Öğr.Gör.Dr. SİBEL SERT

Birim
:
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Yabanci Diller Yüksekokulu Çiftlikköy Kampüsü 33343 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
16630
Faks
:
+90-324-6274805
E-MAIL
:
sibelsert@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2015-12-09 12:56:50
DÜZENLEME
:
2022-10-28 12:06:08
PUAN
:
2650
YABANCI DİL
:
İngilizce, A, YDS, 96,25
İngilizce, A, YDS, 93,75


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ GAZİ ÜNİVERSİTESİ 2000
YÜKSEK LİSANS YABANCI DİLLER EĞİTİMİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2012
DOKTORA İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2020
Doktora Tezi

1. Türkiye'de Lingua Franca Olarak İngilizce' yi Öğretmek: Otoetnografik Bir Çalışma Danışman: Dr. PROF. DR. YONCA ÖZKAN, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, 2020.

Yüksek Lisans Tezi

1. ÖZEL AMAÇLI İNGİLİZCE ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİNİ GELİŞTİRME ÜZERİNE BİR VAKA ÇALIŞMASI Danışman: Dr. YRD. DOÇ. DR. ŞAZİYE YAMAN, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, MERSIN, Türkiye, 2012.

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 400
2018
2. Sert, S.; Özkan, Y. Implementing ELF-informed Activities in an Elementary Level English Preparatory Classroom. MULTİCULTURAL LEARNİNG AND TEACHİNG, 2018, 1, 1-14. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.1515/mlt-2018-0003

2016
1. SERT, S.; ÖZKAN, Y. CULTURE INTEGRATION INTO ELT: ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTORS’ PERCEPTIONS AND THEIR TEACHING PRACTICES. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2016, 4, 98-110. 200 + 0
Uluslararası - Alan endexleri 200
2018
2. SERT, S.; ÖZKAN, Y. Implementing ELF-informed Activities in an Elementary Level English Preparatory Classroom. WALTER DE GRUYTER GMBH, 2018, 15, -. 100 + 0
10.1515/mlt-2018-0003

2016
1. SERT, S.; ÖZKAN, Y. CULTURE INTEGRATION INTO ELT: ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTORS PERCEPTIONS AND THEIR TEACHING PRACTICES. ASOS YAYİNEVİ, 2016, 4, -. 100 + 0
10.18033/ijla.390

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 600

3. SERT, S., The Mental Block: Foreign Language Speaking Anxiety. The 6th International ELT Research Conference,, 2010-05-14, , İzmir, Türkiye, . 200

2. SERT, S.; ÖZKAN, Y., Dil öğretim sınıflarında kültür bütünleşmesi: İngiliz dili eğitmenlerinin algıları ve öğretim uygulamaları . 2. ÇUKUROVA ULUSLARARASI INGILIZCE ÖĞRETMENLERİ KONFERANSI, 2016-04-28, 2016-04-29, ADANA, Türkiye, 2016. 200

1. SERT, S., The Mental Block: Foreign Language Speaking Anxiety. The 6th International ELT Research Conference, 2010-05-14, 2010-05-16, İzmir, Türkiye, 2010. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 500

5. SERT, S.; ÖZKAN, Y., Implementing ELF-informed activities in an Elementary level English Preparatory Classroom.. Second Language Teaching/Acquisition In The Context Of Multilingual Education SeLTAME, 2018-02-15, , Tbilisi, Gürcistan, . 100

4. SERT, S.; ÖZKAN, Y., CULTURE INTEGRATION INTO ELT: ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTORS’ PERCEPTIONS AND THEIR TEACHING PRACTICES. 2. ÇUKUROVA ULUSLARARASI INGILIZCE ÖĞRETMENLERİ KONFERANSI, 2016-04-28, , Adana, Türkiye, . 100

3. SERT, S., Overcoming the Obstacles: Learners' Epistemological Beliefs and Achievement Motivation. The 3rd International ELT Conference 'Telling ELT Tales out of School,, 2010-05-05, , Famagusta, KKTC, . 100

2. SERT, S., Implementing ELF-informed activities in an Elementary level English Preparatory Classroom. Second Language Teaching/Acquisition In The Context Of Multilingual Education SeLTAME, 2018-02-15, 2018-02-17, Tbilisi, Gürcistan, 2018. 100

http://seltame.tsu.ge/public/uploads/images/humanities-07-00009-v-2018-issn_61af31f99c240.pdf

1. SERT, S., Overcoming the Obstacles: Learners' Epistemological Beliefs and Achievement Motivation. The 3rd International ELT Conference 'Telling ELT Tales out of School, 2010-05-05, 2010-05-07, Famagusta, KKTC, 2010. 100

Ulusal - Araştırmacı 50

2. Türkiye'de Lingua Franca Olarak İngilizce'yi Öğretmek: Otoetnografik bir çalışma,, Araştırma Projesi, Proje No: , EUR, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 0

1. Türkiye'de Lingua Franca Olarak İngilizce'yi Öğretmek: Otoetnografik bir çalışma, BAP, Proje No: 9765, 0 TL, Araştırmacı, 2019,Tamamlandı. 50

FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl