Examination of Pre-Service Primary School Teachers' Levels of Cultural Capital by CHAID Analysis
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 182–196
Burcu Sel, Nilgün Dağ
Türk Atasözlerinde Damgalama
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 34, no. 2, pp. 1149–1168
Dağ Nilgün, Başar Mustafa Aydın
Primary school teacher candidates' perceptions of "aesthetics": a case study from Turkey
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 25, no. 1, pp. 201–211
Ahu Taneri, Nilgün Dağ
Velilerin Öğretmen Tercihleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 60, pp. 1090–1107
Songül Yürük-Tatar, Nilgün Dağ
İlkokul Öğretmenlerinin Müzeye İlişkin Algıları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 335–354
Mert Çetin, Nilgün Dağ
Examination of Life Science Textbooks in Terms of Childhood Injuries
HAYEF: Journal of Education, vol. 19, no. 3, pp. 189–194
Nilgün Dağ, Ahu Taneri
Awareness of Primary Teachers about Teaching Location and Direction Concepts
Review of International Geographical Education, vol. 11, no. 1, pp. 42–61
Nilgün Dağ, Bülent Aksoy, Halis Adnan Arslantaş
Prekarizasyon Bağlamında Öğretmenlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(AUJEF), vol. 4, no. 4, pp. 365–379
Nilgün Dağ
Seçenek Bolluğu Karar Verme Davranışını Nasıl Etkiler?
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 63–70
Nilgün Dağ
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Mentor-menti İlişkisine Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 813–831
Mehmet Hayri Sarı, Nilgün Dağ, Özden Taşğın
Okul Müdürlerinin Öğretmenleri, Öğrencileri ve Velileri İkna Etmede Zorlandıkları Konular
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 6, no. 3, pp. 277–299
Nilgün Dağ, Deniz Pamuk, Soner Mehmet Özdemir
Türkiye’de Politik Okuryazarlık
OPUS, vol. 13, no. 19, pp. 2150–2175
Nilgün Dağ, Mehmet Köçer
Üniversite Üzerine Bir Tahlil Denemesi
Eğitim ve Teknoloji Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 100–110
Nilgün Dağ
The Reading Profile of Turkish Primary School Students
International Journal of Instruction, vol. 10, no. 4, pp. 293–306
Nilgün Dağ
Gardner’ın Zihin Tasnifi Işığında Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Bir Tahlil Denemesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 51–60
Nilgün Dağ
Areas of mentoring needs of novice andpreservice teachers
International Electronic Journal of Elementary Education, vol. 10, no. 1, pp. 115–129
Nilgün Dağ, Mehmet Hayri Sarı
Consideration on Class Communication and State of Togetherness in Class Within The Framework of Constructivism
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 17, no. 2, pp. 315–328
Nilgün Dağ
Political Education in School
Educational Research and Reviews, vol. 10, no. 14, pp. 1881–1887
Nilgün Dağ, Mehmet Akif Sözer, Burcu Sel
Reasons preventing teachers from acting within the framework of ethical principles
International Journal of Instruction, vol. 8, no. 2, pp. 33–44
Nilgün Dağ, Halis Adnan Arslantaş
Yapılandırmacılık Bağlamında Otorite Olgusuna İlişkin Tespitler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol. 45, no. 2, pp. 1–14
Nilgün Dağ
Beynin ve Nöronun Yapısı ve Fonksiyonu ile Beyin Araştırmaları Tarihine Kısa Bir Bakış
EKEV Akademi Dergisi, vol. 15, no. 47, pp. 1–18
Nilgün Dağ
Okuma Güçlüklerinin Giderilmesinde 3P Metodu ile Boşluk Tamamlama Cloze Tekniğinin Kullanımı Üzerine Bir Çalışma
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 063–074
Nilgün Dağ
Symbolic Interaction Theory
, vol. 1, no. 1, pp. 902–904
Nilgün Dağ, Buket Kısaç, Müfit Aydın, Sümeyra Demirbüken
A Descriptive Study: Epistemological Beliefs and Self Regulated Learning
, vol. 1, no. 1, pp. 896–901
Nilgün Dağ
A Descriptive Study: Reading Comprehension and CognitiveAwareness Skills
, vol. 1, no. 1, pp. 834–837
Nilgün Dağ, Buket Kısaç
Vatandaşlığın Niteliksel Dönüşümü ve Vatandaşlık Eğitimi Üzerine Bir Betimleme Çalışması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 1–15
Nilgün Dağ