Birim : EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI

E-Posta : abalci@mersin.edu.tr
ORCID : 0000-0003-3958-6582
ÜAK Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Sosyolojisi
Eğitim Sosyolojisi
User profile picture

FEVZİYE AYŞE BALCI KARABOĞA

Prof. Dr.

Öğrenim Bilgisi

1992 - 1999 Doktora SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ VE PLANLAMASI ANABİLİM DALI/
Tez adı: Metaphorical images of school: School perceptions of students, teachers and parents from four selected schools (in Ankara) (1999) Tez Danışmanı: DOÇ.DR. HASAN ŞİMŞEK

1989 - 1992 Yüksek Lisans-Tezli EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/
Tez adı: Association between the level of perception of adolescents on importance of selected issues and type of reference group they prefer to consult (1992) Tez Danışmanı: DOÇ.DR. BARBAROS GÜNÇER

1989 - 1989 Lisans FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/

Akademik Görevler

2011 - PROFESÖR MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/
2002 - 2011 DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/
2002 - 2002 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/
1999 - 2002 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/GENEL SOSYOLOJİ VE METODOLOJİ ANABİLİM DALI/
1998 - 1999 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/GENEL SOSYOLOJİ VE METODOLOJİ ANABİLİM DALI/
1989 - 1998 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

İdari Görevler

2003 - 2019 Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2015 - 2018 Bölüm Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2013 - 2015 Dekan MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2007 - 2008 Dekan Yardımcısı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2002 - 2006 Bölüm Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2003 - 2005 Enstitü Müdür Yardımcısı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2001 - 2001 Bölüm Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Yönetilen Tezler

A. Yüksek Lisans Tezleri (27)

  • SELİN ÇAĞDAŞ, 2025, Öğretmenlerin bakış açısından okul yöneticilerinin karanlık liderlik davranışları, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • İREM AYÇA ÇİLELİ, 2024, Sınıf öğretmenlerinin kültüre duyarlı sınıf yönetimine yönelik görüşleri, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • FATMA AKGÜN, 2023, Farklı sosyoekonomik çevrelerdeki okullarda çalışan sınıf öğretmenlerinin çocuk imgeleri ile sınıf yönetimi anlayışları, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • SEDA ÇULHA, 2023, Kadın yöneticilerin eğitim örgütlerinde kadın yönetici olma konusundaki deneyim ve düşünceleri, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
  • SİNEM GÜNDÜZ, 2023, Ortaokul öğretmenlerinin bakış açısından eğitim örgütlerinde değişim yorgunluğu, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • SİNEM ÖZŞAHİN BÜYÜKAŞIK, 2022, Öğretim elemanlarının görüşlerine göre yükseköğretimde sınıf yönetimi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • CANSEV ÖZŞİMŞEK KARAOĞLU, 2022, Eğitimcilerin disiplin uygulamalarının toplumsal cinsiyet bağlamında incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
  • AYŞEGÜL YELKEN, 2022, Meslek, eğitim düzeyi ve cinsiyet açısından sınıf öğretmenliğine yönelik toplumsal cinsiyet algısının incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • ASLI YEŞİL, 2020, Ortaokul öğrencilerinde toplumsal cinsiyet eşitliği farkındalığı oluşturmaya yönelik bir eylem araştırması, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • EBRU AKGÜÇ, 2020, Teknik bilimler meslek yüksekokulu son sınıf öğrencilerinin toplumsal cinsiyet rollerine ilişkin görüşleri, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
  • GONCA DOĞAN KUTLU, 2020, Kadın akademisyenlerin annelik ve çocuk kavramlarına yükledikleri anlam ile kadın kimliği arasındaki ilişkiler, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
  • OSMAN FARUK TATAR, 2020, Öğretmen algılarına göre müdürlerin okul kültürü oluşturmadaki rolleri ile öğretmenlerin kurumsal aidiyetleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • TÜRKÜ KILAVUZ, 2019, İlkokulda cinsiyet ayrımcılığının yeniden üretimi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • MUSTAFA ŞENOL TİKEN, 2019, Ortaokulların sosyal sermayesi ve velinin eğitim sürecine katılımı, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • EMİNE ÖZDEMİR, 2018, Ders kitaplarında cinsiyetçilik: Ortaokul matematik ders kitapları üzerine bir içerik analizi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
  • MERYEM GÜN, 2018, Meslek lisesinde öğrenim gören kız öğrencilerin okula yönelik tutumları, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • NURCAN YÜREK, 2018, Türkçe ders kitaplarında hegemonik erkeklik, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
  • FİDEL ÖKSÜZ, 2014, Ortaöğretime devam edemeyen kız öğrencilerin bakış açısından eğitime devamlarının önündeki engeller, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • ANIL ŞAHİN YELİN, 2013, Lise son sınıf öğrencilerinin yükseköğrenime yönelik eğitimsel istekleri ve eğitimsel engel algılarının aile özellikleri okul özellikleri ve cinsiyet açısından incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • FATMA KÖLE, 2011, Mersin Üniversitesi kadın akademisyenlerinin örgütlerindeki cinsiyet kültürüne yönelik algıları, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • SAYNUR ÖZKAN, 2010, İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılığı ve iş değerleri, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • DUYGU ÖZEN KILIÇ, 2009, İlköğretim okulu öğretmenlerinin okullarındaki disiplin anlayışına ilişkin görüşleri, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • MÜGE BÜTE, 2007, Bağımsız anaokulu yöneticilerinin bakış açısından okul yönetimi süreçlerinin işleyişi, sorunlar ve sorunlarla başa çıkma yolları (Mersin İli merkezi örneği), Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • YALÇIN ÖZDEMİR, 2006, Erkek teknik orta öğretim okullarındaki kız öğrencilerin okul yaşantıları(Mersin ili merkezi örneği), Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • MAHMUT BEKTAŞ, 2004, Türkiye'de insan yetiştirme anlayışları üzerine ampirik bir çalışma, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyoloji Ana Bilim Dalı
  • TÜLAY ÖZDEN, 2003, Toplumsal cinsiyet ve güç ilişkileri: Sivil toplum örgütleri üzerine bir örnek olay çalışması, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyoloji Ana Bilim Dalı
  • SERDAR BAĞCI, 2003, Kamusallık ve yeni toplumsal hareketler bağlamında modernite: Kopuş ve eklemlenmeler, Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyoloji Ana Bilim Dalı
  • B. Doktora Tezleri (1)

  • TÜRKÜ KILAVUZ, 2025, İlkokulun cinsiyeti: Örgüt boyutları bağlamında bir gömülü teori araştırması, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • Eserler

    A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler (12)

  • Karaboğa, F. A. B., Akgüç, E., & Karaaslan, N. B. (2025). Suriyeli Genç Kadın Sığınmacıların Eğitime Erişimdeki Engelleri. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 21, pp. 647–668).

  • Büyükaşık, S. Ö., & Karaboğa, F. A. B. (2024). Öğretim Elemanlarının Bakış Açısından Yükseköğretimde Sınıf Yönetimi. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 20, Issue 2, pp. 246–266).

  • Yeşil, A., & Karaboğa, F. A. B. (2023). Okul Yöneticilerinin Covid-19 Salgın Döneminde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Yaşantı ve Görüşleri. In İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 24, Issue 1, pp. 148–174).

  • Yeşil, A., & Karaboğa, F. A. B. (2021). Gender Equality Awareness among Middle School Students. In JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI (Vol. 21, Issue 28, pp. 51–78).

  • Kılavuz, T., & Karaboğa, F. A. B. (2021). The Reproduction of Gender Discrimination and the Daily Practices of Primary Schools in Turkey. In JOURNAL FOR CRITICAL EDUCATION POLICY STUDIES (Vol. 19, Issue 2, pp. 256–295).

  • Çal, F. Ö., & Karaboğa, F. A. B. (2017). Kız öğrencilerin ortaöğretime devamlarının önündeki engeller. In Journal of Human Sciences (Vol. 14, Issue 2, pp. 1298–1326).

  • Yılmaz, M., Karaboğa, F. A. B., Gün, M., Altıok, M., Türkleş, S., Özcan, A., & Kuyurtar, F. (2013). Turkish Nurses Experiences of Caring For Migrant Patients. In Journal of Alternative Perspectives in the Social Sciences (Vol. 5, Issue 2, pp. 402–423).

  • Karaboğa, F. A. B. (2011). Metaphorical images of school: School perceptions of primary education supervisors. In Eurasian Journal of Educational Research (Vol. 44, Issue 2, pp. 51–70).

  • Karaboğa, F. A. B., & Yelken, T. (2010). İlköğretim öğretmenlerinin değer kavramına yükledikleri anlamlar. In Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 39, Issue 1, pp. 81–90).

  • Çelikkaleli, Ö., Karaboğa, F. A. B., Çapri, B., Bulut, C., Yerli, S. V., Yeğen, V., Dalgakıran, N., Yağcı, M. A., Yağcı, M. A., Karacaoğlu, D., Külköylüoğlu, O., Şener, E., Şener, Ş., Yıldırım, M. Z., Çolak, C. N., Ergun, M., Koçer, G., Pazar, M., Fidan, D., … Arpacık, İ. (2009). İlköğretim öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarının nedenleri üzerine görüşleri. In İlköğretim Online (Elementary Education Online) (Vol. 8, Issue 3, pp. 625–636).

  • Engin, C., Karaboğa, F. A. B., & Akkök, F. (2000). The Role of Turkish Schools in the Educational Systems and Social Transformation of Central Asian Countries The Case of Turkmenistan and Kyrgyzstan. In Central Asian Survey (Vol. 19, Issue 1, pp. 141–155).

  • Şimşek, H., & Balcı, A. (2000). Current and Future Missions of a University An Institutional Case From Turkey. In Mediterranean Journal of Educational Studies (Vol. 5, Issue 1, pp. 77–94).

  • B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler (7)

  • Şimşek, H., & Balcı, A. (n.d.). Current and Future Mission of a Leading Turkish Public University from the Perspectives of Various Internal and External Stakeholders. In Annual Meeting of the American Educational Research Association April, 1997 (Issue 0, pp. 0-).

  • Özkan, S., & Karaboğa, F. A. B. (2025). Türkiye’de İlköğretim ve Ortaöğretim Okullarında Okutulan Türkçe ve İngilizce Kitaplarında Örtük Müfredat ve Toplumsal Cinsiyet. In 18th International Congress on Educational Administration (pp. 309–309).

  • Gündüz, S., & Karaboğa, F. A. B. (2025). Ortaöğretim kurumlarında okul terki nedenlerinin cinsiyet ve aile değişkenleri bağlamında incelenmesi”. In 18th International Congress on Educational Administration (pp. 157–157).

  • Yeşil, A., & Karaboğa, F. A. B. (2023). Salgın Döneminde Öğrenci Olmak: Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Uzaktan Eğitim Üzerine Bir Değerlendirme. In EJER2023.

  • Karaboğa, F. A. B., & Azman, A. (2004). Göç Eden Kadının Kentsel Yaşam Deneyimi Zorluklar Beklentiler Uyum Sorunları Mersin İli Örneği. In First International Conference on Women’s Studies - Women’s Studies in the New Millennium Does the Future Belong to Us (Issue 1, pp. 15-).

  • Karaboğa, F. A. B. (2000). Kadın Kavramı Ve Kadının Toplumsal Yaşamdaki Yeri: Metaforik Bir Analiz. In A Century of Women in Turkey.

  • Engin, C., Karaboğa, F. A. B., & Akkök, F. (1999). The Role of Turkish Schools in the Educational System and Social Transformation of Central Asian Countries: The Case of Turkmenistan and Kyrgyzstan. In Central Asia Regional Literacy Forum- Life long Literacy Development: From Early Childhood to Adult Literacy.

  • C. Yazılan Ulusal/ Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler (8)

  • AYŞE, B. K. F., & Türkü, K. (2023). Toplumsal ve Kültürel Bağlamda Beden Algısı. In Beden Algısı. Nobel Akademik Yayıncılık.

  • ASLI, Y., & AYŞE, B. K. F. (2023). Salgın Döneminde Öğrenci Olmak: Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Uzaktan Eğitim Üzerine Bir Değerlendirme. In Eğitimde Disiplinlerarası Araştırmalar. Anı Yayıncılık.

  • Aysel, Ö., & AYŞE, B. K. F. (2022). Kamu Meslek Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Okula Adanmışlık Düzeylerinin İncelenmesi. In Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIV. Eğitim Yayınevi.

  • AYŞE, B. K. F. (2021). Kültür, Çocuk ve Toplumsal Cinsiyet. In Kültür ve Çocuk. Pegem Akademi Yayıncılık.

  • Ebru, A., & AYŞE, B. K. F. (2021). Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bakış Açısından Eğitim, Çalışma Hayatı, Kariyer ve Toplumsal Cinsiyet. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VI. Eğitim Yayınevi.

  • GONCA, D. K., & AYŞE, B. K. F. (2021). Kadın Akademisyenlerin Annelik ve Çocuk Kavramlarına Yükledikleri Anlamlar ile Kadın Kimliği Arasındaki İlişkiler. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VIII. Eğitim Yayınevi.

  • AYŞE, B. K. F. (2010). Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Politikaları. In Eğitim Bilimlerine Giriş. Anı Yayıncılık.

  • AYŞE, B. K. F. (2004). Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Politikaları. In Meslek Olarak Öğretmenlik. Anı Yayıncılık.

  • D. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (11)

  • Kale, M., Hurşidi, S., & Karaboğa, F. A. B. (2021). Okul Öncesi Dönemde Beden Algısı. In OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (Vol. 17, Issue 34, pp. 1408–1435).

  • Özdemir, E., & Karaboğa, F. A. B. (2019). Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 15, Issue 3, pp. 760–781).

  • Yürek, N., & Karaboğa, F. A. B. (2018). Türkçe Ders Kitaplarında Hegemonik Erkeklik. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 14, Issue 3, pp. 956–987).

  • Gürsoy, M., & Karaboğa, F. A. B. (2015). Siyasi Partilerin Seçim Bildirgelerinde Eğitim Konusu. In Route Educational and Social Science Journal (Vol. 2, Issue 7, pp. 112–112).

  • Karaboğa, F. A. B., & Yelken, T. (2013). İlköğretim Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Değerler ve Değer Eğitimi Uygulamaları Konusunda Öğretmen Görüşleri. In Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 14, Issue 1, pp. 195–213).

  • Çapri, B., Karaboğa, F. A. B., & Çelikkaleli, Ö. (2010). İlköğretim Öğretmenlerinin Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlara İlişkin Görüşlerinin Karşılaştırılması. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 6, Issue 2, pp. 89–102).

  • Büte, M., & Karaboğa, F. A. B. (2010). Bağımsız Anaokulu Yöneticilerinin Bakış Açısından Okul Yönetimi Süreçlerinin İşleyişi ve Sorunlar. In Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi (Vol. 16, Issue 4, pp. 485–509).

  • Çelikkaleli, Ö., Karaboğa, F. A. B., & Çapri, B. (2009). İlköğretim Okullarında Yaşanan İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri Mersin İli Merkezi Örneği. In İlköğretim Online - Elementary Education Online (Vol. 8, Issue 3, pp. 625–636).

  • Yıldırım, A., & Balcı, A. (1999). Liselerde Sosyoloji Dersinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma. In Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 2, Issue 17, pp. 80–94).

  • Köse, R., & Balcı, A. (1998). Bölge Gelişmişlik Düzeyinin Üniversite Giriş Sınavlarındaki Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkileri. In Milli Eğitim (Vol. 1, Issue 138, pp. 15–21).

  • Berberoğlu, G., & Balcı, A. (1993). Okul Anketi Üzerine Bir Ön Çalışma. In Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi (Vol. 1, Issue 4, pp. 7–11).

