Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | ANTROPOLOJÄ° | ANKARA ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 1986 |
YÜKSEK LÄ°SANS | ANTROPOLOJÄ° | HACETTEPE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 1990 |
DOKTORA | SOSYOLOJÄ° | Ä°NÖNÜ ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2008 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° | 2015-09-09 - 2018-09-09 |
2023
2. GÜNGÖR, M. Öğretmen Adaylarının Afete Hazırlık ve Zarar Önleme ile İlgili Bilgi Düzeyleri Hakkında Bir Afet Okur Yazarlığı İncelemesi. KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2023, 20, 770-780. 0 + 0 10.33437/ksusbd.1358517
1. GÜNGÖR, M. Kahramanmaraş Depremine Maruz Kalanların Depremi Tanımlama, Değişim ve Sonrasına İlişkin Değerlendirmeleri: Paranteze Alınan Yaşamlar. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2023, 0, 445-468. 0 + 0 10.14520/adyusbd.1339156
2017
1. Güngör, M.; Yakin, I. TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ EKONOMİSİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN ANALİZİ. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL, 2017, 3, 225-232. 200 + 0 http://www.sssjournal.com/Makaleler/247126917_2017_SSSJournal_Vol3_Issue4.Makale%2019_Mehmet%20G%C3%9CNG%C3%96R&%C4%B0lker%20YAKIN_225-232.pdf Publications_008.pdf
2023
4. GÜNGÖR, M.; AÇIKYER, M. Geçici Koruma Kapsamındaki Suriyelilerin Sosyal Uyum ve T.C. Vatandaşlığına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi: Mersin Örneği. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2023, 7, 180-194. 100 + 0 10.38015/sbyy.1310538
3. GÜNGÖR, M.; BAKAR, Ç.; ÇALIMLI, N. Göçmen Öğrencilerin Eğitim-Öğretim Sürecine, Göçmen /Gönüllü Eğitmenlerin Katkılarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Değerlendirmeleri. EĞİTİM VE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2023, 6, 167-184. 100 + 0 10.52974/jena.1309804
2017
2. GÜNGÖR, M.; YAKIN, İ. Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilgi Ekonomisi Hakkındaki Düşüncelerinin Analizi. SOCİAL SCİENCES STUDİES JOURNAL, 2017, 3, 225-232. 100 + 0 10.26449/sssj.26
2012
1. Güngör, M. Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Aile Tipleri Ve Aile Tutumları Açısından İncelenmesi. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2012, 7, 40-51. 100 + 0 http://www.newwsa.com/download/gecici_makale_dosyalari/NWSA-6357-2837-8.pdf Publications_004.pdf
2023
2. GÜNGÖR, M. INCLUSİON AND EXCLUSİVİTY THE PERCEPTİON OF TURKİSH CİTİZENSHİP OF SYRİAN ORİGİNS İN THE CONTEXT OF CİTİZENSHİP. INCLUSİON AND EXCLUSİVİTY THE PERCEPTİON OF TURKİSH CİTİZENSHİP OF SYRİAN ORİGİNS İN THE CONTEXT OF CİTİZENSHİP, 2023, 15, 235-258. 100 + 0 10.46291/ZfWT/150117
2021
1. GÜNGÖR, M. "How should be taught?" Course Content, Socıalıty and Productıon of Knowledge: Human Rıghts, Cıtızenshıp and Democracy Course Example. ZEİTSCHRİFT FÜR DİE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS, 2021, 13, 177-198. 100 + 0 10.46291/ZfWT/130110
2017
8. GÜNGÖR, M. Bir Kimlik İnşası Olarak Ulus-Devlet Yurttaşlığı veYurttaşlık Kavramının Dönüşümü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 438-464. 200 + 0
7. Güngör, M. Bir Kimlik İnşası Olarak Ulus-Devlet Yurttaşlığı ve Yurttaşlık Kavramının Dönüşümü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 438-464. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/download/article-file/291137
2014
6. GÜNGÖR, M. Okulöncesi dönem çocuklarının televizyon izleme alışkanlıkları ve anne baba tutumları. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2014, 11, 199-216. 200 + 0
2013
5. Güngör, M. Öğretmen Adaylarinin Problem Çözme Becerisinin Sosyo Ekonomik Yapi, Aile Tipi ve Aile Tutumlari ile Ilişkisinin Incelenmesi . KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2013, 21, 1071-1088. 200 + 0 http://79.123.169.199/ojs/index.php/Kefdergi/article/view/25 Publications_007.pdf
4. Güngör, M. Risk Altındaki Çocukların Aile Yapıları ve Suça Yönelimleri (Mersin İli Örneği). MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 421-434. 200 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000433 Publications_006.pdf
2009
3. Güngör, M. Eğitim Hakkı ve Sokakta Yaşayan/ Çalışan Çocuklar: Mersin İli Örneği. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 5, 28-43. 200 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000000747 Publications_002.pdf
2008
2. Güngör, M. Çağının Önünde Koşan Bir Aydın: İsmayıl Hakkı Baltacıoğlu. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2008, 4, 59-70. 200 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000002918:// Publications_003.pdf
1. Güngör, M. Evrensel Bir Sorun Olarak Çocuk Suçluluğu ve Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2008, 1, 125-143. 200 + 0 http://http://dergipark.ulakbim.gov.tr/adyusbd/article/view/5000041850 Publications_001.pdf
2014
1. Güngör, M. Okulöncesi Dönem Çocuklarının Televizyon İzleme Alışkanlıkları ve Anne Baba Tutumları. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2014, 11, 199-216. 100 + 0 http://sbed.mku.edu.tr/article/view/5000071096 Publications_005.pdf
1. Güngör, M. Eğitim Bilimlerine Giriş, ISBN: 978-605-318-444-7, PEGEM AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 27 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0
http://www.pegem.net/kitabevi/index.aspx
1. GÜNGÖR, M. A New Social Street Economy: An Effect of The COVID-19 Pandemic, ISBN: 9781801171243, Emerald, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, Bingley, İngiltere / Birleşik Krallık, 2021. 0
1. Güngör, M. Mersin'de Sokakta Yaşayan ve Çalışan Çocuklar: Sorunlar-Çözümler, ISBN: 978-605-89038-0-7, Güven Ofset, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 254 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2009. 500
6. Yavuz, S.; GÃœNGÖR, M., Riyad’da YaÅŸayan Türk VatandaÅŸlarının Yerel Kültürle Ä°liÅŸkileri. I. International Symposium of AcademicStudies on Education and Culture, 2018-09-13, 2018-09-15, , , . 200
5. GÜNGÖR, M.; Gönül, G., Değer ve değer aktarımı: Platon diyalogları incelemesi. 2.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-04-06, 2018-04-08, , , . 200
4. GÃœNGÖR, M.; Gönül, G., John Dewey’in Pragmatik Ahlak Felsefesi. 2.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-04-06, 2018-04-08, , , . 200
3. Güngör, M.; Yakin, Ä°., Attitude ans Motivational Factors to Infographics Design: A Preliminary Study of Sociology Course. 3rd International Congress on Social Sciences, China to Adriatic, 2016-10-27, 2016-10-30, Antalya, Türkiye, 2016. 200
http://kongre.iksad.org/
2. Güngör, M., YurttaÅŸlığın E-Hali: Bir Dijital YurttaÅŸlık Denemesi. Uluslararası Gençlerde Demokrasi ve Ä°letiÅŸim Sempozyumu, 2014-06-02, 2014-06-02, Ankara, Türkiye, 2014. 200
1. Güngör, M., Risk Altındaki Çocukların Aile Yapıları Ve suça Yönelimleri Arasındaki Ä°liÅŸki: Mersin Ä°li ÖrneÄŸi. Uluslararası Katılımlı Kadına ve ÇocuÄŸa Karşı Åžiddet Sempozyumu, 2012-04-27, 2012-04-28, Ankara, Türkiye, 2012. 200
11. GÃœNGÖR, M., VatandaÅŸlığın Yeni Boyutu: Dijital VatandaÅŸlık. International Congress of Eurasian Social Sciences - 5, 2021-05-21, , MuÄŸla, Türkiye, . 100
10. GÃœNGÖR, M., ÖÄŸretmenlerin ÖÄŸretim Programı Açısından Ä°nsan Hakları, YurttaÅŸlık ve Demokrasi Dersine Ä°liÅŸkin DeÄŸerlendirmeleri. 4. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 2019-12-23, , Ankara, Türkiye, . 100
9. GÃœNGÖR, M., Etnikmerkezcilik olgusunun sorun odaklı sivil toplum moderatör lider eÄŸitimine etkisi. 2.Uluslararası EÄŸitim ve DeÄŸerler Sempozyumu, 2018-10-17, 2018-10-20, , , . 100
8. GÃœNGÖR, M., Sorun odaklı sivil toplum liderlerinde kültürlerarası duyarlılık incelemesi. II.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 2018-09-28, 2018-09-30, , , . 100
7. GÃœNGÖR, M., Kültürlenme Sürecinde ErkekliÄŸin OluÅŸumları: KuÅŸaklararası DeÄŸiÅŸim Mersin ÖrneÄŸi. I. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 2017-11-24, 2017-11-26, Kayseri, Türkiye, . 100
6. GÃœNGÖR, M., KÜLTÜRLEME SÜRECÄ°NDE ERKEKLİĞİN OLUÅžUMLARI: KUÅžAKLARARSI DEĞİŞİM MERSÄ°N ÖRNEĞİ. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 2017-11-24, 2017-11-26, Kayseri, Türkiye, 2017. 100
https://www.usekongresi.org/
5. Güngör, M.; Yakin, I., Temel EÄŸitim Bölümü ÖÄŸretmen Adaylarının Bilgi Ekonomisi Hakkındaki DüÅŸüncelerinin Analizi. AL-FARABI 1st International Congress on Social Sciences, 2017-05-11, 2017-05-14, Gaziantep, Türkiye, 2017. 100
https://docs.wixstatic.com/ugd/614b1f_023b91e57eca473abccfdca505565c46.pdf
4. GÃœNGÖR, M.; YAKIN, Ä°., Temel EÄŸitim Bölümü ÖÄŸretmen Adaylarının Bilgi Ekonomisi Hakkındaki DüÅŸüncelerinin Analizi. Al-Farabi 1st International on Social Sciences, 2017-05-11, 2017-05-14, Gaziantep, Türkiye, . 100
3. Güngör, M., YoksulluÄŸun Görünen Yüzü Sokak Çocukları ve Çocuk Hakları. 1. Uluslar arası EÄŸitim Sosyolojisi Sempozyumu, 2012-05-10, 2012-05-11, Ankara, Türkiye, 2012. 100
2. Güngör, M.; Åžahbaz, N., Osmanlı Tebaasına BaÄŸlı Rumlar, Yahudiler ve Ermeniler Ä°çin Hazırlanan Alfabe Kitaplarının Kültür Aktarımı Açısından Tahlili. 1. Uluslar arası EÄŸitim Sosyolojisi Sempozyumu, 2012-05-10, 2012-05-11, Ankara, Türkiye, 2012. 100
1. Güngör, M., Okulöncesi Dönem Çocuklarının Televizyon Ä°zleme Alışkanlıkları ve Anne Baba Tutumları. TRT Uluslararası Çocuk ve Medya Kongresi, 2012-04-17, 2012-04-18, Konya, Türkiye, 2012. 100
3. Güngör, M., Kent YoksulluÄŸunun Görünen Yüzü: Sokakta Çalışan Çocuklar (Mersin ÖrneÄŸi). 6. Sokakta Çalışan ve YaÅŸayan Çocuklar Sempozyumu, 2007-11-06, 2007-11-07, Diyarbakır, Türkiye, 2007. 100
2. Güngör, M., STK’lar ve Sokakta YaÅŸayan ve Çalışan Çocuklar. 5. Sokakta YaÅŸayan ve Çalışan Çocuklar Sempozyumu, 2006-11-04, 2006-11-05, Gaziantep, Türkiye, 2006. 100
1. Güngör, M., Yoksulluk ve Sokakta Çalışan Çocuklar (Mersin ÖrneÄŸi), . Yoksulluk Sempozyumu, 2003-05-31, 2003-06-01, Ä°stanbul, Türkiye, 2003. 100
2. Güngör, M., Çocuk Hakları BaÄŸlamında Aytül Akal’ın Süper Gazeteciler Roman Dizisinin Çözümlenmesi. V. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı YaÅŸayan Yazarlar Sempozyumu Dizisi, 2012-05-09, 2012-05-11, EskiÅŸehir, Türkiye, 2012. 50
1. Güngör, M.; BektaÅŸ, M., Mersin Ä°lindeki Sosyo-ekonomik Düzeyi Farklı Üç Lisedeki ÖÄŸrenci Sorunlarının Bu Okullarda Çalışan Okul Psikolojik Danışmanları Tarafından ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenler Açısından DeÄŸerlendirilmesi . 7. Ulusal Psikolojik ve Rehberlik Kongresi, 2003-07-09, 2003-07-11, Malatya, Türkiye, 2003. 50
1. AL FARABÄ° ULUSLARARASI SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DEGÄ°SÄ° , [ 2017 : 2 ] [ 0 : 0 ] . 8
1. Bilim Teşvik Ödülü İKSAD, 2016-12-31, Antalya, Türkiye. 0
2. Bilim Teşvik Ödülü İKSAD, 2017-11-24, KAYSERİ, Türkiye. 0
1. İKSAD, , , Türkiye. 0
2. İKSAD, , , Türkiye. 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | |||
|
||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | ||||
|
||||
TÜBÄ°TAK 1002 | ||||
|
||||
H2020 Projesi | ||||
|
||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||
|
||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||
|
||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||
|
||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||
|
||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||
|
||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Patent | Uluslararası patent | |||
|
||||
Ulusal patent | ||||
|
||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||
|
||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||
|
||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | ||||
|
||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||
|
||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||
|
||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||
|
||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||
|