Dr. ÖÄŸr. Üyesi ONUR KÖPRÜLÜ

Birim
:
Ä°Åž Adresi
: Mersin Üniversitesi Silifke Uygulamali Teknoloji Ve Ä°ÅŸletmecilik Yüksekokulu Silifke Kampüsü 33900 Silifke/ Mersin
Telefon
:
+90-324-7131117
Dahili
:
165
E-MAIL
:
onurkoprulu@mersin.edu.tr
OLUÅžTURMA
:
2016-11-01 15:41:26
DÜZENLEME
:
2024-01-22 19:15:05
PUAN
:
8075
YABANCI DÄ°L
:
Ä°ngilizce, , YDS, 68,75000
Publons ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LÄ°SANS Ä°KTÄ°SAT HACETTEPE ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2002
YÜKSEK LÄ°SANS TARIM EKONOMÄ°SÄ° ONDOKUZ MAYIS ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2006
DOKTORA Ä°ÅžLETME TOMAS BATA UNÄ°VERSÄ°TY Ä°N ZLÄ°N 2011
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
YÜKSEKOKUL YÖNETÄ°M KURULU ÜYESÄ° SÄ°LÄ°FKE UYGULAMALI TEKNOLOJÄ° VE Ä°ÅžLETMECÄ°LÄ°K YÜKSEKOKULU 2016-03-29 - 2019-03-29
BÖLÜM BAÅžKAN YARDIMCISI SÄ°LÄ°FKE UYGULAMALI TEKNOLOJÄ° VE Ä°ÅžLETMECÄ°LÄ°K YÜKSEKOKULU 2015-11-04 - 2018-10-08
Uluslararası - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2023
3. BAYHAN ILGAR, D.; KÖPRÜLÜ, O. Tüketicilerin Yeşil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutum ve Davranışları: Silifke Örneği. FİSCAOECONOMİA, 2023, 7, 136-160. 0 + 0
2. KÖPRÜLÜ, O.; TURHAN, M. Influencer Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkileri: Bursa İli Örneği. FİSCAOECONOMİA, 2023, 7, 1158-1177. 0 + 0
2021
1. KÖPRÜLÜ, O.; TURHAN, M. E-Ticaret İşletmelerinin Web Site Tasarımlarının Müşterilerin Memnuniyeti ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Silifke Örneği. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 18, 6897-6917. 0 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 930
2016
5. KÖPRÜLÜ, O.; HELVACI, İ.; TURHAN, M. ROLE OF SOCIAL MEDIA ON PURCHASING BEHAVIOR OF CONSUMERS THROUGH DIGITAL MARKETING. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND SOCİAL SCİENCES, 2016, 5, 21-29. 200 + 0
http://www.ejbss.com/Data/Sites/1/vol5no05august2016/ejbss-1774-16-roleofsocialmediaonpurchasingbehavior.pdf

4. MİTHAT, T.; KÖPRÜLÜ, O.; HELVACI, İ. THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL CULTURE AND HUMAN RESOURCES MANAGEMENT: A CASE STUDY of SİLİFKE. INTERNATİONAL JOURNAL OF CURRENT ADVANCED RESEARCH, 2016, 5, 1486-1488. 200 + 0
http://journalijcar.org/issues/relationship-between-organizational-culture-and-human-resources-management-case-study-silifke

3. TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O.; HELVACI, İ. The Relationship Between Academic Staff’s Perception of Organizational Justice and Demographic Factors: A Case Study in Foundation Universities in Turkey. INTERNATİONAL REVİEW OF MANAGEMENT AND BUSİNESS RESEARCH, 2016, 5, 1406-1412. 200 + 0
http://www.irmbrjournal.com/papers/1480660554.pdf

2015
2. TANER, B.; TURHAN, M.; HELVACI, İ.; KÖPRÜLÜ, O. The Effect of the Leadership Perception and Organizational Justice on Organizational Commitment: A Research in a State University. INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING, 2015, 5, 180-194. 130 + 0
http://econjournals.com/index.php/irmm/article/view/1319

2013
1. KÖPRÜLÜ, O. Risk Perception of Turkish Consumers towards Food Purchasing Process . INTERNATİONAL JOURNAL OF ECONOMİC PERSPECTİVES,, 2013, 7, 5-8. 200 + 0
http://eds.a.ebscohost.com/eds/pdfviewer/pdfviewer?vid=1&sid=5f28a6bd-1885-49d6-b265-9c1638b2ad2e%40sessionmgr4006

Publications_002.pdf

Uluslararası - Diğer 1100
2020
11. TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O. The Relationship Between Organizational Stress AndOrganizational Identification: A Research on The ShoppingCenter Employees. INTERNATİONAL REVİEW OF MANAGEMENT AND BUSİNESS RESEARCH, 2020, 9, 109-118. 100 + 0
10.30543/9-2(2020)-8

2019
10. KÖPRÜLÜ, O.; ÇETİNSÖZ, B. Otel İşletmelerinde Yetenek Yönetimi ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi Üzerine Bir Araştırma. GÜNCEL TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019, 3, 26-48. 100 + 0
10.32572/guntad.516256

2018
9. KÖPRÜLÜ, O.; TURHAN, M.; HELVACI, İ. Öğretim Elemanları Ve Öğretmenlerin Duygusal Zeka Düzeyleri Ve Sınıf Yönetimi Becerileri Açısından Karşılaştırılması. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2018, 7, 419-426. 100 + 0
10.9761/JASSS7735

8. TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O.; HELVACI, İ. Örgütsel Güven ile Bireysel İş Performansı Arasındaki İlişki. RESEARCH JOURNAL OF POLİTİCS, ECONOMİCS AND MANAGEMENT, 2018, 6, 47-54. 100 + 0
7. KÖPRÜLÜ, O.; TURHAN, M.; HELVACI, İ. A RESEARCH ON THE COMPARISON OF EMOTIONAL QUOTIENT AND MANAGERIAL SKILLS OF ACADEMIC STAFF AND PRIMARY SCHOOL TEACHERS. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2018, , 419-426. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.9761/JASSS7735

2017
6. HELVACI, İ.; TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O. Kisilik Karar Verme Tarzlari ve Is Fikri Bulma Yontemleri Arasindaki İliski. RESEARCH JOURNAL OF POLİTİCS, ECONOMİCS AND MANAGEMENT, 2017, 5, 23-37. 100 + 0
10.25272/j.2147-7035.2017.5.5.03

2016
5. TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O.; HELVACI, İ. THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL CULTURE AND HUMAN RESOURCES MANAGEMENT A CASE STUDY of SİLİFKE. INTERNATİONAL JOURNAL OF CURRENT ADVANCED RESEARCH, 2016, 5, 1486-1488. 100 + 0
4. TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O.; HELVACI, İ. The Relationship Between Academic Staff s Perception ofOrganizational Justice and Demographic Factors A CaseStudy in Foundation Universities in Turkey. INTERNATİONAL REVİEW OF MANAGEMENT AND BUSİNESS RESEARCH, 2016, 5, 1416-1412. 100 + 0
2015
3. TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O.; HELVACI, İ. A Research on Demographic Indicators of Retail Sector Employees’ Burnout Level in Silifke. EUROPEAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2015, 7, 1-10. 100 + 0
2009
2. ALKAN, H.; KÖPRÜLÜ, O.; ALKAN, B. Latest Advances in World Tea Production and Trade Turkey s Aspect. WORLD JOURNAL OF AGRİCULTURAL SCİENCES, 2009, 5, 345-349. 100 + 0
1. KÖPRÜLÜ, O.; ALKAN, B.; ALKAN, H. An Overview of Tobacco Economy in the World and in Turkey. JOURNAL OF APPLİED SCİENCES, 2009, 5, 1780-1784. 100 + 0
Uluslararası - Alan endexleri 265
2015
3. TANER, B.; TURHAN, M.; HELVACI, İ.; KÖPRÜLÜ, O. The Effect of the Leadership Perception and Organizational Justice on Organizational Commitment A Research in a StateUniversity. INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING, 2015, 5, 180-194. 65 + 0
2013
2. KÖPRÜLÜ, O. Risk Perception of Turkish Consumers towards Food Purchasing Process. INTERNATİONAL JOURNAL OF ECONOMİC PERSPECTİVES, 2013, 7, 5-8. 100 + 0
2010
1. BULUT, Y.; KÖPRÜLÜ, O. Credit Card Market and Socio Economic Background of Card Holders A Case Study from Turkey. INTERNATİONAL JOURNAL OF ECONOMİC PERSPECTİVES, 2010, 4, 623-633. 100 + 0
Ulusal - DiÄŸer 100
2017
1. HELVACI, İ.; TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O. Kişilik, Karar Verme Tarzları ve İş Fikri Bulma Yöntemleri Arasındaki İlişki. SİYASET, EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 5, 23-37. 100 + 0
http://http://www.siyasetekonomiyonetim.org/index.php/seyad/issue/view/50

