Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖÄžRETMENLİĞİ | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 2000 |
YÜKSEK LİSANS | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖÄžRETMENLİĞİ | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
DOKTORA | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖÄžRETMENLİĞİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
1. Beden eÄŸitimi ve spor yüksekokulu öÄŸrencilerinin karar verme stilleri, sosyal beceri düzeyleri ve stresle baÅŸa çıkma biçimlerinin bazı deÄŸiÅŸkenler açısından karşılaÅŸtırmalı olarak incelenmesi Danışman: Dr. EMİN KURU, Gazi Üniversitesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Beden EÄŸitimi ve Spor EÄŸitimi Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, .
1. Gençlik Spor Genel MüdürlüÄŸü merkez ve taÅŸra teÅŸkilatlarında görev yapan spor uzmanlarının iÅŸ doyum düzeylerinin belirlenmesi Danışman: Dr. BURHAN ÇUMRALIGİL, Selçuk Üniversitesi, SaÄŸlık Bilimleri Enstitüsü, Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim Dalı, Konya, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | 2018-01-10 - 2020-01-10 |
2020
12. KARA, N.; ÇETİN, M.; Dönmez, a.; Musab, Ç. The Relationship Between Cognitive Flexibility and TheMeaning of Life: A Research on The Students of The Facultyof Sport Sciences. TÜRK SPOR VE EGZERSİZ DERGİSİ, 2020, , -. 0 + 0
2014
11. GEZER, E.; MIZRAK, O.; ÇETİN, M. The Analysis of the Relationship Between Anger Expression and Empathic Dispositions of Turkish Young National Wrestling Team Players. NİGDE UNİVERSİTY JOURNAL OF PHYSİCAL EDUCATİON AND SPORT SCİENCES, 2014, 8, -. 0 + 0
10. GÜLLE, M.; HERGÜNER, G.; ÇETİN, M.; GEZER, E. Evaluation of body-self-perception of sedentary individuals aged over 30 who attended fitness center classes. TURKİSH JOURNAL OF SPORT AND EXERCİSE, 2014, 16, 55-61. 0 + 0
2011
9. YILDIZ, Ö.; YILDIZ, M.; ÇETİN, M.; USLU, S. Öğretilebilir Zihinsel Engelliler Okulunda Beden Eğitimi Derslerini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemler. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİM DERGİSİ, 2011, , 126-135. 0 + 0
8. ÇAĞLAYAN, H.; ÇETİN, M.; YILDIRIM, Y.; YILDIZ, Ö. Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Özel Yetenek Sınavına Katılan Adayların Stresle Başa Çıkma Stillerinin İncelenmesi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİM DERGİSİ, 2011, 13, 177-181. 0 + 0
7. ÇETİN, M.; ÇAĞLAYAN, H.; KIRIMOĞLU, H.; KIRIMOĞLU, H. Tekerlekli Sandalye Basketbol Bölgesel Liginde Oynayan Sporcuların Yaşam Kalitesi Düzeylerinin İncelenmesi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİM DERGİSİ, 2011, , 54-62. 0 + 0
6. ÇAĞLAYAN, H.; TAŞĞIN, Ö.; ÇETİN, M. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Algılanan Sosyal Destek Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2011, 8, 189-198. 0 + 0
2010
5. ÇETİN, M.; KURU, E. Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Stresle Başa Çıkma Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. MİLLİ EĞİTİM, 2010, 39, 193-205. 0 + 0
2009
4. ÇETİN, M.; KURU, E. Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi. ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİM DERGİS, 2009, 11, 1-8. 0 + 0
2008
3. ŞİRİN, E.; ÇAĞLAYAN, H.; ÇETİN, M.; İNCE, A. Spor Yapan Lise Öğrencilerinin Spora Katılım Motivasyonlarına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi. NİĞDE ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2008, 2, 98-110. 0 + 0
2007
2. ERKMEN, N.; ÇETİN, M. Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Denetim Odağının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2007, , 211-223. 0 + 0
1. KURU, E.; ÇETİN, M. Sporun İlköğretim Öğrencilerinin Atılganlık Düzeyine Etkisinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİM DERGİSİ, 2007, 9, 22-30. 0 + 0
2014
1. GÜLLE, M.; KABADAYI, M.; BOSTANCI, Ö.; ÇETİN, M.; ŞEKER, R. Evaluation of the correlation between decision-making styles andburnout levels of the team-trainers who competed in regional amateur league. PROCEDİA - SOCİAL AND BEHAVİORAL SCİENCES, 2014, , 483-487. 600 + 0
2020
4. Ali burak, t.; ümit, g.; emre bülent, ö.; zarife, t.; ÇETİN, M. The Correlatıon between Mental Toughness and Goal Orıentatıon of Elıte Wrestlers. INTERNATİONAL JOURNAL OF SPORT CULTURE AND SCİENCE, 2020, 8, 35-47. 50 + 0
2019
3. arif, ö.; ÇETİN, M. Amatör Futbolcuların Görev ve Ego Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. INTERNATİONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATİONAL STUDİES (INTJCES), 2019, 2, 99-109. 100 + 0
2017
2. GÜLLE, M.; ÇETİN, M.; SARI, İ.; ŞEKER, R. Assessment of the correlation between self-esteem in decision-making and decision-making styles of football referees in terms of their refereeing experience and violence perceptions.. INTERNATİONAL JOURNAL OF SCİENCE CULTURE AND SPORT, 2017, 5, 112-123. 85 + 0
1. GÜLLE, M.; SOYER, F.; ÇETİN, M. Açık Saha ve Kapalı Saha Taraftarlarının Saldırganlık Düzeylerinin İncelenmesi. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 1, 57-64. 100 + 0
2021
4. Pepe, Ş.; Özsarı, A.; ÇETİN, M.; Pepe, H. Investigation of Social Intelligence Features of Athletes in Different Branches in Terms of Various Variables. PROPóSİTOS Y REPRESENTACİONES, 2021, 9, -. 75 + 010.20511/pyr2021.v9nSPE3.1160
3. KARA, N.; Dönmez, A.; ÇETİN, M. RELATIONSHIP BETWEEN DECISION-MAKING STYLES AND COGNITIVE FLEXIBILITY LEVELS OF SPORTS SCIENCE STUDENTS. INTERNATİONAL JOURNAL OF LİFE SCİENCE AND PHARMA RESEARCH, 2021, , 217-221. 100 + 010.22376/ijpbs/ijlpr/SP14/jan/2021.1-
2011
2. ÇETİN, M.; TAŞĞIN, Ö.; ARSLAN, F. The Relationship Between Reaction Time and Decision Making in Elite Kickboxing Athletes. WORLD APPLİED SCİENCES JOURNAL, 2011, 12, 1826-1831. 100 + 0
1. ÇETİN, M.; ÇAĞLAYAN, H.; KIRIMOĞLU, H. The Correlation Between Depression and Life Quality in Players of the Regional Wheelchair Basketball League. WORLD APPLİED SCİENCES JOURNAL, 2011, 14, 739-744. 100 + 0
2008
1. ERKMEN, N.; ÇETİN, M. Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Stresle Başa ÇıkmaTarzlarının Bazı Değişkenlerle İlişkisi. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLERENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2008, , -. 100 + 0
2020
2. KARA, N.; ÇETİN, M.; Dönmez, a.; kara, m.; Genç, H. A Study on the Relationship between the Levels of Loneliness and Smartphone Addiction of Students who are Studying at the Faculty of Sports Science. ASİAN JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG, 2020, 6, 213-218. 80 + 0
2014
1. ÇETİN, M. Evaluation of the correlation between learning styles and critical thinking dispositions of the students of school of physical education and sports. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2014, 9, 680-690. 100 + 0
2008
3. ÇETİN, M.; ÇAĞLAYAN, H.; ERKMEN, N. Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Denetim Odağı Düzeyleri İle Stresle Başa Çıkma Yolları Arasındaki İlişki. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİM DERGİSİ, 2008, 10, 31-39. 200 + 0
2005
2. ÇETİN, M.; ÇUMRALIGİL, B.; ÇAĞLAYAN, H. Gençlik Spor Genel Müdürlüğü Merkez ve Taşra Teşkilatlarında Görev Yapan Spor Uzmanlarının İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2005, 7, 35-44. 200 + 0
1. ÇAĞLAYAN, H.; ÇETİN, M. Futbol Seyircisinin Sosyo-Ekonomik-Kültürel Yapısının Şiddet Eğilimindeki Rolü (Konyaspor Örneği). ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2005, 7, 15-26. 200 + 0
2020
2. YALÇIN, Y.; TEK, T.; ÇETİN, M. Amatör Olarak Spor Yapan Üniversite Öğrencilerinin Sportmenlik Yönelimlerinin İncelenmesi. TÜRK SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2020, 3, 29-34. 100 + 0
2017
1. GÜLLE, M.; ÇETİN, M.; SARI, İ.; ŞEKER, R. Assessment of the Correlation between Self-esteem in Decision-Making andDecision-Making Styles of Football Referees in terms of Their RefereeingExperience and Violence Perceptions. INTERNATİONAL JOURNAL OF SCİENCE CULTURE AND SPORT, 2017, 5, 112-123. 85 + 010.14486/IntJSCS657
2020
4. Mehmet Gökhan, B.; ÇETİN, M. Gençlik ve Spor İl Müdürlüklerinde Görev Yapan Antrenörlerin Örgütsel Güven ve İş Doyumunun İncelenmesi. TÜRK SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2020, 3, 35-43. 100 + 0
3. ali burak, t.; TOROS, T.; gündoğan, ü.; emre bülent, ö.; ÇETİN, M. İşitme Engelli Güreşçiler ile işitme Engelli Sedanter Bireylerde Bazı Değişkenler Açısından Benlik Saygısı ve Yaşam Doyumu Arasındaki ilişkinin incelenmesi. JOURNAL OF SPORTIVE, 2020, 3, 48-61. 50 + 0
2017
2. GÜLLE, M.; SOYER, F.; ÇETİN, M. Açık Saha ve Kapalı Saha Taraftarlarının Saldırganlık Düzeylerinin İncelenmesi. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 1, 57-64. 100 + 0
2010
1. TOPUZ, R.; sezen, m.; ÇAĞLAYAN, H.; ÇETİN, M. Amatör Futbol Oyuncularının Denetim Odağının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ, 2010, 1, 13-19. 65 + 0
1. KARA, N.; KARA, M.; ÇETİN, M. Spor ve Bilim 8, ISBN: 978-625-7445-42-9, Gece kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 18 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
2. ÇETİN, M. Sporda bilimsellik-1, ISBN: 978-625-7319-96-6, Gece kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 16 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
3. ÇETİN, M. Sporda bilimsellik-1, ISBN: 978-625-7319-96-6, Gece kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 16 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
4. KARA, N.; Dönmez, A.; ÇETİN, M. Sporda Bilimsellik-2, ISBN: 978-625-7319-95-9, Gece kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 16 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
5. ÇETİN, M. Sporda Bilimsellik-2, ISBN: 978-625-7319-95-9, Gece kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 17 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
6. KARA, N.; ÇETİN, M. Çocuk ve Egzersiz, ISBN: 978-625-7702-74-4, Gece kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 18 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
2. ÅžAR, N.; ÇETİN, M.; KOÇ, M.; SOYER, F., LİSE ÖÄžRENCİLERİNİN AKADEMİK GÜDÜLENME İLE BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE OLAN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. ERPA INTERNATİONAL CONGRESS ON EDUCATION 2018, 2018-06-28, 2018-07-01, İSTANBUL, Türkiye, . 170
1. ÇETİN, M.; ŞİRİN, E.; ÇAÄžLAYAN, H., Determination of Shyness Levels of The High School Students Who Make Sports. 10th International Sport Sciences Congress., 2008-10-23, 2008-11-25, bolu, Türkiye, . 200
4. KOÇ, M.; GÜMÜŞ, H.; ÇETİN, M.; GÜNGÖR, İ., Sporting behavior in amateur soccer players. 4th edition of the international conference SEC-IASR Sports, Education, Culture- Interdisciplinary Approaches in Scientific Research, 2019-06-07, 2019-06-08, Galatı, Romanya, . 75
3. ÇETİN, M.; İLHAN, E.; KIRIMOÄžLU, H., Evaluation of Social Skill Levels of Wheel Chair Basketball Players and Running Basketball Players in terms of Gender Variable. 2nd International Social Sciences in Physical Education and Sport Congres., 2012-05-31, 2012-06-02, Ankara, Türkiye, . 100
2. ÇETİN, M.; TAŞĞIN, Ö.; ARSLAN, F., The Relationship Between Reaction Time and Decision Making in Elite Kıckboxing Athletes. 21st International Scientific Conference “PHYSICAL ACTIVITY FOR EVERYONE, 2010-12-10, 2010-12-11, Belgrade, Sırbistan, . 100
1. ÇAÄžLAYAN, H.; ÇETİN, M.; YILDIRIM, Y.; YILDIZ, Ö., Investigation of Coping With the Stress Styles’ of Physical Education and Sport School Special Ability Test Participating Candidates. 11th International Sports Science Congress, 2010-11-10, 2009-11-12, Antalya, Türkiye, . 85
4. ŞİRİN, E.; ÇAÄžLAYAN, H.; ÇETİN, M.; İNCE, A., ÖÄŸretmenlik MesleÄŸine Yönelmede Mezun Olunan Lise Alanının ve Cinsiyetin Rolü. 5. Ulusal Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmenliÄŸi Sempozyumu, 2007-11-02, 2007-11-03, , Türkiye, . 75
3. ÇAÄžLAYAN, H.; ŞİRİN, E.; ÇETİN, M., Beden EÄŸitimi ÖÄŸretmeni Adaylarının ÖÄŸretmenlik MesleÄŸine Yönelmede Aile EÄŸitim Seviyelerinin Rolü. 5. Ulusal Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmenliÄŸi, 2007-11-02, 2007-11-03, , Türkiye, . 100
