İngilizce, ileri, ÜDS, 87.5
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
YÜKSEK LİSANS | İLKÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
DOKTORA | İLKÖĞRETİM | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2014 |
1. 7E Öğrenme Döngüsü Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Vücudumuzda Sistemler Konusunu Anlamalarına, Özdüzenleme Becerilerine, Bilimsel Epistemolojik İnançlarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi Danışman: Dr. Semra Sungur, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2014.
Theses_002.pdf
1. Probleme Dayalı Öğrenme Modelinin İlköğretim Öğrencilerinin Genetik Konusundaki Başarılarına Olan Etkisi Danışman: Dr. Semra Sungur, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2007.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2004-03-15 - 2015-02-27 |
MİSAFİR ARAŞTIRMACI | KALİFORNİYA ÜNİVERSİTESİ LOS ANGELES | 2011-09-04 - 2012-11-04 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ DOKTOR | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2015-03-12 - 2015-11-03 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ DOKTOR | ERCİYES ÜNİVERSİTESİ | 2015-08-02 - 2016-11-06 |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-11-06 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-05-25 - 2021-05-10 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-05-25 - 2021-05-10 |
2013
3. Kingir, S.; Tas, Y.; Gok, G.; Sungur Vural, S. Relationships among constructivist learning environment perceptions, motivational beliefs, self-regulation and science achievement. RESEARCH İN SCİENCE AND TECHNOLOGİCAL EDUCATİON, 2013, 31, 205-226. 750 + 0http://dx.doi.org/10.1080/02635143.2013.825594
Publications_003.pdf
2007
2. Araz, G.; Sungur, S. The interplay between cognitive and motivational variables in a problem-based learning environment. LEARNİNG AND INDİVİDUAL DİFFERENCES, 2007, 17, 291-297. 0 + 0http://dx.doi.org/10.1016/j.lindif.2007.04.003
Publications_002.pdf
1. Araz, G.; Sungur, S. Effectiveness of Problem-Based Learning on Academic Performance in Genetics. BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, 2007, 35, 448-451. 0 + 48http://dx.doi.org/10.1002/bmb.97
Publications_001.pdf
Alıntılanma Sayısı: 6
2017
1. SEVGİ, S.; GÖK, G.; ÖNER ARMAĞAN, F. Öğretmen adaylarının öz-yeterlilik inançları. THE ONLİNE JOURNAL OF NEW HORİZONS İN EDUCATİON, 2017, 17, 135-142. 200 + 0http://www.tojned.net/journals/tojned/articles/v07i01/v07i01-15.pdf
Publications_004.pdf
1. SEVGİ, S.; GÖK, G.; ÖNER ARMAĞAN, F. Self-efficacy Beliefs of Prospective Teachers. THE ONLİNE JOURNAL OF NEW HORİZONS İN EDUCATİON, 2017, 7, 135-142. 100 + 0
1. Araz, G.; Sungur, S. Research on Education, ISBN: 9606672093, ATINER, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 6 Sayfa, İngilizce, Atina, Yunanistan, 2006. 125
1. GÖK, G.; SUNGUR, S. Research on Education, ISBN: 960-6672-09-3, Athens Instıtute For Educatıon And Research, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 6 Sayfa, İngilizce, , Yunanistan, 2016. 0
1. GÖK, G. İlkokulda Fen Öğretimi, ISBN: 978-625-8499-01-8, Vizetek Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 446 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
1. GÖK, G.; SUNGUR, S., THE EFFECTS OF PROBLEM-BASED LEARNİNG ON THE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’xx UNDERSTANDİNG OF GENETİCS.. RESEARCH ON EDUCATİON, 2006-09-05, , Atina, Yunanistan, . 200
9. SEVGİ, S.; GÖK, G.; ÖNER ARMAĞAN, F., Self-efficacy Beliefs Of Prospective Teachers. International Conference On Contemporary Issues In Education, 2016-05-27, 2016-05-29, Zagreb, Hırvatistan, . 100
8. Öner Armağan, F.; Sevgi, S.; Gök, G., Self-Efficacy Beliefs of Prospective Teachers. International Conference on Contemporary Issues in Education (ICCIE), 2016-05-27, 2016-05-29, Zagreb, Hırvatistan, 2016. 100
Scientific_Meetings_004.pdf
7. ÖNER ARMAĞAN, F.; SEVGİ, S.; GÖK, G., Self Efficacy Beliefs of Prospective Teachers. International Conference on Contemporary Issues in Education (ICCIE), 2016-05-27, 2016-05-29, Zagreb, Hırvatistan, . 100
