İngilizce, İleri Düzey, TOEFL, 102 / 120
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İŞLETME | BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ | 1995 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2005 |
ERASMUS ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMI DOKTORA ÖĞRENCİSİ | EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ | GENT ÜNİVERSİTESİ / BELÇİKA | 2008 |
DOKTORA | EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2011 |
ÖZEL ÖĞRENCİ | BİLİŞSEL BİLİMLER LİSANSÜSTÜ PROGRAMI | ORTADOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ (ODTÜ) | 2014 |
1. Anaakım Eğitim İktisadının Kuramsal Temellerine İlişkin Eleştirel Bir Çözümleme Danışman: Dr. LEYLA IŞIL ÜNAL, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, .
Theses_002.pdf
1. EĞİTİM BİLİMLERİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ KÜRESELLEŞME VE YÜKSEKÖĞRETİME ETKİLERİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Dr. LEYLA IŞIL ÜNAL, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, .
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
DR ÖĞRETİM ÜYESİ | GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ | 2011-09-15 - 2012-06-15 |
DOKTOR ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | ATILIM ÜNİVERSİTESİ | 2014-09-01 - 2015-06-15 |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-09-18 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
BÖLÜM BAŞKANI | MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ, ERDEMLİ MESLEK YÜKSEKOKULU | 2021-09-01 - Devam ediyor |
DR ÖĞRETİM ÜYESİ | MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRÜ | GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ | 2011-09-15 - 2012-06-15 |
RAPORLAMA UZMANI | DENETLEME | OYAK | 2000-04-24 - 2002-05-15 |
2014
2. SOYDAN, T.; ABALI, H.; KALSEN, C. Opinions of School Administrators on the Performance Appraisal System in Education. JOURNAL OF EDUCATİON AND FUTURE, 2014, , -. 100 + 0
2013
1. SOYDAN, T.; ABALI, H. Changes in the Field of Finance of Education in Turkey within the Context of Neoliberal Policies. JOURNAL FOR CRİTİCAL EDUCATİON POLİCY STUDİES, 2013, , -. 100 + 0
2015
1. SOYDAN, T.; ABALI, H. An Evaluation of Education Approach and Policies during the Single-Party Period in Turkey. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL POLİCİES, 2015, , -. 100 + 0
2008
1. KARAKÜTÜK, K.; AYDIN, A.; ABALI, H.; YILDIRIM, S. Lisansüstü Öğretimin Sorunları Konusunda Ankara’daki Üniversitelerin Lisansüstü Enstitü Yöneticilerinin Görüşleri. EĞİTİM VE BİLİM, 2008, , -. 0 + 0
2019
2. ABALI, H. Üretici Güçlerle Üretim Ilişkileri (Kontrol Ilişkileri) Arasındaki Ilişkileri Işleyen Bir Dizi. KORİDOR DERGİSİ, 2019, , -. 100 + 0
2007
1. Abalı, H. Kalitenin Göreliliği. ABC, 2007, 248, 2-5. 50 + 0 Publications_001.pdf
1. Abalı, H. SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVII - Kritik Teknolojiler, Riskler ve Bazı Politika Seçenekleri, ISBN: 978-625-8223-03-3, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 25 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2022. 0
1. ABALI, H. Problems Associated with Artificial Intelligence (Book Series) - Book I: Technical Control Problem and Potential Capabilities of Artificial Intelligence., ISBN: 979-8538537259, Amazon, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 233 Sayfa, İngilizce, , , 2021. 0
2. ABALI, H.; ALKUŞ, M. Chords and Fourth Harmony Chords with Listening Samples, ISBN: 978-3-659-12210-1, LAP Lambert Academic Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 441 Sayfa, İngilizce, Saarbrücken, Almanya, 2012. 0
3. ALKUŞ, M.; ABALI, H. Scales, Modes and Maqam Scales with Listening Samples, ISBN: 978-3-659-12420-4, LAP Lambert Academic Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 181 Sayfa, İngilizce, Saarbrucken, Almanya, 2012. 0
4. ALKUŞ, M.; ABALI, H. Measures in Music with Listening Samples, ISBN: 978-3-659-12713-7, LAP Lambert Academic Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 77 Sayfa, İngilizce, Saarbrücken, Almanya, 2012. 0
5. ABALI, H.; ALKUŞ, M. Intervals in Temperament and Arel-Ezgi Systems with Listening Samples, ISBN: 978-3-659-12710-6, Lap Lambert Academic Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 205 Sayfa, İngilizce, Saarbrücken, Almanya, 2012. 0
6. Abalı, H. Problems Associated with Artificial Intelligence (Book Series) - Book I: Technical Control Problem and Potential Capabilities of Artificial Intelligence, ISBN: 9798538537259, Amazon KDP, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 233 Sayfa, İngilizce, Seattle, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 2021. 500
https://www.amazon.com/Problems-Associated-Artificial-Intelligence-Book/dp/B099MYXBS2/ref=tmm_pap_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=1627564579&sr=1-1-catcorr
1. ABALI, H. SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, ISBN: 978-625-8341-47-8, Eğtim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 308 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2022. 0
2. ABALI, H. SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVII, ISBN: 978-625-8223-03-3, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 24 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2022. 0
1. Abalı, H. Anaakım Eğitim Ekonomisi : "Eleştirel Bir Çözümleme", ISBN: 978-0-359-90438-9, e-KİTAP PROJESİ Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 300 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2019. 500
http://www.ekitaprojesi.com/books/anaakim-egitim-ekonomisi-elestirel-bir-cozumleme
2. ABALI, H. Küreselleşme ve Küreselleşmenin Yükseköğretime Etkileri Hakkındaki Görüşler [ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Örneği ], ISBN: 978-605-73090-2-0, IMPERIAL Yayın, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 196 Sayfa, Türkçe, AFYONKARAHİSAR, Türkiye, 2022. 500
https://www.imperialyayin.com/yeni-%C3%A7ikanlar/h%C3%BCseyin-g%C3%BCrkan-abali
1. ALKUŞ, M.; ABALI, H. Müzik Teorisi Serisi III – Dinleme Örnekleriyle Diziler, Modlar, Makam Dizileri, ISBN: 978-605-7748-11-9, e-KİTAP PROJESİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 148 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2019. 0
2. ABALI, H.; ALKUŞ, M. Müzik Teorisi Serisi II – Dinleme Örnekleriyle Tampere Sistemde ve Arel-Ezgi Sisteminde Aralıklar, ISBN: 978-605-9285-68-1, e-KİTAP PROJESİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 188 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2019. 0
3. ALKUŞ, M.; ABALI, H. Müzik Teorisi Serisi I – Dinleme Örnekleriyle Müzikte Ölçüler, ISBN: 978-605-9654-76-0, e-KİTAP PROJESİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 53 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2019. 0
4. ABALI, H.; ALKUŞ, M. Aralıklar: Dinleme Örnekleri ile Tampere Sistemde ve Arel-Ezgi Sisteminde Aralıklar, ISBN: 978-605-61136-0-4, Praksis, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 193 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 0
5. ABALI, H. Küreselleşme ve Küreselleşmenin Yükseköğretime Etkileri Hakkındaki Görüşler [ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Örneği ], ISBN: 978-605-73090-2-0, IMPERIAL Yayın, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 196 Sayfa, Türkçe, AFYONKARAHİSAR, Türkiye, 2022. 0
6. ABALI, H.; ALKUŞ, M. Müzik Teorisi Serisi IV – Dinleme Örnekleriyle Akorlar ve Dörtlü Armoni Akorları, ISBN: 978-605-7748-10-2, e-KİTAP PROJESİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 392 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2019. 0
2. SOYDAN, T.; ABALI, H., Eğitimin yapısal dönüşüm sürecinde Türkiye'de eğitim finansmanı sorunu. Türkiye'nin Eğitim Politikalarını Araştırmak. Küresel Eğilimler Ne Öneriyor, Son Dönemde Yapılan Düzeltmeler Gerçekte Neyi Düzeltiyor ?, 2012-12-13, 2012-12-14, ANKARA, Türkiye, 2012. 200
1. ABALI, H., Küreselleşmenin yükseköğretime yansımalarının algılanması: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü’nde yapılan bir araştırma. Küreselleşme ve Eğitim, 2006-02-27, 2006-02-28, ANKARA, Türkiye, 2007. 200
1. KÖMÜRCÜ, İ.; ABALI, H., Küreselleşme ve Türkiye’de müzik eğitimi. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2007-09-05, 2007-09-07, TOKAT, Türkiye, 2007. 100
1. Erdemli Meslek Yüksekokulu Dönem Sonu Etkinliği, Bireysel Dinletiler, Erdemli Meslek Yükseokulu AMFİ'si, Öğrenciler ve Turizm Animasyon Öğretim Elemanları, 2018-04-24-2018-04-24, 10 dk, Mersin, Türkiye
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|