İngilizce, D, ÜDS, 65
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | MATEMATİK | ERCİYES ÜNİVERSİTESİ | 1998 |
YÜKSEK LİSANS | MATEMATİK | ERCİYES ÜNİVERSİTESİ | 2002 |
DOKTORA | MATEMATİK | ERCİYES ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
1. Mutlak Matris Toplanabilme Metodları Danışman: Dr. Hikmet Özarslan, Diğer, Diğer, Diğer Anabilim Dalı, KAYSERİ, Türkiye, .
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. Mutlak Toplanabilme Metodları Danışman: Dr. Hikmet Özarslan, Diğer, Diğer, Diğer Anabilim Dalı, KAYSERİ, Türkiye, .
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ERCİYES ÜNİVERSİTESİ | 1998-11-23 - 2008-12-30 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | ERCİYES ÜNİVERSİTESİ | 2008-12-30 - 2009-02-13 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | MERSİN ÜNVERSİTESİ | 2009-02-19 - 2013-07-15 |
DOÇENT DOKTOR | MERSİN ÜNVERSİTESİ | 2013-07-15 - 2018-07-20 |
PROFESÖR DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-07-20 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | ANABİLİM DALI BAŞKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKULTESİ | 2016-08-04 - Devam ediyor |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI BAŞKANI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKULTESİ | 2012-09-03 - 2013-08-15 |
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DEKAN YARDIMCISI | DEKAN YARDIMCISI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKULTESİ | 2010-07-12 - 2011-12-20 |
2018
12. ÖZGEN, H. More Accurate Hilbert-Type Inequalities in a Difference Form. RESULTS İN MATHEMATİCS, 2018, 73, -. 500 + 0
2017
11. ÖZGEN, H. On equivalence of two integrability methods. MİSKOLC MATHEMATİCAL NOTES, 2017, 18, 391-396. 1000 + 0
2016
10. ÖZGEN, H. Multi-parameter generalization of Rado-Popoviciu inequalities. JOURNAL OF MATHEMATİCAL INEQUALİTİES, 2016, 10, 577-582. 500 + 0
9. ÖZGEN, H. More results on Hermite-Hadamard type inequality through (α,m)-preinvexity.. THE JOURNAL OF APPLİED ANALYSİS AND COMPUTATİON, 2016, 6, 293-305. 500 + 0
8. ÖZGEN, H. A half-discrete Hilbert-type inequality in the whole plane with multiparameters.. JOURNAL OF FUNCTİON SPACES , 2016, 9, 6059065-6059065. 500 + 0
7. ÖZGEN, H. Some new properties of generalized Hölder's inequalities.. JOURNAL OF NONLİNEAR SCİENCE AND İTS APPLİCATİONS., 2016, 9, 3638-3646. 500 + 0
2015
6. ÖZGEN, H. On generalization Ostrowski type inequalities for functions of two variables with bounded variation.. PALEST J. MATH., 2015, , -. 0 + 0
2013
5. ÖZGEN, H. A note on generalized absolute summability. ANALELE STİİNTİFİCE ALE UNİVERSİTATİİ AL I CUZA DİN IASİ-SERİE NOUA-MATEMATİCA, 2013, 59, 185-190. 1000 + 0
2011
4. ÖZGEN, H. A STUDY ON ALMOST INCREASING SEQUENCES. JOURNAL OF COMPUTATİONAL ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2011, 13, 450-457. 1000 + 0
2009
3. ÖZGEN, H. A summability factor theorem by using an almost increasing sequence. JOURNAL OF COMPUTATİONAL ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2009, 11, 45-53. 1000 + 0
2. ÖZGEN, H. A summability factor theorem by using an almost increasing sequence. JOURNAL OF COMPUTATİONAL ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2009, 11, 45-53. 1000 + 0
2004
1. ÖZARSLAN, H.; ÖZGEN, H. Generalizations of Two Theorems on Absolute Summability Methods. THE AUSTRALİAN JOURNAL OF MATHEMATİCAL ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2004, 1, 1-7. 1000 + 0
2016
6. ÖZGEN, H. On two absolute matrix summability methods. BOLLETTİNO DELL'UNİONE MATEMATİCA ITALİANA, 2016, 9, 391-397. 200 + 0
2015
5. ÖZARSLAN, H. Necessary conditions for absolute matrix summability methods. BOLLETTİNO DELL'UNİONE MATEMATİCA ITALİANA, 2015, 8, 223-228. 0 + 0
4. Özgen, H. On generalization Ostrowski type inequalities for functions of two variables with bounded variation. PALESTİNE JOURNAL OF MATHEMATİCS, 2015, 5, 86-97. 200 + 0
2007
3. ÖZARSLAN, H.; ÖĞDÜK, H. Mutlak matris toplanabilme metodları üzerine. MATHEMATİCAL COMMUNİCATİONS, 2007, 12, 213-220. 200 + 3
2005
2. ÖZARSLAN, H.; ÖĞDÜK, H. Mutlak Matris Toplanabilme Metodları Üzerine. INTERNATİONAL JOURNAL OF MATHEMATİCS AND MATHEMATİCAL SCİENCES, 2005, 2005, 2517-2522. 200 + 3http://www.hindawi.com/journals/ijmms/2005/263809/abs/
2004
1. ÖZARSLAN, H.; ÖĞDÜK, H. Mutlak toplanabilme üzerine iki teoremin genellemesi.. AUSTRALİAN JOURNAL OF MATHEMATİCAL ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2004, 1, 1-7. 200 + 0
2018
9. ÖZGEN, H. On Two Integrability Methods of Improper Integrals. INTERNATİONAL JOURNAL OF MATHEMATİCS AND COMPUTER SCİENCE, 2018, 13, -. 300 + 0
8. Özgen, H. On Two Integrability Methods of Improper Integrals. INTERNATİONAL JOURNAL OF MATHEMATİCS AND COMPUTER SCİENCE, 2018, 13, 45-50. 300 + 0http://ijmcs.future-in-tech.net/13.1/R-Ner.pdf
7. ÖZGEN, H. On two integrability methods. ACTA ET COMMENTATİONES UNİVERSİTATİS TARTUENSİS DE MATHEMATİCA, 2018, 22, -. 300 + 0
2017
6. Özgen, H. New general integral inequalities for (α,m)-GA-convex functions via Hadamard fractional integrals.. ELECTRONİC JOURNAL OF MATHEMATİCAL ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2017, 1, 262-277. 300 + 0
5. Özgen, H. Hadamard type inequalities for (s,r)-preinvex functions in the first sense. ELECTRONİC JOURNAL OF MATHEMATİCAL ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2017, 2, 170-190. 300 + 0
4. ÖZGEN, H. Hardy inequalities and Assouad dimensions. JOURNAL D’XXANALYSE MATHéMATİQUE, 2017, , -. 0 + 0
3. Özgen, H. Hardy inequalities and Assouad dimensions. JOURNAL D'ANALYSE MATHéMATİQUE , 2017, 131, 367-398. 300 + 0
2. Özgen, H. A generalization of a theorem of Bor. JOURNAL OF INEQUALİTİES AND APPLİCATİONS , 2017, 179, 8-8. 300 + 0
2016
1. ÖZGEN, H. On IC,1I_k integrability of improper integrals. INTERNATİONAL JOURNAL OF ANALYSİS AND APPLİCATİONS, 2016, 11, 19-22. 300 + 0
3. Özgen, H., Necessary Conditions for the absolute matrix summability of infinite series. International Conference Operators on Morrey-Type sequences and applications, 2017-07-11, 2018-07-17, Kırşehir, Türkiye, 2017. 100
2. Özgen, H., On two integrability methods of improper integrals. Mühendislikte Uluslarası Matematik Metodları Atölyesi, 2017-04-24, 2017-04-26, Ankara, Türkiye, 2017. 100
1. Öğdük, H., Hemen hemen artan diziler kullanarak bir toplanabilme çarpanı teoremi. Uluslararası Matematik Bilim Konferansı, 2009-08-12, 2009-08-15, İstanbul, Türkiye, 2009. 100
4. Özgen, H., Sonsuz serilerin mutlak matris toplanabilme çarpanları. XXIII. Ulusal Matematik Sempozyumu, 2018-08-29, 2018-08-29, Kayseri, Türkiye, 2010. 50
3. Kanak, G.; Özgen, H., Ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin olasılık konusundaki kavramsal bilgilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016-09-28, 2016-10-02, Trabzon, Türkiye, 2016. 50
2. Özgen, H., Düzensiz integrallerin Cesaro integrallenebilirliği. 29. Ulusal Matematik Sempozyumu, 2016-08-28, 2016-08-31, Mersin, Türkiye, 2016. 50
1. Özgen, H., (N,p) metodu için Tauber tipi teoremler. 27. Ulusal Matematik Sempozyumu, 2014-08-26, 2014-08-29, İstanbul, Türkiye, 2014. 50
5. TUĞBA EKER, Matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme etkinliklerinde karşılaştıkları güçlükler, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
4. BELKIZ UÇAR, DÜZENSİZ İNTEGRALLERİN MUTLAK CESARO VE AĞIRLIKLI ORTALAMA METODLARI İÇİN İNTEGRALLENEBİLİRLİĞİ, Fen Bilimleri Enstitüsü, Erciyes Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. GÜLSÜM KANAK, Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin olasılık ile ilgili kavramsalbilgilerinin analizi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
2. SERAP AKCİĞER, Dinamik geometri yazılımı geometer's sketchpad kullanımının 12. sınıf öğrencilerinin türev uygulamaları konusundaki akademik başarılarına etkisi ve öğrenci görüşleri , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. İREM UZ, Mersin ve Riga'da ortaokul öğrencilerinin tercih ettikleri öğrenme biçim ve stillerinin farklı değişkenler açısından analizi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. ADVANCES AND APPLICATIONS IN MATHEMATICAL SCIENCES, , [ 2017 : 1 ] . 0
2. BOLETIM DA SOCIEDADE PARANAENSE DE MATEMATICA , [ 2017 : 1 ] . 0
3. DCDIS-A, MATH. ANALYSIS , [ 2015 : 1 ] . 0
4. INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE , [ 2017 : 1 ] . 0
5. KYUNGPOOK MATHEMATICAL JOURNAL , [ 2018 : 2 ] . 0
6. PUBLICATIONS DE I'INST. MATH. , [ 2017 : 1 ] . 0
7. TWMS J. APPL. ENG. , [ 2017 : 1 ] . 0
8. TRANSACTIONS OF A. RAZMADZE MATH. INST. , [ 2017 : 1 ] . 0
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 2 ] . 2
1. American Mathematical Society , Üye No: 118120, Amerika Birleşik Devletleri, 2017-01-13-Devam ediyor.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | İMA103 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | SEP101 | İlkokulda Temel Matematik | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | İMA201 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMA201 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMA103 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Fen Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İMA104 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | İMA201 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | İMA103 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | EBD442 | Zaman Yönetimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Yaz | MÖP203 | Lineer Cebir I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | MAT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Matematik Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP101 | Genel Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | MÖP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | FEN106 | Genel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Fen Bilimleri Enstitüsü | Fen Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MAT 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Fen Bilimleri Enstitüsü | Matematik Anabilim Dalı | 4-0-0 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | MÖP 525 | Analizde İleri Konular I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim Matematik Eğitimi ( | 3-0-3 |