  • E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler (7)

  • Ayşe, B. K. F. (n.d.). Öğrenci Öğretmen ve Velilerin Okul Kavramlaştırmaları Okulun Metaforik Analizi. In X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, AİBÜ Eğitim Fakültesi, Bolu, 7-9 Haziran, 2001. cilt 3 (Vol. 3, Issue 0, pp. 1749–1753).

  • Köse, R., Balcı, A., & Engin, C. (n.d.). ODTÜ Öğrencisi Kimdir. In II. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, H.Ü. Ankara, 6-8 Eylül 1995.

  • Ayşe, B. K. F. (n.d.). Liselerde Sosyoloji Dersinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma. In III. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uludağ Üniversitesi, Bursa 5-7 Eylül 1996 Özet Kitabı (Issue 0, pp. 194-).

  • Berberoğlu, G., & Balcı, A. (n.d.). Okula Yönelik Tutum Boyutlarının Belli Değişkenlere Göre İncelenmesi. In I. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ç.Ü. Adana, 28-30 Nisan 1994 (Vol. 2, pp. 611–621).

  • Balcı, A., & Yetim, N. (n.d.). Toplumbilimcilerin Yöntem İmgesine İlişkin Bir Ön Çalışma. In 6. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara: ODTÜ Kongre-Kültür Merkezi, 17-19 Kasım, 1999 Özet Kitabı (Issue 0, pp. 50-).

  • Yılmaz, M., Karaboğa, F. A. B., Gün, M., Türkleş, S., Özcan, A., & Kuyurtar, F. (2011). Göç Eden Bireylerin Bakım Sürecinde Hemşirelerin Gözlem ve Deneyimleri. In I. Ulusal ve Uluslararası Katılımlı Kültürlerarası Ebelik ve Hemşirelik Kongresi.

  • Karaboğa, F. A. B., Çapri, B., & Çelikkaleli, Ö. (2008). İlköğretim okullarında yaşanan istenmeyen öğrenci davranışlarına yönelik öğretmen görüşleri Mersin ili merkezi örneği. In Mersin Sempozyumu (Vol. 1, Issue 1, pp. 705–719).

  • F. Diğer yayınlar (1)

  • Ayse, B. F., & Yanpar, Y. T. (2010). MEANINGS ATTRIBUTED TO THE CONCEPT OF “VALUE” BY PRIMARY SCHOOL TEACHERS. In HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION (Issue 39, pp. 81–90).

  • Projeler

    B. Ulusal Projeler (1)

  • Günümüz Toplumunun Değişimi ve Okullardaki Disiplin Problemlerine Yansımaları Mersin Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi BAP EF EB AB 2005 2 destekli proje 2005 2007 Proje Yürütücüsü, BAP, Yönetici, -

  • C. Diğer Projeler (4)

  • Göç Eden Kadının Yaşadığı Zorluklar Beklentiler ve Uyum Sorunları Başbakanlık Kadının Statüsü ve Sorunları Genel Müdürlüğü MERKAM Mersin Üniversitesi Kadın Sorunlarını Araştırma ve Uygulama Merkezi ve Birleşmiş Milletler destekli proje 2001 Proje ortağı, ARAŞTIRMA PROJESİ, Araştırmacı, -

  • Orta Asya Türk Cumhuriyetlerinde Türk Okulları ODTÜ KORA ve TİKA destekli proje 1997 Proje ortağı, ARAŞTIRMA PROJESİ, Araştırmacı, -

  • Türkiye de Orta öğretim Kurumlarında Sosyal Bilimler Öğretiminin Değerlendirilmesi ODTÜ ve MEB EARGED destekli proje 1996 Proje Asistanı, ARAŞTIRMA PROJESİ, Araştırmacı, -

  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi nin Stratejik Planlaması Üzerine Bir Çalışma ODTÜ Mustafa Parlar Vakfı destekli proje 1995 Proje Asistanı, ARAŞTIRMA PROJESİ, Araştırmacı, -

  • Oluşturma Tarihi: 18.12.2025 01:50