Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | MÜZİK EĞİTİMİ | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 1998 |
YÜKSEK LİSANS | MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ | KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
LİSANS | FELSEFE | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 2013 |
DOKTORA | MÜZİK EĞİTİMİ | NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ | 2015 |
1. Problem Çözme Becerisinin Başlangıç Seviyesi Piyano Öğretiminde Kullanımı ve Etkililiği Danışman: Dr. SEÇKİN GÖKBUDAK, Selçuk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi Anabilim Dalı, Konya, Türkiye, 2014.
Theses_003.pdf
1. İlköğretim Müzik Dersinin Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunların, Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi (Trabzon İli Örneği) Danışman: Dr. Zuhal Dinç Altun, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi Anabilim Dalı, Trabzon, Türkiye, 2009.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | 2012-10-01 - 2015-11-10 |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | BARTIN ÜNİVERSİTESİ | 2015-11-11 - 2016-02-10 |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
YRD. DOÇ. DR. | ANABİLİM DALI BAŞKANLIĞI | BARTIN ÜNİVERSİTESİ | 2015-11-10 - 2016-02-23 |
ÖĞR. GÖR. DR. | BÖLÜM BAŞKANLIĞI | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | 2013-09-01 - 2015-10-06 |
ÖĞR. GÖR. DR. | MÜDÜR YARDIMCILIĞI | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | 2013-01-01 - 2015-10-07 |
ÖĞR. GÖR. | BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCILIĞI | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | 2012-11-04 - 2013-11-03 |
2023
1. YAZICI, T.; OKAN, S. Online Çalgı Eğitiminde Değerlendirme. İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2023, 12, 1791-1809. 0 + 0 10.15869/itobiad.1264388
2020
27. YAZICI, T.; ÇELEBİOĞLU, O.; TOPALAK, Ş. ÖĞRETMEN ADAYLARININ “MÜZİK” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI. EURASİAN ART & HUMANİTİES JOURNAL, 2020, 13, 99-113. 200 + 0 http://arthum.eurasianacademy.org/ Publications_042.pdf
26. ÇELEBİOĞLU, M.; YAZICI, T. TÜRKİYE’DE MÜZİK TERAPİ ALANI İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES SOCİAL SCİENCES JOURNAL, 2020, 33, 36-41. 200 + 0 http://socialsciences.eurasianacademy.org/ Publications_041.pdf
2019
25. BOYRAZ, G.; YAZICI, T. TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK YAPILMIŞ MÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES EURASİAN STUDİES / AVRASYA ÇALIŞMALARI, 2019, 10, 59-67. 200 + 0 Publications_040.pdf
24. YAZICI, T. MUĞLA TÜRKÜLERİNDE KADIN İMAJI. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES EURASİAN STUDİES / AVRASYA ÇALIŞMALARI, 2019, 10, 1-9. 200 + 0 Publications_039.pdf
23. YAZICI, T. GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PİYANO DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ. TURKİSH STUDİES, 2019, 14, 1917-2140. 200 + 0 Publications_038.pdf
2018
22. YAZICI, T. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCE, 2018, 69, 37-48. 200 + 0 Doi number:http://dx.doi.org/10.9761/JASSS7629 Publications_036.pdf
21. YAZICI, T. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİK ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ. JOURNAL OF INSTITUTE OF ECONOMIC DEVELOPMENT AND SOCIAL RESEARCHES , 2018, 4, 75-83. 200 + 0 Publications_034.pdf
20. YAZICI, T.; BOYRAZ, G. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN MÜZİKSEL İLETİŞİM BOYUTLARININ İNCELENMESİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES IN SPECIAL EDUCATION, 2018, 1, 46-65. 200 + 0 Publications_037.pdf
2017
19. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T. Müzik Öğretmeni Adaylarının Kendilerinde Geliştirdikleri Öğretmen Kimliği Algıları . AVRASYA BİLİMLER AKADEMİSİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, ÖZEL SAYI, 393-403. 200 + 0
18. KILIÇ, I.; TOPALAK, Ş.; YAZICI, T. A study of the difficulties that preschool teachers’ experience in performance of musical activities in terms of various variables. JOURNAL OF HUMAN SCIENCES, 2017, 14, 443-456. 200 + 0 Publications_027.pdf
17. YAZICI, T. Müzik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme ve Sosyal Becerileri. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 299-314. 200 + 0 Publications_029.pdf
16. YAZICI, T. Müzik Öğretmeni Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 1-16. 200 + 0 Publications_028.pdf
2016
15. YAZICI, T. Piyano öğretimine yönelik bir tutum ölçeği geliştirme çalışması. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2016, 11, 358-370. 200 + 0 10.5897/ERR2016.2654 Publications_011.pdf
14. YAZICI, T. Müzik Öğretmeni Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Tutumları. AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 2016, 54, 833-852. 200 + 0 Publications_023.pdf
13. YAZICI, T. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Müzik Dersi Öğretimi Kazanım Boyutlari İle İlgili Sınıf Öğretmenleri Görüşleri. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2016, 46, 233-246. 200 + 0 Publications_024.pdf
2015
12. YAZICI, T. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “MÜZİK DERSİ” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2015, 10, 2937-2943. 200 + 0 10.5897/ERR2015.2531 Publications_010.pdf