Bahar | MÖP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Matematik Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-0-1 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | FEN105 | Genel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP 581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 1-0-1 |
Güz | MÖP 526 | Analizde İleri Konular II | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | FEN106 | Genel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | MÖP 525 | Analizde İleri Konular I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | FEN105 | Genel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP 525 | Analizde İleri Konular I | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | FEN106 | Genel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP 508 | Matematik Tarihi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | FEN105 | Genel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | MÖP 501 | Matematik Analizde İleri Konul | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | FEN105 | Genel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP 501 | Matematik Analizde İleri Konul | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İlköğretim | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF314 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 1-4-3 |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | SOB310 | Matematik Öğretimi II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | SÖB102 | Temel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | MÖP108 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Bahar | SNF102 | Temel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | SNF102 | Temel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Güz | MÖP401 | Elemanter Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | SNF109 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-6-5 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP101 | Genel Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Yaz | MAT132 | Analiz II | Fen - Edebiyat Fakültesi | Matematik | 4-2-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | MÖP406 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-6-5 |
Bahar | OÖB408 | Çocuk Hakları ( Seç IV ) | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | MÖP402 | Matematik Felsefesi * | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-0-2 |
Bahar | SNF102 | Temel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Bahar | SNF110 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | MÖP308 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-2-2 |
Bahar | MÖP302 | Diferansiyel Denklemler | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-0-4 |
Bahar | SNF102 | Temel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | MÖP108 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 2-2-3 |
Bahar | SNF110 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-2-3 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | MÖP317 | Elementer Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | MÖP201 | Analiz I | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Güz | MÖP403 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 1-4-3 |
Güz | MÖP401 | Elemanter Sayı Kuramı* | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | MÖP301 | Analiz III | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Güz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE109 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Güz | FEN105 | Genel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Güz | MÖP101 | Genel Matematik | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Yaz | SNF102 | Temel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Yaz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Yaz | SNF102 | Temel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti | 2-0-2 |
Yaz | MÖP202 | Analiz II | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 4-2-5 |
Yaz | MÖP307 | Cebire Giriş | Eğitim Fakültesi | İlköğretim Matematik Öğretmenl | 3-0-3 |
Yaz | SNF101 | Temel Matematik I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Yaz | FEN106 | Genel Matematik II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 4-0-4 |
Yaz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|