Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
DOÇ. DR. | DEKAN YARDIMCISI | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2023-10-06 - Devam ediyor |
DOÇ. DR. | ANABÄ°LÄ°M DALI BAÅžKANI | UÅžAK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2019-10-29 - 2022-08-01 |
DR. ÖÄžR. ÜYESÄ° | FAKÜLTE KURUL ÜYELİĞİ | UÅžAK ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2019-03-28 - 2022-03-30 |
2019
1. BAYSAL, E.; GÜREFE, N. Lise Öğrencilerinin Geometrik Yapı Metinlerini Okuma Anlayışlarının Değerlendirilmesi Kare Örneği. GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 39, 1381-1420. 0 + 0
2022
2. GÃœVEN AKDENÄ°Z, D.; GÃœREFE, N.; ARIKAN, A. Inclusive Pedagogical Content Knowledge of Mathematics Teachers: Learning Disabilities vs. Hearing Impairments. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF DÄ°SABÄ°LÄ°TY DEVELOPMENT AND EDUCATÄ°ON, 2022, 69, 15-32. 1000 + 0 10.1080/1034912X.2021.2011155
2020
1. GÃœREFE, N.; SARPKAYA AKTAÅž, G. The Concept of Prime Number and the Strategies Used in Explaining Prime Numbers. SOUTH AFRÄ°CAN JOURNAL OF EDUCATÄ°ON, 2020, 40, 1-9. 1000 + 0 10.15700/saje.v40n3a1741
5. Topçu, M.; GÜREFE, N. 7. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Şemalarının Belirlenmesi. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2020, 22, 97-118. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.29228/INESJOURNAL.41685
2017
4. GÜREFE, N.; Öncül, C.; ES, H. Investigation Number Sense Test Achievements of Middle School Students According to Different Variables. AMERİCAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 5, 1004-1008. 100 + 0
2015
3. GÜREFE, N. İlköğretim Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 5, 237-246. 100 + 0
2014
2. GÜREFE, N.; Yarar, S.; Pazarbaşı, B.; ES, H. Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin yükseklik kavramını anlamalarında kavramsal değişim metinlerinin etkisi. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL STUDİES İN MATHEMATİCS, 2014, 1, 58-68. 95 + 0
2012
1. GÜREFE, N.; KOÇER, E.; GÜREFE, Y. Chebyshev Tau method for the linear Klein Gordon equation. INTERNATİONAL JOURNAL OF PHYSİCAL SCİENCES, 2012, 7, 5723-5728. 100 + 0
2023
6. Öztürk, F.; GÜREFE, N. How do Middle School Students Use Their Knowledge Of Geometric Area Measurement When Determining Fractions?. NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, 2023, 17, 963-993. 100 + 0 10.17522/balikesirnef.1319889
5. Öksüz, H.; GÜREFE, N. Evaluation of the Sociomathematical Norms that Middle School Mathematics Teachers Aim to Form while Teaching Fractions in the Classroom. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL EDUCATİON SCİENCE, 2023, 37, 1-23. 100 + 0 10.29228/INESJOURNAL.73187
2022
4. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N.; ARIKAN, A. Angle Conceptions of Students with Learning Disabilities and Hearing Impairments. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2022, 37, -. 100 + 0 doi: 10.16986/HUJE.2020064476
3. GÜREFE, N. How Must a Polygon Be According to Hard of Hearing Students? An Investigation with a Semiotic Approach?. REDIMAT – JOURNAL OF RESEARCH İN MATHEMATİCS EDUCATİON, 2022, 11, 1-41. 100 + 0 10.17583/redimat.6097
2021
2. SARPKAYA AKTAÅž, G.; GÃœREFE, N. Examining Transformation Geometry Concept Definitions of Pre-Service MathematicsTeachers . BULLETÄ°N OF EDUCATÄ°ON AND RESEARCH, 2021, 43, 139-162. 100 + 0
2018
1. GÜREFE, N.; BAKALIM, O. Mathematics Anxiety, Perceived Mathematics Self-Effıcacy and Learned Helplessness in Mathematics in Faculty of Education Students. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 10, 154-166. 100 + 0
