Sınıf öğretmenlerinin kültüre duyarlı sınıf yönetimine yönelik görüşleri
İREM AYÇA ÇİLELİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin Bakış Açısından Okul Yöneticilerinin Karanlık Liderlik Davranışları
SELİN ÇAĞDAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Farklı sosyoekonomik çevrelerdeki okullarda çalışan sınıf öğretmenlerinin çocuk imgeleri ile sınıf yönetimi anlayışları
FATMA AKGÜN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Kadın yöneticilerin eğitim örgütlerinde kadın yönetici olma konusundaki deneyim ve düşünceleri
SEDA ÇULHA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğretmenlerinin bakış açısından eğitim örgütlerinde değişim yorgunluğu
SİNEM GÜNDÜZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretim elemanlarının görüşlerine göre yükseköğretimde sınıf yönetimi
SİNEM ÖZŞAHİN BÜYÜKAŞIK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitimcilerin disiplin uygulamalarının toplumsal cinsiyet bağlamında incelenmesi
CANSEV ÖZŞİMŞEK KARAOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
Meslek, eğitim düzeyi ve cinsiyet açısından sınıf öğretmenliğine yönelik toplumsal cinsiyet algısının incelenmesi
AYŞEGÜL YELKEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinde toplumsal cinsiyet eşitliği farkındalığı oluşturmaya yönelik bir eylem araştırması
ASLI YEŞİL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Teknik bilimler meslek yüksekokulu son sınıf öğrencilerinin toplumsal cinsiyet rollerine ilişkin görüşleri
EBRU AKGÜÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
Kadın akademisyenlerin annelik ve çocuk kavramlarına yükledikleri anlam ile kadın kimliği arasındaki ilişkiler
GONCA DOĞAN KUTLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
Öğretmen algılarına göre müdürlerin okul kültürü oluşturmadaki rolleri ile öğretmenlerin kurumsal aidiyetleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
OSMAN FARUK TATAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlkokulda cinsiyet ayrımcılığının yeniden üretimi
TÜRKÜ KILAVUZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokulların sosyal sermayesi ve velinin eğitim sürecine katılımı
MUSTAFA ŞENOL TİKEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ders kitaplarında cinsiyetçilik: Ortaokul matematik ders kitapları üzerine bir içerik analizi
EMİNE ÖZDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
Meslek lisesinde öğrenim gören kız öğrencilerin okula yönelik tutumları
MERYEM GÜN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Türkçe ders kitaplarında hegemonik erkeklik
NURCAN YÜREK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
Ortaöğretime devam edemeyen kız öğrencilerin bakış açısından eğitime devamlarının önündeki engeller
FİDEL ÖKSÜZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Lise son sınıf öğrencilerinin yükseköğrenime yönelik eğitimsel istekleri ve eğitimsel engel algılarının aile özellikleri okul özellikleri ve cinsiyet açısından incelenmesi
ANIL ŞAHİN YELİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Mersin Üniversitesi kadın akademisyenlerinin örgütlerindeki cinsiyet kültürüne yönelik algıları
FATMA KÖLE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılığı ve iş değerleri
SAYNUR ÖZKAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim okulu öğretmenlerinin okullarındaki disiplin anlayışına ilişkin görüşleri
DUYGU ÖZEN KILIÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Bağımsız anaokulu yöneticilerinin bakış açısından okul yönetimi süreçlerinin işleyişi, sorunlar ve sorunlarla başa çıkma yolları (Mersin İli merkezi örneği)
MÜGE BÜTE
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Erkek teknik orta öğretim okullarındaki kız öğrencilerin okul yaşantıları(Mersin ili merkezi örneği)
YALÇIN ÖZDEMİR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Türkiye'de insan yetiştirme anlayışları üzerine ampirik bir çalışma
MAHMUT BEKTAŞ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyoloji Ana Bilim Dalı
Toplumsal cinsiyet ve güç ilişkileri: Sivil toplum örgütleri üzerine bir örnek olay çalışması
TÜLAY ÖZDEN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyoloji Ana Bilim Dalı
Kamusallık ve yeni toplumsal hareketler bağlamında modernite: Kopuş ve eklemlenmeler
SERDAR BAĞCI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyoloji Ana Bilim Dalı
ÖĞRETMEN ÖZERKLİĞİ İLE ÖRGÜTSEL KİMLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÖĞRETMEN FAİLLİĞİ VE KOLEKTİF ÖĞRETMEN YETERLİĞİ ARACILIĞI İLE MODELLENMESİ
OSMAN FARUK TATAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı