Doç.Dr. MANOLYA AKIN

Birim
:
Spor Bilimleri Fakültesi / Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Anabilim Dalı
DOĞUM TARİHİ
:
17 Temmuz 1966
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu Çiftlikköy Kampüsü 33343 Yenişehir/ Mersin
GSM
:
+90-533-4323230
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
6517
Faks
:
+90--
E-MAIL
:
manolya@mersin.edu.tr
DİĞER E-MAIL
:
manolya66@gmail.com
DİĞER E-MAIL
:
manolya66@gmail.com
OLUŞTURMA
:
2015-09-08 06:35:49
DÜZENLEME
:
2019-01-04 16:16:33
PUAN
:
18677
YABANCI DİL
:
İngilizce, iyi, ÜDS, 68.75


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1988
YÜKSEK LİSANS BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1992
DOKTORA SPOR BİLİMLERİ VE TEKNOLOJİSİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 2005
DOÇENTLİK SPOR BİLİMLERİ ÜNİVERSİTELERARASI KURUL 2014
Doktora Tezi

1. Çocuklarda farklı spor dallarına bağlı büyüme, kuvvet ve kosu sürati etkileşimi Danışman: Dr. Caner Açıkada, Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Antrenman ve Hareket Bilimleri Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, Devam ediyor.

Theses_003.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. Bayan cimnastikcilerde izometrik kas kasılması sonrasında CPK ve LDH enzim seviyeleriyle kas ağrılarının ilişkisi Danışman: Dr. Gül Tiryaki, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Theses_004.pdf

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU MERSİN ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU 2016-12-12 - 2019-12-12
MERKEZ MÜDÜRÜ EGZERSİZ VE SPOR BİLİMLERİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-09-28 - 2019-09-28
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ EGZERSİZ VE SPOR BİLİMLERİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-09-28 - 2019-09-28
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-08-12 - 2019-08-12
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-08-12 - 2019-08-12
AKADEMİK TEŞVİK ÖN İNCELEME HEYETİ ÜYESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-01-11 - 2019-01-11
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-03-12 - 2015-09-12
SENATO ÜYESİ SENATO ÜYESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-03-12 - 2015-09-12
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-03-12 - 2015-09-12
MÜDÜR BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-03-12 - 2015-09-12
Uluslararası - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2018
3. Kesilmiş, .; Akın, M. Dynamic Balance Ability and Hypermobility In Pre-School Children Who Participate Gymnastic Training. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2018, 3, 78-87. 0 + 0
10.31680/gaunjss.453979

2. Demir, A.; Akın, M. Aktif Video Oyunları ve Wobble Board Denge Antrenmanının 6 Yaş Çocuklarda Dinamik Dengeye Etkisinin Karşılaştırılması. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2018, 3, 109-121. 0 + 0
10.31680/gaunjss.461858

1. Demir, A.; Akın, M. Examining the effects of active video games and balance training on static balance in 6 years old children. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2018, 15, 2376-2386. 0 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 790
2017
8. Kesilmiş, .; Akın, M. THE CORRELATION BETWEEN ANKLE RANGE OF MOTION AND DYNAMIC BALANCE ABILITY IN RHYTHMIC GYMNASTS. INTERNATİONAL JOURNAL OF PHYSİOTHERAPY AND RESEARCH, 2017, 5(4), 2265-2270. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.16965/ijpr.2017.184

Publications_016.pdf

7. Akın, M.; Sallayıcı, M.; Kesilmiş, .; Kesilmiş, M. Yüzücülerde Dinamik Denge Yeteneği ile Plantar Fleksiyon Dorsal Fleksiyon Hareket Açıları Arasındaki İlişkinin belirlenmesi. TURKİYE KLİNİKLERİ J SPORTS SCİ, 2017, 9, 71-76. 190 + 0
10.5336/sportsci.2016-54131

Publications_014.pdf

2016
6. Kesilmiş, .; Akın, M. The Effect of Gymnastics Training on Biomotor Abilities in Four-Six Years of Age Children. TURKİYE KLİNİKLERİ J SPORTS SCİ, 2016, 8, 15-21. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.5336/sportsci.2015-47651

Publications_013.pdf

2013
5. Alpkaya, U. Erkek cimnastikçilerde yer serisi denge kayıpları ile antropometrik özellikler ve denge ilişkisi. TURKİSH JOURNAL OF SPORT AND EXERCİSE, 2013, 15, 25-30. 0 + 0
Publications_004.pdf

4. Akın, M. Effect of Gymnastics Training on Dynamıc Balance Abilities 4-6 years of Age Children. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, 5, 142-146. 200 + 0
DOI: 10.7813/2075-4124.2013/5-2/A.22

Publications_002.pdf

2012
3. Erkut atılgan, O. Elit bayan cimnastikçilerin denge aletindeki denge kayıpları ile denge parametreleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2012, 9, 1260-1271. 0 + 0
Publications_003.pdf

2010
2. Eyüpoğlu, E. AMERİKAN FUTBOLCULARININ BAZI FİZİKSEL UYGUNLUK ÖZELLİKLERİNİN OYNADIKLARI MEVKİLERE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2010, 5, 127-134. 0 + 0
Publications_006.pdf

1. özkan, A. DAĞCILARDA VÜCUT KOMPOZİSYONU, BACAK HACMİ VE BACAK KÜTLESİNİN ANAEROBİK PERFORMANSIN BELİRLENMESİNDEKİ ROLÜ. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2010, 5, 59-70. 0 + 0
Publications_005.pdf

Uluslararası - Diğer 100
2013
1. Akın, M. Effect of Gymnastics Training on Dynamıc Balance Abilities 4 6 years of Age Children. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, , -. 100 + 0
10.7813/2075-4124.2013/5-2/A.22

Uluslararası - publications.sections.46 0
2017
1. Akın, M.; Sallayıcı, M.; Kesilmiş, .; Kesilmiş, M. Determining the Correlation Between Dynamic Balance Ability to Plantar Flexion and Dorsi Flexion Range of Motion in Swimmers. TURKİYE KLİNİKLERİ JOURNAL OF SPORTS SCİENCES, 2017, 9, 71-76. 0 + 0
10.5336/sportsci.2016-54131

Uluslararası - IM: Index Medicus 0
1. Kesilmiş, .; Kesilmiş, M.; Akın, M. The correlation between ankle range of motion and dynamic balance ability in rhytmic gymnasts. INTERNATİONAL JOURNAL OF PHYSİOTHERAPY AND RESEARCH, 2017, 5, 2265-2270. 0 + 0
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 200
2009
1. Akın, M. Profesyonel Liglerdeki 16 Yaş Grubu Futbolcuların Bazı Fiziksel Özelliklerinin Lig Düzeylerine ve Mevkilerine Göre Karşılaştırılması. TÜRKİYE KLİNİKLERİ JOURNAL OF SPORTS SCİENCE, 2009, 1, 72-78. 200 + 0
Publications_007.pdf

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 2600

10. DEMİR, A.; AKIN, M., Aktif Video Oyunları ve Bosu Topu Egzersizleri Çocuklarda Statik Dengeyi Geliştirebilir mi?. I.Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, mersin, Türkiye, 2018. 200

9. Boyanmış, A.; AKIN, M., Taekwondocularda kan akımı kısıtlama antrenmanlarının kuvvet gelişimine etkisi. . I. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 200

8. Kesilmiş, İ.; AKIN, M., Mersin İlindeki Türkiye Şampiyonasına Katılan Ritmik Cimnastikçilerde Lateralizasyona Göre Dinamik Dengenin Değerlendirilmesi. I.Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 200

7. AKIN, M.; Kesilmiş, İ., Farklı Spor Branşlarındaki Sporcuların Dinamik Denge Yeteneği İle Plantar-Dorsifleksiyon Hareket Açılarının Karşılaştırılması. I.Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 200

6. DEMİR, A.; AKIN, M., Aktif Video Oyunları Ve Bosu Topu Egzersizleri Kuvveti Geliştirebilir mi?. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2018-10-31, 2018-11-03, Antalya, Türkiye, 2018. 200

5. Kesilmiş, İ.; AKIN, M.; Kesilmiş, M., The effect of kangoo jumps on dynamic balance ability and strength in badminton players. ERPA International Congress on Education, 2018-06-28, 2018-07-02, İstanbul, Türkiye, 2018. 200

4. Kesilmiş, İ.; AKIN, M., Determination of dart throwing performance according to laterality and gender. ERPA International Congress on Education, 2018-06-28, 2018-07-01, İstanbul, Türkiye, 2018. 200

3. Şahin, Z.; Küçüker , M., 8 Haftalık Basketbol Antrenmanının kız Basketbolcuların Anaerobik Güç ve Anaerobik Kapasitesi Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Akdeniz Spor Bilimleri Kongresi, 2001-11-02, 2001-11-04, Antalya, Türkiye, 2001. 200

2. Pınar, S.; Küçüker , M., 11-13 Yaş Sedanter Erkek Çocuklarda Biyoelektrik Empedans ve Deri Kıvrım Kalınlıklar % Yağ Ölçümlerinin Karşılaştırılması. 3. Uluslararası Akdeniz Spor Bilimleri kongresi, 2001-11-02, 2001-11-04, Antalya, Türkiye, 2001. 200

1. Küçüker, M., 8 Haftalık Basketbol Antrenmanının kız Basketbolcuların aerobik Kapasitesi Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi. 3.Uluslararası Akdeniz Spor Bilimleri Kongresi, 2001-11-02, 2001-11-04, Antalya, Türkiye, 2001. 200

Uluslararası - Tam Metin - Poster 100

1. Küçüker, M., Elit Bayan Cimnastikçilerin Denge Kayıpları İle Biomotor ve Antropometrik Özelliklerinin Karşılaştırılması. 9. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2006-11-03, 2006-11-05, Muğla, Türkiye, 2006. 100

Uluslararası - Özet - Sözlü 3095

22. Demir, A.; Akın, M., Aktif Video Oyunları ve Denge Antrenmanlarının 6 Yaş Çocuklarda Dinamik Dengeye Etkisinin Karşılaştırılması . Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 2017-11-23, 2017-11-26, Manisa, Türkiye, 2017. 100

21. Oğur, M.; Akın, M., Ayak Bileği Dorsal ve Plantar Fleksör Kas Kuvvetinin Değerlendirilmesinde Farklı Kuvvet Ölçüm Cihazlarının Karşılaştırılması. Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 2017-11-23, 2017-11-26, Manisa, Türkiye, 2017. 100

20. Sınar, D.; Akın, M., 13-15 Yaş Kadın Atletlerde Kangoo Jump ile Yapılan Antrenmanın Denge, Sprint ve Durarak Uzun Atlama Üzerine Olan Etkisi. Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 2017-11-23, 2017-11-26, Manisa, Türkiye, 2017. 100

19. Topal, Ç., 6-9 Yaş Çocuklarda Eklem Hipermobilite ve dinamik Denge Becerisinin Değerlendirilmesi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 0

18. Akın, M., Farklı Spor Branşlarında Dinamik Denge Yeteneği ve Esnekliğin Karşılaştırılması. 15. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100

17. Demir, A.; Akın, M., 6 Yaş çocuklarda Aktif Video Oyunları ve Denge Antrenmanlarının Statik dengeye Etkisinin İncelenmesi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100

16. Kesilmiş, İ.; Akın, M., Badmintoncularda Kangoo Jump Kullanımının Dinamik Denge Yeteneği Üzerine Etkisi. 15. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 100