2019
5. GÜREFE, N.; Özdil, Ş. How Do Third Grade Students Read The Clock?. MALAYSİAN ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2019, 7, 1-13. 100 + 0
4. GÃœREFE, N.; SARPKAYA AKTAÅž, G. Explanatory Strategies of Preservice Mathematics Teachers About Divisibility by Zero. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF PROGRESSÄ°VE EDUCATÄ°ON, 2019, 15, 1-15. 100 + 0
2018
3. GÃœREFE, N. Mathematical Language Skills of Mathematics Prospective Teachers. UNÄ°VERSAL JOURNAL OF EDUCATÄ°ONAL RESEARCH, 2018, 6, 661-671. 100 + 0
2. GÃœREFE, N. The Role of Gestures in Mathematical Discourse of Hard-Hearing Students: Prism Example. ACTA DÄ°DACTÄ°CA NAPOCENSÄ°A, 2018, 11, 125-140. 100 + 0
1. GÜREFE, N.; AKÇAKIN, V. The Turkish Adaptation of the Mathematical Resilience Scale: Validity and Reliability Study. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2018, 6, 38-47. 100 + 0
2021
6. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N. Pre-service Mathematics Teachers' Professional Self-Esteem and Beliefs about the Nature of Mathematics. NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, 2021, , -. 200 + 0
2018
5. GÜREFE, N.; Özdil, Ş. Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerdeki Bütün-Yarım-Çeyrek Kavramı Hakkındaki Düşünceleri ve Kavramları Açıklamada Kullandığı Matematiksel Temel Beceriler. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, 2018, , 166-188. 200 + 0
4. GÜREFE, N. Ortaokul Öğrencilerinin Alan Ölçüm Problemlerinde Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi. HACETTEPE UNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 33, 417-438. 200 + 0
3. GÜREFE, N. İşitme Engelli Öğrenciler için Çokgenler ve Özellikleri. GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 38, 717-750. 200 + 0
2016
2. GÜREFE, N.; Gültekin, S. Yükseklik Kavramına Dair Öğrenci Bilgilerinin İncelenmesi. KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 17, 429-450. 200 + 0
2013
1. GÜREFE, N.; KAN, A. Öğretmen Adayları için Geometrik Cisimler Konusuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. İLKÖĞRETİM ONLİNE (ELEKTRONİK), 2013, 12, 356-366. 200 + 0
2021
1. Öksüz, H.; GÜREFE, N. 5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrencilerin Bulunduğu Sınıfta Oluşturmayı Amaçladığı Sosyomatematiksel Normlar. CUMHURİYET ULUSLARARASI EĞİTİM DERGİSİ, 2021, , -. 100 + 0
1. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri, ISBN: 978-625-427-489-3, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 34 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022. 0
2. GÜREFE, N. Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, ISBN: 978-605-241-811-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 41 Sayfa, İngilizce, , , 2019. 0
3. GÜREFE, N. Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, ISBN: 978-625-7052-39-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 24 Sayfa, Türkçe, , , 2020. 0
4. GÜREFE, N. Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Öğretimi, ISBN: 978-625-417-512-1, Nobel Yayncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 36 Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
5. GÜREFE, N. Özel Eğitimde Geometri Öğretimi, ISBN: xxx, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 40 Sayfa, Türkçe, , , 2023. 0
6. GÜREFE, N. Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, ISBN: 978-625-7880-72-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 39 Sayfa, Türkçe, , , 2020. 0
7. GÜREFE, N. Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, ISBN: 978-605-241-636-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 28 Sayfa, İngilizce, , , 2019. 0
1. GÃœREFE, N.; AKSOY, N.; ÇİNAR, C., Preservice Teachers’xx Opinions Regarding Use of Excel in Mathematics Teaching.. I. International Dynamic Explorative and Active Learning Conference, 2012-07-02, 2012-07-05, , , . 0
5. Öztürk, F.; GÃœREFE, N., Ortaokul ÖÄŸrencileri Kesri Belirlerken Uzunluk Ölçme Bilgisini Nasıl Kullanıyor?. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu (TÜRKBÄ°LMAT-5), 2021-10-28, , Alanya, Türkiye, . 200
4. Öztürk, F.; GÃœREFE, N., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin Kesri Belirlemede Geometrik Alan Ölçme Bilgisini Kullanması. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu (TÜRKBÄ°LMAT-5), 2021-10-28, , Alanya, Türkiye, . 200
3. GÃœREFE, N.; ERTEKÄ°N, E., Ortaokul 8. Sınıf ÖÄŸrencilerinin Öteleme Ve Yansıma Konusunda Sahip OlduÄŸu Bilgiler. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi (TÜRKBÄ°LMAT-4) Sempozyumu, 2019-09-26, 2019-09-28, , , . 200
2. Yarar, S.; ES, H.; GÃœREFE, N., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin Sayı Duyusundaki BaÅŸarısı ve ÖzyeterliÄŸi. 5th INTERNATIONAL IFS AND CONTEMPORARY MATHEMATICS CONFERENCE, 2018-09-05, 2018-09-09, , , . 200
1. GÃœREFE, N.; Gültekin, S.; ES, H., Bazı Geometrik Åžekillerdeki YüksekliÄŸin Belirlenmesinde Yedinci Sınıf ÖÄŸrencilerinin Bilgileri. III. International Eurasian Educational Research Congress, 2016-06-01, 2016-06-03, , , . 200
24. BAYSAL, E.; GÃœREFE, N., 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu (TÜRKBÄ°LMAT-5). Lise ÖÄŸrencilerinin Geometrik Okuma Anlayışlarını Ortaya Çıkaran Geometrik Yapı Metni Etkinlikleri, 2021-10-28, , Alanya, Türkiye, . 100
23. Öksüz, H.; GÃœREFE, N., Awareness Of Primary Education Mathematics Teacher Candidates On Sociomathematical Norms. 6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), 2023-10-28, 2023-10-30, Ankara, Türkiye, . 100
22. Öksüz, H.; GÃœREFE, N., 5. Sınıf Matematik ÖÄŸretmenlerinin Kesirlerle Ä°ÅŸlemler Alt ÖÄŸrenme Alanında ÖÄŸrenme GüçlüÄŸüne Sahip ÖÄŸrenciler ve Normal ÖÄŸrenciler Ä°çin Sınıfta OluÅŸturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar. II. Uluslararası Bilim, EÄŸitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2021-05-28, 2021-05-29, , Türkiye, . 100
21. GÃœREFE, N.; ERTEKÄ°N, E., Ä°lköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmen Adayları “Çözüm” Kavramından Ne Anlıyor?. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi (TÜRKBÄ°LMAT-4) Sempozyumu, 2019-09-26, 2019-09-28, , , . 100
20. GÃœREFE, N.; GÃœVEN AKDENÄ°Z, D., KaynaÅŸtırma Sınıfı Matematik ÖÄŸretmenlerinin Ä°ÅŸitme Engelli Ve ÖÄŸrenme GüçlüÄŸüneSahip ÖÄŸrencilerin Açı Konusundaki Kavram Yanılgılarını DeÄŸerlendirmesi. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik EÄŸitimi Sempozyumu, 2019-09-26, 2019-09-28, , , . 100
19. GÃœREFE, N., Strategy Use of Middle School 8th Grade Students in Fraction Magnitude Comparison. 4th Intel4rnational Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, 2019-04-20, 2019-04-22, , , . 100
18. GÃœREFE, N.; DOÄžA, E.; Topçu, M., Ortaokul 5. ve 8. Sınıf ÖÄŸrencilerinin Geometrik Kavram Tanım Bilgileri. 2. Uluslararası EÄŸitim AraÅŸtırmaları ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Kongremize (2ndEducation Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress), 2018-09-13, 2018-09-15, , , . 100
17. GÃœREFE, N., Polygons for Hearing-Impaired Students. International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES2018), 2018-05-04, 2018-05-06, , , . 100
