Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | EĞİTİM YÖNETİMİ | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ | 1994 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM YÖNETİMİ | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | 2002 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
1. İlköğretim müfettişlerinin mesleki yardım ve rehberlik rollerinin öğretmen algılarına göre değerlendirilmesi(bir model önerisi) Danışman: Dr. Tokay GEDİKOĞLU, Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, Gaziantep, Türkiye, 2007.
Theses_003.pdf
1. Ortaöğretim Okullarında İletişim (Diyarbakır Örneği) Danışman: Dr. Hasan ŞENTÜRK, Dicle Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, Diyarbakır, Türkiye, 2002.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | 1998-09-24 - 2007-02-15 |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ | 2007-02-20 - 2008-02-15 |
YARDIMCI DOÇENT | KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ | 2008-05-31 - 2013-06-17 |
YARDIMCI DOÇENT | SİİRT ÜNİVERSİTESİ | 2013-06-18 - 2015-03-18 |
DOÇENT | SİİRT ÜNİVERSİTESİ | 2015-03-18 - 2018-05-31 |
DOÇ.DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-02-26 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
SENATO ÜYESİ | SENATO ÜYESİ | SİİRT ÜNİVERSİTESİ | 2015-09-15 - 2018-05-31 |
BÖLÜM BAŞKANLIĞI | BÖLÜM BAŞKANI | SİİRT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ | 2015-03-22 - 2018-05-31 |
YÖNETİM KURULU | YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ | SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YÖNETİM KURULU | 2013-09-15 - 2018-05-31 |
YÖNETİM KURULU | YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ | SİİRT ÜNİVERSİTESİ BESYO | 2013-06-18 - 2015-02-15 |
MÜDÜR YARDIMCISI | MÜDÜR YARDIMCISI | SİİRT ÜNİVERSİTESİ BESYO | 2013-06-16 - 2015-04-16 |
YÖNETİM KURULU | ÜYE | KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YÖNETİM KURULU | 2008-05-05 - 2012-09-13 |
BÖLÜM BAŞKANLIĞI | BÖLÜM BAŞKANI | KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ M.R.EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ | 2008-03-15 - 2012-09-13 |
2019
1. TÖSTEN, R.; ARSLANTAŞ, H.; Şahin, G. The Effect of The Positive Psychological Capital of The Teachers on The Work Engagement. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, 27, 1073-1078. 0 + 010.24106/kefdergi.2575
2022
1. KANADLI, S.; ARSLANTAŞ, H.; İNANDI, Y. Predicting the life satisfaction of education workers in Turkey: a meta‑analytic structural equation modeling. ASİA PACİFC EDUCATİON REVİEW, 2022, , -. 1000 + 010.1007/s12564-022-09766-5
2020
6. KARAKUŞ, H.; ARSLANTAŞ, H. Öğretmenlerin Okul Müdürlerinin Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeyleri Konusundaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. GAZİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2020, 6, 407-431. 200 + 0http://https://dergipark.org.tr/tr/pub/gebd
2019
5. TÖSTEN, R.; ARSLANTAŞ, H. The Effect of The Positive Psychological Capital of The Teachers on The Work Engagement. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, 27, 1073-1079. 200 + 0http://kefdergi.kastamonu.edu.tr
Publications_002.pdf
2018
4. ARSLANTAŞ, H.; DAYANAN, İ. ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN SAHİP OLDUKLARI ÖRGÜTSEL GÜÇ KAYNAKLARI DÜZEYİ. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2018, 11, 46-63. 200 + 0http://pub/susbid
Publications_003.pdf
2015
3. Aslan, Ü.; ARSLANTAŞ, H. Anadili Türkçe olmayan öğrencilere ilkokuma-yazma öğretiminde öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCATİON AND TEACHİNG , 2015, 2015, 2704-2716. 200 + 0http:// ijlet@live.de
2014
2. ARSLANTAŞ, H. ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ GÖZÜYLE ETKİLİ OKULDA YÖNETİCİ ÖZELLİKLERİNİN BELİRLENMESİ . THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2014, 26, 181-193. 200 + 0http://www.jasstudies.com/
Publications_001.pdf
2013
1. ARSLANTAŞ, H.; Özkan, M. Eğitim müfettişlerinin hizmet içi eğitim ihtiyaçları. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2013, 8, 179-192. 200 + 0http://www.issnwsa.com
2020
3. ARSLANTAŞ, H.; GÖRGÜN KARAKIŞ, H. Öğretmenlerin Okul Müdürlerinin Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeyleri Konusundaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. GAZİ JOURNAL OF EDUCATİON SCİENCES, 2020, 6, 407-431. 100 + 0
2015
2. aslan, ü.; ARSLANTAŞ, H.; Aslan, i. ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERE İLK OKUMA- YAZMA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES, 2015, , 2704-2716. 100 + 0
2014
1. ARSLANTAŞ, H.; ÖZKAN, M. ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ GÖZÜYLE ETKİLİ OKULDAYÖNETİCİ ÖZELLİKLERİNİN BELİRLENMESİ. JASSS, 2014, , 181-193. 100 + 010.9761
2021
4. UZUN, N.; GÖZÜBOL KIVRAK, Y.; ARSLANTAŞ, H. OKUL YÖNETİCİLERİNDE NARSİSTİK KİŞİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. ULUSLARARASI İNOVATİF EĞİTİM ARAŞTIRMACISI, 2021, 1, 62-78. 100 + 0
3. AKBULUT, H.; ARSLANTAŞ, H. THE PROBLEMS FACED BY HIGH SCHOOL PRINCIPALS IN THE COVID-19 PANDEMIC. ULUSLARARASI İNOVATİF EĞİTİM ARAŞTIRMACISI, 2021, 1, 28-45. 100 + 0
2011
2. ARSLANTAŞ, H. Evaluation of elementary school inspectors’xx occupational helps and guidance to teachers about new curriculum. EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS, 2011, 6, 215-223. 100 + 0
1. ARSLANTAŞ, H. Evaluation of elementary school inspectors’ occupational helps and guidance to teachers about new curriculum . EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2011, 6, 215-223. 100 + 0http://www.academicjournals.org/ERR
Publications_007.pdf
2013
4. ÖZKAN, M.; ARSLANTAŞ, H. ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE SIRALAMA YÖNTEMİYLE BİR ÖLÇEKLEME ÇALIŞMASI. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 15, 311-330. 100 + 0
2012
3. ARSLANTAŞ, H.; ÖZKAN, M.; KÜLEKÇİ AKYAVUZ, E. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2012, 11, 395-407. 100 + 0
2. ARSLANTAŞ, H.; ÖZKAN, M. OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA ÇÖZMEDE YAPICI – YIKICI OLMALARI İLE ÖĞRETİMLİDERLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2012, , 231-243. 100 + 0
2009
1. KAYA, A.; ARSLANTAŞ, H.; ŞİMŞEK, N. İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE KARŞITUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2009, 8, 376-387. 100 + 0
2021
2. İNANDI, Y.; TAHTALI, N.; ARSLANTAŞ, H. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE CAREER BARRIERS OF FEMALE TEACHERS AND THEIR ANGER AND STRESS LEVELS . EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES, 2021, 8, 256-281. 100 + 010.46827/ejes.v8i5.3732
1. ARSLANTAŞ, H.; İNANDI, Y.; ATAŞ, M. The Relationship between Mobbing Towards Teachers and Psychological Resilience in Educational Institutions. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2021, 4, 39-49. 100 + 010.31014/aior.1993.04.01.172
2020
21. ARSLANTAŞ, H.; TÖSTEN, R. Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 417-431. 200 + 010.17860/mersinefd.691129
Publications_004.pdf
20. ARSLANTAŞ, H.; TÖSTEN, R.; AVCI, Y. Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 417-431. 200 + 0
2018
19. ARSLANTAŞ, H.; TÖSTEN, R.; Beştaş Marakçı, D. Lise Öğretmenlerinde Mesleki Motivasyon Unsurları: Karma Yöntemli Bir Çalışma. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 880-885. 200 + 010.17860/mersinefd.485161
18. ARSLANTAŞ, H.; TÖSTEN, R. Lise Öğretmenlerinde Mesleki Motivasyon Unsurları: Karma Yöntemli Bir Çalışma. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 880-895. 200 + 010.17860/mersinefd.485161
Publications_005.pdf
2017
17. TÖSTEN, R.; ARSLANTAŞ, H.; ŞAHİN, G. ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYELERİNİN TÜKENMİŞLİĞE ETKİSİ. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 19, 726-744. 200 + 0http://dx.doi.org/10.23891/efdyyu.2017.28
16. Tösten, R.; ARSLANTAŞ, H. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Tükenmişliğe Etkisi . YYÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017, 14, 726-744. 200 + 0Publications_008.pdf
2013
15. ARSLANTAŞ, H.; Şimşek, N. İlköğretim ıı. kademe 2005 türkçe programının uygulanabilirliğinin ilköğretim müfettişlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi. Z.G.EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 20, 21-24. 200 + 0Publications_012.pdf
14. Cinoğlu, M.; ARSLANTAŞ, H. Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (YSÖP) Değerlendirilmesi . UŞAK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 6, 29-41. 200 + 0Publications_010.pdf
13. Özkan, M.; ARSLANTAŞ, H. ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE SIRALAMA YÖNTEMİYLE BİR ÖLÇEKLEME ÇALIŞMASI . TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 15, 311-330. 200 + 0Publications_011.pdf
12. ARSLANTAŞ, H.; Yıldız, M. Öğretmenlik uygulaması dersinin, uygulama öğretim elemanları ve uygulama öğretmenlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 11, 58-84. 200 + 0Publications_009.pdf
2012
11. ARSLANTAŞ, H.; CİNOĞLU, M.; yıldız, M. Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi ÖğretimBecerilerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 13, 67-90. 200 + 0
10. ARSLANTAŞ, H.; Özkan, M. Eğitim fakültesi öğrencilerinin akademik başarı düzeylerinin bazı demografik değişkenleri açısından değerlendirilmesi. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2012, 11, 395-407. 200 + 0Publications_014.pdf
9. Cinoğlu, M.; ARSLANTAŞ, H. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ VELİLERDEN TALEPLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ . M.KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2012, 9, 375-393. 200 + 0Publications_015.pdf
8. ARSLANTAŞ, H.; Cinoğlu, M. Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi Öğretim Becerilerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi . İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 13, 67-90. 200 + 0Publications_013.pdf
7. ARSLANTAŞ, H.; Özkan, M. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin görüşlerine göre okul müdürlerinin çatışma yönetimi yaklaşımlarının incelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2012, 20, 555-570. 200 + 0Publications_017.pdf
6. ARSLANTAŞ, H.; Özkan, M. Okul müdürlerinin çatışma çözmede yapıcı – yıkıcı olmaları ile öğretim liderliği arasındaki ilişki. DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2012, 34, 231-240. 200 + 0Publications_016.pdf
2011
5. ARSLANTAŞ, H. Öğretim Elemanlarının Öğretim Stratejileri-Yöntem Ve Teknikleri, İletişim Ve Ölçme Değerlendirme Yeterliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri. M.KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2011, 8, 487-506. 200 + 0Publications_018.pdf
2010
4. ARSLANTAŞ, H.; Cinoğlu, M. İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması . İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 11, 81-92. 200 + 0http://efdergi.inonu.edu.tr/
Publications_019.pdf
2009
3. Kaya, A. İlköğretim öğrencilerinin Türkçe dersine karşı tutumlarının değerlendirilmesi. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2009, 8, 376-387. 0 + 0Publications_020.pdf
2005
2. MURAT, M.; ÖZGAN, H. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ELEMANLARININ EMPATİK TUTUMLARINA İLİŞKİN ALGILARI İLE DERS BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ . MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 2005, 33, 63-76. 0 + 0Publications_006.pdf
1. MURAT, M. Öğretmen adaylarının öğretim elemanlarının empatik tutumlarına ilişkin algıları ile ders başarıları arasındaki ilişki. GAZİ EĞİTİM DERGİSİ, 2005, 26, 263-278. 0 + 0Publications_021.pdf
2018
7. ARSLANTAŞ, H. Öğretmen Algılarına Göre Yöneticilerin Sahip Oldukları Örgütsel Güç Kaynakları Düzeyi. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2018, , 46-63. 100 + 0
6. ARSLANTAŞ, H. ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN SAHİP OLDUKLARI ÖRGÜTSEL GÜÇ KAYNAKLARI DÜZEYİ. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2018, 6, 46-63. 100 + 0
2013
5. ARSLANTAŞ, H. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin, Uygulama Öğretim Elemanları Ve Uygulama Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2013, 11, 58-84. 100 + 0
2011
4. ARSLANTAŞ, H. Öğretmenlerin sınıf İçi Öğretim Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2011, , 17-. 100 + 0
3. ARSLANTAŞ, H. Öğretmenlerin sınıf içi öğretim etkinliklerinin öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ, 2011, 17, 57-68. 100 + 0Publications_023.pdf
2009
2. Cinoğlu, M. İlköğretim okullarında araç-gereç kullanımı. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ, 2009, 13, 95-103. 0 + 0Publications_022.pdf
2007
1. ARSLANTAŞ, H. Süreç odaklı mesleki yardım ve rehberlik. DOĞU ANADOLU BÖLGESİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2007, 5, 157-163. 100 + 0Publications_024.pdf
2013
7. ARSLANTAŞ, H.; ŞİMŞEK, N.; KAYA, A. İLKÖĞRETİM II. KADEME 2005 TÜRKÇEPROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İLKÖĞRETİMMÜFETTİŞLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ. DİCLE ÜNİVERSİTESİ Z.GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, , 12-24. 100 + 0
6. CİNOĞLU, M.; ARSLANTAŞ, H.; Demir, M. Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (YSÖP) Değerlendirilmesi. UŞAK SOSYAL BİLİMLER DEGİSİ, 2013, 6, 29-47. 100 + 0
2012
5. CİNOĞLU, M.; ARSLANTAŞ, H.; Demir, M. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ VELİLERDEN TALEPLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. M.KEMAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2012, 9, 375-393. 100 + 0
4. ARSLANTAŞ, H.; ÖZKAN, M. İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerşin Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Çatışma Yönetim Yaklaşımlarının İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2012, 20, 555-570. 100 + 0
2010
3. ARSLANTAŞ, H.; CİNOĞLU, M. İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 11, 81-92. 100 + 0
2006
2. MURAT, M.; ARSLANTAŞ, H.; Özgan, H. Öğretim Elamanlarının Sınıf İçi Eğitim Öğretim Etkinlikleri Açısından Değerlendirilmesi. GAZİ EĞİTİM DERGİSİ, 2006, 26, 263-278. 100 + 0
2005
1. MURAT, M.; Özgan, H.; ARSLANTAŞ, H. Öğretmen Adaylarının Öğretim Elamanlarının Empatik Tutumlarına İlişkin Algıları. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 2005, 33, -. 100 + 0
1. ARSLANTAŞ, H. Eğitime Giriş, ISBN: 978-625-439-603-8, Nobel, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 245 Sayfa, Türkçe, Anakara, Türkiye, 2021. 0
1. Sağlam, A. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-5985-23-3, Maya akademi yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 218 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 2500
http://www.mayaakademi.net
1. PALA, E.; ARSLANTAŞ, H., TÜRKİYE’DE OKUL KÜLTÜRÜ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER KONGRES, 2019-05-02, 2019-05-04, Şırnak, Türkiye, 2019. 200
http://www.asosyayinlari.com/
8. Acet, S.; TÖSTEN, R., Türkiye’de Okul İklimi Üzerine Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER KONGRESİ, 2019-05-02, 2019-05-04, Şırnak, Türkiye, 2019. 0
http://www.asosyayinlari.com
7. ARSLANTAŞ, H.; TÖSTEN, R.; AVCI, Y., Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2018-06-27, 2018-06-29, BAKÜ, Azerbaycan, . 100
6. İNCE, A.; ARSLANTAŞ, H., Aday Öğretmenlik Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirmesi: Siirt İli Örneği. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 2017-10-19, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_011.pdf
5. TAN, S.; ARSLANTAŞ, H., ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE ÖRGÜTSEL SAĞLIK VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ Suriye . ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR 8, 2017-10-19, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_009.pdf
4. ARSLANTAŞ, H., LİSE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ MOTİVASYON ALGILARININ İNCELENMESİ . Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 2017-10-19, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_010.pdf
3. ASLAN, İ.; ARSLANTAŞ, H., A SEARCH ABOUT THE PERCPTION OF THE TEACHER’S POSITIVE PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND THEIR ORGANIZATIONAL COMMITMENT . International Conference on Research in Education and Science , 2017-05-18, 2017-05-21, KUŞADASI, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_012.pdf
2. UZUN, H.; ARSLANTAŞ, H., The Problems Wich the Management of Independent Nursery Schools Meet in Terms of School Management Processes. 3rd İnternational Congress on Early Childhood Education konferance, 2012-09-12, 2012-09-15, ADANA, Türkiye, 2012. 100
Scientific_Meetings_013.pdf
1. ARSLANTAŞ, H., Evaluation of the Preschool Education: A case study . FOURTH INTERNATIONAL CONGRESS OF QUALİTATİV INGUİRYE, 2008-05-14, 2018-05-15, Urbana, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 100
Scientific_Meetings_014.pdf
1. ARSLANTAŞ, H., Yeni ilköğretim programı konusunda ilköğretim müfettişlerinin öğretmenlere yaptıkları rehberlik ve mesleki yardımın öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi. Ulusal Malatya Sepozyumları-I Bilgi çağında eğitim ve Malatya, 2010-04-15, 2010-04-15, Malatya, Türkiye, 2010. 100
Scientific_Meetings_006.pdf
4. ARSLANTAŞ, H., İlkokullarda Görevli Öğretmenlerin Maruz Kaldıkları Psikolojik Taciz (Mobbing) Uygulamaları. 10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 2015-05-07, 2015-05-09, Gaziantep, Türkiye, 2015. 50
http://www.pegem.net
3. ARSLANTAŞ, H.; ARSLAN, İ., İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri İle İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Şırnak İli Örneği). 10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 2015-05-07, 2015-05-09, Gaziantep, Türkiye, 2015. 50
http://www.pegem.net
2. ÖZKAN, M.; ARSLANTAŞ, H., Etkili Okulda Yönetici ve Öğretmen Özellikleri Üzerine Bir Ölçekleme Çalışması. 7.Eğitim Yönetimi Kongresi, 2012-05-24, 2012-05-26, Malatya, Türkiye, 2012. 50
Scientific_Meetings_008.pdf
1. ARSLANTAŞ, H.; ÖZKAN, M., Okul müdürlerinin çatışma çözmede yapıcı ve yıkıcı olmaları öğretim liderliğinin yordayıcısı mıdır?. 7.Eğitim Yönetimi Kongresi, 2012-05-24, 2012-05-26, Malatya, Türkiye, 2012. 50
Scientific_Meetings_007.pdf
1. Okul müdürlerinin denetim görevlerini yerine getirme düzeylerinin belirlenmesi, BAP, Proje No: 2018-SIUS0S-015, 0 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
9. Handan GÖRGÜN KARAKIŞ, OKUL MÜDÜRLERİNİN DENETİM GÖREVLERİNİ YERİNE GETİRME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Siirt Üniversitesi, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
8. İdil DAYANAN UĞUR, Öğretmen algılarına göre yöneticilerin güç kaynakları ile çatışma yönetimi stilleri arasındaki ilişki, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siirt Üniversitesi, 2018, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
7. İsmail ASLAN, Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermaye algıları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siirt Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
6. Suriye TAN, Öğretmen algılarına göre örgütsel sağlık ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siirt Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
5. Şehmus ASLAN, Anadolu liselerinde etkili okul kavramının yönetici ve öğretmen algılarına göre değerlendirilmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Zirve Üniversitesi, 2014, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
4. Nejat YILMAZ, İlkokullarda görevli öğretmenlerin maruz kaldıkları psikolojik taciz uygulamaları, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Zirve Üniversitesi, 2014, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
3. Mehmet Ali YILDIZ, Türkçe öğretmenliği lisans programında yer alan öğretmenlik uygulaması dersinin değerlendirilmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kilis 7 Aralık Üniversitesi, 2012, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
2. Yunus Emre AVCI, Sınıf öğretmenlerinin kendi görüşlerine göre özel alan yeterliklerine sahip olma düzeyleri: Kilis ili örneği, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kilis 7 Aralık Üniversitesi, 2012, Tamamlandı. 150
1. Reşat ÇETİNOĞLU, iLKÖĞRETİM ÖĞRENCİ VELİLERİNİN E-OKUL VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE MEMNUNİYET DÜZEYLERİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kilis 7 Aralık Üniversitesi, 2011, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | EBD431 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | EBD431 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EYD 540 | Örgütlerde Çatışma Yönetimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD 545 | Yönetim Psikolojisi ve İnsan İ | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | TEYD 514 | Öğretimin Denetimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD432 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yö | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yö | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yö | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | Dönem Projesi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | TEYD 515 | Örgütlerde Çatışma Yönetimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | EYD 540 | Örgütlerde Çatışma Yönetimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | EYD 539 | Öğretimin Denetimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | EBD433 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yö | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | TEYD 509 | Eğitim Finansmanı | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | EYD 540 | Örgütlerde Çatışma Yönetimi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | EYD 623 | Yönetim Felsefesi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Doktora ) | 3-0-3 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD006 | Türk Eğitim Tarihi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||||
|
|||||||||
H2020 Projesi | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||||||||
|
|||||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||||||||
|
|||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||||
|
|||||||||
Yurtiçi Araştırma | |||||||||
|
|||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||||
|
|||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||||
|
|||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||||
|
|||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||||
|
|||||||||
Ulusal patent | |||||||||
|
|||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
|||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||
|
|||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||
|
|||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||
|
|||||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||||
|
|||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||||||||
|
|||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||
|
|||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||
|
|||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||
|
|||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||||
|