Birim : MÜZİK VE SAHNE SANATLARI FAKÜLTESİ
MÜZİKOLOJİ BÖLÜMÜ
GENEL MÜZİKOLOJİ ANABİLİM DALI

E-Posta : sehriban.koca@mersin.edu.tr
ORCID : 0000-0003-2232-9651
ÜAK Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Müzik Eğitimi
Müzik Eğitimi
User profile picture

ŞEHRİBAN KOCA

Prof. Dr.

Öğrenim Bilgisi

2002 - 2007 Doktora SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ (DR)/
Tez adı: Mesleki Müzik Eğitimi Alan ve Almayan Lise Öğrencilerinin Genel Kişilik Özelliklerinin Kişilik Envanterlerine Göre İncelenmesi” (2007) Tez Danışmanı: NİHAN YAĞIŞAN

1998 - 2001 Yüksek Lisans-Tezli SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez adı: Anadolu güzel sanatlar liseleri keman öğretim programlarının incelenmesi üzerine bir araştırma (2001) Tez Danışmanı: Prof.M.Salih ERGAN

1994 - 1998 Lisans EĞİTİM FAKÜLTESİ/MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Akademik Görevler

2024 - PROFESÖR MERSİN ÜNİVERSİTESİ/MÜZİK VE SAHNE SANATLARI FAKÜLTESİ/MÜZİKOLOJİ BÖLÜMÜ/GENEL MÜZİKOLOJİ ANABİLİM DALI/
2014 - DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
2021 - 2024 PROFESÖR MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
2010 - 2014 YARDIMCI DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

İdari Görevler

2022 - Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2016 - Anabilim Dalı Başkanı
2015 - Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2012 - Program Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2012 - Program Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2012 - Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2012 - Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2012 - Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2016 - 2019 Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2015 - 2018 Fakülte Kurulu Üyeliği MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2015 - 2018 Bölüm Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2015 - 2018 Bölüm Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2015 - 2018 Arş. Uyg. Merkezi Müdürü MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2015 - 2015 Arş. Uyg. Merkezi Müdürü MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2011 - 2015 Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2015 Farabi Koordinatörü MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2011 - 2014 Anabilim Dalı Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2013 Farabi Koordinatörü MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2013 Bölüm Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2013 Bölüm Başkanı MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2013 Fakülte Kurulu Üyeliği MERSİN ÜNİVERSİTESİ
2010 - 2013 Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği MERSİN ÜNİVERSİTESİ

Yönetilen Tezler

A. Yüksek Lisans Tezleri (13)

  • ESEN ESER AYDIN, 2025, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK YETENEKLERİNE OLAN İNANÇLARI, MÜZİK DERSİ BAŞARILARI VE AKADEMİK BAŞARI DURUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (MERSİN İLİ ÖRNEĞİ), Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • ÇAĞLA ŞAH, 2025, Güzel sanatlar lisesi müzik bölümü öğrencilerinin sosyal-duygusal öğrenme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • BERRİN MELİSA ALTUNOLUK, 2025, Viyolonsel eğitimi alan güzel sanatlar lisesi öğrencilerinin etüt ve eserlerini çalışırken ve öğrenirken kullandıkları stratejiler, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • ATAKAN KUTLU, 2024, Müzik öğretmenlerinin dijital yeterliklerinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • ÇAĞLANUR SAKARYA BAKIR, 2024, Güzel Sanatlar liseleri Müzik bölümü öğrencilerinin enstrüman öğrenme yaklaşımları, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • MELTEM EZGİ TÜRKÖZÜ, 2024, BİLSEM müzik yetenek alanı öğrencilerinin üstbilişsel farkındalık durumlarının incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Sanat Dalı
  • ASLIHAN BAYRAM, 2023, Müzik eğitimi alan öğrencilerin bilişüstü yetilerinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • GÜNEŞ AKÇA, 2023, Müzik öğretmenlerinin eğitim teknolojisi standartlarına yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • EMRAH YILDIZ, 2023, Farklı bağlama türlerinde eğitim veren uzmanların bağlama eğitimine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • SUNA İPEK ALTIPARMAK, 2023, Müzik öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • GÖZDE ÇAKIR, 2022, Bireysel çalgı eğitimi alan öğrencilerin bilişüstü öğrenme stratejilerinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Güzel Sanatlar Enstitüsü - Müzik Ana Sanat Dalı
  • MELİKŞAH SANDIKÇI, 2022, Müzik öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine adanmışlık düzeylerinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • SONAY ORTAK, 2022, Lise öğrencilerinin çoksesli müziğe (klasik müzik) ilişkin algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi, Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • Eserler

    A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler (20)

  • Koca, Ş. (2019). PERSPECTIVES OF PRESCHOOL CHILDREN TOWARDS MUSIC AND MUSIC ACTIVITIES. In The Journal of International Social Research (Vol. 12, Issue 66, pp. 845–852).

