A Research on the Efficiency of Distance Education in Universities During the Pandemic

Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE), vol. 25, no. 2, pp. 174–190

Barış Bulunmaz, Ramazan Bilge

2024 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index 1 atıf Link
Educational Efficiency at Universities in the Covid-19 Process and the Example of Turkey

International Journal of Management and Applied Science (IJMAS), vol. 8, no. 9, pp. 20–26

Barış Bulunmaz, Ramazan Bilge

2022 Hakemli Google Scholar, IJIFACTOR, ESJIndex, Scholarsteer, Cosmosimpactfactor... Link
A Research on Using Social Media in Health Communication Practices in the United States: Twitter, Health Institutions and Interaction

Global Media Journal Turkish Edition, vol. 10, no. 19, pp. 247–269

Barış Bulunmaz

2019 Hakemli EBSCOhost Research Databases, IBSS / ProQuest, Index Copernicus International, Ulrich’xxs Periodical... Link
An Evaluation on the Analysis of Communication Faculties and Education System Compliance with New Communication Technologies in Turkey

SHS Web of Conferences, vol. 26, no. , pp. 01033–10

Barış Bulunmaz

2016 Hakemli SSCI Link
Changing News Presentation Formats in Journalism and Applications Along with New Media: Video-Supported News Reporting

Canadian International Journal of Social Science and Education, vol. 8, no. , pp. 317–332

Barış Bulunmaz

2016 Hakemli ASOS Index
Surreal Venues of the Postmodern World: Social Networking Sites

Journal of Media Critiques, Social Media and Network Society-1: Changes in Mass Communication, vol. , no. , pp. 15–33

Barış Bulunmaz

2014 Hakemli ASOS Index Link
A Difficult Choice for Newspapers Advertisers or Readers

Global Media Journal Turkish Edition, vol. 2, no. 4, pp. 1–20

Barış Bulunmaz

2012 Hakemli EBSCOhost Research Databases, DOAJ - Directory of Open Access Journals, IBSS / ProQuest, Index Coper... Link
Otomotiv Sektöründe Sosyal Medyanın Kullanımı ve FIAT Örneği Use of Social Media in Automotive Sector and FIAT Case

Global Media Journal Turkish Edition, vol. 2, no. 3, pp. 19–50

Barış Bulunmaz

2011 Hakemli EBSCOhost Research Databases, DOAJ - Directory of Open Access Journals, IBSS / ProQuest, Index Coper... Link
Yeni Medya Okuryazarlığı ve Haberde Doğruluk Algısı

Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 3, pp. 38–50

Barış Bulunmaz

2017 Hakemli ASOS Index, RootIndexing, OAJI, AcarIndex Link
Gelişen Teknolojiyle Birlikte Değişen Pazarlama Yöntemleri ve Dijital Pazarlama

TRT Akademi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 348–365

Barış Bulunmaz

2016 Hakemli TR DİZİN
Yeni Medyada Nefret Söylemi ve Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma

Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. 21, pp. 73–88

Barış Bulunmaz

2015 Hakemli TR DİZİN
Yeni Medya Eski Medya’ya Karşı: Savaşı Kim Kazandı ya da Kim Kazanacak?

Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 7, pp. 22–29

Barış Bulunmaz

2014 Hakemli TR DİZİN Link
Basın İşletmeleri İçin Yeni Ekonomi Kavramının Anlamı ve Yarattığı Etkiler

Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. , pp. 37–46

Barış Bulunmaz

2013 Hakemli ASOS, Open J-Gate Link
Türk Basın Tarihi İçerisinde Demokrat Parti Dönemi ve Sansür Uygulamaları

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi, vol. 10, no. 37, pp. 203–214

Barış Bulunmaz

2012 Hakemli ASOS
Holdingleşme Ekseninde Türk Medyasında Tekelleşme Sorunu

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi, vol. 9, no. 36, pp. 237–246

Barış Bulunmaz

2011 Hakemli ASOS
Yazılı Basında Reklamın Yerine Ekonomik Bakış

Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi, vol. , no. 9, pp. 25–44

Barış Bulunmaz

2011 Hakemli ASOS
İnternet 21 Yüzyılın Yeni Pazarlama Mecrası

Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Çalışmaları Dergisi, vol. , no. 14, pp. 80–93

Barış Bulunmaz

2011 Hakemli ASOS
İnternet Gazeteciliğinin Medya Dünyası İçindeki Rolü ve Ekonomik Boyutları

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Dergisi, vol. , no. 18, pp. 27–46

Barış Bulunmaz

2011 Hakemli ASOS
Basın İşletmelerinin Finansal Yapısı ve 2001 Krizi Öncesi ve Sonrası Reklam Gelirlerinin Analizi

Maliye ve Finans Yazıları Dergisi, vol. , no. 86, pp. 49–67

Barış Bulunmaz

2010 Hakemli EBSCO, ASOS
Yeni Medya ve İletişim Teknolojilerinin Toplumdaki Kültürel Yansımaları

Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Çalışmaları Dergisi - İletişim, Kültürel Söylem, Çok Kültürlülük ve Küresel Gelişmeler, vol. , no. 11, pp. 116–140

Barış Bulunmaz

2010 Hakemli ASOS
Yurttaş Gazeteciliği Sadece Yeni Bir Gazetecilik Türü mü Ya da Geleneksel Gazeteciliğin Dönüşüm Sürecinde Önemli Bir Gelişme mi

Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Çalışmaları Dergisi - Medya ve İletişimin Dönüştürücü Etkisi, vol. , no. 11, pp. 175–194

Barış Bulunmaz

2010 Hakemli ASOS
Küreselleşme ve Basın İşletmeleri Üzerindeki Etkisi

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Dergisi, vol. , no. 16, pp. 7–20

Barış Bulunmaz

2010 Hakemli ASOS
Diğer kategoride makale bulunamadı!