/esosder.284397
2. GÜNEŞ, G. Çocukların epistemolojik görüşlerinin incelenmesi. YUZUNCİ YİL UNİVERSİTESİ EGİTİM FAKULTESİ DERGİSİ, 2017, 14, 434-457. 200 + 010.23891/efdyyu.2017.17
1. GÜNEŞ, G.; ERKAN, N. Okul öncesi dönem çocuklarının öğrenme stillerinin incelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 13-24. 200 + 010.17860/mersinefd.305746
2014
2. TUĞRUL, B.; ERTÜRK KARA, H.; ÖZEN ALTINKAYNAK, Ş.; GÜNEŞ, G. Oyunun üç kuşaktaki değişimi. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2014, , 1-16. 65 + 010.9761/JASSS2388
2012
1. TUĞRUL, B.; GÜNEŞ, G.; TOKUÇ, H.; BOZ, M. Merak öğrenmeyi başlatır. ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ AKADEMİK, 2012, 1, 20-31. 85 + 0
2013
1. GÜNEŞ, G. Küçük astronomlar. ÇOLUK ÇOCUK DERGİSİ, 2013, , 56-58. 50 + 0
1. Güneş, G. Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, ISBN: 978-625-7582-14-8, Pegem Akademi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 310 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 3000
2. Güneş, G. Bölüm adı: Erken Çocuklukta Bilim Eğitiminin Genetik Kodları, Kitap Adı: Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar II, ISBN: 9786257676809, Pegem Akademi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 392 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
1. GÜNEŞ, G. Medya Okuryazarlığı Eğitimi, ISBN: 978-625-427-698-9, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 267 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. GÜNEŞ, G. Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar II, ISBN: 9786257676809, Pegem Akademi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 392 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
3. GÜNEŞ, G. Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, ISBN: 978-625-7582-14-8, Pegem Akademi Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 311 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
4. OKUTAN, N.; TEPELİ, K.; TUĞRUL, B.; GÜNEŞ, G. Contemporary perspectives and research on early childhood education, ISBN: ISBN (10): 1-4438-5712-2, ISBN (13): 978-1-4438-5712-3, Newcastle, UK: Cambridge Scholar Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 416 Sayfa, İngilizce, Cambridge, İngiltere / Birleşik Krallık, 2012. 0
9. GÜNEÅž, G., COVID-19 Pandemisinin çocuk saÄŸlığı üzerindeki etkileri. VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 2020-09-10, 2020-09-13, EskiÅŸehir, Türkiye, . 200
8. GÜNEÅž, G.; ERKAN, N., Preschool children’s epistemological views and epistemological views model at Euclidean geometry. New Year’s Academic Conference on Social Sciences and Humanities, 2015-12-30, 2015-12-31, Prag, Çek Cumhuriyeti, . 200
7. GüneÅŸ, G.; Erkan, S., Preschool children’s epistemological views and epistemological views model at Euclidean geometry. New Year’s Academic Conference on Social Sciences and Humanities, 2015-12-30, 2015-12-31, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2015. 200
6. Uludağ, G.; Güneş, G.; Tuğrul, B.; Erkan, S.; Tokuç, H., Small astronomers. 5th World Conference on Educational Sciences (WCES), 2013-02-05, 2013-02-08, Rome, İtalya, 2013. 160
5. TUĞRUL, B.; UYSAL, H.; GÜNEŞ, G.; OKUTAN, N., Picture of the creativity. 5th World Conference on Educational Sciences (WCES),, 2013-02-05, 2013-02-08, Roma, İtalya, . 150
4. ULUDAĞ, G.; GÜNEŞ, G.; TUĞRUL, B.; ERKAN, N.; TOKUÇ, H., Small astronomers. 5th World Conference on Educational Sciences (WCES), 2013-02-05, 2013-02-08, Roma, İtalya, . 160
3. Tuğrul, B.; Uysal, H.; Güneş, G.; Okutan, Ş., Picture of the creativity. 5th World Conference on Educational Sciences (WCES), 2013-02-05, 2013-02-08, Rome, İtalya, 2013. 150
2. Güneş, G.; Tuğrul, B., A play tens of teachers and hundreds of their ideas about child who doesn't play. Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER2012), 2012-02-08, 2012-02-10, Kıbrıs, KKTC, 2012. 200
1. GÜNEŞ, G.; TUĞRUL, B., A play tens of teachers and hundreds of their ideas about child who doesn t play. Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER-2012), 2012-02-08, 2012-02-10, Girne, KKTC, . 200
16. SAY, F.; GÜNEÅž, G., YaÅŸam Boyu ÖÄŸrenmenin Temel EÄŸitim Üzerine Yansımalarının Lisansüstü Tezler BaÄŸlamında İncelenmesi. ISASEC 2022 III. Uluslararası EÄŸitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2022-05-20, , Konya, Türkiye, . 100
15. TuÄŸrul, B.; GüneÅŸ, G.; DoÄŸan, H., Perception and play behavior in BB (baby boomer) generation.. 6th International Early Childhood Education Congress, 2019-10-02, 2019-10-05, Kars, Türkiye, 2019. 100
14. TUÄžRUL, B.; GÜNEÅž, G.; DOÄžAN, H., Play perception and play behavior In BB (Baby Boomer) generation. 6th International Early Childhood Education Congress, 2019-10-02, 2019-10-05, Kars, Türkiye, . 100
13. GüneÅŸ, G., Prospective preschool teachers’ epistemic cognitive development. 2nd International Congress on Multidisciplinary Studies, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, 2018. 100
12. GüneÅŸ, G.; İdin, Åž., Prospective teachers’ epistemological views and thoughts on science. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2018-04-28, 2018-05-01, MuÄŸla, Türkiye, 2018. 100
11. GÜNEÅž, G.; ÅžAHİN, İ., Prospective teachers’ epistemological views and thoughts on science. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2018-04-28, 2018-05-01, Marmaris, Türkiye, . 100
10. GüneÅŸ, G.; TuÄŸrul, B., Childrens’ chess analogies. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2017-05-18, 2017-05-21, Aydın, Türkiye, 2017. 100
9. GÜNEÅž, G.; TUÄžRUL, B., Childrens’ chess analogies. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2017-05-18, 2017-05-21, Aydın, Türkiye, . 100
8. GÜNEŞ, G.; TUĞRUL, B.; ERTÜRK, G.; ÖZEN ALTINKAYNAK, Ş., Play in three generations. 39th Annual Conference of The Association for the Study of Play (TASP), 2013-03-06, 2013-03-09, Newark / Delaware, Amerika Birleşik Devletleri, . 95
7. GÜNEŞ, G.; TUĞRUL, B.; TEMİZ, N.; AKKOYUNLU, B., Play is condemned into the televisions and computers. 39th Annual Conference of The Association for the Study of Play (TASP), 2013-03-06, 2013-03-09, Newark / Delaware, Amerika Birleşik Devletleri, . 95
6. Güneş, G.; Tuğrul, B.; Ertürk, G.; Altınkaynak, Ş., Play in three generations. 39th Annual Conference of The Association for the Study of Play (TASP), 2013-03-06, 2013-03-09, Newada, Amerika Birleşik Devletleri, 2013. 95
5. Güneş, G.; Tuğrul, B., Play is condemned into the televisions and computers. 39th Annual Conference of The Association for the Study of Play (TASP), 2013-03-06, 2013-03-09, Newada, Amerika Birleşik Devletleri, 2013. 100
4. Okutan, Åž.; Tepeli, K.; TuÄŸrul, B.; GüneÅŸ, G., Studying the effect of pre-school education mixed and isolated age groups. 3rd International Congress on Early Childhood Education, 2012-09-12, 2012-09-15, Adana, Türkiye, 2012. 65
3. OKUTAN, N.; TEPELİ, K.; TUÄžRUL, B.; GÜNEÅž, G., Studying the effect of pre-school education mixed and isolated age groups. 3rd International Congress on Early Childhood Education, 2012-09-12, 2012-09-15, Adana, Türkiye, . 65
2. GÜNEŞ, G.; Öz, C.; TUĞRUL, B., The game of kings is in the service of children- Chess. 26th ICCP World Play Conference, 2012-06-17, 2012-06-20, Tallinn, Estonya, . 100
1. Güneş, G.; Öz, C.; Tuğrul, B., The game of kings is in the service of children-Chess.. 26th ICCP World Play Conference, 2012-06-17, 2012-06-20, Tallinn, Estonya, 2012. 100
3. GÜNEÅž, G.; ERKAN, N., Okul öncesi çocuklarının öÄŸrenme stillerinin cinsiyet deÄŸiÅŸkenine göre incelenmesi. II. Eurasian Educational Research Congress/2. Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi (EJERCongress 2015), 2015-06-08, 2015-06-10, Ankara, Türkiye, . 100
2. GÜNEÅž, G.; BATI, K.; DEDEOÄžLU, H., Bologna sürecinde bir ölçek geliÅŸtirme çalışması Mesleki yetkinlik envanteri. VI. Uluslararası Türkiye EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2014-06-05, 2014-06-08, Ankara, Türkiye, . 100
1. GüneÅŸ, G.; Batı, K.; DedeoÄŸlu, H., Bologna sürecinde bir ölçek geliÅŸtirme çalışması Mesleki yetkinlik envanteri. VI. Uluslararası Türkiye EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2014-06-05, 2014-06-08, Ankara, Türkiye, 2014. 100
2. GÜNEÅž, G., Prospective preschool teachers’ epistemic cognitive development. 2nd International Congress on Multidisciplinary Studies, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, . 50
1. AÇAR, D.; KAYA, G.; GÜNEÅž, G.; BATI, K., Lisans ve ön-lisans öÄŸrencilerinin bilimin doÄŸası ve bilimsel epistemolojik görüÅŸlerinin incelenmesi: Hakkari Üniversitesi örneÄŸi. Al-Farabi 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2017-05-11, 2017-05-14, Gaziantep, Türkiye, . 37
2. Disiplinler Arası Bakış Açısıyla Çocuklar İçin Felsefe Pedagojisini ve Uygulamaları, TÜBİTAK, Proje No: , 7070 TL, Yürütücü, 2022,Tamamlandı. 100
1. Hakkari Üniversitesi Lisans ve Ön-lisans Öğrencilerinin Bilimin Doğası ve Epistemolojik Görüşlerinin İncelenmesi, BAP, Proje No: , 3000 TL, Yürütücü, 2017,Tamamlandı. 100
1. DUVARIN ARKASINDAKİ ÖĞRENME BAHÇELERİ, TÜBİTAK, Proje No: , EUR, Uzman, 2022,Tamamlandı. 0
1. Eğitim Fakültesi Öğrenci Gelişimi İzleme Otomasyon Sistemi, BAP, Proje No: , 6667 TL, Araştırmacı, 2015,Tamamlandı. 50
1. Okul Öncesi Öğretmen Adayları İçin Bilimsel İçerik Üretme Sürecinde Etik Eğitimi, TÜBİTAK, Proje No: , 9255 TL, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi), 2022,Tamamlandı. 0
1. CEREN ERTEN, OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ SOSYAL DAVRANIÅž GELİŞİMLERİNDE FARKINDALIK UYGULAMALARININ ETKİSİ, DiÄŸer, DiÄŸer, Tamamlandı. 200
1. MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI, MERSIN UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 1306-7850, 2021-04-01 - Devam ediyor. 0
2. HAKKARI UNIVERSITESI, DOGU ANADOLU SOSYAL BILIMLERDE EGILIMLER DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2564-7202, 2017-04-13 - 2020-07-03. 0
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , EDİTÖR, ISSN : 1306-7850, E-ISSN : 1306-7850, 2021-03-14 - Devam ediyor. 1000
2. HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, HAKKARİ REVİEW , EDİTÖR, E-ISSN : 2822-2989, 2017-04-13 - Devam ediyor. 0
1. COGENT EDUCATION , [ 2016 : 1 ] . 0
2. SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION , [ 2019 : 1 ] . 5
3. THE ASİA-PACFC EDUCATON RESEARCHER (TAPE) , [ 2015 : 1 ] . 5
1. İLKÖÄžRETİM ONLİNE , [ 2015 : 1 ] . 1
2. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] . 1
1. TÜBİTAK, , , Türkiye. 0
2. TÜBİTAK, , , Türkiye. 0
3. TÜBİTAK, , , Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | OÖÖ211 | Okul Öncesinde Müzik EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ401 | Okuma Yazmaya Hazırlık | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | OÖP301 | Beden EÄŸitimi ve Oyun ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Güz | OÖP303 | Müzik EÄŸitimi I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ211 | Okul Öncesinde Müzik EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-4-3 |
Güz | EBD341 | Erken Çocukluk EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OEB305 | Erken Çocuklukta ÖÄŸrenme Yakla | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | OÖE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi EÄŸitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | OÖE 514 | Çoklu Zeka Teorisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi EÄŸitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | Bilimsel Etik | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | GKS011 | Medya Okuryazarlığı | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) | 2-0-2 |
Güz | GKS020 | Orman Okulu Pedagojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | |||||||
|
||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||||
|
||||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||||
|
||||||||
H2020 Projesi | ||||||||
|
||||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||
|
||||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||
|
||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||
|
||||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||||||
|
||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||
|
||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||
|
||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||
|
||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||
|
||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||
|
||||||||
Ulusal patent | ||||||||
|
||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||
|
||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||
|
||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||
|
||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||
|
||||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||
|
||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||
|
||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||||||
|
||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||||||
|
||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||
|
||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||
|
||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||
|
||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||
|
||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||
|