Ä°ngilizce, A, DiÄŸer, 93,75
Ä°ngilizce, B, YDS, 85
Ä°ngilizce, B, KPDS, 81
Ä°ngilizce, A, KPDS, 91
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LÄ°SANS | FEN BÄ°LGÄ°SÄ° EĞİTÄ°MÄ° | DOKUZ EYLÜL ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2001 |
YÜKSEK LÄ°SANS | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° | GAZÄ°ANTEP ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2008 |
DOKTORA | EĞİTÄ°M BÄ°LÄ°MLERÄ° | GAZÄ°ANTEP ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2012 |
1. ÖÄŸretmenlere Yönelik Hazırlanan Bir Mesleki GeliÅŸim Programının EtkililiÄŸinin Ä°ncelenmesi Danışman: Dr. Yılmaz SaÄŸlam, Gaziantep Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Bilimleri Anabilim Dalı, Gaziantep, Türkiye, 2012.
Theses_002.pdf
1. Lise 10. Sınıf ÖÄŸrencilerinin BiliÅŸsel Stilleri Arasındaki Farklılıkların Akademik BaÅŸarı EÄŸitimsel UzmanlaÅŸma Alanı ve Cinsiyet Açısından Ä°ncelenmesi Danışman: Dr. Elçin Summak, Gaziantep Ãœniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Bilimleri Anabilim Dalı, Gaziantep, Türkiye, 2008.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
YRD.DOÇ.DR. | YÜKSEK ÖÄžRETÄ°M KURUMU | 2017-03-17 - 2017-03-18 |
YRD.DOÇ.DR. | YÜKSEK ÖÄžRETÄ°M KURUMU | 2017-05-20 - 2017-05-21 |
YRD.DOÇ.DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2017-09-11 - 2017-09-13 |
YRD.DOÇ.DR. | MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° | 2018-01-22 - 2018-01-24 |
2022
4. KANADLI, S.; ARSLANTAÅž, H.; Ä°NANDI, Y. Predicting the life satisfaction of education workers in Turkey: a meta-analytic structural equation modeling. SPRÄ°NGER SCÄ°ENCE AND BUSÄ°NESS MEDÄ°A LLC, 2022, , -. 1000 + 0 10.1007/s12564-022-09766-5
2019
3. KANADLI, S.; AKAY, C. An Investigation of the Schommers’ Epistemological Beliefs Model in Terms of Gender and Academic Success: A Meta-Analysis. EGİTİM VE BİLİM-EDUCATİON AND SCİENCE, 2019, 44, 389-411. 1000 + 0 http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/7992/2899
2017
2. KANADLI, S. Prospective Teachers’ Professional Self-Efficacy Beliefs in Terms of Their Perceived Autonomy Support and Attitudes towards the Teaching Profession: A Mixed Methods Study. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY PRACTİCE, 2017, 17, 1848-1871. 1000 + 0 10.12738/estp.2017.5.0597
2016
1. KANADLI, S. Öğrenme Stili Modellerine Dayalı Öğretim Ortamlarının Akademik Başarıya, Tutuma ve Kalıcılığa Etkisine Yönelik Bir Meta-Analiz Çalışması. KURAMDAN UYGULAMAYA EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2016, 16, 2057-2086. 1000 + 0 http://www.estp.com.tr/tr/issues/sayi-166/ Publications_016.pdf
2. Kanadlı, S.; Karakuş, F. Formasyon programının öğretmen adaylarının mesleki öz yeterlik inançlarına ve tutumlarına etkisi: Bir karma yöntem araştırması. ULUSLARARASI İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2016, 13, 3807-3826. 200 + 0 www.j-humansciences.com Publications_014.pdf
2014
1. Bağçeci, B.; Kanadlı, S. The Study of Adapting Self-Regulation Questionnaire into Turkish. AMERİCAN RESEARCH INSTİTUTE FOR POLİCY DEVELOPMENT, 2014, 3, 271-281. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.15640/jehd.v3n3a22 Publications_005.pdf
2022
4. HALİL İBRAHİM, K.; KANADLI, S. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERDE SORGULAYICI SINIF KÜLTÜRÜNÜN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCES, 2022, 128, -. 100 + 0 10.29228/ASOS.57990
2018
3. KANADLI, S.; AKBAŞ, A. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ ÖZ YETERLİK VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ. EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 5, 33-49. 100 + 0
2016
