CÉSAR FRANCK’IN KEMAN VE PİYANO SONATININ MÜZİK DİLİ VE ODA MÜZİĞİNDE YARATTIĞI ESTETİK DÖNÜŞÜM
SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES), vol. 12, no. 75, pp. 70–82
Betül Yarar Koçer, Aslıhan Koçer
Barbara Hannigan: the integrated manifestation of creative power and musical leadership in dual role performance
Journal for the Interdisciplinary Art and Education (JIAE), vol. 4, no. 3, pp. 103–114
Betül Yarar Koçer
Paradigm shift in the music industry: Adaptation of blockchain technology and its transformative effects
Journal of Arts, vol. 6, no. 4, pp. 243–253
Betül Yarar Koçer
ANTONÍN DVOŘÁK’IN “GYPSY SONGS OP.55” LİED DİZİSİNİN İNCELENMESİ
Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies, vol. Year: 14 - Number: 86, no. Year: 14 - Number: 86, pp. 261–280
Dilan Camızcı, Betül Yarar Koçer
DEBUSSY'NİN MADAME VASNİER MELODİLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ / An Analysis On Debussy's Madame Vasnier Melodies
International Journal of Interdisciplinary and Intercultural Art, vol. 12, no. 12, pp. 57–88
Betül Yarar, Çiğdem Aladağ
Cumhuriyet Dönemi Türk Operalarının Ulusal Kimlik İnşasındaki Rolü
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. , no. , pp. 196–210
Betül Yarar Koçer
DİJİTAL ETNOGRAFİ PERSPEKTİFİNDEN TİKTOK’TA MÜZİĞİN KULLANIMI VE PERFORMANS PRATİKLERİ
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, vol. 14, no. 36, pp. 1317–1332
Betül Yarar Koçer
İstanbul Ermeni Ortodoks Cemaati nin Dinsel Müzik Uygulamaları Üzerine Etnografik Bir Çalışma
Akademik Araştırmalar Dergisi, vol. 16, no. 61, pp. 157–182
Banu Mustan Dönmez, Betül Yarar Koçer