11. YAZICI, T. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Tutumları. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2015, 37, 433-445. 200 + 0 Publications_022.pdf
2014
10. YAZICI, T. Türk Halk Oyunları Bölümü Öğrencilerinin Müzik Öğretimi Özyeterlik Düzeyleri İle İlgili Görüşleri. AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 2014, 41, 1-18. 200 + 0 Publications_016.pdf
9. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. Batı Müzik Tarihinde Kadın Bestecinin Adı Yok. ULUSLARARASI HAKEMLİ BEŞERİ VE AKADEMİK BİLİMLER DERGİSİ, 2014, 3, 45-56. 200 + 0 Publications_017.pdf
8. YAZICI, T. Türk Halk Oyunu Bölümü Mezunu Müzik Öğretmenlerinin İlköğretim Müzik Dersi Uygulamasında Karşılaştıkları Sorunların Değerlendirilmesi. ULUSLARARASI HAKEMLİ BEŞERİ VE AKADEMİK BİLİMLER DERGİSİ, 2014, 3, 22-37. 200 + 0 Publications_015.pdf
7. YAZICI, T.; GÖKBUDAK, Z. Güzel Sanatlar Lisesi Piyano Öğretmenlerinin Problem Çözme Beceri Düzeyleri. EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, 4, 383-396. 200 + 0 Publications_020.pdf
6. İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T. Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. JOURNAL OF COMPUTER AND EDUCATİONAL RESEARCH, 2014, 2, 114-135. 200 + 0 Publications_021.pdf
5. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. GÜZEL SANATLAR LĠSESĠ MÜZĠK BÖLÜMÜ ÖĞRENCĠLERĠNĠN PĠYANO DERSĠNE YÖNELĠK TUTUMLARI. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ, 2014, 23, 131-147. 200 + 0 Publications_019.pdf
4. İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T. Müzik ve Resim Öğretmeni Adaylarının Namus Adına Kadınlara Uygulanan Şiddete Yönelik Tutumları. ULUSLARARASI HAKEMLİ BEŞERİ VE AKADEMİK BİLİMLER DERGİSİ, 2014, 3, 17-29. 200 + 0 Publications_018.pdf
2013
3. YAZICI, T. Piyano Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Piyano Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi. SANAT EĞİTİMİ DERGİSİ, 2013, 1, 130-150. 200 + 0 10.7816/sed-01-02-09 Publications_013.pdf
2. KILIÇ, I. GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU VE MESLEKİ TÜKENMİŞLİKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2013, 7, 182-198. 0 + 0 Publications_012.pdf
1. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. ULUSAL MÜZİK EĞİTİMİNİN GEREKLİĞİ. JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE, 2013, 4, 152-157. 200 + 0 Publications_014.pdf
2023
5. YAZICI, T.; SAVAŞ, A. GÜZEL SANATLAR LİSESİ PİYANO KİTAPLARININ NÜANS KULLANMA DURUMLARINA YÖNELİK İNCELENMESİ. AVRASYA ÇALIŞMALARI, 2023, , 42-55. 100 + 0 10.17740/eas.eus.2023-V16-05
4. YAZICI, T.; Hacıbalayeva, B. Piyano Eğitimcilerinin Piyano Öğretim Tutumları Üzerine Bir Anket Çalışması. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2023, 16, 25-60. 100 + 0 10.29228/JASSS.72974
2020
3. ÇELEBİOĞLU, M.; YAZICI, T. TÜRKİYE’DE MÜZİK TERAPİ ALANI İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES SOCİAL SCİENCES JOURNAL, 2020, , 36-41. 100 + 0 http://doi.org/10.17740/eas.soc.2020.V33-05
2. YAZICI, T.; ÇELEBİOĞLU, M.; TOPALAK, Ş. ÖĞRETMEN ADAYLARININ “MÜZİK” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI. EURASİAN ART HUMANİTİES JOURNAL, 2020, , 99-113. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.17740/eas.art.2020-V13-06
2018
1. YAZICI, T. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ. THE JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2018, 69, 37-48. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.9761/JASSS7629
2017
2. KILIÇ, I. Critical Thinking Disposition of Music Teachers. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 72, 185-202. 0 + 0 Publications_032.pdf
1. KILIÇ, I.; YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. Critical Thinking Disposition of Music Teachers. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 72, 185-202. 300 + 0 10.14689/ejer.2017.72.10
2023
11. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. PROBLEMS OF RESEARCH ASSISTANTS WORKING IN MUSIC EDUCATION DEPARTMENTS. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2023, 8, 3000-3027. 100 + 0 10.35826/ijoecc.1814
10. YAZICI, T. WHAT SHOULD PIANO EDUCATION BE LIKE TODAY. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2023, 8, 3124-3143. 100 + 0 10.35826/ijetsar.714
2019
9. YAZICI, T. GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PİYANO DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ. TURKİSH STUDİES, 2019, 14, 1917-1926. 100 + 0
8. YAZICI, T. MUĞLA TÜRKÜLERİNDE KADIN İMAJI. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES, 2019, , 1-9. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.17740/eas.eus.2019-V10-01
7. BOYRAZ, G.; YAZICI, T. TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK YAPILMIŞMÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. AVRASYA ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2019, 10, 59-67. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.17740/eas.eus.2019-V10-05
6. ÇELEBİOĞLU, O.; YAZICI, T.; BOYRAZ, G. GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARI. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES SOCİAL SCİENCES JOURNAL, 2019, , 19-27. 100 + 0 http://doi.org/10.17740/eas.soc.2019.V26-02
5. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİNE YÖNELİK YAPILMIŞ MÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. EURASİAN ACADEMY OF SCİENCES SOCİAL SCİENCES JOURNAL, 2019, , 47-54. 100 + 0 http://doi.org/10.17740/eas.soc.2019.V27-05
2017
4. YAZICI, T. Müzik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme ve Sosyal Becerileri. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 299-314. 100 + 0
3. YAZICI, T. Müzik Öğretmeni Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 25, 1-16. 100 + 0
2016
2. YAZICI, T. A study of developing attitude scale for piano teaching. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2016, 11, 358-370. 100 + 0 10.5897/ERR2016.2654
2014
1. İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T. Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. BİLGİSAYAR VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, 2, 114-135. 100 + 0
2018
1. YAZICI, T.; BOYRAZ, G. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN MÜZİKSEL İLETİŞİM BOYUTLARININ İNCELENMESİ. INTERNATİONAL JOURNAL OF NEW APPROACHES İN SPECİAL EDUCATİON, 2018, 1, 46-65. 100 + 0
2017
1. KILIÇ, I.; TOPALAK, Ş.; YAZICI, T. A study of the difficulties that preschool teachers’ experience in performance of musical activities in terms of various variables. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2017, 14, 441-456. 100 + 0 10.14687/jhs.v14i1.4272
2023
14. YAZICI, T.; SAVAŞ, H.; TOPALAK, Ş. ÖZENGEN MÜZİK EĞİTİMİ KURUMLARINDA PİYANO EĞİTİMİ ALAN BİREYLERİN PİYANO ÇALMAYA YÖNELİK OLUŞTURDUKLARI METAFORLARIN İÇERİK YÖNÜNDEN ANALİZ. EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 2023, , 336-349. 200 + 0
13. YAZICI, T.; BARAN, S. LİSE 11 VE 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ VE METAFORİK ANALİZİ. EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 2023, , 393-414. 200 + 0
2018
12. YAZICI, T. Adana Türkülerinde Kadın Teması . ARTI BİLİM DERGİSİ, 2018, 1, 21-38. 200 + 0 Publications_035.pdf
2016
11. YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş. ÖĞRETİM ELEMANLARININ MESLEKİ FAALİYETLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BEKLENTİLERİ (MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALLARI ÖRNEĞİ). ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 16, 2533-2553. 200 + 0 Publications_025.pdf
10. İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T.; KILIÇ, I. PİYANO ÖĞRETİM ELEMANLARININ BAŞLANGIÇ SEVİYESİ PİYANO ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. BANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 16, 2295-2309. 200 + 0 Publications_026.pdf
2015
9. YAZICI, T. Felsefi Temelli Müzik Eğitiminin Gerekliği. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 2015, 207, 77-88. 200 + 0 Publications_007.pdf
8. YAZICI, T. GÜZEL SANATLAR VE TASARIM FAKÜLTESİ İLE KONSERVATUVAR ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SANAT VE TASARIM DERGİSİ, 2015, 5, 13-22. 200 + 0 Publications_006.pdf
7. YAZICI, T.; DİKİLİTAŞ, K. Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Son Sınıf Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenme Stratejileri. EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 2015, 19, 277-294. 200 + 0 Publications_009.pdf
6. YAZICI, T. Mesleki Müzik Eğitimi Almakta Olan Üniversite Öğrencilerinin Müzik Tercihleri ve Beğenileri Üzerine Nicel Bir Araştırma. TURKİSH JOURNAL OF ARTS AND SOCİAL SCİENCES, 2015, 1, 35-50. 200 + 0 Publications_008.pdf
2014
5. İZGİ TOPALAK, Ş. Güzel Sanatlar Lisesi Piyano Öğretmenlerinin Güzel Sanatlar Lisesi Piyano Ders Kitaplarına İlişkin Görüşleri. KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, E – KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2014, 1, 50-56. 0 + 0 Publications_005.pdf
4. YAZICI, T. Mesleki Türk Müziği ve Batı Müziği Eğitimi Almakta Olan Üniversite Öğrencilerinin Namusa İlişkin Tutumları. JOURNAL OF RESEARCH İN EDUCATİON AND TEACHİNG, 2014, 3, 275-285. 200 + 0 Publications_004.pdf
2013
3. YAZICI, T. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Drama Eğitimi Yeterlilik Düzeylerinin Belirlenmesi. DİCLE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2013, 5, 115-141. 200 + 0 Publications_003.pdf
2. YAZICI, T. Yaratıcı Düşünme Becerisinin Müzik Öğretiminde Kullanılırlığı İle İlgili Öğretmen Görüşleri. JOURNAL OF RESEARCH İN EDUCATİON AND TEACHİNG, 2013, 2, 195-204. 200 + 0 Publications_002.pdf
2012
1. YAZICI, T. İlköğretim Müzik Dersinin Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunların, Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi (Trabzon İli Örneği). ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2012, 21, 185-200. 200 + 0 Publications_001.pdf
2019
3. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T. TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİNE YÖNELİK YAPILMIŞ MÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. AVRASYA BİLİMLER AKADEMİSİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2019, , 47-54. 100 + 0 10.17740/eas.soc.2019.V27-05
2017
2. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T.; ERASLAN, İ. Müzik Öğretmeni Adaylarının Kendilerinde Geliştirdikleri Öğretmen Kimliği Algıları. AVRASYA BİLİMLER AKADEMİSİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017, , 393-402. 100 + 0 10.17740/eas.soc.2017.musdance3
2016
