
Doktor Öğretim Üyesi KADRİYE UÇAR
- Yöksis ID 129475
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0002-9522-7624
- Scopus ID
- Scholar ID m5QubnAAAAAJ
- E-posta kadriye.ucar@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42187
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ZİHİN ENGELLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ZİHİN ENGELLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Özel Eğitim
Zihin Engelliler Eğitimi, Otistik Engelliler Eğitimi
Özel Eğitim
Zihin Engelliler Eğitimi, Otistik Engelliler Eğitimi
Son 5 Makale
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Yoluyla Eğitimlerini Sürdüren Özel Gereksinimli Öğrencilere Yönelik Öğretimsel Uyarlamalarının Belirlenmesi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), vol. 9, no. 2, pp. 157–178 Link 2023
The Effect of Sex Education Program on the Attitudes of the Families of Adults with Intellectual Disabilities
Education Quarterly Reviews, vol. 4, no. 4, pp. 66–75 Link 2021
Investigation of opinions of teachers of The hearing-impaired children about serving as a special education teacher
European Journal of Special Education Research, vol. 7, no. 2, pp. 84–96 2021
Öğretmenlerin Kaynaştırma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Journal of Economic and Social Researches, vol. 8, no. 16, pp. 1–17 Link 2021
Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları
Turkish Studies- Educational Sciences, vol. 16, no. 6, pp. 1709–1726 Link 2021
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), vol. 9, no. 2, pp. 157–178 Link 2023
The Effect of Sex Education Program on the Attitudes of the Families of Adults with Intellectual Disabilities
Education Quarterly Reviews, vol. 4, no. 4, pp. 66–75 Link 2021
Investigation of opinions of teachers of The hearing-impaired children about serving as a special education teacher
European Journal of Special Education Research, vol. 7, no. 2, pp. 84–96 2021
Öğretmenlerin Kaynaştırma Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Journal of Economic and Social Researches, vol. 8, no. 16, pp. 1–17 Link 2021
Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları
Turkish Studies- Educational Sciences, vol. 16, no. 6, pp. 1709–1726 Link 2021
Son 5 Bildiri
Education for Children at Risk
6th International Zeugma Conference on Scientific Researches (19.06.2021 - ) Link 2021
Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin İstihdamı
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI (05.07.2021 - ) Link 2021
Special Needs Individuals and Assistive Technolojies
6th International Zeugma Conference on Scientific Researches (19.06.2021 - ) Link 2021
Özel Gereksinimli Bireylerde Geçişlerin Planlanması
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI (05.07.2021 - ) Link 2021
Teaching Mathematics to Students with Learning Disabilities
6th International Zeugma Conference on Scientific Researches (19.06.2021 - ) Link 2021
6th International Zeugma Conference on Scientific Researches (19.06.2021 - ) Link 2021
Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin İstihdamı
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI (05.07.2021 - ) Link 2021
Special Needs Individuals and Assistive Technolojies
6th International Zeugma Conference on Scientific Researches (19.06.2021 - ) Link 2021
Özel Gereksinimli Bireylerde Geçişlerin Planlanması
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONFERANSI (05.07.2021 - ) Link 2021
Teaching Mathematics to Students with Learning Disabilities
6th International Zeugma Conference on Scientific Researches (19.06.2021 - ) Link 2021