Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1996 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ A.B.D. | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1999 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ A.B.D. | MARMARA ÜNİVERSİTESİ | 2005 |
DOÇENTLİK | EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ A.B.D. | ÜAK | 2015 |
2022
9. KANADLI, S.; ARSLANTAŞ, H.; İNANDI, Y. Predicting the life satisfaction of education workers in Turkey: a meta-analytic structural equation modeling. ASİA PACİFİC EDUCATİON REVİEW, 2022, , -. 1000 + 010.1007/s12564-022-09766-5
8. İNANDI, Y.; BÜYÜKÖZKAN, A. The relationship between mobbing, alienation and burnout among teachers in Mersin, Turkey. SOUTH AFRİCAN JOURNAL OF EDUCATİON, 2022, , -. 1000 + 0
2021
7. İNANDI, Y.; Gılıç, F. The relationship between school administrators\u2019 leadership styles and organisational cynicism from teachers\u2019 perspectives. SOUTH AFRİCAN JOURNAL OF EDUCATİON, 2021, 41, -. 1000 + 010.15700/saje.v41n1a1825
2013
6. Yaman, S.; Inandi, Y.; Esen, G. A Regression Study: English Language Teachers' General and Professional Sense of Self-Efficacy. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 2013, 38, 335-346. 1000 + 0
5. İNANDI, Y.; BÜYÜKÖZKAN, A. İlköğretim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Yurttaşlık Davranışlarının Tükenmişliklerine Etkisi. EGİTİM DANİSMANLİGİ VE ARASTİRMALARİ (EDAM), 2013, 13, 1545-1550. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.12738/estp.2013.3.1588
4. BÜLBÜL, T.; TUNÇ, B.; ÖZDEM, G.; İNANDI, Y. Okul Temelli Değerlendirme Algısı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Betimsel Bir Analiz Çalışması. EGİTİM DANİSMANLİGİ VE ARASTİRMALARİ (EDAM), 2013, 1-20. 650 + 0http://dx.doi.org/10.12738/estp.2013.4.1823
3. BÜLBÜL, T.; TUNÇ, B.; ÖZDEM, G.; İNANDI, Y. Okul Temelli Değerlendirme Algısı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Betimsel Bir Analiz Çalışması. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE, 2013, , 1-20. 650 + 010.12738/estp.2013.4.1823
2009
2. İnandi, Y. The barriers to career advancement of female teachers in Turkey and their levels of burnout. SCİENTİFİC JOURNAL PUBLİSHERS LTD, 2009, 37, 1143-1152. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.2224/sbp.2009.37.8.1143
1. Inandi, Y. The Barriers Hindering Female Teachers From Becoming School Principals (Sample from Mersin Province-Turkey). EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 2009, 9, 161-178. 1000 + 5
Alıntılanma Sayısı: 1
2018
9. İnandı, Y.; Tunç, B.; Kılavuz, T. Women's Career Barriers and Professional Alienation: The Teachers’ Case in Turkey. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 10, 133-146. 200 + 0Publications_003.pdf
8. Peker, S.; İnandı, Y.; Gılıç, F. The Relationship Between Leadership Styles (Autocratic and Democratic) of School Administrators and the Mobbing Teachers Suffer . EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATİON, 2018, 7, 150-164. 200 + 0Publications_002.pdf
2016
7. İNANDI, Y.; UZUN, A.; YEŞİL, H. Okul müdürlerinin göstermiş oldukları liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlikleri arasındaki ilişki. ĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, 6, 191-209. 200 + 0http://dx.doi.org/10.12973/jesr.2016.61.10
2015
6. Tunç, B.; İnandı, Y.; Gündüz, B. Inspection and teachers’ emotions: An emotional evaluation of inspection. ULUSLARARASİ INSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 12, 554-554. 200 + 0http://dx.doi.org/10.14687/ijhs.v12i1.2807
2014
5. GÜNDÜZ, B.; İNANDI, Y.; TUNÇ, B. Opinions of school administrators about psychological counseling and guidance services: A descriptive study. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, 4, 19-34. 200 + 0http://dx.doi.org/10.12973/jesr.2014.42.2
2013
4. INANDI, Y.; TUNC, B.; USLU, F. Relationship between job satisfaction and career barriers for the academic staff of the education faculties. EURASİAN SOCİETY OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2013, 3, 219-238. 200 + 0http://dx.doi.org/10.12973/jesr.2013.3112a
3. Inandi, Y.; Tunc, B.; Gilic, F. School administrators’ leadership styles and resistance to change. PROGRESS IPS, 2013, 5, 196-203. 200 + 0http://dx.doi.org/10.7813/2075-4124.2013/5-5/B.30
2. Gündüz, B.; Tunç, B.; İnandı, Y. Okul yöneticilerinin öfke ve stresle başa çıkma yaklaşımları ile çatışma yönetimi stilleri arasındaki ilişki. ULUSLARARASI İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2013, 10, 641-660. 200 + 0Publications_001.pdf
2012
1. İnandı, Y.; Tunç, B. Kadın öğretmenlerin kariyer engelleri ile iş doyum düzeyleri arasındaki ilişki. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2012, 2, 202-222. 200 + 0
2021
3. İNANDI, Y.; AKTAŞ, M.; Tahtalı, N. ÖĞRETMEN YILMAZLIĞI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ. NEW ERA JOURNAL OF INTERDİSCİPLİNARY SOCİAL STUDİES, 2021, 6, -. 100 + 010.51296/newera.123
2020
2. kovancı, m.; İNANDI, Y.; fakiroğlu, m. The Study of the Relationship between Teachers’xx Perceptions of SchoolCulture, Organizational Commitment and Their Resistance to Change. JOURNAL OF EDUCATİONAL THEORY AND PRACTİCE RESEARCH, 2020, 6, 296-307. 100 + 010.38089/ekuad.2020.29
2013
1. GÜNDÜZ, B.; TUNÇ, B.; İNANDI, Y. Okul Yöneticilerinin Öfke ve Stresle Başa Çıkma Yaklaşımları İle Çatışma Yönetimi Stilleri Arasındaki İlişki. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2013, 10, 642-660. 100 + 0
2018
3. KARS, M.; INANDI, Y. Relationship between School Principals’ Leadership Behaviors and Teachers’ Organizational Trust. ANİ PUBLİSHİNG AND CONSULTİNG COMPANY, 2018, 18, 1-20. 300 + 0http://dx.doi.org/10.14689/ejer.2018.74.8
Publications_001.pdf
2017
2. İNANDI, Y.; GÜN, M.; FAHRETTİN, G. The Study of Relationship between Women Teachers’ Career Barriers and Organizational Silence: Viewpoint of Women and Men Teachers. EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATİON, 2017, 6, 542-556. 300 + 0
1. İNANDI, Y.; Evsen GÜN, M.; Gılıc, F. The Study of Relationship between Women Teachers’ Career Barriers and Organizational Silence: Viewpoint of Women and Men Teachers. EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATİON, 2017, 6, -. 300 + 010.13187/ejced.2017.3.542
2023
2. DEMİR, N.; İNANDI, Y. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Adalet Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık ve Örgütsel Güven Duyguları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. PAMUKKALE UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON, 2023, , -. 100 + 010.9779/pauefd.1093082
2021
1. İNANDI, Y.; ARSLANTAŞ, H.; ATAŞ, M. The Relationship between Mobbing Towards Teachers and Psychological Resilience in Educational Institutions. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2021, 4, 38-49. 100 + 010.31014/aior.1993.04.01.172
2022
9. ARSLANTAŞ, H.; avşar, d.; İNANDI, Y. Examining the Relationship between the Level of Self-Efficacy of Teachers and the Level of Schools' Openness to Change. İ-MANAGER'S JOURNAL ON EDUCATİONAL PSYCHOLOGY (JPSY), 2022, , -. 100 + 0
8. İNANDI, Y.; TUNÇ, B.; ARSLANTAŞ, H. A Case Study on the Relationship between Narcissistic Personality Tendency and Mobbing Behaviors in School Management. JOURNAL ON EDUCATİONAL PSYCHOLOGY,, 2022, , -. 100 + 0
7. koç, a.; İNANDI, Y. Examining the Relationship between Teachers' Emotional Intelligence and their Openness to Change. İ-MANAGER'S JOURNAL ON EDUCATİONAL PSYCHOLOGY ( JPSY ), 2022, , -. 100 + 0
6. kılavuz, t.; İNANDI, Y. The relationship of the career barriers of women teachers with their perceptions of professional social support and hopelessness level: evidence from Turkey. INTERNATİONAL JOURNAL OF LEADERSHİP İN EDUCATİON, 2022, , 1-26. 100 + 010.1080/13603124.2022.2098380
5. İNANDI, Y.; YAMAN, Ş.; ATAŞ, M. The Relation Between Career Barriers Faced by Teachers & Level of Stress and Job Satisfaction. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, , -. 100 + 0
2021
4. İNANDI, Y.; KARATEPE, R.; karatepe, d. Academicians' Views on Career Barriers and Academic Alienation. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2021, 4, -. 100 + 010.31014/aior.1993.04.02.207
3. İNANDI, Y.; ARSLANTAŞ, H.; Tahtalı, N. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE CAREER BARRIERS OF FEMALE TEACHERS AND THEIR ANGER AND STRESS LEVELS . EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2021, 8, 256-281. 100 + 010.46827/ejes.v8i5.3732
2018
2. PEKER, H.; İNANDI, Y.; GİLİÇ, F. The Relationship Between Leadership Styles (Autocratic and Democratic) of School Administrators and the Mobbing Teachers Suffer. EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATİON, 2018, 7, -. 100 + 010.13187/ejced.2018.1.150
1. KARS, M.; İNANDI, Y. Relationship between School Principals’ Leadership Behaviors and Teachers’ Organizational Trust. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2018, 18, 1-20. 100 + 010.14689/ejer.2018.74.8
2022
4. İNANDI, Y.; selbi, a. Teachers' Organizational Alienation Predicted by Leadership Styles of School Principals.. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2022, 14, -. 100 + 010.15345/iojes.2022.02.011
2020
3. İNANDI, Y.; TUNÇ, B.; YÜCEDAĞLAR, A.; Kılıç, S. The Relationship of School Administrators’ Leadership Styles with Organizational Dissent and Resistance to Change according to Perceptions of Teachers. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2020, 12, 287-302. 95 + 010.15345/iojes.2020.05.020
2018
2. İNANDI, Y.; TUNÇ, B.; Kılavuz, T. Women’s Career Barriers and Professional Alienation: The Teachers’ Case in Turkey. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 10, 133-146. 100 + 0DOI: https://doi.org/10.15345/iojes.2018.03.009
1. İNANDI, Y.; TUNÇ, B.; KILAVUZ, T. Women’xxs Career Barriers and Professional Alienation: The Teachers’ Case in Turkey. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 10, -. 100 + 010.15345/iojes.2018.03.009
2021
22. İNANDI, Y.; Uzun, N.; Altınlı, O. Öğretmenler İçin Göreceli Yoksunluk Ölçeği Geliştirme Çalışması. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2021, 0, 307-324. 200 + 010.18026/cbayarsos.973645
2020
21. İNANDI, Y.; gılıç, f. Öğretmenlerin Kariyer Engelleri ÖlçeğininGeliştirilmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 15-31. 200 + 0: 10.17860/mersinefd.669825
2018
20. aksanaklu, p.; İNANDI, Y. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Bağlılıkları ile Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, , 937-955. 200 + 010.17860/mersinefd.469769
19. Karakuş, A.; İNANDI, Y. Ortaokul Yöneticilerinin Okullarında Yaşanan Kriz Durumlarını Yönetme Becerilerinin İncelenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, , 500-518. 200 + 010.17860/mersinefd.442864
2013
18. İnandı, Y.; Tunç, B.; Gündüz, B. Okul Yöneticilerinin Özyeterlik Alg ıları ile Çat ışmayı Çözme Stratejileri Aras ındaki İlişki. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ, 2013, 19, 275-294. 200 + 0
17. Tunç, B.; İnandı, Y.; Öksüz, F.; Çal, S. Eğitimde Çok Bileşenli Değerlendirme: Velilerin Okul Yöneticilerinin Performans Değerlendirmesine Katılımı. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 3, 90-99. 170 + 0
2012
16. Çelikkaleli, Ö.; İnandı, Y. İlköğretim Öğretmenlerinde Disiplin Anlayışı ve Kişilerarası İlişkiye Yönelik Yetkinlik İnancının İncelenmesi. PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ , 2012, 2, 15-28. 200 + 0
2011
15. Avcı, E.; Coşkuntuncel, O.; İnandı, Y. Ortaöğretim on ikinci sınıf öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2011, 7, 50-58. 200 + 0
2010
14. İnandı, Y.; Ağgün, N.; Atik, Ü. Yönetici ve Öğretmenlerin Görüşlerine Göre İlköğretim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin İş Doyum Düzeyleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 102-126. 200 + 0
2009
13. İnandı, Y.; Özkan, S.; Peker, S.; Atik, Ü. Kadın öğretmenlerin kariyer geliştirme engelleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 5, 77-96. 190 + 0
2008
12. Yaman, Ş.; Evcek, E.; İnandı, Y. INSPECTION IN ELT: THE ATTITUDES OF ENGLISH LANGUAGE TEACHERS TOWARDS INSPECTORS. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 3, 38-45. 200 + 0
11. Demircan, C.; İnandı, Y. Köy Enstitüleri Programlarında Anadilinin Önemi ve Türkçe Öğretimi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 4, 1-13. 200 + 0
10. İnandı, Y. RESMİ İLK ve ORTAÖĞRETİM OKULLARI MÜDÜRLERİNİN OKULLARINDAKİ KRİZ DURUMLARINA İLİŞKİN YAKLAŞIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ . D.Ü.ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 10, 36-55. 200 + 0
2006
9. İnandı, Y.; Özkan, M. Resmi ilköğretim ve liselerde görev yapan yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre müdürler ne derece öğretim liderliği davranışları göstermektedir?. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2, 123-149. 200 + 0
2005
8. Sünbül, Ö.; İnandı, Y. İlköğretim ve lise öğretmenlerinin, ilköğretim ve bakanlık müfettişlerine ilişkin tutumlarını belirlemeye yönelik ölçek geliştirme çalışması.. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ., 2005, 1, 214-226. 200 + 0
2004
7. İNANDI, Y. Avrupa Birliği Ülkeleri Eğitim Sistemi İle Türk Eğitim Sisteminde Eğitimin Yönetimi ve Finansmanı. MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2004, 20, 53-72. 200 + 0
6. Hesapçıoğlu, M.; İnandı, Y. AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ EĞİTİM SİSTEMİ İLE TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE, EĞİTİMİN FİNANSMANI. M.Ü. ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2004, 20, 53-72. 200 + 0
2001
5. ATASEVEN, F.; İNANDI, Y. Çocuk kitaplarının çeşitli yönleriyle incelenmesi. ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ VE TÖMER DİL ÖĞRETİM MERKEZİ YAYINLARI , 2001, 1, 1-15. 200 + 0
4. Bakioğlu, A.; İnandı, Y. Öğretmenin Kariyer Gelişiminde Müdürün Görevleri. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ, 2001, 7, 513-529. 200 + 0
3. İNANDI, Y. Çocuk Kitaplarının Çeşitli Yönleriyle İncelenmesi. ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ VE TÖMER DİL ÖĞRETİM MERKEZİ YAYINLARI , 2001, 1, 20-21. 200 + 0
2. İnandı, Y. Kalite halkaları eğitim örgütlerine nasıl uyarlanabilir. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ TECRÜBİ PSİKOLOJİ DERGİSİ, 2001, 22, 135-153. 200 + 0
2000
1. İnandı, Y. Eğitim örgütlerinde değişim nasıl olmalıdır?. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2000, 2, 219-225. 200 + 0
1. İNANDI, Y.; kılavuz, t. İNOVASYON YÖNETİMİNDE STRATEJİLER VE SÜREÇLER, ISBN: 978-625-406-783-9, , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 329 Sayfa, İngilizce, Ankara, , 2020. 0
2. TEKER, N.; TUNCEL, H.; ÇELİKTEN, Y.; İNANDI, Y.; KARATAŞ, S.; YILDIRIM, B.; TEYFUR, M.; ÇELİKTEN, M. Eğitim, Örgüt ve Liderlik, ISBN: 978-975-2475-15-1, EĞİTİM, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 288 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2018. 0
3. İNANDI, Y.; Gılıç, İ. Öğrenme Psikolojisi Kavramlardan Kuramlara, ISBN: 978-625-8496-83-3, EFEAKADEMİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 0
1. İNANDI, Y. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-444-54-40-2, Karahan, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 1000, 12 Sayfa, Türkçe, ADANA, Türkiye, 2017. 1000
1. İNANDI, Y. SINIF YÖNETİMİ, ISBN: 978-605-7990-04-4, KARAHAN, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
1. İNANDI, Y. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-444-54-40-2, Karahan, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 1000, 303 Sayfa, Türkçe, ADANA, Türkiye, 2017. 250
1. İNANDI, Y. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: , Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2017. 0
2. ESEN, G.; İNANDI, Y. Eğitim Psikolojisi, ISBN: , Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2017. 0
3. İnandı, Y. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, ISBN: 978-605-170-120-2, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: 1500, 448 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 5500
4. İNANDI, Y. EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: 1500, 412 Sayfa, Türkçe, ADANA, Türkiye, 2017. 7500
1. İNANDI, Y. yönetim ve eğitim yönetimikuramları, ISBN: 978-605-241-279-4, pegem akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2018. 0
2. kılavuz, t.; İNANDI, Y. sınıf yönetimi, ISBN: 978-605-7990-04-4, karahan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2018. 0
3. Gılıç, f.; İNANDI, Y. sınıf yönetimi, ISBN: 978-605-7990-04-4, karahan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2018. 0
2. FAKİROÄžLU, M.; İNANDI, Y., Yeni Kamu Yönetimi ve Denetimi: SözleÅŸmeli ÖÄŸretmenlik Uygulaması. 9. Uluslararası EÄŸitim Denetimi Kongresi, 2017-11-01, 2017-11-03, ANTALYA, Türkiye, 2017. 100
1. İNANDI, Y.; KILAVUZ, T., İlköÄŸretim ÖÄŸretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel BaÄŸlılık Düzeyleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. 9. Uluslararası EÄŸitim Denetimi Kongresi, 2017-11-01, 2017-11-03, Antalya, Türkiye, 2017. 100
10. Pınar Aksanaklu, Okul Yöneticilerinin Örgütsel BaÄŸlılıkları İle TükenmiÅŸlik Düzeyleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
9. Mehmet Kars, Okul müdürlerinin liderlik davranışları ile öÄŸretmenlerin örgütsel güvenleri arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_003.pdf
8. Fahrettin Gılıç, ÖÄŸretmenlerin karar verme sürecine katılma düzeyleri, okul kültürü ve öÄŸretmenlerin deÄŸiÅŸime hazır olma düzeyleri arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_002.pdf
7. Adnan KarakuÅŸ, ORTAOKUL YÖNETİCİLERİN OKULLARINDA YAÅžANAN KRİZ DURUMLARINI YÖNETME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_004.pdf
6. AyÅŸe Sezin Büyüközkan, ÖÄŸretmenlerin örgütsel yurttaÅŸlık davranışları ile tükenmiÅŸlikleri arasındaki iliÅŸkinin incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Serkan Gökalp, İlköÄŸretim müfettiÅŸlerinin öÄŸretmen teftiÅŸlerindeki denetim görevlerini yerine getirme derecelerine iliÅŸkin ilköÄŸretim okullarında görev yapan öÄŸretmenlerin algılarının incelenmesi (Mersin merkez örneÄŸi), Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Metin Özkan, Milli EÄŸitim Bakanlığı biliÅŸim sistemlerinin Türk eÄŸitim sistemine katkılarına yönelik yönetici görüÅŸleri, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Seda Çelebi , Özel ve kamu ilköÄŸretim okullarında görev yapan müdürlerin göstermiÅŸ oldukları öÄŸretim liderliÄŸi davranışlarına iliÅŸkin öÄŸretmenlerin ve müdür yardımcılarının algıları, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. İlke Çamurtay, İlköÄŸretim Okullarında Görev Yapan Okul Müdürlerinin GöstermiÅŸ OlduÄŸu ÖÄŸretim LiderliÄŸi Davranışları İle Örgüt Kültürü Arasındaki İliÅŸkinin ÖÄŸretmen Algılarına Göre Belirlenmesi., EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
1. Zeliha Aşık, ÖÄŸretmenlerin ilköÄŸretimde çoklu veri kaynaklarına göre performans deÄŸerlendirmeye iliÅŸkin algı ve beklentileriyle denetim odakları arasındaki iliÅŸki, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||
|
|||||||
H2020 Projesi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||
|
|||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||
|
|||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||
|
|||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||
|
|||||||
Ulusal patent | |||||||
|
|||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
|||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||
|
|||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||
|
|||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||
|