2. ÇAÄžLAYAN, H.; ŞİRİN, E.; ÇETİN, M., Beden EÄŸitimi ÖÄŸretmeni Adaylarının ÖÄŸretmenlik MesleÄŸini Seçme Nedenlerinin ÖÄŸretmenlik MesleÄŸine Yönelik Tutumlarına Etkisi. 5. Ulusal Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmenliÄŸi Sempozyumu. Sözel Bildiri,, 2007-11-02, 2007-11-03, , Türkiye, . 100
1. ÇAÄžLAYAN, H.; ŞİRİN, E.; ÇETİN, M.; İNCE, A., Spor Yapan ve Spor Yapmayan Lise ÖÄŸrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi. XVI. Ulusal EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2007-09-05, 2007-09-07, , Türkiye, . 75
2. ŞİRİN, E.; ÇAÄžLAYAN, H.; ÇETİN, M.; YILDIZ, Ö., Beden EÄŸitimi ÖÄŸretmeni YetiÅŸtirmede ÖÄŸretmenlik Uygulaması Dersi EtkinliÄŸinde Karşılaşılan Güçlükler: Bir Durum Çalışması”.. 5. Ulusal Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmenliÄŸi Sempozyumu, 2007-11-02, 2007-11-03, , Türkiye, . 37
1. TAŞĞIN, Ö.; BAÅžTUÄž, G.; ÇETİN, M., Stajyer Beden EÄŸitimi ÖÄŸretmenlerinin KarşılaÅŸtıkları Problemlere İliÅŸkin Bir Çalışma. Beden eÄŸitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi. Poster Bildiri, 2003-10-10, 2003-10-11, , Türkiye, . 50
1. MEHMET GÖKHAN BULUT, Gençlik ve Spor İl Müdürlüklerinde çalışan antrenörlerin örgütsel güven ve iÅŸ doyumunun incelenmesi , SaÄŸlık Bilimleri Enstitüsü, Mustafa Kemal Üniversitesi, Devam ediyor. 200
1. Spor Bilimleri Derneği , Üye No: 1071, Türkiye, 2014-06-03-Devam ediyor.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | AE 303 | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretimi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | SEÇ AE 209 | Beden EÄŸitimi ÖÄŸretim Modeller | Spor Bilimleri Fakültesi | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-0-2 |
Güz | AE 203 | Motor GeliÅŸim | Spor Bilimleri Fakültesi | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Güz | SYO401 | Mezuniyet Projesi I | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | BES 612 | Spor Psikolojisinde BiliÅŸsel S | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-2-4 |
Güz | Tİ-BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | Tİ-BES 515 | Spor Psikolojisinde Yeni Yakla | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 597 | Olimpizm ve Fair - Play | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | Tİ-BES 549 | Olimpizm ve Fair Play | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 554 | Spor EÄŸitiminde ÇaÄŸdaÅŸ ÖÄŸretim | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-1-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | ANT 3201 | Beceri ÖÄŸrenimi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Bahar | SYO302 | Beceri ÖÄŸrenimi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Bahar | GK304 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 1-2-2 |
Bahar | MB 402 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-6-5 |
Bahar | MB304 | Okul Deneyimi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 1-4-3 |
Bahar | Tİ-BES 538 | Performans Yükseltmede Psikolo | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Bahar | Tİ-BES 523 | Spor Pedagojisinde Güncel Soru | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | Tİ-BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 619 | ÖÄŸrenme Kuramları Spor ve Egze | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | BES 576 | Performans Yükseltmede Psikolo | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-1-3 |
Bahar | BES 568 | Spor Pedogojisinde Güncel Soru | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-1-3 |
Güz | SEÇ AE 209 | Beden EÄŸitimi ÖÄŸretim Modeller | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-0-2 |
Güz | GK 201 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 1-2-2 |
Güz | SYO401 | Mezuniyet Projesi I | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | AE 203 | Motor GeliÅŸim | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Güz | SYO301 | Psikomotor GeliÅŸim | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Güz | SYO107 | Futbol | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | Tİ-BES 549 | Olimpizm ve Fair Play | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 612 | Spor Psikolojisinde BiliÅŸsel S | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-2-4 |