  • Koca, Ş. (2019). Sınıf Öğretmenlerinin Müzik Öğretimine Yönelik Pedagojik Bilgi Ve Becerilerinin İncelenmesi. In Eurasian Art Humanities Journal (Vol. 11, pp. 76–87).

  • Koca, Ş. (2018). SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA İLKOKULLARDA YÜRÜTÜLEN MÜZİKDERSLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. In ICES-2018 1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi (pp. 547–553).

  • Koca, Ş. (2018). 2018 YILINDA YÜRÜRLÜĞE GİREN İLKOKUL VE ORTAOKUL MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN 4.SINIF KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ. In ICES-2018 1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi (pp. 554–559).

  • Koca, Ş. (2018). PROSPECTIVE CLASSROOM TEACHERS’ USAGE OF MUSIC TEACHING MATERIALS. In The Journal of International Social Research (Vol. 11, Issue 60, pp. 762–766).

  • Koca, Ş. (2017). The Sensitivity of Music Teacher Candidates towardsThe Teaching Profession. In BALIKESİR UNIVERSITY THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE (Vol. 20, Issue 37, pp. 131–145).

  • Koca, Ş. (2017). Competencies of Music Teacher Candidates Taking Pedagogical Formation Training. In International Online Journal of Educational Sciences (Vol. 9, Issue 2, pp. 370–380).

  • Koca, Ş. (2016). Öğretmen adaylarının bakış açısıyla okul öncesi kurumlarda müzik etkinliklerinin değerlendirilmesi. In The Journal of International Social Research (Vol. 9, Issue 47, pp. 654–660).

  • Koca, Ş. (2016). An investigation of prospective music teachers early teacher identity. In Journal of Education and Practice (Vol. 7, pp. 70–75).

  • Koca, Ş. (2016). The competency of pre service classroom teachers regarding the learning teaching process in a music course implementation from a Turkish University. In Journal of Education and Practice (Vol. 7, Issue 33, pp. 143–155).

  • Şehriban, K. (2013). The perspectives of music teacher candidates regarding alternative assessment and evaluation tools used in music education programs and the implementation of these tools at schools. In International Journal of Education and Research (Vol. 1, Issue 8, pp. 131–140).

  • Koca, Ş. (2013). Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı öğretimi yeterlik düzeyleri ile ilgili görüşlerinin incelenmesi. In Turkish Studies (Vol. 8, Issue Volume 8 Issue 8, pp. 835–835).

  • Koca, Ş. (2013). An evaluation of Turkish music teacher candidates opinions regarding their specıfic area competencies. In International Journal of Academic Research (Vol. 5, Issue 5, pp. 238–244).

  • Şehriban, K. (2013). Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk şarkılarını seslendirme yeterliklerinin incelenmesi. In Turkish Studies (Vol. 8, Issue Volume 8 Issue 6, pp. 413–430).

  • Şehriban, K. (2013). Ortaöğretim müzik dersi öğretim programının müzik öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi. In e-Journal of New World Sciences Academy (Vol. 8, Issue 2, pp. 281–291).

  • Şehriban, K. (2013). Okul öncesi öğretmenlerinin müzik öğretimine yönelik özyeterlik düzeylerinin incelenmesi. In e-Journal of New World Sciences Academy (Vol. 8, Issue 1, pp. 164–175).

  • Koca, Ş. (2013). Okul öncesi öğretmen adaylarının müzik derslerine ilişkin yeterliklerinin değerlendirilmesi AN EVALUATION OF MUSIC COMPETENCIES OF PROSPECTIVE PRESCHOOL TEACHERS. In The Journal of Academic Social Science Studies (Vol. 6, Issue 3, pp. 321–331).

  • Koca, Ş. (2013). Opinions of prospective primary school teachers about reflection of micro teaching method on their music teaching skills. In International Journal of Social Sciences and Education (Vol. 4, Issue 1, pp. 186–195).

  • Şehriban, K. (2013). An investigation of music teaching self efficacy levels of prospective preschool teachers. In Educational Research and Reviews (Vol. 8, Issue 12, pp. 897–900).

  • Koca, Ş. (2012). The pre school teacher candidates metaphorical thinking about the concept of music learning. In Procedia Social and Behavioral Sciences (Issue 47, pp. 1485–1489).

  • B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler (28)

  • Atakan, K., & Şehriban, K. (2025). Müzik Öğretmenlerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi. In IV. Uluslararası Müzik Araştırmaları Öğrenci Kongresi.

  • Esen, E. A., & Şehriban, K. (2025). Ortaokul Öğrencilerinin Müzik Yeteneklerine Olan İnançları, Müzik Dersi Başarıları ve Akademik Başarı Durumları Arasındaki İlişki (Mersin İli Örneği). In ERPA INTERNATIONAL MUSIC AND FINE ARTS EDUCATION CONGRESS.

  • Ezgi, T. M., & Şehriban, K. (2025). BİLSEM MÜZİK YETENEK ALANI ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DURUMLARININ İNCELENMESİ. In IV. Uluslararası Müzik Araştırmaları Öğrenci Kongresi.

  • Melisa, A. B., & Şehriban, K. (2025). VİYOLONSEL EĞİTİMİ ALAN GÜZEL SANATLAR LİSELESİ ÖĞRENCİLERİNİN ETÜT VE ESERLERİNİ ÇALIŞIRKEN VE ÖĞRENİRKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER. In ERPA INTERNATIONAL MUSIC AND FINE ARTS EDUCATION CONGRESS.

  • Koca, Ş. (2019). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Etkinliklerine Yönelik Özyeterlik Algıları. In İSAL 2019 (pp. 59–59).

  • Koca, Ş. (2019). Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Müzik Derslerine Yönelik Motivasyonlarının İncelenmesi. In UEYAK 2019 (Vol. 1, pp. 270–270).

  • Koca, Ş. (2019). Müzik Öğretmeni Adaylarının Hizmet Öncesi Eğitimlerinin Yeterliğine İlişkin Görüşleri. In UEYAK 2019 (Vol. 1, pp. 263–263).

  • Koca, Ş. (2019). Müzik Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Adanmışlık Düzeylerinin İncelenmesi. In UEYAK 2019 (Vol. 1, pp. 267–267).

  • Koca, Ş. (2019). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK PEDAGOJİK BİLGİ VE BECERİLERİNİN İNCELENMESİ. In V.ULUSLARARASIMÜZİK VE DANS KONGRESİ (pp. 79–79).

  • Koca, Ş. (2019). MÜZİK DERSLERİNDE RİTİM ALFABESİ ÖĞRETİMİ: POFUDUK TAVŞAN. In International Field Education of Material Symposium (pp. 47–47).

  • Koca, Ş. (2019). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Derslerine Yönelik Motivasyonlarınınİncelenmesi. In İSAL 2019 (pp. 67–67).

  • Koca, Ş. (2019). Sınıf Öğretmenlerinin “Müzik Dersi” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapıları. In İSAL 2019 (pp. 58–58).

  • Koca, Ş. (2019). 2018 Yılında Yürürlüğe Giren İlkokul Müzik Dersi Öğretim Programının Uygulanma Durumunun Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. In V.ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ (pp. 80–80).

  • Koca, Ş. (2018). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısıyla İlkokullarda Yürütülen Müzik DerslerininDeğerlendirilmesi . In 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (pp. 92-).

  • Koca, Ş. (2018). SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİK ÖĞRETİM MATERYALLERİ KULLANMA DURUMLARI. In II.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi.

  • Koca, Ş. (2018). Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümü Öğrencilerinin Başarı Amaç Yönelimlerinin İncelenmesi. In II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMASEMPOZYUMU (USEAS 2018) (pp. 272–272).

  • Koca, Ş. (2018). Sınıf Öğretmenlerinin Müzik Etkinliklerine Yönelik Özyeterlik Algıları. In II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMASEMPOZYUMU (USEAS 2018) (pp. 401–408).

