Dr. Öğr. Üyesi ZÜHAL GİZİR
Birim
: Eğitim Fakültesi / Okul Öncesi Eğitimi Anabilim DalıİŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü
Çiftlikköy/ Mersin
Telefon
: +90-324-3610001Dahili
: E-MAIL
: zuhalgizir@mersin.edu.trOLUŞTURMA
: 2016-07-21 11:14:16DÜZENLEME
: 2020-12-24 14:22:28PUAN
: 16994YABANCI DİL
:
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSE | BİLGİSAYAR | ÇUKUROVA ELEKTRİK ANADOLU TEKNİK LİSESİ | 1994 |
LİSANS | EV EKONOMİSİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 1999 |
YÜKSEK LİSANS | ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2002 |
DOKTORA | ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2013 |
Doktora Tezi
1. Proje Yaklaşımının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaratıcılıklarına Etkisinin İncelenmesi Danışman: Dr. Prof.Dr. Aysel Köksal Akyol, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2013.
Yüksek Lisans Tezi
1. Anaokuluna Devam Eden Dört-Beş Yaş Çocuklarında Sosyal Davranışların Gelişimi İle Benlik Saygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Danışman: Dr. Doç.Dr. Gülen Baran, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2002.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-10-25 - Devam ediyor |
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 2000
2014
3. Gizir, Z.; Köksal Akyol, A. Proje Yaklaşımının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaratıcılıklarına Etkisinin İncelenmesi. EJER CONGRESS 2014 BİLDİRİ ÖZETLERİ EJER CONGRESS 2014 ABSTRACTS OF PAPERS, 2014, 2014-ID:652, 1100-1102. 1000 + 0
2012
2. GİZİR ERGEN, Z.; Köksal Akyol, A. Anaokuluna Devam Eden Çocukların Yaratıcılıklarının İncelenmesi. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, 2012, 5(2), 156-170, Nisan 2012, 156-170. 0 + 0http://http://www.keg.aku.edu.tr
Publications_003.pdf
2003
1. Gizir, Z.; Baran, G. Anaokuluna Devam Eden Dört-Beş Çocuklarında Sosyal Davranışların Gelişimi İle Benlik Saygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2003, YEAR: 2003 / NUMBER: 25 / VOLUME: 2, 118-133. 1000 + 0Publications_002.pdf
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 200
2015
1. Gizir, Z.; Köksal Akyol, A. Proje Yaklaşımının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaratıcılıklarına Etkisinin İncelenmesi. THE ANTHROPOLOGİST, 2015, 22(2), 211-218. 200 + 0Publications_001.pdf
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 3166
1. GİZİR, Z. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I 0-36 AY, ISBN: 978-605-170-159-2, ANI YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1200, 444 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 2000
http://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/erken-cocukluk-doneminde-gelisimi-0-36-ay/
2. GİZİR, Z. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II 36-72 AY, ISBN: 978-605-170-197-4, ANI YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1200, 440 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2018. 1000
http://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/erken-cocukluk-doneminde-gelisim-ii-415/
Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 3166
1. OĞUZ, V.; GİZİR, Z.; KÖKSAL AKYOL, A. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE PROJE YAKLAŞIMI VE UYGULANMIŞ PROJE ÖRNEKLERİ, ISBN: 978-605-5213-66-4, ANI YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1200, 168 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2014. 167
https://aniyayincilik.com.tr/rapidview/erken-cocukluk-egitiminde-proje-yaklasimi-ve-uygulanmis-proje-ornekleri
1. ERGEN, Z. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, ISBN: 978-605-170-159-2, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 443 Sayfa, İngilizce, ANKARA, , 2017. 0
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 7125
1. GİZİR ERGEN, Z. OKUL ÖNCESİ ANNE-BABA-EĞİTİMCİ REHBERİ, ISBN: 975-92173-3-3, KUMPANYA İLETİŞİM VE REKLAM HİZMETLERİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 296 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2006. 1500
2. GİZİR ERGEN, Z. OKUL ÖNCESİ ANNE-BABA-EĞİTİMCİ REHBERİ, ISBN: 975-92173-3-3, KUMPANYA İLETİŞİM VE REKLAM HİZMETLERİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 296 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2006. 1250
3. GİZİR, Z.; KÖKSAL AKYOL, A. ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ, ISBN: 978-605-860-464-3, ALAN BİLGİSİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 50000, 816 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 875
http://www.alanbilgisiyayinlari.com
Ulusal - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 7125
1. ERGEN, Z.; KÖKSAL AKYOL, A. ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ, ISBN: 978-605-860-464-3, Kısayol Yayıncılık , Alanbilgisi Yayınları, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 795 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2016. 0
2. GİZİR, Z. ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ, ISBN: 978-605-860-4s64-3, aby ALAN BİLGİSİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1200, 794 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2013. 3500
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 3
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
2. TURKİSH STUDİES , [ 2017 : 2 ] . 2
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | OÖÖ101 | Okulöncesi Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ101 | Okulöncesi Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OEB301 | Erken Çocuklukta Sanat Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ213 | Okul Öncesinde Görsel Sanatlar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OEB003 | Erken Çocuklukta Yaratıcılık v | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OEB101 | Erken Çocukluk Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ213 | Okul Öncesinde Görsel Sanatlar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖE 511 | Erken Çocukluk Eğitimi Yaklaşı | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | OÖE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | OÖE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ316 | Oyuncak Yapımı | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ402 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ402 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OEB206 | Erken Çocukluk Eğitiminde Dram | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OEB206 | Erken Çocukluk Eğitiminde Dram | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ410 | Öğretmenlik Uygulaması - II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ216 | Çocuk ve Yaratıcılık | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ216 | Çocuk ve Yaratıcılık | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP402 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP402 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ316 | Oyuncak Yapımı | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | Eğitimde Eylem Araştırması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ311 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | SNF309 | Drama | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ213 | Okul Öncesinde Görsel Sanatlar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ213 | Okul Öncesinde Görsel Sanatlar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OEB003 | Erken Çocuklukta Yaratıcılık v | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ311 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖÖ216 | Çocuk ve Yaratıcılık | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ402 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ410 | Öğretmenlik Uygulaması - II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ216 | Çocuk ve Yaratıcılık | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OEB102 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ101 | Okulöncesi Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OEB101 | Erken Çocukluk Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ213 | Okul Öncesinde Görsel Sanatlar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP309 | Görsel Sanatlar Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ311 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ101 | Okulöncesi Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ311 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Yaz | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Yaz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Yaz | OÖÖ402 | Okula Uyum ve İlkokul Programı | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ311 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ305 | Okulöncesi Eğitimde Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ216 | Çocuk ve Yaratıcılık | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP101 | Okul Öncesi Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ101 | Okulöncesi Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ213 | Okul Öncesinde Görsel Sanatlar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP309 | Görsel Sanatlar Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ213 | Okul Öncesinde Görsel Sanatlar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ108 | Çocuk Hukuku | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-0-1 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP309 | Görsel Sanatlar Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖP101 | Okul Öncesi Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ101 | Okulöncesi Eğitimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP309 | Görsel Sanatlar Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP210 | Drama | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | OÖP101 | Okul Öncesi Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-0-1 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP312 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğr | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|