Arş. Gör. ADEM KOÇ
- Yöksis ID 285829
- Researcher ID AAX-7801-2020
- ORCID ID 0000-0002-2721-3781
- Scopus ID
- Scholar ID Nfb0SAUAAAAJ
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Eğitiminde Sanal Tasarım ve Üç Boyutlu Yazıcı Entegrasyonunun İncelenmesi
Pamukkale University Journal of Education, vol. 3, no. 62, pp. 72–100 Link 2024
Development and Validation of the Metacognitive Awareness Scale for Learning with Multimedia
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY IN EDUCATION, vol. 7, no. 3, pp. 513–534 Link 2024
Development and Validation of the Metacognitive Awareness Scale for Learning with Multimedia
International Journal of Technology in Education, vol. 7, no. 3, pp. 513–534 Link 2024
Proje Tabanlı Öğrenme Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 23, no. 2, pp. 884–905 Link 2023
Merkezi Sınavlardaki Çevre Eğitimi Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 199–227 Link 2023
Pamukkale University Journal of Education, vol. 3, no. 62, pp. 72–100 Link 2024
Development and Validation of the Metacognitive Awareness Scale for Learning with Multimedia
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY IN EDUCATION, vol. 7, no. 3, pp. 513–534 Link 2024
Development and Validation of the Metacognitive Awareness Scale for Learning with Multimedia
International Journal of Technology in Education, vol. 7, no. 3, pp. 513–534 Link 2024
Proje Tabanlı Öğrenme Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 23, no. 2, pp. 884–905 Link 2023
Merkezi Sınavlardaki Çevre Eğitimi Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 199–227 Link 2023
Son 5 Bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğinin Sebepleri ve Farklı Ekosistemlere Yönelik Etkileri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (08.06.2023 - 11.06.2023) Link 2023
Multimedya ile Öğrenmeye Yönelik Üstbilişsel Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023 (20.09.2023 - 23.09.2023) Link 2023
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Eğitsel Oyunlar Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022
Eğitsel Oyunlar Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bilimsel Muhakeme Becerilerine Göre Analizi
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (02.07.2022 - 03.07.2022) Link 2022
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (08.06.2023 - 11.06.2023) Link 2023
Multimedya ile Öğrenmeye Yönelik Üstbilişsel Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023 (20.09.2023 - 23.09.2023) Link 2023
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Eğitsel Oyunlar Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022
Eğitsel Oyunlar Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bilimsel Muhakeme Becerilerine Göre Analizi
II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (02.07.2022 - 03.07.2022) Link 2022