AN INVESTIGATION OF THE MIDDLE SCHOOL SCIENCE TEXTBOOKS IN TERMS OF CREATIVE THINKING AND CRITICAL THINKING SKILLS

Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 2, pp. 264–287

Ayşegül Başduvar, Gülsüm Gök, Ali Gök

2023 Hakemli Education Full Text (H.W.Wilson) Database Coverage List... Link
Turkish Adaptation Study of Digital Addiction Scale for Children

Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 1320–1336

Özcan Durmaz, Ali Gök, Erman Uzun

2023 Hakemli TR DİZİN Link
The effect of flipped classroom model on self-regulation skills of middle school students

i-manager’s Journal of Educational Technology, vol. 20, no. 3, pp. 29–40

Ali Gök, Nuray Eser, Gülsüm Gök

2023 Hakemli ERIC (Education Resources Information Center) Link
Views and Demands of Teachers about In Service Training within the scope of Fatih Project

Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 24, no. 3, pp. 1453–1468

Ali Gök, Zahide Yıldırım

2016 Hakemli ISI (THOMSON REUTERS MASTER JOURNAL LIST)
Investigation of FATİH Project within the Scope of Teachers School Administrators and YEGITEK Administrators Opinions A Multiple Case Study

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 2, pp. 487–504

Ali Gök, Zahide Yıldırım

2015 Hakemli EBSCO 1 atıf Link
Sınıf Yönetimi ve Sınıf İçi Disiplin Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri Üzerine Nitel Bir Araştırma: Bilişim Teknolojileri Dersi Örneği

Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, vol. 10, no. 2, pp. 853–891

Engin Kurşun, Gülçin Tan Şişman, Fatih Saltan, Ali Gök, İsmail Yıldız

2010 Hakemli SSCI Link
Ulusal kategoride makale bulunamadı!
Diğer kategoride makale bulunamadı!