A Quasi-experimental research on developing students’ life skills through purposeful leisure time activities
Frontiers in Psychology, vol. 16, no. , pp. –
Göknil Nur Koçak, Mehmet Çağrı Çetin, Mehmet Kara, Murat Genç, Gültekin Lekesiz, Ferhat Caner Açıkba...
AUGMENTED PRODUCT PERCEPTION AND ATTRIBUTION THEORY IN TOURISM
Journal of Tourism Leisure and Hospitality, vol. 2, no. 2, pp. 71–82
Mehmet Şimşek, Göknil Nur Koçak
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARININ POZİTİF NİTELİĞİ veNORMATİF PAZAR ARAŞTIRMALARINDAN FARKI: ÖRNEK OLAYSUNUMU
ASOS Journal, vol. 71, no. 71, pp. 75–87
Göknil Nur Koçak
Rekreasyonda Boş Zaman Ön Kabulünün Sınaması ve Yenilenme Perspektifi
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 4, pp. 181–199
Göknil Nur Koçak, Gamze Eryılmaz
Rekreasyon Araştırmaları İçin Temel Bir Araştırma Yapısı ve Ölçek Önerisi
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 61–84
Göknil Nur Koçak, Gamze Eryılmaz
Makro Çevre Unsurlarının Yazılı Plan ve Politika İfadelerinden Hareketle Gastronomi Turizmine Bakışı (Exploration of Macro Environmental Bodies’ Perspective Towards Gastronomic Tourism Through Written Planning and Policy Statements)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 4, no. Special 1, pp. 116–138
Göknil Nur Koçak, Göknil Nur Sever, Mehtap Özkan Buzlu, Gamze Yıldız
Hizmet Personeline Güvenin Belirlenmesi İçin Yeni Bir Ölçek Önerisi
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 1–11
Mehmet Şimşek, Göknil Nur Koçak
Güven Olgusu Araştırma Objesine Göre Değişir mi Kavramsal ve Operasyonel Sorgulama
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 1–12
Mehmet Şimşek, Göknil Nur Koçak
Tüketim Sonrası Davranış Sürecinde “Yenilenme” Etkisinin Analizi
Turizm Araştırma Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 1–18
Göknil Nur Koçak, Göknil Nur Sever, Mehtap Özkan Buzlu, Gamze Yıldız
Tüketim Sonrası Davranış Sürecinde “Yenilenme” Etkisinin Analizi
Turizm Araştırma Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 1–18
Göknil Nur Koçak, Göknil Nur Sever, Mehtap Özkan Buzlu, Gamze Yıldız
Turizm Fakülteleri Bünyesindeki Rekreasyon Programları İçin Müfredat Kapsamı Önerisi Bilimetrik Bir Çalışma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 2, pp. 381–396
Göknil Nur Sever, Mehtap Özkan Buzlu
The Evaluation of Potentials of Gamification in Tourism Marketing Communication
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, vol. 5, no. 10, pp. 188–202
Necip Serdar Sever, Göknil Nur Sever, Kuhzady Salar
Should I Take It or Should I Not Exploration of Students Course Choice as a Product
International Review of Management and Marketing, vol. 1, no. 1, pp. 1–7
Göknil Nur Koçak, Necip Serdar Sever
Karayolu Yolcu Taşımacılığı Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi Hizmet Değeri Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkiler
D.E.U. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 151–177
Teoman Duman, Pınar Ayduğan, Göknil Nur Koçak
Akış Durumu, Algılanan Değer ve Destinasyon Sadakati Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Yürüyüş Deneyimi Örneği
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 50, pp. 381–401
Nihat Çeşmeci, Göknil Nur Koçak
Yürüyüşteki Akış Durumunun Tespitine Yönelik Keşifsel Bir Araştırma ve Ölçek Önerisi
Gaziantep Universitesi Spor Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 4, pp. 60–76
Nihat Çeşmeci, Göknil Nur Koçak
Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış Açısının Sunumu (Paradigm Shift in Marketing and Presentation of the Prodsumerism Viewpoint)
Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 135–145
Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Mehtap Özkan Buzlu
Fiyat ve Verimlilik İlişkilerine Yönelik Kalitatif Bir Pilot Çalışma
Verimlilik Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 31–60
Göknil Nur Koçak
Mükemmellik Modelleri Kalite Yönetimine Alternatif Olabilir mi Güçlü ve Zayıf Yönlerin Değerlendirilmesi
Standard Ekonomik ve Teknik Dergi, vol. 44, no. 527, pp. 100–105
Göknil Nur Koçak
Ekiplerde Öğrenme Öğrenen Örgütler Olmanın Anahtarı
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 379–393
Mustafa Tepeci, Göknil Nur Koçak
Türkiye Turizminde Paylaşılan Vizyon Problemi ve Çözüm Önerileri
Pazarlama Dünyası, vol. 19, no. 5, pp. 44–47
Göknil Nur Koçak
Turizm Sektöründe Müşterilerin Algıladıkları Parasal Olmayan Bedellere İlişkin Niteliksel Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası, vol. 18, no. 4, pp. 42–47
Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Teoman Duman
Seyahat Edenlerin Katıldıkları Tur Süresince Algıladıkları Parasal Olmayan Bedellere İlişkin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 105–112
Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Teoman Duman
Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış Açısının Sunumu
Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. , no. , pp. 135–145
Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Mehtap Özkan Buzlu