15. Akın, M., Atlet Atıcılarda Cinsiyet ve Branşa Göre Denge Değerlerinin İncelenmesi. Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi, 2017-05-21, 2017-05-23, Bursa, Türkiye, 2017. 100

14. Akın, M., Yüzücülerde Hipermobilite ve Dinamik Denge Arasındaki İlişki. Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi, 2017-05-21, 2017-05-23, Bursa, Türkiye, 2017. 100

13. Akın, M., Spor Yapmayan Öğrenciler ile Atıcı Atletlerin Dinamik Denge Becerilerinin incelenmesi. 4. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, 2017-04-21, 2017-04-23, Burdur, Türkiye, 2017. 100

12. Akın, M., Taekwondocularda Hipermobilite ile Planter Fleksiyon Dorsal Fleksiyon Hareket Açıları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. 4. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, 2017-04-21, 2017-04-23, Burdur, Türkiye, 2017. 100

11. Akın, M., Taekwondocularda Hipermobilite ve Dinamik Denge İlişkisi. 4. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, 2017-04-21, 2017-04-23, Burdur, Türkiye, 2017. 100

10. Demir, A.; Akın, M., 10-14 Yaş Erkek Çocuklarda Dinamik Denge ve Hipermobilite Arasındaki İlişki. 4. Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, 2017-04-21, 2017-04-23, Burdur, Türkiye, 2017. 100

9. Korkmaz, C., Examination of the Level of Life Satisfaction and General Self-Efficany of The Employees of Physical Education Teachers in Private Education Instıtutions:Mersin Example. The 10th International Conference In Physical Education, Sports and Physical Therapy, 2016-11-18, 2016-11-20, Elazığ, Türkiye, 2016. 0

8. AKIN, M., Determining The Correlation Between dynamic Balance ability to Planter And Dorsi Flexion Range of Motion in Swimmers. The 10th International Conference In Physical Education, Sports and Physical Therapy, 2016-11-18, 2016-11-20, Elazığ, Türkiye, 2016. 100

7. Kesilmiş, İ.; Akın, M., Okul Öncesi 6 Yaş Grubu Çocuklarda Cinsiyete ve Cimnastik Antrenmanına Katılma Durumuna Göre Dinamik Denge Performansı ve Hipermobilitenin İncelenmesi. 14. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2016-11-01, 2016-11-04, Antalya, Türkiye, 2016. 100

6. Adıbelli, H.; Akın, M., Görev ve Ego Yönelimli Hedeflerin Yaşam Doyumu ile İlişkisinin İncelenmesi (Oryantiring Sporu Yapanlarla İlgili bir Çalışma). 3.Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Kongresi, 2016-05-27, 2016-05-29, Gaziantep, Türkiye, 2016. 100

5. Sınar, D.; Akın, M., Kangoo Jump ile Yapılan Antrenmanın Kız Atlerde Sprint ve Durarak Uzun Atlama Gelişimi Üzerine Olan Etkisi. Uluslararası Spor Bilimleri Araştırma Kongresi, 2015-09-10, 2015-09-13, Çanakkale, Türkiye, 2015. 100

4. Arınlı, Y., ADÖLESAN DÖNEMDEKİ BALE ÖĞRENCİLERİNDE BESLENME ALIŞKANLIKLARININ BÜYÜME HORMONU ÜZERİNE ETKİSİ. 13. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2014-11-07, 2014-11-09, Konya, Türkiye, 2014. 0

3. AKIN, M., Taekwon-Do Sporcularında Kemik Mineral Yoğunluğu ve Hipermobilite . 13. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2014-11-07, 2014-11-09, Konya, Türkiye, 2014. 100

2. AKIN, M., Kadın Basketbolcularda Kangoo Jumps ayakkabıları ile Antrenmanın Denge Bacak Kuvveti ve Şut Atışı oranına Etkisi. 13. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2014-11-07, 2014-11-09, Konya, Türkiye, 2014. 100

1. Şahin, Z., Correlation and Comparison of Mean running Velocities at Fixed blood Lactate levels and Performance of Children. The 10th ICHPER.SD Europe Congree & The TSSA 8th International Sports Science Congress, 2004-11-17, 2004-11-20, Antalya, Türkiye, 2004. 0

Uluslararası - Özet - Poster 292

7. Demir, A.; Akın, M., ATLETİZM ATMALAR VE TAEKWONDO SPORCULARININ DİNAMİK DENGE ÖZELLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 2017-11-19, 2017-11-22, Side Antalya, Türkiye, 2017. 50

6. Demir, A.; Akın, M., ÇOCUKLARDA HAREKETLİ ZEMİN ANTRENMANLARININ STATİK DENGEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Uluslararası 9. beden eğitimi ve spor öğretmenliği kongresi 2017, 2017-11-19, 2017-11-22, side Antalya, Türkiye, 2017. 50

5. Korkmaz, C.; Akın, M., Farklı Spor Branşlarındaki Sporcuların Dinamik Denge Değerlerinin Karşılaştırması. 15. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2017-11-15, 2017-11-18, Antalya, Türkiye, 2017. 50

4. Kesilmiş, İ., Ritmik Cimnastik Sporcularının Monoaxial Dinamik Denge Yeteneği ile Planter Fleksiyon ve Dorsi Fleksiyon Hareket Açılarının Karşılaştırılması. 14. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2016-11-01, 2016-11-04, Antalya, Türkiye, 2016. 0

3. Kesilmiş, İ.; Akın, M., 4-6 Yaş Çocuklarda Cimnastik Antrenmanının Büyüme Ve Biomotor Yetiler Üzerine Etkisi. 13. Uluslararası Spor Bilimleri kongresi, 2014-11-07, 2014-11-09, Konya, Türkiye, 2014. 50

2. Açıkada, C.; Akın, M., MAXIMAL RUNNING VELOCITY CHARACTERISTICS OF 11-14 YEARS OF AGE TRAINED CHILDREN. 59th Annual Meeting and 3rd World Congress on Exercise is Medicine, 2012-05-29, 2012-06-02, California, Amerika Birleşik Devletleri, 2012. 50

1. Kale, M., Correlation of Velocity,Anthropometric and Strength Parameters in trained Children. The 10th ICHPER.SD Europe Congree & The TSSA 8th International Sports Science Congress, 2004-11-17, 2004-11-20, Antalya, Türkiye, 2004. 0

Ulusal - Yürütücü 800

8. İşitme Engelli Sedanterlerde Fit Light Trainer, Kangoo Jump, Nintendo Wii Balance Board Antrenmanlarının Çeviklik ve Denge Üzerine Etkisi, BAP, Proje No: 2018-1-TP3-2833, 21000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100

7. Okul Öncesi Çocuklarda Fiziksel İnteraktif Video Oyunları ve Geleneksel Denge Antrenmanı Etkilerinin İncelenmesi, BAP, Proje No: 2017-2-TP3-2583, 10414 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100

6. Taekwondocularda Pliometrik ve Kaatsu Antrenmanlarının Kuvvet Gelişimine Etkisi, BAP, Proje No: 2017-2-TP2-2627, 5360 TL, Yürütücü, 2018,Tamamlandı. 100

5. Ayak Bileği Dorsal ve Plantar Fleksör Kas Kuvvetinin Değerlendirilmesinde Farklı Kuvvet Ölçüm Cihazlarının Karşılaştırılması, BAP, Proje No: 2017-1-TP2-2197, 9882 TL, Yürütücü, 2017,Tamamlandı. 100

4. Denge Antrenmanının Basketbolcular Üzerine Etkisinin İncelenmesi, BAP, Proje No: BAP-EBE-BESÖB(AB2013-2YL), 8000 TL, Yürütücü, 2013,Tamamlandı. 100

3. Adolesan Dönemdeki Bale ve Basketbol Öğrencilerinde Beslenme Alışkanlıklarının Büyüme Hormonları Üzerine Etkisi, BAP, Proje No: BAP-EBE-BESÖBE(YA2013-1YL), 10000 TL, Yürütücü, 2013,Tamamlandı. 100

2. Taekwon-do Sporcularında Kemik Mineral Yoğunluğu ve Hipermobilite, BAP, Proje No: BAP-EBE-BESYO(ZK2012-3-YL), 9997 TL, Yürütücü, 2012,Tamamlandı. 100

1. 4-6 Yaş Çocuklarda cimnastik Antrenmanının Büyüme ve Biyomotol Yetiler Üzerine Etkisi, BAP, Proje No: BAP-EBE-BESÖ(İK2012-2YL), 9990 TL, Yürütücü, 2012,Tamamlandı. 100

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 2200

11. Zahide Kantar Uz, Taekwon-do Sporcularında Kemik Mineral Yoğunluğu ve Hipermobilite, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_009.pdf

10. Fatma Soysüren Yaşar, Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Sporcu Öğrenciler Üzerindeki Duygusal İstismar Davranışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_002.pdf

9. Derya Selda SINAR, KADIN ATLETLERDE KANGOO JUMP İLE YAPILAN ANTRENMANIN DENGE, SPRİNT VE DURARAK UZUN ATLAMA ÜZERİNE OLAN ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_008.pdf

8. Mustafa Sallayıcı, 11-12 YAŞ ERKEK YÜZÜCÜLERDE 7 HAFTALIK FARKLI KARA ANTRENMANLARININ 100 METRE SERBEST TEKNİK DERECESİNE ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_011.pdf

7. Ayşe Hazal Boyanmış, TAEKWONDOCULARDA PLİOMETRİK VE KAN AKIMI KISITLAMA ANTRENMANLARININ KUVVET GELİŞİMİNE ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_010.pdf

6. Aşina Durmuş, Kadın Basketbolcularda Kangoo Jumps Ayakkabıları İle Antrenmanın Denge, Bacak Kuvveti Ve Şut Atışı Oranına Etkisi , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_006.pdf

5. Yağmur Arınlı, Adölesan Dönemdeki Bale Öğrencilerinde Beslenme Alışkanlıklarının Büyüme Hormonları Üzerine Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_005.pdf

4. Murat Yıldız, Mersin Sporunda Seyfi Alanya Faktörünün İncelenmesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf

3. İnci Kesilmiş, 4-6 Yaş Çocuklarda Cimnastik Antrenmanının Büyüme ve Biyomotor Yetiler Üzerine Etkisi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_004.pdf

2. Fırat Yıldırım, SPORTİF SÜREKLİ KENDİNE GÜVEN ALT ÖLÇEĞİNİN UYARLANMASI VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDAKİ ÖĞRENCİLERDE SPORTİF SÜREKLİ KENDİNE GÜVENİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_003.pdf

1. Mustafa Oğur, AYAK BİLEĞİ DORSAL VE PLANTAR FLEKSÖR KAS KUVVETİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE FARKLI KUVVET ÖLÇÜM CİHAZLARININ KARŞILAŞTIRILMASI, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_007.pdf

Yönetilen Doktora Tezleri 400

1. Abdurrahman Demir, OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARDA AKTİF VİDEO OYUNLARI VE DENGE ANTRENMANI ETKİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
Supervised_Doctorate_Theses_002.pdf

Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz GK 201 Topluma Hizmet Uygulamaları Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Güz AE 103 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Spor Bilimleri Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz SYO305 Artistik Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Güz SYO305 Artistik Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Güz BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz Tİ-BES 531 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Güz Tİ-BES 513 Makale İnceleme II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 3-0-3
Güz BES 531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Güz BES 657 Antrenman Bilimlerinde Makale Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Doktor 3-0-3
Güz BES 655 Büyüme ve Antropometri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Doktor 2-2-3
Güz Tİ-BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar AE 104 Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-1-2
Bahar ANT 4204 Müsabaka Analizi ve Değerlendi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 3-0-3
Bahar GK404 Ritmik Cimnastik ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-0-2
Bahar AE 104 Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-1-2
Bahar GK304 Topluma Hizmet Uygulamaları Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Bahar ANT 4202 Uzmanlık Dalı Antrenörlük Uygu Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-6-5
Bahar ANT 3202 Uzmanlık Dalı Teknik - Taktik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 3-2-4
Bahar Tİ-BES 528 Makale İnceleme I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 3-0-3
Bahar BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Bahar BES 656 Sporda Antrenman Teorisi ve Yö Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Doktor 3-0-3
Bahar Tİ-BES 508 Kinatropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 3-0-3
Bahar BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz ANT 3104 Uzmanlık Dalı Teknik - Taktik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 3-2-4
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz AE 103 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz ANT 4102 Uzmanlık Dalı Antrenörlük Uygu Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-6-5
Güz SYO305 Artistik Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Güz SYO305 Artistik Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz BES 531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar ANT 2204 Uzmanlık Dalı Özel Antrenman B Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-2-3
Bahar ANT 3202 Uzmanlık Dalı Teknik - Taktik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 3-2-4
Bahar SYO202 Antreman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Bahar MB 402 Öğretmenlik Uygulaması Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-6-5
Bahar MB304 Okul Deneyimi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-4-3
Bahar ANT 1207 Antrenman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-2-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Bahar BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Bahar BES 532 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz ANT 3104 Uzmanlık Dalı Teknik - Taktik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 3-2-4
Güz ANT 2104 İleri Antrenman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-2-3
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz BES 531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Güz BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar ANT 1207 Antrenman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-2-3
Bahar ANT 2204 Uzmanlık Dalı Özel Antrenman B Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-2-3
Bahar BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Bahar BES 530 İleri Antrenman Bilgisi II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BES 532 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Bahar BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz BES 531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Güz BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz BES 655 Büyüme ve Antropometri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Doktor 2-2-3
Güz BES 657 Antrenman Bilimlerinde Makale Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Doktor 3-0-3
Güz BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar MB304 Okul Deneyimi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-4-3
Bahar ANT 1207 Antrenman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Antrenörlük Eğitimi 2-2-3
Bahar MB 402 Öğretmenlik Uygulaması Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-6-5
Bahar BES 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Bahar BES 530 İleri Antrenman Bilgisi II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Bahar TEZ Tez Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BES 656 Sporda Antrenman Teorisi ve Yö Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Doktor 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BES 532 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor ( Yüksek 2-1-3
Bahar BES 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor Anabilim 4-0-4
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz BES 681 Seminer I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 1-0-1
Güz BES 657 Antrenman Bilimlerinde Makale Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 3-0-3
Güz BES-531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz BES 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 1-0-1
Güz BES 655 Büyüme ve Antropometri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SYO202 Antreman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Bahar BES-530 İleri Antrenman Bilgisi II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Bahar BES-529 İleri Antrenman Bilgisi I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Bahar BES 656 Sporda Antrenman Teorisi ve Yö Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 3-0-3
Bahar BES 655 Büyüme ve Antropometri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-2-3
Bahar BES-532 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz BES-530 İleri Antrenman Bilgisi II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz BES-532 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz BES-531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz BES-529 İleri Antrenman Bilgisi I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz BES 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 1-0-1
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SYO202 Antreman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Bahar BES-529 İleri Antrenman Bilgisi I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Bahar BES-531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SYO 420 Korfbol ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-0-2
Bahar SYO202 Antreman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Bahar GK404 Ritmik Cimnastik ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-0-2
Bahar BES-532 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Bahar BES-530 İleri Antrenman Bilgisi II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz SYO401 Mezuniyet Projesi I Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz BES-529 İleri Antrenman Bilgisi I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz BES-531 Kinantropometri I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz BES-526 Sporda Beceri Kazanımı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar GK404 Ritmik Cimnastik ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-0-2
Bahar SYO104 Ritim Eğitimi ve Dans Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Bahar SYO202 Antreman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Bahar BES-530 İleri Antrenman Bilgisi II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Bahar BES-532 Kinantropometri II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Güz SYO305 Artistik Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Güz SYO303 Fiziksel Uygunluk Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz ÜYG101 Üniversite Yaşamına Giriş Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-0-1
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz BES-529 İleri Antrenman Bilgisi I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor 2-1-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar GK404 Ritmik Cimnastik ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-0-2
Bahar SYO202 Antreman Bilgisi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Bahar SYO104 Ritim Eğitimi ve Dans Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Bahar AAB102 Fiziksel Uygunluk Sağlık Hizmetleri Meslek Yükse Ambulans ve Acil Bakım Teknike 2-2-3
Güz SYO305 Artistik Cimnastik Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 1-2-2
Güz SYO413 Kinantropometri ( Seçmeli ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 3-0-3
Güz SYO105 İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloj Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 4-0-4
Güz SBY351 Fiziksel Uygunluk Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
Güz SYO303 Fiziksel Uygunluk Beden Eğitimi ve Spor Yüksekok Beden Eğitimi ve Spor Öğretmen 2-2-3
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
Detay
Kesilmiş, .; Akın, M. Dynamic Balance Ability and Hypermobility In Pre-School Children Who Participate Gymnastic Training. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2018, 3, 78-87.
10.31680/gaunjss.453979
Demir, A.; Akın, M. Examining the effects of active video games and balance training on static balance in 6 years old children. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2018, 15, 2376-2386.
Demir, A.; Akın, M. Aktif Video Oyunları ve Wobble Board Denge Antrenmanının 6 Yaş Çocuklarda Dinamik Dengeye Etkisinin Karşılaştırılması. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2018, 3, 109-121.
10.31680/gaunjss.461858
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Akın, M. Effect of Gymnastics Training on Dynamıc Balance Abilities 4 6 years of Age Children. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, , -,
10.7813/2075-4124.2013/5-2/A.22

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Akın, M. Effect of Gymnastics Training on Dynamıc Balance Abilities 4 6 years of Age Children. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, , -,
10.7813/2075-4124.2013/5-2/A.22

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Detay
Boyanmış, A.; AKIN, M., Taekwondocularda kan akımı kısıtlama antrenmanlarının kuvvet gelişimine etkisi. . I. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018.
Kesilmiş, İ.; AKIN, M., Mersin İlindeki Türkiye Şampiyonasına Katılan Ritmik Cimnastikçilerde Lateralizasyona Göre Dinamik Dengenin Değerlendirilmesi. I.Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018.
Kesilmiş, İ.; AKIN, M., Determination of dart throwing performance according to laterality and gender. ERPA International Congress on Education, 2018-06-28, 2018-07-01, İstanbul, Türkiye, 2018.
Kesilmiş, İ.; AKIN, M.; Kesilmiş, M., The effect of kangoo jumps on dynamic balance ability and strength in badminton players. ERPA International Congress on Education, 2018-06-28, 2018-07-02, İstanbul, Türkiye, 2018.
AKIN, M.; Kesilmiş, İ., Farklı Spor Branşlarındaki Sporcuların Dinamik Denge Yeteneği İle Plantar-Dorsifleksiyon Hareket Açılarının Karşılaştırılması. I.Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018.
DEMİR, A.; AKIN, M., Aktif Video Oyunları Ve Bosu Topu Egzersizleri Kuvveti Geliştirebilir mi?. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2018-10-31, 2018-11-03, Antalya, Türkiye, 2018.
DEMİR, A.; AKIN, M., Aktif Video Oyunları ve Bosu Topu Egzersizleri Çocuklarda Statik Dengeyi Geliştirebilir mi?. I.Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, mersin, Türkiye, 2018.
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarlık temel alanındaki diğer yarışmalarda derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)