Exploring secondary school students' computational thinking experiences enriched with block-based programming activities: An action research
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 28, no. 8, pp. 10359–10384
Kiraz Bilgiç, Berrin Doğusoy
Exploring the relationship between Secondary School Students\u2019 Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities
Participatory Educational Research, vol. 9, no. 5, pp. 414–429
Meryem Sevinç, Berrin Doğusoy
Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment
Interactive Learning Environments, vol. 31, no. 1, pp. 562–575
Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy
Prospective English Teachers’xx Digital Storytelling Experiences Through a Flipped Classroom Approach
International Journal of Distance Education Technologies, vol. 17, no. 1, pp. 78–99
Hatice Sancar Tokmak, İlker Yakın, Berrin Doğusoy
Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective
Interactive Learning Environments, vol. 28, no. 1, pp. 95–106
Emine Şendurur, Berrin Doğusoy, Neslihan Yondemir
Cognitive analysis of experts and novices concept mapping processes An eye tracking study
Computers in Human Behavior, vol. 36, no. , pp. 82–93
Berrin Doğusoy Taylan, Kürşat Çağıltay
Second Life Users Profiles And Views About Educational Potential Of Second Life A Case Of Turkey
The Turkish Online Journal of Educational Technology, vol. 11, no. 4, pp. 253–263
Bahar Baran, Barış Çukurbaşı, Canan Çolak, Berrin Doğusoy
Görev Türlerinin İngilizce Hazırlık Okulu Öğrencilerinin Sözlü Performansları Üzerine Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, no. , pp. 60–69
Meltem Huri Baturay, Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy Taylan, Ayşegül Daloğlu
The impact of task type on oral performance of English language preparatory school students
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 41, no. 41, pp. 60–69
Meltem Huri Baturay, Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy, Ayşegül Daloğlu
Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 28, no. 3, pp. 1321–1332
Berrin Doğusoy, Meryem Sevinç, Hilal Ergün
2014-2019 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE KULLANILABİLİRLİK ÜZERİNE YAYIMLANAN ARAŞTIRMA MAKALELERİNİN İNCELENMESİ
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, vol. 10, no. 1, pp. 280–320
Hatice Sancar Tokmak, Berrin Doğusoy, Kiraz Bilgiç
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 28, no. 6, pp. 2362–2375
Mehmet Yılmaz, Berrin Doğusoy
Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School ProspectiveTeachers’ Flipped Classroom Experiences
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 49, no. 2, pp. 969–994
Berrin Doğusoy
Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Yerlilik Özellikleri Değerlendirmelerinin İncelenmesi
İlköğretim Online, vol. 18, no. 4, pp. 1766–1778
Berrin Doğusoy, Gülriz İmer