  • Koca, Ş. (2018). MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN PEDAGOJİK FORMASYONPROGRAMI ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK ÖĞRETİM BECERİLERİNE YANSIMALARI. In II.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (pp. 68–79).

  • Koca, Ş. (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Müzik Öğrenmeye Yönelik Sorumlulukları. In II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMASEMPOZYUMU (USEAS 2018) (pp. 395–400).

  • Koca, Ş. (2018). 2018 Yılında Yürürlüğe Giren İlkokul ve Ortaokul Müzik Dersi Öğretim Programında Yer Alan4.Sınıf Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeylerine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri . In 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (pp. 93-).

  • Koca, Ş. (2016). Ortaokul Öğrencilerinin Müzik Dersine Yönelik Metaforik Algıları. In 2. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ (pp. 85–85).

  • Koca, Ş. (2016). Bireysel çalgı öğretimine yönelik özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi The development of individual instrument teaching self effıcacy scale. In İpek Yolu’nda Müzik Kültürü ve Eğitimi Konferansı (pp. 480–484).

  • Koca, Ş. (2015). The primary school teacher candidates metaphorical thinking about the concept of music. In Cyprus International Conference on Educational Research (Vol. 47, pp. 807–811).

  • Koca, Ş. (2015). The Competency of Prospective Classroom Teachers Regarding The Learning Teaching Process In A Music Course. In The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (pp. 227–229).

  • H, Kurtaslan., & Ş, Koca. (2013). Sınıf öğretmeni adaylarının müzik dersleri kapsamında aldıkları blokflüt eğitimine yönelik bakış açıları. In 4th International Conference On New Trends In Education And Their Implications (Vol. 1, pp. 117-).

  • Ş, Koca., & H, Kurtaslan. (2013). Sınıf öğretmeni adaylarının bona yapma becerilerinin değerlendirilmesi. In 4th International Conference On New Trends In Education And Their Implications (Vol. 1, pp. 124-).

  • Şehriban, K. (2012). An investigation of music teaching self efficacy levels of prospective preschool teachers. In 3rd International Congress on Early Childhood Education (pp. 103–105).

  • N, Yağışan., & Ş, Koca. (2008). Analysis of general personality characteristics of high school students who take and do not take vocational music training according to personality inventory. In 2nd European Conference on Developmental Psychology of Music.

  • C. Yazılan Ulusal/ Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler (13)

  • Kıvılcım, P., & ŞEHRİBAN, K. (2025). BAŞLANGIÇ KEMAN EĞİTİMİNDE KULLANILAN MOBİL UYGULAMALAR. In MÜZIK EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR. Serüven Yayınevi.

  • Çağla, Ş., & ŞEHRİBAN, K. (2025). ORKESTRA ÜYELERİNİN MÜZİK PERFORMANS KAYGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: HATAY AKADEMİ ORKESTRASI ÖRNEĞİ. In MÜZIK EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR. Serüven Yayınevi.

  • ŞEHRİBAN, K., & GÖZDE, Ç. (2024). BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞÜSTÜ ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ. In Müzik Eğitimi Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar-HAZİRAN 2024. Serüven Yayınevi.

  • ŞEHRİBAN, K., & MELİKŞAH, S. (2024). MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE ADANMIŞLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. In Müzik Eğitimi Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar-HAZİRAN 2024. Serüven Yayınevi.

  • EZGİ, T. M., & ŞEHRİBAN, K. (2022). “BİLSEM MÜZİK YETENEK ALANI ÖĞRENCİLERİNİN ÇALGI ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ. In Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Ekim - 2022. Serüven Yayınevi.

  • ŞEHRİBAN, K. (2021). İLKOKULDA MÜZİK ÖĞRETİMİ. In İLKOKULDA EĞİTİM VE ÖĞRETİM. PEGEM AKADEMİ.

  • ŞEHRİBAN, K. (2020). SELF-EFFICACY PERCEPTIONS OF MUSIC TEACHERCANDIDATES TOWARDS INDIVIDUAL INSTRUMENTTEACHING. In Theory and Research inEducational Sciences II. Gece Kitaplığı.

  • ŞEHRİBAN, K. (2020). 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “MÜZİK” KAVRAMINAİLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARININ KELİMEİLİŞKİLENDİRME TESTİ ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ. In GENÇLİKTEN YAŞLILIĞA EĞİTİMDEYENİ YAKLAŞIMLAR. Iksad Publications.

  • ŞEHRİBAN, K. (2020). TURKISH PRESCHOOL CHILDREN’S MUSICAL IMAGES. In Theory and Research inEducational Sciences II. Gece Kitaplığı.

  • ŞEHRİBAN, K. (2019). Investigation Of Pre-Service M usic Teachers’ Teaching And LearningConceptions. In Research Reviews in Educational Sciences. Gece Kitaplığı.

  • ŞEHRİBAN, K. (2019). A STUDY OF PROSPECTIVE CLASSROOM TEACHERS’ MUSIC ACHIEVEMENT GOAL ORIENTATIONS. In Research Reviews in Educational Sciences –Summer, 2019. Gece Akademi.

  • ŞEHRİBAN, K. (2018). Müzik Eğitimi Çalışmaları. In Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar. Gece Kitaplığı.

  • ŞEHRİBAN, K. (2018). Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümü ÖğrencilerininBaşarı Amaç Yönelimlerinin İncelenmesi. In BİLGİDEN BECERİYE SINIRSIZ ÖĞRENME. SEAD.

  • D. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (7)

  • Koca, Ş. (2016). OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ÖZYETERLİK ALGILARI. In Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 1, Issue 40, pp. 375–386).

  • Ş, K., & H, K. (2013). Sınıf öğretmeni adaylarının bona yapma becerilerinin değerlendirilmesi. In Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching) (Vol. 2, Issue 3, pp. 112–116).

  • Koca, Ş. (2013). Ortaöğretim öğrencilerinin müzik dersine yönelik tutumlarının incelenmesi. In Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Vol. 22, Issue 2, pp. 209–222).

  • H, K., & Ş, K. (2013). Sınıf öğretmeni adaylarının müzik dersleri kapsamında aldıkları blokflüt eğitimine yönelik bakış açıları. In Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching) (Vol. 2, Issue 4, pp. 145–151).

  • Koca, Ş. (2010). Müzik eğitimi alan ve almayan lise öğrencilerinin sosyal uyum düzeylerinin incelenmesi. In Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 29, Issue 29, pp. 49–63).

  • N, Y., & Ş, K. (2010). Analysis of general personality characteristics of high school students who take and do not take vocational music training according to personality inventory. In Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 6, Issue 1, pp. 15–24).

  • Koca, Ş. (2009). Mesleki müzik eğitimi alan ve almayan lise öğrencilerinin kişisel uyum düzeylerinin incelenmesi. In Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi (Vol. 28, Issue 28, pp. 45–61).

  • E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler (1)

  • Şehriban, K. (2012). Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğrencilerin Çalgı Blokflüt Çalma Becerilerine Yönelik Yeterliklerinin Belirlenmesi. In 10. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu (pp. 368–378).

  • Projeler

    B. Ulusal Projeler (2)

  • Bir Hikaye de Sen Yaz, TÜBİTAK PROJESİ, Eğitmen, 13.06.2015 - 17.06.2015

  • MOBİL BİLGİ TR6211 02 027, Kalkınma Bakanlığı, Projedeki Konumu Yok, 24.01.2013 - 12.06.2013

  • Editörlükler

    A. Uluslararası Editörlükler (19)

  • 2025, MÜZIK EĞITIMI ALANINDA ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR, Serüven Yayınevi, Kitap,

  • 2024, MÜZİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Serüven Yayınevi, Kitap,

  • 2023, International Academic Research and Reviews In Educational Sciences March 2023, Serüven Yayınevi, Kitap,

  • 2023, Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar Haziran 2023, Serüven Yayınevi, Kitap,

  • 2023, Eğitimi Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Serüven Yayınevi, Kitap,

  • 2022, Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar Ekim 2022, Serüven Yayınevi, Kitap,

  • 2022, Eğitimde Güncel Araştırmalar Haziran 2022, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, EĞITIM BILIMLERINDE YENI ARAYIŞLAR VE ÇALIŞMALAR, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Kitap,

  • 2021, Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler - II, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, Research & Reviews in Educational Sciences, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler –I, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, RESEARCH & REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES - I, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, RESEARCH & REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES - II, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler I, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler II, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, RESEARCH & REVIEWS IN EDUCATIONAL SCIENCES, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2021, Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Kitap,

  • 2020, Eğitim Bilimlerinde Teori veAraştırmalar IICilt 2, Gece Kitaplığı, Kitap,

  • 2020, Eğitim Bilimlerinde Teori veAraştırmalar II Cilt I, Gece Kitaplığı, Kitap,

  • B. Ulusal Editörlükler (1)

  • 2010, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • Sanatsal Faaliyetler

    A. Uluslararası Sanatsal Faaliyetler (16)

  • Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması ve Sergisi, Yıldız Teknik Üniversitesi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İstanbul TÜRKİYE, 25.04.2019 - 25.04.2019

  • Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Sergisi ve Yarışması, Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İstanbul TÜRKİYE, 25.04.2019 - 25.04.2019

  • Alemtays-VI, Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İstanbul TÜRKİYE, 25.04.2019 - 25.04.2019

  • EĞİTİM MATERYALLERİ TASARIMI SERGİSİYARIŞMASI (ICES-2018), İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, iSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • ICES 2018 Eğitim Materyalleri Tasarım SergisiYarışması, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • EĞİTİM MATERYALLERİ TASARIMI SERGİSİYARIŞMASI, İSTANBUL, MERSİN ÜNİVERSİTESİ, İSTANBUL TÜRKİYE, 09.04.2018 - 11.04.2018

  • 40.ULUSLARARASI SİLİFKE KÜLTÜR HAFTASI THM SES YARIŞMASI, SİLİFKE, , MERSİN TÜRKİYE, 25.05.2013 - 27.05.2013

  • 40.ULUSLARARASI SİLİFKE KÜLTÜR HAFTASI TSM SES YARIŞMASI, SİLİFKE, , MERSİN TÜRKİYE, 24.05.2013 - 26.05.2013

  • A Girl Called Europa, Saint Loubes- Bordeaux, , Bordeaux FRANSA, 30.04.2007 - 07.05.2007

  • B. Ulusal Sanatsal Faaliyetler (23)

  • Engelli Eğitim Kültür Sağlık Spor Vakfı (Engelli Vakfı) kültürel etkinlikleri kapsamında flüt ve keman dinletisi, Engelli Eğitim Kültür Sağlık Spor Vakfı (Engelli Vakfı), MERSİN ÜNİVERSİTESİ/MÜZİK VE SAHNE SANATLARI FAKÜLTESİ/MÜZİKOLOJİ BÖLÜMÜ/GENEL MÜZİKOLOJİ ANABİLİM DALI, ANKARA TÜRKİYE, 03.08.2024 - 03.08.2024

  • Engelli Eğitim Kültür Sağlık Spor Vakfı (Engelli Vakfı) Keman ve Flüt Dinletisi, Engelli Eğitim Kültür Sağlık Spor Vakfı (Engelli Vakfı), MERSİN ÜNİVERSİTESİ/MÜZİK VE SAHNE SANATLARI FAKÜLTESİ/MÜZİKOLOJİ BÖLÜMÜ/GENEL MÜZİKOLOJİ ANABİLİM DALI, ANKARA TÜRKİYE, 01.08.2024 - 01.08.2024

  • Engelli Eğitim Kültür Sağlık Spor Vakıfı “Engelsiz Gülümse” projesi kapsamında müzik (Keman) dinletisi, ENGELLİ EĞİTİM KÜLTÜR SAĞLIK SPOR VAKFI, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/MÜZİK VE SAHNE SANATLARI FAKÜLTESİ/MÜZİKOLOJİ BÖLÜMÜ/GENEL MÜZİKOLOJİ ANABİLİM DALI, ANKARA TÜRKİYE, 18.07.2024 - 18.07.2024

  • ANDEREAS BLAU FLÜT MASTERCLASS, ODAMER/MERSİN ÜNİVERSİTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, MERSİN TÜRKİYE, 15.09.2015 - 17.09.2015

  • ODAMER 2015-2016 KONSER SEZONU ETKİNLİKLERİ AKADEMİK ODA ORKESTRASI KONSERİ, ODAMER/MERSİN ÜNİVERSİTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, MERSİN TÜRKİYE, 14.09.2015 - 14.09.2015

  • YURI GANDELSMAN VİYOLA MASTERCLASS, ODAMER/MERSİN ÜNİVERSİTESİ, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, MERSİN TÜRKİYE, 04.09.2015 - 09.09.2015

  • Mersin İli Müzik Öğretmenleri Semineri, Mersin Üniversitesi Uğur Oral Konferans A Salonu, , MERSİN TÜRKİYE, 20.06.2011 - 20.06.2011

  • Müziğin Canlılar Üzerindeki Etkisi, Mersin Üniversitesi Uğur Oral Konferans A Salonu, , MERSİN TÜRKİYE, 13.10.2010 - 13.10.2010

  • Orff Öğretisi Temelli Müzikal Çalışmalar, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi, , MERSİN TÜRKİYE, 02.06.2010 - 02.06.2010

  • Adana Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Yılsonu Konseri, Seyhan Kültür Merkezi Mehmet Akif Ersoy Salonu, , ADANA TÜRKİYE, 03.05.2009 - 03.05.2009

  • Adana Valiliği 45. Kütüphaneler Haftası Kutlama Programı, Adana İl Halk Kütüphanesi (Sabancı Kültür Merkezi), , ADANA TÜRKİYE, 30.03.2009 - 30.03.2009

  • Cumhuriyetin Kuruluşunun 85. Yıldönümü Valilik Kutlama Resepsiyonu, Hilton-Sa Oteli, , ADANA TÜRKİYE, 29.10.2008 - 29.10.2008

  • Adana Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Yılsonu Konseri, Sabancı Kültür Sitesi Devlet Tiyatro Salonu, , ADANA TÜRKİYE, 04.05.2008 - 04.05.2008

  • Adana Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Yılsonu Konseri, Sabancı Kültür Sitesi Devlet Tiyatro Salonu, , ADANA TÜRKİYE, 12.05.2005 - 12.05.2005

  • Gençlik Atatürk’ün İzinde Konseri, Devlet Tiyatrosu, , KONYA TÜRKİYE, 21.05.2004 - 21.05.2004

  • Cumhuriyet Konseri, M.E.B. Şura Salonu, , ANKARA TÜRKİYE, 07.11.2003 - 07.11.2003

  • Konya Çimento Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Çalgı Konseri, Konya Çimento Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Konser Salonu, , KONYA TÜRKİYE, 09.05.2003 - 09.05.2003

  • Atatürk’ü Anma İl Kutlama Programı, Devlet Tiyatrosu, , KONYA TÜRKİYE, 10.11.2002 - 10.11.2002

  • Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Gençlik Şöleni, Diyarbakır, , DİYARBAKIR TÜRKİYE, 14.05.2002 - 19.05.2002

  • Koro ve Orkestra Konseri, Selçuk Üniversitesi Prof.Dr.Erol Güngör Salonu, , KONYA TÜRKİYE, 26.05.1999 - 26.05.1999

  • Orkestra ve Solo Konseri, Selçuk Üniversitesi Prof.Dr.Erol Güngör Salonu, , KONYA TÜRKİYE, 27.05.1998 - 27.05.1998

  • Çoksesli Koro ve Oda Orkestrası Konseri, Selçuk Üniversitesi Prof.Dr.Erol Güngör Salonu, , KONYA TÜRKİYE, 23.05.1997 - 23.05.1997

  • Atatürk’e Saygı Konseri, Selçuk Üniversitesi Prof.Dr.Erol Güngör Salonu, , KONYA TÜRKİYE, 12.11.1996 - 12.11.1996

  • Araştırma Sertifikaları

    A. Uluslararası Araştırma Sertifikaları (3)

  • 01.02.2013, Zaman Yönetimi, Zaman Yönetimi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 01.02.2013, Öğrenci Spontanlığı, Öğrenci Spontanlığı, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 01.02.2013, Çevre Etiği, Çevre Etiği, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • B. Ulusal Araştırma Sertifikaları (7)

  • 27.12.2013, Milli Eğitim Bakanlığı Orta Öğretim Genel Müdürlüğü 2013990289 numaralı Ortaöğretim Uygulamalarını Değerlendirme Çalıştayı, Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Uygulamalarını Değerlendirme Çalıştayı, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 17.03.2013, Temel Orff-Schulwerk Eğitimi, Temel Orff-Schulwerk Eğitimi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 28.10.2011, TS EN ISO 9001 Temel Eğitimi, TS EN ISO 9001 Temel Eğitimi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 28.10.2011, TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Dökümantasyon Eğitimi /Türk Standartları Enstitüsü, TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Dökümantasyon Eğitimi /Türk Standartları Enstitüsü, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 28.10.2011, TS EN ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi/ Türk Standartları Enstitüsü, TS EN ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi/ Türk Standartları Enstitüsü, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 25.06.2010, Eğiticilerin Eğitimi Semineri, Eğiticilerin Eğitimi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 07.05.2010, Kuramsal İstatistik Destekli SPSS ile Veri Analizi, Kuramsal İstatistik Destekli SPSS ile Veri Analizi, MERSİN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • Hakemlikler

