Exploring secondary school students' computational thinking experiences enriched with block-based programming activities: An action research

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 28, no. 8, pp. 10359–10384

Kiraz Bilgiç, Berrin Doğusoy

2023 Hakemli SSCI Q1 Link
Exploring the relationship between Secondary School Students\u2019 Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities

Participatory Educational Research, vol. 9, no. 5, pp. 414–429

Meryem Sevinç, Berrin Doğusoy

2022 Hakemli Journals Indexed in Eric 3 atıf Link
Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment

Interactive Learning Environments, vol. 31, no. 1, pp. 562–575

Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy

2020 Hakemli SSCI Q1 6 atıf Link
Prospective English Teachers’xx Digital Storytelling Experiences Through a Flipped Classroom Approach

International Journal of Distance Education Technologies, vol. 17, no. 1, pp. 78–99

Hatice Sancar Tokmak, İlker Yakın, Berrin Doğusoy

2019 Hakemli ESCI, ERIC 4 atıf Link
Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective

Interactive Learning Environments, vol. 28, no. 1, pp. 95–106

Emine Şendurur, Berrin Doğusoy, Neslihan Yondemir

2018 Hakemli SSCI Q1 3 atıf Link
Cognitive analysis of experts and novices concept mapping processes An eye tracking study

Computers in Human Behavior, vol. 36, no. , pp. 82–93

Berrin Doğusoy Taylan, Kürşat Çağıltay

2014 Hakemli SSCI Q2 33 atıf Link
Second Life Users Profiles And Views About Educational Potential Of Second Life A Case Of Turkey

The Turkish Online Journal of Educational Technology, vol. 11, no. 4, pp. 253–263

Bahar Baran, Barış Çukurbaşı, Canan Çolak, Berrin Doğusoy

2012 Hakemli ERIC Q2 Link
Görev Türlerinin İngilizce Hazırlık Okulu Öğrencilerinin Sözlü Performansları Üzerine Etkisi

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, no. , pp. 60–69

Meltem Huri Baturay, Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy Taylan, Ayşegül Daloğlu

2011 Hakemli SSCI
The impact of task type on oral performance of English language preparatory school students

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, no. 41, pp. 60–69

Meltem Huri Baturay, Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy, Ayşegül Daloğlu

2011 Hakemli SSCI Q4 Link
Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 28, no. 3, pp. 1321–1332

Berrin Doğusoy, Meryem Sevinç, Hilal Ergün

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
2014-2019 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE KULLANILABİLİRLİK ÜZERİNE YAYIMLANAN ARAŞTIRMA MAKALELERİNİN İNCELENMESİ

Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, vol. 10, no. 1, pp. 280–320

Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy, Kiraz Bilgiç

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi

Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 28, no. 6, pp. 2362–2375

Mehmet Yılmaz, Berrin Doğusoy

2020 Hakemli TR DİZİN 7 atıf Link
Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School ProspectiveTeachers’ Flipped Classroom Experiences

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 49, no. 2, pp. 969–994

Berrin Doğusoy

2020 Hakemli ESCI Link
Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Yerlilik Özellikleri Değerlendirmelerinin İncelenmesi

İlköğretim Online, vol. 18, no. 4, pp. 1766–1778

Berrin Doğusoy, Gülriz İmer

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!