1. YAZICI, T. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİKSEL TERCİHLERİ VE BEĞENİLERİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). INÖNÜ ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR VE TASARIM FAKÜLTESİ ULUSLARARASI SANAT SEMPOZYUMU VE SERGİSİ, 2016, 6, 393-404. 100 + 0 Publications_030.pdf
1. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. OKUL ŞARKILARI 1, ISBN: 978-625-7702-84-3, GECE KİTAPLIĞI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 51 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 250
http://www.gecekitapligi.com
1. YAZICI, T.; HAYIRLI, O. EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, ISBN: 978-605-288, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
2. KARAGÖZ YEKE, Y.; YAZICI, T.; HAYIRLI, O. Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, ISBN: 978-605-288-783-7, Gece Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
3. HAYIRLI, O.; YAZICI, T. Academic Studies In Educational Sciences, ISBN: 978-605-288, gece akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2018. 0
4. KARAGÖZ YEKE, Y.; YAZICI, T.; HAYIRLI, O. Innovative Aproaches İn Educational Science, ISBN: 978-605-288-804-9, Gece Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2018. 0
5. YAZICI, T.; HAYIRLI, O. ACADEMIC STUDIES IN EDUCATIONAL SCIENCES, ISBN: 978-605-288, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2018. 0
6. YAZICI, T.; HAYIRLI, O. EĞİTİİM BİLİMLERİ ALANINDA YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, ISBN: 978-605-288, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
7. ARAPGİRLİOĞLU, H.; YAZICI, T.; UYSAL, E. GÜZEL SANATLARDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER - I, ISBN: 978-625-8075-08-3, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2021. 0
8. SINIR, İ.; YAZICI, T. MUSİC AND DANCE RESEARCH-2, ISBN: 978-605-2238-37-0, SAKARYA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2021. 0
9. GÜLBEYAZ, K.; YAZICI, T. MUSİC AND DANCE RESEARCH-1, ISBN: 978-605-2238-36-3, SAKARYA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2021. 0
10. YAZICI, T.; HAYIRLI, O. INNOVATİVE APPROACHES IN EDUCATIONAL SCIENCES, ISBN: 978-605-288, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, , , 2018. 0
11. SINIR, İ.; GÜLBEYAZ, K.; YAZICI, T. MÜZİK VE DANS ARAŞTIRMALARI – 4, ISBN: 978-605-2238-60-8, SAKARYA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
12. YAZICI, T.; TANKIZ, K. GÜZEL SANATLARDA GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, ISBN: 978-625-430-187-2, Gece Kitabevi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2022. 0
13. HAYIRLI, O.; YAZICI, T. Egitim Bilimleri Alaninda Akademik Çalismalar, ISBN: 978-605-288, Gece Akademi, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2018. 0
14. ARAPGİRLİOĞLU, H.; YAZICI, T. GÜZEL SANATLARDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, ISBN: 978-625-8002-36-2, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2021. 0
1. YAZICI, T. INNOVATIVE APPROACHES IN EDUCATIONAL SCIENCES, ISBN: 978-605-288 , Gece Kitaplığı , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 119 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2018. 250
2. YAZICI, T.; GÜLBEYAZ, K. 1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi E-Bildiriler Kitabı, ISBN: 978-605-4957-17-0, MÜZİK EĞİTİMİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 540 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2015. 125
http://www.muzikkitaplari.com/i-uluslararasi-muzik-ve-dans-kongresi-e-bildiriler-kitabi
3. YAZICI, T. EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, ISBN: 978-605-288 , Gece Kitaplığı , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 317 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2018. 250
1. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş. OKUL ŞARKILARI 1, ISBN: 978-625-7702-84-3, GECE KİTAPLIĞI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 51 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
1. YAZICI, T.; KAÇMAZ, S. MÜZİK VE DANS ARAŞTIRMALARI – 4, ISBN: 978-605-2238-60-8, SAKARYA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 137 Sayfa, Türkçe, SAKARYA, Türkiye, 2022. 0
2. YAZICI, T. Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler, ISBN: 978-625-7793-87-2, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 474 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
3. YAZICI, T. Research & Reviews in Educational Sciences, ISBN: 978-625-8075-25-0, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 205 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2021. 0
4. YAZICI, T.; SOĞUK, Y. GÜZEL SANATLARDA GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, ISBN: 978-625-430-187-2, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 91 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2022. 0
1. DEMİROVA GYÖRFFY, G.; YAZICI, T. PİYANO ETÜTLERİ, ISBN: 978-605-4957-33-0, Müzik Eğitimi Yayınları, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2017. 0
2. YAZICI, T.; DEMİROVA GYÖRFFY, G. Piyano Etütleri, ISBN: 978-605-4957-33-0, Müzik Eğitimi Yayınları, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2017. 0
1. DEMİROVA GYÖRFFY , G. PİYANO ETÜTLERİ, ISBN: 978-605-4957-33-0, MÜZİK EĞİTİMİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 95 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 250
http://www.muzikegitimi.net/portfolio/piyano-etutleri/
39. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş.; OKTAN, V., DİYARBAKIR TÜRKÜLERİNDE KADIN TEMASI. Uluslararası Diyarbakır Sempozyumu, , , Diyarbakır, Türkiye, . 200
38. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T.; GENÇ, T., Türkiye’de Çevrilmiş (Ters Yüz) Öğrenme Modeli Kullanılarak Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. VIII. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2021-10-01, , BAKÜ, Azerbaycan, . 200
37. ÇELEBİOĞLU, A.; ÇELEBİOĞLU, M.; YAZICI, T., Hemşirelik Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Müzik Terapi Konusundaki Bilgi ve Görüşleri. VII. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2021-05-28, , İZMİR, Türkiye, . 200
36. YAZICI, T., İzmir Türkülerinde Kadına Yönelik Olumsuz Söylemler. VII. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2021-05-28, , İZMİR, Türkiye, . 200
35. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., İLKOKUL MÜZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN DEĞERLER ÜZERİNE BİR İNCELEME (MEB YAYINLARI ÖRNEĞİ). ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR, 2019-10-03, 2019-10-06, ADANA, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_027.pdf
34. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., İLKOKUL MÜZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN DEĞERLER ÜZERİNE BİRİNCELEME (MEB YAYINLARI ÖRNEĞİ). ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASIBİLİMSEL ARAŞTIRMALARKONGRESİ, 2019-10-03, 2019-10-06, ADANA, Türkiye, . 200
33. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., AKDENİZ BÖLGESİ TÜRKÜLERİNDE KADINA YÖNELİK SÖYLEMLER. ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR, 2019-10-03, 2019-10-06, ADANA, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_026.pdf
32. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Marmara Bölgesi Türkülerinde Kadına Yönelik Olumsuz Söylemler. ISME Istanbul 2019 Legacy Conference, 2019-09-04, 2019-09-07, İSTANBUL, Türkiye, . 200
31. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Türkiye’de Gerçekleştirilen Müzik İle İlgili Kongrelerin İncelenmesi(Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi Örneği). ISME Istanbul 2019 Legacy Conference, 2019-09-04, 2019-09-07, İSTANBUL, Türkiye, . 200
30. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Marmara Bölgesi Türkülerinde Kadına Yönelik Olumsuz Söylemler. ISME Istanbul 2019 Legacy Conference, 2019-09-04, 2019-09-07, İSTANBUL, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_028.pdf
29. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Türkiye’de Gerçekleştirilen Müzik İle İlgili Kongrelerin İncelenmesi (Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi Örneği). ISME Istanbul 2019 Legacy Conference, 2019-09-04, 2019-09-07, İSTANBUL, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_029.pdf
28. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., İLKOKUL MÜZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR TEMALI ŞARKILAR ÜZERİNE BİR İNCELEME (MEB YAYINLARI ÖRNEĞİ). KARADENİZ ZİRVESİ2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019-08-23, 2019-08-25, RİZE, Türkiye, . 200
27. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., MARMARA BÖLGESİ TÜRKÜLERİNDE KADIN AĞIZLI SÖYLEMLER. KARADENİZ ZİRVESİ2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019-08-23, 2019-09-25, RİZE, Türkiye, . 200
26. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., MARMARA BÖLGESİ TÜRKÜLERİNDE KADIN AĞIZLI SÖYLEMLER. KARADENİZ ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019-08-23, 2019-08-25, RİZE, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_025.pdf
25. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., İLKOKUL MÜZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR TEMALI ŞARKILAR ÜZERİNE BİR İNCELEME (MEB YAYINLARI ÖRNEĞİ). KARADENİZ ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019-08-23, 2019-08-25, RİZE, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_024.pdf
24. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Türkiye’de Güzel Sanatlar Liselerine Yönelik Yapılmış Müzik Eğitimi ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. 5. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2019-07-22, 2019-07-26, NEVŞEHİR, Türkiye, . 200
23. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., İlkokul ve Ortaokul Müzik Ders Kitaplarında Yer Alan Atatürk Temalı Şarkılar Üzerine Bir İnceleme (MEB Yayınları Örneği). 5. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2019-07-22, 2019-07-26, NEVŞEHİR, Türkiye, . 200
22. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Sınıf Öğretmenlerinin Müzik Öğretimi Dersine Yönelik Görüşleri. 5. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2019-07-22, 2019-07-26, NEVŞEHİR, Türkiye, . 200
21. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., AKDENİZ BÖLGESİ TÜRKÜLERİNDE KADINA YÖNELİK SÖYLEMLER. ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASIBİLİMSEL ARAŞTIRMALARKONGRESİ, 2019-06-03, 2019-06-06, ADANA, Türkiye, . 200
20. YAZICI, T., GÜZEL SANATLAR LİSES İ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PİYANO ETÜTLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ . III. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , 2018-10-21, 2018-10-22, GAZİANTEP, Türkiye, 2018. 200
Scientific_Meetings_023.pdf
19. KILIÇ TAPU, I.; YAZICI, T., SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SENFONİ ORKESTRASI KONSERİNE İLİŞKİN İZLENİMLERİNİN İNCELENMESİ . 4. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ , 2018-10-19, 2018-10-21, MUĞLA, Türkiye, 2018. 200
18. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANODA ETÜT ÇALMAYA İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ. 4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2018-10-19, 2018-10-21, MUĞLA, Türkiye, . 200
17. İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANODA ETÜT ÇALMAYA İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ . 4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2018-10-19, 2018-10-21, MUĞLA, Türkiye, 2018. 200
16. KILIÇ TAPU, I.; YAZICI, T., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Senfoni Orkestrası Konserine İlişkin İzlenimlerinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2018-10-19, 2018-10-21, MUĞLA, Türkiye, . 200
15. KILIÇ TAPU, I.; YAZICI, T., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Senfoni Orkestrası Konserine İlişkin İzlenimlerinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2018-10-19, 2018-10-21, , , . 200
14. YAZICI, T., GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE PERFORMANS KAYGISI. III.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018-06-21, 2018-06-22, GAZİANTEP, Türkiye, . 200
13. YAZICI, T., GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PİYANO ETÜTLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ. III.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018-06-21, 2018-06-22, GAZİANTEP, Türkiye, . 200
12. YAZICI, T., GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE PERFORMANS KAYGISI . III. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , 2018-06-21, 2018-06-22, GAZİANTEP, Türkiye, 2018. 200
Scientific_Meetings_022.pdf
11. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Müzik öğretmenlerinin piyano ile eşlik yapabilmelerine ilişkin görüşleri. Uluslararası 3. İpekyolu Müzik Konferansı, 2017-07-17, 2014-07-19, Gazimagusa, KKTC, . 200
10. YAZICI, T., MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN PİYANO İLE EŞLİK YAPABİLMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Uluslararası III. İpekyolu Müzik Konferansı, 2017-07-17, 2017-07-19, Gazimagusa, KKTC, 2017. 200
9. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., Müzik Öğretmenlerinin Piyano ile Eşlik Yapabilmelerine İlişkin Görüşleri. Uluslararası 3. İpek Yolu Müzik Konferansı, 2017-07-17, 2017-07-19, Gazimağusa, KKTC, . 200
8. YAZICI, T., DİYARBAKIR TÜRKÜLERİNDE KADIN TEMASI . ULUSLARARASI DİYARBAKIR SEMPOZYUMU, 2017-04-02, 2017-04-04, DİTARBAKIR, Türkiye, 2017. 200
7. YAZICI, T.; BOYRAZ, G., MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANO DERSİ NE İLİŞKİN TUTUMLARININMETAFORİK ANALİZİ. 2 . U l u s l a r a r a s ı M ü z i k v e D a n s K o n g r e s i, 2016-09-26, 2016-09-28, ANKARA, Türkiye, . 200
6. YAZICI, T.; BOYRAZ, G., MÜZIK ÖGRETMENI ADAYLARININ “PIYANO DERSI”NE ILISKIN TUTUMLARININ METAFORIK ANALIZI. 2. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2016-09-26, 2016-09-28, DİYARBAKIR, Türkiye, 2016. 200
Scientific_Meetings_021.pdf
5. YAZICI, T.; GÖKBUDAK, Z., Başlangıç Seviyesi Piyano Öğretiminde Problem Çözme Becerisinin Kullanılırlığı. 2nd Eurasian Educational Research Congress, 2015-06-08, 2015-06-10, İSTANBUL, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_009.pdf
4. YAZICI, T.; GÖKBUDAK, Z., Problem Çözme Becerisinin Başlangıç Seviyesi Piyano Öğrenimindeki Etkililiği. 2nd Eurasian Educational Research Congress, 2015-06-08, 2015-06-10, İSTANBUL, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_010.pdf
3. YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş., Özengen Piyano Eğitimcilerinin Öğretim Uygulamaları. 1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2015-05-06, 2015-05-08, DİYARBAKIR, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_003.pdf
2. Yazi̇ci̇, T.; İZGİ TOPALAK, Ş., Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında Çalışan Akademisyenlere Uygulanan Mobbing (Psikolojik Taciz) Üzerine Nicel Bir Araştırma. MÜZED Bölge Konferansı-İpek Yolu’nda Müzik Kültürü ve Eğitimi, 2014-04-17, 2014-04-19, İSTANBUL, Türkiye, 2014. 0
Scientific_Meetings_001.pdf
1. YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş., Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Doktora Öğrencilerinin Problemleri Üzerine Nitel Bir Çalışma. MÜZED Bölge Konferansı-İpek Yolu’nda Müzik Kültürü ve Eğitimi, 2014-04-17, 2014-04-19, İSTANBUL, Türkiye, 2014. 200
Scientific_Meetings_002.pdf
5. BEYDE, B.; YAZICI, T.; GÜNDÜZ, A.; ÖNER SÜNKÜR, M., Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Müzik Eğitimi I-II Derslerine Yönelik Yeterlik Algıları. 1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2015-05-06, 2015-05-08, DİYARBAKIR, Türkiye, 2015. 85
Scientific_Meetings_004.pdf
4. ŞİRAMAN, H.; YAZICI, T.; GÜNDÜZ, A., Konservatuvar Öğrencilerinin Akademik Güdülenme Düzeyleri. 1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2015-05-06, 2015-05-08, DİYARBAKIR, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_005.pdf
3. KOLAK, M.; YAZICI, T.; GÜNDÜZ, A., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Öğretimine Yönelik Özyeterlik Düzeyleri. 1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2015-05-06, 2015-05-08, DİYARBAKIR, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_006.pdf
2. ÖZBAY, Ş.; YAZICI, T.; GÜNDÜZ, A., Konservatuvar Öğrencilerinin Aşka İlişkin Tutumları İle Depresyon Düzeyleri Arasındaki İlişki. 1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2015-05-06, 2015-05-08, DİYARBAKIR, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_008.pdf
1. YILMAZ, S.; YAZICI, T.; GÜNDÜZ, A., Konservatuvar Öğrencilerinin Sınav Kaygı Düzeyleri. 1. Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi, 2015-05-06, 2015-05-08, DİYARBAKIR, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_007.pdf
18. ÇELEBİ, M.; YAZICI, T., TÜRKİYE'DE MÜZİK TERAPİ ALANI İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ. VI. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2020-10-30, 2020-10-31, ANTALYA, Türkiye, 2020. 100
http://www.imdcongress.com/index.php/kongre/ozet-kitapcigi.html/
17. YAZICI, T.; TOPALAK, Ş., SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. V. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2019-07-22, 2019-07-26, NEVŞEHİR, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_032.pdf
16. TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., İlkokul ve Ortaokul Müzik Ders Kitaplarında Yer Alan Atatürk Temalı Şarkılar Üzerine Bir İnceleme (Meb Yayınları Örneği). V. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2019-07-22, 2019-07-26, NEVŞEHİR, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_031.pdf
15. ÇELEBİOĞLU, M.; YAZICI, T.; BOYRAZ, G., Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları. V. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ, 2019-07-22, 2019-07-26, NEVŞEHİR, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_030.pdf
14. YAZICI, T., GÜZEL SANATLAR LİSES İ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE PERFORMANS KAYGISI . III. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , 2018-10-21, 2018-10-22, GAZİANTEP, Türkiye, 2018. 100
13. YAZICI, T., GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PİYANO ETÜTLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ METAFORİK ANALİZİ . III. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi , 2018-10-21, 2018-10-22, GAZİANTEP, Türkiye, 2018. 100
12. YAZICI, T., Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümü Öğrencilerinin Piyano Dersine İ̇lişkin Tutumlarinin Metaforik Analizi . II. Uluslararası Multidispliner Çalışmaları Kongresi , 2018-05-04, 2018-05-05, ADANA, Türkiye, 2018. 100
11. YAZICI, T., Adana Türkülerinde Kadin Temasi . II. Uluslararası Multidispliner Çalışmaları Kongresi , 2018-05-04, 2018-05-05, ADANA, Türkiye, 2018. 100
10. YAZICI, T., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Tutumlarının Metaforik Analizi. 17th International Primary School Teacher Education Symposium, 2018-04-11, 2018-04-14, ANKARA, Türkiye, 2018. 100
9. YAZICI, T., Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Etkinliklerine İlişkin Tutumlarının Metaforik Analizi. 17th International Primary School Teacher Education Symposium, 2018-04-11, 2018-04-14, ANKARA, Türkiye, 2018. 100
8. YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş.; OKTAN, V., DİYARBAKIR TÜRKÜLERİNDE KADIN TEMASI. ULUSLARARASI DİYARBAKIR SANAT SEMPOZYUMU, 2016-11-02, 2016-11-05, diyarbakır, Türkiye, 2016. 100
http://www.diyarbakirsempozyumu.org/post/8128/uluslararasi-diyarbakir-sempozyumu-bildiri-oztp://
7. KILIÇ, I.; İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Etkinliklerini Gerçekleştirme Süreçlerinde Karşılaştıkları Güçlükler. ERPA 2014 International Congresses on Education, 2014-06-06, 2014-06-08, İSTANBUL, Türkiye, 2014. 100
Scientific_Meetings_016.pdf
6. YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş., Mesleki Türk Müziği ve Batı Müziği Eğitimi Almakta Olan Üniversite Öğrencilerinin Namusa İlişkin Tutumları. 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 2014-04-24, 2014-04-26, ANTALYA, Türkiye, 2014. 100
Scientific_Meetings_014.pdf
5. KILIÇ, I.; YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş., Müzik Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri. I st Eurasian Educational Research Congress, 2014-04-24, 2014-04-26, İSTANBUL, Türkiye, 2014. 100
Scientific_Meetings_015.pdf
4. YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş., Batı Müzik Tarihinde Kadın Bestecinin Adı Yok. I. Uluslararası Kadına Yönelik Şiddette Multidisipliner Yaklaşımlar Kongresi, 2013-12-07, 2013-12-08, İSTANBUL, Türkiye, 2013. 100
3. İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., Müzik ve Resim Öğretmeni Adaylarının Namus Adına Kadınlara Uygulanan Şiddete Yönelik Tutumları. I. Uluslararası Kadına Yönelik Şiddette Multidisipliner Yaklaşımlar Kongresi, 2013-12-07, 2013-12-08, İSTANBUL, Türkiye, 2013. 100
2. YAZICI, T., Türk Halk Oyunu Bölümü Mezunu Müzik Öğretmenlerinin İlköğretim Müzik Dersi Uygulamasında Karşılaştıkları Sorunların Değerlendirilmesi. 2nd International Conference of Turkish Folk Dances, 2013-10-30, 2013-11-01, ANTALYA, Türkiye, 2013. 100
Scientific_Meetings_012.pdf
1. İZGİ TOPALAK, Ş.; YAZICI, T., GSL Müzik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi. International Percpectives on New Aspects of Learning in Teacher Education-Building Bridges Conference, 2013-10-02, 2013-10-04, DİYARBAKIR, Türkiye, 2013. 100
2. YAZICI, T.; İZGİ TOPALAK, Ş., Ulusal Müzik Eğitiminin Gerekliği. 2nd International Conference on Science Culture and Sport, 2013-10-30, 2013-11-01, ANTALYA, Türkiye, 2013. 50
Scientific_Meetings_013.pdf
1. YAZICI, T., Felsefi Temelli Müzik Eğitiminin Gerekliği. International Percpectives on New Aspects of Learning in TeacherEducation-BuildingBridges Conference, 2013-10-02, 2013-10-04, DİYARBAKIR, Türkiye, 2013. 50
1. YAZICI, T., GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE PERFORMANS KAYGISI. 3rd International Congress on Vocational and Technical Sciences, 2018-06-22, 2018-06-24, Gaziantep, Türkiye, 2018. 100
http://www.iksadkonferans.com
1. YAZICI, T., Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Tutumları. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2015-04-16, 2015-04-18, NİĞDE, Türkiye, 2015. 50
Scientific_Meetings_011.pdf
1. DİYARBAKIR YÖRESİ HALK TÜRKÜLERİNİN ÇOKSESLİ DÜZENLENMESİ VE İCRASI, BAP, Proje No: 14-DKM-157, 25 TL, Araştırmacı, 2014,Tamamlandı. 50
Projects_001.pdf
1. AVRASYA CALISMALARI DERGISI, MUHSIN KADIOGLU’NUN SIIRLERINDE KULTUR DEGERLERI VE FELSEFI UNSURLAR , EDITOR, - Devam ediyor. 0
2. AVRASYA BILIMSEL AKADEMISI SOSYAL BILIMLER DERGISI, 3. ULUSLARARASI MUZIK VE DANS KONGRESI OZEL SAYISI , EDITOR, 2017-12-15 - Devam ediyor. 0
3. AVRASYA BILIMLER AKADEMISI AVRASYA SOSYAL BILIMLER DERGISI, AVRASYA BILIMLER AKADEMISI AVRASYA SOSYAL BILIMLER DERGISI 3. ULUSLARARASI MUZIK VE DANS KONGRESI OZEL SAYISI , EDITOR, E-ISSN : 2149-1348, 2017-12-15 - 2017-12-15. 0
4. AVRASYA BILIMLER AKADEMISI AVRASYA SOSYAL BILIMLER DERGISI, AVRASYA BILIMLER AKADEMISI AVRASYA SOSYAL BILIMLER DERGISI 3. ULUSLARARASI MUZIK VE DANS KONGRESI OZEL SAYI , YAYIN KURULU UYELIGI, E-ISSN : 2149-1348, 2017-12-01 - 2017-12-01. 0
1. AKADEMİK BAKIŞ ULUSLARARASı HAKEMLI SOSYAL BILIMLER DERGISI , [ 2017 : 1 ] . 4
2. AVRASYA BILIMLER AKADEMISI SOSYAL BILIMLER DERGISI , [ 2017 : 2 ] . 8
1. ULUSLARARASI AYVALIK KORO FESTİVALİ, KORO FESTİVALİ, AYVALIK, CHROMAS FESTİVAL EKİBİ, 2018-09-04-2018-09-09, 1.30, AYVALIK, Türkiye
2. İpekyolu Koro Dinletisi, FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /, UlUSLARARASI 3. İPEKYOLU MÜZİK KONFERANSI, ULUSLARARASI 3. İPEKYOLU KONFERANSI, 2017-07-17-2017-07-19, 1 saat, Gazimagusa, KKTC
3. Paralia Dance and Music Festival, Eşlikçi Olarak Dinleti Hazırlığı Ve Sunumu, Paralia-Olympus Riviera, Greece, TARKAN YAZICI DİCLE ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUVARI ÇOKSESLİ KOROSU, 2015-05-28-2015-05-31, 40 DK., PARALIA, Yunanistan
4. 17. ULUSLARARASI MERSİN MÜZİK FESTİVALİ, FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /, MERSİN DEVLET OPERA VE BALESİ, 17. ULUSLARARASI MERSİN MÜZİK FESTİVALİ, 2018-06-07-2018-06-07, 60 DAKİKA, MERSİN, Türkiye
5. ULUSLARARASI AYVALIK KORO FESTİVALİ, FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /, AYVALIK, FESTİVAL EKİBİ CHROMAS, 2018-09-04-2018-09-09, 60 DAKİKA, AYVALIK, Türkiye
6. 1. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ AÇILIŞ KONSERİ, Eşlikçi Olarak Dinleti Hazırlığı Ve Sunumu, DİCLE ÜNİVERSİTESİ KONGRE MERKEZİ, TARKAN YAZICI DİCLE ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUVARI ÇOKSESLİ KOROSU, 2015-05-06-2015-05-08, 40 DK., DİYARBAKIR, Türkiye
7. 17. MERSİN ULUSLARARASI MÜZİK FESTİVALİ, KONSER, ÇOKSESLİ KOROLAR FESTİVALİ, 17. MERSİN ULUSLARARASI MÜZİK FESTİVALİ, 2018-10-07-2018-10-07, 40 DAKİKA, MERSİN, Türkiye
8. İpekyolu Koro Dinletisi , SANATSAL FAALİYET TÜRLERİ, Gazimagusa/KKTC, ULUSLARARASI 3. İPEKYOLU KONFERANSI , 2017-07-17-2017-07-19, 1, Gazimagusa, KKTC
1. BAHARA MERHABA KONSERİ, KONSER, Mersin Devlet Opera ve Balesi, İÇEL SANAT KULÜBÜ, 2018-02-27-2018-02-27, 40 DAKİKA, MERSİN, Türkiye
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||
|
||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||
|
||||
TÜBİTAK 1002 | ||||
|
||||
H2020 Projesi | ||||
|
||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||
|
||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||
|
||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||
|
||||
Yurtiçi Araştırma | ||||
|
||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||
|
||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||
|
||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||
|
||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
||||
Patent | Uluslararası patent | |||
|
||||
Ulusal patent | ||||
|
||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||
|
||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||
|
||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||
|
||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||
|
||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||
|
||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||
|
||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||
|
||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||
|
||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||
|
||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||
|