    A. Uluslararası Hakemlikler (16)

  • , Çukurova University Faculty of Education Journal, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , E- JOURNAL OF NEW WORLD SCIENCES ACADEMY, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , British Journal of Education, Society & Behavioural Science‏, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • 2017, INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • 2017, British Journal of Education,Society Behavioural Science, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • 2017, Journal Of Music and Dance, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • 2017, EKEV, Dergi, EBSCO

  • 2017, KEFAD, Dergi, EBSCO

  • 2017, Kastamonu Eğitim Dergisi, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • 2017, Universal Journal Of Educational Research, Dergi, Journals Indexed in Eric

  • 2017, Educational Research and Reviews, Dergi, Journals Indexed in Eric

  • 2016, Universal Journal of Educational Research, Dergi, Journals Indexed in Eric

  • 2016, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Dergi, Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz)

  • 2016, Global Research in Education and Social Science, Dergi, EBSCO

  • 2015, 4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Bildiri Kitabı,

  • 2015, International Journal of Early Years Education, Dergi, Journals Indexed in Eric

  • B. Ulusal Hakemlikler (4)

  • , ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , EKEV, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • , Akdeniz Sanat Dergisi, Dergi, İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale

  • Ödüller

  • 2014, Teşekkür Belgesi, , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı

  • 2013, Teşekkür Belgesi, , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı

  • 2013, Teşekkür Belgesi, , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı

  • 2013, Teşekkür Belgesi, , Silifke Belediye Başkanlığı (40. Uluslararası Kültür Haftası Ses Yarışmaları Jüri Üyeliği)

  • 2012, Teşekkür Belgesi, , Niğde Üniversitesi Rektörü

  • 2012, Teşekkür Belgesi, , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı

  • 2011, Teşekkür Belgesi, , Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı

  • 2007, Teşekkür Belgesi, , Adana Seyhan İlçe Milli Eğitim Müdürü

  • 2006, Teşekkür Belgesi, , Adana Seyhan İlçe Milli Eğitim Müdürü

  • 2004, Teşekkür Belgesi, , Okul Müdürü

  • 2003, Teşekkür Belgesi, , Okul Müdürü

  • 2003, Teşekkür Belgesi, , Konya İlçe Milli Eğitim Müdürü

  • 2002, Teşekkür Belgesi, , Konya İl Milli Eğitim Müdürü

  • 2002, Teşekkür Belgesi, , Konya İlçe Milli Eğitim Müdürü

  • 2002, Teşekkür Belgesi, , Ortaöğretim Genel Müdürü

  • 2002, Teşekkür Belgesi, , Okul Müdürü

  • 2001, Teşekkür Belgesi, , Okul Müdürü

  • 2001, Teşekkür Belgesi, , Konya İlçe Milli Eğitim Müdürü

  • 2001, Teşekkür Belgesi, , Okul Müdürü

  • 1997, Teşekkür Belgesi, , T.C Kara Kuvvetleri Komutanlığı Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı, KONYA

  • Üyelikler

  • 2011 - , MÜZED, Üye

  • Üniversite Dışı Deneyim

  • 2004 - 2010 MÜZİK ÖĞRETMENİ ADANA SEYHAN ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSESİ, KEMAN-ORKESTRA ÖĞRETMENİ

  • 2000 - 2004 MÜZİK ÖĞRETMENİ KONYA ÇİMENTO ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSESİ, KEMAN-ORKESTRA ÖĞRETMENİ

  • 1999 - 2000 MÜZİK ÖĞRETMENİ SARAYÖNÜ MERKEZ İLKÖĞRETİM OKULU, MÜZİK ÖĞRETMENİ

  • Oluşturma Tarihi: 15.12.2025 20:21