Dr. Öğr. Üyesi İSMAİL KARAKUŞ
- Yöksis ID 277602
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0001-8968-0011
- Scopus ID
- Scholar ID 8cobPAMAAAAJ
- E-posta karakusismail@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42199
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Son 5 Makale
Geleceği Şekillendiren Eğitim: Öğretmen Perspektifinden Sürdürülebilir Eğitim
KORKUT ATA TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. 22, pp. 168–195 Link 2025
International students' experiences on speaking and writing skills in language learning processes in higher education
PLOS ONE, vol. 20, no. 8, pp. e0329331– Link 2025
Uluslararası öğrencilerin dinleme ve okuma becerilerine yönelik deneyimleri
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 16, no. 59, pp. 255–274 Link 2025
University students' cognitive flexibility and critical thinking dispositions
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, vol. 15, no. 1420272, pp. 1–12 Link 2024
Dijital Farkındalık Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kesit Akademi Dergisi, vol. 38, no. 38, pp. 132–158 Link 2024
KORKUT ATA TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. 22, pp. 168–195 Link 2025
International students' experiences on speaking and writing skills in language learning processes in higher education
PLOS ONE, vol. 20, no. 8, pp. e0329331– Link 2025
Uluslararası öğrencilerin dinleme ve okuma becerilerine yönelik deneyimleri
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 16, no. 59, pp. 255–274 Link 2025
University students' cognitive flexibility and critical thinking dispositions
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, vol. 15, no. 1420272, pp. 1–12 Link 2024
Dijital Farkındalık Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kesit Akademi Dergisi, vol. 38, no. 38, pp. 132–158 Link 2024
Son 5 Bildiri
ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN ÖĞRENMEYE YÖNELİK DENEYİMLERİ
4. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARI
4th INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS (07.09.2024 - 09.09.2024) Link 2024
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL FARKINDALIK ALGILARI
5. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS (27.01.2023 - 29.01.2023) Link 2023
İSTASYON TEKNİĞİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
2011’DEN 2023’E YETİŞKİN BECERİLERİ ARAŞTIRMALARINDAPIAAC’A BİR BAKIŞ
2. International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
4. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARI
4th INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS (07.09.2024 - 09.09.2024) Link 2024
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL FARKINDALIK ALGILARI
5. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS (27.01.2023 - 29.01.2023) Link 2023
İSTASYON TEKNİĞİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
2011’DEN 2023’E YETİŞKİN BECERİLERİ ARAŞTIRMALARINDAPIAAC’A BİR BAKIŞ
2. International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019