User profile picture

Prof. Dr. EYÜP ERDOĞAN



  • Yöksis ID 17091
  • Researcher ID rid73024
  • ORCID ID 0000-0002-8386-0721
  • Scopus ID
  • Scholar ID nJuYGDEAAAAJ

Birim

İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
FELSEFE BÖLÜMÜ
BİLİM TARİHİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Felsefe
Bilim Felsefesi, Bilim ve Teknoloji Tarihi

16

MAKALE

Detay

10

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

13

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

ATOMUN FELSEFE TARİHİ İLE BİLİM TARİHİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ ÜZERİNE
The Journal of Academic Social Sciences, vol. 60, no. 60, pp. 16–26 Link 2017
Mühendislik, Bilim ve Eğitim Tarihimizin Önemli İsimlerinden Mehmed Refik (Fenmen)
Researcher Social Science Studies, vol. 5, no. 4, pp. 264–277 Link 2017
Felsefenin Doğuşunu Tarihsel Süreç İçerisinde İrdelemek
The Journal of Academic Social Science, vol. 4, no. 35, pp. 95–113 2016
Bilimin Doğuşunu Tarihsel Süreklilik İçerisinde İrdeleme
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi, vol. 6, no. 3, pp. 165–173 2016
Descartes ın Tanrı Kanıtları Üzerine Bir Eleştiri
Özne Felsefe Dergisi, vol. 21, no. , pp. 99–114 2015

Son 5 Bildiri

Aristoteles’in Yanlışlarını Öğrenmek/Öğretmek Zorunda mıyız?
Ulusal Aristoteles Sempozyumu (04.04.2018 - 04.04.2018) 2018
Platon’un Mağara Alegorısinin Eğitim Felsefesi Açısından Yeri ve Önemi
II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu (03.05.2017 - 07.05.2017) Link 2017
Bilim-Felsefe Etkileşimi
II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu (03.05.2017 - 07.05.2017) Link 2017
Geometrik Yöntem Üzerine
Spinoza Sempozyumu (07.04.2017 - 07.04.2017) 2017
Eğitim Kültürü ve Kökleri
II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu (03.05.2017 - 07.05.2017) Link 2017