İngilizce, D, YDS, 63.76
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
YÜKSEK LİSANS | ÖZEL EĞİTİM | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2014 |
DOKTORA | ÖZEL EĞİTİM | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2021 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ENGELSİZ YAŞAM BİRİMİ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-02-09 - 2021-02-09 |
KOORDİNATÖR | ENGELSİZ YAŞAM BİRİMİ KOORDİNATÖRÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-02-09 - 2021-02-09 |
ENGELLİ ÖĞRENCİ BİRİM ÜYESİ | ENGELLİ ÖĞRENCİ BİRİMİ | 2018-02-09 - 2021-02-09 |
2018
2. Yazıcı, T.; BOYRAZ, G. Özel Gereksinimli Çocukların Müziksel İletişim Boyutlarının İncelenmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES İN SPECİAL EDUCATİON, 2018, 1, 46-65. 100 + 0https://dergipark.org.tr/ijnase/issue/42139/506964
Publications_002.pdf
2016
1. Arslantekin, B.; Akın, U.; BOYRAZ, G. ZİHİNSEL YETERSİZLİKTEN ETKİLENEN ÖĞRENCİLER İÇİN HAZIRLANMIŞ MATEMATİK KİTAPLARININ, KAVRAMLARA YÖNELİK YAPILAN ETKİNLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. INES JOURNAL, 2016, 9, 233-20. 100 + 0http://file:///C:/Users/win7/Desktop/Akademik%20%C3%87al%C4%B1%C5%9Fmalar%C4%B1n%20Belgeleri/MAKALEM%C4%B0Z%20%C4%B0NES.pdf
Publications_001.pdf
2019
3. BOYRAZ, G.; YAZICI, T. TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK YAPILMIŞMÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. AVRASYA ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2019, 10, 59-67. 100 + 0http://dx.doi.org/10.17740/eas.eus.2019-V10-05
2. ÇELEBİOĞLU, O.; YAZICI, T.; BOYRAZ, G. GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARI. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES SOCİAL SCİENCES JOURNAL, 2019, , 19-27. 100 + 0http://doi.org/10.17740/eas.soc.2019.V26-02
1. BOYRAZ, G.; YAZICI, T. TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK YAPILMIŞ MÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ∗. AVRASYA BİLİMLER AKADEMİSİ AVRASYA ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2019, 10, 59-67. 100 + 0http://eurasian.eurasianacademy.org/?sayfa=dergiayrintino=899icerik=turkiyede-ozel-gereksinimli-cocuklara-yonelik-yapilmis-muzik-egitimi-ile-ilgili-lisansustu-tezlerin-incelenmesikategori=iletisim,
Publications_003.pdf
2018
1. YAZICI, T.; BOYRAZ, G. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN MÜZİKSEL İLETİŞİM BOYUTLARININ İNCELENMESİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES İN SPECİAL EDUCATİON, 2018, 1, 46-65. 100 + 0
1. Metin, H.; BOYRAZ, G.; Kan, A., Ortaokula Devam Eden Öğrencilerin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Tutumlarını Değerlendirmek İçin Tutum Ölçeği Geliştirme. VI.Uluslararası Canik Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Samsun, Türkiye, 2016. 200
22. Boyraz, G., Yüksek Öğrenimdeki Özel Gereksinimli Bireylerin Kariyer Algısı . İNES Kongresi, 2018-10-30, 2018-11-03, Antalya, Türkiye, 2018. 100
http://congress.inescongress.com/2018/INES-2018-ABSTRACT-BOOK.pdf
21. Boyraz, G.; Yazıcı, T., Özel Gereksinimli Çocuklarin Müziksel İletişim Boyutları . Uluslararası Müzik Ve Dans Kongresi , 2018-10-19, 2018-10-21, Antalya, Türkiye, 2018. 100
http://www.imdcongress.com/index.php/kongre/bildiriler-kitabi.html
20. Boyraz, G., Mersin Üniversitesindeki Özel Gereksinimli Bireylerin Liderlik Algısı. Uluslararası Liderlik Akademisi Ve Strateji Çalıştayı , 2018-10-19, 2018-10-21, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://www.sitso.org.tr/Portals/70/bildiri_ozet_kitapcigi/Bildiri%20%C3%96zet%20Kitap%C3%A7%C4%B1%C4%9F%C4%B1%20ve%20%C3%87al%C4%B1%C5%9Ftay%20Sonu%C3%A7%20Bildirgesi.pdf
19. Boyraz, G.; Yazıcı, T., Türkiye’de Çalışma Grubunu Özel Gereksinimli Çocukların Oluşturduğu Müzik Eğitimi İle İlgili Lisansüstü Tezlerinin İncelenmesi . Uluslararası Eğitimde Ve Kültürde Akademik Çalışmalar I.Sempozyumu , 2018-09-13, 2019-01-15, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://www.kongre2018.com/site.php?http://www.i-sasec.org
18. Boyraz, G.; Boyraz, S., Temel Düzey Ebru Sanatının Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sosyal Gelişimine Ektisinin Belirlenmesi . Uluslararası Erdemli Sempozyum, 2018-09-13, 2018-09-15, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://www.kongre2018.com/site.php?http://www.i-sasec.org
17. Boyraz, G., Aile Eğitim Programının Ailelerin Milieu Teaching Öğretimini Edinmelerine Etkisi . Uluslararası Erdemli Sempozyum, 2018-09-13, 2018-09-15, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://www.i-sasec.org/ozet-kitapciligi.pdf
16. SAY, F.; AKDAĞ, H.; BOYRAZ, G., Okul Aile İşbirliği Etkililiği Üzerine Bir Çalşıma (Erdemli Örneği). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
15. AKDAĞ, H.; SAY, F.; BOYRAZ, G., Öğretmen Görüşlerine Göre Öğretimde Karşılaşılan Sorunlar (Erdemli Örneği). Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
14. BOYRAZ, G.; SAY, F.; AKDAĞ, H., Ortaokul Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Tutumlarının Metaforik Analizi. Uluslararası Ermdeli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, . 100
13. Say, S.; Boyraz, G., Öğretmen Görüşlerine Göre Öğretimde Karşılaşılan Sorunlar (Erdemli Örneği). Uluslararası Erdemli Sempozyum, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://erdemlisemp.mersin.edu.tr/full-abstract-23102018.pdf
12. Say, S.; Akdağ, H.; Boyraz, G., Okul Aile İşbirliğinin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma (Erdemli Örneği). Uluslararası Erdemli Sempozyum, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://erdemlisemp.mersin.edu.tr/full-abstract-23102018.pdf
11. Boyraz, G.; Say, S., Ortaokul Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Tutumlarının Metaforik Analizi. Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://erdemlisemp.mersin.edu.tr/full-abstract-23102018.pdf
10. AKDAĞ, H.; SAY, F.; BOYRAZ, G., ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRETİMDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR. ULUSLARARASI ERDEMLİ SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSİN, Türkiye, . 100
9. SAY, F.; AKDAĞ, H.; BOYRAZ, G., OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ETKİLİLİĞİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA(ERDEMLİ ÖRNEĞİ). ULUSLARARASI ERDEMLİ SEMPOZYUMU 2018, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSİN, Türkiye, . 100
8. Boyraz, G.; Ünver, B.; Esirgemez, Ç., Kendini Değerlendirme Stratejileri Ve Özel Eğitimdeki Yansımalarına Genel Bir Bakış. EJER Congress 2017 , 2017-05-11, 2017-05-14, Denizli, Türkiye, 2017. 100
https://ejercongress.org/pdf/bildiriozetleri2017+.pdf
7. BOYRAZ, G., Özel Eğitim Alanında Öğretmenlik Uygulaması Dersi İçin Görevlendirilen Öğretim Elemanlarının Kanıt Temelli Uygulamalara İlişkin Görüşleri. Özel Eğitim Alanında Öğretmenlik Uygulaması Dersi İçin Görevlendirilen Öğretim Elemanlarının Kanıt Temelli Uygulamalara İlişkin Görüşleri, 2016-11-03, 2016-11-05, Antalya, Türkiye, 2016. 100
6. BOYRAZ, G.; Karaahmetoğlu, B.; Metin, H.; TAVİL, Y., Rehber Öğretmenlerin Aile Eğitim Programlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi. 1. Uluslararası INES Akademik Araştırmalar Kongresinde (INES 2016), 2016-11-03, 2016-11-05, Antalya, Türkiye, 2016. 95
5. BOYRAZ, G., Aile Şuralarında Özel Gereksinimli Bireyler ve Ailelerine Yönelik Olarak Alınan Kararların İncelenmesi. 26. Özel Eğitim Kongresi, 2016-10-05, 2016-10-08, Eskişehir, Türkiye, 2016. 100
4. BOYRAZ, G., Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin, Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli’ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında Ve Sürdürmelerindeki Etkililiği. 3. Uluslararasi Avrasya Eğitim Araştirmalari Kongresi , 2016-05-31, 2016-06-03, Muğla, Türkiye, 2016. 100
https://ejercongress.org/pdf/bildiriozetleri2016ejer.pdf
3. Arslantekin, B.; Akın, U.; Boyraz, G., Examınıng The Mathematıcs Books For Mentally Retarded Students, In Terms Of Acquıstıon Of Actıvıtıes Towards Concepts. Examınıng The Mathematıcs Books For Mentally Retarded Students, In Terms Of Acquıstıon Of Actıvıtıes Towards Concepts, 2016-05-12, 2016-05-15, Eskişehir, Türkiye, 2016. 100
2. Akın, U.; BOYRAZ, G.; Özdemir, S., Çocuğun Liderliğinin Takip Edilmesine Dayanan Filial Oyun Terapisinin İncelenmesi (Examining Filial Play Therapy, Based On Following Leadership Of The Child). 3. Uluslararası ELMİS(Effective Leadership And Management In Inclusive Schools: Teacher Training And Vocational Education, Arts And Sports) Kongresi, 2016-05-12, 2016-05-15, Eskişehir, Türkiye, 2016. 100
1. Dikici, H.; BOYRAZ, G., Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Aileleri Özel Eğitim Süreci Ve Bu Süreçle İlgili Yasal Hakları Konusunda Bilgilendirici Aile Eğitim Programının Etkililiği. Uluslar arası Özel Eğitim Kongresi/ELMIS-ER(Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, 2013-06-19, 2013-06-21, Konya, Türkiye, 2013. 100
1. Şener Akın , U.; Boyraz, G., Duygu Davranış Bozukluklarına Yönelik Bir Müdahale Modeli: Filial Oyun Terapisi. 3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi- UDEMKO , 2016-03-31, 2016-04-03, Eskişehir, Türkiye, 2016. 50
5. BOYRAZ, G., Yüksek Öğrenimdeki Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Bireylerin Sınavlardaki Gönüllü Okuyuculara İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi. 1.Genişletilmiş Engelsiz Üniversiteler Bölge Çalıştayı Antalya, 2019-03-28, 2019-03-29, , Türkiye, . 50
4. BOYRAZ, G., Aile Eğitim Programının Annelerin Ayrımlı Pekiştirme Kullanarak Çocuklarına Kural Kazandırma Becerisini Edinmelerine Etkisi. 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2015-12-02, 2015-12-04, İstanbul, Türkiye, 2015. 50
3. Çalışkan, H.; Avşaroğlu, S.; Çıkılı, Y.; BOYRAZ, G., Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlerin Hizmet içi Eğitim İhtiyaçlarının Bazı Değişkenler Açısındna İncelenmesi. 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2012-10-11, 2012-10-12, Trabzon, Türkiye, 2012. 32
2. Sarı, H.; Avşaroğlu, S.; Çıkılı, Y.; BOYRAZ, G., Türkiyede Özel eğitim Alanında aile Eğitimi ile ilgili yapılan Araştırmaların Bazı değişkenler Açısından İncelenmesi. 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2012-10-11, 2012-10-12, Trabzon, Türkiye, 2012. 32
1. BOYRAZ, G.; Ergüven, D.; Sarı, H., Özel Gereksinimli Öğrencilerin Problem Davranışlarını Belirlemede Ve İfade Edebilmede Öğretmen Yeterliliğinin Kendi Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. 20.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2010-10-21, 2010-10-23, Gaziantep, Türkiye, 2010. 50
1. Metin, H.; Karaahmetoğlu, B.; BOYRAZ, G.; TAVİL, Y., Özel Eğitim Öğretmenlerinin Aile Eğitim Programlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi. 26. Özel Eğitim Kongresi, 2016-10-05, 2016-10-08, Eskişehir, Türkiye, 2016. 18
1. ELEKTRONIK, INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION , EDITOR, E-ISSN : 2667-4831, 2018-01-25 - Devam ediyor. 1000
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD342 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | EBD342 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EBD341 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EBD443 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | RPD207 | Özel Eğitim | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD443 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EBD445 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EBD443 | Özel Eğitim | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Güz | EBD241 | Özel Eğitim | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|