The External and Internal Shame Scale (EISS): Turkish Adaptation Study
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 24, no. 2, pp. 163–174
Merve Gür, Burhan Çapri
The Mediating Role of Psychological Well-Being in the Relationship Between Teachers' Career Burnout and Couple Burnout
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE), vol. 15, no. 2, pp. 211–222
Hazal Karakuş, Burhan Çapri
Uyku Kalitesi ve Anksiyete Düzeyleri Farklı Yaşlıların Yaşam Kalitelerinin İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 14, pp. 305–320
Yasemin Salkın, Türkan Büşra Gür, Burhan Çapri
Üniversite Öğrencilerinde Psikolojik Belirtiler ve Öz-Yeterlik İnançlar
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –
Burhan Çapri
Utanç ve Kendini Eleştirme ile Öz Şefkat Arasındaki İlişkide Ruminasyon ve Psikolojik Esnekliğin Aracı Rolü
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Merve Gür, Burhan Çapri
The Medıatıng Role Of Emotıonal Dysregulatıon and Cognıtıve Flexıbılıty in The Relatıonshıp Between Self-Compassıon and Forgıveness
International Innovative Education Researcher, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 345–372
Türkan Büşra Gür, Burhan Çapri
The effect of sexuality education program on the sexual development of children aged 60-72 months
CURRENT PSYCHOLOGY, vol. 42, no. 9, pp. 7125–7134
Songül Yasemin Özgün Güçlü, Burhan Çapri
Eğitsel Sonuç Beklentisi Ölçeği: Lise Öğrencileri Örnekleminde Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Cumhuriyet University, vol. 11, no. 2, pp. 438–446
Gürcan Şeker, Burhan Çapri
The Effect of the Career Psychoeducation Program on the Career Decision Self-Efficacy and Educational Outcome Expectations of Eleventh-Grade Students
International Journal of Progressive Education, vol. 18, no. 2, pp. 87–103
Gürcan Şeker, Burhan Çapri
Developing of Sexuality Education Program and Questionnaire of SexualityKnowledge Level for 60-72 Months Children
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, vol. 21, no. 92, pp. 121–136
Songül Yasemin Özgün Güçlü, Burhan Çapri
Analysıs of Job Satisfaction of Home Teachers in Terms of Life Satisfaction, Work Engagement and Socio-Demographic Variables
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 5, no. 11, pp. 2340–2377
Mustafa Güler, Burhan Çapri
The Relationship Between Couple Burnout and State-Trait Anxıety in Mothers With Disabled Children
International Journal of Education Technology and Scientific Researches, vol. 5, no. 13, pp. 1445–1468
Mustafa Güler, Burhan Çapri
The Relationship between Vocational Personality Types and Vocational Values
Journal of Education and Training Studies, vol. , no. , pp. –
Gürcan Şeker, Burhan Çapri
Evaluation of Burnout Levels in Teachers regarding Socio-Demographic Variables, Job Satisfaction and General Self-Efficacy
Eurasian Journal of Educational Research, vol. 18, no. 74, pp. 1–22
Burhan Çapri, Mustafa Güler
Turkish Adaptation of Interpersonal Sexual Objectification Scale: A Reliability and Validity Study
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 47, no. 1, pp. 285–307
Zeynep Demiröz, Burhan Çapri
Utrecht Work Engagement Scale-Student Forms\u2019 (UWES-SF) Adaptation to Turkish, Validity and Reliability Studies, and the Mediator Role of Work Engagement between Academic Procrastination and Academic Responsibility
Educational Sciences: Theory & Practice, vol. 17, no. 2, pp. 411–435
Burhan Çapri, Bülent Gündüz, Sinem Evin Akbay
YAŞAM DOYUMU DÜZEYLERİ FARKLI HEMŞİRELERİN MESLEKİ VE EŞ TÜKENMİŞLİKLERİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. , no. , pp. –
Burhan Çapri, Mustafa Güler
Investigation of Teachers Attitudes toward Reporting Child Sexual Abuse According to Gender Roles
Global eLearning Journal, vol. , no. , pp. –
Burhan Çapri, Zeynep Demiröz