Publications_001.pdf

Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 0
1. KÖPRÜLÜ, O.; DEMİRYÜREK, K. TKV GÜMÜŞHACIKÖY KIRSAL KALKINMA PROJESİNİN ÇİFTÇİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİNİN SAPTANMASI, ISBN: 32427, PARADİGMA AKADEMİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, ÇANAKKALE, Türkiye, 2022. 0
2. ÇETİNSÖZ, B.; TURHAN, M.; KÖPRÜLÜ, O. MODERN YÖNETİM TEKNİKLERİ, ISBN: 978-605-254-273, DETAY, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 230 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
1. KÖPRÜLÜ, O. İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ MODERN İŞLETMECİLİK, ISBN: 978-605-9189-32-3, DETAY YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 290 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
2. KÖPRÜLÜ, O.; TURHAN, M.; HELVACI, İ. Selected Writings on Financial and Economical Behaviours in the New Economy, ISBN: 978-1-5275-3660-9, Cambridge Scholars Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2019. 0
3. KÖPRÜLÜ, O. YÖNETİM VE PAZARLAMADA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, ISBN: 978-605-254-317-7, DETAY, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 323 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
4. KÖPRÜLÜ, O. YÖNETİM VE PAZARLAMADA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, ISBN: 978-605-254-317-7, DETAY YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 323 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
5. KÖPRÜLÜ, O. İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ MODERN İŞLETMECİLİK, ISBN: 978-605-9189-32-3, DETAY YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 290 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
6. KÖPRÜLÜ, O.; TURHAN, M.; HELVACI, İ. Selected Writings on Financial and Economical Behaviours in the New Economy, ISBN: 978-1-5275-3660-9, Cambridge Scholars Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 168 Sayfa, İngilizce, Londra, İngiltere / Birleşik Krallık, 2019. 0
Ulusal - Ders Kitabı Yazma 1000
1. ÇETİNSÖZ, B. İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ (MODERN İŞLETMECİLİK), ISBN: 978-605-9189-32-3, DETAY, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 290 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 1000
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 560

3. HELVACI, Ä°.; KÖPRÃœLÃœ, O.; TURHAN, M., Süpermarket Tüketicilerinin Demografik Özellikleri ve YeÅŸil Pazarlamaya Yönelik Davranışları Arasındaki Ä°liÅŸkinin DeÄŸerlendirilmesi: Silifke ÖrneÄŸi. International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) , 2017-11-09, 2017-11-11, ANKARA, Türkiye, 2017. 200

https://www.icpess.org/kopyasi-home-1

2. KÖPRÃœLÃœ, O.; TURHAN, M.; HELVACI, Ä°.; SON, L., Silifke’nin Alternatif Turizm Potansiyelleri Açısından SWOT Analizi Yöntemiyle Ä°ncelenmesi. FUTOURISM 2017, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSÄ°N, Türkiye, 2017. 190

http://www.futourismcongress.com/tr/default.asp?id=2

1. TURHAN, M.; KÖPRÃœLÃœ, O.; HELVACI, Ä°.; SON, L., SÄ°LÄ°FKE Ä°LÇESÄ°NÄ°N AGRO TURÄ°ZM POTANSÄ°YELÄ°NÄ°N DEÄžERLENDÄ°RÄ°LMESÄ°. 1. ULUSLARARASI TURÄ°ZMÄ°N GELECEĞİ KONGRESÄ°, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSÄ°N, Türkiye, 2017. 170

http://www.futourismcongress.com/tr/default.asp?id=2

Uluslararası - Özet - Sözlü 100

1. HELVACI, Ä°.; TURHAN, M.; KÖPRÃœLÃœ, O., KİŞİLÄ°K VE KARAR VERME TARZLARI Ä°LE Ä°Åž FÄ°KRÄ° BULMA YÖNTEMLERÄ° ARASINDAKÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°. ULUSLARARASI POLÄ°TÄ°K EKONOMÄ°K VE SOSYAL ARAÅžTIRMALAR KONGRESÄ°, 2017-11-09, 2017-11-11, ANKARA, Türkiye, 2017. 100

http://www.icpess.org

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 100

1. KÖPRÃœLÃœ, O.; HELVACI, Ä°.; TURHAN, M., ÖÄžRETÄ°M ELEMANLARI VE ÖÄžRETMENLERÄ°N DUYGUSAL ZEKA DÜZEYLERÄ° VE SINIF YÖNETÄ°MÄ° BECERÄ°LERÄ° AÇISINDAN KARÅžILAÅžTIRILMASI. 4. Uluslararası Sosyal BeÅŸeri ve Ä°dari Bilimler Sempozyumu, 2018-05-03, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 100

https://www.asoscongress.com/Sosyal_Beseri_idariBilimler/://

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 20
1. INTERNATIONAL BUSINESS RESEARCH , [ 2017 : 5 ] . 20
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları
TÜBÄ°TAK 1005, 3001
TÜBÄ°TAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
Detay
Köprülü, O.; Turhan, M. Influencer Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkileri: Bursa İli Örneği. FİSCAOECONOMİA, 2023, 7, 1158-1177.
Bayhan ılgar, D.; Köprülü, O. Tüketicilerin Yeşil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutum ve Davranışları: Silifke Örneği. FİSCAOECONOMİA, 2023, 7, 136-160.
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Turhan, M.; Köprülü, O.; Helvacı, Ä. Örgütsel Güven ile Bireysel Ä°ÅŸ Performansı Arasındaki Ä°liÅŸki. RESEARCH JOURNAL OF POLÄ°TÄ°CS, ECONOMÄ°CS AND MANAGEMENT, 2018, 6, 47-54,
Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 4
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBÄ°TAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl