İngilizce, A+, YDS, 97,5
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2004 |
YÜKSEK LİSANS | YABANCI DİLLER EĞİTİMİ (İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ | 2008 |
DOKTORA | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2019 |
1. EXPLORING PRAGMATIC COMPETENCE OF PRESCHOOL CHILDREN WITH A SPECIFIC REFERENCE TO THE SPEECH ACT OF APOLOGY IN TURKISH Danışman: Dr. Hatice Sofu, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. IMPACT OF THEATER PRODUCTION ON ELT STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY Danışman: Dr. Rıza Öztürk, Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Hatay, Türkiye, .
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ÖĞR.GÖR. | MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ | 2005-10-11 - 2009-12-10 |
HAZIRLIK SINIFLARI KORDİNATÖRÜ | MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ | 2008-09-01 - 2010-11-10 |
ÖĞR.GÖR. | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2010-01-05 - 2016-04-20 |
ÖLÇME DEĞERLENDİRME BİRİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-08-18 - 2019-07-15 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
YÖNETİM KURULU ÜYESİ | YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2022-01-05 - Devam ediyor |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2019-01-03 - Devam ediyor |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-01-03 - Devam ediyor |
TERCÜMAN | TERCÜMAN | MERSİN VALİLİĞİ | 2016-12-07 - 2019-04-10 |
2021
7. Zerey, Ö. Turkish Preschool Children’s Pragmatic Competence on Apologies: The Influence of Sociolinguistic Factors and Contextual Variables. DİLBİLİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 3, 17-42. 200 + 0 http://http://dad.boun.edu.tr/tr/pub/issue/68042/754467 Publications_006.pdf
2018
6. zerey, ö. ATTITUDES AND PERCEPTIONS OF EFL INSTRUCTORS REGARDING SELF-DIRECTED PROFESSIONAL DEVELOPMENT. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, 6, 49-66. 200 + 0 http://http://www.ijla.net/Makaleler/1413756750_3%20%C3%96zge%20G%C3%BCl%20ZEREY.pdf Publications_001.pdf
5. zerey, ö. OVERCOMING SPEAKING ANXIETY IN ENGLISH THROUGH THEATRE PRODUCTION ACTIVITY:A CASE OF PRE-SERVICE EFL TEACHERS. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, 6/2, 440-455. 200 + 0 Publications_005.pdf
2014
4. zerey, ö. REQUESTS IN TURKISH-SPEAKING PRE-SCHOOL CHILDREN: A CLASSROOM DISCOURSE PERSPECTIVE . TURKİSH STUDİES, 2014, 9, 1207-1223. 200 + 0 http://http://www.turkishstudies.net/Makaleler/1314152137_77Zerey%C3%96zgeG%C3%BCl-edb-1207-1223.pdf Publications_004.pdf
2013
3. zerey, ö. Pre-service EFL teachers’ foreign language writing anxiety: some associated factors. DİL DERGİSİ (LANGUAGE JOURNAL), 2013, 160, 42-65. 200 + 0 http://http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/27/2026/21084.pdf Publications_003.pdf
2010
2. zerey, ö. VOICES FROM STUDENTS: A STUDY ON SOME POSSIBLE SOURCES OF FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY . ROMANİAN JOURNAL OF ENGLİSH STUDİES, 2010, 7, 435-444. 200 + 0 http://https://litere.uvt.ro/litere-old/publicatii/RJES/pdf/no7_2010_FC.pdf Publications_002.pdf
2009
1. zerey, ö. Consciousness and Theatrical Perfomance in Literature Couses. CONSCİOUSNESS, THETARE, LİTERATURE AND THE ARTS, 2009, 1, 89-99. 200 + 0
2018
5. ZEREY, Ö. OVERCOMING SPEAKING ANXIETY INENGLISH THROUGH THEATRE PRODUCTIONACTIVITY:A CASE OF PRE-SERVICE EFLTEACHERS. İNTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, , -. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.18033/ijla.3926
4. ZEREY, Ö. ATTITUDES AND PERCEPTIONS OF EFLINSTRUCTORS REGARDING SELF-DIRECTEDPROFESSIONAL DEVELOPMENT. İNTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2018, , -. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.18033/ijla.3854
2014
3. ZEREY, Ö. REQUESTS IN TURKISH-SPEAKING PRE-SCHOOL CHILDREN:A CLASSROOM DISCOURSE PERSPECTIVE. TURKİSH STUDİES, 2014, , -. 100 + 0
2010
2. ZEREY, Ö. VOICES FROM STUDENTS: A STUDY ON SOME POSSIBLE SOURCES OF FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY. ROMANİAN JOURNAL OF ENGLİSH STUDİES, 2010, , -. 100 + 0
2009
1. ZEREY, Ö. Consciousness and theatrical performance in literature courses. CONSCİOUSNESS, THEATRE, LİTERATURE AND THE ARTS 2009, 2009, , -. 100 + 0
2013
1. ZEREY, Ö. PRE-SERVICE EFL TEACHERS’ FOREIGN LANGUAGE WRITING ANXIETY: SOME ASSOCIATED FACTORS. DİL DERGİSİ, 2013, , -. 200 + 0
1. zerey, ö. Consciousness, Theatre, Literature and the Arts, ISBN: 1-4438-1649-3, Cambridge Scholars Publishing, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 350 Sayfa, İngilizce, Cambridge, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 0
3. zerey, ö., “Requests in teacher‐child speech: a classroom discourse perspective”. 17th International Conference on Turkish Linguistics, 2014-09-03, 2014-09-05, Rouen, Fransa, 2014. 200
2. zerey, ö., “Voices from Students: A Study on Some Possible Sources of Foreign Language Speaking Axiety”. 19th Conference on British and American Studies, University of West, 2009-05-21, 2009-05-23, Timişoara, Romanya, 2009. 200
1. zerey, ö., Consciousness and Theatrical Performance in Literature Courses. Third International Conference on Consciousness, Theater, Literature, and the Third International Conference on Consciousness, Theater, Literature, and the Arts, University of Lincoln, 2009-05-16, 2009-05-18, Lincoln, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 200
8. zerey, ö., The Influence of Transgression Types on Apology Strategy Choices of Turkish Preschool Children. 19th International Conference on Turkish Linguistics, 2018-08-17, 2018-08-19, Astana, Kazakistan, 2018. 100
https://sites.google.com/site/ictl19astana/program
7. zerey, ö., Acquisiton of Pragmatic Rules: The Use of Apologies by Preschool Children”. 17th International Conference on Turkish Linguistics,, 2014-09-03, 2014-09-05, Rouen, Fransa, 2014. 100
6. zerey, ö., Voices from EFL Instructors: Attitudes and Perceptions Regarding Self-Directed Professional Development”. 1st International Conference on Applied Linguistics, Exploring the challenges and opportunities in Linguistics and English Language Teaching (ELT), 2014-03-27, 2014-03-29, Antalya, Türkiye, 2014. 100
5. zerey, ö., “Drama Application as an Influential Motive in ELT”. 2nd International Conference on Literature, Languages & Linguistics,, 2009-07-13, 2009-07-16, Atina, Yunanistan, 2009. 100
https://www.atiner.gr/docs/2009AAAPROGRAM_LIT.htm
4. zerey, ö., A View of Post-World-War Social Life in England: A Study of Arden’s Live Like Pigs”. Literary London 2009 Representations of London in Literature, An Interdisciplinary Conference, Queen Mary University, , 2009-07-09, 2009-07-10, Londra, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 100
http://www.literarylondon.org/conference/LL2009.pdf
3. zerey, ö., “A Search for Historical Document: A Study on Arden’s Live Like Pigs”. Communicating Change: Weaving the Web into the Future 7th Annual Conference of the Graduate School of the Arts and Humanities, University of Glasgow, 2009-06-08, 2009-06-10, Glasgow, İngiltere / Birleşik Krallık, 2009. 100
2. zerey, ö., ELT Students’ Perspectives on A Performative Approach to the Study of Theater in Literature Courses”. 4th International IDEA Conference, 2009-04-15, 2009-04-17, Manisa, Türkiye, 2009. 100
1. zerey, ö., “Impact of Theater Production on ELT Students’Foreign Language Speaking Anxiety”. The 5th International ELT Research Conference: Bridging the Gap between Theory and Practice, 2008-05-23, 2008-05-25, Çanakkale, Türkiye, 2009. 100
1. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: 2019-1-AP5-3413, 200000 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100
1. Mersin Üniversitesi’nde Süreç (Formative) Değerlendirmeye Yönelik Uygulamaların Yaygınlaştırılması, BAP, Proje No: , EUR, Araştırmacı, Devam ediyor... 50
1. ULUSLARARASı EğITIM SPEKTRUMU DERGISI (INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM) (IJES) , [ 2020 : 1 ] . 0
1. Litvanya Siauliai Üniversitesi , 2009-10-13 - 2009-10-20, Siauliai, Litvanya.
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|