Güz | BES 597 | Olimpizm ve Fair - Play | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 554 | Spor EÄŸitiminde ÇaÄŸdaÅŸ ÖÄŸretim | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-1-3 |
Güz | Tİ-BES 515 | Spor Psikolojisinde Yeni Yakla | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | Tİ-BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | ANT 3201 | Beceri ÖÄŸrenimi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Bahar | MB102 | EÄŸitim Psikolojisi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Bahar | GK304 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 1-2-2 |
Bahar | SYO308 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri I | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Bahar | SYO302 | Beceri ÖÄŸrenimi | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ410 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - II | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | BES 576 | Performans Yükseltmede Psikolo | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-1-3 |
Bahar | BES 619 | ÖÄŸrenme Kuramları Spor ve Egze | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Bahar | BES 568 | Spor Pedogojisinde Güncel Soru | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 2-1-3 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | Tİ-BES 523 | Spor Pedagojisinde Güncel Soru | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Bahar | Tİ-BES 515 | Spor Psikolojisinde Yeni Yakla | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | SYO301 | Psikomotor GeliÅŸim | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Güz | SYO107 | Futbol | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | SYO401 | Mezuniyet Projesi I | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | ANT 3102 | Psikomotor GeliÅŸim | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Güz | BES 673 | Popüler Kültür ve Spor | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Doktor | 3-0-3 |
Güz | BES 593 | Cumhuriyet Döneminde Beden EÄŸi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | BES 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
Güz | SYO301 | Psikomotor GeliÅŸim | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 3-0-3 |
Güz | SYO 209 | Beden EÄŸitimi ve Sporun Temell | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-0-2 |
Güz | SYO401 | Mezuniyet Projesi I | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Beden EÄŸitimi ve Spor ÖÄŸretmen | 2-2-3 |
Güz | ANT 3102 | Psikomotor GeliÅŸim | Beden EÄŸitimi ve Spor Yüksekok | Antrenörlük EÄŸitimi | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | BES 593 | Cumhuriyet Döneminde Beden EÄŸi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor ( Yüksek | 3-0-3 |
Güz | BES 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Beden EÄŸitimi ve Spor Anabilim | 4-0-4 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | |||||
|
||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||
|
||||||
H2020 Projesi | ||||||
|
||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||
|
||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||
|
||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||
|
||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||||
|
||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||
|
||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||
|
||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||
|
||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||
|
||||||
Ulusal patent | ||||||
|
||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||
|
||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||
|
||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||
|
||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||||
|
||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||||
|
||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||
|
||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||
|
||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||
|