Öğr.Gör.Dr. ÖZGE GÜL ZEREY
Birim
:
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Yabanci Diller Yüksekokulu Çiftlikköy Kampüsü 33343 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3600001
Dahili
:
16646
E-MAIL
:
ozgezerey@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2016-06-28 09:44:12
DÜZENLEME
:
2022-12-11 19:57:15
PUAN
:
3950
YABANCI DİL
:
İngilizce, , YDS, 96.25000
İngilizce, A+, YDS, 97,5


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2004
YÜKSEK LİSANS YABANCI DİLLER EĞİTİMİ (İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ 2008
DOKTORA İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2019
Doktora Tezi

1. EXPLORING PRAGMATIC COMPETENCE OF PRESCHOOL CHILDREN WITH A SPECIFIC REFERENCE TO THE SPEECH ACT OF APOLOGY IN TURKISH Danışman: Dr. Hatice Sofu, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .

https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

Yüksek Lisans Tezi

1. IMPACT OF THEATER PRODUCTION ON ELT STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY Danışman: Dr. Rıza Öztürk, Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Hatay, Türkiye, .

Theses_001.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ÖĞR.GÖR. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ 2005-10-11 - 2009-12-10
HAZIRLIK SINIFLARI KORDİNATÖRÜ MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ 2008-09-01 - 2010-11-10
ÖĞR.GÖR. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2010-01-05 - 2016-04-20
ÖLÇME DEĞERLENDİRME BİRİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-08-18 - 2019-07-15
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
YÖNETİM KURULU ÜYESİ YÖNETİM KURULU ÜYESİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2022-01-05 - Devam ediyor
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2019-01-03 - Devam ediyor
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2018-01-03 - Devam ediyor
TERCÜMAN TERCÜMAN MERSİN VALİLİĞİ 2016-12-07 - 2019-04-10
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 1400
2021
7. Zerey, Ö. Turkish Preschool Children’s Pragmatic Competence on Apologies: The Influence of Sociolinguistic Factors and Contextual Variables. DİLBİLİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 3, 17-42. 200 + 0
http://http://dad.boun.edu.tr/tr/pub/issue/68042/754467

Publications_006.pdf

2018
6. zerey, ö. ATTITUDES AND PERCEPTIONS OF EFL INSTRUCTORS REGARDING SELF-DIRECTED PROFESSIONAL DEVELOPMENT. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, 6, 49-66. 200 + 0
http://http://www.ijla.net/Makaleler/1413756750_3%20%C3%96zge%20G%C3%BCl%20ZEREY.pdf

Publications_001.pdf

5. zerey, ö. OVERCOMING SPEAKING ANXIETY IN ENGLISH THROUGH THEATRE PRODUCTION ACTIVITY:A CASE OF PRE-SERVICE EFL TEACHERS. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, 6/2, 440-455. 200 + 0
Publications_005.pdf

2014
4. zerey, ö. REQUESTS IN TURKISH-SPEAKING PRE-SCHOOL CHILDREN: A CLASSROOM DISCOURSE PERSPECTIVE . TURKİSH STUDİES, 2014, 9, 1207-1223. 200 + 0
http://http://www.turkishstudies.net/Makaleler/1314152137_77Zerey%C3%96zgeG%C3%BCl-edb-1207-1223.pdf

Publications_004.pdf

2013
3. zerey, ö. Pre-service EFL teachers’ foreign language writing anxiety: some associated factors. DİL DERGİSİ (LANGUAGE JOURNAL), 2013, 160, 42-65. 200 + 0
http://http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/27/2026/21084.pdf

Publications_003.pdf

2010
2. zerey, ö. VOICES FROM STUDENTS: A STUDY ON SOME POSSIBLE SOURCES OF FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY . ROMANİAN JOURNAL OF ENGLİSH STUDİES, 2010, 7, 435-444. 200 + 0
http://https://litere.uvt.ro/litere-old/publicatii/RJES/pdf/no7_2010_FC.pdf

Publications_002.pdf

2009
1. zerey, ö. Consciousness and Theatrical Perfomance in Literature Couses. CONSCİOUSNESS, THETARE, LİTERATURE AND THE ARTS, 2009, 1, 89-99. 200 + 0
Uluslararası - Diğer 500
2018
5. ZEREY, Ö. OVERCOMING SPEAKING ANXIETY INENGLISH THROUGH THEATRE PRODUCTIONACTIVITY:A CASE OF PRE-SERVICE EFLTEACHERS. İNTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, , -. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.18033/ijla.3926

4. ZEREY, Ö. ATTITUDES AND PERCEPTIONS OF EFLINSTRUCTORS REGARDING SELF-DIRECTEDPROFESSIONAL DEVELOPMENT. İNTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, , -. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.18033/ijla.3854