2. KANADLI, S.; KARAKUŞ, F. Formasyon programının öğretmen adaylarının mesleki öz yeterlik inançlarına ve tutumlarına etkisi: Bir karma yöntem araştırması. ULUSLARARASI İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2016, 13, 3807-3826. 100 + 0
2014
1. BAĞÇECİ, B.; KANADLI, S. The Study of Adapting Self Regulation Questionnaire into Turkish. JOURNAL OF EDUCATİON AND HUMAN DEVELOPMENT, 2014, 3, 271-281. 100 + 0 10.15640/jehd.v3n3a22
2018
1. YOKUŞ, G.; Ayçiçek, B.; KANADLI, S. Akademisyen görüşleri doğrultusunda yüksek öğretimde performansa dayalı akademik teşvik sisteminin incelenmesi. YUKSEKOGRETİM DERGİSİ, 2018, 8, 140-149. 300 + 0 10.2399/yod.18.007
2023
2. KANADLI, S.; UZUN, N. The Factor Structure of the Satisfaction with Life Scale (SWLS): A Meta-Analytic Structural Equation Modeling. EGÄ°TÄ°MDE VE PSÄ°KOLOJÄ°DE OLCME VE DEGERLENDÄ°RME DERGÄ°SÄ°, 2023, 14, -. 100 + 0 10.21031/epod.1221365
1. HAIDARI, S.; KOÇOĞLU, A.; KANADLI, S. Contribution of Locus of Control, Self-Efficacy, and Motivation to Student Achievement: A Meta-Analytic Structural Equation Modelling. CESKA ZEMEDELSKA UNİVERZİTA V PRAZE, 2023, 16, -. 100 + 0 10.7160/eriesj.2023.160308
12. HAIDARI, S.; KARAKUÅž, F.; KANADLI, S. Attitudinal and Motivational Effects of Out-of-School Learning Activities on Students: A Meta-Analysis. JOURNAL ON EDUCATÄ°ONAL PSYCHOLOGY, 2023, , -. 100 + 0
11. İNCİMAN ÇELİK, T.; AKAY, C.; KANADLI, S. REVISITING FLIPPED CLASS MODEL EFFECTIVENESS ON LEARNING PERFORMANCE: A META-ANALYSIS OF META ANALYSES. İ-MANAGER’S JOURNAL ON SCHOOL EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2023, , -. 100 + 0
10. KARAKUÅž, S.; KANADLI, S. THE EFFECT OF PSYCHOLOGICAL COUNSELING CARRIED OUT ACCORDING TO THE COGNITIVE BEHAVIORAL APPROACH ON DEPRESSION AND ANXIETY: A META-ANALYSIS. Ä°-MANAGER'S JOURNAL ON EDUCATÄ°ONAL PSYCHOLOGY, 2023, , -. 100 + 0
2022
9. AKYOL, C.; KANADLI, S. Investigating the Effect of Socioscientific Issues-based Instruction on the Academic Achievement of Students: A Mixed-Research Synthesis. TEXAS TECH UNÄ°VERSÄ°TY, 2022, 7, -. 100 + 0 10.32865/fire202172264
8. GÖZDE UYSAL, H.; KANADLI, S. The Effect of Teaching Based on Mathematical Modeling on Students' Academic Achievement in Mathematics and Science Education: A Meta-Analysis. İ-MANAGER’S JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2022, 19, -. 100 + 0
2021
7. ÇELİK, T.; ÇAY, T.; KANADLI, S. The Effect of Total Physical Response Method on Vocabulary Learning/Teaching: A Mixed Research Synthesis. ENGLİSH LANGUAGE TEACHİNG, 2021, 14, 154-170. 100 + 0 10.5539/elt.v14n12p154
6. AKAY, C.; KANADLI, S. THE EFFECT OF REACT STRATEGY ON ACHIEVEMENT IN SCIENCE EDUCATION: A MIXED RESEARCH SYNTHESIS. JOURNAL OF BALTÄ°C SCÄ°ENCE EDUCATÄ°ON, 2021, 20, 868-880. 100 + 0 10.33225/jbse/21.20.868
5. ÖZKALE, U.; KANADLI, S. An Investigation of Feedback Strategies Used by Science Teachers in the Classroom Setting: A Mixed Methods Research. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2021, 17, 439-457. 100 + 0 10.29329/ijpe.2020.329.28
2019
4. KANADLI, S. A Meta-Summary of Qualitative Findings about STEM Education. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF INSTRUCTÄ°ON, 2019, 12, 959-976. 100 + 0 http://www.e-iji.net/dosyalar/iji_2019_1_62.pdf Publications_007.pdf
3. Ergen, B.; YELKEN, T.; KANADLI, S. A Meta-Analysis of Research on Technological Pedagogical Content Knowledge by Gender. CONTEMPORARAY EDUCATÄ°ONAL TECHNOLOGY, 2019, 10, 358-380. 100 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/832902p:// Publications_002.pdf
2017
2. ERGEN, B.; KANADLI, S. The Effect of Self-Regulated Learning Strategies on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study. EURASÄ°AN JOURNAL OF EDUCATÄ°ONAL RESEARCH, 2017, 17, 55-74. 100 + 0 10.14689/ejer.2017.69.4
2015
1. SAĞLAM, Y.; KANADLI, S.; KARATEPE, V.; GÖKSU, P.; GİZLENCİ, E. Dialogic Discourse in the Classroom. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON İN MATHEMATİCS, SCİENCE AND TECHNOLOGY, 2015, 3, 322-335. 80 + 0
2016
1. KANADLI, S.; SAÄžLAM, Y. Investigating the Effectiveness of a Professional Development Program Designed to Improve Science Teachers Classroom Discourse. INTERNATÄ°ONAL ONLÄ°NE JOURNAL OF EDUCATÄ°ONAL SCÄ°ENCES, 2016, 8, 1-112. 100 + 0 10.15345/iojes.2016.03.010
2023
21. KANADLI, S.; GÖKTÜRK, Ö. Madde ve Doğası Konusu Öğretiminde Kullanılan Yöntemlerin Etkililiğinin İncelenmesi: Meta Analiz Çalışması. MUGLA SİTKİ KOCMAN UNİVERSİTY, 2023, 10, -. 200 + 0 10.21666/muefd.1107405
20. KANADLI, S. webquest. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2023, , -. 200 + 0
2022
19. SAĞLAM, Y.; KANADLI, S.; GÖKSÜ, P.; AYNUR GİZLENCİ, E.; KARATEPE, V. Can Dialogic Discourse Enhance Student Active Participation?. KASTAMONU EGİTİM DERGİSİ, 2022, 30, -. 160 + 0 10.24106/kefdergi.749894
2020
18. KOÇOĞLU, A.; YELKEN, T.; KANADLI, S. Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri ile Toplumsal Değerlere Yönelik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2020, 22, 399-417. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/akusosbil/issue/54924/550276 Publications_017.pdf
17. KOÇOĞLU, A.; YELKEN, T.; KANADLI, S. Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri ile Toplumsal Değerlere Yönelik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2020, 9, 61-77. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/tred/issue/42642/517199 Publications_012.pdf
16. HAIDARI, S.; BAYSAL, S.; KANADLI, S. THE IMPACT OF DIGITAL TECHNOLOGY-MEDIATED FOREIGN LANGUAGE INSTRUCTION ON VOCABULARY LEARNING: A META-ANALYTIC REVIEW. ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 20, 236-251. 200 + 0
15. Haidari, S.; Baysal, S.; Kanadlı, S. Dijital teknoloji temelli yabancı dil öğretiminin kelime öğrenimi üzerine etkisi: Bir meta-analiz çalışması. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 20, 236-251. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/996026 Publications_018.pdf
14. UYGUR, M.; KANADLI, S. İyi Sınıf Öğretmeni Özelliklerine Yönelik Öğrenci, Öğretmenve Veli Görüşleri: Bir Temel Nitel Çalışma. ÜNİVERSİTE ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 3, 35-39. 200 + 0
2019
13. KOÇOĞLU, A.; KANADLI, S. Ortaokul Öğrencilerinin Algıladığı Özerklik Desteği, Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkisinin İncelenmesi. TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ, 2019, , -. 200 + 0 10.24315/trkefd.406627
2018
12. Yokuş, G.; Ayçiçek, B.; Kanadlı, S. Akademisyen Görüşleri Doğrultusunda Yükseköğretimde Performansa Dayalı Akademik Teşvik Sisteminin İncelenmesi. YÜKSEKÖĞRETİM DERGİSİ, 2018, 8, 140-149. 200 + 0 10.2399/yod.18.007 Publications_019.pdf
2016
11. Kanadlı, S.; Bağçeci, B. Öğretmenlerin Kişiler Arası Motivasyon Stilleri: Öğrenme İklimi Ölçeği’nin Türkçe Versiyonu. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 16, 1-12. 200 + 0 http://sbd.dergi.anadolu.edu.tr/cilt-16-sayi-1-yil-2016.html Publications_011.pdf
10. KANADLI, S.; BAĞÇECİ, B. Öğretmenlerin Kişiler Arası Motivasyon Stilleri Öğrenme İklimi Ölçeği nin Türkçe Versiyonu. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016, 16, 1-12. 200 + 0
2015
9. Kanadlı, S.; Ünal, K.; Karakuş, F. Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 12, 136-157. 200 + 0 http://sbed.mku.edu.tr/article/view/5000139815 Publications_001.pdf
8. Kanadlı, S.; Bağçeci, B. Öğrencilerin İngilizce Öz-yeterlik İnançlarının Algılanan Özerklik Desteği Açısından İncelenmesi. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 12, 98-112. 200 + 0 http://sbed.mku.edu.tr/article/view/5000105277 Publications_003.pdf
7. Kanadlı, S.; Akbaş, A. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları, Öğrenme Yaklaşımları ve LYS Puanları Arasındaki İlişkiler. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 11, 116-131. 200 + 0 http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000079966 Publications_004.pdf
6. KANADLI, S.; BAĞÇECİ, B. Öğrencilerin İngilizce Öz yeterlik İnançlarının Algılanan Özerklik Desteği Açısından İncelenmesi. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 12, 98-112. 200 + 0
5. KANADLI, S.; ÜNAL, K.; KARAKUŞ, F. Kuatum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta analiz Çalışması. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 12, 136-157. 200 + 0
4. KANADLI, S.; AKBAŞ, A. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları Öğrenme Yaklaşımları ve LYS Puanları Arasındaki ilişkiler. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 11, 116-131. 200 + 0
2013
3. KANADLI, S.; SAĞLAM, Y. Üstbilişsel Davranışlar Problem Çözmede Faydalı mıdır. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2013, 12, 1074-1085. 200 + 0
2012
2. KANADLI, S.; SAĞLAM, Y.; USAK, M. Bağlamın Öğrencilerin Kavram İmajları Üzerine Etkisi. TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 2012, 9, 131-145. 200 + 0
2011
1. Murat, M.; Kanadlı, S.; Ünişen, A. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Hayvanların Üremesi, Büyümesi ve Gelişmesi Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Olası Kaynakları. TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 2011, 8, 179-197. 200 + 0 Publications_008.pdf
2019
2. AKKAYA, B.; KANADLI, S. ÖĞRETMENLERİN BİR EĞİTİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYAYI KULLANMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. İLERİ EĞİTİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2019, 1, 116-127. 100 + 0
2018
1. Kanadlı, S.; Akbaş, A. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ ÖZ YETERLİK VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ. EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 5, 33-49. 100 + 0 Publications_020.pdf
2011
3. MURAT, M.; KANADLI, S.; ÜNİŞEN, A. Yedinci sınıf Öğrencilerinin Hayvanların Üremesi Büyümesi ve Gelişmesi Konusundaki Kavram Yanılgıları. TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 2011, 8, 179-197. 100 + 0
2010
2. MURAT, M.; ÜNİŞEN, A.; KANADLI, S. Eğitim Fakültesine Yeni Başlayan Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğini Algılayışları ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2010, 9, 226-244. 100 + 0
2009
1. BAĞÇECİ, B.; KANADLI, S.; ÜNİŞEN, A. Farklı Beyin Yarım Küreleri Baskın Öğrencilerin İngilizce Başarı Düzeylerindeki Farklılıkların İncelenmesi. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2009, 2, 22-34. 100 + 0
2023
1. KARADAYI, H.; KOCABEY, İ.; KANADLI, S. WebQuest Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Karma Sentez Çalışması. MERSİN UNİVERSİTY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATİON, 2023, 19, -. 100 + 0 10.17860/mersinefd.1017283
1. SAĞLAM, Y.; KANADLI, S. Nitel Veri Analizinde Kodlama, ISBN: 978-605-318-551-2, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 7, Baskı Adet Sayısı: 100, 85 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/1452019121645Nitel%20Veri%20Analizinde%20Kodlama-pdf.pdf
2. KANADLI, S. Sosyal Bilimlerde Teoriden Uygulamaya Araştırma Sentezi, ISBN: 978-605-241-650-1, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 100, 104 Sayfa, Türkçe, Ankara, , 2020. 500
