İngilizce, A, YÖKDİL, 93,75
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 1997 |
YÜKSEK LİSANS | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
DOKTORA | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
1. YABANCI DİL OLARAK İNGİLİZE ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENENLERİN YAZILI ANLATIMLARINDA DERLEME DAYALI BİR ÇALIŞMA: TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFINDAN ZARF BAĞLAÇLARIN KULLANIMI Danışman: Dr. Cem CAN, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .
1. İNGİLİZCE’DE Kİ DOLAYLI NESNENİN İNGİLİZCE’Yİ İKİNCİ DİL OLARAK EDİNEN TÜRK YETİŞKİNLER TARAFINDAN EDİNİMİ Danışman: Dr. Cem CAN, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
DR. ÖĞR. ÜYESİ | KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ | 2013-01-08 - 2019-05-30 |
DR. ÖĞR. ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-07-01 - Devam ediyor |
2020
1. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. Evaluating EFL curricula in Turkey: A study on skills and suggested assignments. KASTAMONU EDUCATİON JOURNAL, 2020, 28, 431-441. 0 + 010.24106/kefdergi.3635
2014
1. Babanoğlu, M. A Corpus-Based Study on the Use of Pragmatic Markers as Speech-Like Features in Turkish EFL Learners’ Argumentative Essays. BOOK SERİES: PROCEDİA SOCİAL AND BEHAVİORAL SCİENCES, 2014, 136, 186-193. 1000 + 0http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814037938?via%3Dihub
2018
3. Babanoğlu, M.; Ağçam, R.; Badem, N. Yükseköğretimde Yabancı Dil Eğitiminde Açık ve Örtük Yazılı Düzeltici Geribildirim: Türkiye Örneği . İNÖNÜ UNİVERSİTY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATİON , 2018, 19, 104-116. 200 + 010.17679/inuefd.364809
2. Ağçam, R.; Babanoğlu, M. A COMPARATIVE STUDY ON EFL TEXTBOOKS IN TURKISH AND GERMAN SECONDARY PUBLIC SCHOOL. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİA SOCİAL SCİENCES, 2018, 9, 948-959. 200 + 0
2016
1. Ağçam, R.; Babanoğlu, M. Students’ Perceptions of Language Testing and Assessment in Higher Education . ÜNİVERSİTEPARK BÜLTEN , 2016, 5, 66-77. 200 + 3http://dx.doi.org/10.22521/unibulletin.2016.512.6
2017
8. BABANOĞLU, M. A learner corpus investigation contractions in EFL learners argumentative essays. INTERNATİONAL JOURNAL OF APPLİED LİNGUİSTİCS AND ENGLİSH LİTERATURE, 2017, 6, 56-62. 100 + 0
7. Babanoğlu, M. A Corpus-based Study on the Use of Contractions by EFL Learners in Argumentative Essays . INTERNATİONAL JOURNAL OF APPLİED LİNGUİSTİCS & ENGLİSH LİTERATURE , 2017, 6, 56-62. 100 + 010.7575/aiac.ijalel.v.6n.2p.56
2016
6. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. Students’ Perceptions of Language Testing and Assessment in Higher Education. ÜNİVERSİTEPARK BÜLTEN, 2016, 5, 66-77. 100 + 010.22521/unibulletin.2016.512.6
5. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. Exploring self efficacy beliefs of primary school teachers in Turkey. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2016, 2, 121-133. 100 + 0
2015
4. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Explicit and implicit types of corrective feedback in primary education. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES EDCUTAİON AND TEACHİNG, 2015, 3, 126-132. 100 + 0http://dx.doi.org/10.18298/ijlet.502
3. Kırkgöz, Y.; Babanoğlu, M.; Ağçam, R. Corrective Feedback in Primary EFL Classrooms in Turkey. AMERİCAN INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCE , 2015, 4, 90-101. 100 + 1
2. BABANOĞLU, M. A Corpus Based Study on the Use of Feelings and Emotions Vocabulary by Male and Female EFL Learners. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE AND LİNGUİSTİCS, 2015, 4, 203-209. 100 + 010.11648/j.ijll.20150304.12
1. KIRKGÖZ, Y.; BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Corrective feedback in primary EFL classrooms in Turkey. AMERİCAN INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES, 2015, 4, 90-101. 100 + 0
2017
5. Babanoğlu, M. Devlet ve Özel Okullarda Çalışan İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Üzerine Algıları . ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017, 46, 789-803. 300 + 310.14812/cuefd.305210
4. BABANOĞLU, M. A Study on Possible Selves of Turkish Pre-Service EFL Teachers. ARAB WORLD ENGLİSH JOURNAL, 2017, 8, 39-48. 300 + 0https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol8no4.3
3. Babanoğlu, M. A Study on Possible Selves of Turkish Pre-Service EFL Teachers. ARAB WORLD ENGLİSH JOURNAL, 2017, 8, 39-48. 300 + 0https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol8no4.3
2016
2. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Learner perceptions on EFL teaching practices in higher education in Turkey. TURKİSH JOURNAL OF EDUCATİON, 2016, 5, 146-156. 300 + 010.19128/turje.94535
1. Ağçam, R.; Babanoğlu, M. Türk yükseköğretim kurumlarındaki yabancı dil eğitimi uygulamalarına ilişkin öğrenci görüşleri . TURKİSH JOURNAL OF EDUCATİON , 2016, 5, 146-156. 300 + 010.19128/turje.94535
2023
5. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Multicultural Education: From the Lens of Pre-Service Teachers. SHANLAX INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON, 2023, , 22-36. 100 + 0
2021
4. BABANOĞLU, M. Online ELT Practicum: Views of Student Teachers, Cooperating Teachers and Faculty Supervisors. EDUCATION QUARTERLY REVIEWS, 2021, 4, 455-471. 100 + 010.31014/aior.1993.04.04.407
2018
3. BABANOĞLU, M. Motion Verbs in Learner Corpora. GAZİANTEP UNİVERSİTY JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES, 2018, 17, 221-228. 100 + 0DOI: 10.21547/jss.372590
2. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R.; BADEM, N. Explicit and Implicit Written Corrective Feedback in Higher EFL Education:Evidence from Turkey. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 19, 104-116. 100 + 010.17679/inuefd.364809
2017
1. BABANOĞLU, M.; YARDIMCI, A. Turkish State And Private School EFL Teachers’ Perceptions on Professional Development. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 46, 789-803. 100 + 010.14812/cuefd.305210
2020
7. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. Evaluation of the learning outcomes in the revised EFL curriculum: A research on outcome verbs. INTERNATİONAL JOURNAL OF CURRİCULUM AND INSTRUCTİON, 2020, 12, 127-142. 100 + 0
2019
6. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Turkish EFL Teacher Candidates’ Early Teacher Identity. ASİAN JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG, 2019, 5, 386-391. 100 + 010.20448/journal.522.2019.52.386.391
2017
5. KIRKGÖZ, Y.; BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Turkish EFL Teachers’ Perceptions and Practices of Foreign Language Assessment in Primary Education. JOURNAL OF EDUCATİON AND E-LEARNİNG RESEARCH, 2017, 4, 163-170. 100 + 010.20448/journal.509.2017.44.163.170
2016
4. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. An Investigation on EFL Teachers Attitude toward Teaching Profession. HİGHER EDUCATİON STUDİES, 2016, 6, 21-31. 100 + 010.5539/hes.v6n3p21
3. Kırkgöz, Y.; Babanoğlu, M.; Babanoğlu, R. Turkish EFL Teachers’ Perceptions and Practices of Foreign Language Assessment in Primary Education . JOURNAL OF EDUCATİON AND E - LEARNİNG RESEARCH , 2016, 4, 163-170. 100 + 010.20448/journal.509.2017.44.163.170
2014
2. BABANOĞLU, M. A Corpus based Study on the Use of MAKE by Turkish EFL Learners. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON AND LİTERACY STUDİES, 2014, 2, 43-47. 100 + 010.7575/aiac.ijels.v.2n.2p.43
1. Babanoğlu, M. A Corpus-based Study on the Use of MAKE by Turkish EFL Learners . INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON & LİTERACY STUDİES, 2014, 2, 43-47. 100 + 310.7575/aiac.ijels.v.2n.2p.43
2019
1. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. A Comparative Research on Perceived EAP Competencies of Turkish Academics. AWEJ, 2019, 10, 44-61. 100 + 0https://dx.doi.org/10.24093/awej/vol10no4.4
2018
5. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Exploring Possible-selves of Turkish Prospective Teachers. AKDENİZ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 12, 447-462. 200 + 0https://doi.org/10.29329/mjer.2018.172.22
4. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. A COMPARATIVE STUDY ON EFL TEXTBOOKS IN TURKISH AND GERMANSECONDARY PUBLIC SCHOOLS. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİA SOCİAL SCİENCES, 2018, 9, 948-959. 200 + 0
3. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. THE SOLO ANALYSIS OF EFL TEACHING PROGRAMMES:EVIDENCE FROM TURKEY. TURKİSH STUDİES EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 13, 1-18. 200 + 010.7827/TurkishStudies.14255
2. Babanoğlu, M. Türk Öğretmen Adaylarının Olası Benliklerinin İncelenmesi. AKDENİZ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 12, 447-462. 200 + 1
2011
1. BABANOĞLU, M. The acquisition of English dative alternation by Turkish adult learners. DİL DERGİSİ, 2011, , 53-72. 200 + 010.1501/Dilder_0000000156
2019
1. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. THE USE OF TURKISH CASE MARKERS BY ADULT LEARNERS OF TURKISH AS A SECOND LANGUAGE. DİYALEKTOLOG, 2019, 22, 35-44. 100 + 0http://dx.doi.org/10.29228/diyalektolog.37317
1. Babanoğlu, M.; Can, C. Academic Studies in Educational Sciences, ISBN: 978-605-288-605-2, Gece Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 53 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2018. 250
1. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. CURRENT RESEARCHES INEDUCATIONAL SCIENCES II, ISBN: 978-625-7795-45-6, AKADEMİSYEN, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
1. BABANOĞLU, M.; CAN, C. A COMPREHENSIVE OVERVIEW OF CORPUS LINGUISTICS IN LANGUAGE TEACHING, ISBN: 978-625-6379-34-3, turkuaz, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 143 Sayfa, İngilizce, Manisa, Türkiye, 2022. 0
1. BABANOĞLU, M. Sağlık-Toplum-Bilim Akademik Araştırmalar, ISBN: 978-605-7691-46-0, Paradigma Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 197 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2019. 0
2. BABANOĞLU, M. Academic Researches in Educational Sciences, ISBN: 978-605-288-381-5, Gece kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 346 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2018. 0
3. BABANOĞLU, M. FARKLI DİSİPLİNLERDEN COVİD 19 ÇALIŞMALARI, ISBN: 978-625-7502-65-8, DUVAR, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 211 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
4. BABANOĞLU, M. SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL TARTIŞMALAR, ISBN: 978-625-7799-73-7, BİLGİN KÜLTÜR SANAT YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 1403 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2022. 0
5. BABANOĞLU, M. ACADEMIC STUDIES IN EDUCATIONAL SCIENCES, ISBN: 978-625-7502-73-3, DUVAR, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 200 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
6. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. Current Researches in Educational Sciences II, ISBN: 978-625-7795-45-6, Akademisyen Publishing House, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 14 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2020. 0
7. BABANOĞLU, M. İlkokulda Eğitim ve Öğretim, ISBN: 978-625-7582-77-3, PEGEM, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 632 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
8. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R. Academic Studies in Foreign Language Education, ISBN: 978-2-38236-042-2, Livre de Lyon, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 22 Sayfa, İngilizce, Lyon, Fransa, 2020. 0
9. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. Educational Sciences: Theory, Current Researches and New Trends, ISBN: 978-9940-46-036-5, IVPE, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, Cetinje, Karadağ, 2020. 0
10. BABANOĞLU, M.; CAN, C. Academic Studies in Educational Sciences, ISBN: 978-605-288-605-2, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 51 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2018. 0
11. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M. EDUCATIONAL SCIENCESTheory, Current Researches andNew Trends, ISBN: 978-9940-46-036-5, IVPE, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 246 Sayfa, İngilizce, CETİNJE, Karadağ, 2020. 0
1. Babanoğlu, M. Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, ISBN: 978-3-330-00602-7, Lambert, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 336 Sayfa, Türkçe, Saarbrücken, Almanya, 2016. 4000
1. BABANOĞLU, M. Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, ISBN: 978-3-330-00602-7, Lambert Academic Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 336 Sayfa, Türkçe, Saarbrücken, Almanya, 2016. 0
1. Babanoğlu, M., A Corpus Based Study On The Use Of Pragmatic Markers as Speech Like Features in Turkish EFL Learners Argumentative Essays. Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching, 2013-12-03, 2013-12-05, Antalya, Türkiye, 2014. 500
8. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R., Common teacher roles performed by in-service EFL teachers. I N T ER N AT IO N AL LA N GUAGE T EAC H ER P S YC H OLOGY CO N F ERE N CE, 2022-10-05, , Mersin, Türkiye, . 200
7. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M., A Research On Prospective Turkish Teachers’ PerceivedCompetence in English. 28th International Conference on Educational Sciences, 2019-04-25, 2019-04-28, Ankara, Türkiye, . 200
6. BABANOĞLU, M., Turkish EFL teachers emotional attitudes toward their students colleagues and teaching profession. International Conference on Strategic Research in Social Science and Education, 2016-10-14, 2016-10-16, Antalya, Türkiye, . 200
5. Babanoğlu, M., Türk İngilizce Öğretmenlerinin Öğrencilerine, Meslektaşlarına ve Öğretmenlik Mesleğine Karşı Duygusal Tutumları. International Conference of Strategic Research in social Sciences and Education, 2016-10-14, 2016-10-16, Antalya, Türkiye, 2016. 200
4. BABANOĞLU, M., A corpus investigation on the use of academic adverb types in PhD theses. VII European Conference on Languages, Literature and Linguistics, 2015-06-14, 2015-06-14, Viyana, Avusturya, . 200
3. Babanoğlu, M., A corpus study on adverb types in PhD dissertations of native and non-native English authors. 7th European Conference on Languages, Literature and Linguistics, 2015-06-14, 2015-06-14, Viyana, Avusturya, 2015. 200
2. Babanoğlu, M., A Corpus-Based Study on the Use of Adjectives in Academic Vocabulary by Academic Authors. The Second International Conference on Teaching English for Specific Purposes, 2015-05-22, 2015-05-24, Nis, Sırbistan, 2015. 200
1. BABANOĞLU, M., A learner corpus investigation on the use of adverb types in academic vocabulary. Learner Corpus Studies in Asia and the World, 2014-05-31, 2014-06-01, Kobe, Japonya, . 200
25. AĞÇAM, R.; BABANOĞLU, M., A SWOT Analysis of EFL Teacher Education Programme in Turkey. ECER 2019, 2019-09-04, 2019-09-07, Hamburg, Almanya, . 100
24. BABANOĞLU, M.; AĞÇAM, R., Güncellenen İngilizce öğretmenliği lisans programının öğretmenlik mesleği genel yeterlilikleri açısından incelenmesi. 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu: Atatürk, Cumhuriyet ve Eğitim, 2018-11-01, 2018-11-04, ANTALYA, Türkiye, . 100
23. Ağçam, R.; Babanoglu, M., Linguistic Analysis of a Foreign Language Teaching Program: Evidence from Turkey. Language in Focus, 2018-05-03, 2018-05-05, Selanik, Yunanistan, 2018. 100
22. Babanoğlu, M.; Ağçam, R., The Use of Turkish Case Markers by Adult Learners of Turkish as a Foreign Language. Language in Focus, 2018-05-03, 2018-05-05, Selanik, Yunanistan, 2018. 100
21. Ağçam, R.; Babanoglu, M., Analysing EFL Textbooks in Turkish and German Public Secondary Schools: A Comparative Study on Reading Comprehension Texts for 6th Grade. 14th International Conference on Teaching, Education and Learning, 2017-05-23, 2017-05-24, Lisbon, Türkiye, 2017. 100
20. Babanoğlu, M.; Ağçam, R., Exploring New Teacher Identity And Possible-Selves: Prospective Teachers’ Fears and Expectations. 14th International Conference on Teaching, Education and Learning, 2017-05-23, 2017-05-24, Lisbon, Portekiz, 2017. 100
19. Babanoğlu, M.; Ağçam, R., A Study On New Teachers’ Possible Selves: Pre-Service EFL Teachers Fears And Expectations. 12th International Conference on Social Sciences, 2017-05-19, 2017-05-20, Amsterdam, Hollanda, 2017. 100
18. Ağçam, R.; Babanoglu, M., SOLO analysis of EFL curricula in Turkey. 12th International Conference on Social Sciences, 2017-05-19, 2017-05-20, Amsterdam, Hollanda, 2017. 100
17. Ağçam, R.; Babanoglu, M., Solo Analysis Of Efl Learning Outcomes in Turkish Secondary Education. International Symposium on Social Sciences, 2017-02-26, 2017-10-28, Kahramanmaraş, Türkiye, 2017. 100
16. BABANOĞLU, M., Analyzing the spatial configuration of motion verbs in Turkish and German EFL learner corpora. 4th Global Conference on Linguistics Foreign Language Teaching, 2016-11-03, 2016-11-04, aydın, Türkiye, . 100
15. Babanoğlu, M., Investigating the use of contractions in argumentative essays of EFL learners. 3rd ınternational Linguistics and Language Studies Conference, 2016-06-24, 2016-06-25, İstanbul, Türkiye, 2016. 100
14. Babanoğlu, M.; Yardımcı, A., Perceptions of language teachers on professional development in language teaching comparison of private primary and state primary schools. 3rd ınternational Linguistics and Language Studies Conference, 2016-06-24, 2016-06-25, İstanbul, Türkiye, 2016. 100
13. Ağçam, R., Learner perceptions on EFL teaching practices in higher education in Turkey. CUELT, 2016-04-28, 2016-04-29, Adana, Türkiye, 2016. 0
12. Ağçam, R.; Babanoglu, M., An Investigation on EFL teachers’ attitude towards Teaching profession. Language in Focus, 2016-03-10, 2016-03-12, İstanbul, Türkiye, 2016. 100
11. Babanoğlu, M., A learner corpus study on the use of Not Contractions In Argumentative Essays . International Symposium on Global Perspectives on Social Sciences and Humanities Theory and Practice, 2015-09-16, 2015-09-18, Varşova, Polonya, 2015. 100
10. Kırkgöz, Y.; Ağçam, R.; Babanoğlu, M., Corrective Feedback in Foreign Language Education in Turkey. . International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 2015-05-13, 2015-05-15, Ankara, Türkiye, 2015. 100
9. Babanoğlu, M.; Badem, N.; Bozdağ, F., Wrıtten Correctıve Feedback Types On L2 Writing By Turkısh Adult Efl Learners. IATEFL TTEd SIG Conference, 2015-04-22, 2015-04-26, Gazşantep, Türkiye, 2015. 100
8. Babanoğlu, M., A Learner Corpus study on the use of Adjective Types in Academic Vocabulary. Language in Focus: Contemporary Perspectives on Theory, research and Praxies, 2015-03-05, 2015-03-07, Kapadokya, Türkiye, 2015. 100
7. Babanoğlu, M., A learner corpus investigation on the use of negative and positive vocabulary by EFL learners. 9th International Conference on Practical Applications ofLanguage Corpora, 2014-11-22, 2014-11-24, Lodz, Polonya, 2014. 100
6. Babanoğlu, M., A corpus based study on the use of feelings and emotions vocabulary by EFL learners. 6th International Conference on Corpus Linguistics, 2014-05-22, 2014-05-24, Gran Canaria, İspanya, 2014. 100
5. Babanoğlu, M., An Analysis of the Use of Academic Vocabulary in Interlanguage. Language in Focus. Language in Focus, 2014-03-27, 2014-03-29, Antalya, Türkiye, 2014. 100
4. Babanoğlu, M., The use of Verb noun collocations by Turkish EFL learners. 22nd Conference on foreign/second language acquisition, 2010-05-27, 2010-05-29, Szczyrk, Polonya, 2010. 100
3. BABANOĞLU, M., The Use of Lexical Collocations by Turkish ELT and EFL Students. 22nd Conference on foreign/second language acquisition, 2010-05-26, 2005-05-28, Slesia, Polonya, . 100
2. CAN, C.; BABANOĞLU, M.; KİLİMCİ, A., The acquisition of English dative alternation by Turkish adult learners. 16th Conference on foreign/second language acquisition, 2005-05-25, 2005-05-28, Silesia, Polonya, . 100
1. Babanoğlu, M., The acquisition of English dative alternation by Turkish adult learners. 16th Conference on foreign/second language acquisition, 2005-05-19, 2005-05-21, Szczyrk, Polonya, 2005. 100
1. Ağçam, M.; Ağçam, R., Güncellenen İngilizce Öğretmenlİğİ Lisans Programının Öğretmenlİk Mesleğİ Genel Yeterlilikleri Açısından İncelenmes. 9. Eğitim Yönetimi Forumu, 2018-11-01, 2018-11-04, Antalya, Türkiye, 2018. 0
1. AFRICAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL , [ 2018 : 1 ] . 0
2. GAZIANTEP UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , [ 2018 : 1 ] . 5
3. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES , [ 2018 : 1 ] . 4
4. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , [ 2017 : 1 ] . 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||||||
|
||||||||||
H2020 Projesi | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||||
|
||||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||||
|
||||||||||
Yurtiçi Araştırma | ||||||||||
|
||||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||||
|
||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||||
|
||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||||
|
||||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||||
|
||||||||||
Ulusal patent | ||||||||||
|
||||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
||||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||
|
||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||
|
||||||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||||
|
||||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||
|
||||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||||
|