6. Gök, G.; Sungur Vural, S.; Öztekin, C., The Effect of 7E-Learning Cycle Instruction on Middle School Students’ Conceptual Understanding of Respiratory System. European Educational Research Association (EERA-ECER), 2014-09-01, 2014-09-05, Porto, Portekiz, 2014. 100
Scientific_Meetings_003.pdf
5. GÖK, G.; SUNGUR, S.; ÖZTEKİN, C., THE EFFECT OF 7E-LEARNİNG CYCLE INSTRUCTİON ON MİDDLE SCHOOL STUDENTS’xx CONCEPTUAL UNDERSTANDİNG OF RESPİRATORY SYSTEM. EUROPEAN EDUCATİONAL RESEARCH ASSOCİATİON (EERA-ECER),, 2014-09-01, 2014-09-05, Porto, Portekiz, . 100
4. GÖK, G.; SUNGUR, S.; ÖZTEKİN, C., THE EFFECT OF 7E LEARNİNG CYCLE INSTRUCTİON ON ELEMENTARY SCİENCE STUDENTS’xx MOTİVATİON AND LEARNİNG STRATEGY USE. EUROPEAN EDUCATİONAL RESEARCH ASSOCİATİON (EERA-ECER), 2013-09-10, 2013-09-15, İstanbul, Türkiye, . 100
3. Gök, G.; Öztekin, C.; Sungur Vural, S., The Effect of 7E Learning Cycle Instruction on Elementary Science Students' Motivation and Learning Strategy Use. European Educational Research Association (EERA-ECER), 2013-09-09, 2013-09-13, İstanbul, Türkiye, 2013. 100
Scientific_Meetings_002.pdf
2. Gülsüm, A.; Yasemin, T.; Sevgi, K.; Tuncer Teksöz, G., Preservice Science Teachers’ Understanding of Greenhouse Effect. European Science Education Research Association (ESERA), 2009-08-31, 2009-09-04, İstanbul, Türkiye, 2009. 0
Scientific_Meetings_001.pdf
1. GÖK, G.; TAŞ, Y.; KINGIR, S.; TEKSÖZ, G., PRESERVES SCİENCE TEACHERS’xx UNDERSTANDİNG OF GREENHOUSE EFFECT. European Science Education Research Association (ESERA ), 2009-08-31, 2009-09-04, İstanbul, Türkiye, . 95
4. Gök, G.; Sungur Vural, S.; Tekkaya, C., Development of a Conceptual Inventory on Human Skeletal System. Western Psychological Association (WPA), 2012-04-26, 2012-04-29, San Fransisco, Amerika Birleşik Devletleri, 2012. 50
Scientific_Meetings_006.pdf
3. GÖK, G.; SUNGUR, S.; ÖZTEKİN, C., DEVELOPMENT OF A CONCEPTUAL INVENTORY ON HUMAN SKELETAL SYSTEM. WESTERN PSYCHOLOGİCAL ASSOCİATİON (WPA), 2012-04-03, 2012-04-06, San Fransisko, Amerika Birleşik Devletleri, . 50
2. Araz, G.; Sungur, S., Implementation of the PBL in the Unit of Genetics. American Educational Research Association (AERA), 2007-04-09, 2007-04-13, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 2007. 0
Scientific_Meetings_005.pdf
1. GÖK, G.; SUNGUR, S., IMPLEMENTATİON OF THE PBL İN THE UNİT OF GENETİCS. AMERİCAN EDUCATİONAL RESEARCH ASSOCİATİON, 2007-04-09, 2007-04-12, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, . 50
2. SİCİMOĞLU, B.; GÖK, G., Astronomi Konusuna Yönelik Yayınlanmış Ulusal Çalışmaların Sistematik Derlemesi. III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 2021-12-01, , uşak, Türkiye, . 100
1. GÖK, A.; GÖK, G., HİPERMEDYA ORTAMLARINDA ÜÇ NAVİGASYON SİSTEMİNİNKULLANILABİLİRLİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. HİPERMEDYA ORTAMLARINDA ÜÇ NAVİGASYON SİSTEMİNİNKULLANILABİLİRLİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, 2008-01-30, 2008-02-01, Çanakkale, Türkiye, . 100
5. BİREL, G.; GÖK, G.; YILMAZ, S., Okul Öncesinde Arılar ve Tozlaşmanın Stem Etkinliği ile Öğretimi: Bir Öğretim Deneyi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 50
4. Alinak Bozkurt, H.; YERDELEN, S.; GÖK, G., Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim Yönteminin Elektrik ve Aynalar Konularına Uygulanması ile Öğrencilerin Fen ve Mühendislik Alanlarına Yönelik Tutumundaki Değişimin İncelenmesi. III. Ulusal Fizik Egitimi Kongresi, 2017-09-14, 2017-09-16, Ankara, Türkiye, . 50
3. Alınak Bozkurt, H.; Yerdelen, S.; Gök, G., Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim Yönteminin Elektrik Ve Aynalar Konularına Uygulanması İle Öğrencilerin Fen Ve Mühendislik Alanlarına Yönelik Tutumundaki Değişimin İncelenmesi. 3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, 2017-09-14, 2017-09-16, Ankara, Türkiye, 2017. 50
2. TAŞ, Y.; KINGIR, S.; GÖK, G.; TEKSÖZ, G., THE IDEAS OF PRESERVİCE SCİENCE AND TECHNOLOGY TEACHERS RELATED WİTH CLİMATE CHANGE. VIII. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2008-08-27, 2008-08-29, Bolu, Türkiye, . 37