https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/1452019123601pdf%20sosya.pdf
3. KANADLI, S. Sosyal Bilimlerde R İle Meta-Analiz Ve Meta-Analitik Yapısal Eşitlik Modellemesi, ISBN: 978-625-7676-12-0, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 126 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
1. KANADLI, S. Sınıf Yönetimi, ISBN: 978-605-7990-04-4, Karahan, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 361 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2022. 0
2. KOÇOĞLU, A.; KANADLI, S. Academic Studies in Educational Sciences, ISBN: 978-625-430-861-1, GECE KİTAPLIĞI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 147 Sayfa, İngilizce, , Türkiye, 2023. 0
1. Kanadlı, S. Sınıf Yönetimi, ISBN: 978-605-7990-04-4, Karahan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 361 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2018. 250
2. Kanadlı, S. Öğretim İlke ve Yöntemleri, ISBN: 978-605-170-045-8, ANI, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 434 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2015. 250
http://www.aniyayincilik.com.tr/ani/index.php?git=10&kitap=500
4. KOÇOÄžLU, A.; KANADLI, S., Basamaklı ÖÄŸretim Programının BaÅŸarı ve Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 2.International Mediterranean Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, , , . 200
3. CÄ°N, A.; KARAKUÅž, Ä°.; KANADLI, S., Ä°STASYON TEKNİĞİNÄ°N AKADEMÄ°K BAÅžARIYA ETKÄ°SÄ°: BÄ°R META-ANALÄ°Z ÇALIÅžMASI. 2.International Mediterranean Symposium, 2019-05-23, 2019-05-25, , , . 200
2. ÇAKMAK, N.; Özkale, U.; YILDIRIM, M.; KANADLI, S., Anne Baba Tutumları ile Benlik Saygısı Arasındaki Ä°liÅŸkinin Ä°ncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2019-04-26, 2019-04-28, , , . 130
1. özmercan, s.; YELKEN, T.; KANADLI, S., Fen Bilgisi ÖÄŸretmen Adaylarının Algıladığı Özerklik DesteÄŸinin ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenler Açısından Ä°ncelenmesi. I. ULUSLARARASI AKDENÄ°Z SEMPOZYUMU, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, , . 200
13. Kanadlı, S.; Akay, C., Shommer’in Epistemolojik İnançlar Modelinin Cinsiyet Açisindan İncelenmesi: Bir Meta Analiz ÇaliÅŸmasi. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_020.pdf
12. Özkale, U.; Kanadlı, S., Fen Bilimleri Dersi Geri Bildirim Algi ÖlçeÄŸinin GeliÅŸtirilmesi. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2018-05-04, 2018-11-05, Adana, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_019.pdf
11. CÄ°N, A.; KANADLI, S., Milli EÄŸitim Bakanlığı Aday ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme Programının ÖÄŸretmen GörüÅŸlerine Göre DeÄŸerlendirilmesi. 5. Uluslararası EÄŸitm Programları ve ÖÄŸretm Kongresi , 2017-10-26, 2017-10-28, MuÄŸla, Türkiye, 2017. 100
10. Özmercan, S.; Kanadlı, S., Türkiye’de Argümantasyon Temelli ÖÄŸretime Ä°liÅŸkin Çalışmalar Üzerine Bir Ä°çerik Analizi. 5. Uluslararası EÄŸitm Programları ve ÖÄŸretm Kongresi, 2017-10-26, 2017-10-28, MuÄŸla, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_018.pdf
9. KoçoÄŸlu, A.; Kanadlı, S., ORTAOKUL FEN BILIMLERI VE MATEMATIK ÖÄžRETMENLERININ ÖZERKLIK DESTEÄžINI ENGELLEYEN FAKTÖRLERIN Ä°NCELENMESI. 1st International Academic Research Congress, 2016-11-03, 2016-11-05, Antalya, Türkiye, 2016. 100
http://www.inescongress.com/
8. Kanadlı, S.; Özkale, U., Sınıf öÄŸretmenlerinin matematik dersinde verdiÄŸi geribildirimlerin incelenmesi. 4. Uluslararası EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim Kongresi, 2016-10-27, 2016-10-30, Antalya, Türkiye, 2016. 100
http://icci-epok.org/
7. Uygur, M.; Kanadlı, S., Ä°yi Sınıf ÖÄŸretmeni Özelliklerine Yönelik ÖÄŸrenci, ÖÄŸretmen ve Veli GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi. 3. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_013.pdf
6. Ergen, B.; Kanadlı, S., Öz-Düzenleyici ÖÄŸrenmeye Dayalı ÖÄŸretimin Akademik BaÅŸarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 3. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_014.pdf
5. Kanadlı, S., ÖÄŸrenme Stili Modellerine Dayalı ÖÄŸretimin Akademik BaÅŸarıya Etkisi: Bir MetaAnaliz Çalışması. 3. Uluslararası EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim Kongresi, 2015-10-22, 2015-10-24, Adana, Türkiye, 2015. 100
http://www.icci-epok.org/tr/default.asp
4. Kanadlı, S.; KarakuÅŸ, F., Formasyon EÄŸitiminin ÖÄŸretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlik Ä°nançlarına ve ÖÄŸretmenlik MesleÄŸine Karşı Tutumlarına Etkisi. 3. Uluslararası EÄŸitim Programları ve ÖÄŸretim Kongresi, 2015-10-22, 2015-10-24, Adana, Türkiye, 2015. 100
http://www.icci-epok.org/tr/default.asp
3. Kanadlı, S.; SaÄŸlam, Y., Sınıf ÖÄŸretmenlerinin Sınıf-Ä°çi Söylemini GeliÅŸtirmeye Dayalı Bir Mesleki GeliÅŸim Programının Söylem Biçimine Etkisi. 3. Uluslararası Ä°lkokul EÄŸitimi Konferansı, 2015-10-08, 2015-10-10, NevÅŸehir, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_006.pdf
2. Kalkan, S.; Kanadlı, S.; Özet, S., Sınıf ÖÄŸretmenlerinin 3. Sınıf Fen Bilgisi Dersi Hakkındaki GörüÅŸlerinin DeÄŸerlendirilmesi. 3. Uluslararası Ä°lkokul EÄŸitimi Konferansı, 2015-10-08, 2015-10-10, NevÅŸehir, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_005.pdf
1. SaÄŸlam, Y.; Kanadlı, S.; Göksu, P.; Karatepe, V.; Gizlenci, E., Dialogic Discourse in the Classroom. International Conference on Education in Mathematic, Science and Technology, 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya, Türkiye, 2015. 80
http://2015.icemst.com/
1. KANADLI, S.; SAÄžLAM, Y., ÖÄŸretmenlerin ÖÄŸretmen ÖÄŸrenci Rollerine Yönelik Ä°nançlarının Otoriter ve Diyalojik Söylemlere Etkisi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, 2012-06-27, 2012-06-30, , Türkiye, . 100
6. Kanadlı, S., Rehber ÖÄŸretmen Adaylarının Rehberlik Etkinlikleri GeliÅŸtirme Uygulamasına Yönelik GörüÅŸlerinin Ä°ncelenmesi. 13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2015-10-07, 2015-10-09, Mersin, Türkiye, 2015. 50
Scientific_Meetings_004.pdf
5. SaÄŸlam, Y.; Kanadlı, S.; Göksu, P.; Gizlenci, E.; Karatepe, V., Fen ÖÄŸretiminde Diyalojik Ve Otoriter Söylem. IV. Ulusal Kimya EÄŸitimi Kongresi, 2015-09-07, 2015-09-10, Balıkesir, Türkiye, 2015. 40
http://ukek2015.balikesir.edu.tr/?page_id=124
4. SaÄŸlam, Y.; Kanadlı, S.; Göksu, P.; Karatepe, V.; Gizlenci, E., Sınıfta Diyalojik Söylem. 2. Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2015-06-08, 2015-06-10, Ankara, Türkiye, 2015. 40
http://ejercongress.org/2015/
3. Kanadlı, S.; Ãœnal, K.; KarakuÅŸ, F., Kuantum ÖÄŸrenme Modelinin Akademik BaÅŸarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çaslışması. 7. Uluslararası EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2015-05-28, 2015-05-31, MuÄŸla, Türkiye, 2015. 50
http://congress.eab.org.tr/2015/
2. Kanadlı, S.; AkbaÅŸ, A., Fen Bilgisi ÖÄŸretmen Adaylarının Epistemolojik Ä°nançları, ÖÄŸrenme Yaklaşımları ve LYS Puanları Arasındaki Ä°liÅŸkiler. International Conference on Education in Mathematic, Science and Technology, 2015-04-23, 2015-04-26, Antalya, Türkiye, 2015. 50
http://2015.icemst.com/
1. KANADLI, S.; BAĞÇECÄ°, B., ÖÄŸrencilerin Ä°ngilizce Öz-Yeterlik Ä°nançlarının Algılanan Özerklik DesteÄŸi Açısından Ä°ncelenmesi. 24. Ulusal EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2015-04-16, 2015-04-18, NiÄŸde, Türkiye, 2015. 50
http://www.uebk.org/
2. BİR MESLEKİ GELİŞİM PROGRAMI İLE SINIF SÖYLEMİNİN GELİŞTİRİLMESİ, TÜBİTAK, Proje No: , 60470 TL, Araştırmacı, 2016,Tamamlandı. 50
1. Bir Mesleki Gelişim Programı ile Sınıf Söyleminin Geliştirilmesi, TÜBİTAK, Proje No: 113K693, 60470 TL, Araştırmacı, 2016,Tamamlandı. 50
Projects_001.pdf
3. Ufuk Özkale, Fen Bilgisi ÖÄŸretmenlerinin Sınıf Ortamında Kullandıkları Geri Bildirim Stratejilerinin Ä°ncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
2. SEHER ÖZMERCAN, Ortaokul öÄŸrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarının öÄŸretmen geri bildirimleri ve özerklik desteÄŸi açısından incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. Ayhan KoçoÄŸlu, Fen Bilimleri ve Matematik ÖÄŸretmenlerinin Özerklik DesteÄŸinin Orta Okul ÖÄŸrencilerinin EleÅŸtirel DüÅŸünme EÄŸilimi ve Problem Çözme Becerileri Algısına Katkısının Ä°ncelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
1. DÄ°JÄ°TAL, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, - Devam ediyor. 1000
2. DERGÄ°PARK, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° (MEÜ) EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, E-ISSN : 1306-7850, - Devam ediyor. 1000
3. DÄ°JÄ°TAL, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, E-ISSN : 1306-7850, - Devam ediyor. 1000
4. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ°, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, 2019-05-01 - Devam ediyor. 1000
5. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ°, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2020-02-10 - 2021-02-01. 1000
6. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ°, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-12-28 - 2017-12-29. 0
7. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ°, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-08-30 - 2017-08-31. 0
8. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ°, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR, E-ISSN : 1306-7850, 2017-04-28 - 2017-04-29. 0
9. DÄ°JÄ°TAL, MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°MM FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , EDÄ°TÖR KURULU ÜYELİĞİ, - Devam ediyor. 0
1. MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° DERGÄ°SÄ° , [ 2015 : 3 ] . 3
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||
Proje | TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları | ||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK 1005, 3001 | |||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK 1002 | |||||||
|
|||||||
H2020 Projesi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||
|
|||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||
|
|||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||
|
|||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||
|
|||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||
|
|||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||
|
|||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||
|
|||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||
|
|||||||
Ulusal patent | |||||||
|
|||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||
|
|||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||
|
|||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||
|
|||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK bilim ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||
|
|||||||
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||
|
|||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||
|
|||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||
|
|||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||
|