Tükenmişlik ölçeği kısa formu ile eş tükenmişlik ölçeği kısa formu nun Türkçe uyarlaması ve psikoanalitik varoluşçu bakış açısından mesleki ve eş tükenmişlik ilişkisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 13, no. 3, pp. 1393–1418
Burhan Çapri
Lise öğrencilerinin tükenmişlik puanlarının sosyo demografik değişkenler psikolojik belirtiler ve bağlanma stilleri açısından incelenmesi
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi - International Journal of Human Sciences, vol. 10, no. 2, pp. 194–218
Burhan Çapri, Yedigöz Sönmez Gülriz
Mesleki tükenmişlik işle bütünleşme ve iş doyumu arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 29–49
Bülent Gündüz, Burhan Çapri, Ahmet Zafer Gökçakan
Development of the academic responsibility scale (ARS): a validity and reliability study
International Journal of Academic Research, vol. 5, no. 4, pp. 440–446
Sinem Evin Akbay, Burhan Çapri, Bülent Gündüz
Investigating university students attitudes towards physics lesson their self efficacy beliefs and burnout levels for the prediction of their academic success in physics lessons
Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 10, pp. 646–652
Burhan Çapri
Attachment styles abuse experiences and depression
Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 13, pp. 1604–1612
Bülent Gündüz, Burhan Çapri, Akbay Sinem Evin, Sinem Evin Akbay, Aygül Tunç Aksan
The effect of stress coping program on burnout levels of high school students
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, vol. 4, no. 3, pp. 148–164
Yedigöz Sönmez Gülriz, Burhan Çapri
The study of relations between life satisfaction burnout work engagement and hopelessness of high school students
International Education Studies, vol. 6, no. 11, pp. 35–46
Burhan Çapri, Bülent Gündüz, Sinem Evin Akbay, Akbay Sinem Evin
İlköğretim öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarının nedenleri üzerine görüşleri
İlköğretim Online (Elementary Education Online), vol. 8, no. 3, pp. 625–636
Öner Çelikkaleli, Fuziye Ayşe Balcı Karaboğa, Burhan Çapri, Cafer Bulut, Sedat Vahdet Yerli, Vedat Y...
Genel Yetkinlik İnancı Ölçeği nin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 17, no. 3, pp. 93–104
Öner Çelikkaleli, Burhan Çapri, Pınar Ünsal Bayrakçı
Kariyer Uyumluluğu ile Yaşam Doyumu ve Psikolojik Sağlamlık Arasındaki İlişkide Umudun Aracı Rolü
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 40, pp. 1274–1292
Gürcan Şeker, Burhan Çapri
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Meslek Seçiminde Etkili Olan Faktörler
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 3, pp. 651–663
Gürcan Şeker, Burhan Çapri
Grup Rehberliği Programının Engelli Çocuğa Sahip Çalışan Annelerin Mesleki Tükenmişlik, İşle Bütünleşme ve Eş Tükenmişliği Düzeyine Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 28–46
Mustafa Güler, Burhan Çapri
Teachers’ Opinions on The Pre-school Counselling Program
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 523–546
Mustafa Güler, Burhan Çapri
Duygusal Zekâ Düzeyi ve Psikolojik Danışma Öz Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkide Etkili Psikolojik Danışman Niteliklerinin Aracı Rolü
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Burhan Çapri, Zeynep Demiröz
Eş tükenmişliğini yordayan değişkenler
İlköğretim Online - Elementary Education Online, vol. 12, no. 2, pp. 561–574
Burhan Çapri, Ahmet Zafer Gökçakan
Eş tükenmişliğinin yordanmasında cinsiyet farklılıkları
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 35–53
Burhan Çapri, Ahmet Zafer Gökçakan
Üniversite öğrencilerinin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 38–55
Bülent Gündüz, Burhan Çapri, Ahmet Zafer Gökçakan
Maslach Tükenmişlik Envanteri Öğrenci Formu MTE ÖF nun Türkçe ye uyarlaması geçerlik ve güvenirlik çalışması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 40, no. 1, pp. 134–147
