Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | KİMYA | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1995 |
YÜKSEK LİSANS | KİMYA | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1998 |
DOKTORA | KİMYA | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2004 |
DOÇENTLİK | KİMYA | ÜNİVERSİTELERARASI KURUL | 2011 |
1. Bazı Organik Maddelerin Elektrooksidasyonu ve Hidrojen Çıkışı Üzerine Etkisinin Araştırılması Danışman: Dr. Mehmet Erbil, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Anabilim Dalı, ADANA, Türkiye, 2004.
1. Platinin Elektrokatalitik Özelliklerinin Belirlenmesi Danışman: Dr. Mehmet Erbil, Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Anabilim Dalı, ADANA, Türkiye, 1998.
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ENSTİTÜ MÜDÜRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-09-04 - Devam ediyor |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2014-01-13 - 2017-01-13 | |
DEKAN YARDIMCISI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2013-07-05 - 2015-04-17 |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2013-01-11 - 2016-01-11 |
2016
13. KAHYA DÜDÜKCÜ, M.; AVCI, G. Electrochemical Synthesis and corrosion inhibition performance of poly 5 aminoindole on stainless steel. PROGRESS IN ORGANIC COATINGS, 2016, 97, 110-114. 1000 + 0
12. Düdükçü, M.; Avcı, G. Electrochemical Synthesis and Corrosion Inhibition Performance of Poly-5-aminoindole on Stainless Steel. PROGRESS İN ORGANİC COATİNGS, 2016, 97, 110-114. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.porgcoat.2016.03.024
Publications_001.pdf
2015
11. Düdükcü, M.; Avcı, G. Corrosion Inhibition of 4-aminoquinaldine on Mild Steel in Acid Media. RESEARCH ON CHEMİCAL INTERMEDİATES, 2015, 41, 4861-4871. 1000 + 10http://dx.doi.org/10.1007/s11164-014-1572-2
Alıntılanma Sayısı: 2
10. DÜDÜKCÜ, M.; AVCI, G. Corrosion Inhibition of 4 aminoquinaldine on Mild Steel in Acid Media. RESEARCH ON CHEMİCAL İNTERMEDİATES, 2015, 41, 4861-4871. 1000 + 0DOI 10.1007/s11164-014-1572-2
2012
9. Avci, G. Corrosion Inhibition of Mild Steel by Laurus Nobilis Lleaves Extract as Green Inhibitor. RESEARCH ON CHEMİCAL INTERMEDİATES, 2012, 38, 1311-1321. 1000 + 20https://dx.doi.org/10.1007/s11164-011-0451-3
Alıntılanma Sayısı: 4
2011
8. Avci, G.; Keles, Y. Aqueous Extract of Acacia Cyanophylla Leaves as Environmentally Friendly Inhibitor for Mild Steel Corrosion in 1 M H2SO4 Solution. SURFACE AND INTERFACE ANALYSİS, 2011, 43, 1311-1317. 1000 + 31https://dx.doi.org/10.1002/sia.3714
Alıntılanma Sayısı: 5
2009
7. Avci, G.; Yazci, B.; Erbil, M. Determination of Kinetic Parameters and Potential Residence of Phenol Degradation on C-felt Electrode. RUSSİAN JOURNAL OF ELECTROCHEMİSTRY, 2009, 45, 263-270. 1000 + 15https://dx.doi.org/10.1134/S1023193509030045
Alıntılanma Sayısı: 3
2008
6. Avci, G. Inhibitor Effect of N,N '-Methylenediacrylamide on Corrosion Behavior of Mild Steel in 0.5 M HCl. MATERİALS CHEMİSTRY AND PHYSİCS, 2008, 112, 234-238. 1000 + 439https://dx.doi.org/10.1016/j.matchemphys.2008.05.036
Alıntılanma Sayısı: 62
5. Avci, G. Corrosion Inhibition of Indole-3-Acetic Acid on Mild Steel in 0.5 M HCl. COLLOİD AND SURFACES A-PHYSİCOCHEMİCAL AND ENGİNEERİNG ASPECTS, 2008, 317, 730-736. 1000 + 855https://dx.doi.org/10.1016/j.colsurfa.2007.12.009
Alıntılanma Sayısı: 129
2005
4. Avci, G.; Yazici, B.; Erbil, M. The Effect of pH, Temperature and Concentration on Electrooxidation of Phenol. JOURNAL OF HAZARDOUS MATERİALS, 2005, 124, 37-43. 1000 + 294https://dx.doi.org/10.1016/j.jhazmat.2003.09.015
Alıntılanma Sayısı: 48
2004
3. Tüken, T.; Avcı, G.; Yazıcı, B.; Erbil, M. The Preparation of Polypyrrole Coated Brass and Copper Electrodes for Electrocatalysis. PROGRESS İN ORGANİC COATİNGS, 2004, 49, 153-159. 850 + 236https://dx.doi.org/10.1016/j.porgcoat.2003.09.006
Alıntılanma Sayısı: 22
2. Tuken, T.; Avci, G.; Yazici, B.; Erbil, M. The Corrosion Protection of Mild Steel by Polypyrrole/Polyphenol Multilayer Coating. CORROSİON SCİENCE, 2004, 46, 2743-2754. 850 + 303https://dx.doi.org/10.1016/j.corsci.2004.03.003
Alıntılanma Sayısı: 48
1998
1. Yazıcı, B.; Avcı, G.; Erbil, M.; Zor, S. Effect of Thiourea on the Hydrogen Yield in Electrolysis. INTERNATİONAL JOURNAL OF HYDROGEN ENERGY, 1998, 23, 867-872. 850 + 23https://dx.doi.org/10.1016/S0360-3199(97)00142-0
Alıntılanma Sayısı: 4
2017
1. Cangüven, H.; ÖZ, O.; BİNZET, G.; AVCI, G. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 2017 FEN BİLİMLERİ TASLAK PROGRAMININYENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2017, , 62-80. 65 + 0
2020
2. KAHYA DÜDÜKCÜ, M.; KAPLAN, S.; AVCI, G. Green Approach to Corrosion Inhibition of Mild Steel in SulphuricAcidSolution by the Extract of Oleaeuropaea L. Leaves. JOURNAL OF MATERİALS AND ENVİRONMENTAL SCİENCES, 2020, 1, 45-56. 100 + 0
1. DÜDÜKCÜ, M.; KAPLAN, S.; AVCI, G. Green Approach to Corrosion Inhibition of Mild Steel in SulphuricAcid Solution by the Extract of Oleaeuropaea L. Leaves . JOURNAL OF MATERİALS AND ENVİRONMENTAL SCİENCES, 2020, 11, 45-56. 100 + 0
2016
1. Duman, M.; Avcı, G. Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Öğrenci Başarısına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi. ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 18, 13-33. 200 + 0http://eefdergi.erzincan.edu.tr/article/view/5000147263/5000169471
Publications_002.pdf
1. Duman, M.; Avcı, G. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Maddenin Halleri ve Isı Ünitesine Yönelik Kavram Yanılgıları. UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, 2, 129-165. 100 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/usakead/article/view/5000186053/5000173888
1. Su Özenir, Ö.; Esat, A.; AVCI, G. Doğayla çepeçevre, ISBN: 9786052456828, Erdemli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 89 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2018. 0
1. AVCI, G.; YAZICI, B.; ERBİL, M., Yumuşak Çeliğin Asidik Ortamdaki Korozyonuna3,3-Diklorobenzidinin İnhibitör Etkisinin İncelenmesi. X.International Corrosion Symposium, 2006-11-01, 2006-11-04, ADANA, Türkiye, 2006. 200
4. Akşahin, H.; Uzun, B.; AVCI, G., Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerini Belirlemeye Yönelik Genellenebilirlik Kuramı ile Ölçek Geliştirme Çalışması . ISOEVA, 2017-09-05, 2017-10-07, Muğla, Türkiye, 2017. 100
3. Cangüven, H.; Avcı, G., Fen Eğitimi ve Bloom Taksonomisi. ISOVEA, 2017-09-05, 2017-10-07, Muğla, Türkiye, 2017. 100
2. Akşahin, H.; Avcı, G., Bilimsel Süreç Becerileri Alanında Yapılan Çalışmaların Betimsel Aanalizi. ISOEVA, 2017-09-05, 2017-10-07, Muğla, Türkiye, 2017. 100
1. Cangüven, H.; Öz, O.; Binzet, G.; Avcı, G., Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Fen Bilimleri Taslak Programının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 2017-04-06, 2017-04-08, Antalya, Türkiye, 2017. 65
2. DUMAN, M.; AVCI, G., Misconseptions in the states of matter and heat unit to8th grade students and effects of virtual laboratory applications the correction of misconceptions. INOVED Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 2015-10-26, 2015-10-28, İZMİR, Türkiye, 2015. 50
1. DUMAN, M.; AVCI, G., Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Öğrenci Başarısına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi. 2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 2015-06-08, 2015-06-12, Ankara, Türkiye, 2015. 50
http://ejercongress.org/pdf/BildiriKitab%C4%B12015.pdf
4. AVCI, G.; Yazıcı, B.; ERBİL, M., Hidrokinonun Asidik Ortamda Hidrojen Verimine Etkisinin Araştırılması. III. Yenilenebilir Enerji Kaynakları Sempozyumu ve Sergisi, 2005-10-19, 2005-10-21, MERSİN, Türkiye, 2005. 100
3. AVCI, G.; Yazıcı, B.; ERBİL, M., Pt/PANİ ve Pt/PANİ/Pd Elektrotların Elektrokatalitik Aktivitesi. IV.Elektrokimya Günleri, 2003-06-11, 2003-06-13, ADANA, Türkiye, 2003. 100
2. KARDAŞ, G.; AVCI, G.; Yazıcı, B.; Erbil, M., Klorürlü Ortamlarda Platin Elektrotlar Üzerinde Primer Alkollerin Elektrooksidasyonu. 2.Elektrokimya Günleri, 2000-02-02, 2004-02-04, ERZURUM, Türkiye, 2000. 85
1. AVCI, G.; Zor, S.; Yazıcı, B.; Erbil, M., Tiyoürenin Demir Aluminyumlu Malzemelerin Korozyonuna Etkisi. V.Korozyon Sempozyumu, 1996-11-06, 1996-11-09, ADANA, Türkiye, 1996. 95
2. AVCI, G.; Kardaş, G.; Yazıcı, B.; Erbil, M., Fenol ve Benzil Alkolün Pt ve C Elektrotlar Üzerinde Elektrooksidasyonu. 2.Elektrokimya Günleri, 2000-02-02, 2000-02-04, ERZURUM, Türkiye, 2000. 47
1. KARDAŞ, G.; AVCI, G.; Yazıcı, B.; Erbil, M., Nikel Elektrotta Hidrojen Eldesine Primer Alkollerin Etkisi. 2.Elektrokimya Günleri, 2000-02-02, 2000-02-04, ERZURUM, Türkiye, 2000. 42
3. Kılınç, H.; Avcı, G., Bilim Sanat Merkezinde (Bilsem) Görev Yapan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Yönelik Görüşleri. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 50
2. AVCI, G.; Yazıcı, B.; ERBİL, M., Platinin Elektrokatalitik Koşullarının Belirlenmesi. 12.Ulusal Kimya Kongresi, 1998-09-07, 1998-09-11, EDİRNE, Türkiye, 1998. 50
1. AVCI, G.; Yazıcı, B.; ERBİL, M., Platin Elektrotlarla Hidrojen Gazı Eldesinde Tiyoürenin Etkisi. XI.Kimya Kongresi, 1997-06-16, 1997-06-20, VAN, Türkiye, 1997. 50
8. Avcı, E.; Avcı, G., Pedagojik Formasyon Sertifika Programına Devam Eden Matematik Ve Temel Bilimler Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk Düzeyleri. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 25
7. Kaplan, S.; Avcı, G.; Düdükçü, M., Inhibition Effect of Robinia Pseudoacacia Leaf Extracton Corrosion of Mild Steel in Acidic Medium. 28. Ulusal Kimya Kongresi, 2016-08-15, 2016-08-21, Mersin, Türkiye, 2016. 25
6. Düdükçü, M.; Kaplan, S.; Avcı, G., Green Approach to Corrosion Inhibition of Mild Steel in Sulphuric Acid Solution by the Extract of Olea Europaea L. Leaves. 28. Ulusal Kimya Kongresi, 2016-08-15, 2016-08-21, Mersin, Türkiye, 2016. 25
5. DÜDÜKÇÜ, M.; AVCI, G., POLİ(5-AMİNO İNDOL)’ÜN PASLANMAZ ÇELİK YÜZEYİNDE ELEKTROKİMYASAL SENTEZİ VE KOROZYONA KARŞI DAVRANIŞININ İNCELENMESİ. 27. Ulusal Kimya Kongresi, 2015-08-23, 2015-08-28, Çanakkale, Türkiye, 2015. 25
http://kimya2015.org/upload/Kimya_2015-Bildiri_kitabı.pdfhttp://
4. DUMAN, M.; SARIŞAN, A.; GÖKTÜRK, Ö.; AVCI, G., Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynama ve Buharlaşma Konularındaki Kavram Yanılgıları. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, ADANA, Türkiye, 2014. 16
http://193.255.206.126/ufbmek2014/wp-content/uploads/2014/09/UFBMEK-2014-ADANA.pdf
3. Duman, M.; AVCI, G., 8.Sınıf Öğrencilerinde Maddenin Halleri ve Isı Ünitesindeki Kavram Yanılgıları. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014-09-11, 2014-09-14, ADANA, Türkiye, 2014. 25
http://193.255.206.126/ufbmek2014/wp-content/uploads/2014/09/UFBMEK-2014-ADANA.pdf
2. Avcı, G.; Yazıcı, B.; ERBİL, M., C-Keçe Elektrot Üzerinde Fenol Oksidasyonunun Araştırılması. 6. Elektrokimya Günleri, 2005-06-29, 2005-07-01, Eskişehir, Türkiye, 2005. 25
1. Tüken, T.; Kardaş, G.; Avcı, G., Cl-/OCl-/HOCl Dönüşümlerinin Las'ın Elektrooksidasyonu Üzerine Etkileri. XIII. Ulusal Kimya Kongresi, 1999-08-31, 1999-09-04, Samsun, Türkiye, 1999. 25
1. INTEGRATION OF EDUCATIONAL ROBOTICS TO SCIENTIFIC LEARNING TEACHING PROCESS, AB, Proje No: , 23000 EUR, Proje Koordinatörü, 2022,Tamamlandı. 0
6. ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SANAL LABORATUVAR KULLANIMININ FEN ÖĞRENİMİNDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ, BAP, Proje No: 2018-3-TP2-3042, 10500 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
5. 8.Sınıf Öğrencilerinin “Maddenin Halleri ve Isı” Ünitesinde Karşılaşılan Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi Ve Giderilmesine, Başarı Düzeylerine, Tutumlarına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Etkisi, BAP, Proje No: BAP-EBE FBEB (MD) 2014-4 YL, 7500 TL, Yürütücü, 2015,Tamamlandı. 100
4. Defne ve Keçiboynuzu Özütlerinin Yumuşak Çeliğin Korozyonu Üzerine Etkisinin İncelenmesi, BAP, Proje No: BAP-EĞTF ÖOFM (GAA)2010-5 A, 21000 TL, Yürütücü, 2014,Tamamlandı. 100
3. Glikozun Hidrojen Çıkış Reaksiyonu Üzerine Etkisinin Araştırılması., BAP, Proje No: BAP-EF KEB (GA) 2013-1 HD, 1425 TL, Yürütücü, 2013,Tamamlandı. 100
2. Bitki Ekstraktlarının Asidik Ortamda Yumuşak Çeliğin Korozyonuna Etkilerinin Araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF OOFMB (GAA) 2009-6 HD, 2200 TL, Yürütücü, 2010,Tamamlandı. 100
1. Farklı Metal Atonları Çöktürülmüş Karbon Keçe Elektrodun Borhidrürün Katalitik Hidrolizine ve Elektrooksidasyonuna etkisinin Araştırılması, BAP, Proje No: BAP-EF OFMA (GA) 2006-3, 40000 TL, Yürütücü, 2008,Tamamlandı. 100
1. DOĞAYLA ÇEPEÇEVRE, TÜBİTAK, Proje No: , EUR, Uzman, 2017,Tamamlandı. 0
5. Tasarım Temelli Fen Eğitimi: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Performansları ve Görüşleri, BAP, Proje No: 2017-2-AP2-2643, 6600 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
4. ZEYTİN YAPRAĞI ÖZÜTLERİNİN YUMUŞAK ÇELİĞİN KOROZYON DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ, BAP, Proje No: 2015-AP3-1217, 5890 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
3. Katı oksit yakıt hücrelerinde kullanılan bazı Bi2O3-tabanlı katı elektrolitlerin üretilmesi, yapı karakterizasyonları ve elektrikiletkenliği özelliklerinin incelenmesi., BAP, Proje No: BAP-FEF FB (SY) 2012-7 A, 25000 TL, Araştırmacı, 2014,Tamamlandı. 50
2. Bazı Organik Maddelerin Elektrooksidasyonu ve Katodik Hidrojen Çıkışı Üzerine Etkisinin Araştırılması, DPT, Proje No: 2001K120370 A, 45000 TL, Araştırmacı, 2004,Tamamlandı. 0
1. Platinin Elektrokatalitik Koşullarının Belirlenmesi, BAP, Proje No: FBE.96.YL.217, 5000 TL, Araştırmacı, 1998,Tamamlandı. 50
1. Menevşe Şükran Duman, 8.Sınıf Öğrencilerinin “Maddenin Halleri ve Isı” Ünitesinde Karşılaşılan Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi Ve Giderilmesine, Başarı Düzeylerine, Tutumlarına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. ACTA METALLURGICA SINICA , [ 2016 : 1 ] . 5
2. EUROPEAN JOURNAL OF CHEMISTRY , [ 2017 : 1 ] . 4
3. GREEN CHEMISTRY LETTERS , [ 2017 : 1 ] . 5
4. INT.JOURNAL OF HYDORGEN ENERGY , [ 2015 : 1 ] . 5
5. INTERNATIONAL JOURNAL OF CORROSION , [ 2017 : 1 ] . 0
6. INTERNATIONAL JOURNAL OF HYDROGEN ENERGY , [ 2017 : 2 ] . 10
7. INTERNATIONAL JOURNAL OF ENERGY RESEARCH , [ 2016 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 5
8. CORROSION SCIENCE , [ 2010 : 1 ] [ 2010 : 1 ] . 10
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] . 1
1. Korozyon Derneği , Üye No: 117, Türkiye, 2015-05-01-Devam ediyor.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF104 | Genel Kimya | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | BYT 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN153 | Genel Kimya Laboratuvar I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN153 | Genel Kimya Laboratuvar I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Fen Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN104 | Genel Kimya II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | BYT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Biyoteknoloji Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | FEN153 | Genel Kimya Laboratuvar I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN 510 | Fen ve Teknoloji Eğitiminde Gü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | FEN 581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 1-0-1 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN104 | Genel Kimya II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | UEF 506 | Kimyada Özel Konular | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | FEN 510 | Fen ve Teknoloji Eğitiminde Gü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | OAÖ-550 | Alan Eğitiminde Araştırma Proj | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-2-3 |
Bahar | OAÖ-515 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | FEN153 | Genel Kimya Laboratuvar I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN 510 | Fen ve Teknoloji Eğitiminde Gü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-559 | Okul Deneyimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Fen ve Matematik A | 1-4-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP104 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | FEN104 | Genel Kimya II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | OÖP104 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | UEF 506 | Kimyada Özel Konular | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | FEN 510 | Fen ve Teknoloji Eğitiminde Gü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN153 | Genel Kimya Laboratuvar I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP107 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP107 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-0-1 |
Güz | FEN 510 | Fen ve Teknoloji Eğitiminde Gü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | FEN 509 | Fen Eğitiminde Kimya | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP104 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP104 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | FEN104 | Genel Kimya II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | FEN 510 | Fen ve Teknoloji Eğitiminde Gü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | TEB211 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN153 | Genel Kimya Laboratuvar I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 0-2-1 |
Güz | TEB211 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | FEN 509 | Fen Eğitiminde Kimya | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 0-2-1 |
Güz | OÖP107 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP107 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN154 | Genel Kimya Laboratuvar II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 0-2-1 |
Bahar | OÖP104 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | FEN406 | Fen Bilimlerinde Deney ve Yönt | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN104 | Genel Kimya II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP104 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP104 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 0-2-1 |
Güz | SNF217 | Fen ve Teknolojileri Laboratuv | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 0-2-1 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | FEN305 | Kimyada Özel Konular* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP213 | Okul Öncesi Fen Deneyleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP107 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi Araştırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|