Examination of Pre-Service Primary School Teachers' Levels of Cultural Capital by CHAID Analysis

Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 182–196

Burcu Sel, Nilgün Dağ

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Türk Atasözlerinde Damgalama

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 34, no. 2, pp. 1149–1168

Dağ Nilgün, Başar Mustafa Aydın

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Primary school teacher candidates' perceptions of "aesthetics": a case study from Turkey

ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 25, no. 1, pp. 201–211

Ahu Taneri, Nilgün Dağ

2024 Hakemli SSCI Q1 Link
Velilerin Öğretmen Tercihleri

Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 60, pp. 1090–1107

Songül Yürük-Tatar, Nilgün Dağ

2024 Hakemli TR DİZİN Link
İlkokul Öğretmenlerinin Müzeye İlişkin Algıları

Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 335–354

Mert Çetin, Nilgün Dağ

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Examination of Life Science Textbooks in Terms of Childhood Injuries

HAYEF: Journal of Education, vol. 19, no. 3, pp. 189–194

Nilgün Dağ, Ahu Taneri

2022 Hakemli TR DİZİN Link
Awareness of Primary Teachers about Teaching Location and Direction Concepts

Review of International Geographical Education, vol. 11, no. 1, pp. 42–61

Nilgün Dağ, Bülent Aksoy, Halis Adnan Arslantaş

2021 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Prekarizasyon Bağlamında Öğretmenlik

Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(AUJEF), vol. 4, no. 4, pp. 365–379

Nilgün Dağ

2020 Hakemli SOBIAD, Google Scholar 1 atıf Link
Seçenek Bolluğu Karar Verme Davranışını Nasıl Etkiler?

Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 63–70

Nilgün Dağ

2020 Hakemli DataCite, Index Copernicus, Research Bible, AcademicKeys, BibSonomy,Mendeley, Zenodo, Academia, Scri... Link
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 813–831

Mehmet Hayri Sarı, Nilgün Dağ, Özden Taşğın

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Okul Müdürlerinin Öğretmenleri, Öğrencileri ve Velileri İkna Etmede Zorlandıkları Konular

Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 6, no. 3, pp. 277–299

Nilgün Dağ, Deniz Pamuk, Soner Mehmet Özdemir

2020 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, SOBIAD 1 atıf Link
Türkiye’de Politik Okuryazarlık

OPUS, vol. 13, no. 19, pp. 2150–2175

Nilgün Dağ, Mehmet Köçer

2019 Hakemli TR DİZİN 6 atıf Link
Üniversite Üzerine Bir Tahlil Denemesi

Eğitim ve Teknoloji Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 100–110

Nilgün Dağ

2019 Hakemli Neliti, ASOS İndeks Link
The Reading Profile of Turkish Primary School Students

International Journal of Instruction, vol. 10, no. 4, pp. 293–306

Nilgün Dağ

2017 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index 1 atıf Link
Gardner’ın Zihin Tasnifi Işığında Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Bir Tahlil Denemesi

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 51–60

Nilgün Dağ

2017 Hakemli Index Copernicus International (ICI)International Scientific Indexing (ISI)Root IndexingScientific I... Link
Areas of mentoring needs of novice andpreservice teachers

International Electronic Journal of Elementary Education, vol. 10, no. 1, pp. 115–129

Nilgün Dağ, Mehmet Hayri Sarı

2017 Hakemli ERIC, Scopus, ProQuest, DOAJ, Education Research Complete™, Google Scholar, EDNA, Index Copernicus, ... 10 atıf Link
Consideration on Class Communication and State of Togetherness in Class Within The Framework of Constructivism

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 17, no. 2, pp. 315–328

Nilgün Dağ

2016 Hakemli TR DİZİN Link
Political Education in School

Educational Research and Reviews, vol. 10, no. 14, pp. 1881–1887

Nilgün Dağ, Mehmet Akif Sözer, Burcu Sel

2015 Hakemli ERIC, Google Scholar, Genamics Journal Seek 1 atıf Link
Reasons preventing teachers from acting within the framework of ethical principles

International Journal of Instruction, vol. 8, no. 2, pp. 33–44

Nilgün Dağ, Halis Adnan Arslantaş

2015 Hakemli Scopus Link
Yapılandırmacılık Bağlamında Otorite Olgusuna İlişkin Tespitler

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol. 45, no. 2, pp. 1–14

Nilgün Dağ

2012 Hakemli TR DİZİN Link
Beynin ve Nöronun Yapısı ve Fonksiyonu ile Beyin Araştırmaları Tarihine Kısa Bir Bakış

EKEV Akademi Dergisi, vol. 15, no. 47, pp. 1–18

Nilgün Dağ

2011 Hakemli TR DİZİN
Okuma Güçlüklerinin Giderilmesinde 3P Metodu ile Boşluk Tamamlama Cloze Tekniğinin Kullanımı Üzerine Bir Çalışma

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 063–074

Nilgün Dağ

2010 Hakemli Endekste taranmıyor 16 atıf Link
Symbolic Interaction Theory

, vol. 1, no. 1, pp. 902–904

Nilgün Dağ, Buket Kısaç, Müfit Aydın, Sümeyra Demirbüken

2009 77 atıf Link
A Descriptive Study: Epistemological Beliefs and Self Regulated Learning

, vol. 1, no. 1, pp. 896–901

Nilgün Dağ

2009 9 atıf Link
A Descriptive Study: Reading Comprehension and CognitiveAwareness Skills

, vol. 1, no. 1, pp. 834–837

Nilgün Dağ, Buket Kısaç

2009 2 atıf Link
Vatandaşlığın Niteliksel Dönüşümü ve Vatandaşlık Eğitimi Üzerine Bir Betimleme Çalışması

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 1–15

Nilgün Dağ

2012 Hakemli TR DİZİN Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!