
Prof. Dr. MEHMET GÜNDOĞDU
- Yöksis ID 106029
- Researcher ID
- ORCID ID
- Scopus ID 37095314900
- Scholar ID NwB_XIcAAAAJ
- E-posta gundogdu@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42047
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Son 5 Makale
Öğretmen adayı öğrencilerin artık yıla kalma nedenleri ve
çözüm önerileri
International Primary Education Research Journal, vol. 6, no. 1, pp. 1–23 Link 2022
Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerin Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi
Uluslararasi Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklasimlar Dergisi (IJONASS), vol. , no. , pp. – Link 2021
The Relation between Parental Bonding with Intimacy and Authentic Self In Mediated By Attachment Style
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 29, no. 1, pp. 84–102 Link 2021
Üniversite Öğrencilerinde Üstbilişsel Farkındalık Ve Epistemolojik İnancın İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 276–289 Link 2019
Ambivalent sexism and bonding mother as predictors of interpersonal cognitive distortions
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, vol. 8, no. 4, pp. 665–680 Link 2018
International Primary Education Research Journal, vol. 6, no. 1, pp. 1–23 Link 2022
Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerin Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi
Uluslararasi Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklasimlar Dergisi (IJONASS), vol. , no. , pp. – Link 2021
The Relation between Parental Bonding with Intimacy and Authentic Self In Mediated By Attachment Style
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 29, no. 1, pp. 84–102 Link 2021
Üniversite Öğrencilerinde Üstbilişsel Farkındalık Ve Epistemolojik İnancın İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 276–289 Link 2019
Ambivalent sexism and bonding mother as predictors of interpersonal cognitive distortions
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, vol. 8, no. 4, pp. 665–680 Link 2018
Son 5 Bildiri
Technology Addiction: A Critical Evaluation
23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi (13.06.2022 - 15.06.2022) Link 2022
On Ignorance
22th International Congress on Psychological Counseling and Guidance (07.10.2021 - ) Link 2021
Mizojini Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
VIth Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress) (19.06.2019 - 22.06.2019) Link 2019
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ALGILANAN EBEVEYN TUTUMLARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (19.06.2019 - 22.06.2019) Link 2019
The Effect of Game Based Cognitive Development Support Classroom Guidance Programme on Intelligence of Fourth Grade Primary School Students
15th European Conference on Psychological Assessment (07.07.2019 - 10.07.2019) 2019
23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi (13.06.2022 - 15.06.2022) Link 2022
On Ignorance
22th International Congress on Psychological Counseling and Guidance (07.10.2021 - ) Link 2021
Mizojini Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
VIth Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress) (19.06.2019 - 22.06.2019) Link 2019
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ALGILANAN EBEVEYN TUTUMLARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (19.06.2019 - 22.06.2019) Link 2019
The Effect of Game Based Cognitive Development Support Classroom Guidance Programme on Intelligence of Fourth Grade Primary School Students
15th European Conference on Psychological Assessment (07.07.2019 - 10.07.2019) 2019