Burhan Çapri, Bülent Gündüz, Ahmet Zafer Gökçakan
İlköğretim Öğretmenlerinin Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlara İlişkin Görüşlerinin Karşılaştırılması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 89–102
Burhan Çapri, Fuziye Ayşe Balcı Karaboğa, Öner Çelikkaleli
İlköğretim Okullarında Yaşanan İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri Mersin İli Merkezi Örneği
İlköğretim Online - Elementary Education Online, vol. 8, no. 3, pp. 625–636
Öner Çelikkaleli, Fuziye Ayşe Balcı Karaboğa, Burhan Çapri
Akılcı Duygusal Davranış Terapisi ADDT ne Dayalı Grupla Psikolojik Danışmanın Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerisi Algısına Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 17, no. 1, pp. 135–154
Burhan Çapri, Ahmet Zafer Gökçakan
Genel yetkinlik ölçeğinin Türkçe formu nun geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 17, no. 3, pp. 93–104
Öner Çelikkaleli, Burhan Çapri
Öğretmenlerin Kişilerarası Öz Yeterlik İnançlarının Cinsiyet Yaş Çalışılan Okul Türü Çalışılan Öğretim Kademesi Branş ve Medeni Durum Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama - Educational Sciences and Practice, vol. 7, no. 14, pp. 177–198
Adnan Kan, Burhan Çapri
Öğretmen adaylarının öğretmenliğe ilişkin tutum ve mesleki yeterlik inançlarının cinsiyet program ve fakültelerine göre incelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 15, pp. 33–53
Burhan Çapri, Öner Çelikkaleli, Aygül Dayan, Berkant Ödemiş, Dicle Dönmez
Eğitim Fakültesi Kalite Standartlarının Belirlenmesine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri (Mersin Üniversitesi Örneği)
MEÜ. Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 191–216
Yanpar Yelken Tuğba, Öner Çelikkaleli, Burhan Çapri
Eğitim Fakültesi Kalite Standartlarının Belirlenmesine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 191–215
Tuğba Yelken, Öner Çelikkaleli, Burhan Çapri
Öğretmen Kişilerarası Öz Yeterlik Ölçeği nin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 48–61
Burhan Çapri, Adnan Kan
Tükenmişlik Ölçeği nin Türkçe Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 62–77
Burhan Çapri
İlköğretim birinci kademedeki 7 11 Yaş Grubu çocukların korunum gelişimi düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkeni açısından incelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 48–65
Burhan Çapri, Öner Çelikkaleli
Lise Öğrencilerinin Bazı Psikolojik İhtiyaçlarının Cinsiyet, Okul Türü, Anne ve Baba Eğitim Düzeyine Göre İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 245–268
Öner Çelikkaleli, Nurcan Çiçek, Nurcan Gökçakan, Burhan Çapri
7 11 Yaş Çocuklarında Korunum Kavramının Gelişimi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 30, pp. 78–88
Burhan Çapri
Farkındalık Temelli Psikoeğitim Programının Yabancı Uyruklu Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Psikolojik Sağlamlık, Tükenmişlik ve Eşduyum Yorgunlukları Üzerindeki Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 155–175
Aylin Tufan, Burhan Çapri
The variables predicting couple burnout
İlköğretim Online (elektronik), vol. , no. , pp. 561–574
Burhan Çapri, Zafer Gökçakan
Maslach tükenmişlik envanteri-öğrenci formu'nun (MTÖ-ÖF) Türkçe'ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. 134–147
Burhan Çapri, Bülent Gündüz, Zafer Gökçakan
Öğretmenlerin Kişilerarası Öz-Yeterlik İnançlarının Hizmet Süresi, Okul Türü, Öğretim Kademesi ve Unvan Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. 63–83
Burhan Çapri, Adnan Kan
Tükenmişlik Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. 62–77
Burhan Çapri
7-11 Yaş Grubu Çocuklarda Korunum Kavramının Gelişimi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. 78–87
Burhan Çapri