Arş. Gör. SEVGİNUR BOZTEPE
- Yöksis ID 301006
- Researcher ID F-8516-2019
- ORCID ID 0000-0001-9186-4362
- Scopus ID
- Scholar ID W2okJCcAAAAJ
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Son 5 Makale
Eğitsel Oyunlar Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Journal of Sustainable Education Studies, vol. 3, no. 3, pp. 159–179 Link 2022
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin problem çözme ve kurma çalışmalarının incelenmesi.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 130–147 Link 2018
Journal of Sustainable Education Studies, vol. 3, no. 3, pp. 159–179 Link 2022
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin problem çözme ve kurma çalışmalarının incelenmesi.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 130–147 Link 2018
Son 5 Bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğinin Sebepleri ve Farklı Ekosistemlere Yönelik Etkileri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (08.06.2023 - 11.06.2023) Link 2023
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Eğitsel Oyunlar Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022
Eğitsel Oyunlar Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (08.06.2023 - 11.06.2023) Link 2023
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Eğitsel Oyunlar Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022
Eğitsel Oyunlar Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022) (18.03.2022 - ) Link 2022