Birim : EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

E-Posta : lutfiuredi@mersin.edu.tr
ORCID : 0000-0003-1705-1325
ÜAK Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlk Okuma Yazma Eğitimi
İlk Okuma Yazma Eğitimi
User profile picture

LÜTFİ ÜREDİ

Prof. Dr.

Öğrenim Bilgisi

2002 - 2006 Doktora EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (DR)/
Tez adı: İlköğretim I. ve II. Kademe Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algılarının İncelenmesi (2006) Tez Danışmanı: YILDIZ GÜVEN

1996 - 1999 Yüksek Lisans-Tezli EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez adı: İlköğretimde Buluş Yolu ile Fen Eğitimi (1999) Tez Danışmanı: AYLA GÜRDAL

1992 - 1996 Lisans ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Akademik Görevler

2021 - PROFESÖR MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
2015 - 2021 DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
2006 - 2015 YARDIMCI DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
2006 - 2006 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR) MARMARA ÜNİVERSİTESİ/ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
1998 - 2006 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ MARMARA ÜNİVERSİTESİ/ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

İdari Görevler

2015 - Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2014 - Yönetim Kurulu Üyeliği MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2006 - 2013 Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Yönetilen Tezler

A. Yüksek Lisans Tezleri (13)

  • MELİKE KILINÇ, 2025, Sınıf öğretmenlerinin yaratıcı drama dersine karşı tutumları ile mesleki öz yeterlikleri arasındaki ilişkisinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • HEDİYE TUĞÇE SARI, 2025, Çocuk kitaplarında bulunması gereken kriterlere ilişkin ilkokul öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • İBRAHİM ERDOĞAN, 2021, Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik inançları ile mesleki doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Mersin ili örneği), Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • MİNE ESEN, 2021, Tunç Atalay'ın hikâye kitaplarının değerler açısından incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • NUR BANU MALTAŞ, 2021, Sınıfında Suriyeli öğrenci bulunan sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri (Mersin ili örneği), Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • DİLEK GÖL BATTI, 2019, İlkokul yöneticilerinin kişilik tipleri ile liderlik tipleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • BEGÜM SEVAL GÜNDEŞLİOĞLU, 2019, İlkokul sınıf öğretmenlerinin kişilik özellikleri ile mesleki doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Mersin ili örneği, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • EMİNE BEGÜM AKKUŞ, 2019, Öğretmen ve öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • PELİN AYDINOL, 2019, Sınıf öğretmenlerinin mesleki aidiyet duyguları ile mesleki doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Mersin ili örneği), Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • ERSİN ÇOPUR, 2018, İlkokul 1. 2. 3. 4. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki öyküleyici metinlerin değer analizi yaklaşımına göre değerlendirilmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • MEHMET YILMAZ, 2018, Alan değişikliğiyle özel eğitim okullarında çalışan sınıf öğretmenleri ile özel eğitim öğretmenlerinin mesleki doyum düzeylerinin incelenmesi: (Mersin ili örneği), Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
  • PELİN KÖSECE LOĞOĞLU, 2016, Polya'nın problem çözme yöntemine dayalı etkinliklerle matematik öğretiminin ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin matematik problemi çözme başarılarına etkisi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
  • MUHAMMET YILMAZ, 2016, İlkokul öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin bilgisayar yeterliliklerinin ve teknoloji tutumlarının değerlendirilmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
  • Eserler

    A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler (59)

  • Üredi, P., Kandırmaz, M., & Üredi, L. (2024). Türkiye’de K12 Okullarının Yeşil Yönetim Algıları ve Sürdürülebilirlik Bilinci. In Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi (Issue 62, pp. 3590–3612).

  • Erdoğan, İ., & Üredi, L. (2023). Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik inançları ile mesleki doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Mersin ili örneği). In Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (IJOESS) (Vol. 14, Issue 53, pp. 938–959).

  • Şahin, Ü. C., & Üredi, L. (2023). İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. In Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (IJOESS) (Vol. 14, Issue 51, pp. 365–395).

  • Üredi, P., Akbaşlı, S., Üredi, L., & Namlı, H. (2022). Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler). In International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi), (Vol. 3, Issue 1, pp. 43–51).

  • Üredi, P., Akbaşlı, S., Üredi, L., & Namlı, H. (2022). Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education. In Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi (Vol. 3, Issue 1, pp. 43–51).

  • Şendağ, S., Toker, S., Üredi, L., & İslim, Ö. F. (2022). Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools. In EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES (Vol. 27, Issue 3, pp. 3321–3340).

  • Üredi, L., Akbaşlı, S., Kösece, P., Özaksoy, B., & Özpaysoy, B. (2021). Özel ve Kamu Eğitim Örgütlerinde Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri: Etkileşimsel Etki Modeli. In OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (Vol. 17, Issue 38, pp. 4983–5005).

  • Üredi, L., Akbaşlı, S., Kösece, P., & Vural, G. (2021). Social Forces and Main Factors Influencing the Education in Turkey: A Historical Perspective. In BULGARIAN HISTORICAL REVIEW-REVUE BULGARE D HISTOIRE (Vol. 19, Issues 1–2, pp. 226–244).

  • Akkuş, E. B., & Üredi, L. (2021). An Investigation of Teacher and Teacher Candidates’ Views on the Course of School Experience. In International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE) (Vol. 10, Issue 1, pp. 262–272).

  • Kösece, P., Üredi, L., Akbaşlı, S., & Gökalp, S. (2021). Investigation of Eba Digital Education Platform Used As The Medium of Distance Education in Turkey During Covid-19 Pandemic Process in Terms of Critical Thinking Skills. In European Journal of Educational Sciences (Vol. 8, Issue 2, pp. 15–28).

  • Ignatescu, C., Üredi, L., & Kösece, P. (2021). Ethical Leadership Role and Behaviors of Teachers in the Context of Effective Classroom Management. In Revista de Cercetare si Interventie Sociala (Vol. 73, Issue 73, pp. 34–56).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2020). Matematik eğitimi sürecinde sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisine (tpab) ilişkin görüşleri. In OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (Vol. 16, Issue 29 Ekim Özel Sayısı, pp. 1–1).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2020). İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 16, Issue 2, pp. 432–447).

  • Üredi, L. (2020). Conceptions of Class Teachers on Democracy and Diversity. In Acta Educationis Generalis (Vol. 10, Issue 3, pp. 151–164).

  • Çopur, E., & Üredi, L. (2020). İlkokul 1. 2. 3. 4. Snıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Öyküleyici Metinlerin Değer Analizi Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi. In Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Issue 55, pp. 145–167).

  • Yılmaz, M., & Üredi, L. (2020). İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Bilgisayar Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi. In OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (Vol. 16, Issue 32, pp. 4723–4742).

  • Aydınol, P., & Üredi, L. (2020). Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları İle Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği. In OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (Vol. 16, Issue Eğitim ve Toplum Özel sayısı, pp. 5681–5703).

  • Üredi, L., & Kösece, P. (2020). Investigating The Relationship Between Critical Thinking Skills and Mathematical Problem Solving Achievements of Secondary Education Students. In The European Journal Of Educational Sciences (Vol. 07, Issue 02, pp. 186–202).

  • Üredi, L., & Çopur, E. (2019). Investigation of Teachers’ Views on Professional Identities and Roles. In Europen Journal of Education Studies (Vol. 6, Issue 3, pp. 221–231).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2019). İlkokul Matematik Dersi Güncel Öğretim Programının Okul Matematiği Prensiplerine Göre İncelenmesi (An Investigation Primary Scholl Mathematics Curriculum by Principles for School Mathematics). In Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education (Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED) (Vol. 13, Issue 2, pp. 789–806).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Loğoğlu, P. K. (2018). Analyzing The Metaphorical Perceptions Of Secondary Education Students Related To The Variables Of School Director And Teacher. In OPUS International Journal of Society Researches (Vol. 9, Issue 16, pp. 1566–1585).

  • Üredi, L., & Akkuş, E. B. (2018). Views of Classroom Teachers on Educational Game Techniques. In Europen Journal of Education Studies (Vol. 4, Issue 4, pp. 223–237).

  • Üredi, L., & Gül, A. (2018). The Review of the Correlation Between the Leadership Styles of Teachers and Classroom Management Sufficiency. In International Journal of Eurasia Social Sciences (Vol. 9, Issue 33, pp. 1404–1433).

  • Yılmaz, M., & Üredi, L. (2018). Alan Değişikliğiyle Özel Eğitim Okullarında Çalışan Sınıf Öğretmenleri İle Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi: (Mersin İli Örneği) (Special Education Classroom Teachers and Special Education Teachers Working in Schools with A Change of Field of Investigation of the Level of Professional Satisfaction: (Example of Mersin Province). In The Journal of International Education Science (INESJOURNAL) (Vol. 5, Issue 15, pp. 59–70).

  • Höbek, G., & Üredi, L. (2017). Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Eğilimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi (To Evaluate the Opinions of Teachers About Classroom Management). In The Journal of International Education Science (INESJOURNAL), Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (Vol. 4, Issue 10, pp. 255–273).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Özmen, G. (2017). Ortaöğretim öğrencilerinin şiddet algılarını incelemeye yönelik bir araştırma (Mersin İli Örneği). In International Journal of Eurasian Education and Culture (Vol. 2, Issue 3, pp. 143–168).

  • Üredi, L., & Başduvar, L. (2017). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi (Examination Of Anxiety Levels Of Candidate Form Teachers). In Turkish Journal of Primary Education (TUJPED) (Vol. 1, Issue 2, pp. 57–71).

  • Üredi, L. (2017). Investigating the Relationship between Job Satisfaction Levels of the Teachers in Educational Institutions and Their Attitudes towards Teaching Profession. In Journal of Education and Practice (Vol. 8, Issue 12, pp. 175–182).

  • Loğoğlu, P. K., & Üredi, L. (2017). The Effect of Mathematics Through Polya’s Problem Solving Steps Upon 4th Grade Students’ Success of Solving Mathematic Problem. In Europan Journal of Education Studies (Vol. 3, Issue 9, pp. 195–205).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., Yolcu, H., Kösece, P., & Loğoğlu, P. K. (2017). Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi. In Kastamonu Eğitim Dergisi (Vol. 25, Issue 6, pp. 2283–2294).

  • Yıldız, B., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2016). Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. In Route Educational And Social Science Journal (Vol. 3, Issue 1, pp. 255–269).

  • Yıldız, B., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2016). BİRİNCİ SINIF TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI VE BİTİŞİK EĞİK EL YAZISINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. In International Journal of Language Academy (Vol. 4, Issue 11, pp. 174–174).

  • Üredi, L., Akbaşlı, S., & Ulum, H. (2016). Investigating the primary school teachers perspectives on the use of education platforms in teaching. In Educational Research and Reviews (Vol. 11, Issue 15, pp. 1432–1439).

  • Üredi, L., Akbaşlı, S., & Demirtaş, B. (2016). Anxiety of Pre Service Teachers about being Appointed to their Profession A Mersin Case. In Journal of Education for Life (Vol. 30, Issue 2, pp. 21–36).

  • Yıldız, B., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2016). Maarif Müfettişlerinin Sınıflarda Uyguladığı Rehberlik ve Denetim Uygulamalarının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. In Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic (Vol. 11, Issue Volume 11 Issue 3, pp. 2427–2427).

  • Üredi, L., & Gül, A. (2016). 4 4 4 Eğitim Sisteminin Birleştirilmiş Sınıflara Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri. In Turkish Journal of Social Research (Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi TSAD) (pp. 28–43).

  • Üredi, L., & Loğoğlu, P. K. (2016). The Effect of Teaching Mathematics through Polya’s Problem Solving Process upon Attitudes of 4th Grade Students towards the Mathematics Lesson. In Mathematical Theory and Modeling (Vol. 6, Issue 12, pp. 25–31).

  • Yıldız, B., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2016). The Teachers Views on the Turkish Lesson Teaching Program for the First Grades and the Adjacent Italic Handwriting. In International Journal of Language Academy (IJLA) (Vol. 4, Issue 2, pp. 174–192).

  • Yıldız, B., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2016). Assesment of sonud based sentence method on the basis of teacher views. In Route educational and social sciences (Vol. 3, Issue 8, pp. 255–269).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Ulum, H. (2016). Managerial approaches adoptedat schools and their effects on the professional development of teachers. In International Journal of Development Research (IJDR) (Vol. 6, Issue 7, pp. 8610–8615).

  • Loğoğlu, P. K., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2016). Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde Gerçekleşen öğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi. In Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, (Vol. 11, Issue Volume 11 Issue 3, pp. 1629–1629).

  • Yılmaz, M., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeylerinin ve eğitimde teknoloji kullanımına yönelik algılarının belirlenmesi. In International Journal of Humanities and Education (Vol. 1, Issue 1, pp. 105–121).

  • Berat, D., Demirtaş, B., Oğuz B Yahya, Oğuz Yahya, Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2015). Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Değerlendirmesi. In Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Uluslar arası Hakemli Dergi): Vol. USOSOzelSayi (Issue USOSOzelsayi, pp. 235–235).

  • Üredi, L. (2015). The Predictive Power of Classroom Teachers Self efficacy Beliefs Related to Implementing the Constructivist Approach upon Their Level of Creating a Constructivist Learning Environment A Mersin Case. In The Anthropologist (Vol. 20, Issues 1–2, pp. 256–267).

  • Pelin, K., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Kişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasın. In Journal of Turkish Studies (Vol. 10, Issue Volume 10 Issue 7, pp. 675–675).

  • Üredi, L., Akbaşlı, S., Büyükbezirci, G., Arıcan, Ş., & Yılmaz, R. (2015). Classroom Teachers\u2019 Self-Efficacy Beliefs on Constructivist Approach. In The Anthropologist (Vol. 20, Issues 1–2, pp. 268–279).

  • Pelin, K., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Kişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. In Turkish Studies (Vol. 10, Issue 7, pp. 675–688).

  • Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2014). Eğitim Sistemindeki 4+4+4 Yapılanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Views of Teachers on the 4+4+4 Structure in the Turkish Education System). In Journal of TeacherEducation and Educators (Vol. 3, Issue 1, pp. 109–136).

  • Üredi, L. (2014). An evaluation of the classroom teachers attitudes towards the constructivist approach in terms of demographical characteristics. In International Journal of Academic Research Part B (Vol. 6, Issue 2, pp. 193–200).

  • Üredi, L. (2014). Analyzing the classroom teachers levels of creating a constructivist learning environments in terms of various variables A Mersin Case. In Educational Research and Reviews (Vol. 9, Issue 8, pp. 227–236).

  • Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2014). Eğitim Sistemindeki 4 4 4 Yapılanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. In Journal of Teacher Education and Educators (Vol. 3, Issue 1, pp. 109–136).

  • Üredi, L. (2013). The relationship between the classroom teachers level of establishing a constructivist learning environment and their attitudes towards the constructivist approach. In International Journal of Academic Research Part B (Vol. 5, Issue 4, pp. 50–55).

  • Lütfi, Ü. (2013). The effect of classroom teachers attitudes toward constructivist approach on their level of establishing a constructivist learning environment A case of Mersin. In Educational Research and Reviews (Vol. 8, Issue 11, pp. 668–676).

  • Üredi, L. (2011). İlköğretim Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki. In e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences (Vol. 6, Issue 1, pp. 1129–1141).

  • Üredi, L. (2010). İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. In e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences (Vol. 5, Issue 1, pp. 290–313).

  • Yelken, T. Y., Kılıç, F., & Üredi, L. (2010). Strategic Planning Implementation Manager on the View of Primary and Secondary Schools. In Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (Vol. 1, Issue 1, pp. 38–50).

  • Yelken, T., Yanpar, T. Y., Kılıç, F., & Üredi, L. (2010). Stratejik planlama uygulamalarına ilişkin İlk ve ortaöğretim okul müdürlerinin görüşleri. In Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (Vol. 1, Issue 1, pp. 38–50).

  • Üredi, I. T., & Üredi, L. (2009). A Variable Which Can Be Effective in Constructivist Learning Environments Teaching Style Preference. In e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences (Vol. 4, Issue 4, pp. 1171–1185).

  • Yıldız, B., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2009). Maarif Müfettişlerinin Sınıflarda Uyguladığı Rehberlik Ve Denetim Uygulamalarının Kaldırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. In Turkish Studies: Vol. Volume 4 Issue 7 (Issue 4, pp. 774–795).

  • B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler (89)

  • Erdoğan, İ., & Üredi, L. (2021). An Investigation of the Relationship Between the Self-Efficacy Beliefs and the Level of Professional Satisfection of Elementary School Teachers (Example of Mersin Province). In ISPEC 8th International Conference on Social Sciences & Humanities ISPEC 2021 (Issue 1, pp. 277–290).

  • Aydınol, P., & Üredi, L. (2019). Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları ile Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği. In III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019) (pp. 394–404).

  • Akkuş, E. B., & Üredi, L. (2019). Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. In III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019). (pp. 36–49).

  • Üredi, L., & Önderöz, F. G. (2019). İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Ortaokul Kavramına Yönelik Metaforik Algıları (Metaphorical Perceptions Of Primary School Grade 4 Students About “Secondary School” Concept). In III. International Mediterranean Symposium (3. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) (Vol. 3, pp. 175–183).

  • Üredi, L., & Ünsal, M. (2019). Mardin İlinde Görev Yapmakta Olan Sınıf Öğretmenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Öz Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi. In II. International Symposium of Academic Studies on Education and Culture(I-SASEC 2019) (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu) (pp. 295–304).

  • Üredi, L., & Çakıcı, Y. (2019). Kodlama Eğitimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi (Analysis of Class Teachers’ Views on Coding Education). In III. International Mediterranean Symposium (3. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) (Vol. 2, pp. 21–28).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2019). Ters Yüz Sınıf Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analiz Çalışması. In II. International Elementray Education Congress-II. UTEK (2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi) (pp. 575–578).

  • Battı, D. G., & Üredi, L. (2019). İlkokul Yöneticilerinin Kişilik Tipleri ile Liderlik Tipleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. In III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019) (pp. 270–282).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2019). Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi: Meta-Analiz Çalışması. In II. International Elementray Education Congress-II. UTEK (2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi) (pp. 527–531).

  • Üredi, L., & Ünsal, M. (2019). Sınıf Öğretmenlerinin Konuşma Becerilerinin İncelenmesi. In II. International Elementray Education Congress-II. UTEK (2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi) (pp. 1137–1143).

  • Üredi, L., & Battı, D. G. (2019). Türkiye’de Yaşayan ve Devlet Okullarında Görevlendirilen Suriyeli Öğretmenlerin Okullarda Yaşadığı Sorunların İncelenmesi. In II. International Symposium of Academic Studies on Education and Culture(I-SASEC 2019) (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu) (pp. 629–637).

  • Üredi, L., & Ekinci, M. (2019). 4. Sınıf Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi (Investigation of reading habits of preschool and class teacher candidates). In III. International Mersin Symposium (3. Uluslararası Mersin Sempozyumu) (Vol. 3, pp. 95–110).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2018). İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi (Evaluation of Unit Evaluation Questions in Primary School Mathematics Course Books According to the Revised Bloom’s Taxonomy). In 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2018 (17th International Primary Teacher Education Symposium) (pp. 971–972).

  • Yıldız, B., & Üredi, L. (2018). İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı Çerçevesinde Dil bilgisi kurallarının Verilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi. In III. INES International Education and Social Science Congress (ESS-2018) (III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi) (pp. 265–265).

  • Türkmen, A., Tolu, H., Üredi, L., Demircan, F., & Alieyev, B. (2018). Uncertain (negative) impact of cyber bullying and social media habits within youths. In XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences.

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2018). Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri (Primary School Teachers’ Views about Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK). In 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2018 (17th International Primary Teacher Education Symposium) (pp. 280–281).

  • Üredi, L., & Kösece, P. (2018). Öğretmenlerin Etik Liderlik Davranışlarının Sınıf Yönetimi Açısından İncelenmesi. In 27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018) (27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018) (pp. 141–153).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Gökhan, Ö. (2018). Ortaöğretim Öğrencilerinin Toplumdaki Şiddetin Kaynağına İlişkin Görüşleri (Mersin İli Örneği) (The Views of Secondary School Students on the Origin of Violence in the Community (Mersin Province Case). In I. International Mediterranean Symposium (1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) (pp. 25–42).

  • Üredi, L., & Gürdal, H. (2018). Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Investigating Pre-Service Primary School Teachers’ Epistemological Beliefs Depending on Various Variables). In International Congress of Eurasian Social Sciences ICOESS 2018 (2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi) (pp. 830–844).

  • Demirtaş, B., & Üredi, L. (2018). Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine İlişkin Tutumları. In III. INES International Education and Social Science Congress (ESS-2018) (III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi) (pp. 106–106).

  • Üredi, L., & Çopur, E. (2018). Öğretmenlerin Mesleki Kimliklerine ve Rollerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Investigation of Teachers’ Views on Professional Identities and Roles). In 2th International Congress on Multidisciplinary Studies (II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi) (pp. 184–197).

  • Üredi, L., & Gündeşlioğlu, S. B. (2018). Okulda ve Sınıf İçerisinde Olumsuz Davranış Sergileyen İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerin Davranış Problemlerini Düzenlemeye Yönelik Bir Eylem Araştırması: Oyun Grupları. In Vth International Eurasian Educational Research Congress EJERCONGRESS2018 (V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 627–630).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Özmen, G. (2018). Ortaöğretim Öğrencilerinin Toplumdaki Şiddetin Kaynağına İlişkin Görüşleri (Mersin İli Örneği)” The Views of Secondary School Students on the Origin of Violence in the Community (Example of Mersin Province),. In 1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) I. International Mediterranean Symposium.

  • Üredi, L., & Aydınol, P. (2018). Özel Eğitim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Öz-Yeterlik Algıları İle Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Examination of the Relationship Between Self-Efficacy Perception and Satisfaction Levels of Teachers Working in Special Education Schools). In I. International Mersin Symposium (1. Uluslararası Mersin Sempozyumu) (Vol. 6, pp. 93–112).

  • Üredi, L., & Kösece, P. (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri ile Matematik Problemi Çözme Başarıları Arasındaki İlişki. In 27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018) (27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018) (pp. 207–218).

  • Gündeşlioğlu, S. B., & Üredi, L. (2018). Hikâyelerle İlkokuma Yazma Öğretimi. In Vth International Eurasian Educational Research Congress EJERCONGRESS2018 (V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 976–977).

  • Üredi, L., & Dönmezler, E. (2018). 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı ve Program Etkinlik Kitabı Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri ve Yorumlarının İncelenmesi. In International Symposium of Academic Studies on Education and Culture(I-SASEC 2018) (I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu) (pp. 165–205).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2018). İlkokul Matematik Dersi Güncel Öğretim Programının Okul Matematiği Prensip ve Standartlarına Göre İncelenmesi (An Investigation Primary Scholl Mathematics Curriculum by Principles and Standards for School Mathematics). In 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2018 (17th International Primary Teacher Education Symposium) (pp. 282–283).

  • Türkmen, A., Tolu, H., Demircan, F., Üredi, L., & Aliyev, B. (2018). Social Media Policy in Education: Corresponding among Turkey and Azerbaijan. In XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences.

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). The Analysis Of Computer Game Addiction Of Children In Terms Of Diverse Variables: A Sample Of Mersin Province (Çocuklarda Bilgisayar Oyunu Bağımlılığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Mersin İli Örneği). In 26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017) (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017) (pp. 1149–1162).

  • Üredi, L., & Gül, A. (2017). Öğretmenlerin Liderlik Stilleri ile Sınıf Yönetim Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. In 7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017) (VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi) (pp. 473–493).

  • Üredi, L., & Yılmaz, M. (2017). İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi. In 1st International Limitless Education and Research Symposium (USEAS 2017), (I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017) (pp. 302–318).

  • Üredi, L., & Ulum, Ö. G. (2017). Suriyeli Mültecilerin Kullandığı İlkokulların Fiziksel Durum Analizi: İkinci Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri. In The Second International Symposium Syrian Refugees Between Reality and Expection (II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). Öğretmenlerin Yansıttığı Farklı Kişilik Özelliklerinin Meslekten Aldıkları Doyuma Etkisi: Mersin İli Örneği. In IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 171–183).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). Suriyeli Öğrencilerin Türkiye’ye İlişkin Algıları ve Sorumluluklarına Yönelik Düşünceleri. In II. International Academic Research Congres-INES (II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (pp. 77–77).

  • Nacar, H., & Üredi, L. (2017). İlkokul I. Aşama Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Gözlemledikleri İstenmeyen Davranışlar. In 7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017) (VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi) (pp. 361–366).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). The Relationship Between the Mathematical Thinking Levels and Conflict Management Strategies of School Directors. In 5th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership (ICCLS) (pp. 23–23).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Özmen, G. (2017). Ortaöğretim öğrencilerinin şiddet algılarını incelemeye yönelik bir araştırma (Mersin İli Örneği). In International Congress Of Eurasian Social Sciences (Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi) (IJOESS) 06-08 Nisan 2017 Alanya / ANTALYA.

  • Üredi, L., Özer, M. H., & Topçubaşı, T. (2017). Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitiminin Uygulanmasına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Evaluation of Classroom Teachers’ Opinions Regarding the Application of Values Education). In International Symposium of Education and Values (ISOEVA) (Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu) (pp. 369–370).

  • Üredi, L., Özarslan, M., & Ulum, H. (2017). Kiilik Özellikleri Farklılık Gösteren Okul Yöneticilerinin Benimsediği Liderlik Yaklaşımları: Mersin İli Örneği. In IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 281–297).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). An Analysis From Various Available Emotion In Children: Mersin Province Example (Çocuklarda Duygu Ayarlayabilme Yetisinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Mersin İli Örneği). In 26th International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK-2017) (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017) (pp. 3179–3182).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). Türkiye’ye Sığınan Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Eğitim Sorunları. In II. International Academic Research Congres-INES (II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (pp. 76–76).

  • Üredi, L., & Gündeşlioğlu, B. S. (2017). Sınıf Öğretmenliği Öğretmen AdaylarınınOkul Deneyimi Uygulamalarının Öğretim Kalitesi Yeterliliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. In IVth International Eurasian Educational Research Congress (IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 1601–1602).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). Suriyeli Öğrencilerin Öğrenim Gördüğü Okullarda Okul Yönetimine Yansıyan Disiplin Sorunları. In II. International Academic Research Congres-INES (II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (pp. 75–75).

  • Ataş, M., & Üredi, L. (2017). Sınıf Öğretmenlerinin Yeterlilik Algıları ve Rehberlik uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. In 7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017) (VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi) (pp. 345–360).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Savaşa İlişkin Algıları. In The Second International Symposium Syrian Refugees Between Reality and Expection (II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu).

  • Üredi, L., & Ulum, Ö. G. (2017). İkinci Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Biçim-Sözdizimsel Gelişim Özellikleri. In IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 949-).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2017). Türkiyeli İlkokul Öğrencilerinin Suriyeli Sınıf Arkadaşlarına Yönelik Algıları. In The Second International Symposium Syrian Refugees Between Reality and Expection (II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu).

  • Üredi, L., & Ulum, Ö. G. (2017). How do Different Groups Conceive Primary School English Language Education? A Sample of Cono Tribe. In 5th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership (ICCLS) (pp. 24–24).

  • Yılmaz, M., & Üredi, L. (2017). İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Bilgisayar Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi. In 1st International Limitless Education and Research Symposium (USEAS 2017), (I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017) (pp. 289–301).

  • Üredi, L., & Ulum, Ö. G. (2017). Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Türkçe Biçim-Sözdizimsel Gelişim Profilleri. In IX. International Congress of Educational Research (IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 950-).

  • Üredi, L., & Yılmaz, M. (2016). Özel Alt Sınıfı Bulunan Okullardaki Yöneticilerin Özel Eğitim Alanına Bakış Açıları Hakkında Görüşleri. In VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIII. International Congress of Education Research) (pp. 455-).

  • Üredi, L., & Başduvar, L. (2016). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi. In 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium) (pp. 129–130).

  • Yıldız, B., & Üredi, L. (2016). Hayat Bilgisi Dersinde İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin 3 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisi. In 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium (pp. 81-).

  • Üredi, L. (2016). Eğitim Kurumlarındaki Öğretmenlerin Mesleki Doyum Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. In IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) (pp. 428–429).

  • Üredi, L., & Seven, E. (2016). Öğretmen Adaylarının Genel Özyeterlilik Algıları. In 1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (pp. 2494–2503).

  • Üredi, L., & Battı, D. G. (2016). Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi. In 1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (pp. 2434–2440).

  • Üredi, L., & Loğoğlu, P. K. (2016). Ortaokul Öğrencilerinin Duygusal Zekâ ve Akademik Özyeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Adana İli Örneği. In III rd International Eurasian Educational Research Congress (pp. 286–290).

  • Üredi, L., & Loğoğlu, P. K. (2016). Polya nın Problem Çözme Aşamalarıyla Matematik Öğretiminin 4 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. In 1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (pp. 1082–1088).

  • Üredi, L., & Ulum, H. (2016). The Investigation of the Relationship between Personal Characteristics of Teachers and their Professional Satisfaction Sample of Mersin Province. In 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium) (pp. 141-).

  • Üredi, L., & Gül, A. (2016). Eğitim Sisteminin Birleştirilmiş Sınıflara Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri. In 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium (pp. 100-).

  • Loğoğlu, P. K., & Üredi, L. (2016). Polya nın Problem Çözme Aşamalarıyla Matematik Öğretiminin 4 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Problemini Çözme Başarısına Etkisi. In 1. International Academic Research Congres-INES (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi) (pp. 1073–1081).

  • Üredi, L., & Akkuş, E. B. (2016). Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Tekniği Hakkındaki Görüşleri. In 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (15th International Primary Teacher Education Symposium) (pp. 134–135).

  • Üredi, L., & Ersoy, G. (2016). Sınıf Öğretmenlerinin öğrencilerle İletişim Becerilerinin İncelenmesi ve İletişimde Yaşadıkları Sorunlara ilişkin Görüşleri. In VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIII. International Congress of Education Research) (pp. 304-).

  • Pelin, K., Üredi, L., Akbaşlı, S., Erbilgin, Y., & Gürel, Ç. B. (2015). Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi. In II nd International Eurasian Educational Research Congress (pp. 1049–1051).

  • Demirtaş, B., Üredi, L., Akbaşlı, S., & Ocak, S. (2015). Öğretmen Adaylarının Mesleğe Atanma Kaygıları Mersin İli Örneği. In Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu.

  • Berat, D., Oğuz Yahya, Üredi, L., Akbaşlı, S., & Parlıtı, U. (2015). Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının değerlendirilmesi. In 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu.

  • Ulum, H., Hakan, U., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Öğretimde eğitim platformlarının kullanımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi. In VI. Eğitim Yönetimi Forumu(EYFOR VI) (pp. 104–105).

  • Pelin, K., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2015). Ortaokul Öğrencilerinin Okul Müdürü ve Öğretmen Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenme. In II nd International Eurasian Educational Research Congress (pp. 1086–1087).

  • Pelin, K., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Ortaokul öğrencilerinin okul müdürü ve öğretmen kavramlarına yönelik metaforik algılarının incelenmesi. In 2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi.

  • Demirtaş, B., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Prospective teachers anxiety levels on being assigned Sample of Mersin. In Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches (PAEDEIA) Symposium (pp. 62-).

  • Yıldız, B., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Birinci Sınıf Türkçe Öğretim programı ve Bitişik Eğik El Yazısına İlişkin Öğretmen Görüşleri. In 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu.

  • Berat, D., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). İlkokul Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma Mersin İli Örneği. In 3rd International Conference on Primary Education (pp. 85-).

  • Yıldız, B., Akbaşlı, S., Üredi, L., & Kaçar, G. (2015). Kurum müdürlerinin yaptığı rehberlik ve denetim uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. In VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Tüm Eğitimciler ve Eğitim Müfettişleri Sendikası (TEM-SEN).

  • Yıldız, B., Akbaşlı, S., Üredi, L., Sarıkaya, M. F., Uçar, S., & Sözen, Ö. (2015). Maarif müfettişlerinin sınıflarda uyguladığı rehberlik ve denetim uygulamalarının kaldırılmasına ilişkin öğretmen görüşleri. In VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi Tüm Eğitimciler ve Eğitim Müfettişleri Sendikası (TEM-SEN) (pp. 20-).

  • Hakan, U., Ulum, H., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Okullarda benimsenen yönetim yaklaşımları ve öğretmenlerin mesleki gelişimine etkisi. In VI. Eğitim Yönetimi Forumu(EYFOR VI) (pp. 102–103).

  • Yılmaz, M., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2014). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Yeterlilik Düzeylerinin ve Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Algılarının Belirlenmesi. In 9th International Balkan Education and Science Congress, Trakya University Faculty of Education Edirne/Turkey (16-18 October, 2014). (pp. 536–543).

  • Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2014). Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumlarını Yordamada Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik inançları Mersin İli Örneği. In I st Eurasian Education Research Congress. İstanbul Üniversitesi Kongre Merkezi,İstanbul/TURKEY (24-26 April 2014).

  • Lütfi, Ü. (2014). Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerini Yordama Gücü Mersin İli Örneği. In I st Eurasian Education Research Congress. İstanbul Üniversitesi Kongre Merkezi, İstanbul/TURKEY (24-26 April 2014).

  • Arık, F., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2014). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma Mersin Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Örneği. In 9th International Balkan Education and Science Congress. Trakya University Faculty of Education Edirne/Turkey (16-18 October, 2014). (pp. 544–548).

  • Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2013). Views of Elementary Education School Administrators Related to 4 4 4 Structuring A Mersin Case. In International Symposium on Changes and New Trends in Education.

  • Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2013). İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Sistemindeki 4 4 4 Yapılanmasına İlişkin Görüşleri Mersin İli Örneği. In Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu-ÖYES2013. (pp. 173-).

  • Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2013). An Evaluation of the ClassroomTeachers Attitudes towards The Constructivist Approach According to Complextivity Theory A Case of Mersin. In International Symposium Chaos, Complexity and Leradership.

  • Üredi, I. T., & Üredi, L. (2009). The Effects of Teaching Styles Preferred by Class Teachers on The Levels of Creating Constructivist Learning Environment. In The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in Balkans Today, Edirne, TÜRKİYE, 1-3 Ekim, 2009 (pp. 44–47).

  • Yelken, T. Y., Kılıç, F., Üredi, I. T., & Üredi, L. (2009). Primary Education Inspectors Creating Constructivist Learning Environment Perceptions Levels of Teachers. In The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in Balkans Today, Edirne, TÜRKİYE, 1-3 Ekim, 2009 (pp. 548–552).

  • Yanpar, T. Y., Kılıç, F., Tanrıseven, I., & Üredi, L. (2009). İlköğretim Müfettişlerinin Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerini Algılamaları. In Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (Vol. 3, Issue 5, pp. 548–552).

  • Yelken, T. Y., Üredi, L., & Yıldırım, H. (2008). Analysis of Primary Education Teachers Perception of the Teaching Profession With Respect to Different Variables. In . III. International Education Congress. Girne Amerikan University Faculty of Education,(16-18 April 2008) Girne/Kıbrıs. (pp. 6-).

  • Yelken, T. Y., Yıldırım, H., & Üredi, L. (2008). An Analysis of Teachers Opinions Related to the Design and Technology Lessons Within the New Primary Education Programme. In III. International Education Congress. Girne Amerikan University Faculty of Education, (16-18 April 2008) Girne/Kıbrıs.

  • Üredi, I., & Üredi, L. (2004). Evaluating Prospective Classroom Teachers Attitudes Towards Classroom Teaching Department. In The 2th International Balkan Education Congress Searching Exellence in Education, Edirne, TÜRKİYE, 8-9-10 October, 2004 (Vol. 3, Issue 2, pp. 449–454).

  • C. Yazılan Ulusal/ Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler (20)

  • PELİN, Ü., & LÜTFİ, Ü. (2023). In Disiplinlerarası Bağlamda Problem Çözme Öğretimi. Gazi Kitabevi.

  • PELİN, Ü., & LÜTFİ, Ü. (2024). Bağlamsal Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Disiplinler Arası Sosyal Bilgiler Öğretimi. In Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-V. PEGEM AKADEMİ A.

  • PELİN, Ü., & LÜTFİ, Ü. (2023). Kavram öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikler. In Farklı Disiplinler Açısından Kavram Öğretimi. Nobel Akademi Yayıncılık.

  • SAİT, A., LÜTFİ, Ü., & GÖKHAN, Ö. (2019). Ortaöğretim Öğrencilerinin Toplumdaki Şiddetin Kaynağına İlişkin Görüşleri (Mersin İli Örneği). In Akademik Araştırmalar: Eğitim. Mer-Ak Mersin Akademi Yayınları.

  • LÜTFİ, Ü., & HAKAN, U. (2019). The Relationship Between the Mathematical Thinking Levels and Conflict Management Strategies of School Directors. In Chaos, Complexity and Leadership 2017. Springer International Publishing AG.

  • LÜTFİ, Ü., & GÖKHAN, U. Ö. (2019). How Do Different Groups Conceive Primary School English Language Education? A Sample of Cono Tribe). In Chaos, Complexity and Leadership 2017. Springer International Publishing AG.

  • LÜTFİ, Ü. (2019). 7. Bölüm: Öğretim İlke ve Yöntemleri. In Özel Öğretim Yöntemleri Cilt-1. Pegem A Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizmetleri Yayınevi.

  • LÜTFİ, Ü. (2018). Bölüm IX: Meslek Olarak Öğretmenlik ve Eğitimin En Temel Bileşenlerinden Öğretmen. In Eğitimin Sosyolojik Temelleri. Paradigma Yayınevi.

  • LÜTFİ, Ü. (2018). 7. Bölüm: Öğretim İlke ve Yöntemleri. In Özel Öğretim Yöntemleri. PEGEM A AKADEMİ YAYINCILIK.

  • LÜTFİ, Ü., & GÖKHAN, U. Ö. (2018). Chapter 11: Morpho-Syntactic Developmental Features of Syrian Primary School Students Learning Turkish as a Foreign Language. In Educational Development and Infrastructure for Immigrants and Refugees. IGI Global International Publishing.

  • LÜTFİ, Ü., & HAKAN, U. (2018). Chapter 28: The Effects of Diverse Personality Characteristics of Teachers on Professional Satisfaction: A Sample of Mersin City. In Chaos, Complexity and Leadership 2016. Springer International Publishing AG.

  • LÜTFİ, Ü., & GÖKHAN, U. Ö. (2018). Chapter 34: A Study on the Morpho-syntactic Profiles of Syrian Children Learning Turkish as a Second Language. In Chaos, Complexity and Leadership 2016. Springer International Publishing AG.

  • LÜTFİ, Ü., & HAKAN, U. (2018). Chapter 44: Managerial Approaches Adopted by School Directors with Diverse Personality Characteristics: A Sample of Mersin City. In Chaos, Complexity and Leadership 2016. Springer International Publishing.

  • LÜTFİ, Ü. (2017). Bölüm 7: Bilimsel Araştırma Türleri: Nitel ve Nicel Araştırma. In Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntem ve Teknikleri. Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım.

  • LÜTFİ, Ü., & HAKAN, U. (2017). 30. Bölüm: Çocuklarda Duygu Ayarlayabilme Yetisinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. In Küreselleşen Dünyada Eğitim. Pegem A Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Yayınevi.

  • LÜTFİ, Ü., & GÖKHAN, Ö. (2016). Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördüğü Ortamları Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Açısından Değerlendirilmelerine İlişkin Bir Araştırma. In Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı. Pegem A Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Yayınevi.

  • SAİT, A., & LÜTFİ, Ü. (2015). An Evaluation of the Classroom Teachers’ Attitudes Towards the Constructivist Approach According to Complexity Theory: A Case of Mersin,. In Chaos Complexity and Leadership 2013. Springer International Publishing Switzerland 2015.

  • LÜTFİ, Ü. (2015). Evaluating the Primary School Teachers’ Level of Forming a Constructivist Learning Environment According to Chaos Theory,. In Chaos Complexity and Leadership 2013. Springer International Publishing Switzerland 2015.

  • LÜTFİ, Ü. (2010). Eğitimin Felsefi Temelleri,. In Eğitim Bilimine Giriş. Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Yayınevi, 46-71pp., Ankara.

  • LÜTFİ, Ü. (2008). İlkokuma ve yazma öğretiminin amaç ve ilkeleri, Birinci sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerinin özellikleri,. In İlkokuma ve Yazma Öğretimi Ses Temelli Cümle Yöntemi ve Etkinlik Örnekleriyle. Kriter Yayınevi, 53-70 pp., İstanbul.

  • D. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (14)

  • Göl, D., & Üredi, L. (2020). İlkokul Yöneticilerinin Kişilik Tipleri ile Liderlik Tipleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği. In Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama (International Journal of Leadership Studies: Theory and Practice) (Vol. 3, Issue 2, pp. 35–48).

  • Üredi, L., Akbaşlı, S., & Demirtaş, B. (2016). Öğretmen Adaylarının Mesleğe Atanma Kaygıları Mersin İli Örneği Anxiety of Pre Service Teachers about being Appointed to their Profession A Mersin Case. In yaşadıkça Eğitim (Vol. 30, Issue 2, pp. 21–36).

  • Yanpar, T. Y., Üredi, L., & Kılıç, F. (2012). Stratejik Plan Uygulamalarına İlişkin ilk ve Orta Öğretim Okulu Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi. In Milli Eğitim Dergisi (Vol. 1, Issue 195, pp. 67–90).

  • Yelken, T. Y., Üredi, L., & Kılıç, F. (2012). Stratejik Planlama Uygulamalarına İlişkin İlk ve Orta Öğretim Okulu Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi. In Milli Eğitim Dergisi (Vol. 41, Issue 195, pp. 67–90).

  • Yanpar, T. Y., Üredi, L., Tanrıseven, I., & Kılıç, F. (2010). İlköğretim Müfettişlerinin Görüşlerine Göre Yapılandırmacı Program ve Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyleri. In Çukurova Üniv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Vol. 19, Issue 2, pp. 31–46).

  • Yelken, T. Y., Yelken, T., Tanrıseven, I., Üredi, L., & Kılıç, F. (2010). İlköğretim Müfettişlerinin Yapılandırmacı Program ile Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerine İlişkin Görüşleri. In Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Vol. 19, Issue 2, pp. 31–46).

  • Ulusoy, K., Yelken, T. Y., & Üredi, L. (2009). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı ile İlgili Görüşleri. In Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Vol. 2, Issue 3, pp. 198–208).

  • Tanrıseven, I., & Üredi, L. (2009). Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Üzerinde Etkili Olabilecek Bir Değişken Öğretim Stili Tercihi. In e-Journal of New World Sciences Academy (Vol. 4, Issue 4, pp. 1171–1185).

  • Üredi, L., & Güven, Y. (2007). İlköğretim I ve II Kademe Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algılarının İncelenmesi. In Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Dergisi (Issue 26, pp. 163–179).

  • Üredi, L., Tanrıseven, I., & Üredi, I. (2007). Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 3, Issue 2, pp. 133–144).

  • Tanrıseven, I., Üredi, I., & Üredi, L. (2007). Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerini Geliştiren Öğrenme Ortamının Oluşturulması. In Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 2, Issue 2, pp. 27–39).

  • Üredi, I., & Üredi, L. (2006). Öğretmen Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Bölümüne İlişkin Tutumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Program Değerlendirme Çalışması. In Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 1, Issue 2, pp. 14–23).

  • Üredi, I., Tanrıseven, I., & Üredi, L. (2006). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Cinsiyetlerine Bulundukları Sınıflara ve Başarı Düzeylerine Göre Fen Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının Karşılaştırılması. In Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 1, Issue 2, pp. 10–20).

  • Üredi, I., & Üredi, L. (2005). İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Motivasyonel İnançlarının Matematik Başarısını Yordama Gücü. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 1, Issue 2, pp. 250–260).

  • E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler (27)

  • H, Yıldırım., L, Üredi., & Yelken.t, Y. (n.d.). İlköğretim 4 5 Sınıflarda Piaget nin Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Mersin Örneği. In Mersin Sempozyumu.

  • Özmen, G., & Üredi, L. (2016). Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördüğü Ortamları Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Açısından Değerlendirilmelerine İlişkin Bir Araştırma. In 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (pp. 689–690).

  • Höbek, G., & Üredi, L. (2016). Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Eğilimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. In 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (pp. 676–677).

  • Berat, D., Oğuz B Yahya, Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2015). Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Değerlendirmesi. In 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (pp. 31-).

  • Yıldız, B., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2015). Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre değerlendirilmesi. In Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmen Görüşlerine Göre değerlendirilmesi, 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu 21-23 Mayıs 2015 – Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, BARTIN (pp. 162-).

  • Kösece, P., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2014). Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde Gerçekleşen Öğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri. In 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı(Uluslararası Katılımlı). 21. Yüzyılda Eğitime Kültürel Bakış. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Kocaeli/Türkiye, (04-06 Eylül 2014). (pp. 190-).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Fatma, A. (2014). Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Girişimcilik ÖzelliklerininSınıf Yönetimine Etkisi. In 13. Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu (pp. 150–155).

  • Kösece, P., Üredi, L., & Akbaşlı, S. (2014). Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü ÖğrencilerininKişilik Tipleriyle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi. In 23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı(Uluslararası Katılımlı). 21. Yüzyılda Eğitime Kültürel Bakış. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Kocaeli/Türkiye, (04-06 Eylül 2014). (pp. 196-).

  • Pelin, K., Akbaşlı, S., & Üredi, L. (2014). Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Sürecinde GerçekleşenÖğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Öğretmen AdaylarınınGörüşlerinin İncelenmesi. In 23. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI (Uluslararası Katılımlı)4 -6 Eylül 2014 Kocaeli Üniversitesi, Kocaeli - TÜRKİYE (pp. 190-).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Yılmaz, M. (2014). İlkokul öğrencilerinin bilgisayar yeterlilikleri ve bilgisayar kullanım düzeylerinin incelenmesi. In 13. Ulusal Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Kütahya/Türkiye, (29-31 Mayıs 2014). (pp. 178–191).

  • Tanrıseven, I., Üredi, L., Yelken, T. Y., & Özcan, F. (2010). Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinde İlişkin Kazanımları Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri. In I. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi ile EPÖDER İşbirliği, I. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ayvalık/Balıkesir, (13-15 Mayıs). (pp. 227–228).

  • Yıldırım, H., Üredi, L., & Yelken, T. Y. (2010). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Kartlarla Soruşturma Yaparak Kalite Üzerine Bir İnceleme. In Mersin sempozyumu, Mersin/Türkiye, (19-22 Kasım 2008). (Vol. 1, pp. 720–731).

  • Yelken, T. Y., Kılıç, F., Üredi, L., & Akar, C. (2010). Mersin İli İlk ve Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Stratejik Planlama GZFT Swot Sonuçları. In Mersin Sempozyumu. (Vol. 1, pp. 617–626).

  • Yıldırım, H., Üredi, L., & Yelken, T. Y. (2010). Meslek Edindirme Kursları Sınıf İçi Etkinliklerinde Uygulanmakta Olan Modelin Yapılandırmacılık Açısından Uygunluğu Mersin Mesleki Eğitim Merkezi Örneği. In Mersin Sempozyumu, Mersin/Türkiye, (19-22 Kasım 2008). (Vol. 1, pp. 771–782).

  • Ulusoy, K., Yelken, T. Y., & Üredi, L. (2009). Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Hypertex Kullanımı ile İlgili Görüşleri. In IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul/Türkiye, (07-09 Ekim, 2009). (Vol. 1, pp. 792–797).

  • Üredi, L., & Üredi, I. (2008). İlköğretim Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri ile Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. In VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (pp. 450–455).

  • Üredi, L., & Üredi, I. (2007). Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. In İstek Vakfı Okulları III. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu. İstek Özel Acıbadem Okulları, (14 Nisan 2007) İstanbul. (pp. 48-).

  • Üredi, I., & Üredi, L. (2007). İlköğretim Programı 4 ve 5 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Kazanımlarına İlişkin Eğitici Drama Örnekleri. In İstek Vakfı Okulları III. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu. İstek Özel Acıbadem Okulları, (14 Nisan 2007) İstanbul. (pp. 44-).

  • Üredi, L., & Üredi, I. (2007). Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları. In VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Vol. 1, pp. 310–314).

  • Üredi, L., & Üredi, I. (2006). Öğretmenlerin Öğretme Öğrenme Sürecindeki Öğretim Stili Tercihleri. In İstek Vakfı Okulları II. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (8 Nisan 2006) İstanbul.

  • Lütfi, Ü. (2006). Öğretim Stili Ölçeği nin Dilsel Eşdeğerlik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. In XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Muğla/Türkiye, (13-15 Eylül 2006). (pp. 321-).

  • Üredi, L., & Güven, Y. (2006). İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Stili Tercihlerine Göre Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları. In XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Muğla/Türkiye, (13-15 Eylül 2006). (pp. 470-).

  • Üredi, I., & Üredi, L. (2006). Öz düzenlemeye Dayalı Öğrenmeyi Sağlayan Sınıf Ortamının Oluşturulması. In İstek Vakfı Okulları II. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (8 Nisan 2006) İstanbul.

  • Üredi, L., & Üredi, I. (2005). Buluş Yolu ile Öğretimin Öğrenci Başarısı ve Hatırlama Düzeyi Üzerindeki Etkisi. In İstek Vakfı Okulları 1. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (05 Mart 2005) İstanbul.

  • Üredi, I., & Üredi, L. (2005). Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması. In İstek Okulları 1. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (05 Mart 2005) İstanbul.

  • Gürdal, A., Sağırlı, M., & Üredi, L. (1999). Okul Deneyimi I in Öğretmen Adayı ve Uygulama Öğretmeni Üzerindeki Etkisi. In VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon/Türkiye, (01-03 Eylül, 1999). (Vol. 1, pp. 559–568).

  • Şimşek, Ö., Gürdal, A., & Üredi, L. (1998). İlköğretim Okullarında Belirli Gün ve Haftaların Kutlanmasının Eğitim Öğretime Katkısı. In VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Konya/Türkiye, (09-11 Eylül, 1998). (Vol. 1, pp. 753–759).

  • F. Diğer yayınlar (2)

  • Üredi, P., Özbilen, A. G., & Üredi, L. (2025). Fen bilimleri ve matematik dersi öğretim programlarının disiplinlerarası öğretim bağlamında incelenmesi: Fen bilimleri-matematik entegrasyonu. In Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Issue 74, pp. 596–617).

  • Akbaşlı, S., Üredi, L., & Kösece, P. (2018). Analyzing The Metaphorical Perceptions of Secondary Education Students Related To The Variables of School Principal And Teacher. In OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (Vol. 9, Issue 16, pp. 45–45).

  • Projeler

    B. Ulusal Projeler (3)

  • Öğretmenlerin Sınıf İçi Etkinliklerini Proje Tabanlı Öğrenme ile Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Mersin İli Yenişehir İlçesi Örneği, Diğer (Ulusal), Yürütücü, 01.02.2018 - 10.12.2018

  • Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyleri Üzerindeki Etkisi, TÜBİTAK PROJESİ, Uzman, 01.01.2008 - 20.03.2009

  • Stratejik Planlama Konusunda İlk ve Ortaöğretim Öğretmenlerinin ve Yöneticilerinin Görüşlerinin İncelenmesi Mersin İli Örneği, ARAŞTIRMA PROJESİ, Uzman, 08.10.2007 - 10.07.2008

  • Editörlükler

    A. Uluslararası Editörlükler (2)

  • 2024, Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi, Dergi Park, Dergi, INDEX COPERNICUS INTERNATIONAL, CiteFactor, DataCite, İdealonline, DRJİ, BASE, Academic Resource Index, ESIndex, asos.

  • 2021, Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi, Dergipark, Dergi, asos, Index Copernicus

  • B. Ulusal Editörlükler (5)

  • 2017, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Dergi, TR DİZİN

  • 2017, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Dergi, TR DİZİN

  • 2017, MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Dergi, TR DİZİN

  • 2016, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Dergi, TR DİZİN

  • 2015, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Dergi, TR DİZİN

  • Hakemlikler

    A. Uluslararası Hakemlikler (13)

  • , E-Journal of New World Sciences Academy 2009, 4(4), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , E-Journal of New World Sciences Academy 2010, 5(1), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , E-Journal of New World Sciences Academy 2013, 8(1), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , E-Journal of New World Sciences Academy 2013, 8(4), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • , Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • , Educational Research and Reviews, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • , Sciencedomain International, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • , Educational Research, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • , JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND STUDIES, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • , British Journal of Education, Society & Behavioural Science, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • B. Ulusal Hakemlikler (7)

  • , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2007, 3(1), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2008, 4(2), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2009, 5(1), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2010, 6(1), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Değerler Eğitimi Dergisi 2009, 7(18), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2009, 2(3), Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • Üniversite Dışı Deneyim

  • 1997 - 1998 Sınıf Öğretmeni İSTANBUL İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim-Öğretim Hizmetlerinde Sınıf Öğretmeni olarak görev yaptım.

  • 1996 - 1997 Sınıf Öğretmeni KAHRAMANMARAŞ İL MILLI EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim-Öğretim Hizmetlerinde Sınıf Öğretmeni olarak görev yaptım.

  • Oluşturma Tarihi: 16.12.2025 23:39