Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | ANTROPOLOJİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 1986 |
YÜKSEK LİSANS | ANTROPOLOJİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1990 |
DOKTORA | SOSYOLOJİ | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ | 2008 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-09-09 - 2018-09-09 |
2017
1. Güngör, M.; Yakin, I. TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ EKONOMİSİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN ANALİZİ. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL, 2017, 3, 225-232. 200 + 0http://www.sssjournal.com/Makaleler/247126917_2017_SSSJournal_Vol3_Issue4.Makale%2019_Mehmet%20G%C3%9CNG%C3%96R&%C4%B0lker%20YAKIN_225-232.pdf
Publications_008.pdf
2. GÜNGÖR, M.; YAKIN, İ. Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilgi Ekonomisi Hakkındaki Düşüncelerinin Analizi. SOCİAL SCİENCES STUDİES JOURNAL, 2017, 3, 225-232. 100 + 010.26449/sssj.26
2012
1. Güngör, M. Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Aile Tipleri Ve Aile Tutumları Açısından İncelenmesi. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2012, 7, 40-51. 100 + 0http://www.newwsa.com/download/gecici_makale_dosyalari/NWSA-6357-2837-8.pdf
Publications_004.pdf
2021
1. GÜNGÖR, M. "HOW SHOULD BE TAUGHT?" COURSE CONTENT, SOCIALITY AND PRODUCTION OF KNOWLEDGE: HUMAN RIGHTS, CITIZENSHIP AND DEMOCRACY COURSE EXAMPLE. ZEİTSCHRİFT FÜR DİE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS, 2021, 13, 177-198. 100 + 010.46291/ZfWT/130110
2017
8. Güngör, M. Bir Kimlik İnşası Olarak Ulus-Devlet Yurttaşlığı ve Yurttaşlık Kavramının Dönüşümü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 438-464. 200 + 0http://dergipark.gov.tr/download/article-file/291137
7. GÜNGÖR, M. Bir Kimlik İnşası Olarak Ulus-Devlet Yurttaşlığı veYurttaşlık Kavramının Dönüşümü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 438-464. 200 + 0
2014
6. GÜNGÖR, M. Okulöncesi dönem çocuklarının televizyon izleme alışkanlıkları ve anne baba tutumları. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2014, 11, 199-216. 200 + 0
2013
5. Güngör, M. Risk Altındaki Çocukların Aile Yapıları ve Suça Yönelimleri (Mersin İli Örneği). MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 421-434. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000433
Publications_006.pdf
4. Güngör, M. Öğretmen Adaylarinin Problem Çözme Becerisinin Sosyo Ekonomik Yapi, Aile Tipi ve Aile Tutumlari ile Ilişkisinin Incelenmesi . KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2013, 21, 1071-1088. 200 + 0http://79.123.169.199/ojs/index.php/Kefdergi/article/view/25
Publications_007.pdf
2009
3. Güngör, M. Eğitim Hakkı ve Sokakta Yaşayan/ Çalışan Çocuklar: Mersin İli Örneği. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 5, 28-43. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000000747
Publications_002.pdf
2008
2. Güngör, M. Evrensel Bir Sorun Olarak Çocuk Suçluluğu ve Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2008, 1, 125-143. 200 + 0http://http://dergipark.ulakbim.gov.tr/adyusbd/article/view/5000041850
Publications_001.pdf
1. Güngör, M. Çağının Önünde Koşan Bir Aydın: İsmayıl Hakkı Baltacıoğlu. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 4, 59-70. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000002918://
Publications_003.pdf
2014
1. Güngör, M. Okulöncesi Dönem Çocuklarının Televizyon İzleme Alışkanlıkları ve Anne Baba Tutumları. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2014, 11, 199-216. 100 + 0http://sbed.mku.edu.tr/article/view/5000071096
Publications_005.pdf
1. Güngör, M. Eğitim Bilimlerine Giriş, ISBN: 978-605-318-444-7, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 27 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0
http://www.pegem.net/kitabevi/index.aspx
1. GÜNGÖR, M. A New Social Street Economy: An Effect of The COVID-19 Pandemic, ISBN: 9781801171243, Emerald, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, Bingley, İngiltere / Birleşik Krallık, 2021. 0
1. Güngör, M. Mersin'de Sokakta Yaşayan ve Çalışan Çocuklar: Sorunlar-Çözümler, ISBN: 978-605-89038-0-7, Güven Ofset, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 254 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2009. 500
3. Güngör, M.; Yakin, İ., Attitude ans Motivational Factors to Infographics Design: A Preliminary Study of Sociology Course. 3rd International Congress on Social Sciences, China to Adriatic, 2016-10-27, 2016-10-30, Antalya, Türkiye, 2016. 200
http://kongre.iksad.org/
2. Güngör, M., Yurttaşlığın E-Hali: Bir Dijital Yurttaşlık Denemesi. Uluslararası Gençlerde Demokrasi ve İletişim Sempozyumu, 2014-06-02, 2014-06-02, Ankara, Türkiye, 2014. 200
1. Güngör, M., Risk Altındaki Çocukların Aile Yapıları Ve suça Yönelimleri Arasındaki İlişki: Mersin İli Örneği. Uluslararası Katılımlı Kadına ve Çocuğa Karşı Şiddet Sempozyumu, 2012-04-27, 2012-04-28, Ankara, Türkiye, 2012. 200
9. GÜNGÖR, M., Vatandaşlığın Yeni Boyutu: Dijital Vatandaşlık. International Congress of Eurasian Social Sciences - 5, 2021-05-21, , Muğla, Türkiye, . 100
8. GÜNGÖR, M., Öğretmenlerin Öğretim Programı Açısından İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine İlişkin Değerlendirmeleri. 4. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 2019-12-23, , Ankara, Türkiye, . 100
7. GÜNGÖR, M., Kültürlenme Sürecinde Erkekliğin Oluşumları: Kuşaklararası Değişim Mersin Örneği. I. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 2017-11-24, 2017-11-26, Kayseri, Türkiye, . 100
6. GÜNGÖR, M., KÜLTÜRLEME SÜRECİNDE ERKEKLİĞİN OLUŞUMLARI: KUŞAKLARARSI DEĞİŞİM MERSİN ÖRNEĞİ. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 2017-11-24, 2017-11-26, Kayseri, Türkiye, 2017. 100
https://www.usekongresi.org/
5. Güngör, M.; Yakin, I., Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilgi Ekonomisi Hakkındaki Düşüncelerinin Analizi. AL-FARABI 1st International Congress on Social Sciences, 2017-05-11, 2017-05-14, Gaziantep, Türkiye, 2017. 100
https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_023b91e57eca473abccfdca505565c46.pdf
4. GÜNGÖR, M.; YAKIN, İ., Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilgi Ekonomisi Hakkındaki Düşüncelerinin Analizi. Al-Farabi 1st International on Social Sciences, 2017-05-11, 2017-05-14, Gaziantep, Türkiye, . 100
3. Güngör, M., Yoksulluğun Görünen Yüzü Sokak Çocukları ve Çocuk Hakları. 1. Uluslar arası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, 2012-05-10, 2012-05-11, Ankara, Türkiye, 2012. 100
2. Güngör, M.; Şahbaz, N., Osmanlı Tebaasına Bağlı Rumlar, Yahudiler ve Ermeniler İçin Hazırlanan Alfabe Kitaplarının Kültür Aktarımı Açısından Tahlili. 1. Uluslar arası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, 2012-05-10, 2012-05-11, Ankara, Türkiye, 2012. 100
1. Güngör, M., Okulöncesi Dönem Çocuklarının Televizyon İzleme Alışkanlıkları ve Anne Baba Tutumları. TRT Uluslararası Çocuk ve Medya Kongresi, 2012-04-17, 2012-04-18, Konya, Türkiye, 2012. 100
3. Güngör, M., Kent Yoksulluğunun Görünen Yüzü: Sokakta Çalışan Çocuklar (Mersin Örneği). 6. Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar Sempozyumu, 2007-11-06, 2007-11-07, Diyarbakır, Türkiye, 2007. 100
2. Güngör, M., STK’lar ve Sokakta Yaşayan ve Çalışan Çocuklar. 5. Sokakta Yaşayan ve Çalışan Çocuklar Sempozyumu, 2006-11-04, 2006-11-05, Gaziantep, Türkiye, 2006. 100
1. Güngör, M., Yoksulluk ve Sokakta Çalışan Çocuklar (Mersin Örneği), . Yoksulluk Sempozyumu, 2003-05-31, 2003-06-01, İstanbul, Türkiye, 2003. 100
2. Güngör, M., Çocuk Hakları Bağlamında Aytül Akal’ın Süper Gazeteciler Roman Dizisinin Çözümlenmesi. V. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyumu Dizisi, 2012-05-09, 2012-05-11, Eskişehir, Türkiye, 2012. 50
1. Güngör, M.; Bektaş, M., Mersin İlindeki Sosyo-ekonomik Düzeyi Farklı Üç Lisedeki Öğrenci Sorunlarının Bu Okullarda Çalışan Okul Psikolojik Danışmanları Tarafından Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi . 7. Ulusal Psikolojik ve Rehberlik Kongresi, 2003-07-09, 2003-07-11, Malatya, Türkiye, 2003. 50
1. AL FARABİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER DEGİSİ , [ 2017 : 2 ] [ 0 : 0 ] . 8
1. Bilim Teşvik Ödülü İKSAD, 2016-12-31, Antalya, Türkiye. 0
2. Bilim Teşvik Ödülü İKSAD, 2017-11-24, KAYSERİ, Türkiye. 0
1. İKSAD, , , Türkiye. 0
2. İKSAD, , , Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE-209 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | RHA103 | Kültürel Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RPD111 | Felsefeye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | SOS131 | Toplum Bilimine Giriş I | Fen - Edebiyat Fakültesi | Tarih | 2-0-2 |
Güz | SBE-503 | Sosyal Bilgiler Öğretiminin Fe | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Güz | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | GKS007 | İnsan Hakları ve Demokrasi Eği | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | TEB406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ106 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ106 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | TRK102 | Türkçe Iı: Sözlü Anlatım | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | EBD164 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | SBE-511 | Vatandaşlık, Vatandaşlık Eğiti | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Bahar | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | GKZ006 | Türk Dili - II | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE-209 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | RHA103 | Kültürel Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | MÖP311 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SBE-503 | Sosyal Bilgiler Öğretiminin Fe | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Güz | SOB 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD164 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | SBE-511 | Vatandaşlık, Vatandaşlık Eğiti | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi ( Yüks | 3-0-3 |
Bahar | SOB 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | BOTE-209 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | MÖP311 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | RPD111 | Felsefeye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RHA103 | Kültürel Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MBD003 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD002 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD164 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | FEN 418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | RPD111 | Felsefeye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE-209 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | SNF418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN420 | Değerler Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | SNF418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | RPD111 | Felsefeye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | BOTE-209 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | RPD111 | Felsefeye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | SNF219 | Felsefe | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | SNF418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | FEN 418 | Demokrasi ve İnsan Hakları | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ207 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | BOTE-209 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Güz | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | OÖP414 | Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | SOS231 | Sosyolojiye Giriş | Fen - Edebiyat Fakültesi | Psikoloji | 3-0-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | SNF305 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
Bahar | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP215 | Anne Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP401 | Anne - Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-2-3 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖB312 | Drama * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 09 | Rehberlik* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-2-3 |
Güz | OÖP401 | Anne - Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP401 | Anne - Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP215 | Anne Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP215 | Anne Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | SNF306 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 3-0-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | OÖP401 | Anne - Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP401 | Anne - Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP215 | Anne Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP215 | Anne Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | RPD102 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | OÖP106 | Eğitim Felsefesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PDR217 | Sosyal Antropoloji | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 2-2-3 |
Güz | TEB401 | Tiyatro ve Drama Uygulamaları* | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 1-0-1 |
Güz | OÖP401 | Anne - Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP215 | Anne Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP401 | Anne - Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP215 | Anne Baba Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP211 | Eğitim Sosyoloji | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-2-3 |
Güz | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Kültürel Antropoloji | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Güz | OSD | Köy ( Kır ) Sosyolojisi | Rektörlük | Ortak Seçmeli Ders Koordinatör | 2-0-2 |
Yaz | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|