İngilizce, , KPDS, 70.00
İngilizce, B Seviyesi, YÖKDİL, 87,5
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İLKÖÄžRETİM | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
YÜKSEK LİSANS | İLKÖÄžRETİM BÖLÜMÜ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2011 |
DOKTORA | İLKÖÄžRETİM BÖLÜMÜ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2017 |
1. Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 5 yaş grubu çocukların biyofilisinin ve çocuklar ile annelerinin açık alan tercihlerinin araştırılması Danışman: Dr. Refika OLGAN, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12620809/index.pdf">http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12620809/index.pdf
1. Okul öncesi öğretmen adaylarının ve okul öncesi öğretmenlerinin erken çocukluk eğitimi döneminde yaratıcılık hakkındaki görüşleri Danışman: Dr. Refika OLGAN, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2011.
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12613025/index.pdf">http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12613025/index.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARÅž. GÖR. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2017-05-02 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2022-01-05 - 2024-01-05 |
2020
1. YILMAZ, S.; ÇIĞ, O.; YILMAZ BOLAT, E. The Impact of a Short-term Nature-based Education Program on Young Children’s Biophilic Tendencies. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2020, 19, 1729-1739. 0 + 010.17051/ilkonline.2020.734968
2. YILMAZ, S.; SİCİM SEVİM, B. The Examination of the Differences in the Motor Proficiency Skills of Children Practising Gymnastics vs. Non-sportive Children. EARLY CHİLD DEVELOPMENT AND CARE, 2020, 190, 1455-1462. 0 + 010.1080/03004430.2018.1559159
1. Yılmaz, S.; Sicim-Sevim, B. Jimnastik yapan ve yapmayan çocukların motor yeterlilik becerilerindeki farklılıkların araştırılması. EARLY CHİLD DEVELOPMENT AND CARE, 2020, 190, 1455-1462. 0 + 4Publications_006.pdf
2022
1. DABAJA, Z.; YILMAZ UYSAL, S. Forest School and its effect on the community: A brief review. PRISM: CASTİNG NEW LİGHT ON LEARNİNG, THEORY AND PRACTİCE, 2022, , -. 100 + 0
2014
1. Alkuş, S.; Olgan, R. Okul öncesi öğretmen ve öğretmen adaylarının okul öncesi eğitimde yaratıcılık hakkındaki görüşleri. EARLY CHİLD DEVELOPMENT AND CARE, 2014, 184, 1902-1919. 300 + 19Publications_005.pdf
2020
6. Yılmaz, S. Okul öncesi dönem çocuklarının açık alan oyunlarında risk alma tercihleri: Türkiye örneği. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2020, 5, 580-595. 0 + 0Publications_014.pdf
5. Yılmaz, S.; Çığ, O.; Yılmaz-Bolat, E. Kısa süreli bir doğa-temelli eğitim programının küçük çocukların biyofilik eğilimlerine etkisi. ELEMENTARY EDUCATİON ONLİNE , 2020, 19, 1729-1739. 0 + 1Publications_011.pdf
4. Yılmaz, S.; Temiz, Z.; Karaarslan-Semiz, G. Halk hikayesi anlatımı oturumundan sonra çocukların insan-doğa etkileşimi anlayışı. APPLİED ENVİRONMENTAL EDUCATİON AND COMMUNİCATİON, 2020, 19, 88-100. 0 + 5Publications_009.pdf
3. Yılmaz-Uysal, S. Çocukların Biyofilik Eğilimlerinin Nedenlerinin Araştırılması. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2020, 7, 114-140. 0 + 0Publications_010.pdf
2018
2. Temiz, Z.; Yılmaz, S. Dikkat! Okul Servisi. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES , 2018, 4, 276-288. 0 + 5Publications_007.pdf
2016
1. YILMAZ, S.; OLGAN, R.; ÖZTÜRK-YILMAZTEKİN, E. Türk Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılığı ve Açık Alan Tercihleri. INTERNATİONAL JOURNAL OF ENVİRONMENTAL & SCİENCE EDUCATİON, 2016, 11, 8120-8142. 0 + 8Publications_001.pdf
2020
5. YILMAZ UYSAL, S. An Exploration of the Underlying Reasons of Preschool Children’s Biophilic Tendencies. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2020, 7, 114-140. 100 + 010.46827/ejes.v7i9.3237
4. YILMAZ, S.; TEMİZ, Z.; KARAARSLAN SEMİZ, G. Children’s Understanding of Human–nature Interaction after a Folk Storytelling Session. APPLİED ENVİRONMENTAL EDUCATİON COMMUNİCATİON, 2020, 19, 88-100. 0 + 010.1080/1533015X.2018.1517062
2018
3. TEMİZ, Z.; YILMAZ, S. Attention! School Bus. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2018, 4, 276-288. 0 + 010.5281/zenodo.1184673
2016
2. YILMAZ, S.; OLGAN, R.; ÖZTÜRK YILMAZTEKİN, E. Nature Connectedness and Landscape Preferences of Turkish Preservice Preschool Teachers. INTERNATİONAL JOURNAL OF ENVİRONMENTAL SCİENCE EDUCATİON, 2016, 11, 8120-8142. 0 + 0
2014
1. ALKUŞ, S.; OLGAN, R. Pre-service and in-service preschool teachers’ views regarding creativity in early childhood education. EARLY CHİLD DEVELOPMENT AND CARE, 2014, 184, 1902-1919. 100 + 010.1080/03004430.2014.893236
2020
1. YILMAZ, S. Preschool Chidren’s Preferences to Take Risks in Outdoor Play: Turkish Sample. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2020, 5, 580-595. 0 + 010.35826/ijetsar.137
2022
12. EYÜBOĞLU, S.; YILMAZ UYSAL, S. Gelişmekte Olan Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim ve Ekonomik Büyüme Arasındaki İlişkinin Test Edilmesi. JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCHES AND STUDİES, 2022, , -. 200 + 010.20990/kilisiibfakademik.1151440
11. YILMAZ UYSAL, S.; ÇIĞ, O. Oyunda Risk Alma Toleransı Ölçeği’nin (ORAT) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MARMARA ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2022, 55, 196-216. 200 + 0
2020
10. TEMİZ, Z.; ÜNLÜ ÇETİN, Ş.; YILMAZ, S. Okul Öncesi Eğitim Alan Beş Yaş Çocuklarının Meslek Seçimleri ve Cinsiyetlerine İlişkin Düşüncelerinin İncelenmesi. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 17, 318-350. 0 + 010.33711/yyuefd.691593
9. YILMAZ, S.; YILMAZ BOLAT, E.; GÖLCÜK, İ. Erken Çocukluk Döneminde Uygulanan Çevre Eğitim Programının Çocukların Çevreye Karşı Tutumları Üzerindeki Etkisi. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 17, 557-578. 0 + 010.33711/yyuefd.693833
8. Temiz, Z.; Ünlü-Çetin, Ş.; Yılmaz, S. Okul Öncesi Eğitim Alan Beş Yaş Çocuklarının Meslek Seçimleri ve Cinsiyetlerine İlişkin Düşüncelerinin İncelenmesi. YYÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 17, 318-350. 0 + 0Publications_012.pdf
7. Yılmaz, S.; Yılmaz-Bolat, E.; Gölcük, İ. Erken Çocukluk Döneminde Uygulanan Çevre Eğitim Programının Çocukların Çevreye Karşı Tutumları Üzerindeki Etkisi. YYÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 17, 557-578. 0 + 0Publications_013.pdf
2017
6. Yılmaz, S.; Olgan, R. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Doğaya Yakınlık (Biyofili) Seviyelerinin Araştırılması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 1106-1129. 0 + 9Publications_004.pdf
5. YILMAZ, S.; OLGAN, R. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Doğaya Yakınlık (Biyofili) Seviyelerinin Araştırılması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 1106-1129. 0 + 010.17860/mersinefd.328340
2016
4. YILMAZ, S. Outdoor Environment and Outdoor Activities in Early Childhood Education. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 12, 423-437. 0 + 010.17860/efd.80851
3. YILMAZ, S. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Dış Mekanlarının Çocukları Dinleyerek Oluşturulmasının Önemi. KTÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016, 6, 187-207. 0 + 0http://acikerisim.ktu.edu.tr/jspui/bitstream/123456789/227/1/Tam%20Metin.pdf
Publications_003.pdf
2. YILMAZ, S. The Importance of Listenning the Voices of Children from Their Immediate Outdoor Environments of Their Early childhood Centers. KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016, 6, 187-207. 0 + 0
1. Yılmaz, S. Okul Öncesi Eğitimde Dış Mekanlar ve Dış Mekan Aktiviteleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 12, 423-437. 0 + 18http://dergipark.gov.tr/mersinefd/issue/17399/182108
Publications_002.pdf
1. Temiz, Z.; Karaarslan-Semiz, G.; Yılmaz, S. Çocuklar ve Toprak Ana, Küreselleşmiş Bir Çevre Pedagojisi İçin Hikaye Anlatımı, ISBN: 9789004399808, BRILL/SENSE , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 120 Sayfa, İngilizce, Leiden, Hollanda, 2019. 83
1. YILMAZ UYSAL, S.; COŞKUN TUNCAY, T. Erken Çocukluk Eğitiminde Orman Pedagojisi El Kitabı, ISBN: 978-625-406-302-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2020. 0
1. YILMAZ UYSAL, S.; ATAŞ, B. Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, ISBN: 978-625-7228-23-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 34 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2020. 0
2. KARAARSLAN SEMİZ, G.; YILMAZ, S. Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, ISBN: 978-605-2234-87-7, Eğiten Kitap, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 518 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
3. YILMAZ, S. Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular Güncel Yaklaşımlar, ISBN: 978-605-033-133-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 322 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
4. TEMİZ, Z.; KARAARSLAN SEMİZ, G.; YILMAZ, S. Children and Mother Nature: Storytelling for a Glocalized Environmental Pedagogy, ISBN: 978-90-04-39980-8, Brill Sense, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 90 Sayfa, İngilizce, Leiden, Hollanda, 2019. 0
5. YILMAZ UYSAL, S. Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, ISBN: 978-625-7228-23-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 16 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2020. 0
6. YILMAZ UYSAL, S. Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, ISBN: 978-625-7527-93-4, Eğiten Kitap, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 532 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
7. YILMAZ UYSAL, S.; SİCİM SEVİM, B. Erken Çocukluk Eğitiminde Orman Pedagojisi El Kitabı, ISBN: 978-625-406-302-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 294 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
8. YILMAZ UYSAL, S. Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, ISBN: 978-625-7527-93-4, Eğiten Kitap, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 21 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
9. YILMAZ UYSAL, S. Erken Çocukluk Eğitiminde Orman Pedagojisi El Kitabı, ISBN: 978-625-406-302-2, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 294 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
1. Yılmaz, S. Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular ve Güncel Yaklaşımlar, ISBN: 9786050331332, Nobel akademik yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 336 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
2. Karaarslan-Semiz , G.; Yılmaz, S. Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, ISBN: 9786052234877, Eğiten Kitap, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 534 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 125
https://www.egitenkitap.com/urun/erken-cocuklukta-fen-egitimi-ed-asiye-parlak-rakap
4. Özdemir, S.; Çığ, O.; Yılmaz, S., Temel EÄŸitim ÖÄŸretmen Adaylarının Profillerinin ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenlere Göre İncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. 1. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 0
3. ÖZDEMİR, S.; ÇIÄž, O.; YILMAZ, S., Temel EÄŸitim ÖÄŸretmen Adaylarının Profillerinin ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenlere Göre İncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. I. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, . 0
2. Yılmaz, S.; Derr, V., Çocukların ve gençlerin ÅŸehirlerinde çevresel kararlar alabilmeleri için etkili iletiÅŸim araçları. 2015 İletiÅŸim ve Çevre Konferansı, 2015-06-11, 2015-06-14, Boulder , Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2015. 0
https://theieca.org/coce2015
1. DERR, V.; YILMAZ, S., Effective Means of Communication for Children and Youth to Have a Voice in Environmental Decisions in Their City. Bridging Divides: Spaces of Scholarship and Practice in Environmental Communication: The Conference on Communication and Environment, 2015-06-11, 2015-06-14, Boulder, Colorado, Amerika BirleÅŸik Devletleri, . 0
46. YILMAZ, S.; EYÜBOÄžLU, S., GeliÅŸmekte Olan Ülkelerde Okul Öncesi EÄŸitim ve Ekonomik Büyüme İliÅŸkisi. Uluslararası 5 Ocak Sosyal ve BeÅŸeri Bilimler Kongresi, 2020-01-03, 2020-01-05, Adana, Türkiye, . 0
45. Yılmaz, S.; EyüboÄŸlu, S., GeliÅŸmekte Olan Ülkelerde Okul Öncesi EÄŸitim ve Ekonomik Büyüme İliÅŸkisi. ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL VE BEÅžERİ BİLİMLER KONGRESİ, 2020-01-03, 2020-01-05, Adana, Türkiye, 2020. 0
44. YILMAZ, S.; ÇIÄž, O.; YILMAZ BOLAT, E., The Examination of the Effectiveness of Nature-Based Education Program on Young Children’S Biophilic Tendencies: A Quasi Experimental Study. 6th International Early Childhood Education Congress, 2019-10-02, 2019-10-05, Kars, Türkiye, . 0
43. Yılmaz-Bolat, E.; Yılmaz, S.; Çığ, O., Milli EÄŸitim Bakanlığı Tarafından Okul Öncesi EÄŸitim Kurumlarına Ücretsiz Dağıtılan El Ele I-II-III Kitapları’nın Çocukların GeliÅŸim Alanları Açısından İncelenmesi. 6. Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitimi Kongresi, 2019-10-02, 2019-10-05, Kars, Türkiye, 2019. 0
42. Yılmaz, S.; Çığ, O.; Yılmaz-Bolat, E., DoÄŸa Temelli EÄŸitim Uygulamalarının EtkililiÄŸinin Çocukların Biyofilik EÄŸilimleri Üzerindeki Etkilerinin AraÅŸtırılması. 6. Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitimi Kongresi, 2019-10-02, 2019-10-05, Kars, Türkiye, 2019. 0
41. YILMAZ BOLAT, E.; YILMAZ, S.; ÇIÄž, O., Examination of ’ El Ele Okul Öncesine I-Ii-Iii’ Books Distributed to Preschool Education Institutions Free of Charge by the Ministry of National Education in terms of Children’s Development Areas. 6th International Early Childhood Education Congress, 2019-10-02, 2019-10-05, Kars, Türkiye, . 0
40. Çığ, O.; Yılmaz, S., Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Babalarının Riskli Oyunlarla İlgili GörüÅŸlerinin İncelenmesi. 6. Uluslararası Avrasyalı EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 0
39. ÇIÄž, O.; YILMAZ, S., Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Babalarının Riskli Oyunlarla İlgili GörüÅŸlerinin İncelenmesi. VIth International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, . 0
38. Yılmaz, S.; Çığ, O., Oyunda Risk Alma Toleransı ÖlçeÄŸi’nin (ORAT) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 6. Uluslararası Avrasyalı EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2019-06-19, 2019-06-21, Ankara, Türkiye, 2019. 0
37. YILMAZ, S.; ÇIÄž, O., Oyunda Risk Alma Toleransı ÖlçeÄŸi’nin (ORAT) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. VIth International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, . 0
36. YILMAZ, S.; ÇIÄž, O.; OÄžUZ, V., Okul Öncesi ÖÄŸretmen Adaylarının ÖÄŸretmenlik MesleÄŸini Seçme Motivasyonlarının AraÅŸtırılması. I. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, . 0
35. Yılmaz, S.; Çığ, O.; OÄŸuz, V., Okul öncesi öÄŸretmen adaylarının öÄŸretmenlik mesleÄŸini seçme motivasyonlarının araÅŸtırılması. 1. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 0
34. Temiz, Z.; Karaarslan-Semiz, G.; Yılmaz, S., Hikayeler Ekolojik Bir Bakış Açısı GeliÅŸtirmeye Nasıl Yardımcı Olur? Türk Çocuklarıyla Yerli Bir Hikaye Anlatma Oturumu. 5. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 0
33. YILMAZ, S., Okul öncesi dönem çocuklarının açık alanda risk alma tercihlerinin araÅŸtırılması. 5. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 0
32. TEMİZ, Z.; KARAARSLAN SEMİZ, G.; YILMAZ, S., How Stories Help to Develop An Ecological Perspective? An Indigenous Story Telling Session with Turkish Children. Vth International EurasianEducational Research (EJER) Congress, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, . 0
31. Temiz, Z.; Yılmaz, S., İlkokulda bulunan anaokullarının ve okul öncesi eÄŸitim kurumlarının dış ortamlarının araÅŸtırılması. 5. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi: EJER 2018, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 0
30. YILMAZ, S., Investigating Preschool Children’s Preferences to Take Risks in Outdoor Environments. Vth International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, . 0
29. TEMİZ, Z.; YILMAZ, S., Investigating Outdoor Environments of Kindergartens and Pre-school Classes Located in Primary School. Vth International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, . 0
28. Yılmaz, S.; Åžahin, V., Açık Alan Oyularının Çocuk Televizyon Kanallarındaki Yeri: Bir İçerik Analizi. 5. Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0
https://okuloncesikongresi2017.org/
27. YILMAZ, S.; ÅžAHİN, V., Outdoor Play as Portrayed in Children’s Television: A Content Analysis. 5. Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, . 0
26. Yılmaz, S.; Olgan, R., 5 Yaşındaki Okul Öncesi Çocukların Açık Alan Tercihlerinin AraÅŸtırılması. 5. Uluslararası okul öncesi eÄŸitim kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0
https://okuloncesikongresi2017.org/
25. YILMAZ, S.; OLGAN, R., An Investigation of 5 year-old Preschool Children’s Landscape Preferences. 5.Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, . 0
24. Çetinkaya-Aydın, G.; Sicim-Sevim, B.; Yılmaz, S., Erken Çocukluk EÄŸitiminde FeTeMM ÖÄŸretimi: Türkiye'den Bir Örnek. ECER 2017 Kopenhag, 2017-08-21, 2017-08-25, Kopenhag, Danimarka, 2017. 0
http://www.eera-ecer.de/ecer-2017-copenhagen/
23. SİCİM SEVİM, B.; ÇETİNKAYA AYDIN, G.; YILMAZ, S., STEM Instruction in the Early Childhood Classroom: A Case from Turkey. ECER 2017: Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research, 2017-08-21, 2017-08-25, Kopenhag, Danimarka, . 0
22. YILMAZ, S.; Sicim, B.; Çetinkaya-Aydın, G., ÖÄŸretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlıklarının Bilgi, Tutum, Kaygı ve Sorumluluk Açısından AraÅŸtırılması. 2017 ERPA: Uluslararası EÄŸitim Kongresi, 2017-05-18, 2017-05-21, Budapest, Macaristan, 2017. 0
http://www.erpacongress.com/
21. YILMAZ, S.; SİCİM, B.; ÇETİNKAYA AYDIN, G., Pre-service Teachers’ Environmental Literacy in terms of Knowledge, Attitude, Concern and Responsibility. Educational Researches and Publications Assocation (ERPA) International Congress on Education 2017, 2017-05-18, 2017-05-21, BudapeÅŸte, Macaristan, . 0
20. AlkuÅŸ (Yılmaz), S.; Öztürk-Yılmaztekin, E.; Olgan, R., Türk Okul Öncesi ÖÄŸretmen Adaylarının Yaratıcılıkla İlgili İnançları. 2013 ECER-Avrupa EÄŸitim AraÅŸtırmaları Konferansı, 2013-09-09, 2013-09-13, İstanbul, Türkiye, 2. 0
19. ALKUÅž, S.; OLGAN, R.; ÖZTÜRK YILMAZTEKİN, E., Examining Turkish Pre-service Teachers’ Beliefs regarding Creativity. The European Conference on Educational Research (ECER) 2013: Creativity and Innovation in Educational Research, 2013-09-09, 2013-09-13, İstanbul, Türkiye, . 100
18. AlkuÅŸ (Yılmaz), S.; Olgan, R.; Öztürk-Yılmaztekin, E., Okul Öncesi ÖÄŸretmen Adaylarının DoÄŸal Çevreye BaÄŸlılıklarının ve Açık Alan Tercihlerinin AraÅŸtırılması: Türkiye ÖrneÄŸi. 65. OMEP Dünya Kongresi, 2013-07-11, 2013-07-13, Åžangay, Çin, 2013. 0
17. AlkuÅŸ (Yılmaz), S.; Sicim, B.; Kirazcı, S., Jimnastik Yapan 5 YaÅŸ Grubu Kız Çocuklarının Motor Beceri Düzeylerinin Aynı YaÅŸ Grubundaki Jimnastik Yapmayan Akranları ile KarşılaÅŸtırılması. 65. OMEP Dünya Kongresi, 2013-07-11, 2013-07-15, Åžangay, Çin, 2013. 0
16. ALKUÅž, S.; OLGAN, R.; ÖZTÜRK YILMAZTEKİN, E., Understanding Pre-Service Early Childhood Teachers’ Levels of Connectedness with the Natural World and Their Landscape Preferences: A Turkish Sample. The 65th OMEP World Conference, 2013-07-11, 2013-07-13, Åžanghay, Çin, . 100
15. ALKUÅž, S.; SİCİM SEVİM, B.; KİRAZCI, S., Comparing Motor Skills of 5 Year- Old Female Gymnasts with Their Peers. The 65th OMEP World Conference, 2013-07-11, 2013-07-13, Åžanghay, Çin, . 100
14. AlkuÅŸ (Yılmaz), S., Okul öncesi öÄŸretmenleri için sınıf dışı aktivitelerin çocuk geliÅŸimine etkisi ölçeÄŸi. 2012 ECER Avrupa EÄŸitim AraÅŸtırmaları Konferansı, 2012-09-17, 2012-09-21, Cadiz, İspanya, 2012. 0
13. ALKUÅž, S., The Impact of Outdoor Activities on Children’s Development Scale for Preschool Teachers. The European Conference on Educational Research (ECER) 2012 The Need for Educational Research to Champion Freedom, Education and Development for All, 2012-09-17, 2012-09-21, Cadiz, İspanya, . 100
12. Sicim, B.; AlkuÅŸ (Yılmaz), S.; Olgan, R., Okul öncesi öÄŸretmen adaylarının fen öÄŸretimine ve bilimin doÄŸasına yönelik tutumları. 3. Uluslararası Okul Öncesi EÄŸitim Kongresi, 2012-09-12, 2012-09-15, Adana, Türkiye, 2012. 0
11. SİCİM SEVİM, B.; ALKUÅž, S.; OLGAN, R., Pre-Service Early Childhood Teachers’ Attitudes Towards Nature of Science and Science Teaching. 3rd lnternational Congress on Early Childhood Education, 2012-09-12, 2012-09-15, Adana, Türkiye, . 100
10. AlkuÅŸ (Yılmaz), S.; Olgan, R., Okul Öncesi ÖÄŸretmen Adaylarının ve Okul Öncesi ÖÄŸretmenlerinin Okul Öncesi EÄŸitimde Yaratıcılık ile Ilgili GörüÅŸleri. Küçük Çocukların EÄŸitimi için Ulusal KuruluÅŸ: NAEYC 2011 Yıllık Konferansı , 2011-11-02, 2011-11-05, Florida, Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2011. 0
9. YILMAZ, S.; OLGAN, R., Pre- and In-service Early Childhood Teachers Views Regarding Creativity in Early Childhood Education (Presentation, International). 2011 National Association for the Education of Young Children (NAEYC) Annual Conference Expo, 2011-11-02, 2011-11-05, Orlando, Florida, Amerika BirleÅŸik Devletleri, . 0
8. AlkuÅŸ (Yılmaz), S.; Sicim, B.; Olgan, R., Okul Öncesi ÖÄŸretmen Adaylarının Bilime Karşı Tutumları ve Fen Aktiviteleri ile Ilgili Yeterlikleri Arasındaki İliÅŸkinin AraÅŸtırılması. 2011 ECER- EÄŸitim AraÅŸtırmaları ile ilgili Avrupa Konferansı, 2011-09-12, 2011-09-16, Berlin, Almanya, 2011. 0
7. YILMAZ, S.; SİCİM SEVİM, B.; OLGAN, R., An Investigation of the Relationship between Pre-Service Early Childhood Teachers’ Attitudes towards Science and Their Competencies in the Science Activities. The European Conference on Educational Research (ECER) 2011: Urban Education, 2011-09-12, 2011-09-16, Berlin, Almanya, . 0
6. OLGAN, R.; YILMAZ, S., Early Childhood Pre-service Teachers’ Views about computer assisted Instruction in Preschool Education. 4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2010-09-24, 2010-09-26, Konya, Türkiye, . 0
5. Olgan, R.; AlkuÅŸ (Yılmaz), S., Okul öncesi öÄŸretmenlerinin okul öncesi eÄŸitimde bilgisayar destekli eÄŸitim ile ilgili görüÅŸleri. 4. Uluslararası Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri Sempozyumu, 2010-09-24, 2010-09-26, Konya, Türkiye, 2010. 0
4. YILMAZ, S.; OLGAN, R., Pre-service Early Childhood Teachers’ Views about Creativity. The European Conference on Educational Research (ECER) 2010: Education and Cultural Change, 2010-08-23, 2010-08-27, Helsinki, Finlandiya, . 0
3. AlkuÅŸ (Yılmaz), S.; Olgan, R., Okul Öncesi ÖÄŸretmen Adaylarının ve Okul Öncesi ÖÄŸretmenlerinin EÄŸitimde Yaratıcılığa Karşı Tutumları. 2010 ECER-Avrupa EÄŸitim AraÅŸtırmaları Konferansı, 2010-08-23, 2010-08-27, Helsinki, Finlandiya, 2010. 0
2. OLGAN, R.; YILMAZ, S., Early Childhood Pre- and In-service Teachers’ Attitudes Towards Creativity in Education. 12th Annual International Conference on Education, 2010-05-24, 2010-05-27, Atina, Yunanistan, . 0
1. Olgan, R.; AlkuÅŸ (Yılmaz), S., Okul Öncesi ÖÄŸretmen Adaylarının ve Okul Öncesi ÖÄŸretmenlerinin EÄŸitimde Yaratıcılığa Karşı Tutumları. 12. yıllık uluslararası eÄŸitim konferansı, 2010-05-24, 2010-05-27, Atina, Yunanistan, 2010. 0
4. OLGAN, R.; YILMAZ, S., An Investigation of Mothers’ Landscape Preferences for Their Five-year-old Children. 27th EECERA Annual Conference: Social Justice, Solidarity and Children’s Rights, 2017-08-29, 2017-09-01, Bologna, İtalya, . 0
3. Temiz, Z.; Yılmaz, S., Dikkat! Okul Servisi. ECER 2017 Kopenhag, 2017-08-21, 2017-08-25, Kopenhag, Danimarka, 2017. 0
http://www.eera-ecer.de/ecer-2017-copenhagen/
2. TEMİZ, Z.; YILMAZ, S., Attention! School Bus.. ECER 2017: Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research, 2017-08-21, 2017-08-25, Kopenhag, Danimarka, . 0
1. YILMAZ, S.; OLGAN, R., Okul öncesi dönemdeki çocukların doÄŸaya yakınlığının (doÄŸa sevgisi) araÅŸtırılması: Türkiye örneklemi. 12. Nitel AraÅŸtırma Kongresi, 2016-05-18, 2016-05-21, Chicago, Amerika BirleÅŸik Devletleri, 2016. 0
http://icqi.org/wp-content/uploads/2016/03/QI2016-Second-Preliminary-Program.pdf
2. Kurt-Birel, G.; Gök, G.; Yılmaz, S., Okul Öncesinde Arılar ve TozlaÅŸmanın STEM EtkinliÄŸi ile ÖÄŸretimi: Bir ÖÄŸretim Deneyi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, 2018. 0
1. BİREL, G.; GÖK, G.; YILMAZ, S., Okul Öncesinde Arılar ve TozlaÅŸmanın Stem EtkinliÄŸi ile ÖÄŸretimi: Bir ÖÄŸretim Deneyi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 0
1. En iyi Öğretmenim Doğa: Okul Öncesinde Doğa Temelli Eğitim Uygulamaları, TÜBİTAK, Proje No: 399905, 0 TL, Eğitmen, 2018,Tamamlandı. 0
1. BARTıN ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2018 : 2 ] . 8
2. TURKISH STUDIES , [ 2018 : 1 ] . 4
3. TURKISH STUDIES , [ 2017 : 3 ] . 12
4. ULUSLARARASı ERKEN ÇOCUKLUK EÄŸITIMI ÇALışMALARı DERGISI , [ 2020 : 1 ] . 0
5. İLKöÄŸRETIM ONLINE (ELEMENTARY EDUCATION ONLINE) , [ 2019 : 1 ] . 4
6. İLKöÄŸRETIM ONLINE (ELEMENTARY EDUCATION ONLINE) , [ 2020 : 1 ] . 4
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
3. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2019 : 1 ] . 1
1. University of Colorado, Boulder , 2014-08-02 - 2015-07-01, Boulder, Amerika BirleÅŸik Devletleri.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖP409 | Çevre ve DoÄŸa EÄŸitimi ( Seçmel | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OEB201 | Erken Çocuklukta Fen EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ315 | Çevre EÄŸitimi ve Sürdürülebili | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ315 | Çevre EÄŸitimi ve Sürdürülebili | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖE 521 | Farklı Ülkelerde Açık Alan EÄŸi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi EÄŸitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | OÖE 522 | Alternatif EÄŸitim Yaklaşımı Ol | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi EÄŸitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖÖ410 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - II | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ214 | Okulöncesinde Sanat Etkinlikle | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ214 | Okulöncesinde Sanat Etkinlikle | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OEB002 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | OEB201 | Erken Çocuklukta Fen EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ315 | Çevre EÄŸitimi ve Sürdürülebili | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ315 | Çevre EÄŸitimi ve Sürdürülebili | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OEB203 | Erken Çocuklukta Matematik EÄŸi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OEB002 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Güz | Bilimsel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | OÖP214 | Kültür ve Sanat Tarihi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ206 | Okulöncesinde Matematik EÄŸitim | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ410 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - II | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Bahar | OÖP206 | Matematik EÄŸitimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖP214 | Kültür ve Sanat Tarihi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ206 | Okulöncesinde Matematik EÄŸitim | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP204 | Çocuk Edebiyatı | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖP409 | Çevre ve DoÄŸa EÄŸitimi ( Seçmel | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ315 | Çevre EÄŸitimi ve Sürdürülebili | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | OÖP405 | AraÅŸtırma Projesi I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi EÄŸitimde AraÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ409 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması - I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP210 | Drama | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | SNF410 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması II | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-6-5 |
Bahar | OÖP404 | AraÅŸtırma Projesi II | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||
|
|||||||
H2020 Projesi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||
|
|||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||
|
|||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||
|
|||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||
|
|||||||
Ulusal patent | |||||||
|
|||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
|||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||
|
|||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||
|
|||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||
|
|||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||
|