16. GÜREFE, N.; Topçu, M., Matematik Ders Kitaplarındaki Bazı Geometrik Kavram Tanımlarının İncelenmesi. V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2018-05-02, 2018-05-05, , , . 100
15. SARPKAYA AKTAÅž, G.; GÃœREFE, N., Ä°lköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmen Adaylarının DönüÅŸüm Geometrisindeki Kavramlara Ä°liÅŸkin Tanımları. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100
14. Özdil, Åž.; GÃœREFE, N., 3. Sınıf ÖÄŸrencilerinin Kesirlerdeki Bütün-Yarım-Çeyrek Kavramlarını Açıklamada Kullandığı Beceriler. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100
13. Özdil, Åž.; GÃœREFE, N., 3. Sınıf ÖÄŸrencilerinin Saat Okumada Kesirlerdeki Kavramları (Yarım-Çeyrek) Kullanma Durumlarının Ä°ncelenmesi. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100
12. GÃœREFE, N.; SARPKAYA AKTAÅž, G., Matematik ÖÄŸretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme ÖrneÄŸi. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100
11. GÃœREFE, N.; BAKALIM, O., EÄŸitim Fakültesi Son sınıf ÖÄŸrencilerinin Matematik Kaygısı, Matematik Özyeterlik Algısı ve Matematikte ÖÄŸrenilmiÅŸ Çaresizliklerinin Ä°ncelenmesi. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2017-11-25, 2017-11-26, , , . 100
10. GÃœREFE, N., ÖÄŸretmen Adaylarının Geometri Konularındaki Alan Dilini Kullanma Becerilerinin Ä°ncelenmesi. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2017-11-25, 2017-11-26, , , . 100
9. GÃœREFE, N.; AKÇAKIN, V., Matematiksel Dayanıklılık ÖlçeÄŸini Türkçe’xxye Uyarlama Çalışması. 1st International Education Research and Teacher Education Congress, 2017-09-14, 2017-05-16, , , . 100
8. GÃœREFE, N., Çokgen Nasıl Olmalıdır? Ä°ÅŸitme Engellilerin Bakış Açısıyla Çokgen. 1st International Education Research and Teacher Education Congress, 2017-09-14, 2017-09-16, , , . 100
7. GÃœREFE, N., 8. Sınıf ÖÄŸrencileri için Alan ve Alan Ölçüsü Kavramları. 1st International Education Research and Teacher Education Congress, 2017-09-14, 2017-09-16, , , . 100
6. GÃœREFE, N., Opinions of Prospective Mathematics Teachers About Some Teaching-Learing Models Used in Mathematics Classes. International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, 2017-05-20, 2017-05-22, , , . 100
5. GÜREFE, N.; ES, H.; Öncül, C., Investigation of Number Sense Achievements on Secondary School Students According to Various Variables. International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, 2017-05-20, 2017-05-22, , , . 100
4. GÃœREFE, N.; ARIKAN, A., Analysis of Semiotic Resources Used In Process Of Hearing Impaired Students Triangle Concept Explanation. 13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13), 2016-07-24, 2016-07-31, , , . 100
3. GÃœREFE, N.; ARIKAN, A., Gestures of Hearing Impaired High School Student on Description Process Polygons and Properties. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 2016-05-19, 2016-05-22, , , . 100
2. GÃœREFE, N., How Do Gestures Reflect Mental Image Prism Example. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2016-05-18, 2016-05-22, , , . 100
1. GÃœREFE, N.; ARIKAN, A., Square And Rectangular Concepts For Hearing Impaired High School Students. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME), 2016-05-12, 2016-05-15, , , . 100
3. GÃœREFE, N., Evaluation of Definitions Relating to Some Mathematical Concepts of Secondary School Mathematics Teacher with Semiotic Approach.. 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 2014-08-25, 2014-08-28, , , . 50
2. GÃœREFE, N.; Yarar, S.; Pazarbaşı, B.; ES, H., The Effect of Conceptual Change Texts on Students of Primary 5th Class Understanding of “Height” Concept.. 2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 2013-08-26, 2013-08-29, , , . 47
1. GÃœREFE, N.; KAN, A., Developing Attitude Scale toward the Geometric Objects for the Preservice Teachers.. 1st International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 2012-09-03, 2012-09-07, , , . 50
4. Baysal, E.; GÃœREFE, N., Lise ÖÄŸrencilerinin Kareyi OluÅŸturma Sürecindeki Geometrik Yapı Metinlerini Okuma Anlayışlarının DeÄŸerlendirilmesi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, , Türkiye, . 50
3. Öksüz, H.; GÃœREFE, N., 5. Sınıf Matematik ÖÄŸretmenlerinin Kesirlerle Ä°ÅŸlemler Alt ÖÄŸrenme Alanında ÖÄŸrenme GüçlüÄŸüne Sahip ÖÄŸrenciler Ä°çin Sınıfta OluÅŸturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, , Türkiye, . 50
2. GÃœREFE, N.; Topçu, M., Ortaokul ÖÄŸrencilerinin Cebirsel Ä°fadelere Ä°liÅŸkin Kavram Ä°majları Ve Tanımları. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, , Türkiye, . 50
1. AKSOY, N.; GÃœREFE, N.; ÇİNAR, C., Excel Ä°le Matematik ÖÄŸretiminin ÖÄŸretmen Adaylarının Fonksiyon Grafikleri Çizimi Üzerine Etkisi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2012-06-27, 2012-06-30, , Türkiye, . 50
3. Matematik Eğitimine Yönelik Teknolojik Ve Yenilikçi İçerik Geliştirme Uygulamaları, TÜBİTAK, Proje No: , EUR, Eğitmen, 2023,Tamamlandı. 0
2. Matematikte Disiplinler Arası Etkinlikler: Robotik Uygulamaları, TÜBİTAK, Proje No: , EUR, Eğitmen, 2023,Tamamlandı. 0
1. Ekosistemin Matematiğine Dijital Yaklaşımlar, TÜBİTAK, Proje No: , EUR, Eğitmen, 2023,Tamamlandı. 0
1. INTEXCOPERNICUS, THE INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES INVENTION , EDITOR, - Devam ediyor. 0
2. SCIENCEPG, EDUCATION JOURNAL , EDITOR, - Devam ediyor. 0
3. SCIERA JOURNAL OF EDUCATION, SCIERA JOURNAL OF EDUCATION , EDITOR, 2021-01-01 - Devam ediyor. 0
1. Tübitak, , , Türkiye. 0
2. Tübitak, , , Türkiye. 0
3. Tübitak, , , Türkiye. 0
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | |||||||||
|
||||||||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBÄ°TAK 1002 | ||||||||||
|
||||||||||
H2020 Projesi | ||||||||||
|
||||||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||||
|
||||||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | ||||||||||
|
||||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||||
|
||||||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | ||||||||||
|
||||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||||
|
||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||||
|
||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||
|
||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||
|
||||||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||
|
||||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||||
|
||||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||
|
||||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||||
|
||||||||||
Ulusal patent | ||||||||||
|
||||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
||||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||
|
||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||
|
||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||
|
||||||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||||
|
||||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||||
|
||||||||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | ||||||||||
|
||||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||
|
||||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||
|
||||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||
|
||||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||||
|