A Research on the Efficiency of Distance Education in Universities During the Pandemic
Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE), vol. 25, no. 2, pp. 174–190
Barış Bulunmaz, Ramazan Bilge
Educational Efficiency at Universities in the Covid-19 Process and the Example of Turkey
International Journal of Management and Applied Science (IJMAS), vol. 8, no. 9, pp. 20–26
Barış Bulunmaz, Ramazan Bilge
A Research on Using Social Media in Health Communication Practices in the United States: Twitter, Health Institutions and Interaction
Global Media Journal Turkish Edition, vol. 10, no. 19, pp. 247–269
Barış Bulunmaz
An Evaluation on the Analysis of Communication Faculties and Education System Compliance with New Communication Technologies in Turkey
SHS Web of Conferences, vol. 26, no. , pp. 01033–10
Barış Bulunmaz
Changing News Presentation Formats in Journalism and Applications Along with New Media: Video-Supported News Reporting
Canadian International Journal of Social Science and Education, vol. 8, no. , pp. 317–332
Barış Bulunmaz
Surreal Venues of the Postmodern World: Social Networking Sites
Journal of Media Critiques, Social Media and Network Society-1: Changes in Mass Communication, vol. , no. , pp. 15–33
Barış Bulunmaz
A Difficult Choice for Newspapers Advertisers or Readers
Global Media Journal Turkish Edition, vol. 2, no. 4, pp. 1–20
Barış Bulunmaz
Otomotiv Sektöründe Sosyal Medyanın Kullanımı ve FIAT Örneği Use of Social Media in Automotive Sector and FIAT Case
Global Media Journal Turkish Edition, vol. 2, no. 3, pp. 19–50
Barış Bulunmaz
Yeni Medya Okuryazarlığı ve Haberde Doğruluk Algısı
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 3, pp. 38–50
Barış Bulunmaz
Gelişen Teknolojiyle Birlikte Değişen Pazarlama Yöntemleri ve Dijital Pazarlama
TRT Akademi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 348–365
Barış Bulunmaz
Yeni Medyada Nefret Söylemi ve Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. 21, pp. 73–88
Barış Bulunmaz
Yeni Medya Eski Medya’ya Karşı: Savaşı Kim Kazandı ya da Kim Kazanacak?
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 7, pp. 22–29
Barış Bulunmaz
Basın İşletmeleri İçin Yeni Ekonomi Kavramının Anlamı ve Yarattığı Etkiler
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. , pp. 37–46
Barış Bulunmaz
Türk Basın Tarihi İçerisinde Demokrat Parti Dönemi ve Sansür Uygulamaları
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi, vol. 10, no. 37, pp. 203–214
Barış Bulunmaz
Holdingleşme Ekseninde Türk Medyasında Tekelleşme Sorunu
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi, vol. 9, no. 36, pp. 237–246
Barış Bulunmaz
Yazılı Basında Reklamın Yerine Ekonomik Bakış
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi, vol. , no. 9, pp. 25–44
Barış Bulunmaz
İnternet 21 Yüzyılın Yeni Pazarlama Mecrası
Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Çalışmaları Dergisi, vol. , no. 14, pp. 80–93
Barış Bulunmaz
İnternet Gazeteciliğinin Medya Dünyası İçindeki Rolü ve Ekonomik Boyutları
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Dergisi, vol. , no. 18, pp. 27–46
Barış Bulunmaz
Basın İşletmelerinin Finansal Yapısı ve 2001 Krizi Öncesi ve Sonrası Reklam Gelirlerinin Analizi
Maliye ve Finans Yazıları Dergisi, vol. , no. 86, pp. 49–67
Barış Bulunmaz
Yeni Medya ve İletişim Teknolojilerinin Toplumdaki Kültürel Yansımaları
Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Çalışmaları Dergisi - İletişim, Kültürel Söylem, Çok Kültürlülük ve Küresel Gelişmeler, vol. , no. 11, pp. 116–140
Barış Bulunmaz
Yurttaş Gazeteciliği Sadece Yeni Bir Gazetecilik Türü mü Ya da Geleneksel Gazeteciliğin Dönüşüm Sürecinde Önemli Bir Gelişme mi
Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Çalışmaları Dergisi - Medya ve İletişimin Dönüştürücü Etkisi, vol. , no. 11, pp. 175–194
Barış Bulunmaz
Küreselleşme ve Basın İşletmeleri Üzerindeki Etkisi
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Dergisi, vol. , no. 16, pp. 7–20
Barış Bulunmaz