1. Taş, Y.; Kıngır, S.; Gök, G.; Tuncer Teksöz, G., Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmen Adaylarının İklim Değişikliğine İlişkin Görüşleri. VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özetler Kitabı (UFBMEK), 2008-08-27, 2008-08-29, Bolu, Türkiye, 2008. 37
Scientific_Meetings_007.pdf
1. Kaliforniya Üniversitesi Los Angeles (UCLA) , 2011-09-15 - 2012-09-15, Los Angeles, Amerika Birleşik Devletleri.
1. TUBİTAK, UBYT , 2007-12-11, Ankara, Türkiye. 0
2. TUBİTAK, UBYT , 2007-12-11, Ankara, Türkiye. 0
3. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008-05-20, Ankara, Türkiye. 0
4. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Geliştirme Vakfı , 2014-02-15, Ankara, Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | FEN321 | Bilim Felsefesi ( Seçmeli I Al | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FBS004 | Fen Öğretiminde Materyal Tasar | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 540 | Nicel Veri Toplama Teknikleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | FEN 619 | Fen Bilgisi Eğitiminde Nicel A | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Doktora | 3-0-3 |
Güz | FEN 524 | Bilimin Doğası Öğretimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FBA202 | Fen Öğretim Programları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN212 | Fen ve Teknoloji Programı ve P | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | FEN304 | Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | FEN 414 | Çağdaş Öğrenme ve Öğretme Yakl | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FBS004 | Fen Öğretiminde Materyal Tasar | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | FEN 619 | Fen Bilgisi Eğitiminde Nicel A | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Doktora | 3-0-3 |
Bahar | FEN 524 | Bilimin Doğası Öğretimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FBS004 | Fen Öğretiminde Materyal Tasar | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN321 | Bilim Felsefesi ( Seçmeli I Al | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN 540 | Nicel Veri Toplama Teknikleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN212 | Fen ve Teknoloji Programı ve P | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SEP102 | Çevre Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SEP102 | Çevre Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 414 | Çağdaş Öğrenme ve Öğretme Yakl | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN304 | Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 524 | Bilimin Doğası Öğretimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | FEN 540 | Nicel Veri Toplama Teknikleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | FEN408 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | FEN310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | FEN304 | Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | FEN212 | Fen ve Teknoloji Programı ve P | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF404 | Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF404 | Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 414 | Çağdaş Öğrenme ve Öğretme Yakl | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 524 | Bilimin Doğası Öğretimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | FEN 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | FEN 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | FEN309 | Türk Eğitim Tarihi* | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN407 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | FEN 524 | Bilimin Doğası Öğretimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF404 | Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN304 | Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | FEN212 | Fen ve Teknoloji Programı ve P | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF404 | Çevre Eğitimi ( Seçmeli - 1 Al | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|