Arş. Gör. ANIL DAL CANBAZOĞLU
- Yöksis ID 137874
- Researcher ID JVZ-9183-2024
- ORCID ID 0000-0002-1195-4219
- Scopus ID
- Scholar ID 7On_kYsAAAAJ
Birim
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Reklamcılık
Reklam Araştırmaları, Reklam Çözümlemesi, Reklam Stratejileri
Reklamcılık
Reklam Araştırmaları, Reklam Çözümlemesi, Reklam Stratejileri
Son 5 Makale
EŞİTLİK SAVUNUSU MU, ÇOCUK İSTİSMARI MI? TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ TEMALI BİR REKLAMIN ANALİZİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 69–103 Link 2020
Türkiye’de Covid-19 Yeni Koronavirüs Hastalığı Vakasının Ortaya Çıktığı ve YayılmayaBaşladığı İlk Günlerde Yayınlanan Kamu Spotu ve Reklamların İzleyici Üzerindeki Etkisi
Turkish Studies (Elektronik), vol. Volume 15 Issue 6, no. Volume 15 Issue 6, pp. 351–389 Link 2020
Y Kuşağının Geleneksel Reklamlara Yönelik Tutumları ile Oyun Reklamlara Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Erciyes İletişim Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 1525–1550 Link 2019
İNTERNET REKLAMLARI KABULÜNÜ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
KTÜ e-kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 25–47 2017
Küreselleşmeye Uyum Sağlamanın Pazarlama Stratejisine Yansımaları
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 6, pp. 280–292 Link 2017
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 69–103 Link 2020
Türkiye’de Covid-19 Yeni Koronavirüs Hastalığı Vakasının Ortaya Çıktığı ve YayılmayaBaşladığı İlk Günlerde Yayınlanan Kamu Spotu ve Reklamların İzleyici Üzerindeki Etkisi
Turkish Studies (Elektronik), vol. Volume 15 Issue 6, no. Volume 15 Issue 6, pp. 351–389 Link 2020
Y Kuşağının Geleneksel Reklamlara Yönelik Tutumları ile Oyun Reklamlara Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Erciyes İletişim Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 1525–1550 Link 2019
İNTERNET REKLAMLARI KABULÜNÜ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
KTÜ e-kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 25–47 2017
Küreselleşmeye Uyum Sağlamanın Pazarlama Stratejisine Yansımaları
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 6, pp. 280–292 Link 2017
Son 5 Bildiri
Is It Really Known by Its Target Audience?Advergame Awareness Among Turkish Young Adults
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Business and Economics (26.06.2018 - 29.06.2018)
Sosyal Medya Kullanıcılarının Netflix Reklamlarına Yönelik Tepkileri
International Academic Research Congress (30.10.2018 - 03.11.2018)
OPINIONS AND VIEWS ON REPRESENTATION IN ADVERTISING
8.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (23.12.2020 - 24.12.2020) Link 2020
Y Kuşağının Geleneksel Reklamlara Yönelik Tutumları ile Oyun Reklamlara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018) 2018
Sosyal Medya Kullanıcılarının Eğitim Eşitliği Temalı Reklamlara Yönelik Tepkileri
International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018) 2018
International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Business and Economics (26.06.2018 - 29.06.2018)
Sosyal Medya Kullanıcılarının Netflix Reklamlarına Yönelik Tepkileri
International Academic Research Congress (30.10.2018 - 03.11.2018)
OPINIONS AND VIEWS ON REPRESENTATION IN ADVERTISING
8.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (23.12.2020 - 24.12.2020) Link 2020
Y Kuşağının Geleneksel Reklamlara Yönelik Tutumları ile Oyun Reklamlara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018) 2018
Sosyal Medya Kullanıcılarının Eğitim Eşitliği Temalı Reklamlara Yönelik Tepkileri
International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018) 2018