2014
3. ZEREY, Ö. REQUESTS IN TURKISH-SPEAKING PRE-SCHOOL CHILDREN:A CLASSROOM DISCOURSE PERSPECTIVE. TURKİSH STUDİES, 2014, , -. 100 + 0
2010
2. ZEREY, Ö. VOICES FROM STUDENTS: A STUDY ON SOME POSSIBLE SOURCES OF FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY. ROMANİAN JOURNAL OF ENGLİSH STUDİES, 2010, , -. 100 + 0
2009
1. ZEREY, Ö. Consciousness and theatrical performance in literature courses. CONSCİOUSNESS, THEATRE, LİTERATURE AND THE ARTS 2009, 2009, , -. 100 + 0
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 200
2013
1. ZEREY, Ö. PRE-SERVICE EFL TEACHERS’ FOREIGN LANGUAGE WRITING ANXIETY: SOME ASSOCIATED FACTORS. DİL DERGİSİ, 2013, , -. 200 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 0
1. zerey, ö. Consciousness, Theatre, Literature and the Arts, ISBN: 1-4438-1649-3, Cambridge Scholars Publishing, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 350 Sayfa, İngilizce, Cambridge, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 600

3. zerey, ö., “Requests in teacher‐child speech: a classroom discourse perspective”. 17th International Conference on Turkish Linguistics, 2014-09-03, 2014-09-05, Rouen, Fransa, 2014. 200

2. zerey, ö., “Voices from Students: A Study on Some Possible Sources of Foreign Language Speaking Axiety”. 19th Conference on British and American Studies, University of West, 2009-05-21, 2009-05-23, Timişoara, Romanya, 2009. 200

1. zerey, ö., Consciousness and Theatrical Performance in Literature Courses. Third International Conference on Consciousness, Theater, Literature, and the Third International Conference on Consciousness, Theater, Literature, and the Arts, University of Lincoln, 2009-05-16, 2009-05-18, Lincoln, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 800

8. zerey, ö., The Influence of Transgression Types on Apology Strategy Choices of Turkish Preschool Children. 19th International Conference on Turkish Linguistics, 2018-08-17, 2018-08-19, Astana, Kazakistan, 2018. 100

https://sites.google.com/site/ictl19astana/program

7. zerey, ö., Acquisiton of Pragmatic Rules: The Use of Apologies by Preschool Children”. 17th International Conference on Turkish Linguistics,, 2014-09-03, 2014-09-05, Rouen, Fransa, 2014. 100

6. zerey, ö., Voices from EFL Instructors: Attitudes and Perceptions Regarding Self-Directed Professional Development”. 1st International Conference on Applied Linguistics, Exploring the challenges and opportunities in Linguistics and English Language Teaching (ELT), 2014-03-27, 2014-03-29, Antalya, Türkiye, 2014. 100

5. zerey, ö., “Drama Application as an Influential Motive in ELT”. 2nd International Conference on Literature, Languages & Linguistics,, 2009-07-13, 2009-07-16, Atina, Yunanistan, 2009. 100

https://www.atiner.gr/docs/2009AAAPROGRAM_LIT.htm

4. zerey, ö., A View of Post-World-War Social Life in England: A Study of Arden’s Live Like Pigs”. Literary London 2009 Representations of London in Literature, An Interdisciplinary Conference, Queen Mary University, , 2009-07-09, 2009-07-10, Londra, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 100

http://www.literarylondon.org/conference/LL2009.pdf

3. zerey, ö., “A Search for Historical Document: A Study on Arden’s Live Like Pigs”. Communicating Change: Weaving the Web into the Future 7th Annual Conference of the Graduate School of the Arts and Humanities, University of Glasgow, 2009-06-08, 2009-06-10, Glasgow, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 100

2. zerey, ö., ELT Students’ Perspectives on A Performative Approach to the Study of Theater in Literature Courses”. 4th International IDEA Conference, 2009-04-15, 2009-04-17, Manisa, Türkiye, 2009. 100

1. zerey, ö., “Impact of Theater Production on ELT Students’Foreign Language Speaking Anxiety”. The 5th International ELT Research Conference: Bridging the Gap between Theory and Practice, 2008-05-23, 2008-05-25, Çanakkale, Türkiye, 2009. 100

Ulusal - Yürütücü 100

1. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100

Ulusal - Araştırmacı 50

1. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: , EUR, Araştırmacı, Devam ediyor... 50

Uluslararası
1. Litvanya Siauliai Üniversitesi , 2009-10-13 - 2009-10-20, Siauliai, Litvanya.
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl