FAALİYET TÜRÜ |
DETAYI |
Proje |
TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları |
|
TÜBİTAK 1005, 3001 |
|
TÜBİTAK 1002 |
|
H2020 Projesi |
|
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje |
|
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje |
|
Araştırma |
Yurtdışı Araştırma |
|
Yurtiçi AraÅŸtırma |
|
Yayın |
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
Detay |
Güven akdeniz, D.; Gürefe, N.; Arıkan, A. Inclusive Pedagogical Content Knowledge of Mathematics Teachers: Learning Disabilities vs. Hearing Impairments. INTERNATİONAL JOURNAL OF DİSABİLİTY DEVELOPMENT AND EDUCATİON, 2022, 69, 15-32. 10.1080/1034912X.2021.2011155
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) |
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi |
Detay |
Gürefe, N. How Must a Polygon Be According to Hard of Hearing Students? An Investigation with a Semiotic Approach?. REDIMAT – JOURNAL OF RESEARCH İN MATHEMATİCS EDUCATİON, 2022, 11, 1-41. 10.17583/redimat.6097
|
Güven akdeniz, D.; Gürefe, N.; Arıkan, A. Angle Conceptions of Students with Learning Disabilities and Hearing Impairments. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2022, 37, -. doi: 10.16986/HUJE.2020064476
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) |
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi |
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale |
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi |
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi |
|
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi |
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi |
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap |
Detay |
Güven akdeniz, D.; Gürefe, N. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri, ISBN: 978-625-427-489-3, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 34 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022.
|
Gürefe, N. Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Öğretimi, ISBN: 978-625-417-512-1, Nobel Yayncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 36 Sayfa, Türkçe, , , 2022.
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü |
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) |
Detay |
Güven akdeniz, D.; Gürefe, N. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri, ISBN: 978-625-427-489-3, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 34 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2022.
|
Gürefe, N. Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Öğretimi, ISBN: 978-625-417-512-1, Nobel Yayncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 36 Sayfa, Türkçe, , , 2022.
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap |
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) |
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı |
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı |
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı |
|
Tasarım |
Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
Sergi |
Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
Patent |
Uluslararası patent |
|
Ulusal patent |
|
Atıf |
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
Detay |
Gürefe, N.; özdil, Å. How Do Third Grade Students Read The Clock?. MALAYSİAN ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2019, 7, 1-13, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N.; Akçakın, V. The Turkish Adaptation of the Mathematical Resilience Scale: Validity and Reliability Study. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2018, 6, 38-47, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N.; Koçer, E.; Gürefe, Y. Chebyshev Tau method for the linear Klein Gordon equation. INTERNATİONAL JOURNAL OF PHYSİCAL SCİENCES, 2012, 7, 5723-5728, Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 3
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
Detay |
Gürefe, N.; Yarar, S.; Pazarbaşı, B.; Es, H. Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin yükseklik kavramını anlamalarında kavramsal değişim metinlerinin etkisi. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL STUDİES İN MATHEMATİCS, 2014, 1, 58-68, Yazar Sayısı: 4, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N.; Akçakın, V. The Turkish Adaptation of the Mathematical Resilience Scale: Validity and Reliability Study. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2018, 6, 38-47, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N.; Bakalım, O. Mathematics Anxiety, Perceived Mathematics Self-Effıcacy and Learned Helplessness in Mathematics in Faculty of Education Students. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 10, 154-166, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 3
|
Gürefe, N. Ortaokul Öğrencilerinin Alan Ölçüm Problemlerinde Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi. HACETTEPE UNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 33, 417-438, Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 2
|
Gürefe, N.; Gültekin, S. Yükseklik Kavramına Dair Öğrenci Bilgilerinin İncelenmesi. KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 17, 429-450, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N.; Kan, A. Öğretmen Adayları için Geometrik Cisimler Konusuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. İLKÖĞRETİM ONLİNE (ELEKTRONİK), 2013, 12, 356-366, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N. Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, ISBN: 978-605-241-811-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 41 Sayfa, İngilizce, , , 2019. Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N. Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, ISBN: 978-605-241-636-5, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 28 Sayfa, İngilizce, , , 2019. Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
Detay |
Gürefe, N.; Akçakın, V. The Turkish Adaptation of the Mathematical Resilience Scale: Validity and Reliability Study. JOURNAL OF EDUCATİON AND TRAİNİNG STUDİES, 2018, 6, 38-47, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N.; Bakalım, O. Mathematics Anxiety, Perceived Mathematics Self-Effıcacy and Learned Helplessness in Mathematics in Faculty of Education Students. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2018, 10, 154-166, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N. Mathematical Language Skills of Mathematics Prospective Teachers. UNİVERSAL JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2018, 6, 661-671, Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 2
|
Gürefe, N.; Koçer, E.; Gürefe, Y. Chebyshev Tau method for the linear Klein Gordon equation. INTERNATİONAL JOURNAL OF PHYSİCAL SCİENCES, 2012, 7, 5723-5728, Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N. İlköğretim Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 5, 237-246, Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
Detay |
Gürefe, N.; Koçer, E.; Gürefe, Y. Chebyshev Tau method for the linear Klein Gordon equation. INTERNATİONAL JOURNAL OF PHYSİCAL SCİENCES, 2012, 7, 5723-5728, Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N. İlköğretim Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 5, 237-246, Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 3
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf |
Detay |
Gürefe, N. Ortaokul Öğrencilerinin Alan Ölçüm Problemlerinde Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi. HACETTEPE UNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 33, 417-438, Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N.; Kan, A. Öğretmen Adayları için Geometrik Cisimler Konusuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. İLKÖĞRETİM ONLİNE (ELEKTRONİK), 2013, 12, 356-366, Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
|
Gürefe, N. The Role of Gestures in Mathematical Discourse of Hard-Hearing Students: Prism Example. ACTA DİDACTİCA NAPOCENSİA, 2018, 11, 125-140, Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf |
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi |
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi |
|
TebliÄŸ |
Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
Ödül |
YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
TÜBİTAK bilim ödülü |
|
TÜBA Akademi Ödülü |
|
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü |
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü |
|
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya |
|
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya |
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) |
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) |
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl |
|